[Update] F-Side tegen de komst van Bosz

door BvdPloeg 212

[Update] F-Side tegen de komst van Bosz

door BvdPloeg 212

Laatst geüpdatet

Peter Bosz is volgens De Telegraaf serieus in beeld om Frank de Boer op te volgen bij Ajax. De coach stapt volgens de ochtendkrant op na 5,5 jaar.

'Bosz heeft een Feyenoord-verleden, maar zijn visie sluit volgens de beleidsbepalers aan bij de filosofie van de onlangs aan de gevolgen van longkanker overleden Johan Cruijff', zo valt te lezen. Bosz is momenteel trainer van Maccabi tel Aviv, nadat hij afgelopen winter vertrok bij Vitesse.

In zowel Israël als bij Vitesse en ook Heracles Almelo baarde Bosz opzien door vaak ultra-aanvallend te spelen. In het verleden was hij ook eindverantwoordelijke bij AGOVV en De Graafschap. Van gesprekken met Marc Overmars was volgens de coach woensdag nog geen sprake. Hij gaf bij zijn vertrek naar Maccabi al wel aan dat hij graag terug zou keren bij een topclub in de Eredivisie. Volgens De Telegraaf werden eerder al John van de Brom en Jaap Stam genoemd.

Update - 13.23 uur
De F-Side van Ajax ziet de komst van Peter Bosz naar Ajax niet zitten. De coach van Maccabi Tel Aviv zou bovenaan het lijstje staan om opvolger te worden van Frank de Boer.

In een statement op de website laat de harde kern weten dat Bosz beter niet naar Amsterdam kan komen. 'Wij zeggen nee tegen Peter B.', valt er te lezen. De tekst gaat gepaard met een foto van Bosz met een grote, rode kruis er doorheen. Door het verleden van Bosz bij Feyenoord ligt de interesse van Ajax gevoelig.

Lees meer over:
Plaats reactie

MickS +6256

jaap stam jarenlang bij psv gevoetbald voordat hij (via via) bij ajax kwam;
ronald koeman heeft zowel voor de top drie gebald als getraind;
cruijff (ok wat andere situatie maar toch) heeft voor ajax en feyenoord gebald;
arnold scholten ging van ajax naar feyenoord en weet terug naar ajax

en zo zullen er vast meer zijn. non-discussie dit.

14-05-2016 08:38

De Baarsjes +0

Er is maar 1 man, die Frank de Boer MOET opvolgen in de geest van Ajax en Johan Cruyff en dat is ...........DENNIS BERGKAMP, the legend. Ook al zou hij er niets van bakken, wat ik betwijfel. DENNIS BERGKAMP verdient zijn kans al is het maar een proefperiode van een jaar met een eerlijke doelstelling t.a.v. titel, beker en Europees. Geassisteerd door het liefste Jaap Stam of John Heitinga en een derde, een goede middenvelder uit de historie van Ajax. Helaas is Wim Jonk al niet meer haalbaar door allerlei vrouwelijk gekibbel. John van den Brom is natuurlijk ook een optie in de functie als hoofdcoach net als Jaap Stam. ( indien men Dennis Bergkamp niet geschikt acht, is er sprake van mismanagement, want dan heeft het bestuur iemand jarenlang op een verkeerde positie gezet. )

14-05-2016 07:41

MickS +6256

dennis wil geen hoofdcoach zijn, vanwege zijn vliegangst . Daardoor is dat ook haast niet te doen.

14-05-2016 08:39

cp.Ajax98 +0

Volgens mij volgt niemand hier voetbal in Isreal, want Bosz staat daar met zijn cluppie 2e met 10 punten achterstand op de 1e. Waarom zou je zo`n trainer binnenhalen?

14-05-2016 02:02

Sam Badi +0

Je druk maken over een verleden bij de concurrent is zooooo Rotterdams...

13-05-2016 20:46

de-Ajacied +8

Peter Bosz is gewoon een slechte coach, die ondanks ultra-aanvallend voetbal en toptalenten van Chelsea nooit goede constante resultaten heeft neer kunnen zetten.

13-05-2016 16:56

LiefhebberVan GOED voetbal +13

Trainerswissel, het zal tijd worden. Het rare is dat Ajax geen enkele keer de afgelopen jaren de Boer heeft aangesproken op het afschuwelijke spel van zijn team !
Elke andere trainer had allang kunnen vertrekken, voorbeelden te over.
Als er nou 1 trainer is, die Ajax kan terug brengen naar de top, dan is dat Frank Rijkaard wel. Heeft bij Barcelona goed werk geleverd, en mee de fundering gelegd voor de succesvolle machine die het was onder Guardiola.
Kent de Cruijff visie, en heeft daar ook mee gewerkt. Laat het team aanvallend ballen. Is vele keren een betere speler geweest dan de Boer.
Heeft visie !!
En is een Ajacied.
En o wee de supporters die bij tegenslag commentaar durven geven.
Als je De Boer 5 jaar aan laat modderen, dan heeft Rijkaard zeker het recht 7 jaar de boel weer op te bouwen.

En mannen van de F-site, zonder tegenstanders is er geen competitie. Zonder Feyenoord en Psv en Ado en ...... was er niks om naar te kijken. Denk daar maar over na.

13-05-2016 16:51

Sulejmanibesteaankoopooit +2

Wat maakt het nou uit dat Peter Bosz een feyenoord verleden heeft? FDB had ook niet zo'n charmant Ajax verleden door een breuk te forceren.

Zijn die lui van de F-side bang dat Bosz Ajax bewust gaat laten verliezen omdat hij een ex-feyenoorder is ofzo?
Ik heb liever dat hij Ajax coached dan dat hij feyenoord coached namelijk.

13-05-2016 15:02

V12 +867

Misschien moet de F-side wegblijven op het moment dat Bosz wordt aangenomen. Ze moeten dan als Statement hun seizoenskaart inleveren. Ik vindt het nl. wel een mooi plekje.

13-05-2016 14:32

Hades +0

Het zou Ajax sieren dit volledig te negeren.

Wanneer je als Ajax-fan inderdaad de overtuiging hebt dat Ajax daadwerkelijk de beste en mooiste club van Nederland is, zou je boven elk gevoel van haat, jaloezie en afgunst moeten staan. Met name de laatste weken blijkt de status van Ajax in Nederland, doordat de drie genoemde aspecten (haat, jaloezie en afgunst) de boventoon voerde bij de zeventien overige clubs in de Nederlandse Eredivisie.

Ik zou zeggen: bevestig je status. En bevestig hem niet alleen, ga nog verder dan dat. Als je kijkt naar Duitsland, is Bayern München de absolute topclub. Haat alom. Hun reactie? Is er niet. Wat ze wel doen is, zeer nonchalant, de concurrentie van hun beste spelers bestelen. Nu, dát is de mooiste reactie die je kan hebben. Dan laat je, zonder woorden, zien wie er de baas in een voetballand is.

Ajax zou geen woorden vuil moeten maken aan Feyenoord, PSV of welke Nederlandse voetbalclub dan ook. Richt je op je eigen zaken: je bent immers de beste en mooiste voetbalclub van het land, dat moet je onderhouden, daar moet je in investeren en dat moet je stimuleren. Feyenoord-achtergrond? PSV-achtergrond? Kan iets niet, mag iets niet, om wélke reden dan ook? Van wie niet? Wanneer het goed is, is het goed. En wat goed ís, hoort bij de beste en mooiste club van Nederland. Dat hoort niet eens een discussie te zijn.

13-05-2016 13:28

ajaxinho +13

A-men, brother.

13-05-2016 14:35

Yoyoyoyo +0

Kinderachtig van de F side. Heel het seizoen die oudjes niet gehoord...idem met de affaire Jonk..en nu worden ze wakker. Omdat ie een Havenverleden had. Nee, dan lekker Stam...wordt het nog erger dan onder de Boer.

13-05-2016 12:42

HenryVakH1972 +1018

Oprotten met die kakkerlak!

13-05-2016 12:25

IBRHAHIMOVIC020 +0

De F-side heeft een mening zonder spreekhoren te gebruiken en het respect naar de groepen is ver te zoeken hier.
Dat er bepaalde mensen zijn die er niet mee eens zijn onder mij zelf oke maar, om de F-side af te kraken slaat natuurlijk nergens op.

13-05-2016 09:44

V12 +867

Respect voor de F-side vanwege? Er zitten 50.000 man in het stadion. Wat maakt de F-side zo speciaal? Het geweld dat ze zo graag gebruiken?

13-05-2016 14:34

IBRHAHIMOVIC020 +0

Als je goed leest zeg ik groepen en bedoel ik niet alleen de F-side mee. Respect naar elkaar is er niet meer. Kijk jij alleen naar het geweld? Volgens mij hebben ze ook een hele mooie actie gedaan voor het kankerfonds. Je moet niet alleen maar naar de slechtte dingen kijken want, veel goeds hebben ze ook gedaan.

13-05-2016 14:49

de-Ajacied +8

Ja er zitten 50.000 man in het stadion, waarvan zo'n 3000 Ajax-supporters en 47.000 consumenten

13-05-2016 16:59

Ajaxio +0

Peter Bosz heeft gewoon nooit goed genoeg kunnen voetballen om voor Ajax te spelen. Niet iedereen die in een shirt speelt van een club heeft ook direct die club in z'n hart. Het blijven professionals die keuzes maken om hogerop te komen en meer geld te verdienen.

Als hij als trainer wel goed genoeg is zie ik echt geen enkele reden om hem niet de kans te geven.
Ik ben opgegroeid met een dominerend Ajax dat aanvallend voetbal speelde. Dat wil ik weer zien, ik wil weer trots kunnen zijn op de manier dat wij tegenstanders kapot spelen en geen kans geven.
In mijn ogen sluit de visie die Bosz heeft hier ook op aan. Daarnaast is hij een volledige Cruijff adept en om die reden ook door Jordi naar Maccabi gehaald.

Carrière van Peter Bosz als voetballer:
Vitesse, AGOVV (amateurs), RKC Waalwijk, SC Toulon, Feyenoord, JEF United, Hansa Rostock, NAC Breda, JEF United

Duidelijk niet het niveau van Ajax destijds.....

13-05-2016 09:14

edjeajax +0

F-Side roept al lange tijd dat Frank de Boer niet de beste trainer voor Ajax is. Tactisch onbenul, maakt geen speler beter en vooral het spel is niet om aan te gluren.

Nu kan ik het mis hebben maar volgens mij kun je De Boer best als een echte Ajacied zien...

Gelul in de ruimte. De enige die het zou kunnen is helaas dood... en had trouwens ook een feyandverleden!

13-05-2016 09:05

D.B. +0

Gewoon Bosz doen, hij heeft zich bewezen bij Vitesse. Een goede trainer, vreemd persoon. Net Louis van Gaal. Aan dat domme kortzichtige gelul van de F-side gaat Ajax kapot. Cruijff heeft ook bij Feyenoord gezeten. Eigenlijk moet iedere Ajacied zich schamen voor het eerbetoon aan Cruijff volgens de theorie van de Fside, maar goed dat zien we voor het gemak maar even door de vingers...

13-05-2016 08:59

klaas +0

Seedorf of frank rijkaard

13-05-2016 00:53

Yoyoyoyo +0

Beiden niets gepresteerd als trainer. En met Barcelona kan iedereen de CL winnen. Die hebben geen coach nodig.

13-05-2016 12:44

Noxin +15583

Voor:
- Cruijff-adept
- Was in zijn jeugd Ajax-fan met een seizoenskaart
- Laat zijn ploegen aantrekkelijk voetbal spelen in 4-3-3
- Kan met weinig middelen optimaal presteren

Tegen:
- Heeft voor Feyenoord gespeeld


Nou, ik weet wel wat ik zwaarder vind wegen.

12-05-2016 23:09

Mace0107 +1

Tegen:
- Een onaangename man

Verder eens hoor.

12-05-2016 23:58

Noxin +15583

Onaangenaam... dat kan hij misschien wel zijn. Ik zie 'm vooral als een eerlijke klootzak. Niet iemand die politiek correct voor de camera staat te lullen, maar gewoon zegt wat hij denkt.

13-05-2016 00:03

stefan pluim +0

idd, wat een gelul weer. onrust stoken voordat er uberhaupt iets bekend is.
wat mij betreft van harte welkom. (32jaar f side)

13-05-2016 08:49

Lekiam +1

Tegen:
-Heeft een lange opstart periode nodig waarin veel puntenverlies.

13-05-2016 10:39

Yoyoyoyo +0

Cruijf was ook ex Feyenoorder. Hangt nu een afbeelding van hem op Zuid aan de gevel.

13-05-2016 12:45

komopajax777 +13298

Wat een eencelligen daar bij die F-side.Peter Bosz ademt Cruyff,zijn grote voorbeeld,en is wat mij betreft de beste kandidaat om de Boer op te volgen.Dan krijgen we eindelijk weer echt Ajax-voetbal te zien in de Arena.

12-05-2016 23:07

A-west +5744

Wim Jonk moet komen. Al lijkt de kans daarop klein. Zou wat mij betreft de beste zijn.

12-05-2016 22:08

SandorAjax +0

F-Side kan mn ballen likken. Wel schattig dat ze proberen een statement te maken, maar Bosz is gewoon een goede optie. Hij heeft ballen, en zal Ajax in ieder geval aanvallend laten voetballen.

12-05-2016 20:49

De-King +20502

100% met je eens!!

12-05-2016 21:37

Ajacied33 +36807

Ga spelen F side, Bosz is van harte welkom. Ze moeten niet zo kinderachtig doen. Trustfull had/heeft ook een Feyenoord verleden. Ze geven hiermee Feyenoord teveel credits, als ware dat zij onze concurrent zijn

12-05-2016 20:26

Zorro +0

F-Side ??? Woehoehahahahaha woehoeha !!!!!

12-05-2016 20:20

godenzoon92 +4

Kortzichtig en kinderachtig gedoe van de F-side. Bosz heeft mooi verzorgd spel laten zien bij zijn clubs. Heeft altijd bewondering gehad voor Cruijff, maar oh nee, hij heeft een verleden in Rotterdam, wat een ramp!

Het lijkt mij juist wel eens goed om iemand een beetje van buitenaf erbij te hebben. Anders vervallen we alleen maar meer in de circlejerk van het huidige TH.

12-05-2016 20:05

De Ajax Ziel +2

Feit is dat Peter Bosz vroeger voor Ajax was en dat het een goede coach is.
Structurele interne verdeeldheid Ajax is groter probleem.

12-05-2016 19:56

ajaxinho +13

Om heel eerlijk te zijn zie ik ook liever Rijkaard of vdBrom om die reden.

Ik heb de carrière van Bosz niet zo gevolgd.
Maar het trainen van een topclub is andere koek.

Daar hebben Rijkaard en vdBrom (Club Brugge?) toch meer ervaring in.

12-05-2016 19:48

Caelintroy +1652

Rijkaard ok, idd een trainer en man met Ajax hart en bewezen bij Barcelona. V.d. Brom liever niet, heb geen goed gevoel erbij of hij echt iets kan overbrengen. Peter Bosz, lijkt mij een prima kandidaat en zie ik graag komen, ook al heeft hij een Feyenoord verleden. Hij is een professional en beschikt over winnaarsmentaliteit, is Cruijff fanaat, dus sja, 1 1= 2, laat maar komen. Uitspraak van de F-side kan ik dan ook even niet plaatsen, daarbij zou het ook niets mogen uitmaken wat zij er van vinden. Niets is groter dan Ajax, ook de F-side niet. Waar was de F-side trouwens toen Jonk de laan uit werd gestuurd? Heb ik ook niemand over gehoord, erg raar en sneu statement dit.

13-05-2016 14:04

ajaxinho +13

Dat de F-side een kant kiest vind ik ook schandalig.

Koeman is ook speler van Feyenoord geweest.
En Jol had ook een duidelijke voorliefde voor ADO.

Zoals ik zei, ken ik Bosz niet echt goed.
Als hij het echte Ajax-spel op de mat kan brengen,
juich ik zijn komst alleen maar toe.

13-05-2016 14:30

Caelintroy +1652

Precies Koeman en Jol zijn ook perfecte voorbeelden. Gaat uiteindelijk om die schaal en weer eens een keer Europees aanzien met echt Ajax spel.

13-05-2016 14:39

NouriVandeBeek +7

Bosz is nooit openlijk Feyenoorder geweest. Bovendien is dat lang geleden en staat er nu echt wel een Bosz 2.0.

Ik zie hem graag naar Ajax komen. Zijn visie is gewoon heel positief qua voetbal.

12-05-2016 19:28

GeleenAjax +1665

Kleuters zijn weer bezig hoor....
Wie moet het dan worDen? Groenendijk? Die heeft tenminste een Ajax-verleden. Zowel als (jong) trainer als als speler...

12-05-2016 19:27

carel romijn +3

DE F-SIDE MOET BEBRIJPEN DAT HET OM VOETBAL GAAT. EMOTIES KOOP JE NIETS VOOR.!

12-05-2016 19:24

Ferd +38581

Wat een onzin. Zeg nee tegen de f-Side

12-05-2016 19:14

Eduard +3

Bosz lijkt me toch een van de goede kandidaten. Hij is echt van aanvallend en attractief voetbal. Als hij de juiste is moeten we daar niet moeilijk over doen.

Prioriteit is nu in de ajax beleving terug te krijgen en daar resultaten mee te halen. Bosz past in een rijtje van zulk soort kandidaten

12-05-2016 19:06

Blankenburg +4

Of zullen we vragen of ze Sjaak Swart trainer maken. Heeft een hoop ervaring opgedaan bij Lucky Ajax.

12-05-2016 19:00

Blankenburg +4

Als Ajax volgend jaar kampioen wordt hangen de mensen die hem nu niet willen allemaal om zijn nek en vinden hem de beste ooit. Mensen, het is profvoetbal. Emotie is prima maar niet overdrijven. Jaap Stam, Orlando trustfull, Spijkerman zijn echt geen Ajacieden. Geen probleem, als ze maar presteren.

12-05-2016 18:59

Freddy Al +11

Ik zie ook liever een trainer met een Ajax -hart /verleden maar als Bosz de beste man is voor de klus mag zijn verleden gewoon geen rol spelen.
Ik hoop dat iedereen toch het beste wil voor Ajax?

Of Bosz het gaat redden hangt ook af van zijn stressbestendigheid,in A'dam zal de trainer altijd veel kritiek krijgen (wel of niet terecht) en zijn er al sinds jaar en dag veel verschillend bloedgroepen die elkaar de loef proberen af te steken.
De Boer heeft ondervonden dat er geen enkele garantie is op de onvoorwaardelijke steun van supporters als het resultaat OK is.
Bij Bosz zou dat de andere kant kunnen uitwerken ; mooi voetbal zonder resultaat wordt nog sneller op het hakblok gelegd.

Peter Bosz heeft volgens mij laten zien dat hij een elftal aanvallend en dwingend kan laten spelen en dat is heel goed,het is niet te hopen dat hij bij de eerste tegenslag platgewalst wordt door Ajax supporters die hem vooral zijn verleden gaan verwijten.
In het verleden is wel gebleken dat Bosz een opgewonden standje kan zijn als het hem niet voor de wind gaat ,daar moet hij bij een club van het formaat Ajax echt mee oppassen.
Ik vrees dat hij het geen 2 seizoenen gaat redden wanneer hij niet de rust kan opbrengen die Frank overeind hield.

Ik vind het heel jammer dat Frank het stokje gaat overgeven,ondanks het feit dat er zeker niet altijd mooi gevoetbald is de laatste jaren.
In zekere zin heeft hij Ajax door een zeer moeilijke tijd heen geloodst door zijn enorme clubliefde.
Misschien zien we hem ooit nog eens terug als coach of TD ,wat mij betreft heeft hij meer dan voldoende krediet opgebouwd,hij is een echte winnaar met een nuchtere kijk op zaken die in zijn hart het liefst nog op het veld zou staan.
Er is veel gezegd over zijn (gebrek aan )vermogen om met lastige spelers om te gaan, ik denk dat iemand met zijn instelling altijd het onderste uit de kan zal vragen van iedereen .
Spelers die daar niet mee om kunnen gaan hebben misschien reden om na te denken over hun eigen sportmentaliteit.

Vriendjes maken heeft meestal niet veel zin,maar ook hiervan werd regelmatig opgemerkt dat hij dit een rol liet spelen bij het maken van de opstelling of het toepassen van wissels.
Ik geloof hier niet in ,hij heeft oprecht gedaan wat hem het beste leek voor Ajax,daarin zal hij zeker ook fouten hebben gemaakt.
Het lijkt wel een mens!!!

Ik wens Frank alle succes toe en hoop dat hij een prachtige loopbaan tegemoet gaat,en wil hem bedanken voor zijn bloed ,zweet en tranen.

12-05-2016 18:55

Mokum31 +6141

En dan is de vraag : Welke spelers wil Bosz hebben?

12-05-2016 18:18

Yoyoyoyo +0

Dat maken die spelers niet uit. En anders rotten die lamzakken maar op.

13-05-2016 12:56

g.vaes@ziggo.nl +0

jaap stam ,wild een uitdaging dit is zijn kans.de boer kreeg ook zijn kans en heeft die 4 keer laten zien.dus liever jaap stam dan bosz

12-05-2016 18:17

Barric +771

Alsof Jaap Stam zo'n oer Ajacied is!! Z'n beste voetbaljaren heeft ie gegeven aan Willem II, Pisvee, Manchester United en AC Milan om vervolgens als uitgebluste dertiger nog een jaartje en 2 maanden te slijten bij Ajax. Dus laten we nou niet gaan doen alsof Stam nou zo'n ras Ajacied is!!

12-05-2016 18:22

Barric +771

En hij mag Ajax op z'n blote knieën danken dat ie de kans heeft gekregen Jong Ajax te mogen trainen!!

12-05-2016 18:25

Jornnn +5

Maar dan is er nog het probleem dat Stam er geen moer van kan.

12-05-2016 19:18

edjeajax +0

Nee, Jaap Stam is een echte Ajacied...

13-05-2016 08:47

Barric +771

Wat een gelul allemaal weer. En Beenhakker was toch in principe ook een Feijenoord mannetje? Die heeft ook Ajax getraind dus wat maakt t uit. Stel gewoon een trainer/staf aan die het beste past bij de Ajax filosofie die door Cruijff is ingevoerd en nu door Bergkamp wordt bewaakt. En als in dat plaatje Peter Bosz het beste is en het beste bij Ajax past, moet je dat gewoon doen!! Als Peter Bosz Ajax komend seizoen kampioen maakt met heerlijk en attractief aanvallend voetbal hoor je niemand meer er over zeiken!!

12-05-2016 18:12

Godenzoon88 +34

Kan het wel begrijpen. Ondanks dat het voetbal bij ajax past, heeft hij toch in de laatste gouden jaren bij de vijand gespeeld. Ik ken hem ook eigenlijk alleen van Feyenoord qua speler. Volgens mij was hij zelfs aanvoerder in die periode.

12-05-2016 18:03

Yoyoyoyo +0

Trustfull...Cruijff....Beenhakker...Koeman.....allemaal Feyenoord in het resume. Wat is je punt nu?

13-05-2016 12:58

Godenzoon88 +34

Kan jij nog dommer overkomen. trustful is amsterdammer. Koeman is bij ajax begonnen als speler(na groningen waar die opgroeide). Beenhakker is wel een rotterdammer maar heeft ontelbare clubs getraind . En dat je cruijff noemt laat zien dat je mongool bent en gewoon wat roept om mee te doen. Qua context sla je de plank volledig mis.
Zoals ik al zei; Voor veel mensen staat bosz bekend als een feyenoorder. ik vertel erboven waarom.

13-05-2016 18:05

Twentseajacied +0

laat van de brom maar komen kan die gelijk janssen meenemen (:

12-05-2016 17:53

JosB +6

Bosz is een trainer die zijn ploegen lekker aanvallend laat spelen... Ik zou het wel prettig vinden als hij Ajax komt trainen!

12-05-2016 17:39

Barcelonajaxmessi +0

Wat een aanstellers zeg, als ze voor iets moeten opkomen blijven ze stil. Of zal de haat naar Feyenoord groter zijn dan de liefde voor Johan Cruijff bij de F-side :s.

12-05-2016 17:22

Ar-AFCA +5

Sjonge jonge ik heb dit seizoen zo'n grote afkeer gekregen tegen die hele f-Side! Heel de wedstrijd hoor je ze niet, behalve fluitconcerten.
Toen Cruijff en jonk werden weggestuurd, waar was die f-Side toen???
Ik ben er echt helemaal klaar mee, opdoeken heel die f-Side!! Wat een achterlijk en vreselijk DOM statement.
Kan nog wel wat namen opnoemen van grote namen die ook een Feyenoord verleden hadden (Koeman Beenhakker Cruijff !!!)
Stelletje hypocriete eikels

12-05-2016 17:18

Graciasjohan14 +0

Zijn dat dezelfde gasten die je niet hoorde toen Cruijff en Jonk eruit gegooid werden?! Vooral serieus nemen NOT

12-05-2016 17:02

Mokum31 +6141

Poll in AD 27% nr1 Frank Rijkaard

12-05-2016 17:00

HarryHarHar +3018

Ja!.. nu komt het volgende probleem, straks een andere trainer met nog steeds het zelfde middelmatige elftal... en spelers zonder killers mentaliteit om een wedstrijd/prijs wel binnen te halen, met hetzelfde achterhaalde financiële beleid... en wat nu??.

12-05-2016 16:51

afcA-0297 +264

GA SFEER MAKEN EN TREK JULLIE DOMME STATEMENT IN

12-05-2016 16:29

Pauw +2241

Lekker bekrompen. Mja, F-side bestaat tegenwoord uit 4,5 hooligan. Hopelijk neemt Ajax ze niet serieus.

12-05-2016 16:27

S.Ajacied +5201

Alleen omdat die een Feyenoord achtergrond heeft, treurig.

12-05-2016 16:23

Stuyvesant +1453

Ik ben ook geen voorstander van Bosz als trainer. Bosz heeft alleen gewerkt bij clubs waar geen druk op stond. Weet dus niet wat het is om te moeten presteren. Verder liet hij Vitesse wel erg naïef voetballen. Tenslotte heeft hij zijn verleden tegen, waardoor hij minder krediet zal hebben.

Martinez is een Catalaanse trainer en Cruijff-adept. Als Ajax ballen heeft, proberen ze hem gewoon te halen.

12-05-2016 16:04

toen_was_ajax_super_goed +0

f-side ff oprotten met dit soort achterlijke sentimenten

12-05-2016 16:02

bazza25 +1

F-side had hun bek moeten opentrekken toen Cruijff protegé jonk eruit eerst gewerkt , toen gaven ze niet thuis.. Bosz past qua uitstraling, qua visie en qua gebektheid meer bij Ajax als bij 010 en daarbij zou ik niet weten wie wel geschikt is....

12-05-2016 16:01
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.