Van der Sar: 'Tevreden over Overmars'

door BvdPloeg 76

Van der Sar: 'Tevreden over Overmars'

door BvdPloeg 76

Laatst geüpdatet

Edwin van der Sar weet nog niet of Marc Overmars nog lang bij Ajax blijft, maar hij geeft in de nieuwe Voetbal International wel aan dat hij tevreden is over de werkzaamheden van zijn collega.

Van der Sar laat weten dat nog dit jaar over de toekomst van Overmars wordt overlegd. 'Dat zal in november, rond de aandeelhoudersvergadering, duidelijk worden. Stabiliteit in een organisatie is belangrijk, helemaal als je ziet hoe het bij Ajax in het verleden is geweest.'

De oud-doelman weigert Overmars te laten vallen. 'Natuurlijk is het niet prettig voor het technisch hart als versterkingen zoals Yaya Sanogo geen versterkingen blijken te zijn. Of iemand als Cuenca, die echt veel potentie had, maar alleen maar geblesseerd was. Maar je hebt plussen en minnen. De komst van Kasper Dolberg was niet unaniem, maar Marc maakte zich er hard voor, waardoor het doorging. Het is tweeledig, denk ook bijvoorbeeld aan de komst van spelers als Milik en Younes. Ik weet hoe wij intern met elkaar omgaan, ondersteunend maar ook hard tegen hard. Ik ben tevreden over hoe hij zijn rol vervult. Het rapportcijfer laat ik aan jullie.'

Lees meer over:
Plaats reactie

AJAXTHELEGEND +1

Overmars doet het gewoon erg goed .

02-09-2016 08:19

J00DT0TMIJND00D +0

Tja wat moet hij anders zeggen, hij zal zijn maatje natuurlijk niet afvallen.

01-09-2016 11:58

PeriJode +0

Ik dacht dat circus renz failliet was.

01-09-2016 09:19

fanvooraltijd +6818

dit is het grote manko bij Ajax !! vd Sar en Marc en de RVC is zeer tevreden en geven elkaar schouderklopjes. de supporters en sponsoren zijn ontevreden vanwege erg slecht en saai voetbal en slechte prestaties. En als Sar ,Marc en RVC tevreden zijn met geen kampioenschap ,geen CL, geen beker en slecht voetbal .dan ben je als fan hopeloos.

31-08-2016 22:17

de-Ajacied +8

Maar wie is er tevreden over vd Sar.?

31-08-2016 22:07

Yoyoyoyo +0

Tuurlijk. " ik help jou, en jij helpt mij."
Goh, Van der Sar is helemaal blij met Overmars, en vice versa.
Wat een verrassing.

31-08-2016 21:15

Flarkow +0

Vriendjespolitiek ten top iedere lamme kameel ziet toch hij niet voldoet met zn halve selectie en ruk aankoopbeleid ieder jaar

31-08-2016 20:35

A-west +5744

Ja, alleen zijn wij niet tevreden over vd Sar. Die discussie is hem schijnbaar ontgaan. Totaal ongeschikt voor de rol die hij nu vervult. Inderdaad mag die irritante L,ami ook wel weg daar op de bank. Wat een rare circusact voert hij toch steeds weer op met zijn A4 tjes.
En zo hebben we altijd wel wat te zeiken. Ha,ha. maar dat is nou eenmaal zo als je als Ajax de beste wil zijn:

31-08-2016 19:26

hallo1 +0

Overmars op de plaats van Van der Sar dan kan hij mooi blijven onderhandelen bij transfers. En een echte TD aan trekken die de scouting en wat er mee gedaan wordt in gaat stroom lijnen. Van der Sar keeperstrainer maken dan zijn we ook van die irritante l'ami af. Wie gaat dat even regelen?

31-08-2016 19:01

Jan Doedel +4308

Wij van WC-EEND adviseren.........idd WC-EEND

31-08-2016 18:30

Yoyoyoyo +0

Klassieker!

31-08-2016 21:17

ST +23084

Overmars heeft meer voor de club betekent dan Vd Sar als directeur. Die Kermit de kikker was ineens marketing baas terwijl hij alleen wist hoe hij ballen moest tegen houden.

31-08-2016 18:29

Yoyoyoyo +0

Overmars is ook gekomen terwijl hij een blauwe maandag bij GAE gewerkt heeft in die functie, en wat waren ze daar blij dat ie weg was.

31-08-2016 21:18

Voetbal1900 +1

Die houden elkaar toch elke keer de hand boven het hoofd!

31-08-2016 18:05

Freddy Al +11

Overmars heeft het deze jaargang goed gedaan,het gespuug over dat alles beter,eerder,duurder,goedkoper,mooier,enz.. kan gaat voorbij aan de beperkingen die Ajax en daarmee ook Overmars heeft.

Ajax heeft gewoon niet de financiële middelen om zomaar top aankopen te doen.
De naam van Ajax is in de laatste jaren aan slijtage onderhevig als het gaat om sportieve verbetering wanneer je bij Ajax tekent.

Als je kijkt naar de uitgaven versus inkomsten staan we in de plus;voor veel mensen lijkt dit een argument te zijn om dan nog meer te gaan schoppen,volkomen onterecht!

Ga eens na wat er met Feyenoord gebeurde toen die meenden dat het aantrekken van dure routiniers uiteindelijk tot beter en meer voor de club zou leiden.
Kijk eens wat er met FC Twente gebeurd als gevolg van een te enthousiast uitgaven patroon.
Hoe zat het met AZ in de Scheringa tijd,waarom moest PSV zijn parkeerplaatsen aan de gemeente slijten?

Maar dat moeten we gewoon negeren ,een gokje wagen moet kunnen...toch?

31-08-2016 17:32

Balletjebreeeed +0

ovwrmars levert prima werk enige wat die nig moet leren is de selectie beter in balans maar aks die dat geleerd is die super

31-08-2016 17:08

EVH +8

Ik had niet anders verwacht

31-08-2016 17:02

Ajax4life16 +4

Overmars doet het gewoon heel goed de afgelopen 2 zomers. Je kan zeggen wat je wil over bv Sanogo en Westermann, maar niet elke aankoop is een goede. Bij elke club zijn er goede en slechte aankopen. Natuurlijk was het aantrekken van Sinkgraven niet goed nagedacht, aangezien we al genoeg talent hadden op het middenveld, maar hij heeft het gewoon goed gemaakt met Younes, Milik en Traoré.

31-08-2016 16:27

Rudolph J +0

Volgens het jaarverslag van Ajax N.V. doet Overmars het niet goed de afgelopen 2 zomers: nl. geen landskampioen, niet overwinteren in Europa.

31-08-2016 16:39

younes11 +216

Elke transferperiode hetzelfde. Er moet altijd gezeken worden bij ons Ajax supporters. Het is nooit goed. Mensen kijken liever naar slechte aankopen dan naar goede, want dan kunnen we weer lekker met zijn alle zeiken.

31-08-2016 16:57

Yoyoyoyo +0

Als je koopt zonder ook maar 1 video te kijken of een intensieve screening van de speler (Heitinga), dan maak je je volkomen belachelijk.

Wenger heeft straks een speler met 1 been, is helemaal blind en doof, een IQ van

31-08-2016 21:21

BGB +0

Verweij is Overmars weer lekker aan het indekken met z'n tweets man man man

31-08-2016 16:18

younes11 +216

Eerlijk is eerlijk. Overmars heeft mij deze zomer positief verrast.

Hij loopt soms te kutten, maar dat hij het goed doet, mag ook wel eens gezegd worden.

31-08-2016 16:14

TinussOptioneel +0

Precies wat ik wilde zeggen. Begin wat stroef, maar hij begint het te leren nu.

31-08-2016 16:30

AJAXTHELEGEND +1

Onder Marc Overmars gaat Ajax zich weer omhoog werken richting de Europese (sub) top .
Ben zéér tevreden over hem ,hopelijk blijft Marc nog héél lang aan Ajax verbonden .

31-08-2016 16:07

mistermiyagi +7

Overmars doet het prima als onderhandelaar, alleen het voetbal is/was jaren niet om aan te zien.

Ook heeft Overmars ook niet de zak met 100milj op zijn bureau liggen, voor elk kwartje wat hij uitgeeft moet hij goed keuring voor krijgen.

Daar gaat het mis, Trainer wil iemand, Overmars haalt hem of een vervanger, geen gedoe met de raad erbij.

Ajax moet van de beurs af en het bestuur simpel houden, vooraf bedrag vaststellen, exlusief uitgaande transfers.

31-08-2016 15:44

Marcao +27

Wij van WC-eend... Overmars doet het geweldig! Zimling, Heitinga, Sana, Duarte, Sanogo. Allemaal toppers toch?

31-08-2016 15:35

The "O" +784

Voor het gemak laat je de geslaagde aankopen maar even weg. Anders zou er maar zo een iets positiever beeld kunnen onstaan en dat wil jij natuurlijk niet.

31-08-2016 15:45

ram +7283

Dat neem ik hem/Ajax nog niet eens zó erg kwalijk. Ik vind het vooral schokkend dat we ieder jaar slechter worden en we, sinds Overmars, nooit een gebalanceerde selectie hebben. Schandalig.

31-08-2016 15:52

Eastwood +0

Altijd datzelfde rijtje weer oplepelen, die bovendien gehuurd of voor een laag bedrag kwamen, en de goede aankopen niet benoemen. Gemakkelijk dit.

31-08-2016 16:14

Sjaakvaak +26608

Lekker zeiken en inderdaad alle geslaagde aankopen weglaten. Ook even weglaten dat jij zelf net zo hard aan het schreeuwen was om Heitinga. Hypocriet.

31-08-2016 16:27

Freddy Al +11

Wij van WC -eend hebben geen verstand van voetbal????

31-08-2016 17:12

swing +2356

credits voor overmars. ..mzzl! hoe de meeste er anders overdenken.

31-08-2016 15:20

Adam24 +39195

Goede reactie van vdSar. Mooi om te horen dat Marc toch heel belangrijk is geweest bij in ieder geval 3 goede aankopen, zeker wanneer de rest tegen is. Cuenca was het proberen waard en vooral veel pech gehad, Sanogo had nooit mogen gebeuren. Blijft wel een feit dat wat mij betreft de selectie wel goed is qua spelers maar niet in balans. Dat is eigenlijk al zo sinds Eriksen, Vertongen en Alderweireld weg zijn.

31-08-2016 15:16

JohnDylan +22500

Ajax heeft deze zomer Westermann, Krul (huur), Ziyech, Traoré (huur), Sánchez en Cassierra gehaald. Ik vind het vreemd om dat alsnog veel kritiek op het functioneren van Overmars in deze transferperiode te hebben. Zeker aangezien hij ook het maximale heeft weten te krijgen voor spelers als Milik en veel overbodige spelers voor redelijke bedragen heeft verkocht. Natuurlijk is het beleid niet perfect maar noem mij één club waar dat wel het geval is.

Veel mensen hier vinden dat er twee nieuwe backs moeten komen én een nieuwe buitenspeler. Ik ben het daar mee eens maar laten we niet vergeten dat Tete vorig seizoen nog dé grote held op AS was. Het zou vanuit Ajax gezien vreemd zijn als ze hem nu al afschrijven door een nieuwe rechtsback voor de basis te halen. Daarbij is het sowieso niet zo gek dat Ajax niet in één zomer negen nieuwe spelers voor in het eerste aan wil trekken.

Er is een nieuwe hoofdtrainer aangesteld en ik zou Ajax drie transferperiodes te tijd geven om te zorgen dat deze hoofdtrainer straks elf spelers op het veld heeft staan die goed bij zijn speelstijl passen. Het is niet makkelijk om in één transferperiode van een De Boer selectie naar een Bosz selectie te gaan. Ajax moet namelijk ook het financiele plaatje in de gaten houden en hoewel ze meer dan genoeg geld hebben kunnen ze niet zomaar de marktwaarde van bijvoorbeeld Tete weggooien door een rechtsback te kopen die hem buiten de basis houdt.

31-08-2016 15:10

ram +7283

Ik vind dat de kritiek op Overmars niet hard genoeg is.

Iedereen haalt er aankopen en verkopen bij. Hartstikke leuk allemaal. Maar de taak van Overmars is heel simpel te vatten: "Zorgen voor een sterke, uitgebalanceerde selectie."
Daaraan kun je toevoegen "die vrijwel zeker kampioen wordt en écht een reële kans heeft om te overwinteren in de Champions League".

Dus de enige vraag die je dus moet stellen is: "Heeft Overmars gezorgd voor een sterke gebalanceerde selectie?"
Mijn antwoord: "Nee, daar is hij sinds zijn aanstelling niet in geslaagd".

31-08-2016 15:58

Ar-AFCA +5

Juist! De selectie is totaal niet in balans en ik vind dat je met het huren van Traore een jaar weggooit omdat hij aan t einde van t jaar toch weer weg is.
Daarbij, Ziyech halen na uitschakeling CL is echt zo verschrikkelijk dom! Je had de kosten allang terug kunnen hebben.

31-08-2016 16:04

Freddy Al +11

En dat terwijl hij toch alles en iedereen mag kopen?
En dat terwijl de trainer/technische staf alles goed vinden?
En dat terwijl iedere profvoetballer graag naar Ajax komt?
En dat terwijl Ajax toch makkelijk mee kan internationaal met de salarissen?

Sorry hoor Ram maar korter door de bocht kan bijna niet!

31-08-2016 17:16

ram +7283

Met andere woorden: jij gelooft alles wat de leiding van Ajax zegt om de supporters zoet te houden. Zitten er ook eigen woorden, gedachten, ambitie en visie in je post?

Het heeft puur te maken met moeite doen en iets meer lef hebben. Ajax zegt, met een zielig stemmetje, dat "het niet kan". Het kan wel... maar het lukt ze niet, ze doen het niet goed genoeg of ze maken zich er simpelweg te gemakkelijk vanaf. Ga eens véél beter/meer scouten, meer oudere spelers polsen, het aantal scouts vervijfvoudigen. Ben actiever en creatiever.

Natuurlijk willen veel spelers naar Ajax. Net onder de top of in de top van landen als Portugal, Frankrijk, Mexico, balkanlanden, overal eigenlijk, lopen voldoende spelers rond die echt wel wat toevoegen én die willen.

En ja, misschien moet Ajax financieel ook eens wat meer durven. Gewoon het salarisplafond voor bijvoorbeeld 3 spelers fors verhogen. Dat win je gemakkelijk terug uit de successen die daar het gevolg van zijn. Ajax legt zichzelf in alle opzichten beperkingen op en jij slikt dat als zoete koek.

Dit is gewoon een (foute) keus van Ajax. De selectie hoeft geen kleuterklas te zijn. Je kunt als je écht wilt, gewoon types als Moreno, Guardado en De Jong binnenhalen. Misschien wel beter.

In ieder geval kan de balans natuurlijk sowieso veel beter. Back-up van Dijks bijvoorbeeld.. Serero wegflikkeren terwijl het naast Riedewald je enige '6' is? Geen opvolger voor Fischer halen maar daar hopen op middenvelders en spitsen? En ga zo maar door.

31-08-2016 18:19

Tinseltown +0

Ongeschikt!

31-08-2016 15:07

RvhC74 +5371

Handjes boven elkaars hoofd houden pffffff

31-08-2016 14:55

RuffRhythim +24837

Er zijn weer duidelijk genoeg veren gekocht om die veelvuldig te steken in die plek daar waar de zon nooit schijnt.....

31-08-2016 14:31

rodnet +10334

Wij van WC-eend......

31-08-2016 14:26

Ajax#1900 +1

Precies, de echte voetbaljongens doen maar wat en houden elkaar steeds de hand boven het hoofd.

31-08-2016 14:31

Freddy Al +11

Horen in de wc thuis!

31-08-2016 17:37

Jasper Keuper +0

We hebben onze kanonnen al gehad Westermann en Ziyech

31-08-2016 14:21

RaynoFischer +18

Traore en Zyiech
Of Sanchez en Zyiech
Of onze kanon kwam al uit de jeugd, Dolberg ;)

31-08-2016 14:26

nr.14 +0

Hoezo tevreden, het lijkt misschien leuk deze transferzomer, maar Ajax is totaal niet in balans.

Verdedigend
- Hebben geen backs die aanvallend wat toe kunnen voegen.
- In het centrum is Veltman middelmaat, Sanchez moet zich nog bewijzen, Viergever is geen Ajax-niveau, Westermann is niks.

Middenveld
- Teveel van hetzelfde: Klaassen, Bazoer, Gudelj, van de Beek.
- Ziyech is veel te laat gehaald, had al 2 maand eerder gekund. Hierdoor waarschijnlijk CL misgelopen

Aanval
- Te weinig vleugelspelers, helemaal als El Ghazi vertrekt.
- Te weinig spelers die echt kwaliteit hebben.

Kom ik toch echt niet aan een voldoende. Ook qua leeftijdsopbouw is het compleet scheef. Hebben veel meer stabiele spelers nodig tussen de 25 en 30. En kom niet met die lariekoek dat die er niet zijn, PSV krijgt het wel voor elkaar. Is echt geen kwestie van geluk.

Met deze balans wordt je helaas geen kampioen ben ik bang.

31-08-2016 14:11

Ajaxbrl +13857

Helaas geen goede ervaren spits en geen goede ervaren verdediger , dat missen we wel..

31-08-2016 14:14

Daneman +1387

goed geschreven. Kans lijkt me klein dat we kampioen worden. Jammer van Westerman, echt gemiste kans. Ballen gingen laatste wedstrijd te simpel in onze goal. Gebrek aan leiderschap, fysiek en ervaring achterin

31-08-2016 14:19

Sulejmanibesteaankoopooit +2

Overmars presteert voor de jeugd goed, voor het eerste slecht. De scouting, waar hij verantwoordelijk voor is, functioneert niet. Er wordt niet naar geluisterd of er wordt niet goed gescout, hoe dan ook is het aan Overmars om daar wat mee te doen. Het feit dat er jaar na jaar niet fitte spelers worden gehaald laat alleen al zien dat er soms niet goed gekeken is.

Verder hangt nog veel af of hij een linksbuiten kan halen, want we hebben er maar een, die maar 60 minuten kan spelen.
Verkopen kan hij prima, inkopen komen altijd uit het niets en er zit geen plan achter. Netzoals met Ziyech, die had er al misschien wel in de winter bij gemoeten, maar hij komt pas als we een keer op onze bek vallen.
Sinkgraven moest destijds ook ineens komen, uit het niets. Je hoort gewoon te plannen en te polsen, en vooral als je voorronde cl speelt moet je selectie snel op orde zijn.

31-08-2016 14:02

noodles +0

Natuurlijk zegt hij dat. Ik denk dat overmars ook heel tevreden is over edje. Maar het gaat natuurlijk om wat de buitenwacht (mensen die niet in t bestuur of rvc zitten) vindt

31-08-2016 13:53

insectenverdelg +23512

a daar gaat t nou juist net niet om.

31-08-2016 14:03

noodles +0

Tuurlijk wel. Zij zijn toch niet in staat om elkaar objectief te beoordelen.

Het is als een FIFA orgaan dat Blatter moet beoordelen: niet onafhankelijk.

31-08-2016 14:56

suarez30 +363

selectie had al veel eerder op orde moeten zijn.
ziyech veel te laat gehaald.
het zelfde verhaal met linksbuiten en linksback (heb je nog niet eens gehaald)
en in het centrum van je verdediging mis je een ervaren en meevoetballende speler.
nu moet je veel te veel schuiven om deze plaatsen te bezetten bij blessures.
haal je de vastigheden weg uit het team
dus cijfer is een -6

31-08-2016 13:44

Semmier +625

Doet het gewoon goed!

Als mensen zeiken, dan moeten ze dat op de scouting doen. Marc is er voor de contracten en het zakelijke gedeelte en dat doet hij fantastisch. Milik 32 (kan 33 worden), Cillessen 13 (kan 15 worden), younes, dolberg, traore, Blind voor 17,5
Cerny, Bazoer heeft hij gehaald. Lekker doorgaan pik!

31-08-2016 13:37

Sulejmanibesteaankoopooit +2

Overmars is verantwoordelijk voor de scouting.

31-08-2016 14:02

nightgoat +31193

Op een oprechte wezenlijke uitspraak is 'de directeur' ook al niet te betrappen.
Of het moet zijn dat Edje bij het ontbijt het liefst gekleurde vruchtenhageltjes op een witte boterham zonder korstjes eet.

31-08-2016 13:36

Minsc +1520

Twee jaar te laat Ziyech alsnog voor 11 miljoen halen kan iedereen, Edwin. En leuk dat Dolberg het zo goed doet maar zullen we het dan ook even hebben over 'toptalenten' als Meleg en Muric bijvoorbeeld?

31-08-2016 13:27

sv +633 admin

Je moet niet zo snel oordelen. Misschien heeft de RvC het wel altijd geblokkeerd. Dat wijst er ook op als je het interview met Vd Sar leest in de VI.

31-08-2016 13:31

Minsc +1520

RvC blokkeert zoiets alleen maar als we al te veel spelers op de loonlijst hebben, en dat krijg je als er spelers als Zimling en Duarte worden aangetrokken die vervolgens onverkoopbaar blijken te zijn.
En wie was daar (mede) verantwoordelijk voor? Juist: Overmars. Ga dus niet de RvC de schuld geven voor de door Overmars gecreëerde problemen.

31-08-2016 14:15

GoodLuck +1

Idd, Overmars is ook schuldig aan bv Milik. Stuurlui en de wal.

31-08-2016 14:46

dezengene +2

Op papier is dit het beste, meest attractieve Ajax-team van de afgelopen jaren. Nu is het aan Bosz om er wat van te maken. Het enige wat je op Overmars kan aanmerken is zijn communicatie (alhoewel je je af kan vragen hoeveel dat uitmaakt) en timing van transfers. Idealiter staat de selectie er al voordat de voorrondes van de CL er zijn, maar uiteraard is dat bijzonder lastig. Volgens mij heeft Overmars het gewoon goed gedaan.

31-08-2016 13:21

GvanAchteren +871

Helemaal mee eens. Van mij krijgt hij een 9.
En nu maar hopen dat Bosz ze aan het voetballen krijgt, dat hij er een team van kan maken en dat hij de verdediging dicht krijgt. Lijkt me nog niet zo gemakkelijk.

31-08-2016 13:58

behangdelul +32812

Een magere 6. Voor het handelen is ie prima, communicatief een dikke 2 (omdat ie wel kwam opdagen). Paar goede aankopen, paar mindere kan altijd, maar wat bij far niet kan zijn die vage aankopen als Westermann waarbij hij langs de scouting gaat. Ongeacht of Westermann wel of niet goed genoeg is want ik ben nog van mening dat het nog niet zo verkeerd hoeft te zijn.

31-08-2016 13:17

Zaanse Ajacied +347

Wij van WC-Eend....

31-08-2016 13:16

Tikkiebreed +460

zijn verkopen zijn goed, soms zelfs ongelooflijk goed( wie had gedacht ruim 30 miljoen te krijgen voor milik). aankopen zijn logisch, helaas soms wat missers. het enige punt waar overmars zich echt op moet verbeteren is het tijdig aankopen van spelers. ik vind dat traore en ziyech eerder gehaalt hadden moeten worden. nu komt het verkeerd over (als paniek) terwijl er misschien wel degelijk een plan achter zit.

31-08-2016 13:14

Freddy Al +11

Niemand dacht dat we 32 miljoen zouden krijgen voor een speler die hier hartstochtelijk in de grond werd geboord.
Ajax zal alleen eerder aankopen kunnen doen als het bereid is dan ook duidelijk meer geld over de tafel heen te schuiven,dat dan voor dezelfde spelers.
Ik kan het wel begrijpen,in mijn ogen is het probleem de tijd waarin de transferwindows open zijn.
Dat betekent dat je vrijwel nooit met je definitieve selectie kunt beginnen aan de voorbereiding of dat spelers al in gedachte elders zijn.

31-08-2016 17:45

RaynoFischer +18

Mwah tevreden?, gaat deze transferperiode de goeie kant op dat wel ;)
Maar er zijn zeker nog verbeter punten.

31-08-2016 13:13

Piejotter +9

Moeilijk om hem punten te geven als je niet precies weet hoe of wat het is gegaan. Marc heeft het niet alleen voor het zeggen. RVC, technische staf zijn er ook nog. Fouten maak je altijd, dat deed Cruijff destijds ook toen hij een Fin binnenhaalde bij Ajax waar hij het helemaal in zag zitten. Wat wel beter moet bij Ajax is de totale organisatie. Moet een duidelijke leider komen.

31-08-2016 13:11

AIR-S +32

Ik vind dat hij het over het algemeen niet slecht doet. Inderdaad, plussen en minnen. Laatste tijd gaat het wel beter heb ik het idee.
De bedragen waar hij spelers voor koopt en verkoopt hoor je mij niet klagen.

Alleen als hij voor de camera staat lijkt het wel alsof over elk woord eerst 10x nagedacht moet worden voordat hij het er uit perst, en de uiteindelijke zin is vaak waardeloos. Had bij hem juist wel een vlotte babbel verwacht.

31-08-2016 13:09

Piejotter +9

Hij had bij eerdere interviews een vlottere babbel. Hij is voorzichtiger geworden sinds hij alle stront over zich heen krijgt van de media.

31-08-2016 13:42

TimAFCA +0

Ik vind dat Overmars zich zeker aan het verbeteren is.

31-08-2016 13:07

3*stars*3 +23522

Zeker maar had natuurlijk niet anders van Edwin verwacht, die verdedigd die kleine natuurlijk tot zijn dood.

Ik heb nu juist gevoel dat Overmars denkt, dat hij heel wat heeft gepresteerd door het aan en verkoop.
Die vind het denk ik goed zo en een extra back/flankspeler, zie ik niet meer komen.

Die is trots omdat hij borden heeft gewassen maar rest van huis is een puinhoop.

31-08-2016 13:10
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.