Berghuis ziet nog geen stijgende lijn bij Ajax: 'Je verliest tegen de gelijkwaardige teams'

door Jesse ter Haar 180

Bron Ajax TV

Berghuis ziet nog geen stijgende lijn bij Ajax: 'Je verliest tegen de gelijkwaardige teams'

door Jesse ter Haar 180

Bron Ajax TV

Laatst geüpdatet

Steven Berghuis is zeker niet van mening dat Ajax de stijgende lijn al te pakken heeft. De creatieveling baalt van het feit dat de Amsterdammers moeite hebben om topwedstrijden te winnen, maar hij werkt hard voor betere tijden.

'Een stijgende lijn kun je niet echt stellen als je de wedstrijden tegen de gelijkwaardige teams verliest', benadrukt Berghuis in gesprek met Ajax TV, waarna hij aangeeft te weten wat er voor de Amsterdammers te doen staat. 'Die lijn hebben we nog niet te pakken, maar we werken er hard aan. Dat begint op het trainingsveld en dat moet zich vertalen naar de wedstrijd.'

Vanuit de buitenwacht wordt er overwegend negatief over Ajax gesproken en geschreven, maar Berghuis geeft aan het niet té negatief te vinden. 'Je mag gewoon benoemen hoe het is. Dat doen we zelf ook. Maar vorig seizoen gingen we met een achterstand de winterstop in. Hopelijk kunnen we nu met een voorsprong de winterstop in. Als je in de winter bovenaan staat, doe je het goed, maar we mogen onze ogen er niet voor sluiten dat er nog genoeg ontwikkeling in de ploeg zit.'

Tijdens en na afloop van de wedstrijd tegen PSV werd het onvriendelijk tussen de spelers van Ajax en PSV. Berghuis maakt het zelf niet al te groot. 'Het is moeilijk uit te leggen aan de mensen die dat niet meemaken op zo’n veld. Je komt voor elkaar op en kent elkaar door en door. Ik heb er op zich niet zo veel moeite mee, als het binnen de grenzen blijft. Misschien ging het er net overheen, maar ik denk dat iedereen die daar heeft gestaan het moment begrijpt.'

Berghuis wil punten pakken met Ajax

Woensdag moet Ajax zich herpakken door Vitesse te verslaan, dat op bezoek komt in de Johan Cruijff ArenA. Berghuis wil nog niet aan het WK denken en vol voor de punten gaan met Ajax. 'Ik verwacht dat we de drie punten pakken. En dat we ons spel laten zien, met lef en bravoure. Kansen creërend, wat Ajax is. Je moet met de borst vooruit de ArenA in. Als we winnen, is de realiteit nog steeds dat we bovenaan staan.'

Denk jij dat Ajax de koppositie weer pakt tegen Vitesse door met 3-0 te winnen? !

Als je verantwoord speelt, houd je het leuk. Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+!

Lees meer over:
Plaats reactie

HJC +8078

Dat het slechter gaat is vooral te danken aan de leegloop van bepalende spelers.
Als je nu ziet dat Martinez het verschil maakt bij het vorig jaar kwakkelende ManU, en we zijn ook de creativiteit van Antony , Mazzraoui en in mindere mate van Gravenberch kwijt , dan is het logisch dat je dit niveau hebt.

09-11-2022 17:09

Henk de Vries +11137

Sterker nog, er is een dalende lijn. Het wordt slechter en slechter, er moet voor het WK worden ingegrepen anders wordt het helemaal niks dit seizoen....

09-11-2022 15:02

gusanito +5448

Dit zegt toch genoeg. Schreuder staat een half seizoen voor de groep en die lijn is er inderdaad niet. Je ziet niet wat hij wil met de groep.

09-11-2022 14:10

Masz +3731

Ruim 2 maanden plus 6 weken voorbereiding.
Maar dat had ook al voldoende kunnen en moeten zijn.
Maar 1 ding moeten we in de gaten houden.
Als je bij Feyenoord een blik spelers open trekt kan je als trainer naar de kwaliteiten kijken en een tactiek bepalen. Bij Ajax moet de trainer naar de spelers kijken en naar de Ajax filosofie. Dat maakt het verhaal wel moeilijker. Ik ben daarom overtuigd dat alleen een zeer wel overdachte trainingswissel Ajax weer snel Ajax laat worden, dus niet een wisseling om het wisselen.

09-11-2022 15:20

Lazell +17005

Zeker eens. Schreuder is absoluut geen topper, maar er zijn maar weinig trainers beschikbaar én die naar Ajax willen die een stap omhoog zijn. Ik zie ze in ieder geval niet. Bosz heel misschien, maar daar twijfel ik ook over. Is overal mislukt.

09-11-2022 15:57

Juan62 +46472

Sterker nog; we verliezen van mindere teams
afgelopen weekeinde nog

09-11-2022 13:02

Godenzoon24 +15394

Eerlijk verhaal van Steven! Beste man aan onze zijde!

09-11-2022 10:49

gwn_rj +3057

Zegt altijd zinnige dingen. Maar komt nu niet tot de kern waarom er geen stijgende lijn is.. begrijpelijk, sommige dingen moeten binnenskamers blijven, maar hoop wel dat er intern zaken ECHT (be/uit)gesproken worden!

09-11-2022 10:32

debetweter +10114

Lijkt me duidelijk dat er weinig steun is binnen de selectie voor Schreuder.

09-11-2022 09:53

wladimir +3059

Schreuder is aangesteld door onze captain!

09-11-2022 13:41

Ajax27 +19238

Sta maar op Berghuis, ik denk dat hij de enige is die op dit moment aanspraak maakt op de titel als aanvoerder. Een van de weinigen die bijna iedere week een aardig tot goed niveau haalt.

Erg goede aankoop geweest! En dan zie je dat kwaliteit/ervaring niet perse 20-30 miljoen hoeft te kosten. Er lopen genoeg pareltjes op de velden rond.

09-11-2022 09:22

wladimir +3059

Berghuis had een clausule in zijn contract en daar hebben Blind en Klaassen Overmars op gewezen. Transfersom was zo'n 4 miljoen, zijn jaarsalaris waarschijnlijk ook en hij heeft voor vier jaar getekend. Die twintig miljoen halen we dus wel met hem. Berghuis is in principe gehaald als opvolger van Antony, maar als rechtsbuiten valt hij enorm tegen. Nu moet hij concurreren op het middenveld met dure jongens als Klaassen, Kudus en Taylor (uit eigen jeugd).

09-11-2022 13:46

Lazell +17005

Hij kan prima op rechtsbuiten spelen, maar de keren dat hij er heeft gespeeld was dat met Haller in de spits, Tadic op links en vaak nog Klaassen op 10 ook. Dan klopt het totale plaatje niet. Als je Kudus op 10 zet (liever nog rechtshalf), Bergwijn op links en Brobbey in de spits heb je volop diepgang en individuele klasse. Dan kan Berghuis in het middenveld komen en strooien. Worden overlapt door Kudus en Rensch/Sanchez. Dan zou hij zelfs mijn voorkeur hebben op rechts, zeker aangezien we daar geen fatsoenlijk alternatief hebben. Bergwijn/Tadic kunnen niet op rechts en Conceicao moet nog iets meer inhoud kweken.

Bergwijn - Brobbey - Berghuis
--------Taylor - Kudus----------

09-11-2022 16:00

Ajax27 +19238

Yup, deze voorhoede zou ik ook wel eens willen zien. Maar dan moet Schreuder het aandurven om het meer dan 1 week te laten staan. Hij lijkt nu echt iedere week met een nieuwe opstelling te komen, en dat komt het spel niet ten goede.

09-11-2022 23:16

wladimir +3059

Maar onze aanvoerder heeft de trainer aangesteld en gaat er niet uit. Hij was belangrijk met zijn goal en heeft ook wat kansen gecreëerd. Ik kan leven met je voorste vijf. Heerlijk om met Tadic een tussen 3-5 miljoen verdienende bankzitter te hebben.

Pasveer | Stekelenburg
Rensch | Regeer
Timber | Hato
Blind | Bassey
Wijndal | Baas
Grillitsch | Klaassen
Taylor | Vos
Kudus | Misehouy
Berghuis | Conceicao
Brobbey | Lucca
Bergwijn | Tadic

10-11-2022 00:04

Kingoffdatoilet +17275

Berghuis is een van de weinig voetballers die goed speelt op het moment. Berghuis en Timber. De rest is ruk.

09-11-2022 08:29

Ajax27 +19238

Timber haalt z'n niveau ook al weken niet en maakt veel meer fouten dan normaal. Ik had zo gehoopt dat hij echt de leidersrol (achterin) op zich zou nemen. Dat hij nog sneller zou groeien en na het WK en nog een kampioenschap echt als absolute topspeler bij Ajax zou vertrekken.

Met zijn huidige vorm echter zie ik zomaar het WK voor hem voorbij schieten op de bank. De Ligt doet het meer dan uitstekend bij Bayern en zal eerder weer als RCV opgesteld worden.

En omdat ie communicatief nog niet zo ver is, in combinatie met zijn lengte, zullen de grootste clubs niet voor hem op de stoep staan als hij zo verder gaat. Hopelijk voor hem keert het tij snel, speelt ie geweldig bij Ajax, halen we wellicht een EL finale en kan ie alsnog z'n gewilde transfer maken.

En anders, lekker nog een jaartje blijven.

09-11-2022 09:26

Lazell +17005

Heel veel positionele fouten dit seizoen. Ook tegen PSV staat hij weer lucht te dekken en wipt Gakpo hem er zo overheen. Maar vind hem aan de bal dan wel weer heerlijk. Dat wegdraaien, de juiste optie naar voren kiezen en sinds eind vorig seizoen ook die heerlijke rushes. Misschien iets voor de 6 positie, waar we nu zitten te kloten. Alleen hebben we geen fatsoenlijk alternatief op RCV, wellicht Alvarez.

09-11-2022 16:05

Ajax27 +19238

Al weeeeeeeken... al 10 dagen, en ze verwachten 'm deze week terug voor de wedstrijd. Niet zo dramatisch doen, hij is gewoon weer in goeie doen. En Timber niet.

09-11-2022 23:13

mokum007 +6523

Zekers, en Ajax moet Berghuis aanvoerder maken en Tadic mag ff op de bank plaats maken....

09-11-2022 08:25

Bram +2068

Berghuis lijk mij een prima aanvoerder

09-11-2022 08:15

ck69 +13132

Gelukkig dat de spelers het ook zien. Nu onze aanvoerder nog, die iedere keer doodleuk vertelt dat we een prima pot hebben gespeeld en strijd hebben geleverd.

09-11-2022 07:31

vanreenen +10338

De enige uitleg die ik kan bedenken, is dat hij de kwaliteit van Ajax-1 vergelijkt met wedstrijden in de KKD.

09-11-2022 14:59

barry1988 +24083

Dit is topsport mentaliteit. Niet huilen dat iedereen maar haters zijn maar gewoon zelfreflectie en in de spiegel kijken.
Dit samen met het vertrek van Schreuder zal op het veld al een grote stap in de juiste richting zijn.
Nu nog een goede TD die luistert naar de scouting en oog heeft voor de jeugd.
En oh ja, aub geen Bosz als opvolger van Schreuder, dan ruil je de ene faalhaas voor de andere in.

09-11-2022 07:04

Manov +8581

Ja Steven wij zien het ook niet.

09-11-2022 05:33

Alexander40 +6114

Goede teksten van Berghuis weer en hij blijft maar keer op keer de beste man van Ajax. Wat mij betreft DE opvolger van Tadic als captain volgend seizoen!

09-11-2022 01:30

Breuk +25368

Wat een assist van Frenkie

08-11-2022 23:15

Oxxer +164957 moderator

Niet normaal wereldpass en schitterend ingekopt door Rafinha, EL Sierd werd helemaal loco.

08-11-2022 23:16

Tommyshelby +129832

Ik wou net zeggen. Als hij nu ook lange ballen gaat geven dan wordt het een belachelijke speler.

08-11-2022 23:20

Kingoffdatoilet +17275

En hoe, wat een gevoel

09-11-2022 08:30

Tommyshelby +129832

Frenkie: 1 euro
Musiala: 200k

Dit zijn de dealtjes. Ophouden met 20-30 miljoen uitgeven, hier moeten we om bekend staan.

08-11-2022 22:58

036AFCA97 +146682

Xavi Simons had zo’n deal moeten worden voor ons.

Helaas.

08-11-2022 23:00

Tommyshelby +129832

Had een geweldige transfer geweest. Schreuder had hem waarschijnlijk...



op rechtsback gezet.

08-11-2022 23:02

Oxxer +164957 moderator

Meevoetballende keeper.

08-11-2022 23:10

Oxxer +164957 moderator

Maakt eigenlijk niet veel uit wie er gehaald was, de huidige trainer kan er geen klote van.

08-11-2022 23:46

Maxwell_5 +6979

Volgens mij was de tendens hier dat Simons een internet hype was. Lachen, gieren brullen dat psv hem had gehaald.

08-11-2022 23:59

AFCA-Driebergen +22294

Ik snap je en ben het als voetballer er helemaal mee eens. Maar wat een verschrikkelijk jong is dat. En dan elke keer die jank kop, verschrikkelijk.

09-11-2022 08:23

Oxxer +164957 moderator

Mee eens, omdat er geld is wordt er teveel betaald voor spelers, dit is voor Ajax onverantwoord. In Franse en andere competities loopt zat talent. Braziliaan Jolienton van Newcastle werd door Hoffenheim voor €2M opgepikt bij een club uit de Serie B. Zou voor Ajax een topspeler.

08-11-2022 23:08

Tommyshelby +129832

Martinelli kwam uit de Serie C. 7 miljoen. Die is 5x zo goed als Bergwijn. Veldmate en van der Zee moeten daar eens gaan kijken.

08-11-2022 23:10

Oxxer +164957 moderator

Ik heb het idee dat zij genoeg scouten alleen compleet zijn en worden genegeerd. Weet zeker dat Henk en Hans met een budget van €100M betere spelers hadden gefixt.

08-11-2022 23:19

ShiekTakTiek +6004

Joelinton is van nature een spits, gehaald inderdaad uit de Serie B van Brazilie, verhuurd aan Rapid Wien en daarna redelijk tot goed gespeeld bij Hoffenheim.

Voetballend en fysiek was hij heel goed, maar het was geen afmaker. Tot iedereens verbazing bleek dat hij geweldig ballen kon afpakken op trainingen, maar dat hij geen eindproduct had in de vorm van goals/assists. Bij toeval werd hij op het middenveld gezet en zijn kwaliteiten als balafpakker bleken opeens een wapen te zijn. Had vorig seizoen in de PL de meeste geslaagde tackles (balveroveringen) en gewonnen kopduels. Nu is het een complete box-to-box die zelfs opgeroepen is voor Brazilie laatst.

Maar je moet het wel in context plaatsen, onder veel trainers zou deze jongen als spits gewoon afgeschreven worden, geluk gehad met de trainer Howe die iets in hem zag, weliswaar als box to box middenvelder.

09-11-2022 01:50

DannyAdam2 +3386

Na grote successen onder ETH, met een fantastische spelersgroep. Hebben we enorm veel kwaliteit ingeleverd (Onana, Mazr, Schuurs, Martinez, Taglia, Gravenberg, Haller, Antony), niet normaal veel kwaliteit weg. Maar supporter verwachten dat we Napoli en Liverpool gelijkwaardig kunnen bestrijden. Dat kan met deze selectie simpelweg (nog) niet.

Overmars was ook al in April weg, dat het technisch hart niet in staat was om de juiste spelers aan te trekken, is wel heel kwalijk. Vandaar dat Schreuder ook flink pissig was toen na Martinez ook Antony nog vertrok. Zonder dat er iemand was met een idee over de opvolging, want niemand was ervan uitgegaan dat zij nog weg zouden gaan. Er gingen deze zomer veel te veel spelers tegelijk weg. Met ook nog dragende spelers die duidelijk ouder worden: denk aan Pasveer, Tadic, Blind. En aankopen die minder presteren en nog een aanpassingsperiode nodig hebben.

Ik zou niet graag in Schreuder zijn schoenen staan. Ik denk wel dat zolang de spelers vertrouwen in hem hebben, die dagelijks met hem werken, zouden wij als buitenwacht dat ook moeten hebben.

08-11-2022 22:39

Artemio +32218

Na die hectische transferperiode is het juist aan Schreuder om te laten zien dat hij een trainer/coach is die geschikt is voor Ajax. Na pak en beet 4 maanden is het niks qua voetbal. Alleen maar onduidelijkheid bij de spelers aangezien elke wissel zorgt voor meerdere positiewisselingen. Zo zijn er nog meer dingen. Kortom Schreuder laat zien dmv acties dat hij te weinig kwaliteit heeft als trainer om Ajax te coachen.

08-11-2022 22:54

Oxxer +164957 moderator

Niet alleen Scheuder, hij heeft genoeg medestanders op AS die na 4 maanden gepruts zijn excuses geloven.

08-11-2022 23:13

DannyAdam2 +3386

Ik kan me hier wel deels in vinden. Maar was Ten Hag ook niet lang zoekende, tot eindelijk de puzzel een keer viel. Toen ging het hier op AS net zo, weg met die gek. Alleen kon hij spelers wel laten excelleren. Al kan ook hij van Klaiber geen wereldtopper maken.

09-11-2022 00:11

Lazell +17005

Idd. Alleen Alvarez, Timber en Pasveer lijken zeker van een basisplek + positie. Dat is echt bizar.

09-11-2022 16:08

Alexander40 +6114

Topreactie!

09-11-2022 01:27

tdecler +3324

Denk dat de meeste helemaal niet verwachten dat we gelijkwaardig zijn aan Liverpool en Napoli. Maar zo kansloos eraf hoeft nou ook weer niet, en dat die moet bouwen en het team moet wennen aan elkaar is ook logisch. Maar dan mag je wel enige vooruitgang merken naar een paar maanden en die is er totaal niet. Lijkt eerder alleen maar slechter te worden.

09-11-2022 08:25

BasseyAdriaan33 +13709

Ik zeg het met een bloedend hard, maar ik hoop dat Vitesse wint, dan pas is het klaar met schreuder en kan Bosz het komen afmaken. Juiste spelers op de juiste plek, spelplezier terugbrengen en aanvallend voetbal terug in de JC arena. Liever een goed plan A zonder planB, dan helemaal geen plan.

Pasveer
Rensch (nieuwe back halen van de winter!)
Timber
Bassey (zo snel mogelijk verkopen!)
Blind (bij gebrek aan beter, nieuwe back halen!)
Grillitsch
Berghuis
Taylor (nieuwe zeer technische speler halen!)
Bergwijn
Brobbey
Concecao (nieuwe RB halen!)

08-11-2022 22:33

Doediemaar +1001

Tis allemaal niet veel

08-11-2022 22:36

RayJordaan +6862

Je vergeet Sanchez, Alvarez en Klaassen. En hoezo nieuwe RB halen?

08-11-2022 22:42

Soccerskins v2 +43474

Verkoop ze alle 3 maar.

09-11-2022 01:57

DannyAdam2 +3386

Hopen dat we verliezen, flikker op keel

09-11-2022 00:11

Alexander40 +6114

Laten we Schreuder het hele seizoen de kans geven.

09-11-2022 01:28

ck69 +13132

2 nieuwe backs halen, een keeper, rechtsbuiten die kan afwisselen met conceicao. Alvarez verkopen voor een miljoen of 30, Blind en Klaassen naar Lucky Ajax. Verder nog kijken wat je vangt voor Sanchez en Rensch.

09-11-2022 07:38

tdecler +3324

Ja, laten we vooral weer gaan kopen, kopen, kopen! En de jeugd laten we links liggen.

09-11-2022 08:27

ck69 +13132

Backs zijn niveau Volendam. Conceicao basis prima, maar die heeft een back up nodig (liefst geen Tadic of Bergwijn op rechts). Pasveer kan bijna naar het museum.

09-11-2022 08:39

Kingoffdatoilet +17275

Ah alleen maar spelers halen. Fantastisch plan. Één woord: jeugdspelers.

09-11-2022 08:33

Lazell +17005

Berghuis op de plek van Conceicao en Kudus op de plek van Berghuis. Conceicao moet wat inhoud kweken, even beginnen met laten invallen.

Berghuis is op rechts geflopt, maar als hij lekker het middenveld in kan komen a la Ziyech met diepgaande spelers om hem heen is hij op zijn sterkst.

09-11-2022 16:10

3*stars*3 +23579

Als je dit zo leest, opgefokte Ajacieden na de pot (weliswaar aangestoken door Ramalho) en dan die interview van Bergwijn zag…

Geluk voor Schreuder en pech voor ons, is dat winterstop in november begint.
Waardoor hij wordt gered door de bel.
Maar tis echt duidelijk dat dit een mismatch is.
En normaal gesproken bekijk ik dingen met een halfvolle glas maar zie niets positiefs aan match Ajax/Schreuder.

08-11-2022 22:29

Nr.10 +111573

Bergosso beste speler dit seizoen tot nu toe.

08-11-2022 22:27

Therealist2021 +2698

Ja en dat zegt genoeg :)

08-11-2022 22:39

burwatti +14389

Zowel op het veld, als in de interviews!

08-11-2022 23:04

Oxxer +164957 moderator

Voor degene die nog denken dat het tij zich onder Schreuder gaat keren en geen research hebben gedaan.

https://www.rtvoost.nl/nieuws/215684/fans-fc-twente-zijn-massaal-klaar-met-schreuder-en-eisen-zijn-vertrek-in-een-brief

https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/grote-groep-fans-fc-twente-eist-vertrek-trainersstaf~a7f90eb0/

https://www.nu.nl/voetbal/4038373/schreuder-wordt-niet-boos-spandoeken-fc-twente-fans.html

https://www.twenteinsite.nl/ik-ben-geen-fan-van-alfred-schreuder-en-kan-hier-niets-mee.html

https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/fc-twente-ontslaat-alfred-schreuder~a50dd76f/

08-11-2022 22:19

036AFCA97 +146682

https://nos.nl/artikel/2428626-bijna-kampioen-toch-treurt-brugge-niet-om-vertrek-schreuder-maakte-soms-rare-keuzes

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1019687/schreuder-overtuigt-niet-in-brugge-vraag-me-af-of-fans-dat-blijven-accepteren.html

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/931661/bild-pakt-uit-zeven-redenen-waarom-schreuder-weg-is-bij-hoffenheim.html

https://www.vi.nl/nieuws/schreuder-begrijpt-kritiek-van-fans-in-dramatische-serie-hoffenheim

08-11-2022 22:26

Oxxer +164957 moderator

Ik volg de BL al jaren en weet veel over Schreuder, ken deze berichten en die van FC Twente. Ik lees en kijk veel Duitse media en voetbalanalisten. De AS users die blijven brullen Schreuder gaat het vlot trekken kennen zijn avonturen niet. Voor zijn aanstelling zei ik al , Scheuder en Ajax wordt een ramp.

08-11-2022 22:32

Epiret +4437

Interessante materie, al die links. Wel merkwaardig dat de verantwoordelijken bij Ajax daar niet van op de hoogte waren. Of misschien hoopte men dat Schreuder er "lering uit had getrokken"?

08-11-2022 23:56

Oxxer +164957 moderator

Denk eerder combinatie van, zijn rol als assistent en de fabels dat hij het tactisch brein was van 2018/2019, kampioenschap met Brugge door het gare playoff systeem. Schreuder is gewoon heel slecht gescout, een assistent die goed ligt bij een deel van de spelers is een andere rol dan hoofdcoach.

09-11-2022 00:04

Lazell +17005

Ajax wou niet te veel wisselen en iemand die de lijn van Ten Hag door kon trekken. Als je een slap aftreksel pakt die iemand na probeert te spelen, weet je zeker dat het mis gaat. Belachelijke inschattingsfout.

09-11-2022 16:12

Oxxer +164957 moderator

Waarin vind jij Schreuder en ETH op dezelfde lijn zitten?

09-11-2022 16:19

DannyAdam2 +3386

Dit was wel net nadat Munsterman en co een grote puinhoop achter hadden gelaten. Supports waren gewend geraakt aan de successen en toen die uitbleven met een mindere spelersgroep, kwam de schuld bij de niet echt charismatische Schreuder te liggen. Terwijl spelers als Ziyech en Tadic hem juist heel goed vonden.

Deze situatie herhaald zich nu bij Ajax. Na grote successen onder ETH, met een fantastische spelersgroep. Nu ook veel kwaliteit ingeleverd (Onana, Mazr, Schuurs, Martinez, Taglia, Gravenberg, Haller, Antony) niet normaal veel kwaliteit weg. Maar supporter verwachten dat we Napoli en Liverpool gelijkwaardig kunnen bestrijden. Dat kan met deze selectie simpelweg (nog) niet.

Overmars was ook al in April weg, dus dat het technisch hart niet in staat was om spelers aan te dragen is wel heel kwalijk. Vandaar dat Schreuder ook flink pissig was toen na Martinez ook Antony nog vertrok. Zonder dat er iemand was met een idee over de opvolging, want niemand was ervan uitgegaan dat hij nog weg zou gaan, idem Martinez. Er gingen deze zomer veel te veel spelers tegelijk weg. Met ook nog dragende spelers die duidelijk ouder worden: denk aan Pasveer, Tadic, Blind. En aankopen die minder presteren en nog een aanpassingsperiode nodig hebben.

Ga er zelf maar staan. Zolang de spelers vertrouwen in hem hebben, die dagelijks met hem werken, zouden wij als buitenwacht dat ook moeten hebben.

08-11-2022 22:36

Oxxer +164957 moderator

En Hoffenheim had net de Europa Cup gewonnen?

Bij Brugge waren de fans opgelucht dat hij vertrok omdat hij zo een geweldige indruk achterliet? Niet alleen fans ook Belgische analisten op tv hadden twijfels.

Spelers hebben geen vertrouwen in deze trainer of zie jij van wel?

08-11-2022 22:46

ck69 +13132

Bizar hoe Ajax genaaid is. Terwijl iedereen riep dat we Schreuder niet moesten aanstellen, is hij toch aangesteld. Nu nogmaals blijkt dat hij er helemaal niks van bakt, blijft hij gewoon zitten.

09-11-2022 07:47

Oxxer +164957 moderator

Precies, bij zijn vorige clubs als hoofdtrainer al een master of disaster.

09-11-2022 07:49

Ajaxadam1 +31671

Iemand kopietje van telegraaf artikel over Fam Nouri die Ihattaren in huis genomen heeft?

08-11-2022 22:17

Doediemaar +1001

Vraag maar aan Wesley

08-11-2022 22:19

Oxxer +164957 moderator

Op die foto ziet Ihattaren eruit alsof hij zwaar overgewicht heeft.

08-11-2022 22:21

Ajaxadam1 +31671

Jaa ik zie t, teringg. Hoe kan dat ook zo snel joh.

08-11-2022 22:26

Oxxer +164957 moderator

Lijkt dat hij niks heeft gedaan sinds Ajax hem van groepstrainingen haalden en dan zet hij van de week zo een filmpje op insta met stoere teksten.

08-11-2022 22:37

Doediemaar +1001

Chaos was ook een Griekse mythologisch figuur AFC Chaos

08-11-2022 22:15

JanBiesbos +29271

Is Schreuders al ontslagen?

08-11-2022 21:54

JanBiesbos +29271

Één duimpje maar? Kom op!!!!!

08-11-2022 21:56

JanBiesbos +29271

Thanks 😊

09-11-2022 20:23

036AFCA97 +146682

Ik zie dat Cavinsky, goede vriend van Brobbey, net groot “Schreuder Out” tweet.

Dus dat bevestigd wel dat Kudus morgen in de spits staat.

08-11-2022 21:48

GiannisAntetokounmpo +8427

Kun je nagaan hoe spelers zich voelen binnen de selectie?

Brobbey doet het een paar weken hartstikke goed, speelt 1x een onzichtbare pot tegen PSV en zit direct weer op de bank, ten koste van Kudus, die nota bene ook eindelijk op 10 mocht spelen, en nu weer moet worden vervangen door de domme draver Klaassen..

Om nog maar te zwijgen over een Bergwijn die van "Cheatcode in de Eredivisie" nu plots bijna staat te huilen voor de camera, je beste voetballer van achteruit Blind die plots de 3e linksback in de pikorde is, en het meest opwindende aanvallende talent Conceicao die zit te verpieteren op de bank ten koste van een uitgebluste veteraan..

Schreuder is echt zwaar geschift en moet inderdaad zo spoedig mogelijk: OUT!!!!!!!

08-11-2022 22:16

Oxxer +164957 moderator

Bucks gieter voor het eerst verloren, vs Hawks, zie de stats, Greek Freak speelde een rustige wedstrijd.

08-11-2022 22:26

GiannisAntetokounmpo +8427

Gisteren 15 wedstrijden in de NBA dus moest kiezen en ging voor Knicks - Timberwolves. Bucks niet gezien, maar inderdaad een verassende nederlaag tegen de Hawks zonder Trae Young. Jammer van de streak, nu 9-1..

08-11-2022 22:35

Oxxer +164957 moderator

Ja Young deed niet mee, vind hem een geweldige PG. Zijn nog 70 wedstrijden te gaan in pre-season genoeg tijd voor de favorieten in vorm te komen, Grootste teleurstelling tot nu weer de Lakers.

08-11-2022 22:55

GiannisAntetokounmpo +8427

Young is niet normaal. Na Curry, Doncic, Morant in mijn ogen de beste PG in de NBA..

Inderdaad, regular season is nog lang, en Bucks wachten ook nog op Middleton. Zodra die weer fit is en op niveau komt zijn de Bucks in mijn ogen de #1 favoriet, nog voor Boston Celtics.

Lakers is pijnlijk om te zien he. Hebben al hun geld ingezet op 2 veteranen (James + Westbrook) en een eeuwig gebleseerde (AD) en de rest is puur brandhout. Tel daarbij op dat Westbrook zwaar is afgetakeld en AD dus bijna nooit speelt, en je hebt een hopeloze franchise..

08-11-2022 23:11

Oxxer +164957 moderator

https://www.instagram.com/reel/CjNfkSkDPDL/?igshid=MDJmNzVkMjY=

Ik vind en heb LBJ nooit een Laker speler gevonden, wbt AD, hij is lang maar mist kracht, werd vorig seizoen in een onderlinge wedstrijd compleet weggeblazen door Giannis. Lamelle Ball bijv vind ik qua spel lijken op een jonge Magic Johnson en zou goed passen bij de Lakers. Jeanie Buss moet knopen doorhakken en LBJ en Westbrook laten gaan, compleet nieuw team bouwen, franchise is idd brandhout. Snap er niks van waarom Malik Monk naar Sacramento vertrok, vind hem een goede schutter, zo een speler hebben zij nodig om weer een topteam te worden.

08-11-2022 23:34

GiannisAntetokounmpo +8427

Lakers organisatie heeft inderdaad gegokt en verloren, en zullen vanaf nul moeten gaan bouwen aan een nieuw team.

Ik denk zelfs dat het beste is voor de Lakers, om LeBron en AD gewoon nu nog van de hand te doen, in ruil voor jongere spelers en draft picks. Westbrook vertrekt einde van dit seizoen sowieso.

Komend jaar komen er 2 giga talenten binnen via de draft (Webanyama en Henderson) dus waarom niet een jaartje tanken en wellicht 1 van deze 2 spelers kunnen landen?

Ik weet het zijn de Lakers, maar dit team gaat echt helemaal nergen heen. Het zal juist alleen nog maar minder worden...

09-11-2022 00:36

Sportvolgert +40740

Joh, was dat een serieuze vraag? Of hij een stijgende lijn ziet? Ongelooflijk

08-11-2022 21:41

BaasBaas +8410

Hij praat als een van de weinige als een Ajacied moet ik zeggen. De mentaliteit van Schreuder is gewoon niet voldoende om Ajax op niveau te krijgen. Goede assistent, maar geen hoofdtrainer voor Ajax. Haal Van Gaal een half jaartje terug word kampioen en breng dan Slot naar de club. Lijkt mij het beste.

08-11-2022 21:38

4-3-3 +3515

Ajax heeft op dit moment (een soort van) Louis van Gaal nodig.

08-11-2022 21:37

Noam +4133

Zou onze clown morgen Pasveer in de spits zetten? Dat is de enige speler die tot dusver nog niet van positie gewisseld is.

08-11-2022 21:29

Bonno1978 +6516

Dan drijft ie het helemaal op de spits..

08-11-2022 22:07

Jojo.14 +3658

Off, opstelling voor morgen alweer gelekt.

Tadic Kudus Bergwijn (/Conceição)
Berghuis Klaassen Taylor
Wijndal Bassey Timber Rensch
Pasveer

Bron: https://twitter.com/barttajax/status/1590023386180497408?t=HagSeO7AIBYnqyl0BiB17w&s=19

08-11-2022 21:23

Stefansuarez +19098

Middenveld met taylor en klaassen smullen

08-11-2022 21:53

RayJordaan +6862

Haha wat een staatsmongool is het toch ook, vampier Deef en Tadic in de basis..

08-11-2022 22:44

Gogopepa73 +3529

Ik herinner me hoe velen in 2020 Martinez afkraakten. Nu hetzelfde met Bassey. Geef die jongen toch de kans, hij doet zijn stinkend best en ik geloof wel dat hij later dit seizoen of volgend jaar een van de spelbepalers wordt van Ajax. En ik hoop dat berghuis nog lang bij Ajax blijft. Topspeler met de juiste mentaliteit.

08-11-2022 20:52

rodnet +10346

Helemaal mee eens, die jongen is nog volop in ontwikkeling en daar kunnen we nog jaren plezier van hebben.

08-11-2022 21:11

koenos1 +7968

Ik ben altijd heel positief, maar Martinez is niet eens te vergelijken met Bassey. Martinez stond er direct en is veel feller dan Bassey

08-11-2022 21:11

rodnet +10346

Martinez kwam binnen als linksback, werd toen als 6 gebruikt en heeft geruime tijd op de bank gezeten voordat hij de nieuwe LCV werd. Kortom, dat is dus niet waar.

08-11-2022 21:21

4-3-3 +3515

Martinez heeft bovendien ook echt wel een tijdje nodig gehad om zich aan te passen aan het spel en het (toenmalige) niveau van Ajax.

08-11-2022 21:41

Wodan +1399

Martinez kwam in de zomer en stond in oktober geweldig te spelen in de kleine ruimtes op het middenveld tegen notabene Chelsea.

Bassey zou huilend van het veld gehaald zijn met z'n benen in de knoop.

08-11-2022 22:43

Godenzoon24 +15394

Wat een argument. Dus omdat hij gehaald werd als back en op cv belandde is het niet waar???

Ten Hag kreeg erg veel kritiek in die tijd omdat hij Martinez niet liet spelen na een reeks geweldige optredens op het middenveld. Die stond er wel degelijk meteen alleen de trainer stelde hem niet op. Had ook Ten Hag wel vaker moeite mee, de juiste opstelling formeren. Alleen uiteindelijk lukte het hem terwijl er bij Alfred geen enkele lijn in zit en dus ook geen stijgende!

09-11-2022 11:01

Wodan +1399

Slap gelul, Martinez stond er vanaf dag 1.
Wie heeft (behalve Derksen) ooit kritiek op Martinez gehad?

Dat dat paasei van een Ten Hag Martinez opeens een half jaar negeerde was onbegrijpelijk.

08-11-2022 22:39

RayJordaan +6862

Kan aan mij liggen maar volgens mij waren de meeste mensen vanaf het begin tevreden over Martinez? Speelde zeer sterk tegen PSV voor de JC schaal.

08-11-2022 22:45

xMilkshake +206

Martinez koste geen 20+ mil, en daarbij geeft Martinez ook nog een tijdje op de bank gezeten. Die was niet gehaald als directe versterking maar kreeg de tijd om zich te ontwikkelen. Bassey koste 20+ en die kan niet op de bank omdat er geen vervanging is. Hij moet zich dus ontwikkelen in de basis, wat niet altijd goed gaat. Fout van het technisch hart dus.

09-11-2022 06:32

Godenzoon24 +15394

Het was belachelijk dat Martinez bank zat. Die begon meteen goed. Op het middenveld was die zelfs erg goed. Grootste kritiek op Ten Hag was het niet opstellen van Martinez!

Daarbij Martinez 7 miljoen en Bassey 23.

09-11-2022 10:57

debetweter +10114

De negatieve opvattingen komen voort uit de vergelijkingen. Bassey is een totaal ander type speler met totaal ander fysiek. Ik hoop/verwacht ook dat Bassey zich verder zal ontwikkelen en denk dat we er plezier van gaan hebben. Hij is Bassey en niet Martinez, dus ben erg benieuwd HOE hij en het spel zich ontwikkeld.

09-11-2022 13:47

Oxxer +164957 moderator

Ajax zakt steeds verder weg, wachten op betere tijden heeft geen zin, als de chemie tussen Scheuder en spelersgroep er duidelijk niet is en hij de grip totaal kwijt is moet Scheuder er per direct eruit. Langer wachten met zijn ontslag levert meer schade op.

08-11-2022 20:51

PH2BOT +40526

Zo is het dus gewoon.

08-11-2022 21:12

4-3-3 +3515

Dat donkerbruine vermoeden krijg ik ook een beetje...

08-11-2022 21:42

eenAjaxfan +20417

Sorry, Oxxer, ik ben het weer eens niet met je eens.
We staan gewoon nog bovenaan.
Ik geloof nog steeds dat Ajax weer beter gaat voetballen, zelfs onder Schreuder.
Ik zie de zelfde teksten voorbij als in het begin bij Ten Hag.
Trainer en spelers, eigenlijk iedereen binnen Ajax blijven positief, maar supporters en vooral media komen met allerlei doemscenario's...
En vervolgens praat iedereen elkaar na.
Ook al bieden prestaties uit het verleden geen garantie voor de toekomst, met Ten Hag is het ook goed gekomen. Zoals ik niet vooraan zal lopen in de polonaise als het goed gaat, ga ik ook niet mee in de negatieve teneur die er nu heerst.

08-11-2022 22:09

Oxxer +164957 moderator

Dit stond gister in een reactie, veel leesplezier en succes met het vertrouwen in Schreuder.


https://www.rtvoost.nl/nieuws/215684/fans-fc-twente-zijn-massaal-klaar-met-schreuder-en-eisen-zijn-vertrek-in-een-brief

https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/grote-groep-fans-fc-twente-eist-vertrek-trainersstaf~a7f90eb0/

https://www.nu.nl/voetbal/4038373/schreuder-wordt-niet-boos-spandoeken-fc-twente-fans.html

https://www.twenteinsite.nl/ik-ben-geen-fan-van-alfred-schreuder-en-kan-hier-niets-mee.html

https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/fc-twente-ontslaat-alfred-schreuder~a50dd76f/

08-11-2022 22:16

eenAjaxfan +20417

Oxxer, wat moet ik met stukjes over Twente supporters?? Heb 1 stukje gelezen... Het zijn, net als bij jou en vele andere hier, vooral reacties uit emotie, die begrijp ik.
Maar dat betekent niet dat ik het er mee moet zijn.
Ik ben meer voor een nuchtere positief kritische houding en kies er voor om Schreuder langer de kans te geven.

08-11-2022 22:34

Oxxer +164957 moderator

Reageren uit emoties?

Ga zelf research doen.

08-11-2022 22:41

eenAjaxfan +20417

Research?? Als in het internet afstruinen naar stukjes tekst om mijn punt te kunnen maken? Nee dank je.

08-11-2022 22:44

Oxxer +164957 moderator

Kan jij niet lezen?

Ik kijk naar wedstrijden, lees serieuze Duitse media, analisten, Duitse voetbalprogramma's en sprak daarover met AS users die in Duitsland wonen.

08-11-2022 22:49

eenAjaxfan +20417

Sorry, maar ik vind die 'bronnen', op het wedstrijden kijken na, niet bepaald betrouwbaar of objectief.
Maar maak je niet druk... we zijn het hierover niets eens. Prima, toch?

08-11-2022 22:52

Oxxer +164957 moderator

Ik maak mij druk?

Pundits, vaak ex internationals in de studio bij wedstrijden en journalisten van gerenommeerde vakbladen zijn niet bepaald betrouwbaar of objectief.

Really?

08-11-2022 23:00

eenAjaxfan +20417

Sjezus Oxxer, maak je niet druk is een uitdrukking...
Nee, lang niet alle analisten zijn objectief. En zeker journalisten niet...
Die zijn gewoon bezig hun "vakbladen" te verkopen.
En als het bij Ajax niet loopt is dat kassa voor die gasten en duiken ze er als hyenas op om een graantje mee te pikken van de heisa die er dan ontstaat.
Maar nogmaals, we zijn het niet eens deze keer. Prima, ik ga pitten nu.

08-11-2022 23:31

Multi +33391

Werkelijk niemand die in de media verscheen heb ik het horen opnemen voor de trainer. Dat zegt wat mij betreft al meer dan genoeg.

Ten Hag werd destijds nog verdedigd door de spelers toen het minder ging. Nu geeft iedereen aan dat het nog niet goed gaat en dat het beter moet. Maar niemand die vertrouwen uitspreekt dat het ook goed gaat komen.

08-11-2022 20:44

WantAmsterdam +116219

Off-topic, maar wat is die Musiala goed zeg poeh, gedroomde Ajax 10.

08-11-2022 20:39

rodnet +10346

Bij Schreuder stond hij waarschijnlijk linksachter of zat hij op de bank.

08-11-2022 21:12

WantAmsterdam +116219

Alsjeblieft wat een onzin.





Schreuder ziet in hem de perfecte doelman.

08-11-2022 21:24

ÁlvaroRecoba +13695

Berg-hi-us, wie kent hem niet, Berg-hi-us, Berg-hi-us is een echte Ajacied!

08-11-2022 20:36

ajax4ever001 +18652

De verdediging voor na de winterstop

Aankoop - Aankoop - Timber - Aankoop

08-11-2022 20:32

PH2BOT +40526

...en hoe zal de verdediging er uit zien na de zomer wanneer Timber is vertrokken?

08-11-2022 21:16

ajax4ever001 +18652

Desnoods iemand van de jeugd doorschuiven ook prima maar niet zoals het nu is

08-11-2022 21:20

Modric36 +8224

Beste speler dit seizoen by far...

08-11-2022 20:25

4-3-3 +3515

Ik hoop dat hij na de winter de nieuwe aanvoerder is.
Verkozen in de kleedkamer en bekrachtigd door de nieuwe trainer.
Toch zie ik het niet gebeuren, omdat Ajax op dit moment uitstraalt dat het in alle geledingen een stuurloos schip is.

08-11-2022 21:01

Eurysaces +29558

Er is 100 miljoen uitgegeven, het is acceptabel dat het in het begin dan wat stroever gaat, maar je zal dan toch snel verbetering moeten zien..

Bij Schreuder ging het andersom, wat er bij kwam deed het goed en de start was zeker niet slecht. Hoe langer ze onder Scheurder gewerkt hebben, hoe slechter ze geworden zijn.

Het kan toch niet waar zijn dat je hier als club mee akkoord gaat?! Schreuder MOET er uit!

08-11-2022 20:23

Talentje020 +20089

Hmm ook hier weer een speler in dit geval Berghuis die er anders naar kijkt dan Schreuder, iedereen ziet dat het vertrouwen in hem weg is, maar onze directie durft hun falen niet toe te geven, en intussen lacht de concurrentie zich rot,

08-11-2022 20:21

Tommyshelby +129832

Nog 2 wedstrijdjes en dan moet deze martelgang klaar zijn.

08-11-2022 20:08

JaapStam +137679

Lafred Schreuder al ontslagen???!!!

08-11-2022 20:07

ajax4ever001 +18652

Nee die wordt pas ontslagen als Ajax de titel uit handen heeft gegeven

08-11-2022 20:38

Redrum +96286

Nee, je verliest tot 3 keer toe van slechtere teams en 4 keer van betere teams. Maar tegen de betere teams werd niet alleen verloren, er werd volledig kansloos verloren.

08-11-2022 20:03

MM1974 +1451

mijn broer zegt dat schreuder een hele goede trainer is,hij heeft best verstand van voetbal mijn broer en zegt dat hij tijd nodig heeft.Ik snap best dat er veel goeds is weg gegaan maar Alfred maakkt te veel rare beslissingen en wisselt te veel, nogmaals Alfred is een top assistent verder niks.

08-11-2022 20:00

FelixGassenlicht +8986

Mijn broer zegt dat Schreuder zondag jl definitief door t ijs is gezakt. Een verkeerde opstelling kan gebeuren maar als je vervolgens niet ingrijpt…
Mijn broer zegt dat deze man weg moet (en gauw).

08-11-2022 20:04

BakkalBijter +11715

Mijn broer zei net dat ik het met je eens ben

08-11-2022 21:00

Knalpot +3642

Mijn broer zegt laat die Schreuder zolang mogelijk trainer van Ajax blijven. Maar ja hij is dan ook voor die lampen.

08-11-2022 21:13

RayJordaan +6862

Andere broer zoeken ;)

08-11-2022 22:48

PH2BOT +40526

Een ex-Feyenoorder moet Ajax 1 op sleeptouw nemen, Feyenoord dat Europees nu al verder is dan Ajax....het moet niet veel gekker gaan worden zeg. Ben benieuwd hoe wij er voor zouden hebben gestaan als Slot bij ons was neergestreken. Met Haggemans 2.0 schiet het in elk geval niet op....maar het hele bestuur van Ajax is een incompetent lachertje aan het worden nu die 1-manszaak Overmars is weggevallen. Het is trouwens op voorspraak van diezelfde Overmars dat Schreuder(t) werd aangetrokken als 'gedroomde' opvolger van Haggemans. Hoogste tijd nu voor een èchte Ajax coach ipv die Fc Utrecht en Club Brugge trainers. Club Brugge - Benfica...lekkere loting voor Schmidt c.s....dat wordt dus waarschijnlijk opnieuw de 1/4 finales CL. 'Hullie' wèl.

08-11-2022 19:42

Amp +38000

Hmmm je trainer dacht juist dat we de goede kant op ginge 😆

08-11-2022 19:14

tijssenajax +14101

Ja, dat bedacht ik me ook. Kunnen we hieruit concluderen dat de spelers klaar zijn met onze trainert?

08-11-2022 19:31

Redrum +96286

Ja, dat denk ik wel.

08-11-2022 19:37

tijssenajax +14101

Ik begin het ook te denken.

08-11-2022 19:44

Flaco +19583

Ja, Berghuis en Berwijn vallen hem af in de pers en Blind maakt blijkbaar ruzie met hem in de kleedkamer. Het is klaar, de spelers geven hem een motie van wantrouwen.

08-11-2022 19:48

tijssenajax +14101

Ja, op een gegeven moment hebben die spelers natuurlijk ook zoiets van: jij zet mij voor schut, vergalt mijn voetbalplezier en schaadt mijn carriere.

08-11-2022 19:52

Flaco +19583

Berghuis is eerlijk en oprecht hier. Hij verkoopt geen onzin terwijl hij een van weinigen is die wel enigszins presteert. Kan zomaar de nieuwe leider van Ajax worden.

08-11-2022 19:05

mvdk +44344 moderator

Misschien dat hij juist daarom presteert. Hij is oprecht en kijkt in de spiegel.

Plus dat hij bij Feyenoord niet anders dan crisis gewend is 😉 Op 1 jaar na.

08-11-2022 19:10

jaripettersson +9531

Ik vind hem geen leider. Verwoordt zich altijd prima, maar in het veld is het geen leider. Met alle respect, hij hoort ook niet je beste speler te zijn.

08-11-2022 19:21

KingJames23 +11470

Dat hoort niet maar hij is dit seizoen veruit de beste bij ons. Dat zegt ook genoeg over de rest.

08-11-2022 19:32

champhead +14500

Aanvoerder maken

08-11-2022 18:56

champhead +14500

Tadic banken

08-11-2022 19:49

Flipper33 +6826

Vind Ajax achterin echt zwak middenveld ook onze grote vriend Bassey kan ook niet opbouwen alleen tikje terug en breed Alverez idem dito

08-11-2022 18:51

KingJames23 +11470

Er is geen enkele topclub die met centrale verdedigers die heel goed kunnen opbouwen maar die hebben wel een 6 staan die kan voetballen. Dat is ons probleem ook. Alvarez is in de ploeg gekomen zodat Blind de opbouw kon doen maar die speelt nu niet(of speelt slecht) dus moeten we een voetballende 6 neerzetten. Bijvoorbeeld wat Lobotka nu bij Napoli doet als 6.

08-11-2022 19:36

036AFCA97 +146682

Zouden Kudus en Brobbey morgen weer samen starten? Of zou Schreuder ermee omgaan net als met Gorter? 1 kans tegen PSV en als het dan niet meteen werkt het nooit meer proberen?

08-11-2022 18:41

DarkChild +3451

Volgens bepaalde twitter-mensen (die het tot nu altijd goed hadden) wordt dit hem:

Pasveer
Rensch Timber Bassey Blind
Taylor Klaassen Berghuis
Bergwijn Kudus Tadic

08-11-2022 18:44

NeeI +108052

Wijndal start.

08-11-2022 18:45

Ajaxfan16 +27505

Ja en Bergwijn nog onzeker door rugklachten.

08-11-2022 18:46

DarkChild +3451

Laten we het hopen. Maar waar gaat het over, het is niet dat we dan wel een driemansmiddenveld met drie middenvelders hebben (hoeveel balcontacten zal Klaassen straks hebben, 30?) Het is niet dat Bergwijn dan niet met elke vezel uitstraalt ongelukkig te zijn op rechts en (dus) ongelukkig te zijn met zijn transfer.

Ik zal nooit tegen Ajax zijn, maar het heeft echt totaal geen nut omdat Schreuder langer te laten zitten. Kleedkamer is ie al lang kwijt (dat was al na de 1-6 Napoli)

Gelukkig hebben we een AD die heel lang in de voetballerij heeft gezeten en alle mechanismes...

08-11-2022 18:49

josajacied +3547

Wel blij dat Gorter nooit meer keept

08-11-2022 18:45
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.