Driessen: 'Bonje in de kleedkamer in de beker'

door BvdPloeg 86

Driessen: 'Bonje in de kleedkamer in de beker'

door BvdPloeg 86

Laatst geüpdatet

Volgens Valentijn Driessen is het er niet gezellig aan toe gegaan bij de bekerwedstrijd tussen Ajax en SC Heerenveen. De Amsterdammers wonnen met 3-1, maar David Neres en Hakim Ziyech zouden niet blij zijn geweest met hun rol. Het is voor Driessen, werkzaam bij De Telegraaf, een nieuw bewijs dat Erik ten Hag niet op handen wordt gedragen.

'Er zijn gewoon een heleboel in de kleedkamer die Ten Hag nog steeds niet zien zitten', stelt Driessen vast bij Natafelen met Kees. 'Als je naar Heerenveen kijkt in de beker; vooraf was er al heibel omdat Neres niet speelde. Hij is man 11,5, tussen de elfde en twaalfde man in. Hij ging er vol vanuit dat hij zou spelen. Dan heb je al bonje in de kleedkamer. Dat hij inviel, dat was een goedmakertje. In de rust werd Ziyech eruit gehaald, zonder dat dat gecommuniceerd was. Die wilde er helemaal niet uit, want met 3-0 bij rust is het freewheelen geblazen. Die wil gewoon voetballen. Zo zijn er nog veel meer voorbeelden te geven.'

'Misschien is het wel terecht van Ten Hag, maar hij heeft geen hoge geloofwaardigheid bij de spelers', vervolgt de journalist, die op die manier andere geluiden laat horen dan Freek Jansen van Voetbal International, die de band tussen spelers en trainer ook anders ziet. 'Misschien geeft Ten Hag ze wel veel te veel vrijheid. Tadic was tegen Feyenoord rijp voor een wissel en Mazraoui had er in de rust ook uit gemoeten.'

Perez: 'Ik denk dat Mazraoui helemaal op is'

Ook de slechte beurt van Noussair Mazraoui kwam ter sprake. Kenneth Perez leeft mee met de rechtsback, die in zijn ogen een vermoeide indruk maakt. 'Ik denk dat Mazraoui helemaal op is. Hij is van helemaal niet spelen naar alles spelen gegaan, met alle indrukken die daar bij komen met de Champions League, het Nederlands elftal en Marokko... Je leeft in de eerste seizoenshelft in een roes en dan komt de winterbreak. Het is ook geen goed teken dat je kuit volloopt tegen Heerenveen.'

Lees meer over:
Plaats reactie

DeBaarsjes +3115

Als Ajax geen kampioen word kan je dat op zijn (Valentijn) conto schrijven... man wat een onruststoker.

29-01-2019 17:35

DarkChild +3451

waarom? Alsof het wat uitmaakt wat hij zegt en al helemaal als het niet waar is. Dan haal je toch je schouders er voorop? Wat veel meer voor de hand ligt, is dat mensen hier in de vlekken schieten als wat hij aanstipt wél waar kan zijn. Want dan blijkt het ideaalbeeld van Ajax toch niet helemaal te kloppen.
Volgens de podcast bij dit bericht is het probleem communicatie of liever het gebrek daar aan.
Met als prominente voorbeeld, Neres, die maar geen hoogte krijgt wat de club / trainer met hem wil
(die hoogte is er prima, als iedereen fit is speelt hij niet)

Als dat daadwerkelijk zo is, dan krijg je dat niet snel goed, want het zit in iemands persoonlijkheid of hij dat wel of niet wil/kan/belangrijk vindt. Sowieso binnen de club zijn Overmars en Sar ook zwak op dat vlak. Wat niet perse heel handig is als directeur/leidinggevende, maar goed dat is dan ook een vak natuurlijk.

29-01-2019 17:43

Aad82 +1688

Is toch alleen maar mooi dat Ziyech alles wil spelen? Hij ging eruit tegen Heerenveen en meteen was alle creativiteit weg uit het team.

Hij wil belangrijk zijn voor Ajax en geeft altijd alles. Wat een vieze onruststoker die Valentijn.

29-01-2019 16:18

Ajaxvooraltijd +2

Driessen heeft een kop om overheen te piesen. Zo! Heb ik ook even op zijn niveau iets geschreven.

29-01-2019 15:47

PJSM +0

Tijd voor Van Gaal.

29-01-2019 11:12

BokkieBokstra +11291

Ik denk dat je met dit voorstel geen vrienden maakt maar het absoluut de beste keus. Misschien niet in een functie, maar het zou geen gek idee om eens contact met van Gaal op te nemen om te horen wat voor zinnigs hij te zeggen is. Ajax heeft geen technische leiding meer, dus er is werk aan de winkel.

29-01-2019 11:16

jarenfan +5

Inderdaad.

29-01-2019 14:40

mercurius3 +0

Van Gaal is een trainer van de 20ste eeuw. Heeft zijn beste tijd gehad. Banden Brom was de beste keus. Heeft overal gepresteerd. Maar heeft zijn uitstraling niet mee.

30-01-2019 13:36

trodat4030 +96403

Ik geloof dat wel. Waarschijnlijk had ome Erik in z’n hoofd om z’n favoriete wissel, een 7 voor een 8 op 10, door te voeren in de rust, maar dan scoort die verdraaide Donny er opeens 2 in de eerste helft! Daar had hij ff geen rekening mee gehouden! Die kun je dan niet meer met goed fatsoen wisselen, niet als je tegen hetzelfde Heerenveen 4 dagen eerder een 3-1 voorsprong verspeeld. En dan moet je toch iets als je Neres iets beloofd zou hebben. Dan halen we Ziyech er maar uit onder het mom van: rust (135 min na de winterstop, uhuh). Hij zat gewoon met z’n handen in t haar (bedenk zelf maar welk haar ;-)).

29-01-2019 11:11

rood-wit-hart +2275

Ik kan er echt met m’n kop niet bij dat De Telegraaf mediapartner van Ajax is. Met zulke ‘vrienden’ heb je toch geen vijanden meer nodig?

29-01-2019 09:39

trodat4030 +96403

Keep your friends close, but your enemy’s closer..

29-01-2019 11:12

3sterrenAjax1 +3

donnie ‘het lek’ van de beek. ben helemaal klaar met die jankerd! matige voetballer en een achterbaks mannetje.

29-01-2019 09:33

suske +25

Ik vind dit een reactie die kant nog wal raakt Donnie zit zo niet in elkaar.

29-01-2019 09:38

DaNaRWaL +4288

volgens mij heb jij poep in je ogen en een flinke gekleurde bril op. En nu in de hoek

29-01-2019 10:34

BokkieBokstra +11291

Weet ik niet of van Beek achterbaks is, hij baalt ervan dat het altijd dezelfde zijn die gewisseld worden, hoe er ook gespeeld wordt. Er zijn er ook die nooit gewisseld worden, hoe er ook gespeeld wordt. Is het voetbal dan ook nog slecht, dan krijg je gezeik. Ik weet het inmiddels wel: van Beek, Schone, Neres.

29-01-2019 11:08

suske +25

Ik heb heel de uitzending gezien. Wat Driessens wilde beweren dat er heibel tussen Ten Hag en de spelers. Werd door Freek Jansen ontkent en ontkracht hij had ook spelers gesproken. En zij dat de verstand houding tussen spelers en trainer wel goed. Perez had al eerder aangegeven dat Driessen vaak maar wat roept en hij vaak denk de waarheid te weten wat vaak niet!! zo is. Wat ik wel heb gemerkt is dat Freek Janssen meer weet dan Driessen en Verweij van de telegraaf.
Freek Jansen houd wat hij weet voor zich en heeft zo een beter vertrouwen bij de spelers ik vond het wel mooi dat toen Driessen zijn verhaal begon hij wat sinich begon te lachen en dacht lul jij maar en eind weg ik weet wel beter.

29-01-2019 09:31

Redrum +95927

Het is overduidelijk dat Valentijn boos is omdat hij geen inside information meer krijgt.

29-01-2019 09:57

NotForSale +2227

Driessen ga eens lekker stoken bij een andere club

29-01-2019 09:17

EzraAjax95 +976

Als Ajax zo weer een paar wedstrijden wint is er niks aan de hand. Kijk naar PSV, alsof zij zo lekker gaan. De media hoef je niet serieus te nemen, want die willen liever clickbait dan geloofwaardige berichten

29-01-2019 09:02

Ajaxfan16 +27385

Ach de ouwe stoker Driessen is er weer, had die dit ook gezegd als Ajax gewonnen had zondag, denk het niet he.

29-01-2019 08:34

Bijgoochem +186

Begint die staatsmongool Driessen weer een potje te stoken

29-01-2019 08:33

Ajacied33 +36629

Driessen vind dit heerlijk. Eerste seizoenshelft wilde hij ook al stoken maar omdat de resultaten uitstekend waren, kon hij niet veel kwijt. Nu 2 potjes, 1 punt, en dan gaat ie los. Enge vent die Driessen en geloof hem totaal niet

29-01-2019 09:52

marrene +154

Ligt niet aan Ten Hag maar aan de verwende zich zelf overschattende spelers. Je hoeft toch niet te communiceren als je een speler wisselt. Ja, op het moment van wisselen. Ziyech ontpopt zich weer als onruststoker. Hij heeft een beslissing te accepteren, zijn muil te houden en te presteren. Daar wordt hij rijkelijk voor beloond. Het is AFC AJAX en niet BV Ziyech. In het buitenland wordt hij met dergelijk gedrag de tribune op geschopt. Vroeger werd zoiets op de training opgelost door de dragende spelers. Kreeg hij een keekkie.

29-01-2019 08:10

RusselWestbrook +21

Als het waar is wat Valentijn zegt. De waarheid en Valentijn zijn hele vage kennissen van elkaar; ze zien elkaar wel eens op feestjes, maar tot een gesprek komt het nooit.

29-01-2019 09:35

Inhartennieren +665

Blij dat meer mensen zien dat Ziyech een onruststoker is.
Hij moet inderdaad gewoon zijn mond houden, en keihard gaan werken voor Ajax.
Wie denkt hij wel wie hij is.
Hij mag blij zijn dat hij nooit onder Cruijff heeft gespeeld.
Die had hem niet eens meer een basisplaats gegeven.
Maar meneer Ziyech staat boven alle partij hè.

30-01-2019 00:17

Redrum +95927

De legendarische sportromanschrijver Valentijn Driessen, bekend van bestsellers als "Heibel in het trainingskamp" en " Stoken is makkelijk " komt nu met een nieuw meesterwerk : " Bonje in de kleedkamer " Alleen verkrijgbaar bij De Telegraaf.

29-01-2019 07:33

Mocrodammerr +22965

de ene na de andere analist of ex voetballer komt met inside story's. bizar na één nederlaag. En toevallig of niet.. naam van Donny staat er altijd tussen.

29-01-2019 07:23

Amsteraaij +2224

behalve dan in dit artikeltje..

29-01-2019 07:28

Mocrodammerr +22965

nja die vi watcher zei al dat spelers met journalisten lullen. maar waar het mij om gaat is dat Donny altijd wordt genoemd. deed me denken aan zijn zaakwaarnemer

29-01-2019 07:50

Barra +5529

Dit is wel heel makkelijk, want hij liet openlijk zijn onvrede blijken afgelopen zondag en net als Neres kun je er donder op zeggen dat zij niet de allergrootste fan van ten Hag zijn. Dat zij het lek binnen Ajax zijn lijkt me sterk, want dat is gewoon gissen.

29-01-2019 08:49

trodat4030 +96403

Ik zie anders nergens Donny staan, wel een arrogant gedragende Ziyech.. Doei!

29-01-2019 11:19

Ajacied33 +36629

Donny is een aardige gast, maar als er zondag iemand is geweest die arrogant en met veel misbaren reageerde was hij het wel. Tijd om de neuzen weer dezelfde kant op te krijgen dus

29-01-2019 14:26

DaNaRWaL +4288

Dat komt omdat die jongen ook niet tevreden is, dan krijg je allerlei verhalen over hem waarvan 99% onzin is. zo zijn sprookjes ook ontstaan. Van de Beek zal vast weleens wat roepen in privé sfeer maar hij is toch niet ineens degene die al het kwaad heeft uitgevonden en de sfeer voor een hele groep verpest?

29-01-2019 12:26

Rdk1983 +4

Wie er ook staat, trainer is de baas. Dat dien je al te respecteren als amateurvoetballer. Weten die profs ook wel. Die Driessen moet eens ophouden met dat geroddel. Zorgt alleen maar voor heibel.

Ik vond het er goed uit zien onder ten Hag. Man weet echt wel wat hij doet.

29-01-2019 07:11

Eastwood +0

Laat je toch niet beïnvloeden door dat trieste gespeculeer van Driessen. Hij heeft niet alleen een kop als een rat, maar hij gedraagt zich er ook nog eens naar.

29-01-2019 06:54

ARUCAMBA +1

Hoe zal het hen dan vergaan in het buitenland, daar wordt je ook wel eens gewisseld of blijf je op de bank zitten, mentaliteit is gewoon onvoldoende voor de echte top.

29-01-2019 02:27

Joodhannus73 +3579

Meest misselijkmakende man van Nederland die Driessen. Alle Ajacieden Telegraaf boycotten svp!

29-01-2019 01:35

witchmaster11 +4

nog steeds boos driesen dat we je uit de honk toen der tijd er uit hebben geschopt ??? schijnbaar niet hard genoeg

29-01-2019 01:21

SPLNDD +1411

Haha wat dan?

29-01-2019 01:31

mercurius3 +0

Haha Driessen gooit nog even wat zout op de slakken.

29-01-2019 00:30

Spuit11 +1281

Zo, die Driessen heb op dit moment met smart zitten wachten ....

29-01-2019 00:27

Tomajax1990 +180

Haha ja inderdaad. Mocht Ajax kampioen worden staan ze vooraan om te zeggen dat PSV het heeft laten liggen. Maja journalisten he, sensatie sensatie sensatie. Bij Ajax is het gewoon heel makkelijk om sensatie te vinden.

29-01-2019 01:07

grannig mokum1 +1

Onruststoker die Driessen, hij ziet TH liever vandaag weg gaan dan morgen... Zoals Hansie Hansie het zei, de jongens waren in de voorronde CL en tegen Bayern heel goed en is dat niet ook het verdienste van Ten Hag? Maar wel als ze verliezen dan is het wel door Ten Hag, Te makkelijk allemaal

29-01-2019 00:24

MosesD +14637

Valentijntje is een heel gefrustreerd mannetje. Totaal niet serieus te nemen.

29-01-2019 00:32

niquedegraaff +5289

Nou van mij mag ten Hag ook wel weg hoor. Zie liever een man met een duidelijk uitgesproken visie. Niet dit gekloot, zoals Keizer ook deed. Iemand die gewoon boven de groep staat en de lijnen uit zet. ten hag is alleen maar sociaal gewenst disciplinair voor de buhne. Dat zag je wel met Younes. Hij wilde hem helemaal niet straffen maar omdat de druk vanuit de media kwam kwam hij ineens wel met acties.

Ik zie liever een van Gaal type of een Bosz type. Bij hen weet je gewoon heel duidelijk wat het plan is en ook wat je wel en niet kan flikken, anders flikkeren zij je er gewoon uit. Die zijn keihard tegen omhoog gevallen egotjes en mensen die hun kop niet bij Ajax hebben maar bij transfers.

Had Donny vd Beek dat gezeik en gedreig omdat hij even wat minder minuutjes maakt bij Bosz geflikt, dan had hij er uit gelegen. 100%. En daar hou ik wel van. Oprotten, je past je aan en je bent onderdeel van het succes.. of je tyft straal lekker op, want backstabbers hebben geen plaats in succes!

De gebaren van Mazraoui richting Onana? Die had hij onder van Gaal moeten doen! Die had nu nog trap gelopen in het trappenhuis van de ArenA!

Verder hadden de van Gaal's en Bosz's op deze wereld al lang doorgeselecteerd m.b.t. Schöne. Snap niet waarom hij nog steeds van stal wordt gehaald. Op gegeven moment werkt het niet meer. Er werd weer op gegokt, maar nu is alleen een vrije trap niet voldoende. Er moest gewerkt worden op het middenveld, en vooral: SNEL gehandeld!

Ik kan wel uren schrijven over de problemen onder ten Hag en waarom ik het niet zie zitten met hem.

29-01-2019 03:06

EKS +5

Het zou toch ook wel heel triest zijn als een speler blij was om gewisseld te worden,
als hij het als een opluchting zou ervaren.

teleurstelling en adrenaline geven emoties, is toch niets raars aan.

Veel verontrustender is wat geopperd wordt over Mazraoui, als zou hij op instorten staan.

29-01-2019 00:24

Ajax114 +1706

Het had zo mooi kunnen zijn, Bosz als trainer, Jonk voor de opleiding, Van Kinsbergen als directeur en Ling in de plaats van Overmars. Dan staan er echt mannen met kwaliteit. Maar deze mensen worden allemaal niet gepruimd door Henrichs en consorten omdat ze persoonlijkheid hebben en geen invloed dulden van andere mensen zoals de RVC en ledenraad.

29-01-2019 00:22

3sterrenAjax1 +3

ik ben bang dat jonk en ling nooit los te weken zijn bij de clubs waar ze werken. die worden daar op handen gedragen en kunnen overal heen.

29-01-2019 00:29

AjaxCitizen +2163

Denk dat iedereen wel had verwacht dat Neres in de beker in de basis zou beginnen. Maar zelfs dan krijgt hij het vertrouwen niet. Wat heeft die jongen misdaan om totaal geen zicht meer te krijgen op een basisplaats? Iedereen weet dat die jongen kan voetballen, dus waarom krijgt hij opeens 0,0 kansen?

Als de trainer het niet in je ziet zitten terwijl hij kort daarvoor nog zegt dat je dichtbij de basis zit, je onlangs een transfer naar China ziet afketsen waar je een miljoenencontract kan tekenen en je hele familie uit de armoede kan halen en dan ook nog op de bank moet plaats nemen in een bekerwedstrijd, dan snap ik de frustratie wel. Totale mismanagement van Ten Hag hoe hij met Neres omgaat. Uit bij Bayern een van de uitblinkers, om dan zonder pardon bankzitter te worden. Ik begrijp het nog steeds niet.

29-01-2019 00:04

niquedegraaff +5289

Niets misdaan. De trainer laat de oren hangen naar de spelers die het hardste zeuren en zeiken of dreigen. Dat zag je met Donny vd Beek heel goed. Er zijn geen persoonlijkheden die de leiding hebben binnen Ajax. Het zijn allemaal ja-knikkers. Persoonlijkheden worden bij de eerste de beste frictie Ajax uitgepest door een collectief van back-stabbers, geleid door de allergrootste smerige pad allertijden: Henrichs...

29-01-2019 03:19

wzawzdbjoey +0

Als alles mee zit sta je over 4 weken weer dicht bij psv. PSV krijgt Utrecht uit, Heerenveen uit en Feyenoord thuis daar moeten ze toch wel een keer punten op verspelen

29-01-2019 00:01

Inhartennieren +665

Feijenoord laat het tegen PSV lopen. Want de wedstrijd daarna is De halve finale KNVB beker tegen Ajax

29-01-2019 00:06

Ajax114 +1706

Klopt, alles valt goed voor PSV en die gaan dan ook deze drie wedstrijden winnen verwacht ik.

29-01-2019 00:24

AjaxCitizen +2163

Utrecht uit hoef je niet op te rekenen. Die pseudo-Feyenoorders kunnen opeens totaal niet voetballen als ze tegen FC Lamp moeten. Maar owee als wij langskomen...

29-01-2019 00:06

Labrador +10

Haha Valentijn. Die zit tegenwoordig in de kleedkamer. Die man is echt op zn pik getrapt door Ajax anders kan ik dit niet verklaren

28-01-2019 23:44

RaynoFischer +18

Ziyech moet niet zo janken, hij kreeg gewoon rust tijdens een gelopen bekerpotje zodat hij zeker fit zou zijn voor de klassieker...
Hoezo groot ego..

28-01-2019 23:40

Suarez16_ +9171

Bij de TG vraag ik me af in hoeverre dit waar is.

28-01-2019 23:54

RaynoFischer +18

Dat hij er niet blij mee was klopt wel, in interview met Hans Kraay vrijdag..
Maar als het klopt dat hij er een heel probleem van heeft gemaakt in de kleedkamer, dan zegt dat meer over Ziyech dan Ten Hag

29-01-2019 00:00

Inhartennieren +665

Kijk als Ziyech dadelijk zijn hamstring scheurt, heeft ten Hag het gedaan.
Hij moet gewoon zijn mond houden.
Maar ja Ziyech kan heel goed voetballen, als hij er zin in heeft.
En Ziyech geeft niets om Ajax, maak je maar niet druk.
Die geeft alleen iets om zichzelf, en de rest is hem worst.

29-01-2019 00:04

AFCA1996 +0

Ik wens niet veel mensen iets toe maar wat hoop ik dat Valentijn Driessen flink in z'n poeperd wordt genomen en drie maanden niet kan lopen. Hoop dat ik hier geen ban voor krijg, maar ik moest m'n frustraties even kwijt. Kerel maakt me moe

28-01-2019 23:36

RaynoFischer +18

Hahaha, nou Mike Verweij kan flink aan de slag straks

28-01-2019 23:38

ajax0916 +4203

Van Gaal zou wel raad weten met al die zogenaamde ‘mannetjes’ met hun ego’tjes. Wilde het eerst niet geloven maar het lijkt er toch echt op dat iedereen over Ten Hag heen loopt in de selectie als ze hun zin niet krijgen. vd beek stond ook weer zo in de basis toen hij er even naast stond. Je zou bijna weer verlangen naar Frank die dit soort onruststokers gelijk naar jong ajax flikkerde

28-01-2019 23:36

niquedegraaff +5289

Van Gaal had mazraoui nu nog trap laten lopen. Wat een naar gebaartje maakte hij richting Onana zeg.. niet normaal.

29-01-2019 03:22

Ajacied33 +36629

Ik vond het ook zeer schandalig man. Hij wees met zn rechterhand naar Onana. Ik vind het raar dat Onana geen aangifte gedaan heeft. Wat een gek die Mazra.......

29-01-2019 05:08

aka +5

Idd dit soort figuren zorgt voor een slechte sfeer

29-01-2019 06:29

Ajacied33 +36629

Hahaah ga je er nou echt serieus op in? Ik was sarcastisch natuurlijk. Er gebeurde helemáál niets man

29-01-2019 06:44

Bocarra +14

Stel dat Driessen een bron in de kleedkamer heeft dan is de vraag.... Wie is de Mol???? Donnie van de Beek ....?? Via Sjakie Swart?? Wat een geleuter allemaal. Het hoeven geen vriendjes van elkaar te zijn. Het mag regelmatig knetteren in de kleedkamer. Maar als de scheidsrechter heeft gefloten dan moet er een hecht collectief staan met 1 gezamenlijk doel.

28-01-2019 23:25

BrandjeXL +81

Wij zijn Ajax supporters en alles wat negatief is over onze club doen we af als leugens. Pffff de naïviteit van mensen hier.

28-01-2019 23:22

Schwalbino +11

Het is wel de telegraaf he.

Edit: vandaag heeft de telegraaf wel heel wat extra accountjes ingezet om overeind te blijven hier in de plusjes en minnetjes oorlog hier op AS.

Face it: de telegraaf is een rioolkrant waarmee we hooguit ons gat afvegen als het niet anders kan.

28-01-2019 23:25

Gewoon Gijs +18319

Volgens mij is Valentijn er nooit over heen gekomen dat van Gaal hem de les las ten overstaan van al zijn collega's

28-01-2019 23:17

Engeltje +7351

Wat voor onzin is dit zeg, iedere trainer heeft spelers die als ze niet spelen ontevreden zijn, maar volgens mij is de trainer die beslissingen neemt en als je wint en best goed voetbal speelt heb je gewoonweg niet te zuren, als dat van Neres allemaal waar wat er wordt beweerd dan een strik er om en weg niemand is groter dan de club, ook voor Ziyech is dit het geval, door selecteren beter een goed team dan 11 goede voetballers die alleen maar met zichzelf bezig zijn. Dit is ook het grote probleem bij Ajax we hebben inderdaad de beste spelers, maar PSV heeft het beste team en daar haal je veel punten mee en is niet iedereen met zichzelf bezig.

28-01-2019 23:14

ajaxxcied4life +2

Valentijn Driessen kletst veel onzin aan elkaar en lult wat open deuren in. Niets nieuws onder de zon.

28-01-2019 23:18

J3pp476 +20

Velen lopen altijd de Telegraaf af te branden omdat het Ajax nieuws niet past bij hun ideaalbeeld van allemaal blije Ajax spelers die aandachtig naar de wijze woorden van hoofdcoach ten Hag luisteren. Wordt wakker, het is een wespennest vol bijdehante en betweterige miljonairs. Er zijn verschillende groepjes, niet iedereen vind elkaar even leuk en een groot aantal zit er alleen voor zichzelf. Zo is het nou eenmaal

28-01-2019 23:14

Gewoon Gijs +18319

Een kleuterjuf als trainer zou wat dat betreft een goed idee zijn.

28-01-2019 23:16

RaynoFischer +18

Valentijn moet zelf maar ff trainer gaan worden, hij schijnt het allemaal toch zo goed te weten... ;)
Dit artikel is weer een inkoppertje en te verwachten

28-01-2019 23:08

Bobbaasje +3

En dan gek vinden dat Neres naar China wilde gaan.

28-01-2019 23:07

Schwalbino +11

Neres had die opwaardering in salaris ook nooit mogen hebben. Die had je hem kunnen geven nadat je de Chinezen de deur had gewezen.

28-01-2019 23:11

IboAFCA +16172

Ah, de resultaten vallen tegen. Dus uitgelegen kans voor De Telegraaf om weer eens te stoken.

28-01-2019 23:07

Inhartennieren +665

Ik mis wel n beetje hoe het onder Frank de Boer ging.
De eerste beelden bij Ajax tv na zo’n wedstrijd waren een kring van spelers waarin in het midden Frank de boer de hele selectie die huid vol schold.

28-01-2019 23:06

RaynoFischer +18

Bij een 1-5 voorsprong nog wel ;)

28-01-2019 23:09

Michels +233

Hij had wel gelijk toen. Ik weet alleen niet of ten Hag dat überhaupt kan.

29-01-2019 04:21

Stamstadam +0

Bonje in de kleedkamer omdat je niet speelt of omdat je gewisseld wordt, het zijn volwassen mannen die zich gedragen als kleuters.

28-01-2019 23:05

Inhartennieren +665

Daarom! Iedereen prijst Ziyech de hemel in, en uiteindelijk speelt Ziyech niet voor Ajax, maar voor zichzelf.

28-01-2019 23:07

RaynoFischer +18

Precies die man wordt heilig verklaard, tegen Feyenoord was hij op zijn doelpunt na nergens...

28-01-2019 23:08

Schwalbino +11

Als ik Overmars en Sar was zou ik niet meer met de telegraaf samenwerken. De primeurs die ze van Ajax krijgen geven ze zoveel geloofwaardigheid dat ook het gestook van die krant door velen als geloofwaardig wordt gezien.

Ten Hag out zal het seizoen zeker niet redden. De telegraaf out brengt misschien wat meer rust.

28-01-2019 23:04
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.