'Hansen in belangstelling van Anderlecht en Eintracht Frankfurt; Ajax zet in op contractverlenging'

door Jesse ter Haar 244

Bron Voetbal International

'Hansen in belangstelling van Anderlecht en Eintracht Frankfurt; Ajax zet in op contractverlenging'

door Jesse ter Haar 244

Bron Voetbal International

Laatst geüpdatet

Sontje Hansen staat in de belangstelling van RSC Anderlecht en Eintracht Frankfurt, zo weet Voetbal International te melden. Ajax hoopt de aanvaller echter te behouden en hem een contractverlenging aan te bieden. De gesprekken hierover tussen club en speler lopen al.

De interesse van de clubs uit Duitsland en België is concreet. RSC Anderlecht en Eintracht Frankfurt hebben zich namelijk gemeld bij het management van de behendige aanvaller. Hansen heeft nog maar een eenjarig contract in Amsterdam en dus moet er hoe dan ook op korte termijn een belangrijke keuze worden gemaakt. Als het aan de club ligt, ligt de toekomst van Hansen bij de recordkampioen van Nederland.

De club is daarom al in gesprek met het management van de Jong Ajax-aanvaller, maar een overeenstemming werd nog niet bereikt. Daarbij kwam dus nog de belangstelling vanuit het buitenland. Het is niet de eerste keer dat een club Hansen probeert over te nemen van Ajax. FC Utrecht zou eerder ook al interesse hebben getoond.

Hansen zelf liet maandagavond nog weten zijn kansen te ruiken bij Ajax 1. Het talent scoorde twee keer tijdens Jong Ajax - De Graafschap en na afloop stond hij ESPN te woord. Antony lijkt op het punt te staan om Ajax te verlaten en daar zou Hansen naar eigen zeggen niet al te lang van balen. 'Stiekem hoop ik wel dat het gaat gebeuren. Maar als hij blijft, is het een fantastische speler voor Ajax', zei hij.

Vaste kracht bij Jong Ajax

De twintigjarige buitenspeler kent een goede seizoenstart bij Jong Ajax. In de drie eerste competitiewedstrijden van het seizoen de rechtsbuiten hij basisspeler en dat bekroonde hij maandag met twee goals. Daarmee heeft hij zijn totale doelpuntenproductie van vorig seizoen al bijna geëvenaard, want toen vond hij in 23 wedstrijden driemaal het net.

Sportbookies had afgelopen weekeinde tachtig procent van zijn voetbalwedstips juist. Check hier de laatste tips!

Bestel het nieuwe Ajax-uittenue nu in de Ajaxshop!

Lees meer over:
Plaats reactie

michiels +1990

Schreuder/we zouden echt veel meer moeten rouleren. heerlijk toch als we tegen Groningen na de 3-1 gewoon Sontje en naci hadden gebracht. snap wel dat die jongens hun heil ergens anders gaan zoeken.

24-08-2022 09:35

Min85Kluivert +885

Management van Hansen is lekker bezig, eerst dat verhaal dat hij kansen ziet nu Antony waarschijnlijk vertrekt en nu de interesse van deze clubs. Zouden ze misschien willen zeggen dat de contract onderhandelingen lastig gaan worden als Ziyech terug komt, gezien Conceição ook al is gehaald? Kan het me wel indenken dat Hansen zo gaat denken

24-08-2022 04:24

CruijffLegend +4976

De stap naar het eerste is groter dan voorheen, het zou denk ik goed zijn om jeugd 1 a 2 jaar bij Jong in de KKD te laten spelen, en als ze er daar bovenuit steken nog 1 a 2 jaar te verhuren aan een club die op ED niveau speelt, alvorens ze bij Ajax 1 instromen. Dit zou denk ik ook een mooi traject zijn voor Sontje en Naci.

23-08-2022 23:26

AjaxPassion +3899

Dat is altijd een dilemma, je gaat namelijk nergens betere begeleiding, training en concurrentie op het niveau van Ajax vinden. Dagelijks trainen met de beste spelers en faciliteiten maakt je sowieso het snelst beter. Maat cruciale ervaring op doen op niveau is natuurlijk ook belangrijk.

Ik denk idd ook dat als Sontje zijn contract t/m minimaal 2025 verlengt je hem het eerste half jaar een kans moet geven en anders 0,5 of 1,5 jaar moet verhuren.

24-08-2022 08:39

WantAmsterdam +116219

Kunnen mensen stoppen met roepen dat Hansen in Ajax 1 moet?
Hij was bijna 2 jaar lang nauwelijks fit en is nog lang niet op niveau, en op zijn positie(s) hebben we zoveel spelers. Dat heeft niks ermee te maken dat Ajax zogenaamd de jeugd te weinig kansen geeft.

23-08-2022 20:54

OwenStevenDalberg +27586

Hoezo stoppen? Als iemand vindt dat het kan, dan mag hij dat zeggen? Kun jij stoppen met bepalen wat een ander mag vinden?

23-08-2022 21:02

WantAmsterdam +116219

Och ga je niet aanstellen, je weet precies hoe ik het bedoel, kleuter.

23-08-2022 21:05

Ferd +38605

iemand geeft je weerwoord, jij scheld hem uit voor kleuter. Wie moet er zich nou niet aanstellen?

24-08-2022 04:50

WantAmsterdam +116219

Het is geen weerwoord, het is infantiele provocatie, hij en jij weten precies wat ik bedoel.

24-08-2022 04:52

Yeshyeshyall +11001

Hansen is nog niet zo heel lang terug van die blessures en begint nu weer optimaal te spelen, die heeft alle reden om te verlengen. Hij hoeft toch niet morgen basis in het eerste te staan? Als hij er klaar voor is kan hij bij de selectie komen: zoals Taylor en of Rensch eerder

23-08-2022 20:37

Robertini +39780

Ik vind dat Ajax deze jongen meer kansen moet geven, net als Unuvar.

23-08-2022 20:35

SjakiedeWit +2636

Ik ben een groot fan van Sontje. Jammer dat hij geen kans krijgt. Het klinkt negatief maar we zijn een koopclub geworden. Jeugd maakt weinig kans…

23-08-2022 20:20

Goudhaantje89 +5450

Vind de jeugd ook niet denderend toen ihattaren speelde
Was hij de uitblinker

23-08-2022 20:21

SjakiedeWit +2636

Klopt, Goudhaantje. Maar Mo zie ik niet meer op volle kracht terug komen…

23-08-2022 20:23

AFCACruijff14 +162555

Timber, Gravenberch, Brobbey, Rensch, Taylor. Ga weg man. Als je goed bent speel je gewoon, ook als jeugdspeler.

23-08-2022 20:42

Drukwerk1968 +7116

Wanneer had hij kansen moeten krijgen? Bijna 2 jaar er uit geweest. Nu pas weer richting zijn niveau.

23-08-2022 20:43

OwenStevenDalberg +27586

Die gaat natuurlijk niet verlengen als Ziyech komt. Hij zal wel even wachten tot de transfermarkt gesloten is voordat hij beslist. Als er een vervanger voor Antony komt, deze jongen verkopen met terugkoop clausule. Hij brengt nu nog wat op.

23-08-2022 20:03

ajaxcied4life +26091

No new official bid for Antony yet.

23-08-2022 19:51

Delaney +14848

Ik denk dat je hem niet goed hebt begrepen, hij zei namelijk dat er (na dat laatste bod van Manchester United) nog geen nieuw officieel bod is uitgebracht op Antony.

23-08-2022 20:32

BillSplate +9739

Het is ook een moeilijke taal. 😜

23-08-2022 22:39

Hetzijnmaar +5453

zelfde verhaal als Unuvar alleen die had gehoopt op speeltijd toen hij bijtekende
Denk dat we Sontje gewoon kwijt zijn en voor heel veel geld over 2 jaar terug kunnen kopen
Antony vertrekt Hakim wordt gehaald dan hebben we nog n Portugees gehaald voor die plek
Heel jammer Samen met Naci de parels van de Toekomst

23-08-2022 19:47

Ozymandias +159568

Hansen ziet rechtsbuiten niet als zijn positie. Hij vind zichzelf een '10' die ook als spits kan spelen en als hij op de flanken speelt wil hij liever vanaf links spelen. Ik denk dus dat Hansen de concurrentie op rechtsbuiten niet meeneem in zijn keuzen. Sterker nog, ik denk dat als Ajax hem vooral als rechtsbuiten ziet dat voor hem een reden zal zijn om te vertrekken (zoals Quinten vertrok omdat hij niet als rechtsback wilde spelen).

23-08-2022 19:55

OuweDibbes +12006

Vind het pas weer de laatste half jaar weer goed presteren. Hansen heeft zelf tot nu ook te weinig gebracht.

23-08-2022 20:04

willycicci +3806

Wat jij zegt staat haaks op wat Hansen gister zelf vertelt.

“Ik ben ook een rechtsbuiten en als ik hoor dat hij misschien weggaat, moet ik harder werken. Ik moet trouwens geen rare dingen zeggen, want ik moet sowieso hard werken. Maar nu moet ik net wat extra gas gaan geven. Dat heb ik vandaag wel gedaan.”

Dat zou dus geen probleem moeten opleveren het is eerder juist een positieve stimulans om bij te tekenen nu er kansen lijken te liggen op rechtsbuiten.

23-08-2022 20:17

Ozymandias +159568

Ja, daarvoor was hij lange tijd niet fit...

"Wat jij zegt staat haaks op wat Hansen gister zelf vertelt."

Vreemd, dat staat haaks op wat hij zelf in het verleden (meerdere malen) heeft gezegd: "Ik hoop dat ik in de toekomst bij Ajax 1 wel een vaste positie heb. Ik hoop zelf - ik denk dat ik daar het mooist kan voetballen - op tien. Maar mijn rendement is het hoogst in de spits."

Maar erg goed nieuws natuurlijk. Dat maakt de kans veel groter dat hij z'n contract verlengt.

23-08-2022 20:20

OuweDibbes +12006

Verlengen en hopelijk uitlenen, aan onze vrienden van Anderlecht prima, maar liever nog een club in de eredivisie. Club als RKC zou prima zijn.

23-08-2022 19:19

Jariking +5445

Debuteerde al lang geleden. Gaat die het nog redden?

23-08-2022 19:12

Ozymandias +159568

Gemist dat hij in de tussentijd met blessures te maken heeft gekregen waardoor hij bijna twee seizoenen niet vrijuit heeft kunnen spelen (doordat Ajax een jaar lang een blessure aan zijn knie had gemist)?

23-08-2022 19:32

AjaxHoorn +32989

Heitinga heeft ook wel eens gezegd dat hij niet alleen kan teren op talent. Was volgens mij in de andere jeugdelftallen ook al zo.

23-08-2022 19:33

Jariking +5445

Eind vorig seizoen was die wel weer fit.
Had best een kans mogen krijgen want het liep niet.
Maar idd is er lang uit geweest.

23-08-2022 19:54

WantAmsterdam +116219

Soms vraag ik me echt af wat voor mensen we binnen de medische staf hebben.

23-08-2022 20:47

AjaxHoorn +32989

Lijkt mij heel sterk. Denk eerder een speler die op zn 24/25e alsnog een stap naar pakweg AZ maakt.

23-08-2022 19:32

HendrikAjax +16899

Als er een speler is waarvan ik hoop dat hij het haalt bij Ajax is het Hansen wel

23-08-2022 19:03

vandenhaas4 +15120

Ik lees alweer een hoop geklaag dat de jeugd geen kans zou krijgen... Het moment dat Ajax jeugdspelers weer een plaats in het team geeft ZONDER concurrent, is het moment dat Ajax weer gaat afglijden naar de Europese middenmoot. Voor ieder talent dat het red zijn er namelijk drie van het niveau wat je eigenlijk liever niet in Ajax 1 ziet (de Tete's en de Kishna's van de wereld). Die kunnen mooi ergens anders nog wel terecht.

En ja, soms zal je een speler kwijtraken die nog wèl iets had kunnen betekenen (meestal omdat zo een speler geen geduld heeft en/of gek wordt gemaakt), maar dat neem ik maar voor lief.

Bovenstaande overigens niet persoonlijk ten aanzien van Hansen.

23-08-2022 19:00

AjaxHoorn +32989

Toen er sprake was dat hij zijn vorige contract niet zou verlengen dacht ik al, naja die komt echt nergens terecht. Het is een leuke speler maar absoluut nog niet goed genoeg. Sinds zijn verlenging weinig laten zien vind ik.

23-08-2022 19:03

Hetzijnmaar +5453

Sontje niet goed genoeg haha

23-08-2022 19:51

trodat4030 +97193

Kishna zn probleem waren zn verrotte knieen, niet zn niveau.

23-08-2022 19:30

Sambavleugels +18743

Verschrikkelijk als Kishna in zo'n rijtje genoemd wordt, he. Als er nou een puur talent had was hij het wel.

23-08-2022 19:54

vandenhaas4 +15120

Ok, maar je kunt zelf waarschijnlijk nog een aantal voorbeelden bedenken.

23-08-2022 19:55

WantAmsterdam +116219

Ik vind het prima dat hij in zo een rijtje genoemd wordt.
Ja, hij had enorm veel talent, maar dat kwam (vooral) door blessures niet uit. Het niveau dat hij daadwerkelijk haalde in Ajax 1 was gewoon niet goed genoeg, bij lange na niet.

23-08-2022 20:50

trodat4030 +97193

Je kan er talloze bedenken, maar het is wel raar dat je dan net Kishna eruit pikt haha!

23-08-2022 22:27

Sambavleugels +18743

@WantAmsterdam

Dan vind ik nog steeds niet dat ie in een rijtje met Tete genoemd moet worden omdat Tete nooit de potentie had om een topper voor ons te worden. We hebben het over de kwaliteitseisen die aan jeugdspelers gesteld worden, over een lat die hoger ligt dan voorheen, en dit was er nou één die absoluut daaraan voldeed. Vele malen meer talent dan El Ghazi bijvoorbeeld. Ik snap wat je bedoelt, en toch vind ik het fout om hem in zo'n rijtje te plaatsen.

23-08-2022 22:56

Hetzijnmaar +5453

Dus jij denkt dat we kans hebben op de CL

23-08-2022 19:49

vandenhaas4 +15120

Kans op de CL? Te winnen? Niet veel kans, nee. Hoezo maak je dat op uit wat ik schrijf?

23-08-2022 19:56

Muddy +2444

Opzich wel waar, maar de reden dat we naar de top konden was denk ik de mooie balans tussen talent uit eigen jeugd dat opkwam en ervaren krachten die gekocht werden. Nu is het vooral veel kopen. Dat gaat natuurlijk nog prima, maar het moet wel een beetje meezitten.

23-08-2022 20:20

Ferd +38605

zonder concurrent? Conceição is er, Berghuis is er, dat zijn al 2 concurrenten, en dan is het nog even de vraag wat er met Ihattaren gaat gebeuren.

24-08-2022 04:52

fc Barcelona_ke +19255

Ik zie hem een potentie al, maar heeft laatst 2,5 jaar al niet meer zien. Misschien was voor hem oninteressante wedstrijden voor jong ajax.
Wat Ajax moet doet: verlengt die jongen voor minstens 3 jaar en verhuurt direct aan die clubs. Bij goede spel kan hij bij ons kans pakken of dezelfde padje als botman

23-08-2022 18:56

Ferd +38605

misschien is het nieuws volgen niet interessant voor je. Hansen heeft er lang uit gelegen met blessures.

24-08-2022 04:53

Joodhannus73 +3579

Leuk een oefenwedstrijd met Frankfurt organiseren en vervolgens proberen ze achter je rug om een speler we te kapen…

23-08-2022 18:53

Sneijdertje +2379

Stel je niet aan man

23-08-2022 19:05

DEELM +11891

Verlengen en 2 jaar verhuren! Er zit talent in die jongen, maar hij moet echt nog een man worden. Daar heeft hij meters voor nodig op hoger niveau dan KKD.

23-08-2022 18:50

AjaxHoorn +32989

Dan wordt er hier gepiept dat Hansen geen kansen krijgt. Die jongen heeft door allerlei redenen geen 3 goede potten op rij gespeeld.

Ik vind het overigens een spits of misschien een 10.

23-08-2022 18:49

GiannisAntetokounmpo +8427

Laat het eerst maar eens een jaar lang zien bij Jong..

23-08-2022 18:48

wijzijndebeste123 +165395

aangezien t instap niveau van ajax nu zo hoog is (ko fase cl) en t enorm zonde is om talenten die langer de tijd nodig hebben om aan te haken bij ajax1 maar uitgeleerd zijn bij jong ajax kwijt te raken, zou ik veel vaker talenten verhuren aan clubs op t hoogste niveau. en dan n goede incentive aanbieden aan de hurende club om de talenten op te stellen. bv. percentage doorverkoop, vergoeding bij x aantal potjes in ajax1 etc.

23-08-2022 18:45

Ozymandias +159568

Ik hoop dat Ajax hem tot minstens 2026 vastlegd en tot minstens de zomer van 2024 verhuurt.

23-08-2022 18:43

BackInBlack +14606

Eens.

Al lijkt mij 1 jaar verhuur genoeg

23-08-2022 18:46

Kingoffdatoilet +17275

Ajax moet wel de jeugd de kans blijven geven. Doen ze te weinig.

23-08-2022 18:41

Roccomar +646

Die kans moet je m.i. vooral door je spel bij JA verdienen. En ik vind dat hij nou niet zodanig goed presteert in JA dat hij nu de kans in het eerste moet krijgen. Dan maar beter verhuren of anders toch verkopen. Je kunt hem ook niet nog jaren in JA laten spelen.

23-08-2022 18:47

Kingoffdatoilet +17275

Af en toe moet je het ook eens proberen met sommige spelers. Ik zie nu wel wat spelers die wel eens een wedstrijdje in 1 mee zouden kunnen en nu nooit de kans krijgen

23-08-2022 18:53

WantAmsterdam +116219

Maar niet talenten die nog niet klaar zijn, zoals Hansen, die na zijn blessureleed gewoon nog niet op het niveau is.

23-08-2022 19:03

Kingoffdatoilet +17275

Komt er aan

23-08-2022 19:08

WantAmsterdam +116219

Daarom verhuren en hem lekker vlieguren laten maken.

23-08-2022 19:34

jaripettersson +9531

Hoe meer geld Ajax in kas heeft, hoe minder supporters hun eigen jeugd willen zien. Want daar kunnen we zogenaamd de Champions League niet mee in.

23-08-2022 18:41

Orangesoul +5991

Zou juist een stimulans moeten zijn om zich in Ajax 1 te knokken en tussen de grote spelers te mogen trainen en wedstrijden te spelen.

23-08-2022 18:53

Sneijdertje +2379

Dat is de mensch van tegenwoordig, verkopen hun ziel voor peanuts

23-08-2022 19:07

RuffRhythim +24837

Is toch ook zo?
Je gaat geen potten breken in de CL als je daar met een team barstensvol met jeugd aan komt zetten.

23-08-2022 19:23

vandenhaas4 +15120

Volgens een aantal AS'ers kan de helft van Jong Ajax (hetzelfde Jong Ajax dat regelmatig zijn neus stoot aan tegenstanders als Top Oss en Almere) makkelijk mee op het CL niveau.

23-08-2022 20:09

Steeph +3867

Waarom die Portugees halen als je Hansen wil verlengen?

23-08-2022 18:24

Tommyshelby +129838

Hansen is beter op andere posities

23-08-2022 18:27

WantAmsterdam +116219

Waarom een RB halen als we al een 10 in huis hebben?
Stomme vraag.

23-08-2022 20:55

Steeph +3867

Goede vergelijking pik, dit zijn twee rechtsbuitens.

23-08-2022 23:32

Ferd +38605

nee pik. Hansen kan 'ook' op rechtsbuiten spelen maar is geen rechtsbuiten van nature.

24-08-2022 04:54

Odysseus +14340

Ik zou het ongelooflijk jammer vinden en een serieus deukje in ons Ajax DNA vinden als hij gaat. Maar als ik Sontje was zou ik lekker naar Anderlecht gaan.

23-08-2022 18:24

conoswa +527

Als je er een paar miljoen voor kan krijgen, meteen verkopen. Typische 'second striker' in een twee spitsen systeem, die bij Ajax op geen enkele positie echt goed uit de voeten kan. Niet als spits, niet als buitenspeler, en niet als 10. Niks ten nadele van zijn kwaliteiten.

23-08-2022 18:23

Ozymandias +159568

Dan past Hansen perfect in de speelstijl die Ajax de afgelopen jaren veelvuldig hanteert waarbij de '10' in effect als aanvaller speelt in plaats van als middenvelder.

23-08-2022 18:33

036AFCA97 +146682

Off topic:

Morgen derde collectie?
Ajax x Daily Paper

https://www.facebook.com/100063481969610/posts/pfbid02YRPcgpwBdwyWjkLVmchjgeQ696bcgMmXBgwGG586ez9R6m6rRqECfWVejePYRSFHl/?d=n

23-08-2022 18:21

ShiekTakTiek +6004

Ja lancering om 10:00. Zojuist gepost op insta kanaal Ajax.

23-08-2022 18:23

Delaney +14848

@036AFCA97

Ik kijk er in ieder geval tegen op, als ik de laatste berichten moet geloven dan is het shirt foeilelijk.

23-08-2022 18:37

afcA-0297 +264

Het is die zandkleurige/goude met zwart rode baan in het midden. Die ander is het pre-match shirt van de derde lijn

23-08-2022 19:26

ajaciedpp +1597

Toch nog mensen hier die deze jongen niet in waarde schatten, en maar zeuren over verhuren naar clubs die ons haten!! Sontje heeft zoveel potentie en heeft geweldige acties, altijd verlengen en af en toe laten invallen in de Arena, totdat hij meer kansen krijgt van Schreuder.

23-08-2022 18:19

trodat4030 +97193

Clubs haten ons niet, die zijn juist blij met onze (huur)spelers, allemaal. De supporters haten ons, maar dat is vooral hun probleem. En zelfs zij zijn blij met onze (huur)spelers, al zullen er vast een aantal zijn die dat niet zullen toegeven.

23-08-2022 21:52

ajaciedpp +1597

Je vergeet wat AZ ons flikte in het coronajaar, hebben van alles gedaan om die eerste plaats te stelen, of noem je dat liefde??? Het was een lage streek van AZ!!!

24-08-2022 00:11

Maxipaxi +21

Als Ajax zo blijft kopen snap ik ook wel dat jongens verder gaan kijken. Het is niet verstandig maar dat bepalen ze toch lekker zelf. Wanneer Ajax je vier ton per jaar biedt maar Anderlecht biedt je twee miljoen dan ben ik ook weg

23-08-2022 18:13

JohnSnow +2978

Als je 3 goals maakt als aanvaller zijnde in 23 potjes geef je ook wel signalen af dat Ajax versterkingen moet halen.

23-08-2022 18:15

Ozymandias +159568

Hansen is in de Eerste Divisie gemiddeld elke 168 minuten direct betrokken geweest bij een doelpunt door zelf te scoren of de assist te geven. Dat zijn geen slechte statistieken voor een buitenspeler van Jong Ajax.

23-08-2022 18:36

JohnSnow +2978

Elke 168 minuten dat wist ik niet, dat valt inderdaad mee en klinkt een stuk beter dan 3 uit 23

23-08-2022 19:14

trodat4030 +97193

Het zijn ook maar 13 volle wedstrijden qua minuten en slechts 6 van 80+ min. 14 basisplaatsen. Daarnaast doet dit jaar er veel meer toe dan vorig jaar en hij scoort er dit jaar 2 in 3 wedstrijden... Of eigenlijk in 1 wedstrijd.

Bill, hij kon niet tegen (Jong) Utje scoren want speelde beide wedstrijden niet, tegen Jong PSV scoorde hij wel. Dat hij niet tegen Utje of PSV 1 scoorde slaat natuurlijk nergens op. Dat gaat niet met Jong.

23-08-2022 22:26

JohnSnow +2978

3 doelpunten in 23 wedstrijden.

Ik denk dat hij beter goed in de spiegel kan kijken, z’n mouwen op kan stropen en een goed jaar vlammen in jong.

Met 1 goede wedstrijd dwing je nog niets af. Aanspraak op Ajax 1 maak je ook niet bepaald met zulke stats.

Zet eerst eens een normaal seizoen neer ipv voor de bank hij Anderlecht of Frankfurt te kiezen.

23-08-2022 18:13

Ozymandias +159568

Een doelpunt per 168 minuten die hij in de Eerste Divisie heeft gespeeld. Prima statistieken voor een buitenspeler van Jong Ajax (die meestal niet eens op een positie speelt waarop hij goed tot zijn recht komt). Daarbij haalde hij die statistieken als invaller terwijl Jong Ajax in het laatste halve uur van wedstrijden bijna altijd veel minder speelt dan in het uur daarvoor (door vermoeidheid).

23-08-2022 18:39

trodat4030 +97193

Hij is wel vaker gestart dan ingevallen (14 om 9).. Maar slechts 6x 80+ min. En vooral aan het eind van het seizoen. In het begin heeft hij weer een kleine 2 maanden gemist door een knieblessure.

23-08-2022 22:39

Buza +1

Ja leuk om je mening te geven zonder de exacte reden te weten, 2020/2021 4 keer de covid-19 daarna 9 maanden op een geblesseerde knie spelen omdat de artsen en de fysiotherapeuten hebben gefalt en om het nog erger te maken een ernstige zieke moeder, geeft de jongen een kans om terug te komen jij kan zijn toekomst niet bepalen!

24-08-2022 01:04

JohnSnow +2978

Ik geef hem zeker de kans! Maar wel bij JA.

Dus gewoon verlengen en daar eerst een stabiel seizoen draaien. Nu kiezen voor een van de genoemde clubs is mijn inziens funest voor zijn ontwikkeling.

24-08-2022 14:24

Panna +5059

Zonde Hansen......bijtekenen!

23-08-2022 18:11

Delaney +14848

''FC Utrecht zou eerder ook al interesse hebben getoond.''

Waarom verbaast dit mij nou niet?
Nu Feyenoord en PSV nog en de cirkel is ook weer rond.

23-08-2022 18:10

Tommyshelby +129838

Na Timber geldt dit voor elke speler, kijk die belachelijke winst die ze maken.

23-08-2022 18:11

3sterren +20205

Ik hoop dat hij gaat verlengen, is een kind van de club, en uiterst talentvol, maar het is wel een beetje slordig dat ze nu pas in gesprek gaan om te verlengen. Alsof ze wakker zijn geschrokken van de belangstelling.
Met concrete belangstelling van buitenaf wordt de onderhandelingspositie van Ajax er niet sterker op. Sontje daarentegen zit in een zeer comfortabele stoel.
Smooth talker Klaas-Jan zal deze klus ook wel klaren, samen met zijn partner in crime Hamstra ...

23-08-2022 18:10

champhead +14500

In Engeland cinden ze ten Hag echt heel goed in zijn interviews lees ik overal. Can you believe it, he?

23-08-2022 18:09

Ozymandias +159568

Ik heb de afgelopen weken juist vaak voorbij zien komen (in de Engelse media) dat ze hem bot en onbeschoft vinden in zijn interviews. What a difference a win makes...

23-08-2022 18:12

AFCACruijff14 +162555

Ik heb de afgelopen weken voorbij zien komen dat niemand hem kan verstaan in zijn interviews en daarom nog geen mening over hem vormen.

23-08-2022 18:13

Cesc88 +6211

Off: Weet iemand meer over het 3e shirt? Op FB onder Afc Ajax staan Bergwijn en Ihattaren in een heel apart shirt, 1. Zou dat het 3e shirt zijn en 2. Zou dat betekenen dat Mo weer terug is?

23-08-2022 18:09

6R +3149

Gaaf shirt wel, zoals op de foto te zien. Het echte resultaat is nog even afwachten.

23-08-2022 18:12

rickyboy1444 +598

Er zijn 2 leaks. Degene die jij noemt is er 1, en lijkt een serieuze aangezien het shirt gedragen wordt door 2 spelers. Je hebt er ook 1 in winkels wereldwijd hangen wat een beetje een zandgele/gouden kleur heeft (Savannah officieel) met een zwart rode baan in het midden. Die zou wat mij betreft beter passen bij the golden standard campagne omtrent de shirts dit jaar.

23-08-2022 18:19

afcA-0297 +264

Dat aparte shirt wordt het nieuwe inloopshirt (pre-match shirt) van de derde lijn. Het nieuwe shirt is de zand kleur goude met zwart rode Amsterdamse baan in het midden. De foto van bergwijn en ihattaren is een oude foto dus zegt niet of mo terug is. Ookal verwacht ik dat hij wel terug is.

23-08-2022 19:29

Cesc88 +6211

Bij Overmars had ik weinig vertrouwen erin dat dit goed zou komen, die heeft weinig verlengd qua jeugd als er zoiets naar buiten kwam. Nu heb ik er alle vertrouwen in, gebaseerd op talenten die nu al hebben verlengd met als meest verrassende voor mij Salah Edinne, geweldige zet van Hunter en Hamster.

23-08-2022 18:04

Pietsnot +15019

Moet je kijken waar er onder Overmars is doorgebroken man!

Maak maar eens een lijstje

23-08-2022 18:06

Bonno1978 +6516

Ik weet niet zo goed hoe ik zijn niveau in moet schatten. Jaren geleden gold hij als één van de grootste aanstormende talenten, maar lijkt niet door te pakken . Althans, niet om bij Ajax 1 aan te kloppen. Verhuur aan eredivisieclub zou mooi zijn, want de donkere maandagavonden op de Toekomst kent hij nu wel…

23-08-2022 18:04

Multi +33391

Gewoon lekker verlengen en dan verhuren aan een club in de Erefivisie. Misschien dat een Vitesse nog wel een goede optie is, die kunnen wel een impuls gebruiken.

23-08-2022 18:02

PietjePrecisie +1997

Brobbey is qua speeltijd probleemloos doorgestroomd naar het eerste, en nu zelfs basisspeler. Ajax geeft dus heus wel goede signalen af naar aanvallend talent.

23-08-2022 17:58

barry1988 +24083

Heel snel verlengen.
Ik weet nog wel dat jaren terug op de Ajax youtube samenvattingen van de jeugd te zien waren. Toen waren Hansen en Brobbey een dodelijk duo. Tijd dat ze dit in het eerste gaan herhalen.
Al moeten ze voor de doorstroom Berghuis opofferen.

23-08-2022 17:56

JantjeBeton +3009

Eens!!! Tja, Berghuis is inmiddels ook alweer 30, en zal qua kwaliteit en conditie aldus de natuur normaliter elk jaar alleen nog maar minder worden helaas. De jeugd is bovendien toch de toekomst, en tevens de levensader van Ajax van oudsher. Kortom: Berghuis zal naar alle waarschijnlijkheid dan te zijner tijd het kind van de rekening moeten worden schat ik zo in, en genoegen moeten gaan nemen met steeds minder speeltijd. Maar goed, als hij het niveau van vorig seizoen van de eerste seizoenshelft weer kan laten zien, en dit over een langere periode, zou ik hem als trainer natuurlijk altijd opstellen, dat staat buiten kijf!

23-08-2022 18:13

Sneijdertje +2379

Jij wil het echt baseren op Youtube filmpies van jaren terug?

23-08-2022 19:21

barry1988 +24083

Nee ik zeg alleen dat het zou mooi zijn als dat duo het ook in het eerste kan laten zien. Hansen is een groot talent toen al en nu ook. De doorstroom voor jeugd moet open blijven. Dat bedoel ik met mijn post.

23-08-2022 19:40

Dirigent +6889

Zonde als je zo een kaliber talent kwijtraakt, maar wat heeft hij voor perspectief...

Bergwijn voor hem en Antony op rechts. Dan vertrekt Antony en dan krijgt Hansen alsnog geen kans, uitzichtloze situatie....

23-08-2022 17:55

AFCACruijff14 +162555

Wel terechte situatie. Je kan niet met Hansen de CL in. De tijden zijn veranderd, helaas voor hem. In mijn ogen is het sowieso geen mega talent, maar ik zou wel verlengen en hem direct een jaar verhuren aan een subtopper. Kan hij dat aan, dan kunnen we over een jaar kijken of er toekomst is.

23-08-2022 17:59

Ajaxhartt +10760

Hoop op contractverlenging, en verhuur aan een club linkerrijtje ED.
Uiteraard zonder koopoptie.
Wat-ie gisteren liet zien bij JA, was geweldig.

23-08-2022 17:53

Sneijdertje +2379

Waan van de dag

23-08-2022 19:21

Ajaxhartt +10760

Wellicht, maar het geeft wel aan welk niveau deze jongen kan aantikken.

23-08-2022 19:43

PasteFiber +647

Verlengen en verhuren binnen de ED subtop, AZ zou perfect zijn

23-08-2022 17:49

Sambavleugels +18743

Verlengen en verhuren aan Anderlecht. Mooie speler dit.

23-08-2022 17:46

PetrusKeizer +10739

Nu pas gesprekken over contractverlenging? Godsamme. Die jongen had je veel eerder werk van moeten maken!

23-08-2022 17:45

Rodsje +14849

De gesprekken lopen al een tijdje en het was nou ook niet zo dat hij de sterren van de hemel speelde afgelopen seizoen

23-08-2022 17:47

profoff +8397

Precies dit. Allemaal verontwaardigde reacties dat hij geen kans krijgt en iedereen is vergeten hoe hij vorig seizoen speelde

23-08-2022 17:49

WantAmsterdam +116219

Hij was daarvoor bijna 1 1/2 nooit voor een langere periode echt fit, hij moet nog steeds zien om op niveau te komen.

23-08-2022 17:55

Drukwerk1968 +7116

Dus een speler die een jaar geblesseerd is en waarvan niemand weet of en hoe sterk hij terugkomt gewoon een contract aanbieden? Ben blij dat PetrusKeizer het niet voor het zeggen heeft.

23-08-2022 18:15

WantAmsterdam +116219

Beste voor hem en Ajax is verlengen en verhuren. Hij heeft de laatste twee jaar veel met blessureleed moeten vechten, maar,lijkt nu eindelijk weer fit te zijn. Nu moet hij vlieguren maken zodat hij weer op het niveau komt dat ie voor zijn blessures had.

Wel heb ik een beetje twijfel vanwege zijn positie. Hansen is eigenlijk een typische schaduwspits, maar die positie is er niet echt in het systeem van Ajax. Het dichtst bij komt dan nog de 10 positie, of de 9 in een “valsere” rol.

23-08-2022 17:45

Sambavleugels +18743

False 9 moet ie kunnen idd.

23-08-2022 17:47

Tommyshelby +129838

Eigenlijk is Anderlecht dan perfect, die spelen met 2 spitsen voorin. Maar die gaan ook voor Zirkzee.. lastig voor hem. Ik wil hem zien doorbreken. Zijn rust voor de goal en kapbewegingen zijn schitterend.

23-08-2022 18:04

Gewoon Gijs +18438

Tot wanneer loopt zijn contract?

23-08-2022 17:43

Rodsje +14849

Gaat het simpelweg niet halen. Is een leuke speler maar komt te kort voor Ajax, 5 a 6 jaar geleden had ie het zeker gered. Tegenwoordig is het niveau te hoog en de gat tussen 1 en jong is groter dan normaal, alleen de echte grote talenten halen het. En dat ook alleen als ze de kkd ontgroeid zijn zoals Taylor, Brobbey, Timber en voorheen Gravenberch.

23-08-2022 17:43

Michael 1974 +22035

Kunnen we jong ajax ook niet in de eredivisie laten spelen 😀

23-08-2022 17:43

OwenStevenDalberg +27586

Wat de naam Ajax op je CV voor deuren allemaal opent. Ik durft te wedden dat ze niet eens goed weten wat voor speler het is. Maar ja, hij komt uit de jeugd van Ajax, maakt soms een doelpunt, dus dan moet het wel een goede zijn.

En dat geld voor al die vertrekkende talenten.

23-08-2022 17:42

thajax +7423

Op Jeugd-EKs en Future cups enz was Hansen een grote ster. Dus hij zal internationaal zeker bekend zijn bij scouts

23-08-2022 17:44
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.