Sneijder reageert op aantijgingen: 'Er wordt mij niets ingefluisterd'

door Jesse ter Haar 156

Bron RTL

Sneijder reageert op aantijgingen: 'Er wordt mij niets ingefluisterd'

door Jesse ter Haar 156

Bron RTL

Laatst geüpdatet

Wesley Sneijder blijft bij zijn mening over het vertrek van Maurice Steijn bij Ajax, zo laat hij weten bij RTL. De oud-Ajacied gaf aan te doen te hebben met de oefenmeester en bovendien vraagt hij zich af of het iets teweeg gaat brengen. Het kwam hem op verwijten te staan, waaronder het ingefluisterd krijgen van zaken door Steijn.

'Er is nul komma nul van waar', aldus Sneijder. 'Ik ben niet onder de indruk van dat soort dingen. Als Maurice mij in dit geval zou vragen om hem te ondersteunen, ben ik daar niet gevoelig voor. Sinds dat ik op televisie mijn mening moet geven, geef ik mijn mening en wil ik dat oprecht doen. Of het nu over een Heitinga of een Kuyt gaat, ik vind gewoon dat je daar eerlijk je mening over moet geven.'

'Ik sta nog steeds achter mijn mening', vertelt hij overigens. 'Het is alleen wel vervelend dat dat soort figuren dingen gaan suggereren. Daar hebben ze in het verleden al problemen mee gehad, dus ik zou daar mee stoppen. Zij weten niet hoe mijn gesprekken met Maurice Steijn verlopen zijn en hoe vaak ik koffie met hem heb gedronken.'

De recordinternational van Oranje is bovendien nog altijd van mening dat de timing van het vertrek van Steijn ongelukkig is. 'Ik blijf bij mijn standpunt dat het op dit moment een hele vreemde manier is. Natuurlijk is het de wet van de voetballerij dat wanneer de resultaten niet goed zijn en je staat met Ajax op de zeventiende plek dat de trainer daar dan verantwoordelijk voor wordt gesteld.'

Sneijder werd niets gevraagd

Of er overigens media zijn die hoor en wederhoor toepassen bij hem inzake het gerucht dat hij dingen ingefluisterd zou krijgen door Steijn? 'Nee, er is niemand die het checkt. Dat zouden ze misschien eerder moeten doen. Dan krijgen ze van mij gewoon het antwoord en dat is nee. Er wordt mij niets ingefluisterd. Ik uit mijn mening en daar sta ik nog steeds achter.'

Lees meer over:
Plaats reactie

Kale +1206

Thierry Henry en Carragher bij de BBC: compleet bord om tactiek uitgebreid te bespreken.

Wes, Raf en Pierre op de Nederlandse televisie: blablabla, roddelroddel, lachuh.

Wat een treurig niveau.

26-10-2023 16:02

ainami +231

Deze slimmerd zou niet eens weten als iemand hem voor zijn karretje zou spannen. Iedere andere trainer zou ervan langs hebben gehad met deze resultaten behalve Steijn

25-10-2023 17:02

Balgevoel +30951

"Sinds dat ik op televisie mijn mening moet geven, geef ik mijn mening en wil ik dat oprecht doen." Daar zit wat mij betreft wel winst in, want aanvankelijk keek hij niet eens naar de wedstrijden waarover-ie geacht werd wat te roepen. Natuurlijk hebben Sneijder, Van der Vaart en Van der Meijde niet letterlijk ingefluisterd gekregen wat ze op televisie moeten roepen. Dat is wat Wesley hoogstwaarschijnlijk bedoelt en denkt. Is trouwens nog veel knapper: mensen voor je karretje spannen en ze dat zelf niet laten doorhebben.

25-10-2023 15:24

Elayais +5082

Wat overigens ontbreekt in dit artikel maar wel ook wordt gezegd in het gesprek door Sneijder is dat hij Steijn NATUURLIJK nog gesproken heeft na zijn ontslag. Dit zegt alles.

Wellicht dat Wesley denkt dat influisteren betekent dat Steijn letterlijk zegt: luister Wes, kleine tuinkabouter van me, je moet op tv gaan zeggen dat...

Maar als Wesley regelmatig contact heeft met Steijn en hij hoort alleen maar: snik snik boohoo... Maduro.. snik snik boohoo... Mikautadze kan niks snik snik boohoo... Mislintat dit, Mislintat dat. Dan is onze vrolijke kleine onderdeur natuurlijk allang ingepalmd en beïnvloed.

Als je maar één kant van het verhaal hoort van iemand die dat verhaal overduidelijk ook nogal flink gekleurd en met specifieke intenties verteld dan kun je al niet meer "je eigen mening" verkondigen. En als je dan ook nog te dom bent om te poepen zoals onze verticaal beperkte fantast hiero, dan gaat het al helemaal mis.

25-10-2023 14:19

musicradio +3893

die sneijder wast nou de handen in onschuld en die andere goliath v d meijde en v d vaart nooit meer bij ajax binnen laten kunnen beter met die hagenees een toneelclub oprichten

25-10-2023 11:28

CruijffiaansNouriaans +4456

Sneijder is ook te dom om na te praten, omdat hij het niet goed kan onthouden.

25-10-2023 11:22

brullie +7049

Telegraaf bedenkt weer eens iets.

25-10-2023 10:46

Ferd +38589

'Steijn zei dat hij mij niet beïnvloede dus ik ben niet beïnvloed' aldus Wesley Sneijder.

25-10-2023 10:43

musicradio +3893

had die utrechter zelf niet door de dombo

25-10-2023 11:29

Balgevoel +30951

"Ik ga uit van mezelf, van m'n eigen kracht en plan, ik ben niet te beïnvloeden, ik ben daarvoor simpelweg te sterk, Ondiep, je weet toch", aldus Sneijder, die vlak voor de kassa ziet dat de Tony Chocolonely in de aanbieding is en er nog gauw twee op de kassaband neerlegt.

26-10-2023 15:30

Godenzoon24 +15387

Hele domme mening dan als het van jezelf komt. Want de spelers heb je al wel afgeschreven en Maduro ook. Oh ha en Heitinga was ook al snel niet geschikt. Maar Steijn mag niet beoordeeld worden terwijl die 16e staat.

25-10-2023 10:09

myway25 +2451

De beste man begrijpt niet dat men met ingefluisterd bedoeld dat hij is beinvloed. Steijn heeft hem helemaal ingepakt. Je kan toch niet met droge ogen ons zitten vertellen dat de spelers materiaal zo slecht is dat je 17de staat. Niemand loopt een meter extra en de motivatie is 0. Dat ligt toch echt aan de coach.

25-10-2023 08:58

Koekie87 +21012

Sneijder kan zich beter gaan focussen op zijn cursussen bij Nyenrode en Harvard of is hij daar ook alweer afgehaakt omdat hij het niet eens was met de lesstof die hij kreeg voorgeschoteld. Want iemand met de status van Sneijder moet natuurlijk met fluwelen handschoentjes behandeld worden.

25-10-2023 08:38

Redrum +96213

Ik weet 100 % zeker dat die kerel afhaakt na het lezen van de eerste alinea van zijn lesboek.

25-10-2023 08:56

twynestar +28580

Ik vrees dat Wesley het niet door zou hebben als hem dingen worden ingefluisterd.

25-10-2023 08:11

Koekie87 +21012

Zou Wesley uberhaupt wel doorhebben dat hij van achteren ook nog leeft.

25-10-2023 08:39

Simpelishetmoeilijkst +25359

Als Wes denkt dat Steijn geschikt was als trainer van Ajax, dan weet hij praktisch niets van de sport.

25-10-2023 07:37

Adt +1653

Hij is zo dom dat hij zelf nog niet eens in de gaten heeft dat hij gebruikt wordt

25-10-2023 07:37

ReconditeNL +6480

🚨 - JUST IN: Maurice Steijn wanted to get rid of Maduro & Steven Berghuis. A request that was not approved by Ajax. [@telegraaf]

https://twitter.com/TheEuropeanLad/status/1717042200591085598?t=-7QPxuc2h2MVrUsNGfnbxQ&s=19

In een klap veel meer vertrouwen in Maduro. Laat het zien deze week, topper!

25-10-2023 06:59

Sjakieson +621

Steijn heeft vanaf dag 1 alleen maar vingertjes gewezen en zijn spelers onder de bus gegooid. Welbespraakte jongens als Maduro en Berghuis kan Steijn helemaal niet aan. Allemaal zo opzichtig om weer via t krantje modder te gaan gooien en domme jongens als Sneijder, vd Vaart en vd Meijde voor je karretje te spannen.

25-10-2023 07:28

musicradio +3893

toen hadden ze hem moeten lozen

25-10-2023 11:31

CruijffiaansNouriaans +4456

Sowieso als analist was hij top. Veel beter dan al die andere knaapjes op tv. Tactisch sterk.

25-10-2023 11:24

VichoWazig +3476

Het grappige van Sneijder is dat als ik hem vertel dat je vooral het water rondom de Chemours fabriek in Dordrecht moet drinken, omdat daar bijzondere mineralen in het water zitten waar je huid van gaat stralen, dat hij dat dan morgen op tv loopt te verkondigen als een feit. Hij hoeft niets ingefluisterd te worden, hij snapt toch niet dat ie gebruikt wordt als speelpop.

25-10-2023 06:46

TheSpecialOne +8934

Als ie dat doet, dan hoeft hij in ieder geval 's avonds thuis geen lampen meer aan te doen. Hij geeft dan volop licht uit zichzelf.

25-10-2023 23:28

barry1988 +24072

Dan is Sneijder dus inderdaad zo dom als wij al dachten. Hoe kun je Steijn na alles nog verdedigen? Dan zit je elleboog diep in Steijn, heb je geen verstand van voetbal of je hebt een hekel aan Ajax.

25-10-2023 06:29

leeke +10406

Of je wilt het wel goed zien,en tot de conclusie komen dat je toch een slechte selectie hebt. Kijk alleen maar naar Bergwijn sinds zijn komst,of een Berghuis tegen utrecht,zoals ook Taylor wekelijks over het veld loopt. Dan nog niet gesproken over de aankooen

25-10-2023 06:43

debetweter +10110

Kijk even naar de individuele kwaliteiten van die spelers en vergelijk ze met andere eredivisieclubs.

25-10-2023 06:58

Jarivanheumen +5684

Dan sta je drie plekken te laag .

25-10-2023 07:26

Jww +2405

Het wordt inderdaad niet ingefluisterd... Het wordt er met de bitterbal door de zaakwaarnemers en Ibizagraaf ingepropt!

25-10-2023 01:53

Mijnclub33x +9991

'Wes, lekker met Maurice een bakkie gaan doen op Ibiza. Doei'

25-10-2023 01:07

Mijnclub33x +9991

Ik vond v. Hooijdonk op z'n best afgelopen zondag in Studio Voetbal waarom hij, vd Vaart, Steijn zat te verdedigen. Rafael en Wes zijn een beetje de Bassy en Adriaan van het voetbal geworden. Twee aardige, maar o zo naïefe sukkels die met iedereen vriendjes willen blijven.

25-10-2023 01:18

Simpelishetmoeilijkst +25359

Humor vsn de dag! Leuke opmerking, goed gedaan.

25-10-2023 07:39

Hunkelaars +3370

Als er geen praatprogramma's zouden zijn zat Wesley op een vuilniswagen in Utrecht.
Net als Derksen zijn het gewoon overbetaalde mediageile gasten die bij succes voor zijn en bij tegenslag de profeet zonder verantwoording vertolken.
Jammer dat Van der Vaart hierin meegezogen wordt.
Veel gebral, maar geen verantwoording willen nemen, dat moet een man gaan doen die sinds een week zijn vrouw heeft begraven. Vervolgens komen dit soort gasten weer uit hun holen op Van 't Schip af te zeiken als het tegen zit.
Engnekken in pak en stropdas zijn het, maar dat is mijn mening.

25-10-2023 00:45

musicradio +3893

v d vaart woont niet in nederland maar zowat elke dag met z'n kop op de ned tv

25-10-2023 11:34

PvdB +874

Nog even de reactie terughalen van Sneijder over Heitinga als hij wel eerlijk is volgens eigen zeggen.

"Genee weet dat Heitinga niet blij is met de kritiek die 'zijn vriend' Sneijder levert. "Je moet toch eerlijk tegen elkaar kunnen zijn? Ik kan niet zeggen dat het top gegaan is", aldus de voormalig middenvelder. "Hij heeft het niet goed gedaan en dat heeft verder niets te maken met vrienden van elkaar zijn. Daar moet je gewoon eerlijk in kunnen zijn."

Blijkbaar is de ene vriend toch anders dan de andere vriend.

25-10-2023 00:42

ReconditeNL +6480

Denk dat zijn hunkering naar dat zijn ego gestreeld wordt toch veel groter is dan zijn gevoel om vrienden te beschermen. En Steijn deed dat eerste door hem te vragen om zich toe te voegen aan de technische staff. Zodra hij iemand heeft die precies zegt wat zijn ego nodig heeft dan wil hij hem beschermen. Bewust of onbewust.

25-10-2023 05:49

leeke +10406

Hahaha,Johnny had te maken met een veel betere selectie ( of zie jij hier types Tadic,Timber,Alvarez,Kudus lopen bij deze selectie.).Daarbij komt dat het team toen al veel langere tijd bij elkaar was he. En er veel meer routine was ipv allemaal begin 20 jaar...commetaar prima,maar blijf bij de feiten

25-10-2023 06:47

AjaxHoorn +32989

In de tussentijd zou Wesley Sniper al 5x Den Bosch gekocht hebben. Niet dat Den Bosch dat wist, maar Wes wel. 2x bij ons trainer zijn geworden maar toch niet. Van Sneijder je moeder is een hoer naar homies met FCU (maakt mij weinig uit) naar ik ben een echte Ajacied.

Sneijder heeft een goed voetbaltechnische blik. Maar mist wel de intelligentie om echt nog wat te betekenen in de voetballerij. Het is een prima gozer om mee te praten overigens. Menig keer op de fly over gestaan en in het honk met hem gesproken. Hart zit wel op de goede plek, maar het rammelt soms in zijn hoofd.

25-10-2023 00:34

AFCA-pride +17394

Je vergeet Fortuna nog…

Hele goede voetballer en Wes en familie zijn aardige lui, veel bravoure en praatjes en “ondiep” zit in hun genen. Ik weet ook hoe hij en familie zich soms heeft gedragen bij DHSC, dit wil je als Ajax niet op management niveau binnen hebben. Wel jammer dat hij snel op teentjes getrapt is (straatvechtertje mentaliteit) en Ajax daarbij afvalt.

25-10-2023 09:25

musicradio +3893

met dat dhsc veel wedstrijden met trammalant en vechtpartijen

25-10-2023 11:37

AFCA-pride +17394

Dat bedoel ik.

25-10-2023 12:27

Aurelius1 +19736

Of er vriendjespolitiek was of niet weet ik niet. Feit is dat de kwaliteit van het elftal zwaar ondermaats is, en de kwaliteit bepaalt het resultaat. Sneijder en Van der Vaart zeggen niks geks, maar gewoon zoals het is.

25-10-2023 00:17

derdehelft +1188

Volgens die redenatie heeft Ajax op papier dus praktisch de slechtste selectie van de Eredivisie. Maak dat jezelf maar wijs.

Er valt zeker wat voor te zeggen dat je wellicht een betere selectie had kunnen samenstellen voor dit geld, maar er valt veel meer uit deze spelersgroep te halen.

Beter dan PSV en Feyenoord is het niet nee, maar rechterrijtje is gewoon schandalig. Alles op de kwaliteit van de selectie afschuiven en Steijn iedere vorm van kritiek besparen is gewoon lachwekkend.

25-10-2023 00:26

Aurelius1 +19736

Nee, het is een momentopname. Net zoals dat je een munt tien keer kunt opgooien en daar acht keer munt uit kunt krijgen, terwijl als je hem vaker opgooit, de verhouding 50-50 zal worden. Steijn is ontslagen op basis van een momentopname. Aan het eind van het seizoen staat Ajax waar het moet staan op basis van de kwaliteit van de spelers. Dat stond al vast op 31 augustus, welke trainer je ook gaat neerzetten.

En ik dacht dat Steijn een overperformer was volgens de mensen? Nu zou hij er opeens geen reet meer van kunnen? Van de één op de andere dag is hij omgetoverd van een overperformer naar een underperformer? En is van 't schip, die overal mislukt is, plots de wondertrainer die magische dingen gaat doen? Men gelooft in de meest complete onzin en waanzin. De voetballerij is de middeleeuwen van deze huidige tijd. Volledig gebaseerd op bijgeloof, fantastels, emotie, perceptie, vage indrukken, onderbuik en religie. Er zit geen enkele, maar dan ook geen enkele logica in. Noch bij supporters, noch bij beleidsbepalers.

25-10-2023 07:01

Belnaarhuis +5063

Ik kan er alleen nog maar om lachen Aurelius, ben echt heel erg benieuwd hoe je in het dagelijks leven bent.

25-10-2023 08:06

Aurelius1 +19736

Compleet onverdraaglijk, maar dat zul je zelf wel beseffen hoop ik.

25-10-2023 08:21

AFCA-pride +17394

Wel hard voor jezelf (of eerlijk) 😜

25-10-2023 09:27

musicradio +3893

snel van club gaan veranderen joh

25-10-2023 11:39

Litmanen95 +1087

Natuurlijk spelen emoties, bijgeloof, onderbuikgevoel en hoop en fantasie een grote rol in sport, zeker in de voetballerij. Bij het nemen van rationele beslissingen in die wereld weeg je die zaken dus ook mee, want ze ontkennen, dat is pas irrationeel. Steijn had zelf het GEVOEL dat hij het niet meer op de rit kreeg. Hij zal gebrek aan vertrouwen hebben ervaren, wellicht van spelers en staf. Als je denkt de baan niet meer aan te kunnen, is het het beste voor alle partijen als je gaat, lijkt mij. Daarmee is de beslissing (zowel van Steijn als van de directie) inderdaad gebaseerd op gevoelens zoals angst dat het alleen maar slechter zal gaan en hoop dat verandering verbetering gaat opleveren, maar die gevoelens zijn wel reëel. Zelfvertrouwen is de basis van prestaties. Dat wil niet zeggen dat iedereen met zelfvertrouwen goed zal presteren, maar wel dat het zonder zelfvertrouwen bijzonder lastig is voor ons mensen. Steijn en de selectie gaven elkaar geen zelfvertrouwen meer.
Uiteraard speelt toeval daarbij ook een rol: dat bij Excelsior niet gewonnen is, is gezien de expected goals een wonder en die actie van Mikautadze tegen Fortuna had natuurlijk net zo goed de winnende kunnen opleveren, maar de kracht van een coach zit ‘m ook in hoe je vervolgens vanuit die pech toch een team smeedt, en niet zelden zul je daarbij gebruik moeten maken van gevoelens, perceptie, fantasie etc, omdat dat wérkt bij mensen…

We weten niet of het nu beter zal gaan, we weten wel dat het zo slecht ging tot nu toe dat een ontslag van de verantwoordelijke coach onvermijdelijk was, omdat niemand (de coach zelf incluis) van de betrokkenen meer fiducie had in verbetering.

In je reacties, Aurelius, zet je altijd heel scherp rationaliteit tegenover emoties, maar emoties spelen nu eenmaal een rol in het menselijk denken - ook in het jouwe. Dat ontkennen of als onwenselijk beschouwen, maakt je volgens mij juist mínder een echt kritisch denker, zie bijvoorbeeld ook het werk van Kahnemann, 2011; Evans & Stanovich, 2013; Nussbaum, 2011; Koek, 2022.

En over logica: die hangt af van de premisse toch? Als je de volgende premisse aanvaardt ‘Als je als coach van Ajax acht wedstrijden niet wint en 17e staat in de competitie (=p) dan moet je ontslagen worden (=q)’, dan is het ontslag van Steijn volkomen logisch, want p, dus q. De vraag is dus of je de premisse aanvaardt of niet, dat is volgens mij geen kwestie van logica.

26-10-2023 15:14

AjaxHoorn +32989

Ik denk dat niemand verwacht nu even alles te winnen.

Maar qua materiaal ben je zeker niet minder dan AZ en Twente.

Aurelius begint een beetje in een tunnel te komen van ik moet overal vermelden dst het geen verandering gaat brengen.

Ik verwacht ook geen flitsend spel etc, maar wel meer dan dat er nu gedaan wordt.

25-10-2023 00:29

Aurelius1 +19736

Nee, als ik af zou gaan op mijn initiële intuïtie, beperkte kennis en andere menselijke limitaties, had ik gezegd: ontsla Steijn meteen. Echter, kijkend naar de cijfers en statistieken, die gewoon aangeven dat het ontslag van een trainer zinloos is, zeg ik: een totaal stupide, irrationele beslissing die een netto verlies van afkoopsommen oplevert en geen enkele winst. Niemand komt onder die cijfers uit, hoe graag men ook in z'n onderbuik wil geloven. Ikzelf kom er ook niet onderuit.

25-10-2023 06:54

Litmanen95 +1087

Dat vele ontslagen niet (direct) een verbetering opleverden, wil niet zeggen dat het ontslag zinloos is. Een legitieme reden kan ook zijn dat de situatie vastzit, dat er verzuring optreedt en mensen gaan uitvallen. Als je tot de conclusie komt dat het niet meer werkt en je geen aanknopingspunten ziet dat het nog zal gaan werken, moet je stoppen en iets nieuws proberen. Dat levert lang niet altijd meteen een verbetering op, klopt, maar het creëert wel een nieuwe situatie met wellicht mogelijkheden die in de oude situatie niet meer gezien werden. Was het Einstein niet die zei: de definitie van waanzin is elke keer hetzelfde doen en hopen op een andere uitkomst. Soms moet je veranderen, afwijken om iets te doorbreken.

Als je alleen kijkt naar cijfers en statistieken (precies wat Mislintat deed) dan moet je trouwens toch concluderen dat de selectie van Ajax van heel hoge kwaliteit is, ipv zoals jij beweert van matige kwaliteit?

26-10-2023 15:27

Ricoteb +53174

Pak er voor de zekerheid even een onderzoek bij

25-10-2023 00:35

leeke +10406

Idd,dat er mensen zijn die die 2 dan nog belachelijk maken. Diep triest. Ga alle spelers vergelijken met de top3,en je komt tot de conclusie dat we idd een zeer matige tot slechte selectie hebben

25-10-2023 06:50

slumpf +4583

@Ieeke Hebben we een top drie selectie? Twijfelachtig. Hebben we een selectie met vrijwel alleen maar internationals? Ja. Zou je daarmee op de 17e plek moeten staan en is dat dan een eerlijke afspiegeling van de kwaliteiten van de spelersgroep? Lijkt me niet

25-10-2023 09:13

leeke +10406

Internationals,zoals een Bergwijn dat ook is. Die laat sinds zijn komst bij Ajax toch ook geen Klote zien.Je kan nog zoveel internationals hebben,maar wil niet zeggen dat het met die spelers een team kan worden....Alle internationels moet je de laatste anderhalf jaar is gaan analyseren, dan praat je wel anders. Ze spelen al anderhalf jaar bagger ,zowel bij oranje en bij Ajax geld ook voor die andere internationals

25-10-2023 10:20

Edwin Oud +2327

Hoe sterk de selectie is vind ik moeilijk te zeggen. Je hebt een gewenningsperiode nodig. Als er dan intern gekonkel is, geen vastigheden, geen visie en dan wordt je ook nog eens verteld dat je er niets van kan dan is dat ontzettend lastig. Ik denk dat een Mannsverk, Sosa, Mikautadze , Forbs niet zulke slechte spelers zijn hoor! Ze hebben wel vertrouwen nodig. Ze moeten wel goed gebruikt worden. Mikautadze is een 9 en geen linksbuiten . Dit helpt natuurlijk niet.

25-10-2023 07:30

Aurelius1 +19736

Ik zal je uit de droom helpen: ze kunnen er niks van, en hebben niks bij Ajax te zoeken.

Vertrouwen is totaal niet belangrijk. Ik kan een aantal dingen zeer goed in het leven (en nog veel meer zaken zeer slecht overigens), en ik heb geen enkel vertrouwen nodig of welke peptalk dan ook om ze goed uit te voeren. Sterker nog, ik kan volkomen depressief zijn, en ze alsnog fantastisch uitvoeren. Reden: skills.

Daarnaast is dat vertrouwen-verhaal een eigen leven gaan leiden. Geen enkele speler is daar überhaupt naar gevraagd. Niet dat ze de waarheid zouden zeggen, maar er is niet eens een poging ondernomen om ernaar te vragen. Het is speculatie op speculatie, want dat is hoe de voetballerij werkt. Onbewezen meningen, het aan elkaar knopen van speculatieve verhalen en narratieven, waar men dan hardnekkig in gaat geloven. En met het veranderen van het resultaat wisselt het narratief. Steijn is de ene dag eerlijk en duidelijk, en de andere dag maakt ie als een boze heks spelers kapot. Niemand heeft door in wat voor waanzin en belachelijke zelfverzonnen narratieven men gelooft.

25-10-2023 07:43

Litmanen95 +1087

Het lijkt mij dat jouw 2e alinea getuigt van een zeer groot zelfvertrouwen.

26-10-2023 15:29

musicradio +3893

verdedig die toneelspelers maar

25-10-2023 11:37

musicradio +3893

bedoel die aurelius1

25-10-2023 11:41

Hunkelaars +3370

De Wesley show gaat verder;

Sneijder zéér kritisch op PSV'er: 'Maakt wéér geen zekere indruk'

Als je minderbegaafd bent heb je altijd kritiek op een ander, Wesley ga nu eerst je Master halen op Nyenrode en Harvard.
Veel succes verder.

25-10-2023 00:09

TweeBenig2 +16301

Master? Het zijn cursussen!

25-10-2023 00:10

Hunkelaars +3370

Na 3 jaar lager onderwijs heb je niets te zoeken op Nyenrode of Harvard.
Deze man is te dom om een KNVB trainersdiploma te halen, laat staan dat hij een toegevoegde waarde zal zijn binnen welke organisatie dan ook.
Wellicht kan hij op Kanaleneiland in Utrecht bij de burgerwacht of ergens bij een cafetaria wat gaan doen. Het is een maatpak zonder inhoud.

25-10-2023 00:37

Mijnclub33x +9991

Na twee jaar mavo🤣

25-10-2023 01:23

footietsar +170

Steijn wist heel goed wat hij aan het doen was. Het is een manipulator!

Alleen Sneijdertje had het zelf niet door.....

24-10-2023 23:58

B2tob4 +12084

Van der Vaart heeft een groot deel van zijn geloofwaardigheid afgelopen tijd ingeleverd, door zijn “bondje” met Steijn. Persoonlijk heeft Ajax meer baat bij jongens als Siem de Jong en Huntelaar dan van der Vaart, die het afgelopen jaar plotsklaps bij elke praattafel meent te moeten aanschuiven. Veel geschreeuw, maar steeds minder inhoud..! Wel op afstand kritiek uiten, maar als het werkelijk erop aankomt geen rol willen spelen bij Ajax..!

24-10-2023 23:56

musicradio +3893

hij woont hier niet zegt hiij allemaal smoezen nooit meer aanhalen zeer onbetrouwbaar

25-10-2023 11:44

Robocop5 +2065

Omdat we bij onze mooie club een nieuwe en frisse start gemaakt hebben, besloten ook voorlopig vooral positieve posts te plaatsen op AS. Dus vooruit, ook over Wesley:
Goede speler, geweest
Mooie vrouw, gehad
Kwam uit een stadje, best wel in de buurt van Amsterdam
Ajax voetballer, vroeger
3 jaar lagere school en toch binnen gelopen, knap!
Prijzen gewonnen, als speler
Handzaam formaat
Empatisch, sprak altijd positief over Mourinho, toch bij velen niet geliefd.
Mooie pass, vroeger
Altijd loyaal aan pechvogel Mauries bij wie alles altijd tegen zit, ook weer empathie!

Nou, best positief, toch! Goed begin dit...

24-10-2023 23:53

PaulEast +7927

Er is niemand die deze oud Ajacieden in bescherming neemt tegen hunzelf. Zoveel dommigheid is ongekend. Dit is niet wat Ajax nodig heeft.

24-10-2023 23:51

Adam24 +39202

Je hoort die gesprekken tussen Steijn en Sneijder en Van der Vaart toch al? "Nee joh, die spelers kunnen er allemaal niets van. Komen van het tweede niveau in Engeland en Frankrijk" (beide overigens topscorers en misschien wel betere competities dan de Eredivisie op de top na). "Ik wilde Tagliafico hebben, komt die gekke Duitser met Sosa aan" (al 4 assists in evenveel wedstrijden).

24-10-2023 23:39

Robertini +39639

Sneijdertje moet echt slimmer worden. Heeft geen nut om hier op in te gaan, hoe meer je het ontkent, hoe schuldiger je lijkt. Laat het van je af glijden.

24-10-2023 23:21

AjaxHoorn +32989

Haha ja Wesley. Jij bent op je woord te geloven.

24-10-2023 23:19

jaripettersson +9525

Zo jammer dat vdVaart nu in een adem met sneijder en vdMeyde wordt genoemd. Ik had oprecht hoop dat hij een toekomstige sterkhouder in de organisatie zou worden. Ik hoop niet dat hij dit door zijn irritatie naar van hooijdonk nu heeft verneukt.

24-10-2023 23:01

AjaxHoorn +32989

Vaart komt nog wel erbij.

24-10-2023 23:19

TJHooker +3938

Het is wel bijzonder hoeveel negativiteit hier de hele dag je om de oren vliegt. Niemand is nog veilig en over iedereen wordt wel een bak ellende heen gestort. Dan is eindelijk Steijn dan moet de volgende het ontgelden.

24-10-2023 22:58

RuffRhythim +24837

Wordt dit kaboutertje nou nooit moe van zichzelf....?

24-10-2023 22:41

mokum007 +6523

Precies, kabouter 😂🤣

24-10-2023 23:16

Mijnclub33x +9991

Kabouter Wesley: "ik wordt hier zo moe van" plopperdeplopperdeplop

25-10-2023 09:45

jokers +1175

Als van de meijde, van der vaart en sneijder niet konden voetballen hadden ze 99 procent zeker op de vuilniswagen gezeten, die ander 1 procent is dat ze daar de capaciteit niet voor hebben, of betrapt worden voor rijden onder invloed. In de tussentijd de collega,s belachelijk maken omdat ze die zo dom vinden.

Het is dom volk en daar is niks mis mee ben ik ook, met 1 verschil ik weet het, maakt mij heel iets slimmer

24-10-2023 22:40

Hunkelaars +3370

Sneijder moet zover mogelijk weggehouden worden van onze club.
Laat deze dwaas maar leven in zijn bubbel, gaat enkel onrust stoken waar hij ook is.
Deze man is minder begaafd, maar heeft dat zelf nog steeds niet door.
Wanneer rond deze mafkees zijn studie af bij Nyenrode en Harvard University?

24-10-2023 22:35

insectenverdelg +23512

Hij denkt echt dat Ajax naar hem smacht.... De man is 1 meter 45 en heeft grootheidswaan.

24-10-2023 22:57

TweeBenig2 +16301

Studie? Cursus!

25-10-2023 00:13

musicradio +3893

een huichelaar 1e klasse is het

24-10-2023 22:33

Biss +10390

Het is alsof sinds de meester (Cruijff) er niet meer is, de hele school, van peuters tot pubers, zich moet misdragen. Ze maken allemaal ruzie en willen het laatste woord. Ondertussen fikt de hele school af en niemand blust.

24-10-2023 22:33

Gewoon Gijs +18422

Als het echt zijn mening is dat Steijn had moeten blijven, dan is het eigenlijk nog erger

24-10-2023 22:31

freak31 +5676

Hij weet van niets...jaja, hij is niet alleen een clown maar ook Pinokkio...

24-10-2023 22:27

KleineReus +6552

Het enige vreemde aan dit moment is dat het niet eerder is gebeurd. Bijvoorbeeld toen Mislintat het al wilde doen.
Maar goed, hij vindt Steijn vast een aardige gozer ofzo. Zo simpel gaat dat

24-10-2023 22:25

Kryptonite +76987

Nee, tuurlijk niet. We geloven je direct. 🤡

Hoe gaat het trouwens met je Harvard opleiding? Mogen we je al prof. Weasel Sneijder noemen?

24-10-2023 22:19

Oxxer +164719 moderator

Wie van de 3 Musketiers, Sneijder vd Vaart of vd Meyde is de domste van het stel?

24-10-2023 23:11

Kryptonite +76987

Sneijder 100% de allerdomste. Andy is dom, maar doet zich dommer voor dan hij is denk ik. Van der Vaart is de minst domste van de 3, en daarom neem ik het hem extra kwalijk dat ook hij de 'spelers zijn kut en Steijn kan er niks aan doen'-agenda pusht. Voor de rest alle 3 ratten die op de hand die ze heeft gevoerd spugen.

24-10-2023 23:14

Oxxer +164719 moderator

Vind ze alle 3 even dom en achterbaks, door hoe zij de spelersgroep hebben afgepist zijn zij ongeschikt ooit iets te doen bij Ajax.

24-10-2023 23:19

musicradio +3893

allemaal even erg

25-10-2023 11:47

w86 +9467

Het mooiste is dat Wes het niet eens zelf door heeft. "Hij uit gewoon zijn mening", maar die wordt natuurlijk wel beïnvloed door zijn omgeving. Wat heel menselijk is overigens.

24-10-2023 22:19

Elayais +5082

Volgens mij krijgt hij zijn onderbroek nog niet eens aangetrokken als niemand hem influistert hoe dat moet.

24-10-2023 22:14

Dolblij +45464

Er wordt mij niets ingefluisterd zegt de stem in zijn hoofd.

24-10-2023 22:09

4bier +31367

Ik vind Sneijder, van der Meijde, van der Gun, van der Vaart zo enorm schadelijk in de media. Continu roepen dat ze best gebeld willen worden maar dit er uiteindelijk niet van komt.

24-10-2023 21:57

Rikkie66 +22850

Geweldige voetballer, lekkere humor maar het was fijn geweest als deze analist z'n lagere school had afgemaakt.

24-10-2023 21:57

Nr.10 +111510

Het kan onmogelijk een 'wet van de voetballerij' zijn dat je eruit gaat als trainer als je 17e staat met Ajax, om de simpele reden dat het FUCKING NOG NOOIT GEBEURD IS DAT IEMAND HET ÜBERHAUPT PRESTEERT OM 17E TE STAAN MET AJAX, WES.

24-10-2023 21:56

Andronixos.c +8182

Sneijder/van der Vaart/van der Meyde hebben allemaal Steijn gesteund!!!

Als zij echte Ajacieden waren, dan waren zij ingestapt in deze moeilijke tijd, maar waren bang voor imago schade

24-10-2023 21:53

AjaxHato +4612

Ik ben juist blij dat die drie niet instappen. Ze zijn nu al zo negatief geweest dat dat voorlopig ook niet kan. Maar wat zouden ze toevoegen..
Ja misschien kunnen ze friet en snacks verkopen.

24-10-2023 22:11

musicradio +3893

v d vaart ja maar ik woon in roemenenland maar wel bijna dagelijks op de ned. tv

24-10-2023 22:37

The Future +5628

En degene met de slechtste privéomstandigheden mogen nu instappen om het op te knappen... Maar zij doen het wel. Hulde!

24-10-2023 22:12

Hunkelaars +3370

Over het imago van Wesley en Andy wil ik het liever niet hebben, dus niet aan onze club koppelen graag.

24-10-2023 22:41
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.