De Telegraaf schuift Ten Cate naar voren als redmiddel voor Ajax

door Jesse ter Haar 301

Bron De Telegraaf

De Telegraaf schuift Ten Cate naar voren als redmiddel voor Ajax

door Jesse ter Haar 301

Bron De Telegraaf

Laatst geüpdatet

De Telegraaf ziet in Henk ten Cate een goede kandidaat om Maurice Steijn te 'consulteren' bij Ajax, zo valt donderdagochtend te lezen bij de krant. Men ziet dat de huidige technische staf van de Amsterdammers de boel niet aan de praat krijgt en dus moet er een laatste redmiddel worden ingeschakeld.

Daarbij wordt naar Ten Cate ook Louis van Gaal genoemd, maar eerstgenoemde zou daadwerkelijk een rol in de technische staf kunnen spelen. Van Gaal immers, liet wegens zijn gezondheid al weten niet meer voor een fulltime job te willen gaan. 'De komst van een zwaargewicht als Ten Cate zou het trainersleven van Steijn bij Ajax kunnen verlengen en anders lijkt het een kwestie van aftellen tot de Hagenaar het veld ruimt in de Johan Cruijff ArenA', schrijft men.

Ten Cate zelf zou open staan om Ajax te helpen uit de huidige sportieve crisis te komen. Niet alleen zou hij daarmee zijn oude club helpen, ook zou hij zijn oud-pupil Steijn ermee bijstaan. Als trainer van NAC Breda beschikte Ten Cate immers over Steijn in zijn selectie. De krant ziet in de ervaring van Ten Cate een groot goed voor Ajax en daarnaast is hij een coach die 'keiharde beslissingen durft te nemen.' Hij kan de selectie van Ajax op een objectieve wijze opnieuw beoordelen en de beste keuzes in het belang van Ajax maken.

Vrees voor baan van Steijn

Mocht het nog heel veel langer op de huidige wijze doorgaan bij Ajax, dan vreest men bij de krant voor de baan van Steijn. 'Geen moment geven de spelers het idee dat zij voor deze trainer door het vuur gaan', zo wordt geschreven. 'Steijn staat bekend als een goede communicator, een teambuilder, maar als dit het resultaat is van zijn harde werk, dan valt er nauwelijks meer te ontkomen aan de meest drastische maatregel: ontslag.'

Lees meer over:
Plaats reactie

Cosey2 +7088

Lekker hoor dat die kutkrant zich overal mee bemoeit en mensen naar voren schuift waar ze een ingangetje bij hebben.

05-10-2023 07:17

Drummer4ever +1372

Aub niet keuzes van de Telegraaf aannemen, dan weet je zeker dat het niet goed komt en de lek alleen maar groter wordt....

01-10-2023 21:23

JanBiesbos +29235

Steijn must daraus!!

29-09-2023 21:54

niquedegraaff +5292

Zwaargewicht ten cate? Lol. De middelmaat regeert

29-09-2023 13:41

PetrusKeizer +10739

Het lijkt me beter om ff te kijken welke richting meneer van Praag gaat aangeven dan weer een draadje vol te lullen op basis van het zoveelste onrustkwekende bericht vd TG.

29-09-2023 12:29

MPAjax +8442

Ten Cate is zelfde als Martin Jol of Marco van Basten voordragen, is het net niet en zijn geen trainer coaches die iets van scratch naar de top kunnen brengen als het had gekund had het eerder Co Adriaanse geweest maar helaas die is te oud

28-09-2023 22:24

Gonzalez75 +5885

Ten Cate vond ik vooral een bluffer. Niet de overtuiging om bij een topclub eindverantwoordelijke te zijn als trainer. Een goede hulptrainer in de trainersstaf, meer niet.

29-09-2023 10:18

JoeBlow +8220

Ten Cate, die de pers liet meeluisteren met een vertrouwelijk gesprek met Hans van Breukelen.

Nou is die Breukelaar een enorme zak hooi - maar laten we nou geen mensen Ajax binnenbrengen met een bewezen gebrek aan ethisch en moreel besef.

28-09-2023 22:11

vandenhaas4 +15105

De omstandigheden toen gaven wel aanleiding om zoiets te doen. Anders had niemand ooit Ten Cate geloofd denk ik.

29-09-2023 21:36

barry1988 +24071

Misschien een aparte optie als interim trainer: Claudio Ranieri
Super ervaren en weet kwakkelende teams weer aan de praat te krijgen. Ook heeft hij ervaring met het maximale uit ploegen met beperkte middelen te halen. En als Italiaan weet hij hoe een organisatie en verdediging hoort te staan. Plus Ajax heeft natuurlijk een grote naam in Italië.

28-09-2023 19:55

Min85Kluivert +885

Lijkt me geen goed plan, zowel als assistent als hoofdcoach niet. We hebben een echte Ajacied nodig als opvolger van Steijn.

28-09-2023 19:19

Capocapo +12001

Waarom moet het een Ajacied zijn? We zagen bij Heitinga goed dat ging.

28-09-2023 19:44

NipeB +15846

Omdat alles Ajax DNA moet hebben volgens een deel van de aanhang/Ajax organisatie die gesteund door de F-side met geweld de macht proberen te grijpen.

28-09-2023 22:49

Min85Kluivert +885

Omdat in deze ongekende crisis je iemand met echt hart voor de club nodig hebt, naast expertise natuurlijk. Het zal nl. niet makkelijk worden.

29-09-2023 01:23

Capocapo +12001

Expertise is honderd keer belangrijker. Stel dat Advocaat het seizoen wil afmaken, nul Ajax dna, maar wel een 100% realist

29-09-2023 07:42

Yeshyeshyall +10983

Misschien willen de gebroeders Jol ook wel bijspringen

28-09-2023 18:41

FWAjacied +3899

O god, weer de onvermijdelijke Ten Cate-campagne vanuit de media. Dit is toch niet geloofwaardig meer.

28-09-2023 18:26

ProfessorX +19827

Zlatko Dalić Of Igor Bišćan Zijn betere opties ben er wel klaar mee Nederlandse trainers

1 geef ik graag de kans Dave Vos en openlijk credits geven zodat hij in alle rust kan bouwen een echte Ajax man .

28-09-2023 18:04

NipeB +15846

We kunnen al geen buitenlandse TD aan, dus een buitenlandse trainer wordt het sowieso niet.

28-09-2023 22:50

ProfessorX +19827

Nee vooral door gaan met Steijn 🤭

29-09-2023 18:19

NipeB +15846

Als het aan de F-side ligt wel.

30-09-2023 21:43

insectenverdelg +23512

Henk als je praat met de TG ben je af. 2 jaar ban en weer achter in de rij.

28-09-2023 17:52

ProfessorX +19827

De Telegraaf kan er beter zelf gaan zitten ze weten alles zoooooo goed 😏

28-09-2023 17:50

Juichtoon +32678

Valentijn vindt zichzelf daar nog te goed voor. :-).

29-09-2023 08:59

cantharel +3526

Top als ten Cate zich met Ajax wil bemoeien maar niet als mentor van die kut trainer want dat zou betekenen dat hij blijft en dat is toch wat we allemaal niet willen.

28-09-2023 17:21

YRGI +32964

Liever flikkeren ze Steijn eruit en maken ze Ten Cate hoofdtrainer.

28-09-2023 16:52

JoeBlow +8220

Ah, De Telegraaf.

Nee, we zijn 2007 nog niet vergeten. Maar toch bedankt voor het aanbod Henk.

28-09-2023 16:29

Juichtoon +32678

Het is 2007. Ajax staat thuis na een half uur 4-0 voor tegen Sparta met Ogararu als drijvende kracht hierachter. Een monsterscore lijkt in aantocht.
Maar dan bedenkt Henk iets geniaals en wisselt Ogararu. De Ajax machine stokt meteen en het wordt uiteindelijk 6-2 waarbij de marge nooit meer groter wordt dan 4.
Twee maanden later verspeeld Ajax de titel op 1 doelpunt.
Ook tijdens Wiilem II Ajax grijpt Henk niet in als Sneijder niet de laatste directe vrije trap gaat nemen ..maar Roger die nog maar net in het veld staat.

29-09-2023 09:05

JoeBlow +8220

Ik had het meer over de boot die ineens voorbij kwam voor Henkie, waardoor hij “zijn club” in October ineens hoog en droog liet hangen en naar Chelsea vertrok.

Een ongelofelijke onbetrouwbare lulhannes. Die moet je echt ver bij je club vandaan houden.

29-09-2023 15:37

Spielmacher +10772

Misschien kan Frank de Boer hoofd jeugdopleiding worden, daar heeft hij misschien wel zin in en lijkt hij me ook geschikt voor. Ook best een naam voor die positie.

28-09-2023 16:08

ProfessorX +19827

Is helemaal geen verkeerde gedachten

28-09-2023 17:50

Spielmacher +10772

Frank Arnesen als TD lijkt me de meest praktische oplossing op korte termijn. Steijn eruitflikkeren en Ten Cate hoofdtrainer tot einde seizoen.

28-09-2023 16:02

thelordjoshua +10641

Grappig dacht laatst nog aan Ten Cate om in te stappen. Zijn weinig mensen die ik maar nu bij Ajax zou willen zien. Waaronder Ten Cate, Rijkaard en v Gaal. Die 3 zijn vrij neutraal en hebben een heel open mentaliteit. Mensen als v Basten en vd Vaart oordelen te veel over elementen waar ze geen overzicht over hebben, heel zelf gecentreerd bijna. Ook snappen zij de lol en vrijheid die essentieel is voor een elftal. Dat het niet alleen om bepaalde patronen draait die zogenaamd thuishoren in t “moderne” voetbal. Kijk maar hoe Ten Cate en Rijkaard omgingen met groep Barca 2006. Enige is dat je die soort type spelers al niet meer hebt omdat ze vastlopen. Intelligentie is dom en niet van sprake tegenwoordig.

28-09-2023 15:27

MarcHogervorst +35302

Ik meen me een interview te herinneren met Frank de Boer waarin hij aangeeft er zelf geen zin in te hebben. Dat was naar aanleiding van het ontslag van Schreuder. Dus ik denk dat dat geen optie is.

28-09-2023 14:43

Ajaxfan31183 +16391

Dat Frank niet meer wil komt meer doordat zijn schoonzoon, die scheidsrechter, wat ik begreep is dat als Frank weer hoofdcoach zou worden dat die jongen wedstrijden kan beïnvloeden met fluiten

28-09-2023 14:54

Juan62 +46418

Hij werd gevraagt als interim ipv Heitinga, ging er een nacht over denken en kwam tot de conclusie dat hij geen zin had in de stress ivm het gezeik erom heen.

28-09-2023 15:38

Spielmacher +10772

Hei zei dat ze na het eerste gesprek aangaven nog een tweede gesprek te willen, wat hij vremd vond en zijn kandidatuur overnight introk.

28-09-2023 16:04

MarcHogervorst +35302

Precies @Juan62, zo herinner ik het me, ik heb het interview nu even niet opgezocht. Maar hij zat 's nachts te woelen of hij dat wel wou, en toen kwam hij tot de conclusie, het is me de stress niet waard.

Lijkt mij dus ook geen optie.

28-09-2023 16:42

MisterAFCA +6443

Hij kwam tot die conclusie omdat Ajax nog een tweede gesprek wilde. Daar voelde Frank zich te groot voor.

28-09-2023 16:49

Juan62 +46418

Yep @Marc Hogervorst klopt dat hij lag te woelen waren zijn letterlijke woorden in dat interview

29-09-2023 12:41

w86 +9467

Haha ik zei noemde zijn naam gisteren al. Als Ten Cate TD was geworden was er nooit zo'n hetze ontstaan als nu. Zeker niet op de man zelf. En zie hier welke naam er uit de hoge hoed komt..

28-09-2023 14:08

Ajax412 +1326

Ik zie twee opties voor nu: Ten Cate bij de staf voegen voor het restant van het seizoen, of Steijn ontslaan en Vos naar voren schuiven de rest van het seizoen. Zonder TD en met alle bestuurlijke chaos kunnen we nu niet weer een hoofdcoach voor de langere termijn aanstellen en met Steijn kun je op deze voet echt niet verder. Het is een moeilijke situatie, maar Ajax moet nu snel een tussenoplossing vinden en zsm iemand als Jordi Cruijff aannemen als TD, in overleg met onze aanstaande directeur. Als er dit seizoen intern niet voetbalinhoudelijk toegewerkt kan gaan worden naar volgende zomer met capabele mensen waar de supporters het vertrouwen in hebben, dan worden komende 5 jaar hele zware en magere jaren ben ik bang.

28-09-2023 13:51

Lello +1026

Het zegt al genoeg dat iemand die wat? 10 jaar trainers ervaring heeft, blijkbaar iemand nodig heeft om hem te consulteren. Die gast moet gewoon weg, past niet bij de club en de spelersgroep.

28-09-2023 13:36

Yeshyeshyall +10983

Inderdaad moet niet gekker worden

28-09-2023 18:33

edalm +4956

Misschien Wim Jonk eens raadplegen

28-09-2023 13:35

TontoKarnaggel +42546

Gisteren even rustig de laatste 35 minuten bekeken, geen spanning, lekker voor tv en dus rustig het spel kunnen beoordelen. Serieus, het is echt te bizar voor woorden wat je dan ziet. Positiespel, veldbezetting, tactiek, drukzetten, communicatie, je kunt het niet eens meer slecht of erbarmelijk noemen....het is er gewoon NIET!!!! Niks! Nada! Nul!!
Iedereen die steijn nog iets van een kans ofzo wil geven, echt, ik begrijp ze niet, als het zelfs voor een leek als mij zo overduidelijk is....

28-09-2023 13:20

RSM +3919

Ik was er ook voor om Steijn de kans te geven. Maar het is gewoon idd niks met hem. Je moet dan op z'n minst die 4e tegen goal goed moeten verdedigen. En dat was teveel gevraagd voor Steijn. Gewoon lekker een stapje terug doen en hopen op iemand die ajax naar piekvermogen kan helpen.

28-09-2023 14:11

MarcHogervorst +35302

Ja, ik ook, maar ik zie dus nul verbetering. Een paar wedstrijden geleden kon je misschien nog zeggen de groep is net bijelkaar, maar nu zou je in ieder geval enige progressie moeten zien.

28-09-2023 14:44

Yeshyeshyall +10983

Mee eens. Kort dag maar enig idee zou er nu toch wel in moeten komen.

28-09-2023 18:35

Cagemen95 +125

Als Steijn niet op eigen benen kan staan, moet je afstand van hem nemen. Overigens juich ik de komst van Henk no nonsens Ten Cate enorm toe!

28-09-2023 13:02

fluwelenlinker +11855

Steijn is echt niet meer verdedigbaar. Hij is té bevooroordeeld over de aankopen waar hij niet geheel achterstond. Er moet een trainer komen die er met een frisse en onbevooroordeelde blik naar kan kijken en harde noten durft kraken.
Ten Cate zou ik toejuichen omdat hij erg goed is in het managen en omgaan met spelers. Maar niet als hoofdcoach.
Frank De Boer heeft misschien niet het allermooiste voetbal gespeeld destijds maar hij heeft wel bewezen om resultaat te kunnen behalen in tijden van bestuurlijke crisis met een selectie die ook niet overliep van kwaliteit.
Verder denk ik ook nog aan Dave Vos die een erg goeie visie heeft op het Ajaxspelletje en op termijn misschien wel het stokje kan overnemen. Bovendien kent hij de kwaliteiten van de talenten die eraan zitten te komen.

Wat mij betreft dus: Frank De Boer als hoofdcoach en Ten Cate en Vos als assistenten.

28-09-2023 12:49

Yeshyeshyall +10983

Ik ben de Boer eeuwig dankbaar maar zie dat toch niet zitten

28-09-2023 18:36

Skajhigh +2293

De Telegraaf zou permanent verbannen moegen worden van alle grond van Ajax. Niet meer welkom, nooit meer. Wat een smerige nsb krant, alleen maar onrust zaaien.

28-09-2023 12:47

Wendy.H +7051

Ik hoop dat dit waar is, ten Cate is een goeie vent

28-09-2023 12:45

GarciaDeLaTorre +23047

Snap die roep om Henk ten Cate nooit. Wat heeft die man nou écht gepresteerd? Werd geroemd om z'n tijd bij Barca als rechterhand van Rijkaard. Maar op eigen benen nooit iets indrukwekkends gepresteerd.

28-09-2023 12:43

Josey Wales +11676

Alles wat de Telegraaf naar voren schuift moet je mijden als de pest.

28-09-2023 12:42

Robertini +39638

Als consultant, assistent of zelfs RvC zou ik Ten Cate geweldig vinden. Mooie bent met veel verstand van voetbal.

28-09-2023 12:39

NoPants +7514

Ik zou frank de boer in het technisch hart wel zien zitten. Niet als coach. Maar hij is wel iemand die altijd oog voor jeugd had, een uitstekende crisismanager, en echt hart voor de club.

28-09-2023 12:37

Robertini +39638

In welke rol?

28-09-2023 12:40

NoPants +7514

Ik zou hem zelfs als trainer wel willen zien op t moment eigenlijk. Het is echt niet makkelijk coach t zijn van een club die in de fik staat, en hij heeft al eerder laten zien dat die dat goed kan.

Momenteel lijkt het nergens op maar de selectie is vele malen beter dan die van 10 jaar geleden denk ik. Denk dat onder Frank heel snel jongens als vos, misehouy, en godts meer minuten gaan maken.

28-09-2023 18:49

Robertini +39638

Alsjeblieft niet. Hij had enorme mazzel met slechte prestaties van de concurrenten, ik zie hem echt liefst nooit meer als trainer bij Ajax.

28-09-2023 19:28

JesperOdeTovenaar +1212

Eeeh. Het technisch hart bestaat niet meer. Dat idee van Cruijf werkte voor geen meter.

28-09-2023 13:12

NoPants +7514

Oh echt, je zou nooit zo’n verval als nu hebben met een technisch hart. Er ligt een uitdaging in de samenwerking maar als iedereen op een eigen vlak veto heeft kan je dat toch overkomen.

28-09-2023 18:44

Slang3 +46056

verder de crisis in helpen ja

28-09-2023 12:26

Aurora +4553

Frank de Boer is in mijn ogen de juiste oplossing nu. Hij weet hoe je een verdediging neer zet. Zet hem dit jaar voor de groep en laat Kroes de komende zomer een goede trainer aanstellen en de selectie weer op orde brengen. Zoveel tegendoelpunten is dodelijk voor elk team.

28-09-2023 12:19

Juan62 +46418

Frank zou inderdaad de meest logische naam zijn
Een zeer succesvol coach bij Ajax

Maar ja Derksen en co gingen hem afkraken (geen lijntje) en noemde hem boring,
een gedeelte vh Amsterdamse publiek ging dat Papagaaien.
Ik vind het zeer jammer want hij zou de perfecte man zijn maar begrijp helemaal dat hij er geen zin in heeft.

28-09-2023 12:32

Oxxer +164718 moderator

@Aurora

FdB kan jij wegstrepen als optie, hij is tegenwoordig trainer van Al Jazira in de UAE.

28-09-2023 12:58

HallelujahAmsterdam +10641

Zelfs met Ten Cate zou Steijn eindverantwoordelijk zijn.
En zou dit DE oplossing zijn ?

Van uitgaand dat Steijn niet die tijd heeft gekregen om de ploeg aan het voetballen te krijgen , hoeveel tijd krijgt hij nog ? En zou met Ten Cate de situatie verbeteren of verslechteren ?
Hopelijk het 1e , maar verslechteren omdat je dan weer een langere periode bezig bent met een situatie die niet beter wordt , ten slotte met Ten Cate erbij , zou je dat ook weer tijd moeten geven.
Dus hopelijk zou het verbeteren.

Een trainer vinden die het seizoen wilt afmaken brengt een even groot dilemma. En wie wilt/gaat het doen

28-09-2023 12:14

cantharel +3526

Maakt niet uit wie als Steijn maar oprot.

28-09-2023 17:26

cantharel +3526

Maakt niet uit wie als Steijn maar oprot.

28-09-2023 17:26

Juan62 +46418

Mocht Ajax nu ook met de naam Ten Cate komen is het voor mij duidelijk dat er geen visie meer op de club aanwezig is.
Ook grappig dat mensen die eerst Sven M hier de hemel in prezen nu met lijstjes komen,
met Ten Cate erop terwijl die naam voor de Telegraaf hem noemde hier nergens de laatste maanden is genoemd.

Er is natuurlijk een (lekkende) reden dat de telegraaf deze oudtrainer noemt
Ik zelf zou eens bij Keizer langsgaan

28-09-2023 12:02

BakkalBijter +11702

Ik hoop nog steeds op Knutsen en Gallardo. Voor allbei zou ik het er zelfs voor overhebben dat we nog 3 maanden naar het team van Steijn moeten kijken.

28-09-2023 11:56

AjaxHato +4612

Als we nog 3 maanden naar t team van Steijn kijken zijn we gedegradeerd. Ik denk dat niemand dit nog 3 maanden volhoudt ook Steijn niet.

28-09-2023 12:21

HJC +8044

Om te beginnen moet Alex Kroes zo snel mogelijk de organisatie neerzetten. Als de bestuurders, de staf niet op een lijn zitten is het wachten op de volgende puinhoop

28-09-2023 11:52

freak31 +5676

Oh ja joh, zijn naam is nog niet gevallen. Als Steijn het niet aan de praat krijgt, hoe moet hij het dan wel krijgen. Wie je er ook neer zet, het maakt niet uit. De trainer is zo goed als zijn materiaal.

28-09-2023 11:44

AlfredTenHag +1608

Ten Cate aanstellen met Jaap Stam en Schreuder als assistenten. Daarnaast Rick van den Boog en Martin van Geel terug.

28-09-2023 11:41

wijzijndebeste123 +164877

Sturkenboom toevoegen aan de RvC

28-09-2023 11:57

Le Canard +1272

Een dreamteam. Zeker wanneer Jaakke, Kales en Ten Have worden toegevoegd.

28-09-2023 13:18

AlfredTenHag +1608

Ten Have was ik al vergeten 😂 Jezus, wat een kneuzen hebben deze club 'geleid'.

28-09-2023 15:33

Le Canard +1272

Een poel des verderfs ;-) Met illustere namen als Paul Romer en Marjan Olfers.

28-09-2023 16:03

AJAX020ADAM +6969

Zullen ze geen spijt hebben, dat ze Bosz niet hebben binnengehaald ???

28-09-2023 11:40

Ozymandias +159568

Met Steijn en Ten Cate als trainers krijgen we straks in de media een play-by-play van wat er bij Ajax achter de schermen gebeurd.

28-09-2023 11:31

linksbinnen +8202

Een zwaargewicht als Ten Cate???

28-09-2023 11:30

OleguerPresasRenom +393

Waarschijnlijk een utopie, maar ik zie de volgende voetbaltechnische samenstelling wel zitten.

RVC: Henk ten Cate, Aron Winter
Technisch directeur: Jordi Cruijff
Hoofdcoach: Marcelo Gallardo
Assistenten: Eigen assistent, Maduro, Bogarde, Witschge

Ik heb gelezen dat Gallardo de afgelopen periode aan zijn Engels heeft gewerkt, wat ook de voertaal zal worden. Daarbij spreekt hij natuurlijk ook Spaans, waarin hij ook zou kunnen communiceren met zijn assistenten en TD. Tot slot beheerst hij ook nog het Frans. Wellicht is hij te verleiden om een paar maanden eerder uit zijn sabbatical te komen en Ajax te gebruiken als springplank naar de Europese top.

Dromen mag.

28-09-2023 11:13

Wobbo +11463

Klinkt goed maar een toptrainer aanstellen met deze selectie is nog het moeilijkst denk ik.

28-09-2023 11:31

Sjaakvaak +26608

Wat heeft Jordi Cruijff nou bewezen? Heeft een leuke naam maar veel meer dan dat zit er ook niet in. En hij heeft heeft overduidelijk niet zoveel met Ajax als zijn vader.

28-09-2023 11:34

OleguerPresasRenom +393

Dat hij niet veel met Ajax heeft moet ik helaas beamen, vandaar dat ik ook denk dat hij niet naar Ajax gaat komen. Wel ben ik van mening dat hij wel degelijk wat heeft bewezen. De afgelopen twee jaar heeft hij als rechterhand gefungeerd van de TD bij Barcelona en hebben zij ondanks alle financiële malaise toch telkens een degelijke selectie kunnen neerzetten. Met vorig jaar ook gewoon het kampioenschap. Ze hadden hem er ook graag bijgehouden in Barcelona.

Daarbij heeft hij een periode van vijf jaar bij Maccabi Tel Aviv (niet de grootste naam) gewerkt als TD, wat hun ook geen windeieren heeft gelegd met o.a. kampioenschappen, beker, bekerfinales en CL voetbal.

28-09-2023 11:47

Sjaakvaak +26608

Als rechterhand wel inderdaad, hij heeft natuurlijk zelf niet die rol bekleedt bij Barcelona. Hij zal best iets kunnen maar in mijn ogen heeft hij nog te weinig bewezen en hebben we nu echt iemand met wat meer aanzien nodig. Dan zie ik liever Arnesen komen.

Wilde Jordi trouwens niet trainer gaan worden?

28-09-2023 12:46

OleguerPresasRenom +393

Bij Barcelona inderdaad niet. Arnesen vind ik persoonlijk ook een goede optie al weet ik niet hoe het er nu voor staat met zijn gezondheid. Jordi Cruijff is inderdaad bij Barcelona vertrokken waarbij hij aangaf weer het veld op te willen. Reden des te meer waarom dit waarschijnlijk geen realistische optie is.

28-09-2023 13:19

TheSpecialOne +8934

Ajax is in potentie Europese top...
Overmars begreep dat als geen ander en daarom steeg Ajax onder zijn leiding naar grote hoogten. Ajax heeft weer een visionair als TD nodig bijgestaan door een capabel managementteam.

28-09-2023 12:51

johanisajax +8844

In de rvc vind ik ten cate prima, niet als trainer.

28-09-2023 14:20

JoeBlow +8220

Dromen mag zeker. Maar volgens mij zijn we wel een beetje klaar met wilde experimenten, zeker voorlopig.

28-09-2023 22:12

Qifesh +24917

vos promoveren, maduro naar jong ajax. Keizer en Bogarde halen, Ten cate is wel top met die twee als assistent.

28-09-2023 11:12

MVG +16475

Opzichtig hoe de Telegraaf Steijn in het zadel probeert te houden. We moeten af van trainers en staf die goede connecties hebben met de Telegraaf. Dat ontwricht de hele organisatie bij Ajax. Dus huisvriend ten Cate lijkt me zeker ook niet de juiste oplossing

28-09-2023 11:11

Dusbaba +15425

De Telegraaf schuift hem naar voren? Nee, doe dan maar niet. Anders kunnen we de naam Ajax net zo goed veranderen in Fc Telegraaf. Als dat nu al niet kan eigenlijk.

28-09-2023 11:10
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.