Vanenburg over samenwerking met Ihattaren: 'Hij zat er heel dicht tegenaan'

door Jesse ter Haar 86

Bron Ziggo Sport

Vanenburg over samenwerking met Ihattaren: 'Hij zat er heel dicht tegenaan'

door Jesse ter Haar 86

Bron Ziggo Sport

Laatst geüpdatet

Gerald Vanenburg heeft zich maandagavond bij Rondo uitgelaten over zijn samenwerking met Mohamed Ihattaren. De oud-speler van Ajax ging aan de slag met de nog altijd pas twintigjarige voetballer en drong kortstondig tot hem door, maar uiteindelijk kwam het niet verder dan enkele overtuigende oefenduels met Ajax 1.

'Ik heb hem de laatste tijd niet meer gesproken', zo vertelt Vanenburg bij het programma op Ziggo Sport. 'Toen ik in dienst was bij Ajax, heb ik Marc (Overmars, red.) gebeld en gezegd dat ik hem een goede speler vond. Hij zei in eerste instantie dat hij hem niet wilde, omdat hij er veel spelers voor had. Ik zei: als we hem aan de gang krijgen, denk ik dat hij beter is. Toen heeft Ajax zelf besloten hem te nemen en hij zat er heel dicht tegenaan.'

Vervolgens gingen de twee aan de slag om Ihattaren fit te krijgen. Vanenburg greep daarvoor meer dan alleen fysieke training aan. 'Hij was dik, ik stuurde foto’s van de Ronaldo van Brazilië en dan zei ik: zo zie jij er ook uit. Je bent constant bezig om de prikkel te zoeken, ook in het praten, maar het moet wel van de speler zelf komen. Op een gegeven moment is er een grens. Hij zat er bij Ajax echt dicht tegenaan. Als hij anderhalve week of twee weken was doorgegaan, dan had hij bij het eerste in de basis kunnen komen.'

'Hij moet het zelf doen', herhaalt de oud-speler van Ajax echter nog maar eens. 'Hij moet zich wel melden voor de trainingen en hij moet wel op tijd komen. Bij mij was hij ook weleens te laat. Hij kwam niet altijd te laat, maar heeft er te veel dingen omheen die hij belangrijker vindt. Het is vertrouwen in elkaar hebben. Als je veel voor iemand doet en ervan houdt om dat te doen, dan verwacht je dat ook terug. Dat heeft weleens ontbroken.'

Ihattaren aan de wandel

In september ging de oud-aanvaller nogmaals aan de slag met Ihattaren, maar dan wel op een ietwat striktere wijze. 'Hij kwam op de training en toen heb ik gezegd: je gaat doen wat ik zeg. Als je dat niet doet, dan wordt het een heel kort verhaal. Toen waren we rondjes aan het lopen, had hij één ronde gelopen en zag ik hem al wandelen. Ik had de ballenzak nog in mijn handen, hij kwam naar me toe en ik zei: ik weet niet wat je aan het doen bent, maar ik ga naar binnen en neem de ballen mee. Hij stapte van het veld af. Wat je hoopt, is dat hij weerstand geeft en zegt: ik blijf en we gaan trainen. Dat had hij niet.'

Tot slot vertelt Vanenburg dat hij de technicus zonder pardon voor een derde keer zou helpen. 'Waarom? Omdat het een speler uit de buitencategorie is. En een geweldig persoon. Honderd procent. Als hij het wil, ga ik het zo weer doen. Maar hij moet ook een beetje bezeten raken om er alles uit te halen. Boos ben ik helemaal niet. Ook niet geweest. Ik vind het veel erger voor hemzelf dan voor mij.'

Bestel diverse items in de Ajaxshop nu met 40% korting!

Lees meer over:
Plaats reactie

Spielmacher +10681

Gerald had met zijn hoge stemmetje natuurlijk ook helemaal geen autoriteit.

19-01-2023 03:59

Jariiii +21814

Wat een prachtvent, die Vanenburg.
Sorry dat ik je piepstemmetje samen met de rest van het stadion nadeed als je met PSV in Amsterdam speelde, Gerald. Ik meen het, diep respect voor deze man.

18-01-2023 23:34

jerryisthename +31669

Wat een topper is onze Vanenburg toch...respect! 👏🏼
Dan ben je echt een goed mens imo, als je steeds weer wil investeren in iemand, omdat je in die persoon gelooft. Trots opzij en geven ipv. nemen. Respect. 🤍❤️🤍
Mo, lees je mee?! Verander dan en als de donder gaan met je dikke reet...🙄
Ongelooflijk die gozer....kolere....👎🏼

18-01-2023 23:30

Pietsnot +15019

Hoe triest ben je als je iemand die zo zijn nek voor je uitsteekt naait door niet op te komen dagen en te laat tekomen

Dan ben je echt heel ver heen

18-01-2023 16:48

Pietsnot +15019

Iedereen kijkt naar de voetballer Ihattaren.
Maar een voetballer heeft meer nodig dan wat voetbaltechniek.

Karakter, persoonlijkheid, intelligentie, doorzettingsvermogen, de wil om in jezelf te investeren, een fatsoenlijke set normen en waarden.

Je kunt wel leuk voetballen, maar je ziet nu wat er gebeurt als al die andere zaken waarvan je denkt dat het niet zo belangrijk is ontbreken.... Dan misluk je, 100%

18-01-2023 16:46

Qifesh +24917

Mensen als vaantje wil je bij de club hebben pff bogarde erbij shit man.. wat een heerlijke gasten.. die betaal je gewoon lekker en ze zorgen voor een vermenigvuldiging van die investeringen, kijk naar al die toppers die we hebben verkocht.

17-01-2023 17:32

AjaxPositivo +6952

We hebben het goed geprobeerd.
Dank Vaantje!

17-01-2023 16:27

JariJari +15050

Vanenberg klinkt op basis van (alleen) dit echt als te goed voor deze wereld. Verder ken ik hem niet, alleen op basis van dit.

Bij mij zou hij niet meer aan hoeven kloppen.

17-01-2023 16:00

SR83 +1765

Life is more than soccer...
Ook voor sommige in de voetballerij.
Ik lees 'die begrijpt het niet'l, al dat talent, hoe kan dit bla bla.
Voor hem is het waarschijnlijk gewoon iets wat hij bovengemiddeld goed kan. Maar waarschijnlijk is dit niet zijn pad. So what?
Dat kunnen wij zonde vinden maar hij is Mootje en Mootje moet doen met zijn leven wat ie wilt. Dat wij dat niet snappen, lekker belangrijk. Al die topics en comments... Hij is weg!
Time to move on.

17-01-2023 14:34

Libero +19050

Je hebt helemaal gelijk dat het zijn leven is en dat hij het aan niemand verplicht is zijn talent optimaal te benutten of zelfs maar om te blijven voetballen.
Maar dit topic is natuurlijk niet een van de vele. Ik en anderen met mij hebben steeds gezegd geen oordeel te willen vellen zonder meer van de kwestie af te weten; best wel relevante info om te vernemen dat hij er daadwerkelijk zo met de pet naar gooide en onbetrouwbaar was als werd beweerd.

18-01-2023 10:29

Libero +19050

Nu weten we dat en kunnen we inderdaad verder.

18-01-2023 15:03

Red Devil +3604

Vanenburg zou niet misstaan in de staf bij Ajax om de spelers eens goed wakker te schudden.
Die Ihattaren gaat de foute kant op en loopt een keer tegen de verkeerde aan als hij zo doorgaat.
Verspilde tijd en energie wat Vanenburg in hem heeft gestopt en stank voor dank en dat verdiend Vaantje niet.

17-01-2023 11:22

Harold +10568

Man schei toch uit. Ik mag toch hopen dat ze wakker zijn voor dat salaris wat ze krijgen.

17-01-2023 20:02

Libero +19050

Dat mogen we hopen, maar de meeste voetballers zijn zich niet of nauwelijks bewust van hoe goed ze het hebben. Rupsjes Nooitgenoeg die alsmaar meer, meer, meer willen.
Zelfs als ze miljoenen per jaar binnenharken maken ze zich nog schuldig aan belastingfraude of andere criminele activiteiten (zie QP).

18-01-2023 10:23

Balgevoel +30817

Mo Ihattaren... Die gaat ooit z'n eigen docu of film krijgen, net als die gast uit Brazilië die 10 clubs versleet en letterlijk geen minuut speelde, óóit. Schoot er altijd in bij hem, tijdens de warming up. Diezelfde avond 'zwaargeblesseerd' aanwezig op de dorpsorgie, mooi man... 😂 Het scenario waarbij Mo straks uitgeleend wordt aan Hellas Verona en daarna Willem II, daarna stopt, en in het nieuws komt vanwege bepaalde activiteiten die niets met voetbal te maken hebben, is helaas eng reëel... En over een jaar of tien dan bij Studio Voetbal door iemand als Marcel van Roosmalen beschreven worden als 'vergeten voetballer'. Triest.

17-01-2023 11:15

TeringHenkie +28242

Als hij dan nog niet een kogel gekopt heeft.

18-01-2023 16:53

Web +178830

Vanenburg straalt zo veel liefde uit voor het vak, geeft hem kans op kans en hij doet er niets mee
Dat zijn de echten
Als hij zich weer meld doe ik het weer
Ik denk dat het gebeurd is, dit is doodlopende weg

17-01-2023 10:40

Nr.10 +110907

He wacht, Vanenburg zegt: 'toen ik in dienst was bij Ajax'... werkt hij niet meer bij Ajax?

17-01-2023 10:15

Web +178830

Dat viel mij ook op

17-01-2023 10:41

Libero +19050

Idd, kan echter geen bericht vinden over een eventueel einde van zijn dienstverband.

18-01-2023 10:14

TeringHenkie +28242

Jawel, nog steeds als techniektrainer. Er is hier ergens een topic over. Hij zat bij Rondo.

18-01-2023 16:56

Nr.10 +110907

'Hij was dik, ik stuurde foto’s van de Ronaldo van Brazilië en dan zei ik: zo zie jij er ook uit.'

Hahaha

17-01-2023 10:14

Balgevoel +30817

Ja, man, ik kwam niet meer bij gisteren... Sowieso een mooie (wel wat aparte) vent, die Vaantje.

17-01-2023 10:19

De Stift +7040

Die Vandenburg heeft het hart op de juiste plek. Dat zijn gouden mensen voor een club als Ajax. Juist met jeugdspelers heb je dit soort mensen nodig. Met Ihattaren is het dan niet gelukt, maar wie weet met een volgende wel.

Overigens las ik in het interview van Ophof de constatering dat er in de top van Ajax amper nog voetballers over zijn. Dat de structuur van Cruijff amper nog zichtbaar is. Daar moet snel verandering in komen!

Dus snel weer terug naar die structuur en visie. Op zich zou zo’n Ophof prima de directeur kunnen zijn. Gesteund door een technisch hart met bijvoorbeeld Huntelaar, Hamstra en Frank de Boer. De Boer is ongelukkig geweest als trainer, maar heeft zich wel getoond als verbinder binnen de club tijdens de revolutie en is iemand die de jeugdopleiding koestert.

Overigens zijn deze namen wat wilde schoten voor de boeg. Maar welke oud-topvoetballers zouden op dit moment voor Ajax geschikt zijn om de rol als bestuurder te dragen?

17-01-2023 09:04

Nr.10 +110907

Frank de Boer vind ik ook echt een geschikte man om bij de club te betrekken, maar hij heeft zelf gezegd dat hij die commissaris functie al niet zag zitten omdat zijn schoonzoon scheids is in de Eredivisie, en hij zijn carrière niet in de weg wil zitten (zou dan kunnen dat die geen wedstrijden van Ajax krijgt bijvoorbeeld, schijnbaar is de KNVB daar erg streng op).

17-01-2023 10:17

Balgevoel +30817

Haha, hoe ver gaat zoiets... Stel dat Ronald (alsjeblieft niet, groot Ajacied, maar ik ben niet zo van mensen die graag oliegeld gaan ophalen in zeer dubieuze regimes en forse misstanden 'downplayen' voor wat biljetten) zou worden aangesteld, geldt dan dit Joey Kooij-verhaal niet meer, ook al zitten ze bij wijze van spreken elke maand met elkaar op dezelfde camping? Hoe ver gaat de KNVB?

17-01-2023 10:33

Nr.10 +110907

Dat weet ik niet, meneer Balgevoel, ik herhaal alleen maar wat ik heb gelezen over wat Frankie zelf zou hebben gezegd.

17-01-2023 10:39

Ans B +19809

@De Stift
Misschien heb jij gelijk en ik niet, maar ik zag destijds De Boer niet als een verbinder. Veel meer zag ik hem als iemand die juist eerder een beetje wegdook, zich formeel weliswaar keurig hield aan de situatie (Technisch Hart en zo), maar in werkelijkheid toch vooral zijn eigen gang ging en zich vóór alles betrokken voelde bij het voetbal zelf (Ajax 1 en degenen in Jong die in aanmerking kwamen voor het eerste), niet zozeer bij alles erom heen: de revolutie, de structuren, de poppetjes - mijn indruk was dat dit alles voor hem een 'nu eenmaal noodzakelijke bijkomstigheid' was, waarbinnen hij zorgvuldig zijn eigen weg bewandelde.

Ik volgde de gang van zaken wel ietsje minder dan nu, omdat ik deze site nog niet kende en al mijn informatie van VI en de kranten haalde.

17-01-2023 13:35

wijzijndebeste123 +163057

Ophof als directeur? Hij is bij NEC met pek en veren t stadion uit gejaagd vanwege zn gepruts.

18-01-2023 05:22

RuffRhythim +24837

Vanenburg mag (als hij dat zelf wil natuurlijk) wat mij betreft wel een prominentere rol binnen Ajax krijgen

17-01-2023 08:00

JaapStam +136561

Leuk en aardig allemaal, maar word die UFO nog ooit ontslagen???!!!

17-01-2023 07:14

brullie +7031

Mo Mo Mo...je vriendjes om je heen maken je kapot en zijn enkel bij je om je geld, een bekende speler, je had ooit aanzien. Kijk waar ze zijn straks als je je dikke auto's niet meer kan betalen en je dure kleren omdat geen club je een cent gunt en wil hebben. Wat dan Mo? Lekker de dope in? Gepakt worden en dan? Ga je emigreren naar Marokko of een ander land?

17-01-2023 06:56

Nr.10 +110907

Nee man, zo zal dat niet gaan. Ik kom Mo Ihattaren over 15 jaar tegen, als ik hier in de stad in een taxi stap. Zo dik als de Braziliaanse Ronaldo. 'Waar gaan we naartoe meneer?'
Kan 'ie mooi als een echte taxi-chauffeur de hele dag sterke verhalen vertellen van vroeger.

17-01-2023 10:20

DD +6375

Hoe kun je nou een geweldige jongen zijn, als je op deze manier omgaat met iemand die alleen het beste met je voor heeft. Mo is geen geweldige jongen, vaantje.

17-01-2023 06:45

Mudjie.M +1778

Jammer voor Mo...

17-01-2023 03:19

Ajax14AMS +25205

Het grappige is dat hij nu basis zou staan op rechts

17-01-2023 01:12

1991 +7787

Ajax wou hem toch alleen overnemen als hij zijn contract bij Juve verscheurde en gratis overliep?

17-01-2023 04:00

Juan62 +46107

Misschien heeft hij geen humor.
Mo lijkt me in ieder geval heel boos.
Het besef komt later

17-01-2023 01:06

Lullo +6051

Heel veel respect voor Vaantje. Daarnaast blijf ik het echt tragisch vinden wat er met Ihattaren gebeurd is. Zulke voetballers wil je toch dolgraag zien voetballen.

17-01-2023 00:32

tMuurtje +969

Echt eeuwig zonde.

17-01-2023 00:25

Dolblij +44838

Respekt voor Vanenburg, hiervoor kun je enkel je pet trekken.

17-01-2023 00:21

marceldenb +2299

Ihattaren gad in het rijtje vd Vaart, Sneijder, v Persie moeten zitten. Heel jong al heel goed. Een mening, persoonlijkheid. Maar helaas te weinig veerkracht om de top te halen en er te blijven. Mooi dat Ahax het geprobeerd heeft met Vanenburg. De beste sensei die hij kon wensen. Helaas niet gelukt.
We gaan nog veel van Ihattaren horen, maar weinig goeds binnen het voetbal.

16-01-2023 23:36

Op_een_oude_slof +4358

Blijft jammer dat het niet gelukt is....wat zou hij Ajax geholpen hebben met punten

16-01-2023 23:11

Mocrodammerr +22965

Wat een verhaal

16-01-2023 23:11

Oxxer +163797 moderator

Prachtig dat ex Ajacieden zoals Geraldinho weer bij Ajax zitten, net als bij Bayern.

Alleen bij de CEO is er slechte match.

16-01-2023 23:11

AFCAWormerveer +4418

Had hij hem niet kunnen overtuigen dan om anderhalve week door te gaan ? Als je als speler zo veel hulp krijgt en je kan het niet opbrengen om te beseffen dat je nog maar twee weken nodig hebt om weer terug te zijn, dan ben je echt ongelooflijk stom of je hebt echt 0,0 werkende hersencellen. In dit geval waarschijnlijk een combinatie.

16-01-2023 23:10

afct +8919

Met anderhalve week had hij tegen het eerste aan gezeten maar zonder professionele hulp aan zijn koppie had dat uiteindelijk helaas ook geen zin gehad.

16-01-2023 23:48

MarcelvTol1971 +15285

Hij zat er dicht tegenaan, het ligt er nu dik bovenop.....

16-01-2023 23:03

Yeshyeshyall +10920

Mooie vent die Vanenburg. Jammer van en voor Ihattaren, inderdaad buitencategorie en had de creativiteit en het vernuft kunnen brengen die we nu veelal missen.

16-01-2023 22:58

TeringHenkie +28242

Maar...is Ihattaren weer in Italie?

16-01-2023 22:54

Keizer +29956

Ihattaren is gewoon een profiteur. Mooie babbeltjes, maar 0 motivatie om te willen veranderen.

Vind het bijna sneu voor Gerald. Is oprecht een lieve gozer en daar wordt dan op zo'n achterbakse manier misbruik van gemaakt.

16-01-2023 22:48

goajaxgo +14114

Al die tweets en insta messages van Mo zijn met terugwerkende kracht nog 10x zo onnozel geworden. Wat 'n triest figuur!

16-01-2023 22:47

Tommyshelby +128427

Gullit was weer ouderwets vervelend bij Rondo.

Hij meent dat Ajax een verdediger in huis heeft die bij Milan heeft gespeeld, na 15 minuten bleek dat hij op Magallan (?) doelde. Goede voetballer, hele vreemde analist.

16-01-2023 22:44

Oxxer +163797 moderator

Ruud had geen zin om van het Balboaplein in West naar Oost te gaan met de tram. Haarlem vond hij makkelijker reizen, Rijkaard had daar geen moeite mee. Ondanks dat Ruud beweert van niet heeft hij echt een hekel aan Ajax. Dat zijn Ajax fans niet vergeten toen hij in ‘94 met Milan in een regenachtig Olympisch stadion speelde vs Ajax op weg naar 3 nederlagen in dat seizoen.

16-01-2023 22:58

El Pacino +3609

Ik denk dat hij Ocampos bedoelde. Dat is wel geen verdediger, maar heeft wel bij AC Milan gespeeld.

17-01-2023 09:28

AFCACruijff14 +160831

Vanenburg is een liefhebber, maar die dikke kebabsnaaier moet je niet meer willen helpen. Die raakt binnen 5 jaar helemaal van het padje, dan is zijn roem weg, zijn geld weg en hij is te achterlijk & lui om een normale baan te kunnen uitvoeren. Treurig dat het zo gelopen is, van de zomer had ik echt goede hoop dat we aan Ihattaren een topdeal hadden, want voetballen kan hij zo goed. Maar topsport is meer dan een bal goed raken.

16-01-2023 22:44

Flaco +19583

Vanenburg is een lieve man. En wat was het heerlijke voetballer vroeger. Een echte straatvoetballer waarvoor je naar het stadion ging.

16-01-2023 22:44

Oxxer +163797 moderator

Wordt niks meer met deze gosert, die raakt nog betrokken bij een drive by shooting oid.

“ Winners don't quit and quitters don’t win”

16-01-2023 22:40

Tommyshelby +128427

Heb net de uitzending gekeken, Vaantje heeft echt een te goed hart man.

Ihattaren beseft niet hoe gezegend hij is. Hij moet echt eenzaam zijn om dit allemaal te beseffen.

16-01-2023 22:29

Oxxer +163797 moderator

Ik zag alleen de laatste 10 min, wat mij niet duidelijk is werkt Gerald nog bij Ajax? Hij zegt toen ik in dienst was bij Ajax.

Ik weet dat hij jeugd trainde bij Elinkwijk.

16-01-2023 22:37

Tommyshelby +128427

Hij werkt bij Jong Ajax als skilltrainer ja, zij vroegen hem hoe de sfeer was op de club, hij weigerde een diepgaand antwoord te geven.

16-01-2023 22:37

Oxxer +163797 moderator

Hij sprak in verleden tijd, vandaar mijn twijfel, mooi dat hij er nog is.

16-01-2023 22:42

eenAjaxfan +20265

Viel mij ook op inderdaad

16-01-2023 23:04

Oxxer +163797 moderator

Dat spreken in verleden tijd?

16-01-2023 23:07

Ans B +19809

@Tommyshelby
Dát inderdaad: eenzaamheid of een andere vorm van zwaar lijden.
In vaktermen heet dit 'lijdensdruk' en het verwijst m.n. naar de voorwaarde om te kunnen veranderen.

In algemene termen geldt dat als de lijdensdruk niet hoog genoeg is, oftewel niet voldoende overstijgt wat het leven (inclusief de 'ziekte' of het symptoom) nog oplevert aan b.v. aandacht/medeleven van anderen, de afleidingen die worden gezocht (uitgaan, 'lol trappen', vrijheid vs discipline enz.), dan zal iemand nooit in voldoende mate gemotiveerd zijn om wezenlijk te veranderen.

Want om wezenlijk te kúnnen veranderen moet je altijd veel pijn en verdriet verdragen, in welke vorm ook. In therapiesituaties is dat b.v. het onder ogen zien en erkennen van bepaalde feiten, dat ze anders zijn dan je dénkt en wílt denken dat ze zijn, en sowieso de confrontatie met gebeurtenissen die je juist het liefst ontvlucht, én vooral de zelfreflectie, de zelfconfrontatie. De pijn- en verdrietfactoren zijn talrijk, te veel om op te noemen.
Je kunt niet wezenlijk veranderen als je niet tegelijk ook in voldoende mate kunt lijden onder die confrontaties, en dit kunt volhouden tot het moment dat er - langzaam - ook weer lichtpuntjes komen en je gaat ervaren dat verandering echt die pijn en verdriet waard zijn. Dat is waar het om draait wat betreft lijdenslast (voorwaarde om er aan te beginnen) en lijdensvermogen/draagkracht (voorwaarde om het vol te houden).

17-01-2023 14:27

DeMagere +23140

Vanenburg, wat een geweldige vent!

Perfecte teksten en blijkbaar ook perfecte ondersteuning aangeboden.
Jammer dat het niet is gelukt, maar Gerald kun je hier duidelijk niets kwalijk nemen.

Vanenburg, direct na het afscheid nemen van Kattenbak en Schreuder, samen met Bogarde bij de selectie halen als vaste assistent en/of persoonlijke trainer!

16-01-2023 22:28

gebakkenperen +3097

Toch geweldig en aandoenlijk dat vaantje de deur open laat staan voor hem.

16-01-2023 22:27

DeMagere +23140

Ja ontzettend mooi dit. Dat zegt zoveel over zowel de mens als de voetballiefhebber Vanenburg. Wat een groot hart!

16-01-2023 22:30

Talentje020 +19867

0 mentaliteit die komt nergens meer aan de bak

16-01-2023 22:26

Ajaxadam1 +31667

Haha de familie Nouri is ook uitgebuit voor een interviewtje in de krant om weer goodwill te creeeren. Die heeft hij ook alweer gedumpt nu ze niet meer nodig zijn voor zijn spelletjes. Hoop dat niemand meer trapt in de spellen van een psychische zwakbegaafde pisventje.

Vaantje, je bent een schat van een mens. Maar brand je vinger asjeblieft niet meer aan die potentiele crimineel. Je bent meer waard dan dat.

16-01-2023 22:25

Oxxer +163797 moderator

Is Ihattaren al uit huize Nouri verdwenen?

16-01-2023 22:44

Sjaakvaak +26578

Ja, bleek na een week dat hij daar nooit in huis had gezeten. Kwam alleen eens op bezoek.

16-01-2023 23:15

4bier +31367

Binnen 10 jaar heeft Ihattaren een strafblad.
Of het nou voor rijden onder invloed, fraude of afpersing is. 100%

16-01-2023 22:21

Ajaxadam1 +31667

Rond de zomer al denk ik. Wanneer hij officieel voetballer af is. Glijdt zo de drugswereld in als hij er niet al inzit.

16-01-2023 22:26

Dusbaba +15322

Vanenburg werkt dus niet meer bij Ajax?

16-01-2023 22:18

HStorm +3139

Belangrijkste regel tekst in het gehele artikel volgens mij?

16-01-2023 22:28

DeMagere +23140

Dat een technisch hoogbegaafde man als Vaantje niet en een emotioneel onvolwassen man als Hamstra of een Kaltenbach zonder profvoetbal ervaring wel een functie heeft binnen Ajax doet pijn aan het hart.

16-01-2023 22:33

Oxxer +163797 moderator

Jawel, zie boven bij reacties.

16-01-2023 22:44

MisterAFCA +6415

Mooi mens die Vanenburg.

16-01-2023 22:18

Altijdindestraat +39809

En dan die holle huls teksten op zijn socials... grote bek, maar geen daden, misschien kan hij nog bij het legioen aan de slag als mascotte...

16-01-2023 22:14

Altijdindestraat +39809

Dodelijk verhaal, wat iedereen al wist kansloos...

16-01-2023 22:13

Ricoteb +53174

Het zou bijna strafbaar moeten zijn: zo’n talent hebben en dan zo’n idioot slechte mentaliteit. Eigenlijk verdient Ihattaren Schreuder als trainer…

16-01-2023 22:12
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.