Van 't Schip rekent dit seizoen niet meer op Hlynsson wegens 'kleine terugval'

door Jesse ter Haar 100

Bron ESPN

Van 't Schip rekent dit seizoen niet meer op Hlynsson wegens 'kleine terugval'

door Jesse ter Haar 100

Bron ESPN

John van 't Schip verwacht dit seizoen geen beroep meer te kunnen doen op Kristian Hlynsson. De middenvelder heeft last van zijn bovenbeen en hoewel hij dicht bij een terugkeer was, lijkt dat er voorlopig toch niet in te zitten.

In de warming-up voor de thuiswedstrijd tegen FC Twente schoot het erin bij de IJslander, die dat duel direct in de basis zou staan en uiteindelijk niet meedeed. Sindsdien moet hij de wedstrijden van Ajax aan zich voorbij laten gaan. 'Hij was op de weg terug, maar hij had van de week een kleine terugval', reageert Van 't Schip na afloop van FC Volendam - Ajax. 'Het is er weer heel licht ingeschoten, dus ik denk dat het lastig wordt voor dit seizoen.'

Een speler die zondag wél succesvol terugkeerde na blessureleed, is Jordan Henderson. Van 't Schip heeft ondanks het kunstgras in Volendam niet getwijfeld om de leider op te stellen. 'Het is meer het moment dat hij echt voelde dat hij er klaar voor was. Vorige week was gewoon nog te vroeg. Inmiddels heeft hij een groot gedeelte kunnen trainen.'

Zodoende verscheen Henderson, met de aanvoerdersband om zijn arm, aan de aftrap. Hij was belangrijk met een assist, maar speelde de wedstrijd niet uit. 'Het was een goed moment om hem eraf te halen. Ik had contact met hem over hoe het ging en het ging op zich goed, maar je wilt hem ook niet door laten gaan, terwijl het niet nodig is.'

Van 't Schip stipt positieve punten aan

Uit de met 1-4 gewonnen wedstrijd tegen FC Volendam neemt Van 't Schip met name mee dat er weer spelers bij zijn. Henderson en Steven Berghuis maakten weer minuten, terwijl Steven Bergwijn en Benjamin Tahirovic volgende week tegen Almere City terugkeren na een schorsing. 'Dat geeft wat meer ruimte en mogelijkheden. Daarnaast is het fijn dat Kenneth (Taylor, red.) twee goals maakt en Brian (Brobbey, red.) en Chuba (Akpom, red.) scoren. Dat geeft vertrouwen.'

Daarmee is het nog niet gedaan voor wat betreft de complimenten. Tegen FC Volendam stond ook Josip Sutalo weer aan de aftrap en de Kroaat kan op lovende woorden van Van 't Schip rekenen. 'Ik vind dat Sutalo de laatste weken ook laat zien dat hij een goede vorm heeft. Hij heeft het moeilijk gehad en daar ben ik tevreden over. Hij oogt scherp, dat is positief.'

Ajax Showtime stelt community-regels op: bekijk het hier!

Lees meer over:
Plaats reactie

Jutter1 +4311

Daar kunnen we toch absoluut niet rouwig om zijn wat deze IJslander betreft. Sterker nog, door deze jongen speelminuten te geven krijg je als club steeds meer de lachers op je hand, maar intussen maakt de club Ajax zich wel onsterfelijk belachelijk:

09-05-2024 13:37

Bals +3762

'Ik vind dat Sutalo de laatste weken ook laat zien dat hij een goede vorm heeft. Hij heeft het moeilijk gehad en daar ben ik tevreden over. Hij oogt scherp, dat is positief.'???????????????? Wist bij de tegengoal niet eens waar zijn man was!!! Dat vergoelijken gaat ons echt niet naar de top helpen.

06-05-2024 09:30

Betuwe85 +20530

Dat was echt een fout idd. Hij lijkt niet te communiceren met zn team genoten. Nu ging Hato ook in de fout die voorzet was veel te makkelijk. Maar het moment met na rust mis je ook communicatie tussen rench en sutalo

06-05-2024 11:55

jerryisthename +31683

Het is idd een stille jongen in het veld. Op zo'n cruciale plek. Dat moet écht beter gewoon.
Zie je al aan zijn uitstraling ook buiten het veld.
Maar hij speelt nu iig beter overall. Hopelijk zet hij dit door en laat hij zijn potentie zien.

06-05-2024 12:14

PetrusKeizer +10739

Sutalo krijgt n veer in zn achterste. Dat zal dan wel n vorm van motiveren zijn. Spelbos was vele malen beter, en dat was ook niet de meest wendbare. Die Sutalo ziet t gewoon niet.

06-05-2024 07:44

FysioPat020 +25603

Schip is dan ook geen echte hulp hè..

06-05-2024 16:23

SwissAjaxFan +3972

Hlynsson hebben niet nodig. Verkopen ajb.

06-05-2024 07:28

mvdk +43700 moderator

Of verhuur zo'n jongen eens 2 jaar en geef hem een kans als hij er klaar voor is? Ik denk dat dit typisch zo'n jongen is die nog wat extra vlieguren nodig heeft. Hlynsson is perfect voor 2 seizoenen Heerenveen.

06-05-2024 07:33

SwissAjaxFan +3972

Sorry wordt net zo als Fitz-Jim en andere voorgangers.
Fitz-Jim bakte er gister ook weer niks van.
Deze gozers zijn mooi om naar te kijken met jochies voetbal maar tussen de grote mannen gaan ze koppie onder.

06-05-2024 07:42

mvdk +43700 moderator

Maar toch zijn het vaak wel het soort jongens die uiteindelijk door een AZ opgepikt doen en het daar plots een stuk beter doen. Een paar jaar ervaring kan ze enorm goed doen, maar dan moeten ze wel spelen. Daarom denk ik dat 2 jaar Heerenveen of misschien zelfs Willem II ze goed zou doen.

06-05-2024 07:55

Jarikoning +7201

Odegaard route voor onze Kris

06-05-2024 07:55

KingJames23 +11424

Dus verkopen aan Real Madrid en dan verhuren zij hem aan Vitesse en Heerenveen?

06-05-2024 11:41

Betuwe85 +20530

Sssst anders krijg je de hele Fj fan club over je heen

06-05-2024 11:56

Fransje1983 +381

Zo'n speler hoort in het goed draaiend elftal te beginnen met minuten maken. Niet alles te spelen in het slechtste ajax ooit.

06-05-2024 06:14

Robertini +39045

Het klinkt hard, maar voor Ajax is dit zo slecht niet. Ik vind het maar een matige speler die hooguit opvulling kan zijn in de selectie. Ik vind het irritant dat hij altijd maar moet spelen onder Vh Schip.

Sympathieke jongen, maar echt geen Ajax-middenvelder.

06-05-2024 02:25

JesusZoonVanGod +5820

Typisch gevalletje van te vroeg voor de leeuwen gegooid. Hij is pas net 20 en heeft in mijn ogen echt wel laten zien dat hij potentie heeft. Het is mijn inziens niet helemaal eerlijk om al zoveel druk op zo'n jongen te leggen.

Komend seizoen z'n kansen geven, maar niet meer direct in de basis zetten. Ik denk dat hij nog grote stappen kan gaan zetten.

06-05-2024 07:21

Robertini +39045

Ik zou hem verhuren. Hij heeft mij nog niet echt potentie laten zien, ik betwijfel of het wat gaat worden.

06-05-2024 10:55

Betuwe85 +20530

Is ook een sp ler die als wissel gebruikt zou moeten worden om zich te ontwikkelen niet als basis speler daar is hij fysiek te licht voor op het moment

06-05-2024 11:57

afca1985 +21195

Doe eens wat aan de medische staf, Ajax!!!

06-05-2024 02:16

Hunkelaars +3365

Marcel Keizer wordt komende week gepresenteerd als coach Ajax1.
Assistenten: Vos-Chivu staan vast.

06-05-2024 00:10

Robertini +39045

Gaat helaas niet gebeuren, maar ik zou het zo slecht niet vinden. Hij kreeg Ajax 1 in een enorm moeilijke situatie, maar er zat wel een idee achter. Ajax ging steeds beter spelen onder hem. Ik vind hem niet het ergste dat kan gebeuren, FdB zou ik bijvoorbeeld veel erger vinden.

06-05-2024 03:12

Toni21 +3527

Blessure of niet ik heb het hele seizoen al niet op Hlynnson gerekend

05-05-2024 23:00

Artemio +31768

Prima role player voor volgend seizoen. Beetje zoals Branco.

05-05-2024 22:54

Toni21 +3527

Als het type Hlynnson de kwaliteit is die je op de bank hebt zitten kan volgend seizoen ook gelijk de prullenbak in

05-05-2024 23:02

Robertini +39045

Wat is zijn specifieke rol dan? Van Akpom kan ik dat bijvoorbeeld wel zien, als invaller oorlog maken in de laatste derde, maar Hlynsson blinkt nergens specifiek in uit.

06-05-2024 03:15

Ans B +19809

Wel in gogme, taakgerichtheid, inzet en spelen zonder bal (dat laatste heb ik van 'horen zeggen').
Daarnaast heeft hij veel gevoel voor de combinatie en het positiespel, een goede basistechniek en scorend vermogen. In alles juist wel een typische Ajaxspeler in de traditie: spelend in dienst van het elftal. Die zijn vaak minder geliefd en worden vaker onderschat.

Hij kan in potentie nog erg belangrijk worden voor Ajax, met name in een goed draaiend team. Of dat ook echt gaat gebeuren is afwachten natuurlijk, want dat ligt ook aan de juiste balans én de concurrentie (plus de voorkeur van de trainer).

Dit seizoen was qua ervaring misschien belangrijk voor hem, maar eigenlijk kwamen die vele basisplekken te vroeg naar mijn mening. En Van 't Schip bleef hem maar opstellen desondanks. Had helemaal niet gehoeven en zeker niet gemoeten. Soms worden spelers op die manier verpest, dus ik hoop niet dat dit op hem van toepassing is. Eerder heb ik dat idee wel gehad bij El Ghazi: die zakte steeds dieper weg nadat De Boer hem elke keer opnieuw opstelde, terwijl hij al tijden uit vorm was. En elke keer werd hij daarom geconfronteerd met zijn eigen falen, versterkt nog door het gejoel van het publiek tegen hem.
Ik ga niet zeggen dat dit zijn carrière heeft verpest, want dat kan ik helemaal niet beoordelen, maar ik heb wel gezien dat hij steeds dieper viel en ik kan evenmin uitsluiten dat dit van grote invloed is geweest op de rest van zijn carrière.
Je ziet wel vaker dat spelers na een veelbelovend begin het toch niet gaan maken. Ik vind het altijd intrigerend wat de oorzaak daarvan is, maar daar kom je vrijwel nooit achter. Eén van mijn theorieën is dat dit o.a. een mentale oorzaak kan hebben; in de zin dat te vroeg pieken ook kan leiden tot te hoge verwachtingen die dan tegen je gaan werken in de vorm van een te hoge interne en/of externe druk, zodat je dan steeds slechter ipv beter gaat voetballen. Dat kán een speler nekken.

07-05-2024 12:34

Robertini +39045

Jij ziet het heel duidelijk anders dan ik, ik zie geen van deze kwaliteiten in hem, behalve inzet, maar dat hebben wel meer spelers die niet geschikt voor Ajax zijn.

Wel eens met je andere paragraaf, soms moet een speler tegen zichzelf (en het publiek) in bescherming genomen worden.

07-05-2024 12:40

Aram +17844

Jaartje JA volgend seizoen zou ik zeggen.
Het kan nog best wat worden.

05-05-2024 22:22

Nr.10 +110953

Heeft al zoveel in Jong gespeeld, dan kan je hem beter een jaartje verhuren aan Heerenveen ofzo.

05-05-2024 23:07

Aram +17844

Ook goed!

05-05-2024 23:30

Epiret +4369

FC Terugval….

05-05-2024 22:18

Jake the Snake +17336

Ik vind Hlynsson een aardige speler, maar hij hoort eigenlijk nog geen basisplaats te hebben.

05-05-2024 22:12

Tommyshelby +128441

Sneu voor Hlynsson, weer een slachtoffer van de medische staf.

05-05-2024 21:29

afct +8922

Ajax moet met spoed terug naar op ieder vlak de beste willen en zijn. En dat is dan ook de medische staf.

05-05-2024 21:26

Amp +37502

Gezien Kroes gaat toveren, kan hij hopelijk ook wat kwaliteit in de medische staf toverstaffen. Maar die zal daar als TD waarschijnlijk niet meer over gaan.
Ongekend hoe vaak er spelers een terugslag krijgen of complete downgrades zijn geworden bij terugkeer doordat zij te snel of verkeerd zijn teruggekomen.

05-05-2024 21:18

Ans B +19809

Ja, is inderdaad héél opvallend, maar ik vind óók dat 'we' niet te snel moeten oordelen dat dit de schuld is van de medische staf, want het kan ook aan andere dingen liggen, dus dat moet eerst worden onderzocht - door Ajax zelf dus.

Voor mij voor de hand liggende alternatieve verklaringen zijn: halfbewuste/onbewuste mentale oorzaken (wil een speler wel terugkeren in deze malaise?), te grote druk van de trainer (of de trainer die adviezen negeert), of te groot ongeduld bij de speler.
En het kan natuurlijk ook één grote bundel zijn van meerdere verklaringen, zoals ook toeval een rol kan spelen.

Het enige dat ik zeker weet, althans volgens de berichten hier, is dat Van 't Schip een advies heeft genegeerd wat betreft Brobbey. Ik vind dat zelf nooit verstandig. En eigenlijk niet verantwoord richting Brobbey zelf, die natuurlijk dolgraag mee wil naar het EK. En dat kun je ook nog in het belang van Ajax zien qua ervaring opdoen en in de etalage staan voor het moment dat ze hem wél willen laten gaan.

07-05-2024 12:53

Amp +37502

Ik baseer mijn mening/post met name op meerdere jaren (pakweg afgelopen 10 seizoenen), dus niet alleen dit seizoen,als ik het heb over hoe vaak spelers te snel vrij werden gegeven en een terugslag kregen. Ligt uiteraard niet alleen aan medische staf, maar is toch wel opmerkelijk. Trainers spelen ook wel een behoorlijke rol, zoals jou opmerking brobbey VS schip. Sommigen wijzen bij de slechte conditie van afgelopen twee seizoenen naar de conditietrainer. Gekke is dat diezelfde man er ook was toen ten hag trainer was, en toen hadden we veelal zoveel inhoud dat we tot eind vh seizoen gas konden blijven geven. Ben dan ook vooral benieuwd wie verantwoordelijk is voor die slechte conditie van de afgelopen jaren: medische staf, conditietrainer, trainer?
Gezien kroes de bezem erdoor wilde, hoop ik dan ook dat hij ook die tak door gaat lichten en gericht gaan versterken. Kan me niet voorstellen dat alles echt buiten hun schuld om is

07-05-2024 15:34

Ans B +19809

Dat laatste is ook onwaarschijnlijk, maar tegelijkertijd niet uit te sluiten. Ik hoop inderdaad dat hier goed naar gekeken wordt.
Goed ook om te horen dat jij het over een langere periode bekijkt en patronen ziet. Ik let er in het algemeen minder op, en richt me b.v. eerder op mentale processen en issues. En daar wil ik qua conditie wel een aspect belichten die mensen snel onderschatten: als er in een seizoen of fase van een seizoen (of wedstrijd) veel mentaal te verwerken is, dan heeft dat een directe weerslag op de fysieke weerbaarheid, dus ook op de fitheid. Dat kán één van de verklaringen zijn voor de snelle vermoeidheid c.q. de gebrekkige conditie. Voor mij persoonlijk is dit absoluut een factor geweest. Of het alles verklaart weet ik natuurlijk niet, dan moet je véél meer weten over hoe er is getraind, wat er is gemeten enz. Het lijkt onwaarschijnlijk dat die mentale factor alles verklaart, dus ik vermoed dat er meer aan de hand is. Tegelijkertijd is het m.i. niet onmogelijk. Stress en fitheid bijten elkaar enorm is mijn overtuiging (en ik vermoed dat dit wetenschappelijk is aangetoond). Aan langdurige stress was er bepaald geen gebrek voor de spelers. Voor sommigen al twee seizoenen lang trouwens.

07-05-2024 20:06

Amp +37502

Dat conditionele is ook wel dubbel. Mentale aspect speelt zeker een rol. Alleen bizar te zien hoe vaak bepaalde spelers kramp hebben dit seizoen. Slechte voeding, slecht drinken, of echt verkeerde conditie? Echter is de tactische gatenkaas en slechte positiespel van afgelopen twee seizoenen ook wel een belangrijke factor. Die gasten staan compleet uit elkaar, waardoor je automatisch meer moet lopen. Daarbij is het druk zetten totaal anders dan onder ten hag behoudens de kwaliteit uiteraard. Alleen... Kan me niet herinneren dat andere clubs ook zoveel kramp-gevallen hebben gehad, en veel van die zijn kwalitatief ook nog minder

08-05-2024 19:18

Ans B +19809

´Echter is de tactische gatenkaas en slechte positiespel van afgelopen twee seizoenen ook wel een belangrijke factor.´

Daar had ik niet bij stilgestaan, maar ja inderdaad, zeker een factor.
Eigenlijk kan ik er nog steeds niet over uit hoe onthutsend slecht dit Ajax is op dat en vrijwel alle andere soort fronten. Na Schreuder dacht ik niet dat het nóg slechter kon....

En kramp, ja, ook al zo raar en ongelofelijk.

09-05-2024 00:09

Apoc9 +1663

#MedischeStafOut

05-05-2024 21:17

AjaxPositivo +6954

Rijp voor verhuur aan Heerenveen oid

05-05-2024 21:16

DamskoStrijderss +9623

Hahahahhaah terugval. Bij ieder normaal functionerend bedrijf had de partij met de verantwoordelijkheid voor elke 'terugval' al lang zijn baantje kwijt geweest. Bij Ajax kan en mag alles gewoon dit seizoen.

05-05-2024 21:00

WantAmsterdam +116022

Niet alleen dit seizoen, dit seizoen is het het ergst maar deze “terugval” medische staf is al jaren een groot probleem.

05-05-2024 21:01

Rockanje23 +36996

Jaaaa daar is ie ! Voor een volle bingokaart; Terugval !

05-05-2024 20:58

WantAmsterdam +116022

Ach ja, onze medische staf, de enige binnen Ajax die nog incompetenter zijn dan onze trainerstaf op dit moment

05-05-2024 20:55

DD +6379

Sneu voor die jongen.... wat betreft zijn voetballendekwaliteiten ben ik er niet rouwig om. Lichaam van een A junior en geen speciale wapens.... voor een nummer 10 van Ajax is dat te matig. Kan wellicht uitgroeien tot niveau Klaassen maar eigenlijk zie ik dat ook nog niet eens gebeuren.... helaas

05-05-2024 20:48

Professor +11126

Kleine terugval klinkt bekent bij Ajax.

Wel toevallig Henderson is in Engeland behandeld en die kan na een aantal weken wel gelijk bijna een hele wedstrijd spelen.

05-05-2024 20:46

Breuk +25046

Afkloppen

05-05-2024 21:58

Arnold.L +2609

Krijgen we na twaalven nog een trainer nieuwsupdate?

05-05-2024 20:41

wijzijndebeste123 +163122

Hopelijk iets als:
“Ajax nagenoeg rond met Francesco Farioli.”

05-05-2024 20:46

Rockanje23 +36996

Ik hoop meer op: “Peter Bosz volgt zijn hart en keert psv na één jaar de rug toe om terug te keren naar Ajax”

05-05-2024 22:14

Artemio +31768

Peter Bosz doet zijn best om PSV’er te worden.

05-05-2024 22:48

rodnet +10264

Ik moet het nog zien met die jongen, ik zie er absoluut geen nieuwe Litmanen of Bergkamp in.

05-05-2024 20:38

LukaLitmanen +81962

Een schat van een jongen en ik hoop voor hem dat hij snel fit wordt, maar ik ga hem zeker niet missen:

Het is echt een hele saaie en middelmatige speler.

- 1 assist in 28 wedstrijden kan echt niet als nr 10
- verliest gemiddeld 70% vd duels
- tegen Feyenoord een pass zuiverheid van 30% (!)

05-05-2024 20:37

DeKenner +9276

Je weet er de statistieken wel tussenuit te vissen hè?

05-05-2024 20:49

LukaLitmanen +81962

Ik baseer me gewoon op de algemene statistieken en sofascore

https://eredivisie.nl/competitie/clubs/ajax/#statistics

05-05-2024 21:06

DeKenner +9276

Ja, en daar weet je de statistieken er wel tussenuit te vissen hè?

05-05-2024 21:18

LukaLitmanen +81962

Wat is je punt nou precies?

Dat ik me baseer op feiten en jij op onderbuik?

06-05-2024 08:01

DeKenner +9276

Leek me niet zo heel moeilijk, maar oké: van de talloze statistieken die er van deze jongen beschikbaar zijn, kies je net drie dingen eruit die negatief zijn, terwijl je net zo gemakkelijk drie positieve dingen eruit had kunnen kiezen.

Zo kun je iedere speler wel afkraken (of ophemelen). Iedere vorm van nuance ontbreekt. Het kan als stemmingmakerij bestempeld worden. Het is ook een bepaalde keuze. Sta je positief in het leven, of ben je liever zuur. Jouw insteek getuigt in ieder geval van weinig support.

06-05-2024 18:24

thelordjoshua +10641

makkelijk om hem zo te beoordelen

06-05-2024 01:10

WijZijnAjaxAmsterdam +11611

Die medische staf mag ook wel eens vervangen worden.

05-05-2024 20:19

Zuid2 +2523

Ohja Hlynsson, niet gemist.

05-05-2024 20:16

Wobbo +11186

Tja voor zijn blessure werd het ook steeds slechter qua spel. Die had veel vaker rust moeten krijgen. Maar ja..

05-05-2024 20:15

thelordjoshua +10641

Die vent was op, heeft echt wel een aantal echt goeie potten gespeeld, moest rustig gebracht worden, beetje té snel gegaan.

06-05-2024 01:10

Chalana1984 +4402

Laat die jongen maar eens goed vakantie houden. Is te zwaar belast geweest. Als hij fysiek sterker wordt, kan hij in de toekomst best wel eens verrassen.

05-05-2024 20:09

appiehappie +3022

Tahirovic wordt niet gemist. Svp bord om zijn nek met tekst: Te Koop !

05-05-2024 20:07

FlyingDutchMan +17310

Mooi, die was zwaar aan vakantie toe..

05-05-2024 20:05

PeterLarsson +13212

Teveel moeten spelen en op je tenen moeten lopen omdat je het niveau (nog) niet kan, is inderdaad een garantie voor dit soort blessures

05-05-2024 20:04

Kryptonite +76738

Oh no. Anyway.

05-05-2024 20:04

ajaxwestland09 +28932

Dit is deels de medisch staf en conditietrainer en deels de jonge spelers zitten vol met druk en presteren, waarbij je dit ook op het conto van de technische staf kan plakken , logisch op hun tenen lopen dan knapt er iets blessures en te snel willen waarbij je een terugval hebt

05-05-2024 20:01

wijzijndebeste123 +163122

"Kleine terugval"

Dat betekent bij Ajax dat hij terug is begin 2026.

05-05-2024 20:00

Mv9494 +16617

Met onze medische staff wel.

Hopelijk gaan we eindelijk horen we de nieuwe trainer wordt aankomende week. Denk het wel. Farioli kom er maar in. Denk dat Potter is afgehaakt.

05-05-2024 20:14

wijzijndebeste123 +163122

Ik verwacht dat we deze week horen dat Farioli de nieuwe trainer wordt.

Horen we niks dan zijn ze nog steeds op Potter aan t wachten. Zou dom zijn. Die staat niet te trappelen en houdt ons aan t lijntje id hoop dat er iets beters voorbij komt zoals bv. West Ham Utd.

05-05-2024 20:17

Patrick97 +449

Kunnen ze bij Ajax niet meteen de terugval al incalculeren bij de hersteltijd? Scheelt een hoop ergernis en teleurstelling voor ons

05-05-2024 19:59

Myriad +7031

Bergwijn en Tahirovic totaal niet gemist vandaag.

Hopelijk wordt Mannsverk binnenkort ook gepasseerd door bijvoorbeeld Vos.

Dan komt er langamerhand weer wat meer voetbal in het team.

05-05-2024 19:58

Ajaxsupporter02 +13858

Vos of Fitz-Jim voor Mannsverk lijkt mij prima. Zeker tegen die zwakke tegenstanders nog komende wedstrijden.

05-05-2024 20:03

ajaxwestland09 +28932

Die is veel te snel gebracht! Je ziet dat vaker met jongere spelers die gaan op hun tenen lopen en krijgen een blessure en een terugval

05-05-2024 19:58

DeWijsneus +25657

Alleen bij Ajax, waarbij je met een ingegroeide teennagel nog voor een jaar eruit kan komen te liggen.

05-05-2024 19:56

@Maar7en +1562

Sutalo zag er niet heel scherp uit bij de 1-4 helaas. Raar dat hij als een blind paard naar de 1e paal rent en de speler uit zijn rug laat lopen en direct scoort. Als hij bij zijn man was gebleven was er waarschijnlijk niks aan de hand geweest.
Helaas verslappen ze te vaak in een wedstrijd en blijf je zelfs bij een 0-2 voor nog bibberen en hopen dat ze het over de streep trekken… zelfs tegen Volendam.

05-05-2024 19:56

Koningtoto +59993

Kleine terugval die niemand aan had zien komen.

Wanneer kan je bij unibet inzetten op langere blessures bij Ajax?

05-05-2024 19:54

ajaxwestland09 +28932

Dat heeft deels met de medisch staf te maken maar ook deels met druk als je constant op je tenen loopt dan knapt het een keer

05-05-2024 19:59

AjaxNWH90 +1854

Heel spijtig en triest voor die knul maar ik vind en vond hem weinig toevoegen aan het spel. In het begin was die aardig kwa spel maar je staat met een man minder op het veld lijkt het wel. Niet dat de rest nou zoveel toevoegt maar ok..

05-05-2024 19:53

leeke +10380

O en kan je miss uitleggen waarom hij het in het begin wel goed deed dan. Want er zal dan wel een reden voor zijn. Je speelde zoiezo niet met 1 man minder,Hlynnson maakte de meeste km trouwens

05-05-2024 20:00

pro14 +785

Pirlo was niet snel maar liep vaak juist enorm veel km in een wedstrijd. Zorgde dat hij op de goede plek stond en hoefde daardoor niet te sprinten.

05-05-2024 21:27

leeke +10380

Als je nou iedereen met Pirlo gaat vergelijken,dan zijn alle spelers bij ajax rijp voor fc bal op het dak 5

06-05-2024 05:12

Bassey +8195

Sutalo speelt inderdaad beter maar hij zat er wel ff flink naast vandaag

05-05-2024 19:52

Gooseman +11855

Hé wat vevelend.

05-05-2024 19:52

Ajax1204 +38016

We hebben zo mogelijk nog meer terugvallen in blessures dan tegendoelpunten. Best een prestatie

05-05-2024 19:51

Udenaar +5888

Hoop dat deze jonge volgend seizoen verhuurd wordt aan een middenmoter

05-05-2024 19:51

Slang3 +45748

Nee joh, gewoon erbij houden maar niet in een rol met 20 basisplaatsen. Af en toe invallen, in kleine potjes starten. Zoals het normaal is op die leeftijd en niveau. Dit seizoen sloeg nergens op om hem zoveel te laten spelen

05-05-2024 19:52

leeke +10380

Kijk eindelijk iemand die het begrijpt,had ook niet anders van jou verwacht

05-05-2024 20:01

Slang3 +45748

Hij heeft echt wel zijn inbreng gehad met 7 goals en ook altijd goed druk zetten. Maar toen Berghuis weg was en hij meer naar rechts moest + de vermoeidheid werd het minder, Schip zijn fout dat hij hem liet doorspelen en laat wisselde steeds

05-05-2024 20:08

ajaciedje90 +59737

Ajax 0 prijzen, 100 blessures.

05-05-2024 19:50

wijzijndebeste123 +163122

WZAWZVG

Wij Zijn Ajax Wij Zijn Van Glas

05-05-2024 19:59

Marcw1972 +16520

Ah, de traditionele terugval

05-05-2024 19:50

daslogisch1 +10053

Alsof het van deze brugpieper af gaat hangen. Schip is fanboy van hem blijkbaar.

05-05-2024 19:49

daansonafca +2223

En jij blijkbaar niet.

05-05-2024 19:51

daslogisch1 +10053

Wie wel buiten Schip dan.

05-05-2024 19:54

daansonafca +2223

Geen idee, maar de benaming brugpieper is in mijn ziens nergens voor nodig.

05-05-2024 19:57

daslogisch1 +10053

Mij wel dus dat is jammer dan.

05-05-2024 19:58
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.