'Beleidsbepalers zetten zichzelf lelijk te kijk'

door BvdPloeg 27

'Beleidsbepalers zetten zichzelf lelijk te kijk'

door BvdPloeg 27

Laatst geüpdatet

Frits Barend snapt er niets van dat Nemanja Gudelj door Ajax voor zes miljoen werd gekocht van AZ, maar dat de middenvelder als wisselspeler aan het seizoen lijkt te beginnen.

In een column op Helden Online bekritiseerd Barend het beleid van de Amsterdammers. 'Natuurlijk heb je, ook als grootste aankoop, geen honderd procent zekerheid. En heeft Ajax een brede selectie nodig. En zal Gudelj zijn speelminuten maken. En zal hij zelf zeggen dat hij zal knokken voor zijn plaats en dat hij veel leert. Maar dan nog, los van het feit dat je het de speler zelf niet kunt aandoen, zetten de beleidsbepalers van Ajax zich zelf elke minuut die Gudelj op de bank zit, lelijk te kijk. Via Nemanja Gudelj.'

Barend trekt de vergelijking met Ibrahim Afellay, die juist niet voor een Nederlandse topclub ging (PSV red.), maar juist in Europa blijft. Een podium waar Gudelj heen had gekund, maar hij leek op het oog te kiezen voor een tussenstap. 'Het leek een logische keuze. Als Ajax komt, zeg je geen nee. Ik neem aan dat Ajax Gudelj heeft gekocht, omdat hij iets toevoegt wat je niet in de selectie hebt. Dat zou overigens voor elke aankoop moeten gelden. En nu? Nu blijkt ineens dat het middenveld van Ajax bestaat uit het grote talent Riechedly Bazoer, Daley Sinkgraven en Davy Klaassen. En is Ajax' duurste aankoop van deze zomer een gewaardeerde bankzitter.'

Lees de hele column.

Wil je Amin Younes met nr. 11 op je nieuwe shirt hebben?

Lees meer over:
Plaats reactie

Sjaakvaak +26608

\'Frits Barend zet zichzelf lelijk te kijk\'
Eerste officiële duel en Gudelj staat in de basis.

29-07-2015 19:27

trainerdv +2

Ach ja, als je denkt dat het maar om elf mensen gaat....

28-07-2015 11:34

FRijkaard +0

Ik begrijp de transfer eigenlijk wel. Iedereen ziet duidelijk dat we vuur en strijdlust in de selectie misten. Nu hebben we eindelijk weer stevige concurrentie voor (bijna) alle posities. Ik verwacht dat dat resultaten gaat opleveren dit jaar.

Wat mij betreft mag de concurrentie in elke linie moordend zijn

28-07-2015 09:54

Oliveira +0

Het is ook een beetje raar dat Gudelj een bankzitter is. Het is onlogisch om spelers te halen als ze niet een directe versterking zijn.

27-07-2015 20:43

Arim_ +0

Dat wil ik dan wel eens zien gebeuren. Je zou zeggen dat met Tete, Veltman en Dijks (of Riedewald) 3-4-3 inderdaad mogelijk is.
Toch zie ik het nog niet zo snel gebeuren. Veltman en Dijks zijn niet van het niveau van Alderweireld en Vertonghen en De Boer had toen wel ook nog Anita en Blind.
Maar op zich is een middenveld Bazoer, Klaassen, Gudelj, Sinkgraven wel een prima middenveld. Toch zie ik De Boer er eerder voor kiezen om een aanvaller minder op te stellen (Sinkgraven als soort valse linksbuiten) dan een verdediger.

28-07-2015 00:17

Schmitz11 +1

Ik ben er blij mee, we hebben eindelijk een sterk eerste elftal.

27-07-2015 17:30

Starring +4706

Kritiek van buitenaf zwelt aan. Die ontwikkeling kan ik alleen maar toejuichen. Langzamerhand ziet de buitenwacht ook wat de meeste onder ons reeds eerder zagen, Frank en met name Marc doen maar wat en varen op goed geluk. Zie ook de aankoop Younes. Die is gehaald o.b.v. enkele jeugd-EK wedstrijdjes.

27-07-2015 17:27

BigDaddy84 +0

Vandaar dat er heel duidelijk is gezegd dat Younes ook op meerdere scoutingslijstjes staat. Ik verbaas me er eerder over dat steeds meer supporters tegenwoordig de moeite niet meer nemen goed te lezen en informatie in te winnen. Kritiek is prima, maar goed onderbouwde kritiek is tegenwoordig zeldzaam.

27-07-2015 17:40

Starring +4706

Mijn bron is Frank de Boer zelf. Die vertelde dat men op het afgelopen jeugd-EK kwam kijken naar Sisto en het vervolgens Younes was, die opviel bij de Duitsers met beweeglijke acties en enkele assists. Ik verbaas mij over het feit dat je mij terecht wilt wijzen en verder niet met bronnen op de proppen komt. En beste Daddy, ik kan boeken vol schrijven met onderbouwde kritiek op de on-Ajax waardige speelwijze en spelintentie van de Frank, het aankoopbeleid van Marc. Maar dan val ik in herhaling. Nogmaals, wat is jouw bron?

27-07-2015 18:03

BigDaddy84 +0

http://www.at5.nl/artikelen/145231/younes-kan-uit-het-niets-iets-creren-zoals-robben-of-hazard

Alsjeblieft meneer! Als je goed luistert zegt De Boer heel duidelijk dat hij bij meerdere Ajax-scouts op de lijst stond.

27-07-2015 18:14

klopper +2

De Boer zegt ook heel duidelijk, dat hij ineens opviel in de wedstrijd tegen Denemarken en semi dat ze eigenlijk voor Sisto kwamen kijken.

Vind het trouwens veel te vroeg om Younes of welke aankoop dan ook al te beoordelen. Ik ben vanaf het begin geen voorstander geweest van Gudelj, omdat we genoeg potentie hebben op het middenveld en hij er wat mij betreft niet met kop en schouders bovenuit steekt. Echter zal de tijd leren ook hij wel of geen goede aankoop is.

Ga woensdag proberen te genieten van Ajax.

27-07-2015 22:00

tonny +0

Belachelijke beleid we halen met de kindercreche geen prijzen

27-07-2015 14:48

3*stars*3 +23585

Frank en Marc maken het voor toekomstige aankopen makkelijker om NEE tegen Ajax te zeggen.
Die zien natuurlijk ook allemaal dat Ajax spelers koopt en op bank zet, in jong Ajax dumpt of na 1 seizoen al bij grof vul zet en dan denk ik aan;V.d Hoorn, Meleg, Duarte, Zivkovic, Sana etc.

Jonk kijkt tandenknarsend toe hoe Marc en Frank, ''hun Ajax1'' opbouwen

Tja dan roepen ze dingen over topsportmentaliteit maar dat slaat nergens op, dit is gewoon wanbeleid.

27-07-2015 14:25

3*stars*3 +23585

Man Overmars was er niet eens toen Cillessen overstapte naar Ajax!
Lasse was transfervrij en Bazoer was via jeugd doorgestroomd.
Maar hoelang moest jij nadenken over die lijstje want in 5 jaar hebben ze wel erg veel middelmaat gehaald en nu som jij met moeite een rij spelers op...

Wat een onzin ook om te roepen dat Jonk ervoor moet zorgen dat JA geweldig gaat presteren!
Alsof het aan Jonk ligt dat er bijna elk week een ander jong Ajax staat!?

Ik heb vaak geroepen dat Frank een koppige trainer is die moeite heeft om spelers goed in te schatten en die tactisch zwak is.

Om zijn tactische zwaktes te camoufleren, heeft hij Trustfull erbij gehaald.
Nu nog een adviseur erbij, die Frank kan helpen om kwaliteiten van spelers goed in te schatten want daar heeft onze Frankie moeite mee en hij blijft ook aandringen om bepaalde spelers.
Tis niet zo dat Marc het door zijn strot douwt...

27-07-2015 15:43

3*stars*3 +23585

Trustfull is zijn laatste strohalm want onder Frank is het de laatste 2 seizoenen, SHIT!
Jij zit zo diep in reet van Frank dat jij realiteit al jaaaren uit oog bent verloren...

@footietsar -_-

27-07-2015 17:41

footietsar +170

@3*stars betwetertje

We zien wel waar "jij zit" als Ajax volgend jaar weer met de schaal een feestje viert(voor de 5de keer onder FdB). Frankie is een goede trainer en hopelijk voor jouw ga je dat ook inzien.

Je zegt dat de laatste 2 seizoenen shit waren, betekent dit dat je de eerste twee seizoenen goed vond / niet shit? Is FdB het dan opeens kwijt geraakt? Of is de spelersmateriaal minder geworden omdat de beste spelers zijn weggekocht?!

Wellicht kun je beter foor fey worden, dan heb je oprecht iets te zeiken jaar in jaar uit.

28-07-2015 01:19

footietsar +170

@3*stars*3
Typisch zo'n wijsneusje die het allemaal beter denkt te weten en zijn mening graag verkondigd.
Mijn mening is: je bakt er niets van 3stars-betwetertje!

Frank was als speler al tactisch zeer sterk en heeft dit ook als trainer bewezen te zijn. Ook kan hij vrij goed spelers inschatten. Denk maar aan Eriksen die onder Jol op het laatst op de bank belande. Toen Frank kwam heeft hij hem meteen weer in de basis gezet (en hem de hemel in geprezen wat niet door iedereen werd begrepen). Sindsdien heeft hij veel talenten de kans gegeven en komt hij regelmatig kijken bij de jeugd. Iets wat enkele voorgangers nauwelijks deden. Jol bleef juist zeiken om aankopen en negeerde de jeugdopleiding. Frank vraagt alleen om aankopen waar ze echt nodig zijn. En uiteindelijk is er meer transfergeld binnen gekomen dan dat er uit is gegaan sinds Frank trainer is. Ik vind dat minimaal de helft van wat er binnenkomt toch wel uitgegeven mag worden. Ik hoop alleen dat ze geen breedte aankopen meer doen.

Ik begrijp ook niet waarom Sana toch steeds wordt genoemd? Hij werd voor minder dan 3,5 ton gehaald en werd weer voor een ton verkocht. Dit kun je toch geen serieuze aankoop noemen? Het was een gokje die je makkelijk kunt nemen. En zoals voor elke club geld: niet elke aankoop zal slagen, dat is nou eenmaal zo.

Wat betreft Gudelj, hij hoort gewoon bij de eerste 4 middenvelders en zal daarom ook aan spelen toekomen. Op het moment dat Sinkgraven eruit gaat voor Gudelj dan heb je weer hetzelfde verhaal, een gekochte speler op de bank. Het feit is gewoon dat op het moment dat het middenveld beter functioneert met Gudelj dan zal hij gewoon spelen! Iedereen moet zich bewijzen, wel of geen aankoop, want uiteindelijk stelt Frank gewoon de beste spelers op.

En wat nou als één van de middenvelders geblesseerd raakt? Wie moet er dan spelen in het geval Gudelj niet gekocht was? Serero is namelijk geblesseerd dus dan zou je Andersen weer moeten opstellen die toch te licht is gebleken. EN DIT ZOU DAN JUIST WANBELEID ZIJN!!

Je moet gewoon een brede selectie hebben wil je goed presteren in NL en europa. Maar het ergste van allemaal is: HET SEIZOEN IS NIET EENS BEGONNEN en mensen beginnen al te zeiken dat Gudelj niet speelt en dat het wendbeleid is. Zeikerds zul je altijd hebben, een dag niet gezeken is voor hun een dag niet geleefd.

27-07-2015 17:17

johnd +6

Over Sana, de eerste paar wedstrijden was iedereen lyrisch over hem. Daarna werd hij bizar snel afgeserveerd en was het opeens een miskoop.

Als heel de Arena voor een paar wedstrijden kan denken dat het een geweldig koopje is, dan kunnen de scouts dat ook. Een miskoop is het dus idd niet, het was een gokje.

27-07-2015 22:52

Noxin +15610

Ik zie liever Gudelj dan Sinkgraven. Is technisch net zo onderlegd, maar durft meer risico te nemen is zijn passing vooruit en heeft er geen problemen mee om af en toe beuk uit te delen als het nodig is.

27-07-2015 13:50

3*stars*3 +23585

Gudelj technisch net zo onderlegd als Sinkgraven???
Dat kappen en draaien van Sinkgraven alleen is al een extra wapen, waarmee hij zoveel tijd mee wint en tempo erin houd.
Nee Sinkgraven is (imo) een zekerheidje en Gudelj moet zich richten op een strijd met Bazoer en Klaassen.

27-07-2015 14:27

Arim_ +0

Hoewel het natuurlijk gelul is dat de beleidsbepalers zich lelijk te kijk zetten wanneer Gudelj op de bank zit en het ook onzin is dat je dat de speler niet aan kan doen, is kritiek natuurlijk wel op z'n plaats.
Ajax heeft 14 miljoen uitgegeven aan twee middenvelder waarvan, gezien de stormachtige ontwikkeling van Bazoer en de min of meer vaste basisplaats van Klaassen, er waarschijnlijk maar eentje kan spelen, terwijl Ajax ook nog de beschikking heeft over Serero en Andersen en daarachter twee grote talenten van wie met name Van de Beek nu al rijp lijkt om speelminuten te gaan maken in het eerste.
De aanval is er tov vorig jaar niet sterker opgeworden. Men heeft het ene talent ingewisseld voor het andere, met dat verschil dat Kishna het al in zekere mate heeft laten zien en het van Younes nog maar volledig afwachten is.
De ervaren spits is uitgebleven, terwijl men in april nog twijfelde aan Milik en De Boer toen nog hem liet bankzitten ten favoere van Schone als spits. Men heeft met Sanogo een spits gehuurd waarvan we dan maar hopen op een soortgelijke ontwikkeling als bij Milik, in welk geval hij na dit seizoen weer terug zal keren naar Arsenal. Daarbij komt dat de reden waarom Overmars is terug gefloten om 10 miljoen uit te geven aan een spits niet los kan worden gezien van de 14 miljoen die betaald is voor Sinkgraven en Gudelj.
Met Fischer voorlopig nog als onzeker factor wegens pijntjes zal De Boer dus waarschijnlijk weer veelvuldig uitkomen bij Schone als buiten. Vorig seizoen wist de voorhoede met regelmaat totaal niet te overtuigen, dus zonder werkelijke kwaliteitsinjectie van niveau mag de vrees bestaan dat dit komend seizoen weer het geval zal zijn.
En dus is kritiek terecht.

27-07-2015 13:00

Jan Doedel +4313

Is dit nieuws? Beetje aanrommelen en het beleid noemen? Dat is toch al jaren? Vier titels op een rij is prachtig maar titel nummer 5 is veel te makkelijk weggegeven door verkeerde beslissingen te nemen. Dit is toch ook weer een staaltje wanbeleid? 1 van de betere spelers van de eredivisie kopen en dan vervolgens eigenlijk geen basisspeler in hem te zien........dat heet slecht beleid. Of moet Gudelj ook eerst het Ajax-spel onder de knie krijgen? Ik zie het al zo voor me.......Nemanja wat had ik nou gezegd? Geen bal naar voren! Naar voren betekent RISICO en dat vinden we bij Ajax tegenwoordig een vies woord. Pass lekker naar achteren of opzij maar denk erom geen risico! Frank bedankt voor de 4 op een rij maar ga aub weg want mijn ogen en mijn Ajax-hart doen pijn als ik Ajax zie spelen. Tijd voor een aanvallend ingestelde trainer!

27-07-2015 12:40

JPC40 +3

het dilemma is en blijft je hebt tweede speler van zelfde niveau ,je mag er maar 1 opstellen wie ga je uitkiezen ?????.

27-07-2015 12:22

DeBaas +3

Is geen dilemma, want in de verdediging en in de aanval, daar hadden we een kwaliteitsinjectie moeten krijgen, niet op het fucking middenveld. Ik hoop dat F. de Boer met zijn 'dominante' voetbal en arrogante/zeer misplaatste blufpraatjes snel zijn biezen pakt en die tuinkabouter met een iets te groot pak aan meeneemt.

27-07-2015 12:36

JPC40 +3

tja daar heb je een goeie punt , als persoon ben ik niet kwaad op Frank ik ben wel mijn vertrouwen in hem kwijt geraakt als coach.

27-07-2015 13:02

paulurs +0

Wat een zwartkijkerij, Gudelj gaat absoluut van waarde zijn voor Ajax!

Ajax heeft alleen grote talenten op het middenveld en de beste zal altijd spelen. Met talenten zal dat op en af gaan, dan staat er gewoon een Gudelj die gewoon gemiddeld erg goed is!

Daarnaast hoort Ajax jongens te hebben met meer ervaring die ze uitleg geven. Ik begreep dat ze op de training al een duidelijke meerwaarde hebben.

Als deze investering maakt dat de jonge talenten zich sneller ontwikkelen, is het elke euro waard!

27-07-2015 12:01

GeleenAjax +1665

Wat een zeikcolumn! Niemand heeft een gegarandeerde basisplaats. Ook de (geroutineerde) aankopen niet. Bovendien; routine breng je niet alleen tijdens de wedstrijden, maar tijdens trainingen etc. Wat Barend doet is dus weer zeiken om het zeiken...

27-07-2015 11:52

godenzonensuper +0

Pff omdat Gudelj niet in de basis lijkt te staan voorlopig is het meteen een onnodige aankoop ? hij heeft body , loopvermogen en felheid . En bazoer gaat niet alles spelen ivm zijn leeftijd dus dan is het perfect om zon speler achter de hand te hebben lijkt mij .

27-07-2015 11:20

MisterRavish +13

Dit is te makkelijk gezegd door Frits Barend. Het is natuurlijk van den zotte om te denken dat Gudelj meteen gaat starten, omdat hij €6 miljoen heeft gekost. Op dit moment heeft hij iets meer tijd nodig om te wennen en Gudelj heeft de pech dat Sinkgraven en Bazoer zich stormachtig ontwikkelen.

Daarnaast gaat Ajax genoeg wedstrijden spelen en daar zal je de kwaliteit van Gudelj extra nodig hebben. Dit is daarom veels te makkelijk geconcludeerd.

27-07-2015 11:17

DeBaas +3

Waar moet die aan wennen? Aan het oersaaie voetbal zonder enige vorm van agressiviteit? Ik word er zo doodmoe van, iedereen die naar Ajax komt moet opnieuw leren voetballen, man rot een eind op, die tijd ligt al jaren achter ons.

27-07-2015 12:38

geronimo +4

Wanneer gaat Frits Barend nou een keer naar een rusthuis.

27-07-2015 11:10

AlexIbarra +19334

Mijn God, de eerste wedstrijd moet nog gespeeld worden en Fritsie maakt zich al druk omdat we een paar knaken hebben uitgegeven..

Het wordt een fucking lang seizoen met (hopelijk) meer dan 50 wedstrijden. Er zijn aardig wat nieuwe jongens bij, er gaan nog wat jongens weg en de meesten zitten nog in hun voorbereiding. Moeten we nu dan Gudelj, Heitinga, Sinkgraven etc. allemaal vaste basisplaatsen geven omdat gezegd is dat ze iets toevoegen of omdat ze iets hebben gekost?

Over de jeugdopleiding wordt ook een hoop goeds gezegd en die kost ook een hoop geld. Muric, Savastano en Leeuwenburgh ook maar basis dan?

27-07-2015 10:52

Ardoe +578

Veel te vroeg om conclusies te trekken...

27-07-2015 10:47

El-Dorado +6

seizoen is lang, frank heeft al bewezen dat ie pas later in het seizoen de juiste mannetjes op juiste posities zet

27-07-2015 10:39

afca_sittard +63

Laten we eerst een wachten tot we een paar wedstrijden gespeeld hebben voor dat we weer allemaal dingen gaan roepen, En tevens werd dit ook over Sinkgraven gezegd vorig seizoen waarom haal je zo een speler voor op de bank? Maar hij lijkt er dit seizoen echt klaar voor. En tevens zou Gudelj zeker zijn minuten gaan maken dit seizoen !

27-07-2015 10:29

afca95 +1309

Afzeiken voor er maar weer 1 minuut gespeeld is.. Ik evalueer wel met de winterstop.

27-07-2015 10:09

stammer +0

Frits heeft hier geen gelijk. Gudelj gaat echt wel heel wat minuten maken hoor! We hebben een sterke bank nodig, was ook een beetje het manco van vorig seizoen.
Daarnaast kan FdB nu meer rouleren met een ander type middenvelder

27-07-2015 09:53

mistermiyagi +7

Opzich juist super positief de 3 jongere spelers spelen een routinier uit de basis.
Die deze zomer is aangesteld en ook een kleedkamer functie heeft, naast dat het een zeer degelijke spelers is die met fysiek en werkethiek op de been blijft bij.
Tussen Bazoer en Gudelj zit 5 jaar!

Gudelj maakt zijn minuten echt wel, dit is juist goed: elke concurent raakt uit vorm, raakt wel eens geblesseerd, speelt te veel.

Barend moet snappen dat Riedewald, Bazoer, Klaassen en misschien Sinkgraven wel binnen een paar maand opgeroepen worden voor het Nederlands elftal..
Ze zijn hard op weg Ajax groot te maken!

27-07-2015 09:42

BigDaddy84 +0

Ajax speelt geen geheel seizoen met 11 spelers. Als je een gelijkwaardige selectie wilt hebben moet je soms geld neerleggen voor spelers die daarvoor kunnen zorgen. Bij blessures, vormverlies of zelfs oververmoeidheid moeten er gewoon spelers klaarstaan die minimaal hetzelfde niveau benaderen. Daar komt bij dat Gudelj iets extra's aan de selectie toevoegt op het gebied van fysiek, leiderschap en mentale hardheid. Prima aankoop dus.

27-07-2015 10:46

gi0vanni +7339

Juist en als een speler overbelast is door te veel wedstrijden of geschorst dan heb je ook een goede vervanger nodig. Of misschien grijp Gudelj ook z'n kans en speelt hij zich zelf in de basis.

27-07-2015 10:46

pimp +493

Vorig jaar heeft AZ een bod van 10 miljoen afgewezen. Nu voor 6 mln opgepikt. Sowieso een aankoop.

27-07-2015 09:32

Mees0107 +0

Wat een onzin zeg. Waarom zou je een aankoop altijd garantie op een basisplaats moeten geven?

27-07-2015 09:23

ST +23097

Hij heeft gelijk. Je gaat toch geen speler van 6 miljoen halen voor de bank?

27-07-2015 09:13

12ajax +0

dus jij wil met 3 middenvelders een heel jaar voetballen, er komen geen blessures/schorsingen ?

27-07-2015 09:19

RuffRhythim +24837

Wie zegt dan dat dat gebeurd?

Er is nog niet een officiële wedstrijd gespeeld of de beleidsbepalers worden alweer tot de enkels afgezaagd en deugt er meteen al niks meer van, wat een megagelul zeg!

Is het wellicht een optie om dit eerst even een paar maanden te bekijken hoe alles gaat lopen? Je speelt een heel seizoen niet met slechts 11 spelers hoor.

27-07-2015 09:27

Johan 14 +0

En de titel van dit interview in de mond genomen door Frits Barend is een ondermijnende ,en suggestieve .Voor mij is de mening van Frits Barend die van een journalist die zichzelf tot Ajax expert heeft uitgeroepen ,maar daadwerkelijk niet meer dan een schreeuwerig populistisch opdringerig kereltje is , die ook nog publiciteitsgeil is .

27-07-2015 09:12

Johan 14 +0

Ik denk dat het antwoord vrij eenvoudig is te geven ,nl dat Klaassen, Sinkgraven ,en Bazoer al de nodige Ajax arbeid vorig jaar en in voorbereiding in de benen hebben ,die zet je zomaar niet opzij.
Dan daarbij zijn de meeste posities dubbel bezet ,Gudelj zal zijn wedstrijd minuten best wel gaan maken ,afhankelijk van spel systeem ,tegenstander ,vorm van de dag ,wedstrijdverloop ,en eigen prestaties. Hij is nu eenmaal niet voor de kat zijn kut aangekocht door Ajax , Ik heb er alle vertrouwen in dat ook Gudelj zal slagen bij Ajax en een vaste waarde gaat worden .

27-07-2015 09:00

Arpami +0

Azijnzeiker

27-07-2015 08:52

Rayno95 +0

Alleen gaat hij voorbij aan het feit dat je wel een stuk meer dan 11 spelers nodig hebt in 1 seizoen, 't liefst gelijkwaardig qua niveau, er kan iemand zomaar geblesseerd raken, uit vorm zijn, of gewoon vermoeid....
Het blijven wel mensen he. ;)

Gudelj kan gewoon een goeie/bruikbare speler voor Ajax worden

27-07-2015 08:51

Justice21 +0

Het seizoen is nog niet eens begonnen en deze man begint al zo te praten. Het zou gepast zijn als hij dit aan het eind van het seizoen zegt (mocht gudelj falen). Toppunt van snel oordelen! KUT Barend....sorry voor mijn taalgebruik. Ik ben met het verkeerde been uit bed gestapt. Dus is Barend de pineut bij mij (komt ook door het weer...zucht)

27-07-2015 08:49

ajaxmening +2

Ze willen eerst proberen te voetballen, indien dan niet loopt komt er wat fysieke inhoud bij want meer is het niet namelijk ,prima voor dit team deze speler zal zeker zijn waarden voor Ajax kunnen gaan inbrengen en Frits is ook weer eens in de publiciteit.

27-07-2015 08:44

Cesc87 +0

Het hele aankoopbeleid is de afgelopen 10 jaar waardeloos. 80% van de aankopen presteert ondermaats

27-07-2015 08:43
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.