Derksen noemt Molenaar: 'Jordi Cruijff is een gevaarlijke keuze'

door Jesse ter Haar 111

Bron Vandaag Inside

Derksen noemt Molenaar: 'Jordi Cruijff is een gevaarlijke keuze'

door Jesse ter Haar 111

Bron Vandaag Inside

Laatst geüpdatet

Johan Derksen heeft zijn twijfels bij de geschiktheid van Jordi Cruijff als algemeen directeur van Ajax. De analist van Vandaag Inside stelt dat de voormalig bestuurder van FC Barcelona zijn achternaam mee heeft, maar ziet zelf nog altijd meer in Keje Molenaar.

'Jordi Cruijff is een hele gevaarlijke keuze', stelt de oud-voetballer. 'Dan word je op naam gehaald, maar hij heeft nog nergens bewezen dat hij daadwerkelijk de capaciteiten heeft. Ik had lang geleden Keje Molenaar al genomen. Keje is nu lang genoeg advocaat geweest en hij weet van de hoed en de rand. Hij is juridisch onderlegd en is een jongen uit de Ajax-school. Ik had hem altijd genomen, maar dat vinden ze dan een beetje een wijsneus.'

De huidige leiding van Ajax hengelde eerder deze week Branco van den Boomen binnen als eerste aanwinst voor het nieuwe seizoen. Derksen is er niet bepaald van onder de indruk. 'Ze hebben die jongen van Toulouse gehaald en die heeft zo ongeveer bij de clubs gespeeld waarbij ik gespeeld heb. Hij wordt nu op databasis gehaald door die Duitser, maar die jongen zal nooit iets toevoegen aan Ajax. Ajax heeft behoefte aan sterren.'

Verder laat Derksen zich uit over het opstappen van Edwin van der Sar, die het na een periode van elf jaar bij de club voor gezien houdt. 'De ellende droop van zijn gezicht af. Die jongen is nooit happy geweest in die functie, want het was zijn ding niet. Cruijff heeft toen bedacht dat ze de Bayern München-strategie moesten hebben, maar bij Bayern München zaten toevallig oud-voetballers die uit het bedrijfsleven kwamen en het wél beheersten.'

Medelijden met Van der Sar

René van der Gijp op zijn beurt, heeft behoorlijk met de afzwaaiende directeur te doen. 'Zo’n jaar hakt er wel in. Het is een groot kutjaar geweest, waarbij je twaalf maanden lang gezeik hebt gehad. Overal waar je kwam. Als je uiteten ging, kreeg je gezeik over je heen. Als je met je vrouw in de Albert Heijn liep, begon er een tegen je te zeiken. Zoiets kost wel energie.'

Ajax speelt voor het eerst sinds de jaren tachtig in een wit uittenue! Bestel nu het nieuwe uitshirt voor het seizoen 2023/24!

Lees meer over:
Plaats reactie

Rock69 +8411

Flikker toch op Derksen. Wat was Sar dan toe hij binnen Ajax begon. Helemaal niks! Hij is ook gewoon netjes ingewerkt en werd op de zijlijn waar nodig netjes gecorrigeerd. In dergelijke functies moet je (in)groeien. Geldt voor werkelijk iedereen in wat voor branche je ook gaat werken. Maar eerlijk gezegd? Ik schat Cruijff hoog in als het gaat om dergelijke functies. Hij heeft al bij de nodige clubs gewerkt en het goed gedaan. Maar kom me alsjeblieft niet aanzetten met Keje Molenaar of Martin van Geel. Dan is het pas drama!

31-05-2023 17:40

Joko +5063

Derksen vind alles kut wat ajax doet, al zouden ze nu haaland en zyech en de ligt presenteren. Plus neymar en nou noem eens een top rechtsbuiten.

31-05-2023 17:40

Velibor30370 +4158

Molenaar ver weg houden svp, lult lekker maar garantie op ellende. Zou voor Geelen een mooie doorgroeimogelijkheid zijn maar als hij om whatever reason niet wil dan is objectief gezien de verschrikkelijke hangjas Eenhoorn eigenlijk de beste AD die r momenteel is. Aangezien die niks
met Ajax heeft is John Bes misschien wel aardige kandidaat……iig beter equipped dan Molenaar wmb

31-05-2023 17:00

Joko +5063

Molenaar zou goed zijn, maar die wil niet.

31-05-2023 15:48

Tinus +10389

Die indruk had ik voorheen ook. Echter overal waar ellende is steekt Molenaar z’n hoofd om de hoek met gladde praatjes. Nergens echter heeft hij z’n handen uit de mouwen gestoken. Derksen heeft het bij iedereen die genoemd wordt over een gok. Volgens mij zou Molenaar echt de allergrootste gok zijn.

31-05-2023 21:00

Balou +1830

Derksen moet maar eens zijn muil gaan houden want er komt tegenwoordig alleen maar onzin uit en bijna niemand neemt hem meer serieus die ouwe betweterige zuurpruim

31-05-2023 13:50

DannyAdam2 +3386

Molenaar is wel interessant eigenlijk. Hij is wel iemand die zelf nadenkt en sterk in zijn schoenen staat. Hij is natuurlijk een Cruijffiaan en een echte Ajacied.

Hij neemt Jonk ook mee denk ik, wat in hart en nieren een jongen van de Ajax school is. Jonk was hoofd opleiding van de generatie Nouri, vd Beek, Eiting, de Jong, de Ligt, Mazraoui, Gravenberg etc. Dat was sportief en financieel natuurlijk de echte basis van ons succes de afgelopen jaren. Aangevuld met de slimme aankopen van Overmars.

31-05-2023 11:33

Nr.10 +111333

De echte basis van ons succes was natuurlijk dat wij CL gingen begroten en daardoor Tadic en Blind uit de Premier League konden halen. Verder kwamen een aantal dingen samen: een paar hits met de scouting met name uit Z-Amerika, bijna tegelijk doorbreken van een aantal toppers uit de jeugd mn de Ligt en Frenkie, aanstelling van een toptrainer met Ten Hag.
Je moet wel echt zo’n vooringenomen ‘Cruijffiaan’ zijn om het succes van de laatste jaren toe te gaan schrijven aan Wim Jonk, die in 2015 weg is gegaan als hoofd jeugdopleiding. En Molenaar komt niet. Die is al verschillende keren voor verschillende functies gevraagd, maar blijft liever lekker zeiken vanaf de zijlijn.

31-05-2023 14:54

Babangida83 +23933

Dat was niet de basis, dat was het extra zetje dat we nodig hadden.

Verder schrijft niemand die laatste jaren toe aan Wim Jonk. Maar hij was er wel een belangrijk onderdeel van ja. Daar kun je wat mij betreft niet omheen.

01-06-2023 12:55

Ajax27 +19213

Ik ben het eens met Derksen over het stukje van Cruijff. Je hoort toch ook genoeg negatieve verhalen over 'm. Maar Molenaar... dat weet ik dan ook niet zo. Ik vind Molenaar altijd enorm sympathiek overkomen, maar op een of andere manier komt hij altijd direct in de pers naar voren wanneer er iets negatiefs te zeggen valt over Ajax. Wanneer het slecht gaat met Ajax hoor je hem in ieder interview, maar zelf stappen ondernemen om iets voor Ajax te betekenen, dat doet ie al jaren niet meer.

31-05-2023 11:15

Psychevore +21186

De Telegraaf in het algemeen en Driessen en Verweij in het bijzonder; dat zijn de gevaren voor Ajax.

31-05-2023 09:33

Ferd +38560

Derksen is 'vergeten' dat Molenaar diverse keren voor een rol bij Ajax is gevraagd maar altijd wegrent als hem verantwoordelijkheid wordt geboden.

31-05-2023 09:18

Tinus +10389

Derksen heeft een extreem selectief geheugen en een ouderwetse kijk op voetbal. Een lelijke cocktail.

31-05-2023 21:06

Ferd +38560

iemand zou hem een kaars in z'n a….. laat maar, dat vind hij normaal gedrag

01-06-2023 06:27

vandenhaas4 +15103

Laten we om te beginnen die Molenaar gewoon een stadionverbod geven zoals dat met andere "zwarte handelaars" is gebeurd.

Laten we daarnaast vaststellen dat we Johan D niet serieus hoeven nemen. Hoezo zou een advocaat een goede directeur zijn? Dat zijn totaal verschillende functies. Een goede bakker maakt nog geen goede chirurg.

31-05-2023 09:09

Carrerdecasp +8167

Johan Derksen is nog nooit op een consistente mening betrapt. Roept maar wat, vaak tegendraads en in favour van zijn vriendjes of de vrienden van zijn vriendjes. Oud-mediaal fossiel, die soms vermakelijk is, maar bovenal zonder ‘rullevansie’.

31-05-2023 08:57

GAjax31 +16204

Derksen is nu al niet onder de indruk van Branco van den Boomen.. alsof hij in zijn vrije tijd wedstrijden van Toulouse heeft zitten kijken. Ook door weer even tussendoor te vermelden dat 'die Duitser' hem heeft gehaald op basis van data is gewoon een flauwe frame. In het interview bij Ajax TV heeft Mislintat duidelijk uitgelegd waarom ze hem hebben gehaald, maar dat vinden ze natuurlijk niet interessant.

Het is gewoon een prima gokje zo'n transfervrije speler, maar je weet nu al met zekerheid dat als hij ook maar enigszins tegenvalt er tot in den treure wordt herhaald dat hij op 'basis van data' is gehaald.

Ze roepen gewoon allerlei dingen zonder zich ook maar ergens in te verdiepen en een dag later staat het altijd op allemaal websites. Op zich is dat wel knap natuurlijk, maar de mening van VI kan ik niet serieus nemen.

31-05-2023 08:49

Ajax27 +19213

Zeker is het een prima gok. Kan zomaar de volgende Schone zijn voor Ajax. En die heeft toch een alleraardigste carriere bij Ajax gehad ondanks dat hij als 12e man vanuit N.E.C. kwam. Bijna 300 wedstrijden in alle competities, in een geweldige periode bij Ajax gezeten en daar een geweldige rol in gespeeld.

Van den Boomen heeft een neusje voor de goal, en een nog beter neusje om assists te geven. En uiteindelijk bepaalt dat toch de stand op de ranglijst... goals. 88 goals is helemaal niet verkeerd. Maar in de jaren onder ten Hag hebben we een aantal keren 100+ goals gemaakt in de competitie, in 2018/2019 zelfs 119 goals, dat zijn er 31 meer. Dat heeft ons gewoon extra punten geleverd.

31-05-2023 11:21

w86 +9461

Precies, doordat deze jongen transfervrij is kan je dat prima doen. Je moet voor dit soort gokje alleen geen transfersom willen betalen. Zelfde voor Labyad, Klaiber. Haal je die transfervrij is het prima, niet voor samen 15 miljoen

31-05-2023 12:07

Babangida83 +23933

Het beleid is dat ze daarmee ook de Eredivisie een beetje willen spekken. Alleen jammer dat het dan van de eigen jeugd af gaat. Want die hielden zij wel degelijk tegen.

01-06-2023 13:01

Schip +23517

Ik kan me wel vinden in Molenaar. Laat hem zijn nek maar uitsteken, hij geeft genoeg commentaar vanaf de zijlijn. Maar dan zul je wel een grote naam andere rollen moeten laten vervullen. Het voordeel is dat zulke Ajax ambassadeurs dan rollen met veel minder afbreukrisico vervullen, maar wel hun naam kunnen inzetten voor Ajax.

Weet niet of dat werkbaar is, maar je kunt niet de hele tijd grote namen beschadigen. Ergens is het potje op en Edwin was gewoon boven zijn macht aan het werken.

31-05-2023 08:35

Ferd +38560

Molenaar steekt z'n nek nooit uit, meerdere keren gevraagd door Ajax, altijd geweigerd

31-05-2023 09:19

Schip +23517

Als commissaris enkel meen ik. Hij wil een beleidsmakende rol, geen controlerende.

31-05-2023 11:51

Ferd +38560

dat was de laatste keer, daarvoor is hij meerdere keren in een beleidsmakende rol gevraagd. Zelfs door Johan Cruijff ten tijde van de revolutie

01-06-2023 06:27

Schip +23517

Pffff man, heb je het nou over meer dan 10 jaar terug? Water under the bridge wat mij betreft.

Noem maar eens een meer geschikte kandidaat. Je wilt geen oud prof die eerst een hele begeleiding nodig heeft. Je wilt iemand die niet snel uit balans is, weet wat onderhandelen is, belangen kan inschatten, welbespraakt is maar geen elitaire pluchezitter.

Molenaar is van een heel ander slag dan Jaakke. Oud profspeler en een aardige ook. Ik heb hem altijd wat glad gevonden, maar hij is niet onaardig en kan tegen een stootje. Volgt de lijn Cruijff. Sorry, maar wat wil je nog meer? Een perfecte kandidaat vind je niet.

01-06-2023 09:11

Ferd +38560

het is niet aan mij om een geschikte kandidaat te noemen. Maar ik kan je wel vertellen dat Molenaar ongeschikt is.

Molenaar komt alleen uit z'n hoek als hij wat kan stoken, in de stront kan roeren en als hij lekker risicoloos commentaar kan leveren. En tegen een stootje kunnen? Bij Volendam kreeg hij wat commentaar en dreigde gelijk met een rechtszaak. Een meer ongeschikte kandidaat vind je niet.

01-06-2023 09:44

Schip +23517

Bron: onderbuik?

Met een rechtszaak dreigen is prima, als je er een grond voor hebt. Dat is overigens uniek voor hem en zonder context is makkelijk schreeuwen.

Verder vind ik het echt een niveau van niets waar je mee komt. In de stront roeren, waar heb je het over. Dat zijn de Telegraaf boys. Molenaar kan wel even iets normaler en welbespraakter reageren dan dit soort vullis.

Lijkt me een prima kandidaat. En anders iemand met bestuurservaring die graag low profile houdt. Is goed voor Ajax om meer rust uit te stralen.

01-06-2023 09:55

Ferd +38560

bron: feiten

Ook zijn betrokkenheid bij de grijze kaartenhandel terwijl Ajax (en andere clubs) er alles aan doen om dat te voorkomen is al een reden om hem buiten de deur te houden.

01-06-2023 10:00

Babangida83 +23933

Volgens Molenaar is hij nooit gevraagd. Dan kun je ook niet geweigerd hebben, volgens mij.

Anders graag een bron met dat hij wél gevraagd is. Hij is al vanaf de fluwelen revolutie buiten gehouden bij Ajax. Dus ook buiten de nieuw te vormen RvC op dat moment. De bestuursraad die gaat daarover en die houden Molenaar liever buiten de deur. Op zich kan ik dat wel begrijpen vanuit hun oogpunt. Het is ook niet de meest diplomatieke man. Als je rust in je organisatie wilt...

Ik zou hem zelf wel graag als AD zien. Maar ik zie nog liever dat ze er een duo-functie van maken. Van iemand die echt verstand heeft van de club en voetbal. En iemand anders die verstand heeft van commerciële, financiële en operationele zaken. Daarnaast is een integer persoon erg belangrijk. Dus dan zou ik voor Geelen gaan icm een ex-voetballer.

01-06-2023 13:03

Schip +23517

Ik vind Molenaar juist wel diplomatiek. Blijft een advocaat die zijn woorden weegt.

De vraag is of hij genoeg inhoud heeft als bestuurder. Maar lijkt me iig genoeg ervaring hebben inmiddels. Verder nette uitstraling, oud prof bij Ajax en Cruijff adept. Tja. No brainer bijna.

01-06-2023 14:58

Ferd +38560

ja, no brainer: https://www.ajaxshowtime.com/bijzaken-en-geruchten/-molenaar-in-illegale-kaartenhandel-.html

04-06-2023 04:45

Schip +23517

Je bent wel erg kritisch naar wat je leest Ferd...

De eerste zinnen uit een stukje van 2010 -DERTIEN jaar geleden maar liefst - zijn al een duidelijke aanwijzing dat je met een auteur te maken hebt die niets met de FR op had en er ook niet in geloofde:

'Vorige week werden zeven oud-spelers gekozen die de club weer naar epische hoogtes moeten sturen. Woordvoerder van het stel is Keje Molenaar, advocaat en voormalig rechtsback.'

Molenaar stond daar aan de goede kant - kan ik van een boel posters hier niet zeggen - en de FR heeft enorm succes gehad. Dat zegt al wat over de vooringenomenheid waarmee het stukje wordt geschreven. En is het een legitieme bron? NRC / Volkskrant / Trouw / Financieel dagblad / NOVA? Nee, Ferd citeert van AS, dat van geenstijl plukt. Indrukwekkend.

Verder is Molenaar advocaat en KAN hij zich niet bezig houden met onrechtmatige praktijken. Dan wordt hij geschrapt van het tableau. Hij is in debat gegaan bij praatprogramma;s, kamerleden etc. Het is dus een legitieme organisatie en hij loopt niet weg voor de maatschappelijke discussie.

Ik zelf heb ook weinig op met dit soort initiatieven, maar weet er aan de andere kant ook te weinig vanaf. Als de wetgever vindt dat het tot misstanden leidt, moet het optreden. Dat is er nog steeds niet. Dan is het gewoon marktwerking, net als makelaars die veel verdienen.

Dus het is een storm in een glas water en eigenlijk gewoon moddergooien met een beetje prut. Hij mag dit doen, staat als advocaat al onder een vergrootglas van zijn eigen orde, dus er is werkelijk niets aan de hand.

Het gevaar van dit soort tendentieuze geenstijl stukjes is dat het wel blijft plakken bij mensen. Zie jouw stukje.

Je kunt van iedereen modder opgraven hoor, ook van jou en mij. Doe jij je aangiftes wel helemaal goed, rij je weleens door rood, heb je aandelen die via een omweg met Rusland, wapenhandel of Chinese bedrijven die kinderen of Oeigoeren laten werken in fabrieken? Lekker opblazen en geenstijl stukje van maken. Je had nog veel ergere dingen kunnen vinden over Michael van Praag vermoed ik.

Molenaar is wat glad, dat geef ik je. Maar het is eigenlijk best een goeie vent en hij staat voor voetbal. De echte voetbalnamen laat je in de luwte andere rollen vervullen.

04-06-2023 09:18

Ferd +38560

hij stond aan de goede kant, maar toen Cruijff hem vroeg of hij een rol wilde spelen rende hij hard weg. Feit

Geenstijl stukje: feit. Molenaar was betrokken bij dat clubje dat voetbalsupporters en concertgangers oplichtte.

Molenaar is glad, maar hij is eigenlijk echt een vreselijke slang.

04-06-2023 09:33

Schip +23517

Molenaar heeft zijn rol gespeeld, moet hij een formele functie aanvaarden dan? Dat bepaalt hij toch zeker zelf wel? Hij zal zijn beroep nog niet hebben willen opgeven toen en terecht. Ik vraag me trouwens af of hij wel is gevraagd.

En dat 'oplichten'. Nee dus, maar je bent een tikkie koppig. Oplichting betekent vervolging en einde advocaat. Het mag. Ik mag ook een godsvermogen vragen voor een kaartje als ik dat onderhands verkoop op een laat moment. Is het heel chique? Andere vraag. Maar het is geen oplichting.

Best bijzonder dat je iemand een vreselijke slang kan noemen op internet. Je zal maar iets van een publieke rol hebben of bekend zijn.

04-06-2023 09:54

Ferd +38560

wat die gasten doen is oplichting, niet meer en niet minder, ondanks dat er een maas in de wet zit.

"moet hij een formele functie aanvaarden dan", nee, dat moet hij niet. Liever niet zelfs want die slang moet je weg houden bij je club. Maar als hij diverse keren 'nee' heeft verkocht aan Ajax, dan moet je niet verwachten dat hij nu 'ja' gaat zeggen. Die gast is bang voor verantwoordelijkheid. Hij blijft liever z'n kop opsteken in de media als het een keer slecht gaat met Ajax (want in de goede tijden hoor je die gladjakker niet)

05-06-2023 03:37

twynestar +28524

Ajax heeft behoefte aan sterren. Wat een domme populistische uitspraak van Derksen zeg. Ajax heeft behoefte aan een complementair team en een trainer die vastigheden biedt. Laten we daar eens beginnen ipv weer 100 miljoen verbrassen.

Verder gelijk over Cruijff. Keje zoek ik niet zo, die is me iets te vaak aan de rand betrokken wanneer er weer een wannabe-revolutie op stoom komt. Onruststoker, past beter in Volendam.

31-05-2023 08:12

AlmightyAjax +5872

Martinez kon er ook niks van toch Johan?

31-05-2023 08:09

GAjax31 +16204

Nico was ook niets volgens Gijp.. Haps daarentegen was geweldig..

31-05-2023 08:37

TJHooker +3938

Molenaar zou ook mijn keuze zijn!

31-05-2023 07:48

debarbaar +8250

Molenaar? Dat is niet meer dan een intrigant. Nooit te beroerd om de onrust op te poken, maar uiteindelijk nooit bereid een functie te vervullen. Trouwens, het voetbal is veranderd. Tijd voor jonge mensen.

31-05-2023 07:46

Drukwerk1968 +7111

Ik ben geen voorstander van Maurits. Maar Johan zaagt hem af vanwege de hockey achtergrond. Uit andere sporten zou niet kunnen. Maar wat was Johan fan van toon, de volleyballer bij psv.

31-05-2023 07:43

barry1988 +24064

Bij Derksen is alles en iedereen een gevaar of niet? Eerst zou Mislintat al een zogenaamd gevaar zijn omdat die een ander netwerk heeft en nu Cruijff.
Die seniele Muppet kan beter met pensioen gaan.

31-05-2023 07:17

AJAXINMYHEART +21958

Johan seniel?

Hij heeft behoorlijke kennis over veel zaken.
En dat op 74 jarige leeftijd.
Zie jij je daar al zitten?

31-05-2023 09:21

barry1988 +24064

Zo als hij over voetbal praat dan kun je ieder willekeurig lid van AS daar ook wel neerzetten. De man zijn verstand van voetbal gaat hard achteruit.

31-05-2023 09:49

brullie +7046

Derksen is bang voor alles dat Ajax op weg helpt, terug in het zadel, en terug aan de top.

31-05-2023 07:05

FCDuivendrecht +5485

Iedere ex-voetballer die iets wil gaan doen in een beleidsfunctie bij een grote tot middelgrote club moet gewoon ergens bestuurs- of ondernemingservaring opdoen in het bedrijfsleven. Ik denk dat dat wel een sleutel tot succes is. Overmars had dat namelijk ook.

Dat Davids, Sneijder en Seedorf aan het hengelen zijn naar baantjes is echt lachwekkend. Op basis waarvan dan? Die gasten staan al jaren stil. Demy de Zeeuw lijkt me uitstekend om uit te proberen in een beleidsfunctie. Tuurlijk is het geen garantie voor succes, maar war hij met BALR heeft gedaan is ontzettend knap.

31-05-2023 06:53

Godenzoon24 +15347

Seedorf heeft enorm veel bestuurlijke ervaring.

31-05-2023 08:10

vandenhaas4 +15103

Voor mijn part schuiven ze Geelen door zoals ze eerder met Sar deden, en dan kun je De Zeeuw polsen voor een commerciele rol als hij inderdaad zo succesvol is met het verkopen van shirtjes.

31-05-2023 09:12

Babangida83 +23933

@vandenhaas, en daarna De Zeeuw doorschuiven, wanneer Geelen zou vertrekken.

01-06-2023 13:24

Stamhoofd +11548

Demy de Zeeuw is zelf ondernemer. En ook nog eens succesvol. Die gaat zijn eigen bedrijven echt niet opgeven om bij Ajax in een bestuur te zitten waar hij RvC's en stakeholders moet pleasen.

31-05-2023 11:56

AlezSoze +278

Beste moderators,

Mijn account Terror Jaap is weer geblokt/gehackt. Kunnen jullie het probleem fiksen? Heb al mails gestuurd naar jullie, maar wacht nog steeds op een reactie. Moest het daarom maar doen via deze account om jullie te kunnen bereiken. Mijn vraag is; whats happend? Wil graag terugkomen. Ik had afgelopen zondag de scoop van AS Roma zelfs voor jullie website ajaxshowtime onderzocht om de kansen van Ajax naar de Groepsfase Europa League te krijgen. Schijnbaar niet goed genoeg. Heel vreemd. Zelfs m'n afbeelding is verwijderd op dat account Terror Jaap. Vandaar de vermoedens dat ik ben gehackt.

Mvg, Terror Jaap

PS: Slapen de moderators, of hebben ze allemaal verlof genomen? Krijg maar geen gehoor van ze.

31-05-2023 06:51

AjaxHoorn +32989

Ik denk dat ze stiekum aan het afkicken zijn van al die uitroeptekens.

Mijn vraag aan jou is: Soze is een schreeuwlelijk, Jaapie minder. Waar zijn nou al die uitroeptekens van je gebleven???

31-05-2023 07:45

vandenhaas4 +15103

Ga je dit onder ieder artikel zetten Alex? Stuur gewoon een e-mail.

31-05-2023 09:14

Marcw1972 +16670

Iemand als Demy de Zeeuw, zou die geschikt zijn? Wel onervaren natuurlijk, maar wel een zakenman en een Ajax-verleden.

31-05-2023 06:40

FTS95 +16083

Dat hij met een paar maatjes een succesvol kledingmerk heeft opgezet betekent niet dat hij een geschikte Ajax directeur is. Zie daar helemaal niks in.

31-05-2023 06:52

FCDuivendrecht +5485

Hij maakt 100 miljoen omzet in een zeer lastige sector met moordende concurrentie. Misschien niet als algemeen directeur maar in een commerciele functie moet Ajax hem proberen aan zich te binden.

31-05-2023 06:55

FTS95 +16083

Hij mag inderdaad de fanshop wel runnen en shirtjes gaan verkopen

31-05-2023 06:58

Sense of.H +5463

Ja maar Ajax is heeft behoefte aan leiderschap, iemand naar wie mensen luisteren en die kneepjes van het vak kent, en dat is Molenaar niet en hij is ook nog met alle respect aan de bejaarde kant.

31-05-2023 06:36

pietvanvliet +4430

Keje is minstens zo'n 'gevaarlijke keuze' als Jordi. Keje's track record is er de laatste jaren eentje van bijdehand doen en ruziemaken zonder duidelijk aanwijsbare bijdrage. Wat zonde is, want de man is niet dom.

Ik heb daar verder geen oordeel over, want ik volg de oorlog bij Volendam niet zo. Ik zeg wel dat Ajax naar mijn mening niet gebaat is bij het importeren van een knokpartij. Zeker nu niet en nog even los van de mogelijke (r)entree van de halve Volendamstaf in Keje's kielzog. Dat vuurtje hoeft van mij helemaal niet opnieuw opgepookt. Integendeel.

Voor Keje zelf lijkt het mij nu ook niet het moment. Als ie bij Volendam wegloopt nu het echt lastig wordt, kan hij net zo goed meteen een doelwit op z'n rug schilderen. Er zitten er bij en rond Ajax nog genoeg die niet direct voorzitter van de Keje-fanclub zullen worden. Die gaan dan niks anders doen dan wijzen op het 'feit' dat Keje weg is zodra de wind opsteekt. Dan is ie vanaf dag 1 vleugellam. Daar heeft niemand iets aan.

31-05-2023 05:18

Louis.K +2123

och van der gijp en derksen Zijn begonnen ,met hem belachelijk temaken . En zeiken . veel mensen gaan daar in mee , En de midia smulde er van . huigelaar die van der gijp

31-05-2023 05:13

KingJames23 +11453

Je moet dat programma ook kijken als vermaak en niet voor de inhoud

31-05-2023 05:44

Louis.K +2123

vindt ik geen vermaak ,idereen afzeiken ,En humor over de rug van anderen , vooral van der gijp , maar goed ieder zijn mening . genee is ook een glad janus

31-05-2023 06:47

AjaxHoorn +32989

Als mensen elkaar nou vaker op de hak nemen en erom lachen ipv direct zand in de vagina te strooien, zou alles veel chiller zijn.

31-05-2023 07:47

musicradio +3893

die lui van vi zijn zelf zo onbetrouwbaar als de pest

31-05-2023 07:10

Altijdindestraat +40222

Keje Molenaar die altijd voorop staat als er wat te mopperen valt, maar nooit de handschoenen op pakt.

31-05-2023 00:27

Cello +52979 moderator

@Altijdindestraat

Buiten dat. Maar was of is hij ook niet degeen die al heel snel met 'jan en alleman' over hoop ligt?. Ik had begrepen dat ie op bestuurlijk vlak vaak moeilijk ligt, ondanks dat ie nu jarenlang advocaat is, van de hoed en de rand weet wbt er in een club omgaat en ajacied is. Maar als samenwerken met hem een moeilijkheid is of kan worden dan is OOK Keje Molenaar 'een gevaarlijke keus'.

31-05-2023 03:05

Linksbuiten +1810

Derksen kraamt echt alleen nog maar ongefundeerde onzin uit, alleen oneliners die lekker t lekker doen op de voetbalsites maar dat is dan ook t enige. Snap niet dat mensen überhaupt nog naar dat stomme programma kijken, ben ik al jaren geleden mee gestopt.

31-05-2023 00:24

AJAXINMYHEART +21958

Je kan niet jaren geleden gestopt zijn.

Vandaag Inside bestaat nog niet zo lang.
Geweldig programma trouwens.
Geweldige kijkcijfers ook.

31-05-2023 02:03

Linksbuiten +1810

Het heette eerst anders maar die 3 muppets gaan al jaren mee van het ene programma met de afkorting V.I. naar de andere. En ieder zijn smaak, maar sinds t nauwelijks nog over voetbal gaat behalve Derksens zure ongefundeerde gezeik ben ik er wel klaar mee.

31-05-2023 09:22

Ferd +38560

voetbal inside is, onder diverse namen, al ruim 20 jaar op TV. Dus dat het programma nog niet zo lang bestaat is onzin. Na GTST is het het langstlopende programma bij RTL

31-05-2023 09:23

CruijffLegend +4976

Molenaar vind ik nogal eens de plank mis slaan, totaal ongeschikt

31-05-2023 00:23

Ozymandias +159568

Cruijff is een gevaarlijke keuze maar Molenaar zonder enige ervaring als directeur van een voetbalclub... #NerderlandseLogica

31-05-2023 00:12

paulis +10275

De logica van een oude seniele man, is Nederlandse logica? 🤔

31-05-2023 00:16

Thor +4042

Ik voel me racistisch bejegend.

31-05-2023 00:29

AJAXINMYHEART +21958

Voor zijn 74 jaar heeft hij enorm veel kennis.

Ga jij maar daar eens aan die tafel zitten en over allerlei zaken praten.

31-05-2023 02:02

Ferd +38560

Damsco heeft een ban, dus daar hoef je niet meer bang voor te zijn

31-05-2023 09:23

TeringHenkie +28550

Derksen..een voetballertje van MVV die 1500 gulden per maand verdiende. Die gaat ff vertellen hoe Ajax zijn zaakjes op orde moet maken?

31-05-2023 00:08

AJAXINMYHEART +21958

Mag hij geen mening hebben?
Heb jij toch ook heel vaak hier.

Hoe hoog heb jij eigenlijk gespeeld?

P.s. Go Ahead, Cambuur, Veendam en Haarlem heeft hij ook nog gespeeld.

31-05-2023 01:57

TeringHenkie +28550

Zaterdag Hoofdklasse in de beginjaren 80.

31-05-2023 11:08

MarkP +21766

Volgens mij was derksen van 1977 tot 2015 journalist en hoofdredacteur bij het tijdschrift vi, denk wel dat hij inzichten heeft in het voetbalwereldje.

31-05-2023 04:56

FlyingDutchMan +17316

Naast tig supporters ook de media continu Vd Sar kapot maken, nu is hij er klaar mee en ineens proef je medelijden..

31-05-2023 00:01

Keizer +30218

Waarom in godtsnaam Molenaar? Die heeft buiten een functie in de ledenraad toch helemaal geen ervaring in wat voor bestuur dan ook?

Zou dan nog eerder Patrick Kluivert nemen.

31-05-2023 00:00

vandenhaas4 +15103

Ik zou zelfs nog eerder Jorien van den Herik aanstellen dan Molenaar.

31-05-2023 09:15

Ferd +38560

samen met Karel Aalbers en Jopie Munsterman.

31-05-2023 09:24

vandenhaas4 +15103

En Dirk Scheringa!

31-05-2023 09:32

Aurelius1 +19736

Molenaar heeft in de voetballerij voorlopig alleen bewezen een relschopper te zijn. Het is een vriendje van Derksen, maar heeft nog nooit daadwerkelijk z'n handen uit z'n mouwen gestoken. Het is een ijdeltuit die om de zoveel tijd z'n portie validatie nodig heeft.

30-05-2023 23:58

Ajaxfan31183 +16391

Enigste wat molenaar goed kan en dat is advocaatje spelen. En een tijd geleden hadden de mannen van vi het over dat Edwin op moest stappen en bla bla bla. Ik weet nog dat zeik snor een keer zei dat Jordy Cruijff naar ajax moest gaan . En nu lullen ze weer anders. Maar ja die lui daar aan tafel denke al heel wat jaartjes dat ze het beter weten

30-05-2023 23:48

ST +23083

Johan Derksen, ga met pensioen

30-05-2023 23:45

AJAXINMYHEART +21958

Nee, want ik geniet 5 dagen per week van zijn tv-optredens.

31-05-2023 01:55

Danielson +50532

Ik lees hier veel afkeurende reacties over Molenaar wat mij deugd doet. Overigens zijn er ook nog steeds mensen die La Ling wel een goede kandidaat vinden.
Vergeleken met Ling is zelfs Molenaar een superkandidaat.

30-05-2023 23:40

Thor +4042

Leg eens uit.

31-05-2023 00:33

Fanaat +241

Wie kijkt er nog naar Derksen, Gijp en Genee? Alleen maar slap geklets !

30-05-2023 23:36

AjaxPositivo +6958

Molenaar kan vooral goed onrust stoken.
Wel goede grap over Branco trouwens :D

30-05-2023 23:34

Heimwee +6764

Derksen moet eerst eens bij rutte uit z'n hol kruipen

30-05-2023 23:32

AJAXINMYHEART +21958

Vreemd Derksen heeft niet op de vvd gestemd en is altijd zeer kritisch op Rutte.
Tevens vindt hij dat Rutte op moet rotten ivm met de Toedlagenaffaire, Groningen, Asielbeleid, enzovoort.

Dus je lult behoorlijk dom.

31-05-2023 01:54

Heimwee +6764

Ja daarom geeft hij rutte anderhalf uur reclame tijd, slaap lekker door

31-05-2023 09:00

AJAXINMYHEART +21958

Oh dat regelt Johan allemaal.
Dat wist ik niet.

31-05-2023 09:18

Heimwee +6764

dat zeg ik toch slaap verder

31-05-2023 17:52

Jeugd +24866

Derksen trekt altijd Keje uit de kast.
Keje heeft nooit verantwoordelijkheid genomen. Altijd een zijlijn betweter geweest.
Keje is ongeschikt om deze eindverantwoordelijkheid te nemen en dat weet hij zelf ook.
Die zit binnen 6 maanden in een burnout en vertrekt met een conflict.

30-05-2023 23:32

MetersBuitenspel +2949

Engnek die Molenaar.

30-05-2023 23:31

LukaLitmanen +82145

Molenaar is een grote charlatan.

Ver weghouden van de club

30-05-2023 23:30

Thor +4042

Hoezo is Molenaar een charlatan?

31-05-2023 00:34

wijzijndebeste123 +164746

Molenaar die t steeds over Ajax-DNA heeft wanneer hij vriendjes uit zijn kliekje aan n baantje wil helpen. Doe maar niet.

30-05-2023 23:29

Ajacied33 +36797

Derksen nog steeds op de buis?? Man man. Kraamt alleen maar onzin uit he. Branco heeft nog geen bal geraakt in Ajax dienst en nu al bestempelen als niks

30-05-2023 23:17

insectenverdelg +23499

Ja Laten we Keje nog is polsen.....

30-05-2023 23:16

Kerel +1475

Polsen? Als er maar geen beelden van zijn.

31-05-2023 00:01

AJAX020ADAM +6969

Derksen 😅🤣😂

30-05-2023 23:15
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.