Vergadering al af?

door BvdPloeg 41

Vergadering al af?

door BvdPloeg 41

Laatst geüpdatet

Laatste updates rond de vergadering staan hier op Ajax Showtime. Geen stemming

Volgens De Telegraaf komt er geen stemming. Cruijff en de zijnen willen dit wel, maar Coronel etc. wil het pas 12 december doen op de aandeelhoudersvergadering.

Cruijff gearriveerd
Johan Cruijff is inmiddels gearriveerd bij de vergadering. De Telegraaf meldt dat de legendarische nummer veertien te laat was, maar inmiddels wel binnen is. De gehele RvC was al aanwezig.

Ten Have: 'Ego's op zij'
Steven ten Have zei bij aankomst dat hij hoopt dat iedereen de ego's op zij zet. Hij had wel goed geslapen: 'Ik heb wel vaker belangrijke vergaderingen gehad', zei de voorzitter van Ajax, die net als Cruijff een tikje gespannen oogde. Bekijk de beelden hier.

Ten Have: 'Met verve uitleggen'

Steven ten Have sprak ook met Eredivisie Live. Hij zegt het 'met verve' te gaan uitleggen.

Update
RTL-verslaggever, en ter plaatse aanwezig, Pim Sedee twittert om 14.13 uur dat de vergadering nog steeds bezig is.

Lees meer over:
Plaats reactie

ajaxcruijff +1

Ik wordt misselijk als ten have 'we' zegt

20-11-2011 19:42

Santos +0

wie verzint die kut berichten zoals hierboven?? het kan nog UREN DUREN!

20-11-2011 14:39

anti-devries +0

chaffeur met draaiende motor achteruitgang wat een lafaard die ten have

20-11-2011 14:38

robizkit +0

Denk je niet dat die chauffeur het warm wil hebben en een muziekje wil luisteren? Overal wordt nu nieuws van gemaakt. Er is maar 1 uitgang vanaf het dek dus is onmogelijk om er ongezien tussenuit te piepen. Sensatiezoekers van de NOS bij gebrek aan nieuws

20-11-2011 14:41

Margammor +0

Zijn ipod was gewoon leeg. Motor aan opladen maar weer.

20-11-2011 14:48

mvdv +0

volgens NOS gaat het nog lang duren en staat chauffeur van Ten Have aan andere kant met draaiende motor.

20-11-2011 14:38

Margammor +0

RvC gaat zo de ledenraad verlaten.

20-11-2011 14:38

IamLegend +2

ajax1nl
De Ledenraad vergadering is afgelopen. De Ledenraad krijgt 48 uur bedenktijd om een besluit te nemen. #Ajax

20-11-2011 14:31

Margammor +0

Slim besluit als het zo is. Dit soort besluiten moeten weloverwogen worden genomen.

20-11-2011 14:36

Randy428 +3

'Ga staan als je voor Ajax bent' had een betere tekst geweest.

20-11-2011 14:30

Cruijff4ever +51

Ling ook aanwezig?

20-11-2011 14:23

Margammor +0

Nee. Is geen lid noch erelid of zo.

20-11-2011 14:26

Cruijff4ever +51

Las er iets over op twitter, zal wel een lulverhaal zijn

20-11-2011 14:27

robizkit +0

Ling is niet eens Ajacied. Des te meer redenen om voor van Gaal te kiezen en te accepteren dat van Gaal onze nieuwe directeur is.

20-11-2011 14:30

afc_red +2

Worden harde noten gekraakt?
Nog steeds geen nieuws ?

20-11-2011 14:13

janfra +0

Ik lees niets over die 'Judas' Blind, die nu, naar ik hoop, op het verkeerde paard heeft gegokt. Gisteren had hij zich gepositioneerd nabij zijn nieuwe vriendjes. Hij denkt zo zijn rol als TD te hebben veiliggesteld. Afvoeren!

20-11-2011 14:07

robizkit +0

Al zijn halve leven in dienst van Ajax. Langer dan Cruijff!! en dan zo respectloos over hem praten? Ze zouden jou af moeten voeren mafkees!

20-11-2011 14:09

janfra +0

Wat was zijn bijnaam ook alweer?
Mafkees

20-11-2011 14:10

robizkit +0

Waar heb jij het nou weer over? Vage hennie

20-11-2011 14:12

janfra +0

Niet zo respectloos. Ik heb slechts een al eerder vastgesteld feit verteld.
Hoe durf je een vergelijk te maken tussen DB en JC.

20-11-2011 14:19

robizkit +0

Niet zo respectloos? Jij behandeld Blind hier respectloos. Die man heeft een echt Ajax hart. Staat altijd voor Ajax klaar en zal Ajax nooit zwart maken. In tegenstelling tot die held van jou

20-11-2011 14:26

anti-devries +0

het gaat niet om blind die wel een dubieuze rol vervult in dit geheel net zoals uri, slop, vdaat maar gaat erom of de ledenraad kiest voor hun eigen hachje dus JC eruit of voor Ajax en dan stappen ze zelf op met die RVC!!

20-11-2011 14:28

afc_red +2

Helemaal eens!
Scholletje springt maar al te graag op de maaimachine die Johan een kopie kleiner moet maken !
Nu mag hij Ajacied zijn voor ik weet niet hoe lang hij had nooit zijn medewerking moeten geven aan het plan om hem TD onder van gaal te maken.

Het had hem meer gesierd als er in het nieuws te lezen was hoe hij die positie afgewezen had.

20-11-2011 14:15

brttt +0

Het ligt allemaal een stuk genuanceerder, zoals Simon Zwartkruis (VI) gisteren ook in het Sportforum op radio 1 uitlegde. Blind valt niets te verwijten.

20-11-2011 14:18

robizkit +0

Ja tuurlijk. Hij gaat die positie afwijzen om zich solidair te tonen met JC. De man die hem een half jaar geleden publiekelijk te kakken heeft gezet voor welke functie dan ook. Ik zou de functie zeker pakken. En ik denk 99 procent van de mensen hier ook. Anders ben je een hypocriet. Je gaat niet een baan niet accepteren omdat je grote vijand dat niet wilt.

20-11-2011 14:18

Margammor +0

Blind is vergroeid met Ajax en zou zelfs het veld nog maaien als ze hem dat vroegen.

Hij wordt interim TD in de huidige plannen zolang VG er niet is. Daarna weer terug als TM wat hij nu ook doet. Niks nieuws en dat Blind geen cohones heeft is ook al heel lang bekend.

20-11-2011 14:22

anti-devries +0

radio1 live verslag!!!

20-11-2011 14:07

sv +633 admin

hoor niks.

20-11-2011 14:09

brttt +0

Joep Schreuder (Ned1) weet het ook niet meer...

20-11-2011 14:04

Margammor +0

Hoor net dat het nog langer gaat duren. RvC (behalve Cruijff) gaat zo de vergadering verlaten en de ledenraad vergadert verder. Alle aanwezige ereleden blijven ook.

20-11-2011 14:00

anti-devries +0

waar hoor je dat?

20-11-2011 14:02

Margammor +0

sms. Een blackberry werkt toch overal!

20-11-2011 14:04

mvdv +0

sms van wie dan? interessant!

20-11-2011 14:07

Margammor +0

Geen slimme vraag, daar kan ik natuurlijk nooit een antwoord op gaan geven. Stond verder ook niks bijzonders in qua informatie, behalve hoe het verder gaat.

20-11-2011 14:09

mvdv +0

oke, je hebt gelijk, maar je begrjipt natuurlijk wel mijn nieuwsgierigheid en dat ik het moest proberen....

20-11-2011 14:10

Margammor +0

;-)) ik begrijp het wel. Ben echter en al uitgeslapen en al weer nuchter.

20-11-2011 14:18

Cruijff4ever +51

Zijn troef!! Hij mag aanwezig blijven!

20-11-2011 14:04

Margammor +0

Niet meteen een (positieve) conclusie trekken. Cruijff is ook erelid, en vanuit die rol is hij ook aanwezig, net als Van Praag Swart etc.

20-11-2011 14:06

anti-devries +0

in alle interviews liegt die TenH dat het gedrukt staat!! cruijff behouden willen houden pffff flikker toch op man!! nederland 1 live verslag!!

20-11-2011 13:59

LSuarez16 +0

Davids een spetterend betoog gehouden? ik las het ergens op twitter, zou natuurlijk ook onzin kunnen zijn :p

20-11-2011 13:55

robizkit +0

Hoe weet iedereen dat nou? Ze zitten er toch niet bij ofwel? Allemaal speculaties en aannames

20-11-2011 13:57

opsspo +0

Het doet me goed dat het uitloopt. Dat zegt me dat er erg kritisch word gediscussieerd !

20-11-2011 13:53

Cruijff4ever +51

Gaat er pittig aan toe twittert Frits Barend

20-11-2011 13:50

sv +633 admin

las het, maar dat kon ik vooraf ook tweeten :P

20-11-2011 13:53

Cruijff4ever +51

Zal mijn mond wel houden goed?

20-11-2011 13:56

Randy428 +3

Laat de vergadering gewoon eens duren totdat er een goede, definitieve oplossing op tafel ligt. Niet eerder stoppen dan dat er een toekomstperspectief ligt, dat rooskleurig is voor de supporters.

20-11-2011 13:37

thechampions +0

Ben ik volledig mee eens

20-11-2011 13:44

thechampions +0

Ben ik volledig mee eens

20-11-2011 13:45

IamLegend +2

Goed gesproken, mee eens.

20-11-2011 13:46

afc_red +2

Over een paar minuten weten we waarschijnlijk of mijn club definitief dood is (RIP) of er weer bovenop komt.

20-11-2011 13:34

erlise +0

Cruijff vindt dat van Gaal niet de capaciteiten heeft om Ajax te helpen even een paar uitspraken gezien bij P&W (video)!
“Hij heeft nooit in de echte top gespeeld. Hij is leraar geweest en dus automatisch anders opgeleid. Op dit moment hebben we spelers nodig die wel de voetbalintelligentie hebben om het over te nemen.”

“Ajax zit al vijftien jaar in hetzelfde stramien. De club heeft alleen toekomst als de jeugdopleiding verbeterd. Met vijftien topvoetballers bij de jeugdafdeling valt daar veel winst te behalen.”

20-11-2011 13:32

robizkit +0

Alsof bv Sandro Rosell een rijke voetbalcarriere heeft gehad en ooit in de top heeft gespeeld. Onzin dus. Waarom is het een nadeel als je leraar bent geweest. Als voetballer heb je 0 opleiding gehad. Hij heeft tenminste een volwaardig diploma en kennis.Daarnaast is een goede spelers niet meteen een goede trainer of bestuurder en andersom dus vind ik een slechte reden.

Daarnaast kunnen er nog steeds 15 topvoetballers bij de jeugd werken. Waarom zou dit onder van Gaal niet kunnen. Allemaal drogredenen dus. Of wou je ook nog even over linker en rechter hersenhelften gaan beginnen. Wat een onzin zeg!

20-11-2011 13:41

noordgestoord +0

ten have: als iedereen zijn ego opzij zet dat komen we er wel uit..............
wat eenn kwal

20-11-2011 13:21

janfra +0

Hij komt aan in een auto met chauffeur op kosten van Ajax, terwijl hij zelf een rijbewijs heeft. Hij misbruikt Ajax tbv zijn change-management zaakje, dat hij samen met zijn broertje bestiert. Hij matigt zich een houding aan een 'belangrijk iemand' terwijl zijn core-business op dit moment niet meer door het bedrijfsleven en overheid volop wordt omarmd. Het zal zakelijk niet erg goed gaan voor dat karate-mannetje. Walgelijk ventje.

20-11-2011 13:38

Randy428 +3

Wat is daar nou kwallerig aan?
Zo is exact mijn gedachte.

Johan en Van Gaal moeten in het belang van Ajax door 1 deur. Ego opzij, en Ajax helpen naar de top.

20-11-2011 13:45

mvdv +0

volgens mij gaat het nu niet om ego's maar om de opdracht waar de RvC van afgestapt is, de manier waarop dit gebeurd is en de oplossing die zij hierbij gevonden hebben. Deze zaken vallen niet mee te leven voor zeer veel ajacieden, ik vind het ook schandalig, en hier zullen mensen hun consequenties aan verbinden. Dit heeft niets met de personen Van Gaal en Cruijff te maken.

20-11-2011 13:49

midden_weg +0

Het probleem bij Ajax is niet Van 't Have, maar Uri Coronel. Deze man probeert de touwtjes in handen te houden ondanks het feit dat het duidelijk is dat er gekozen is om samen met Cruijff iets nieuws op te bouwen.
Hij probeert op alle mogelijke manieren Cruijff eruit te werken.
Hij weet dat de aandeelhouders aan zijn kant staan.

20-11-2011 13:15

IamLegend +2

Telegraaf van zojuist:

Halfuur spreektijd Cruijff
Johan Cruijff krijgt vanochtend tijdens de ledenraadsvergadering van Ajax een half uur de gelegenheid om zijn visie op de ontstane onvrede binnen de raad van commissarissen te geven.

Zonder medeweten van Cruijff benoemden de overige vier rvc-leden (voorzitter Steven ten Have, Paul Römer, Marjan Olfers en Edgar Davids) afgelopen woensdag Louis van Gaal tot algemeen directeur van Ajax. Johan Cruijff vindt dat het viertal met deze actie 'Ajax in de fik heeft gestoken'.

Ten Have spreekt
Naast Cruijff krijgt ook voorzitter Ten Have dertig minuten de tijd om zijn verhaal te doen. Vervolgens moeten Cruijff en Ten Have een kwartier beschikbaar blijven om vragen te beantwoorden.

Tot slot gaat de ledenraad in conclaaf over de ontstane situatie bij Ajax. Bij deze meeting mogen de raad van commissarissen, met uitzondering van Johan Cruijff, niet aanwezig zijn. De legendarische nummer 14 mag als erelid van Ajax namelijk alle vergaderingen van de ledenraad bijwonen.

20-11-2011 12:59

Cello +52979 moderator

Wanneer Cruijff zou opstappen en met hem dus al die jeugdtrainers.... dan is er maandag geen training op de Toekomst en wellicht de andere dagen daarna ook niet!.

Dan denken we dat het nu een chaos is...... maar dat zal het dan helemaal zijn!.

20-11-2011 12:58

opsspo +0

Voorspelling: Als Louis van Gaal de algemeen directeur word, dan word 1 van de RvC de opvolger van Coronel.

20-11-2011 12:56

IamLegend +2

zou zo maar kunnen.

20-11-2011 13:00

afc_red +2

Waar ik me nog hete meest aan erger is dat Van Gaal wordt neer gezet als "iemand die zich bewezen heeft"
Ja als trainer ja! Niet als iemand die een club van de grond opbouwt!

20-11-2011 12:56

IamLegend +2

De media leest gretig mee op fan sites van ajax.

20-11-2011 12:55

RoodWit +62

Ten Have: 'Ego's op zij'

Heeft helemaal niets met Ego's te maken, heeft te maken met het feit dat er gewerkt word aan een bepaald beleid met een bepaalde visie, daar is ook voor getekend dit staat zwart op wit.

Echter met het aanstellen van LvG, met alle respect voor LvG, sla je een hele andere weg in dan het beleid wat er op dit moment als een rode draad door Ajax loopt.

Daarnaast gaat het niet eens zozeer om LvG, het gaat meer om het feit dat LvG is aangesteld als AD achter de rug om van JC.

Kortom: Pak je spulletjes maar en ga de boel maar lekker ergens anders lopen verzieken ten Have, en neem je de rest van het zooitje ook maar mee :)

20-11-2011 12:49

janfra +0

LvG kan een redelijk succesvol trainer zijn geweest als 'driller', gebaseerd op de methodiek van een Amerikaanse (opleiding) sergeant, maar dat is geen garantie voor de functie van AD. Belachelijk voor woorden. Geen enkele ervaring, bovendien altijd ruzie met iedereen.

20-11-2011 13:00

Pettursson +7

Ik wil van Gaal Als direkteur. Johan bedankt voor het neerzetten van een goede organisatie op de Toekomst.
En blijf vanuit Barcalona als erelid de jeugdopleiding kritisch volgen. Johan hou de eer aan je zelf en red AJAX !

20-11-2011 11:53

JohnDylan +22698

Onder Van Gaal zal de jeugdopleiding weer totaal veranderen. Van Gaal erfde een perfecte jeugdopleiding en heeft die in record tijd kapot gemaakt. Dat zal nu weer gebeuren doordat hij nog steeds niet begrijpt dat je talenten als individuen moet opleiden en niet als team.

20-11-2011 11:54

anti-devries +0

hoe kan je ajax redden als je mensen als uri, tenh, davids op hun plek laat zitten na afgelopen dagen?? zou zo oneerlijk zijn!!

20-11-2011 11:56

opsspo +0

Buiten het feit dat dit gewoon allemaal erg smerig is gespeeld, door Coronel en zijn anusridder Ten Have, slaat het echt nergens op om zomaar aan te nemen dat je met van Gaal de perfecte directeur in huis hebt gehaald... Er worden ook helemaal geen argumenten gegeven door die RvC waarom van Gaal zo geschikt is voor de taak, behalve dat hij een goede trainer was...Dat is echt een drogreden!! Volkomen onzin om aan te nemen dat iemand die een goede trainer is, ook zomaar een goede directeur is met een gezonde visie voor de jeugdopleiding. Als van Gaal als coach een voorbeeld is voor wat hij gaat doen als directeur, dan staat ons nog wat te wachten...Dat kan nooit goed gaan op de lange termijn...

20-11-2011 11:43

robizkit +0

Dan had je op moeten letten: Ten Have heeft aangegeven wat het profiel van de AD moest zijn: Verstand van voetbal, een Ajax hart, Kennis en ervaring, wijsheid, doorzettingsvermogen, overwicht, verbindend werken binnen een organisatie. Dit is een duidelijk profiel waar van Gaal aan voldoet. Als van Gaal niet komt, en Cruijff blijft (dit is wat jullie allemaal willen) dan hebben we over 2 maanden die achterlijke ling op de belangrijkste stoel binnen de organisatie zitten. Fijn!

20-11-2011 11:59

lasse +0

waarom zou ling achterlijk zijn? ik heb de rvc geen reden horen noemen en zelfs geen reden tegen cruijff!
Hiddink wil miss wel als die ratten weg zijn en anders miss toch wel van duivenbode of molenaar of ling of van basten. dat zijn allemaal mensen die het met cruijff eens zijn maar neit er blindelings achteraan lopen

20-11-2011 12:02

robizkit +0

Financieel is het bij die club een rotzooi. Hij is in 2007 ingestapt. in 2010 zijn ze gedegradeerd en het jaar er op weer gepromoveerd. Daarnaast is hij erg dubieus met zijn voedingsrotzooi. Daarnaast heeft hij nog helemaal niks bewezen en een vele malen groter risico dan van Gaal. Maar omdat Cruijff het zegt, neemt iedereen het maar over. Als Ling komt is het einde pas nabij. Met van Gaal hebben we zeker nog toekomst. Hiddink wil niet komen omdat het een slangenkuil is. Zolang Cruijff blijft zal deze onrust blijven, ongeacht wie er dan ook werkt. van Basten voelt zich ook genaaid door Cruijff omdat hij eerst op voorspraak van Cruijff mocht komen, maar Cruijff daarna opeens allemaal onderzoeken wilde van te voren. Toen is hij afgehaakt. Molenaar is een buikspreekpop van van Gaal. Absoluut niet integer en dat zou een ramp zijn voor Ajax. Net zo'n gladjakker als van den Boog. van Duivenbode gaat het zeker niet doen. Als commissaris misschien maar niet als directeur.

20-11-2011 12:10

anti-devries +0

hoezo hiddink niet dan is eindelijk iedereen opgerot waardoor hiddink of van basten niet wilde komen??

20-11-2011 12:03

robizkit +0

Ajax zal altijd onrustig blijven, daar heeft Hiddink geen zin in. Die gaat voor veel geld naar Chelsea of Anzhi. van Basten voelde zich genaaid door Cruijff omdat er opeens allemaal onderzoeken moesten komen. Hier veranderd dus niks aan. Daarom mogen we heeeeeel blij zijn dat van Gaal hier in durft te stappen

20-11-2011 12:13

opsspo +0

Ok, en waar haalt deze Ten Have de wijsheid vandaan dat dit het juiste profiel is voor een directeur in een voetbalinstituut als Ajax? Maar buiten dat, waarom past Louis in dit profiel?

Verstand van Voetbal? Ja, maar dan alleen op zijn manier (wat totaal niet aansluit op het technisch plan...)

Een Ajax hart? Mwa, je kan veel zeggen over Cruijff, maar hij heeft nooit Ajax publieke laten vallen als zijn club door de vete met Van Gaal (wat Louis kort geleden wel nog deed...)

Kennis en Ervaring? Dat kan hem inderdaad niet worden ontzegd.

Wijsheid? Erg subjectief en totaal niet relevant...

Doorzettingsvermogen? Ja, dat is wel duidelijk.

Overwicht? Hoezo is dat belangrijk? Volgens mij moet een directeur een leider zijn die goed kan delegeren, niet een leider op basis van overwicht.

Verbindend werken? Nou, zover ik naar zijn carriere als coach kijk werkt hij alles behalve verbindend...

20-11-2011 12:20

robizkit +0

Je gaf net zelf aan dat je een coach niet kan vergelijken met een AD. Het profiel is opgesteld door de RvC. Cruijff heeft Ajax zo vaak in de steek gelaten dus ga daar nu niet over beginnen! van Gaal is verreweg de beste keuze voor de lange termijn samen met alle oogappels van JC binnen de organisatie. prima toch?

20-11-2011 12:24

opsspo +0

Kijk, in heb echt niks tegen van Gaal (ook al ga ik nu erg op hem in). Als ze hem de kans willen geven met de juiste redenen vind ik het prima, die kans verdient hij wel.

Maar de mensen die hem de kans geven doen dit volgens mij om volkomen de verkeerde redenen. Daar erg ik mij kapot aan!!

Nogmaals, waar is deze keuze op gebaseerd? Dat is het enige wat ik wil weten, en niet van die vage steekwoorden, maar echt duidelijk en goed onderbouwd waarom Louis de man voor de taak is. Eigenlijk vind ik dat van Gaal zelf ook wel wat van zich mag laten horen op dat vlak, maar die houd zich angstvallig stil....

20-11-2011 12:31

robizkit +0

van Gaal is een voetbaldier in hart en nieren en heeft een enorm Ajax hart. Zo stond hij bij het afscheid van Bobby als trainer van AZ in een AJAX stropdas een prachtig eerbetoon te geven aan Bobby. (Cruijff was hier niet bij) Ditzelfde geldt voor het afscheid van Edwin.Hij spreekt over ZIJN AJAX en Cruijff spreekt over DIE club in DAT stadion met DIE supporters. Een echte clubman.

van Gaal zal nooit iemand afvallen binnen zijn organisatie TENZIJ hij daar gewichtige redenen voor heeft zoals bij Koeman.

van Gaal weet hoe het is om in zo'n roerige organisatie te werken. Hierdoor weet hij ook hoe het niet moet, wat de valkuilen zijn en wat belangrijk is. Daarnaast komt hij te werken met jongens die hij zelf altijd getraind heeft, succes heeft behaald en een goede band mee heeft.

Van Gaal zal altijd de jeugd prevaleren boven aankopen, en ziet het belang van een goede jeugdopleiding en het persoonlijk opleiden van spelers. Dit heeft hij zowel bij AZ als Bayern weer laten zien na zijn periode bij Ajax en Barca.

Van Gaal kan erg zakelijk zijn, maar ook heel sociaal/persoonlijk. Hierdoor is hij de ideale schakel tussen het technisch gedeelte van de club en de rest van de directie.
Hierdoor denk ik ook dat er meer naar de supporters geluisterd gaat worden, aangezien hij dit heel belangrijk vind en weet dat supporters je kunnen maken of breken.

Hij is een doorzetter pur sang, gaat altijd voor het hoogst haalbare en durft de discussie met de overige directie en RvC aan te gaan in het belang van Ajax.

Daarnaast is hij natuurlijk een charismatisch en vooraanstaand persoon binnen de voetbalwereld. Een uitstekend uithangbord voor de club, en tenminste niet zo'n gladde aal als van der Boog. Opkomend voor de belangen van Ajax en uitgaang van het hoogst haalbare tot in de perfectie uitgevoerd op welk gebied dan ook.

Inhoudelijk kunnen we hier natuurlijk een enorme discussie over gaan voeren, maar dit is MIJN mening en veelal ook feiten. Als Ling of b.v. Molenaar op die plek gaat zitten, dan is het maar weer afwachten wat er gaat komen.

20-11-2011 12:54

Jopie14 +0

Het is toch inmiddels duidelijk, zeker na gisterenavond, wat de meerderheid van het publiek wil!!

Wordt het niet eens tijd om die 4 parasieten uit de RVC en Uri Coronel desnoods hardhandig
de tent uit te gooien?!

WIJ WILLEN JOHAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

20-11-2011 11:26

lasse +0

ja maar onze meester profesoor ten have zag ook een spandoekje emt van gaal vooor altijd magistraal, en terecht die ma nheeft ons veel gebracht.
dus denkt hij meteen met zijn uitstekende verstand dat we ze allebei willen en toen ten have rot op werd aangeheven zat hij denk net toevallig ff te schijten ofzo, want daar heb ik een niet over gehoord.
iedereen ziet toch dat die ten have er alleen voor zichzelf zit als je die reactie op de wedstrijd en supporters ziet. schandalig!!
weg ermee en neem die andere revc-vriendjes (excl johan) en die uber-rat coronel ook mee!!!

20-11-2011 11:30

robizkit +0

zo´n belangrijke vergadering en dan gewoon te laat aan komen kakken. Het is toch werkelijk ongelofelijk!! Maar daar hoor je niemand hier over natuurlijk!

20-11-2011 11:24

anti-devries +0

die TenH blijft maar lullen over beste trainert aller tijden en beste voetballer aller tijden dat het prachtig is en bla bla bla. maar daar gaat het hele gezeik niet over. hij liegt dat hij barst dat hij JC binnen de club wil houden iedereen weet dat. omdat hij achter zijn rug om van Gaal binnen haalde, als hij komt. dus als de rest van de ledenraad hier intrapt dan zijn het echt een stel m.ngolen niet normaal!!!

20-11-2011 11:01

afc_red +2

Ja sinds wanneer is V Gaal de beste trainer ooit?
Rinus Michels en Stefan Kovács waren zeker scouts?

20-11-2011 11:57

janfra +0

Eigenlijk was de beursgang al de 'doodsteek'.
Dat eerst oplossen en er dan weer een voetbalclub van maken.
Maar hoe? Een plan om de overige 27% 'geschonken' te krijgen van de shareholders is naw teveel gevraagd. Of toch niet? Om Ajax te redden?

20-11-2011 10:56

OnkelXXX +0

Ik denk dat massaal geen seizoenskaart meer nemen, wel iets duidelijk zal maken, als Uri en z'n mannen winnen...

20-11-2011 10:48

Bookie +0

Er kan wel gestemd worden over een motie van wantrouwen, niet voor direct ontslag.

20-11-2011 10:44

Hwb +1486

Klopt. Voor ontslag schijnt ook het bestuur (Coronel, Krant en iemand die ik nu even niet kan bedenken) akkoord te moeten gaan. Dat lijkt mij (helaas) niet waarschijnlijk.

20-11-2011 10:46

Jannus18 +0

Ze gaan in ieder geval wel proberen aan te sturen op een liquidatie van Molenaar. Uri heeft hem voorgedragen voor royement als lid van Ajax. Wordt er toch nog gestemd. Ze weten dat nieuwe Bestuursraad hun nooit durft weg te sturen (zijn maar 6 mensen)

20-11-2011 10:42

anti-devries +0

dus jij zegt gevolg is dat molenaar verbannen word en dat uri en zijn RVC mag blijven zitten?

20-11-2011 10:48

Jannus18 +0

Ja dat gaan ze proberen.

20-11-2011 11:07

baklap +0

Molenaar heeft ten minste eerlijk uitgelegd hoe het allemaal zit endie ten have is de grote leugenaar die er alleen maar op uit zijn om Johan weg te krijgen.

20-11-2011 11:05

baklap +0

Dit is toch om gek van te worden die bobo's denken alleen maar aan hun eigen hachje zo gaat AJAX helemaal naar de klote.Het is niet Cruijf die tgenwerkt maar hij word juist constant tegengewerkt door hun.Als die bobo's zo doorgaan beseffen ze niet denk ik dat ze de woede van de fans aanjagen.
ROT OP MET DIE TEN HAVES EN CORONELLETJES

20-11-2011 10:37

lasse +0

als z eer na vandaag nog zitten en dan nog een streek uithalen(zoiets als jonk terugroepen) dan gaat het elke wedstrijd zoals gister maar dan nog 10X erger!!!

20-11-2011 10:42

anti-devries +0

wat een gezeik gewoon stemmen!!
dan weet je automatisch wie in de meerderheid is lijkt me... enige probleem is dat de supporters natuulijk weer buitenspel worden gelaten!!!

20-11-2011 10:32

wilyha +2

de stemming was toch al niet optimaal

20-11-2011 10:30

vl007 +0

Ajax is Ajax niet meer. Ajax is verleden tijd. Tijd voor een nieuw tijdperk. FC Amsterdam met de filosofie van Ons Nr 14.

20-11-2011 10:25
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.