Na Ajax ook PSV de Champions League in

door Finn Dekker 180

Na Ajax ook PSV de Champions League in

door Finn Dekker 180

Laatst geüpdatet

Dit was het livetopic voor de wedstrijd tussen PSV en BATE Borisov in de play-offs van de Champions League. In navolging van Ajax gaat ook regerend landskampioen PSV het hoofdtoernooi van het miljardenbal in. Door goals van Steven Bergwijn, Luuk de Jong en Hirving Lozano had PSV een makkelijke avond.

FT | PSV - BATE Borisov 3-0 (3-2)

Opstelling PSV: Zoet; Dumfries, Schwaab, Isimat-Mirin, Angeliño; Rosario, Hendrix, Pereiro; Bergwijn, De Jong en Lozano

Opstelling BATE Borisov: Stsjerbitski; Rios, Milunovic, Filipenko,
Filipovic; Baga, Dragoen, Hleb; Stasevitsj, Tuominen, Volodko

Doelpunten:
1-0 Bergwijn (14')
2-0 De Jong (36')
3-0 Lozano (61')

Overige play-offs Champions League:
FT | PAOK Saloniki - Benfica * 1-4 (1-1)
FT | FC Salzburg - Rode Ster Belgrado * 2-2 (0-0)
FT | Dinamo Kiev - Ajax * 0-0 (1-3)
FT | Dinamo Zagreb - Young Boys * 1-2 (1-1)
FT | AEK Athene * - Videoton 1-1 (2-1)

* = geplaatst voor het hoofdtoernooi van de Champions League

Lees meer over:
Plaats reactie

Leo252 +1

Heerlijk toch daar in Eindhoven. De Champions League gelden zijn nog niet binnen of er wordt al een groot deel van uitgegeven (Gutierres en Behich). Wat een "weelde"..... Tja, tis ff niet anders daar denk ik dan maar zo.

30-08-2018 14:48

AlexIbarra +19293

Laten we hopen dat ze dit jaar een beetje energie in hun EU wedstrijden steken en we met Nederland weer in de top 10 van Europa komen.

Dan hebben we eens wat aan die schijtmazzel van ze.

30-08-2018 13:52

PetrusKeizer +10739

ik vind t allemaal best. Ben niet zo van dat 'pisvee' en 'kakkerlakken'. Enige wat ik wil zien is dat psv en feyenoord door ajax afgeslacht worden in de onderlinge potjes. Verder nog: PSV gister 5 Nederlanders in de basis, Ajax in Kiev 7 waarvan er 2 t leuk vinden om voor Marokko uit te komen (en wie zou dat eigenlijk niet leuk vinden?!)

30-08-2018 13:09

De Stift +7093

Ik heb een groot deel van de wedstrijd gezien en PSV speelde prima. Het is allemaal wat directer dan bij ons, maar wel met veel drive en toch ook af en toe prima combinatievoetbal. Zowel Ajax als PSV presenteren zich CL-waardig en dat doet me goed. Ik kijk ook uit naar de strijd in NL tussen Ajax en PSV. Wij hebben een heerlijke ploeg, maar ook in Eindhoven loopt veel kwaliteit. Uiteindelijk denk ik dat wij net wat meer kwaliteit, meer ervaring en een bredere selectie hebben. Dus dat die titel weer naar Amsterdam gaat, maar een walk over verwacht ik niet.

30-08-2018 09:38

Fritsie81 +0

Denk dat wij sterker zijn, PSV is wat zwakker achterin. PSV heeft wel weer andere wapens met De Jong die ze door de lucht goed aan kunnen spelen en Lozano en Bergwijn eromheen. Ajax creëert zoveel kansen. Als wij die gaan verzilveren worden we kampioen.

30-08-2018 10:35

Aspers73 +3241

Ik vind PSV toch meer op omschakeling voetballen dan Ajax. En het Ajax middenveld is stukken beter (heb die Guttierez nooit zien spelen). Ook vind ik er bij Ajax meer energie vanaf spatten.

30-08-2018 11:01

GoodLuck +1

Vraag van Hendriks aan van Bommel heb je Ajax nog aangehaald voor de wedstrijd. Antwoord Ajax is voor ons geen voorbeeld. Benieuwd of ons satire ANALISTJE Gijp nu weet te melden dat ze zodra het een beetje beter gaat in Eindhoven ze alles heel groot maken

30-08-2018 05:45

DeGodenzonen020 +1

Las net dat P$V vaker twee edities vaker bij de CL zijn geweest. PSV 16 ca Ajax 14. Verrassende statistiek. Laat wel weer zien dat Feyenoord een concurrent uit het verleden is en PSV de grootste van nu. Ik ben wel benieuwd wie van Ajax en PSV meer coëfficiënten heeft gescoord de afgelopen 20 jaar

EDIT
hoe zit het met de coëfficiënten voor komend seizoen nu er waarschijnlijk minder clubs deelnemen. Meer deelnemers bij mindere prestaties was ook niet gunstig want alle behaalde punten werden gedeeld door aanral clubs dacht ik. Ia het dan juist zwaarder wegens als PSV en Ajax goed presteren?

30-08-2018 03:39

falonso +0

De punten die worden behaald, moeten worden gedeeld door 5, omdat we 5 Europese deelnemers hadden. Dus elk punt dat Ajax haalt, is 0,2 punt voor Nederland.

30-08-2018 06:24

NouridolbergNeres34 +1912

De lampen gaan gelijk al hun CL miljoenen verbrassen aan Gutiérrez.

29-08-2018 23:36

masterrr +1

Lijkt me toch ook geen gekke aankoop?

30-08-2018 08:42

Groundzero +0

Bate borisov gaf niet thuis vandaag. Maar goed, ze speelden natuurlijk ook uit

29-08-2018 23:19

WesleySonck +1496

Nous is een beperkte back en Dumfries is een toptalent die we in de gaten moeten houden. Het niveau van Veronica.

29-08-2018 23:15

AjaxPassion +3899

Derksen heeft er de ballen verstand van joh. Dumfries is niet geweldig, maar ben wel benieuwd hoe die zich ontwikkelt

29-08-2018 23:18

MosesD +14687

Top! Heel goed voor het Nederlandse voetbal! Hoop natuurlijk wel dat nu in de poule des doods komt. En daar dan op een wonderlijke manier doorheen komt. Maar ondertussen in de competitie in die tijd een punt of 12 verspeeld. :-)

29-08-2018 23:05

Starkoo +367

laat PSV maar is in zon groep komen!

30-08-2018 00:52

AFCAMM +11374

Dat bedoelt ‘ie ook.

30-08-2018 14:24

Jariiii +22202

Kijk eens aan (van Kassie):

10 eq Turkey 6.000 6.600 9.700 6.800 1.700 30.800 4/ 5
11 up Netherlands 6.083 5.750 9.100 2.900 3.600 27.433 2/ 5
12 dn Austria 4.125 3.800 7.375 9.750 1.600 26.650 2/ 5
13 dn Denmark 2.900 5.500 8.500 5.250 3.750 25.900 3/ 4
14 eq Greece 6.200 5.400 5.800 5.100 3.000 25.500 3/ 5

29-08-2018 23:03

JordyAjacied +19301

Kan je nagaan als Feyenoord en AZ gewoon hun ding deden.

29-08-2018 23:13

AjaxPassion +3899

Zwitserland met Basel kan ook nog gevaarlijk worden. En Salzburg en Wien moet je ook niet onderschatten uut Oostenrijk in de EL

Verder hopen dat de Denen nog wat ploegen kwijtraken...

29-08-2018 23:14

falonso +0

Leuk, maar morgen weer Europa League waar Oostenrijkse en Deense clubs aan deelnemen. Hopen dat het meezit voor Nederland en dat zij er allemaal uitvliegen, maar volgens mij hadden sommige clubs best een goede uitgangspositie. Rapid Wien had met 3-1 gewonnen van FCSB als ik me niet vergis.

30-08-2018 00:02

3*stars*3 +23523

Salzburg, is er vaak heel dichtbij maar het lukt maar niet om te plaatsen voor CL.
Wel zuur voor Donald, was vorig jaar nog captain van Rode Ster maar vertrok afgelopen zomer en nu weet Rode Ster zich voor het eerst te plaatsen voor de CL.
Wel leuk voor Ebecilio.

29-08-2018 23:03

JordyAjacied +19301

Was perfect geweest wanneer het zo was geweest:

Ajax (CL)
PSV (CL)
AZ (EL)
Feyenoord (EL)

Dan hadden we heel veel om te volgen en om punten te pakken, helaas verliezen Feyenoord en AZ van 2 hele middelmatige teams waarvan 1 een lagere begroting heeft dan bijvoorbeeld Telstar...

29-08-2018 23:03

Voetbalverstand +836

Wij hebben ook baat bij een sterk PSV. Dit is prima. Hopelijk kunnen wij beiden overwinteren en ze dan in de halve finale EL een 3-0 bezorgen ;-)

29-08-2018 23:01

OnkelXXX +0

Precies, je hebt alleen maar baat bij een goed presterend PSV. Zowel in de competitie als in de CL. Alleen wij graag steeds net iets beter...

Begrijp me niet verkeerd, word graag kampioen, maar als Ajax geen tegenstand meer heeft in de conpetitie en geen medestrijders in Europa, willen spelers alleen maar nog sneller naar het buitenland...

29-08-2018 23:11

X-RaY +3

Alleen jammer dat psv er ook geld voor krijgt.

29-08-2018 22:58

mgtow +22318

Verbrassen ze toch weer. Blijft een slecht geleide club.

29-08-2018 23:00

X-RaY +3

Toch drijven ze elke keer naar boven. Creatief zijn ze zeker.

29-08-2018 23:11

3*stars*3 +23523

Die hypocrietjes gaan nu weer lekker shoppen.
Geen geld en ze roepen dat ze nu wel gaan inzetten op jeugd maar als er geld is, gaan ze weer markt op.
Maar het is duidelijk dat er wat bij moet komen want elftal is totaal niet in balans en BATE was gewoon te zwak.

29-08-2018 23:05

X-RaY +3

Rechtsback is matig net als het middenveld dat is ook niet bijzonder.

Gaat zeker geen eitje worden, die schijtclub heeft het geluk aan hun reet hangen zoals bekend. Het moet gewoon gebeuren dit jaar.

29-08-2018 23:10

AjaxIJmuiden123 +0

Mooi 2 ploegen door jammer dat Az en Feyenoord het verkloot hebben. Vitesse snap ik wel Bazel is gewoon lastig

29-08-2018 22:57

Spuit11 +1288

Had meer van AZ verwacht. Die spelen vaak wel mooi mee, sprokkelen hier en daar ook wel hun puntjes internationaal.

29-08-2018 23:08

WantAmsterdam +116198

Geweldig ook dat zich een club als Rode ster kan plaatsen, ooit ook een grootmacht in het Europese voetbal, en geweldige, fanatieke supporters

29-08-2018 22:56

DeBaarsjes +3132

Mitchell Donald zal nu wel ff flink gaan balen

29-08-2018 23:00

WantAmsterdam +116198

Haha, speelt niet ebecilio bij Rode ster nu?

29-08-2018 23:08

DeBaarsjes +3132

Ja klopt man ik zie het, dacht dat ie nog steeds bij Apoel Nicosia speelde. Tering, die heb echt een rare carriere gemaakt... Rusland, Azerbeidzjan, Oekraine, Cyprus en nu Servie

29-08-2018 23:15

WantAmsterdam +116198

Inderdaad, een ook die clubs waar hij speelde, zoals metalurg Donjetzk, die jongen houd zo te zien wel van avontuurtjes zeg

29-08-2018 23:24

AFCSANCHEZ +1

Jonge, mooi toch dit. 2 Nederlandse clubs in de CL. Spelers als Lozano, Tadic, Ziyech in de competitie. Ik vind dit alleen maar mooi.

29-08-2018 22:55

Spuit11 +1288

Zo nu ken die Gijp even lekker PSV gaan ophemelen.

PSV mag BATE bedanken, wat een matige tegenstander zeg. Zelfs Janoplanknogiets was beter.

29-08-2018 22:53

falonso +0

Moeten wij dan Kiev ook bedanken? Die konden er ook helemaal niks van gisteren. Wees gewoon blij dat er weer 2 Nederlandse clubs meedoen!

29-08-2018 22:54

Spuit11 +1288

Kiev kon er niks van, door toedoen van het betere positiespel van Ajax. Dat zeiden ze zelf.

BATE valt toch zwaar tegen, qua tegenstand.

En waaruit concludeer jij dat ik niet blij ben dat er 2 Nederlandse clubs de CL ingaan?

29-08-2018 22:57

falonso +0

Waaruit concludeer jij dat ik zeg dat jij er niet mee blij bent?

BATE is natuurlijk slechter dan Kiev, maar om te stellen dat PSV ze moet bedanken slaat ook nergens op. PSV werd als kampioen “beloond” met een makkelijkere route dan Ajax, dus in zekere zin hebben ze dat afgedwongen. Hopelijk kunnen wij dat volgend jaar zeggen.

29-08-2018 23:01

Spuit11 +1288

"Wees gewoon blij dat er weer 2 Nederlandse clubs meedoen! "

Zelf geschreven.

29-08-2018 23:06

falonso +0

Klopt, maar daar staat niet dat ik denk dat jij niet blij bent. Dus dat heb jij volledig verkeerd geïnterpreteerd.

30-08-2018 00:03

De Meer 020 +382

Hahaaha die Domfries. Hoe is het mogelijk dat ze die hebben aangetrokken. Loopt die bal gwn over de zijlijn. Kan niet combineren, kan niet goed verdedigen, niet draaien. Heeft enkel fysiek ( heb je weinig aan wnnr je timing om in te stappen niet klopt), loopvermogen en een goede voorzet. Gaat echt pijnlijk blootgesteld worden in de CL. Voorin hebben ze wel snelheid om gevaarlijk te zijn. Perreiro heeft veel balgevoel maar is te afwezig om op 10 te spelen. Is geen echte spelmaker, maar ook geen 9,5. Snap wel wrm Cocu hem eruit liet

29-08-2018 22:52

WantAmsterdam +116198

Als ik die zo zie ben ik des te blijer met mazraoui

29-08-2018 22:55

gunithater +1

Bergwijn.. je hoort in Amsterdam bro!

29-08-2018 22:52

AjaxPassion +3899

Heeft Ajax helaas ook aan zichzelf te danken. Had ruzie met de trainer destijds (Trustful volgens mij). Ging o.a. over zijn positie in t veld.

29-08-2018 22:57

Spuit11 +1288

En feitje dat Arsenal met een zak geld voor zijn neus stond te zwaaien, vergeten we voor het gemak?

29-08-2018 23:00

didierajax020 +2

Jij bedoelt Malen?

29-08-2018 23:01

Spuit11 +1288

O, oeps, inderdaad.

Foutje, bedankt.

Mijn excuus is dat het lastig bij te houden, al die ex-Ajax spelers daar bij PSV. Geen wonder dat ze nu ook CL ingaan.

29-08-2018 23:24

AjaxPassion +3899

Dat was Malen

Bergwijn was toen 13 of 14 volgens mij, die ging gewoon rechtstreeks naar PSV en dus niet voor t geld.

29-08-2018 23:03

AjaxPassion +3899

Heb t ook altijd erg jammer gevonden en ook redelijk amateuristisch van Ajax.

29-08-2018 23:31

MankeNelis +7

Precies hij zegt het goed, na de nummer 1 nu ook de nummer 2 zich plaatst.

29-08-2018 22:52

didierajax020 +2

Haha echt hé

29-08-2018 22:52

ditisdebeslissing +4206

hopelijk is hun geluk binnenkort op en kan het karma gedeelte gaan beginnen...

29-08-2018 22:53

Jariiii +22202

Salzburg nu in derde minuut vd blessuretijd. Ziet er goed uit.
Mooie week dit voor Nederland.

29-08-2018 22:50

OnkelXXX +0

Ik gun het PSV en vooral het Nederlandse voetbal wel. Al had het toch wel onbetaalbaar geweest, die kop van Van Bommel, als ze het niet gehaald hadden...

29-08-2018 22:49

Ajaxhart +0

Ajax speelt (bij vlagen) geweldig, maar mist een killer voor de goal (a la Lozano, Bergwijn, Malen). Dat gaat ons opbreken.
0-0 is prima als je je daarmee plaatst voor de CL, maar is puntverlies in de competitie.
M.i. moet Danilo z.s.m. bij het eerste aansluiten. Was erg onder de indruk van zijn scorend vermogen tegen Dordrecht.

29-08-2018 22:49

falonso +0

Hoe kun je nou onder de indruk zijn van iemands scorend vermogen in 1 wedstrijd? Wat als hij de komende 10 potjes alles naast schiet? Scorend vermogen is iets wat je ziet over langere termijn, niet in 1 potje...

29-08-2018 22:50

Ajaxhart +0

Niet met je eens. Soms zie je heel snel het bijzondere in een speler. Daarnaast: in O19 scoorde hij ook veel.
Ajax moet wat doen. KJH mist echt te veel kansen, omdat hij voor de goal toch finesse mist. Bij Dolberg is het afwachten (vind hem vooralsnog veel te flegmatiek), en van Sierhuis ben ik ook niet echt onder de indruk.

29-08-2018 23:02

falonso +0

Niet onder de indruk van Sierhuis maar wel van Danilo? Dat vind ik raar. Sierhuis heeft vaak zat gescoord in de jeugd en in Jong. Ik vind ook niet dat Ajax wat moet doen. Ja, Huntelaar mist te veel nu, maar dolberg moet de eerste spits worden. Dan kun je wel nu iemand doorschuiven, maar wat heeft hij daaraan? Daarbij lijkt het mij beter om Danilo gewoon te laten ontwikkelen bij Jong.

Scorend vermogen kun je echt niet zien in één wedstrijd hoor. Iets speciaals kan, zoals een goede dribbel, pass of inzicht, maar scorend vermogen niet. Ken je die Van der Heijden van ADO nog? Scoorde geloof ik 2x op zn debuut, waar speelt hij nu ergens? Wat ik al zeg, als Danilo de komende 10 potjes alles mist, waar is dat scorend vermogen dan? Dat kun je gewoon niet stellen na alleen deze pot.

Als je als argument noemt dat hij het ook al bij de U19 deed, zoals je in je reactie op mij doet, is het al een stuk aannemelijker.

30-08-2018 00:00

WantAmsterdam +116198

Ja maar normaliter is Tadic wel een degelijke afmaker, en dan heb je ook nog dolberg, die in vorm, als je voor’t doel komt, bijna altijd scoort, een neres heeft imo echt meer scoringsvermogen dan Bergwijn. Daarbij heb je ook nog sierhuis als een soort pinchhitter.
Maar ben helemaal met je eens, die Danilo zou ik sws een kans geven, hele mooie speler, met snelheid ook

29-08-2018 23:01

Ajax_026 +3082

rustig aan he.... ze hebben 2 potten gespeeld

29-08-2018 23:01

KennyTeteTuTuTuTu +1

Kreeg de commentator een orgasme bij dat schot van Malen?

29-08-2018 22:48

amthree +407

Whaha in lampen stad krijgen ze nu ook een grote bek nu ze winnen van een zwak bate ''Ajax boft dat ze PSV niet kunnen loten morgen"

29-08-2018 22:47

Aad82 +1688

Luuk de Jong, American Football speler.

29-08-2018 22:46

Aad82 +1688

Malen heeft toch bijna heel zijn jeugdopleiding bij ons genoten? Volgens mij ruim 7 jaar!!

29-08-2018 22:46

amthree +407

Dus? Hij verliet ons voor meer geld om bij arsenal te spelen, en hun hebben hem daar opgepikt.

29-08-2018 22:48

MankeNelis +7

Lekker Luuk Jankhoofd, knal de bal het stadion uit.

29-08-2018 22:45

Jariiii +22202

Zo kennen we de afwerking van De Jong weer.

29-08-2018 22:45

X-RaY +3

Laat Ajax eerst van het weekend maar is doorkomen. Wordt weer lastig genoeg denk ik zo.
Is voor Vitesse weer de wedstrijd van het jaar.

29-08-2018 22:44

jariafca020 +0

Wat een kutsfeer in dat stadion

29-08-2018 22:43

Spuit11 +1288

90 minuten lang, jalalalalalalaa gezang. >.

29-08-2018 22:48

AjaxIJmuiden123 +0

Pot 4
Valencia lastig
Viktoria Plzen makkie
Club Brugge makkie
Galatasaray te pakken
Young Boys* makkie
Internazionale lastig
1899 Hoffenheim makkie
AEK Athene* makkie

29-08-2018 22:39

esteban +0

in de CL is geen enkele tegenstander een makkie

29-08-2018 22:39

falonso +0

Ploegen als die een makkie noemen. Jij hebt helemaal niks geleerd van al die vroegtijdige uitschakelingen van Ajax. Ongekend. Iets met een ezel en een steen. Dat Ajax nu goed heeft gespeeld in Europa, betekent niet dat je zomaar even van Plzen wint. Of van de andere ploegen in de CL.

29-08-2018 22:41

AjaxPassion +3899

Lag ook gewoon aan Ajax zelf, er zat gewoon geen idee meer achter bij de Boer. En Keizer maakte er een Goochelshow van met zijn rare fratsen.

Makkie is overdreven, maar het merendeel moet Ajax gewoon redelijk makkelijk kunnen hebben.

29-08-2018 22:51

falonso +0

Dat kan toch nu weer gebeuren? We moeten gewoon niet doen alsof we allemaal wel even gaan winnen van op papier mindere clubs.

29-08-2018 22:52

AjaxPassion +3899

Nee, niet op dezelfde manier. Je ziet dat er onder Bosz en dit jaar een idee achter zit, er wordt vanuut eigen kracht gespeeld, i.p.v. t bange hertje uit te hangen wat Ajax totaal niet ligt.

29-08-2018 23:09

falonso +0

Misschien niet op dezelfde manier maar het kan best op een andere manier. Gaat er gewoon om dat we ze niet moeten onderschatten. Doen alsof clubs uit de CL groepsfase een makkie is, kan gewoon niet als Ajax zijnde. Real kan dat doen als ze tegen Plzen spelen, wij moeten gewoon alles geven. Als het dan loopt zoals tot nu toe in de Europese wedstrijden, win je.

30-08-2018 00:05

X-RaY +3

Dat makkie kennen we wel. Zijn allemaal wedstrijden opzich. Ik reken me nog niet rijk in ieder geval.

29-08-2018 22:41

jariafca020 +0

Hoffenheim is een goede ploeg hoor.

29-08-2018 22:44

AjaxIJmuiden123 +0

Dit is pot 2

Borussia Dortmund lastig
FC Porto te pakken
Manchester United dramatische vorm
Shakhtar Donetsk staat onder Kiev
Benfica* te pakken
SSC Napoli lastig
Tottenham Hotspur zeer lastig
AS Roma matige ploeg

29-08-2018 22:38

AjaxPassion +3899

Man U is echt een schijtploeg, die smullen van een team als Ajax dat áltijd het initiatief neemt en zelf verdedigend niet zo sterk is.

Ik loot t liefst een Portugese club of Roma. Napoli heel misschien. Shaktar kan ik niet inschatten.

29-08-2018 22:48

X-RaY +3

Ajax psv zal door ons gewonnen worden vanwege het middenveld. Voetballend heeft Ajax daar veel meer kwaliteit. Dat gaat de doorslag geven denk ik dit seizoen. Achterhoede is uiteraard ook stabieler van Ajax.

29-08-2018 22:37

MankeNelis +7

Bate is het Ado van Wit Rusland. Lampies zijn kansloos in de CL. Bommelding kijkt alsof hij der Keizer himself is.

29-08-2018 22:36

esteban +0

hoop dat psv man city of barca loot en er dan 2x genadeloos hard afgaat

29-08-2018 22:39

falonso +0

Hoop daar vooral op, dan speelt Ajax straks vanaf voorronde 1 CL! Super slim man! Praktisch eind mei al officiële potjes, heel handig.

29-08-2018 22:42

AjaxIJmuiden123 +0

Ben benieuwd naar de loting morgen zie ons een goede kans maken om 2de te worden ongeacht de loting. PSV moet hopen op een makkelijke tegenstander uit pot 4

29-08-2018 22:32

Mikey Stormram +1930

Moeilijk in te schatten hoe goed PSV nu echt is. Ze hebben weinig moeite met dit campingelftal maar met Fortuna en PEC hadden ze het wel lastig. Tactisch vind ik het niet heel denderend ofzo. Ik schat ons hoger in, ondanks dat ik natuurlijk een roze Ajax-bril heb ;)

29-08-2018 22:32

Bjorn +12627

Wij schakelen Kiev uit maar stonden ook te zwijnen met Heracles en VVV. Dus zeg het maar, Europees brengt toch andere krachten naar boven bij beiden blijkbaar. In een onderlinge pot zullen we zien hoe sterk ze écht zijn.

29-08-2018 22:35

BrandjeXL +81

zwijnen kan zijn maar Ajax verdiende wel te winnen van VVV waar PSV de tweede helft tegen Zwolle niks had in te brengen en dan alsnog winnen, dat vind ik zwijnen.

29-08-2018 22:44

AjaxPassion +3899

Effectiviteit is ook een wapen, het is niet voor niks dat PSV zovaak schijtgeluk heeft..

29-08-2018 22:45

falonso +0

Als het effectiviteit is en dat is een kwaliteit, dan is het toch geen geluk? Het gebeurt wat mij betreft te vaak om geluk te zijn. Soms zal het vast geluk zijn, maar soms ook kwaliteit.

29-08-2018 22:46

AjaxPassion +3899

Dat is dus precies wat ik bedoel ; )

29-08-2018 23:11

AjaxPassion +3899

Goed teken, biedt perspectief voor Ajax. Voetballend weer een niveau (of meerdere) hoger, en duidelijk PSV's zwakke punt. Het gaat alleen weer van de kleintjes afhangen vrees ik...

29-08-2018 22:36

esteban +0

als ze een ploeg treffen die achetover leunt en gaat voor de counter ( zials fortuna en zwolle) dan hebben ze het lastig, want ze kunnen dan amper iets creëren. maar als een ploeg veel op de aanval gaat dan kan psv zelf counteren en ziet het er beter uit. wat betreft BATE vanavond. tja die spelen vanavond gewoon bar en bar slecht

29-08-2018 22:37

AjaxPassion +3899

PEC speelde absoluut niet op de counter. Waren voetballend zowat superieur aan PSV...

29-08-2018 22:44

zwollie +8

Pec leunde echt niet achterover en speelde zeker niet op de counter.

29-08-2018 22:45

rsvh88 +5479

Ik kijk echt uit naar PSV - Ajax.

29-08-2018 22:30

RJB1979 +25866

Wordt echt een kraker. mee eens. 1

29-08-2018 22:32

AjaxPassion +3899

Het is heel anders dan Ajax, maar ook prima om naar te kijken. Ze creëren iig genoeg kansen. En als het defensief goed is georganiseerd dan kan PSV op zijn tijd ool gewoon van een Man.U winnen.

Blij dat er nog 1 club uit NL (buiten Ajax) wat perspectief voor de toekomst biedt. Laat dit de voorbeelden zijn voor de rest van NL (zoals in België).

29-08-2018 22:26

AjaxPassion +3899

Hmm, Man. U is echt een kutploeg, zeker onder Mourinho, als ze de hele wedstrijd dood gaan lopen maken dan gaat Ajax het 2x heel moeilijk krijgen. Zo is Man U in hun kracht...

29-08-2018 22:39

Jariiii +22202

Voor het aanzien van het Nederlandse voetbal is deze stand/uitslag wel heel fijn. Net als twee ploegen in de CL-koker.

Laten we onze zegeningen maar tellen.

29-08-2018 22:26

Mikey Stormram +1930

Bij ons had het hele stadion nu staan springen, zelfs de hoofdtribune. Verschil moet er wezen. WZAWZDB

29-08-2018 22:25

Habalaski +1104

Kan wel eens een hele goede week voor NL worden. Salzburg lijkt uitgeschakeld te worden..

29-08-2018 22:25

3*stars*3 +23523

2-2 met nog 20min te gaan.
Zie Salzburg nog wel winnen.

29-08-2018 22:27

Habalaski +1104

Ik hoop vooral van niet. Salzburg eruit geeft wel echt een boost aan onze coefficientenlijst.

29-08-2018 22:29

3*stars*3 +23523

Heb je gelijk in hoor maar die gasten hebben zoveel energie en kunnen doorknallen tot laatste seconde.
Ik hoop dat Rode Ster dit kan volhouden...

29-08-2018 22:33

Habalaski +1104

Toch gelukt gelukkig

29-08-2018 22:52

De Meer 020 +382

Wat Lozano goed kan is ontzettend makkelijk versnellen op de eerste meters om vervolgens heel snel te schieten. Heeft weinig ruimte nodig om een schot te plaatsen. Technisch gezien is het geen wonder en heeft ook niet altijd oog voor de vrije man, maar deze specifieke kwaliteiten maken hem toch een erg goede speler

29-08-2018 22:23

Jariiii +22202

Netjes.

Maar alleen dat gejuich en gezang klinkt daar anders dan bij ons. Er klinkt een soort opgekropte frustratie in door, ik kan het niet goed verwoorden.

29-08-2018 22:22

ajax500 +0

Ik vind het best grappig dat je je daar in verdiept haha, niet in negatieve zin. Hetzelfde als wanneer je kundig wordt in smaken onderscheiden van bijvoorbeeld whiskey of sigaren xD. Voor een leek is het allemaal hetzelfde haha.

29-08-2018 22:24

Jariiii +22202

Het viel en valt me gewoon op, meer niet.

29-08-2018 22:29

ajax500 +0

Dat gaat me boven de pet haha, daar op letten ;p

29-08-2018 22:30

Jariiii +22202

Ik let er niet op - het viel me op. Dat is iets anders.
Verbaast me dat jullie het niet horen. Bij Ajax klinkt het relaxter.

29-08-2018 22:48

Robeerke +1219

Luuk de Jong laat zien hoe belangrijk vuile meters maken is. Goed gedaan hoor. Lozano ook klasse afgemaakt.

29-08-2018 22:21

Sterretje73 +5272

Lozano is dan ook echt de enige die ik wel bij ons zou zien spelen. PSV schiet ze er makkelijk in dat moet wel gezegd worden maar denk echt dat wij een stuk verder en beter zijn dan zij.

29-08-2018 22:21

jariafca020 +0

Spelertje hoor

29-08-2018 22:21

amthree +407

Dat bate zijn ook een stel koekenbakkers bij elkaar zeg.

29-08-2018 22:21
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.