Simonis ziet mensen twijfelen over Edvardsen: 'Kan beste aanvaller van Ajax worden'

door Bart Veenstra 109

Bron Voetbal International

Simonis ziet mensen twijfelen over Edvardsen: 'Kan beste aanvaller van Ajax worden'

door Bart Veenstra 109

Bron Voetbal International

Laatst geüpdatet

Go Ahead Eagles-trainer Paul Simonis is ervan overtuigd dat Oliver Edvardsen gaat slagen bij Ajax. Dat vertelt de trainer tegenover Voetbal International. De transfer is officieel nog niet rond, maar afgaande op de berichtgeving in de media en de woorden van Simonis is dat een kwestie van tijd.

Dat Edvardsen de overstap naar Ajax gaat maken, is een teleurstelling voor Simonis. 'Ik ben er zeker even chagrijnig door geweest', zegt hij, zonder te zeggen welke woorden hij gebruikte toen hij hoorde dat de Noor naar Ajax zou gaan verkassen. 'Ik was heel verbaasd. Dit kwam echt uit het niets voor mij. De transferperiode duurde nog een week en ik dacht: het zou lekker zijn als er niks meer gebeurt.'

Edvardsen is vrijdag medisch gekeurd in Amsterdam en dus is het wachten tot de officiële presentatie van de buitenspeler bij Ajax. Simonis is zijn topscorer kwijt en dat is balen voor de trainer van de club uit Deventer. ''Idealiter hadden we dit niet gedaan. Als we Oliver hier hadden gehouden, hadden we een signaal afgegeven. We spelen nog voor twee mooie prijzen, de beker en Europees voetbal via de competitie. Zelfs de vijfde plek is nu in zicht. Maar ja, nu verkoop je de topscorer en misschien wel je beste speler. Dat heb ik intern ook aangegeven.'

'Een geweldige kans voor hem. Ajax is een no-brainer, zei hij'

Toch kan Simonis begrijpen dat Edvardsen zijn sportieve ambities heeft en de stap naar Ajax maakt. 'Dit is een geweldige kans voor hem. Ajax is een no-brainer, zei hij. Dat begrijp ik ook, want hij gaat naar de grootste club van Nederland. Ik vind er als trainer wel wat van dat we hem nu laten gaan. Maar goed, hij vertrekt en we moeten door. Zo simpel is het ook. We kunnen er wel in blijven hangen, maar dat heeft geen zin.'

Tekst gaat verder onder de foto.

oliver edvardsen hattrick
Oliver Edvardsen zorgde voor een hattrick tegen NEC (5-0).

Binnen de selectie van Go Ahead Eagles gaat men rustig over tot de orde van de dag. Simonis denkt dat zijn spelers misschien niet eens hebben gescholden. 'En weet je, zij snappen ook dat Ajax een geweldige stap is voor Oliver. Ze zouden het waarschijnlijk allemaal doen. En neem het hem eens kwalijk. Je gaat naar de grootste club van Nederland, je speelt Europees en financieel en sportief ga je er zes stappen op vooruit. Oké, sportief geldt dat dit seizoen misschien niet, maar normaliter wel. Dus iedereen begrijpt dat Oliver dit heel graag wilde.'

Simonis weet dat er bij veel mensen twijfels zijn over de kwaliteiten van Edvardsen. De trainer van Go Ahead Eagles zelf heeft het volste vertrouwen in de Noorse speler. 'Hij gaat bij Ajax een andere druk ervaren en het is de vraag of hij daar direct tegen bestand is. Maar ik twijfel er niet over dat hij daar goed tot zijn recht gaat komen. Hij kan misschien zelfs de beste aanvaller van Ajax worden.'

>Ajax neemt het zondag in de Eredivisie op tegen Feyenoord. Maak als nieuwe speler kans op een quotering van 50,00 of zelfs 100,00 met de juiste voorspelling voor De Klassieker! Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 24+!

Lees meer over:
Plaats reactie

Kingoffdatoilet +17031

Dit is ook een goede trainer

01-02-2025 15:39

Dapperestrijders +4420

Tja, wat een vreemde tekst: is het nou twijfelen of de beste speler (worden)🤔

01-02-2025 03:42

Andersen de man +1995

Twijfelen over hoe hij direct met de druk om kan gaan, vertrouwen in zijn kwaliteiten

02-02-2025 11:53

kesselcity +1280

Go ahead kan Banel kopen voor 2mil. Opgelost?

31-01-2025 22:18

lm +6

Had liever gezien dat ze moro hadden gehaald ookal is hij geblesseerd nu

31-01-2025 19:07

mvdk +43059 moderator

En dan 2 a 3 maanden er niks aan hebben... Misschien komen ze in de zomer wel voor hem terug? Naar verluidt bood Ajax 10 miljoen en dat werd afgewezen. De tijden dat ze veel meer op tafel kunnen leggen zijn voorlopig voorbij.

31-01-2025 19:26

NouridolbergNeres34 +1868

Die zou ik alsnog halen, hij kan ook op rechts spelen.

31-01-2025 22:27

Jarikoning +7151

Beste aanvaller is niet zo moeilijk met clowns die moeilijk tot niet scoren

31-01-2025 18:39

Stefansuarez +18959

Trainer om in de gaten te houden

31-01-2025 18:23

MV3 +2668

T is bevestigd mannen

31-01-2025 18:18

Man40 +1423

Omdat iedereen een Vinicius wil alles wat eronder zit of niet kennen is niet goed ☺️ik ben blij met edvardsen Ajax moet meer van dat soort spelers halen uit onze eigen competities want er loopt genoeg goede spelers rond

31-01-2025 18:12

Adrian.V +783

Geluk is dat niemand een verwachting heeft bij deze jongen, dat werkt voor hem in z'n voordeel. Ik denk dat deze gok wel eens goed kan uitpakken, zeker wat ie laat zien bij GAE en hij kan zich nu verder ontwikkelen bij Ajax

31-01-2025 18:00

Laudrup10 +16948

Klopt die heeft zijn transfersom niet als een molensteen om zijn nek hangen. De verwachtingen zijn heel laag dus als hij er inderdaad een paar intrapt zou dat al super zijn. De kans dat hij zich ontwikkeld als een soort Mertens lijkt me nihil.

31-01-2025 19:37

Ferd +38148

de transfersom van Sana was 4 ton.......

01-02-2025 08:21

Been +12121

Daar waren we een potje of 5 echt heel blij mee. Leek (mede door die lage transfersom) een schot in de roos te zijn. Kan natuurlijk niet voor dat geld, en dat bleek.

01-02-2025 09:04

JanBiesbos +28422

Hij is ook rap zag ik dat mag ik wel

31-01-2025 21:17

Amp +36989

Ja heel fijn maar voorlopig hebben we nog geen linksbuiten zondag...

31-01-2025 17:58

janbdk +391

Wat bizar is.

31-01-2025 21:33

Amp +36989

dan verwoord jij het nog zeer mild en netjes

31-01-2025 21:38

Betuwe85 +20035

Vindt dit intresante spelers en een gokje waard liever dit dan 16 mil voor een forbs

31-01-2025 17:53

Laudrup10 +16948

Was 14 miljoen en achteraf is dat gekkenwerk geweest. Je zou zeggen dat je na 5 minuten al kan zien dat dit niks voor ons is. 14 miljoen voor neres, Antony of tadic daarentegen was het meer dan waard.

31-01-2025 19:37

JanBiesbos +28422

Ook mooi “hij gaat naar de grootste club van nederland” altijd fijn om te horen

31-01-2025 17:36

JanBiesbos +28422

Voor dat geld is dit gewoon het gokje waard net als die hadj moussa maar nu ajax dat doet is het ineens risico enzo, deze Noor is ineens onze topscorer met 9 stuks (ed en beker) die moussa heeft er 3

31-01-2025 17:28

Laudrup10 +16948

Hadj mussa is was 21 toen hij elke back dol draaide. Ook een gokje maar met de kans dat je de jackpot hebt en dat blijkt nu. Bij edvartsen verwacht ik op zijn hoogst dat het een bruikbare speler kan worden.

31-01-2025 19:42

JanBiesbos +28422

Elke nwe speler wordt kilos “zwaarder” bij ajax en geen last van rammadam bij deze noor wel bij godts

31-01-2025 21:16

fluwelenlinker +11486

Die Simonis wil zelf ook graag naar Ajax...

31-01-2025 17:23

jeffrey2022 +7817

Is ook een interessante optie mocht Farioli vertrekken

31-01-2025 17:37

Tinusz +1252

Ik zie het helaas niet meer gebeuren maar ik zou graag Reiziger zien wanneer Farioli vertrekt. Had al veel eerder de kans moeten krijgen toen hij nog bij Ajax zat.

31-01-2025 17:46

Laudrup10 +16948

Baal wel enorm dat we Moro nu mislopen. Zag het enorm in die jongen zitten. Dan maar hopen dat Godts zich door ontwikkeld en Edvartsen een nuttige back-up blijkt te zijn. In de zomer maar Rooney Bardghji oid halen. Er moet een aanvaller of middenvelder met creativiteit bij.

31-01-2025 17:02

4EVERAJAX +8295

Hoop dat edvardson gewoon basis gaat worden, mooi afwisselend met godts en traore op de flanken

31-01-2025 17:05

JanBiesbos +28422

Hij is nu onze topscorer

31-01-2025 17:28

komopajax777 +13074

Edvardsen is meer dan een nuttige backup.Hij is verder dan Godts in zijn ontwikkeling.Hij is dus goed voor de basis samen met Godts.Een volwaardige dubbele bezetting dus!

31-01-2025 19:29

Standby +9729

Ik ken hem niet zo goed, maar gezien het vertrek van Akpom en de huidige prestaties van onze aanvallers hoop ik dat hij echt de beste aanvaller van ons wordt. Zijn statistieken zien er best goed uit voor een speler van een middenmoter. Ik heb dus een beetje hoop dat dit wat gaat worden.

31-01-2025 16:59

JanBiesbos +28422

De nieuwe dries mertens met beetje geluk

31-01-2025 17:41

Harrier Du Bois +38327

Leuke woorden van de trainer over Ajax, respectvol en duidelijk, ook tegen zijn eigen club.

31-01-2025 16:56

MaxPower +2573

Excuses voor mijn gejammer maar ik heb echt geen goed gevoel bij deze deze transferwindow. Die Edvardsen lijkt me vooral een draver. Hooguit niveau Twente. Qua kwaliteit ga je er gewoon niet of nauwelijks op vooruit. Regeer is een aardig talent waar ik nog iets van verwacht. Maar geen speler die op korte termijn Ajax beter gaat maken. En het feit dat Farioli zo duidelijk uitsprak om een middenvelder in hem te zien en dus geen rechtsback..? Geen creativiteit erbij. Wie staan er straks op het middenveld als Taylor en Henderson vertrekken en Berghuis weer een jaar ouder wordt? Je had hier op kunnen voorsorteren. Ik hoopte echt dat er een stap zou gezet worden in de goede richting. Ik hoopte op een nieuwe wind, gedragen door een gefundeerde visie. Maar mijn vertrouwen in de leiding van Ajax heeft een flinke deuk gekregen. Die Kroes maakt er een enorme puinhoop van.

31-01-2025 16:49

Tommyshelby +127227

Volledig mee eens. Met alles. Het was niet moeilijk om een betere selectie te hebben dan op 1 januari, maar toch lijkt het niet te gaan lukken.

31-01-2025 16:58

Lunsdale +6160

Ik snap je gevoel. Mijn gevoel is nergens op gebaseerd maar ik denk dat Edvardson iedereen positief gast verrassen

31-01-2025 17:07

JanBiesbos +28422

Naar welke heb je gekeken de O of de V?

31-01-2025 17:42

EdwinvanderSar +4320

Helemaal met je eens. Het is wachten op de eerste twee wedstrijden dat Ajax in de Eredivisie tegen een gesloten verdediging speelt en Edvardsen geen potten kan breken. Dan heeft iedereen die de transfer nu toejuicht het alweer over een miskoop.

31-01-2025 18:16

Artemio +30679

Kroes laat het allemaal maar gebeuren. Quote van Bart Sanders(pantelic podcast).

Helemaal mee eens. Ik heb bij elke deal het idee dat Ajax de verliezer is in de deal.

31-01-2025 18:19

linksbinnen +7984

Hoop uiteraard dat ie het goed gaat doen. Ik had liever Pauwels gezien.

31-01-2025 18:25

NouridolbergNeres34 +1868

Kroes haalt alleen maar subtop spelers inderdaad niveau twente/utrecht. Creativiteit is ver te zoeken in deze selectie, iets waar Ajax voor staat. Regeer en Edvardson zijn jongens die misschien mee kunnen met het huidge niveau maar als je wilt groeien haal je deze spelers niet.

31-01-2025 22:35

mickey2602 +4711

We spelen nog voor twee mooie prijzen, de beker en Europees voetbal via de competitie. Zelfs de vijfde plek is nu in zicht.
Ja,we hebben allemaal kunnen zien hoe goed de Eagles in Europa waren afgelopen zomer. Dus dan maar liever een andere club Europa in.

31-01-2025 16:36

Cornervlag +181

De winnaar van de playoffs heeft zich de afgelopen 25 jaar geloof ik 2x geplaatst. Echt idioot dat we niet gewoon de ranglijst volgen, maar onder plek 5 wordt het al snel heel matig nu we zes plekken hebben.

31-01-2025 16:45

stefanwillem +11798

De beker?

31-01-2025 16:46

mickey2602 +4711

Volgens mij zitten ze nog in de beker en met het affiche PSV-Feyenoord valt er sowieso 1 topclub af. Dus ja,als alles goed valt zouden ze de beker kunnen winnen.

31-01-2025 16:49

Lunsdale +6160

Denk dat de verwarring er is omdat je met 'We' ipv 'Ze' begint. Typefout of autocorrectie.

31-01-2025 17:09

mickey2602 +4711

Ow ja,dat kan inderdaad. Ik heb de tekst gekopieerd van het stuk,zodoende. Dus dit gaat niet over Ajax maar over de Eagles.

31-01-2025 17:40

Danielson +49407

Met de aanvallers die we nu hebben sluit ik dat inderdaad niet uit...

31-01-2025 16:36

Amsterdamnoord +5896

Sportief geen stap vooruit tov Eagles? Deze vent heeft het te hoog in z’n bolletje

31-01-2025 16:33

mickey2602 +4711

Dit seizoen benoemde hij en dat klopt wel vind ik.

31-01-2025 16:37

Standby +9729

Dat vind ik ook niet. Ajax staat 2de en speelt nog europees. Go ahead staat 7de met 14 punten achterstand op ons en speelt geen Europees voetbal.

Het is niet zo dat het geweldig met ons gaat, maar we zijn ook dit seizoen een stap vooruit.

31-01-2025 16:52

Hebbendiekip +4616

Ajax is altijd een stap hogerop, hier moet je winnen. De druk van de fans en de media is immens. Bij eagles kan je gerust 4/5 wedstrijden kut spelen achter elkaar en er is geen hond die er wat van zegt.

31-01-2025 18:18

barry1988 +23952

Hij en Regeer verdienen een eerlijke kans. Zelf verwacht ik er niet te veel van en zie ze vooral als breedte spelers. Het zal niet voor het eerst zijn dat dit soort spelers positief verrassen dus we gaan het zien.

31-01-2025 16:30

Danielson +49407

Hem = Hij.
Verder spreek je je zelf enigszins tegen..😉

31-01-2025 16:34

barry1988 +23952

Misschien dat ik mijzelf wat tegen spreek. Maar ook ik moet hen een eerlijke kans geven ondanks dat ik er niet te veel van verwacht.

31-01-2025 16:36

Danielson +49407

Ach, ik had liever Breum gehad maar deze jongen heeft wel diepgang en een aardige snelheid plus neusje voor de goal.

31-01-2025 16:44

ijzerchef +3029

Ik denk dat we er al gigantisch op vooruit gaan als we een linksbuiten voor een linksbuiten kunnen wisselen.

31-01-2025 16:57

Tommyshelby +127227

Haha, snuif niet man. Hij wordt een bankzitter a la Rommedahl at best.

Zo'n speler hoef je eigenlijk niet eens te kopen, maar goed, als je 5 volle maanden nodig hebt voor een linksbuiten, dan is dit beter dan niks.

31-01-2025 16:20

debetweter +10032

Lijkt mij een hele geschikte wissel voor Godts hoor. Kan een actie maken, en scoren. Denk dat hij veel goaltjes kan maken als FJ gisteren. Waarbij Brobbey de aangever is.

31-01-2025 16:29

Amsterdamnoord +5896

Dat is echt overdreven

31-01-2025 16:33

Johan14Cruijff +568

Iets meer voetbal kijken.

31-01-2025 16:44

stefanwillem +11798

Vergeleken met de huidige vorm van Godts kan je je wel eens lelijk vergissen.

31-01-2025 16:47

JariJari +14885

Als hij zoveel nut gaat hebben voor Ajax als Rommedahl teken ik ervoor. Ik verwacht een stuk minder.

31-01-2025 17:05

willem1958 +8681

Er wordt al gauw lacherig gedaan over trainers in Nederland want dat zijn over het algemeen trainers die het Ajax niveau niet aankunnen, net als de meeste voetballers uit de eredivisie al gauw op afkeuring kunnen rekenen hier op AS.

Maar neem Slot die van Az kwam en daarna het bij Feijenoord en nu bij Liverpool uitstekend doet, iedereen had achteraf graag gezien dat ie ten Hag had opgevolgd.

Bijv een Jans die elke subtopper gewoon goed laat voetballen en Oosting en Simonis doen het ook erg goed, Pastoor is nog zo iemand die niet achterlijk is net als Andries Jonker bijv.

Het zou voor dat soort trainers wel even wennen zijn bij Ajax natuurlijk maar ik denk dat verschillende trainers het ook bij Ajax goed zouden kunnen doen.

31-01-2025 16:19

Danielson +49407

De grootste fout van Overmars is geweest dat hij Slot niet tijdig heeft benaderd om Ten Hag op te volgen. Nou ja, naast zijn andere fout...

31-01-2025 16:35

WZAWZDB33 +681

FoutJE hahaha

31-01-2025 18:51

JohnDylan +21522

Simonis toont aan dat teams met minder kwaliteit ook goede resultaten kunnen boeken met aanvallend en attractief voetbal. Breum en Antman staan 6e en 8e in het klassement van spelers die dit seizoen de meeste kansen creëren (in de Eredivisie). Ze hebben ook James op 27 en V. Edvardsen (de spits) op 29. Ajax heeft Henderson op 16, Taylor op 46 en Traoré op 55 als spelers die de meeste kansen creëren. Taylor en Traoré hebben samen één kans meer gecreëerd dan Breum bij GAE in z'n eentje. En dan vinden mensen het vreemd dat de aanvallers weinig scoren.

31-01-2025 16:18

WeirdAJAX +11830

Dank, dit!

31-01-2025 16:50

GGXIII +6509

Maar ligt het dan aan de spelers of aan de spel opvatting?

Ik denk zelf een combinatie van, wat uiteindelijk kan betekenen dat sommige spelers toch niet zo goed zijn, aangezien ze niet zoveel kansen kunnen creëren?

31-01-2025 17:16

JohnDylan +21522

Het ligt inderdaad altijd aan een combinatie van spelers en trainer. Ajax heeft misschien geen creatieve speler zoals Breum in huis maar wel spelers van boven het kaliber Antman die onder een aanvallend ingestelde trainer ook veel kansen kunnen creëren.

Taylor heeft daar bijvoorbeeld zeker het voetballende vermogen voor maar is een mentaal zwakke speler die zelden van zijn passtechniek gebruik durft te maken. Als hij net als Tadic meer dan 10 chipped passes per wedstrijd de zestien in zou slingeren zou hij nog meer creëren dan Breum doet maar mentaal kan hij dat niet. Ik zou (als ik Farioli was) Taylor straffen voor elke wedstrijd waarin hij dat niet doet. Na de wedstrijd een rondje om het veld heen rennen per chipped pass minder de zestien in dan de minimale 10 die ik hem op zou dragen. Als hij het zelf niet aandurft moet het hem maar worden opgedragen. Maar dat zal Farioli niet doen omdat die daar zelf veel te verdedigend voor is ingesteld.

Het feit dat alle spelers van Ajax weinig creëren toont volgens mij aan dat aanvallend Farioli vooral het probleem is. Dat is ook logisch aangezien de opbouw van Ajax ongelofelijk traag is doordat Farioli de tegenstander "wil lokken" en teams in de Eredivisie daar niet invallen.

Juist omdat Ajax door de speelstijl van Farioli weinig kansen zal creëren zou ik proberen om wel zo veel mogelijk creatieve spelers in het elftal te hebben. Als het teamspel geen kansen opleverd moet het individu dat namelijk doen. Daarom begrijp ik niet waarom Ajax voor Edvardsen (10 kansen) gaat in plaats van Breum (34 kansen).

31-01-2025 17:21

Turbo +41487

Heb m'n twijfels. Denk dat zijn waarde vooral zal liggen in het reageren op medespelers. Doorbewegen op Brobbey, dieptepasses van.. ja, van wie.. Berghuis? En vooral heel actief zijn. Ik zie deze jongen niet echt een defensie uit elkaar spelen met een dribbel of iets creëeren. Maar als hij lekker actief is, goed kan pressen, en een redelijk rendement haalt uit de kansen die hij krijgt zal hij hopelijk bruikbaar zijn.

31-01-2025 16:18

JohnDylan +21522

Mijn gevoel is dat hij geen slechte buitenspeler voor Ajax is maar geen goede buitenspeler voor het huidige Ajax vanwege (wat je al aangeeft) het feit dat er weinig kans creërend vermogen bij Ajax om hem heen staat (en de hoofdtrainer ook geen speelstijl hanteert waar veel kansen uit voort komen). Ajax heeft volgens mij juist een buitenspeler nodig die zelf een groot kans creërend vermogen heeft en dat is juist waar Edvardsen zwaar te kort in schiet.

Edvardsen gaat bij GAE van Breum (34 kansen) en Antman (29 kansen) naar Taylor (18 kansen) en Traoré (17 kansen) als spelers waar hij zijn aanvoer van moet krijgen. Ik vind hem moeilijk om te accepteren dat een aanvaller van GAE een veel betere aanvoer krijgt dan de aanvallers van Ajax.

31-01-2025 16:20

afca1985 +20925

Nu Moro definitief niet komt, probeer dan ook nog maar ff Breum er vandaan te plukken, kan op linksbuiten en op het middenveld. Opvolger van Taylor volgend jaar en nu concurrent op linksbuiten en op t middenveld. Kennelijk is er wel iets van geld anders bied je niet alsnog 10M op een speler die nog maanden geblesseerd is

31-01-2025 16:14

patje0527 +1307

Regeer is opvolger Taylor

31-01-2025 16:18

afca1985 +20925

Regeer hopelijk voor Klaassen

31-01-2025 16:31

wijzijndebeste123 +161656

Simonis of Knutsen volgend jaar maar als trainer halen want Farioli gaat op zeker vertrekken door al het grenzeloze gepruts van de leiding.

31-01-2025 16:13

MichaelAjacied +284

Simonis als backup trainer, mocht Knutsen niet op tijd ingeschreven worden.

31-01-2025 16:26

Johan14Cruijff +568

Vertrekken na een jaar is sowieso een eigenschap van Farioli.

31-01-2025 16:46

wijzijndebeste123 +161656

Dat komt in dit geval volledig door Kroes

31-01-2025 17:17

Ajaxsupporter02 +13376

Dacht eerst van wie is die Simonis dan, maar heeft mij positief verrast. Zou geen bezwaar hebben als hij zou komen.

31-01-2025 17:14

GGXIII +6509

Geef je precies 0% kans op Knutsen. Die valt voor Kroes onder categorie Mislintat vond die goed en dat is eng voor Kroes.

31-01-2025 17:17

Soccerskins v2 +43101

Een trainer om in de gaten te houden. Heeft echt een enorm sterke selectie voor Go Ahead begrippen, maar dan moet je ze nog wel aan het voetballen krijgen, en dat lukt hem aardig.

31-01-2025 16:11

Robbie78 +3718

We hebben goede ervaringen met een (ex) trainer van Go Ahead. Zelfde kapsel ook..

31-01-2025 16:32

@Maar7en +1524

Mooie reactie als trainer en hopelijk heeft hij er een goede kijk op en komen zijn woorden uit 😄 Ik zie in hem wel een aanvulling op de huidige selectie met zijn karaktertrekken en kwaliteiten. Maak het zsm rond zodat we er zondag ook al plezier van kunnen hebben aub.

31-01-2025 16:10

Francisco81 +4257

Mooi dat hij tot 2x toe zegt de grootste club van Nederland. Dat wij weten wij allemaal wel als Ajacieden zijnde. Maar voor de rest die onze club haat is dit altijd pijnlijk om te lezen 😂.

31-01-2025 16:07

Sportvolgert +39486

Juist omdat ze het stiekem zelf ook wel weten.

31-01-2025 16:09

MatthijsDeLigt020 +3079

Simonis of Knutsen moet Farioli opvolgen

31-01-2025 16:05

insectenverdelg +23205

Dat de transfer niet gewoon rond is voor vandaag 12:00 als je 2 dagen hebt, is pure amateurisme.

Verder vind ik Simonis een interessantere trainer als Oosting als ik moet kiezen.

31-01-2025 16:04

SpartakAmsterdam +5521

Kan toch wel al beklonken zijn voor 12:00 maar ivm de beurs het nieuws pas na handel de wereld in slingeren?

31-01-2025 16:11

insectenverdelg +23205

En dat zou niet via de media per ongelukje op straat liggen? Das niet des Ajax

31-01-2025 16:12

DeKenner +9193

Ajax is beursgenoteerd en meldt dit soort dingen toch vaak pas nadat de beurs sluit? Het kan dus allang rond zijn. Nog 2 uurtjes geduld.

31-01-2025 16:11

Pretletter +249

Wie zegt dat het niet rond is!? Omdat het nog niet gecommuniceerd is….

31-01-2025 16:20

insectenverdelg +23205

Over het algemeen weet altijd wel ergens een journalist iets bij zi'n transfer. Het zou mij verbazen als alles helemaal rod was, maar m=niemand dit al gemeld heeft. Maar hoop dat ik het mis heb. zo niet dan is hete en pruts actie

31-01-2025 16:35

Pretletter +249

Ik vind het geen prutsacties dat het mislukt is, je weet nooit hoe het gaat met inschrijven bij de KNVB, hoe snel zij zijn etc.

Maat balen dat het mislukt is, jazeker!

31-01-2025 18:47

GiannisAntetokounmpo +8383

Hier spreekt de nieuwe trainer voor als Farioli vertrekt.

31-01-2025 16:00

Danielson +49407

Goeie trainer om in de gaten te houden.

31-01-2025 16:00

Laudrup10 +16948

Simonis ziet een overstap zelf ook wel zitten lijkt het.

31-01-2025 15:59

Jari_held +876

Mooie reactie. En trainer doet het verrassend goed daar

31-01-2025 15:59

Cohiba +2076

Komt ie nou of niet? Wat duurt dat lang zeg.

31-01-2025 15:57

Slash +1305

Eerst nog even filmpje schieten en interview monteren. Komt goed!

31-01-2025 16:00

nightgoat +30493

Simonis weet dingen.

31-01-2025 15:57
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.