[Update V] 'Bevestigd: El A. enige verdachte'

door BvdPloeg 239

[Update V] 'Bevestigd: El A. enige verdachte'

door BvdPloeg 239

Laatst geüpdatet

UPDATE - Drie spelers uit de A-jeugd van Ajax zijn donderdagavond gearresteerd vanwege het mishandelen van een politieagente in burger, zo meldt De Telegraaf. Op de Oudekerkerdijk 'versperde het drietal de agente de weg. Toen de politievrouw enkele malen claxonneerde, stormden de drie op haar af, trokken de agente uit de auto, smeten haar hardhandig tegen de grond en gingen ervandoor', zo valt te lezen. Inmiddels is er veel gezegd en geschreven, bekijk hieronder de updates:

De drie spelers werden gearresteerd in de buurt van de Van der Madeweg na een tip van een buurtbewoner. 'Het gaat om Ajax A1-aanvaller Zakaria El A., aanvoerder en 'talent van de toekomst' Ashraf El M. en de 19-jarige spits Samet B. De agente liep een sleutelbeenbreuk en diverse schaafwonden en bloeduitstortingen op', zo meldt De Telegraaf verder.

Ajax heeft meteen gereageerd, maar neemt nog geen maatregelen. 'Ajax is op de hoogte van het incident. Het is een ernstige zaak, maar voor we een standpunt kunnen innemen, willen we weten wat er precies is gebeurd en wie wat heeft gedaan', zo vertelt een woordvoerder.

Update I - 09.45 uur:
De berichtgeving van De Telegraaf dat de vrouw die donderdag werd mishandeld door drie Ajax-jeugdspelers een sleutelbeenbreuk heeft opgelopen, is niet waar. NU.nl meldt dat de agente niet in functie was. De vrouw liep wel schouderletsel op en is inmiddels thuis. Zij doet volgens de politie vrijdag aangifte van het incident.

Diezelfde politie wil aan NU overigens niet bevestigen dat het om Ajax-spelers gaat. 'Het is niet aan ons om te vertellen waar iemand schaakt, damt, of voetbalt', zo vertelt een woordvoerder. De drie verdachten zijn inmiddels verhoord en zitten nog vast. Ajax kwam tot dusver nog niet met een verdere reactie.

Update II - 11.47 uur:
De Telegraaf meldt dat de drie voetballers vrijdagmiddag worden voorgeleid. Ook zal worden besloten of ze nog langer in hechtenis moeten blijven of op vrije voeten worden gesteld. De aanhouding heeft tot ophef geleid, onder andere Geert Wilders twitterde dat de voetballers hun paspoort afgepakt moet worden en ze het land uit gezet moeten worden. Minister Edith Schippers van Sport noemt het een 'afschuwelijk bericht'. Het is volgens haar nu aan Ajax, justitie en politie om 'om eerst alle feiten op een rij te zetten. Ik ga ervan uit dat deze partijen vervolgens passende maatregelen zullen nemen.'

Update III - 13.15 uur:
Ajax heeft in een officiële verklaring op de website aangegeven dat het alles in het werk stelt om te achterhalen wat er donderdag precies is gebeurd. Drie jeugdspelers van Ajax werd aangehouden door de politie en vrijdag verhoord. Ajax meldt: 'Ajax is op de hoogte gesteld dat drie jeugdspelers van de club gisteren zijn aangehouden door de politie. De club neemt dit zeer serieus en stelt alles in het werk om er zo snel mogelijk achter te komen wat er is gebeurd. Daarna zal Ajax bepalen of en welke passende maatregelen zullen volgen. Tot die tijd zullen de betrokken spelers geen voetbalactiviteiten voor de club verrichten.'

AT5 kreeg een videootje met zeer onduidelijke beelden in handen waarop te zien zou zijn dat één van de drie Ajacieden wordt gearresteerd.

Een woordvoerster van de politie heeft inmiddels aan De Telegraaf laten weten dat de agente zich niet als zodanig kenbaar maakte. Naar aanleiding van 'een verkeersincident' zouden de jongens gehandeld hebben, aldus het politiekorps. Waarnemend minister van Veiligheid en Justitie, Stef Blok, noemt 'geweld tegen gezagsdragers altijd verschrikkelijk'. 'We kunnen dit niet accepteren', zei hij vrijdag na de ministerraad.

Update IV - 14.48 uur:
'Het Openbaar Ministerie (OM) heeft laten weten dat de drie jeugdspelers van Ajax inmiddels zijn vrijgelaten. Slechts één van hen wordt nog gezien als verdachte van het incident op donderdag waarbij een vrouw werd mishandeld. De overgebleven verdachte is 18 jaar, waardoor automatisch kan worden gesteld dat Samet Bulut in ieder geval niets te maken had met het voorval. De spits werd door De Telegraaf vrijdagmorgen als Samet B. wel naar voren gebracht als verdachte.

Ook de verhalen dat de vrouw uit een auto zou zijn gesleurd, blijken onjuist. Zoals NU.nl eerder op de dag al meldde via een woordvoerder van de politie was er sprake van 'gewone mishandeling' en niet van openlijke geweldpleging.

Update V - 18:02 uur:
RTL Nieuws heeft bevestigd dat alleen Zakaria El A. nog als verdachte van de zaak geldt. Tegen hem kan een werkstraf of een geldboete geëist worden, hij zal zich moeten verantwoorden voor de rechter. Het is de eerste keer dat El A. in aanraking is gekomen met de politie. De spits van Ajax A1 is topscorer van het vlaggenschip van Ajax' jeugdopleiding. De twee andere betrokken jeugdspelers zijn zoals eerder bekend werd in geen enkele hoedanigheid verdachten meer.

Lees meer over:
Plaats reactie

godenzonensuper +0

godverdomme wat een lul is die derksen zegt gewoon ALWEER dat ze alle 3 die vrouw in elkaar geslagen hebben . waardeloos kut programma niemand spreekt die seniele mongool tegen daar .

16-03-2015 20:46

goblinmaster +16

Het beste is natuurlijk dat het goed komt met zo'n jongen.

Dit vind ik een relevant stukje van Hans Sibbel / Lebbis over het al dan niet ontslaan van iemand die iets fout heeft gedaan.
https://www.youtube.com/watch?v=NodzierzL40

15-03-2015 10:58

Starkoo +367

Ach ja denk gewoon dat er weinig tot niets is gebeurd, agente wil er denk ik gewoon slaatje uit slaan!

Niet alle politie mensen zijn onze vriend!

15-03-2015 08:39

bestfootballdea +0

Goedenavond,

Wie o wie wil er een origineel voetbalshirt of trainingspak. Bij mij ben je bij het juiste adres. niet goed geld terug garantie. een origineel voetbalshirt met gratis bedrukking en patches voor maar 30 euro.

Ajax an utd Arsenal Dortmund juventus. het maakt niet uit alle voetbalshirts lever ik van de grote europese competities.

Meer informatie mail mij: bestfootballdeal@hotmail.com
ook op 06 te bereiken. 0653984354.

14-03-2015 20:56

Gwoon_Paul +286

Zonder dit op enige manier goed te spreken wordt wel heel nadrukkelijk gewezen op het feit dat de vrouw agente was. Ze was buiten functie en droeg normale kleding. Ik vraag me af of er ook zo'n media aandacht was geweest als deze 3 niet bij Ajax hadden gevoetbald en de vrouw een ander beroep zou hebben gehad.

14-03-2015 13:56

JesusZoonVanGod +5879

Nee, als die jongens niet bij Ajax hadden gespeeld, dan had er waarschijnlijk een klein stukje ergens op pagina 6. van de Telegraaf gestaan met de titel: 'jongens belagen vrouw'.

Vroeger was de media een middel om verslag te doen van gebeurtenissen in Nederland en elders in de wereld. Het nieuws werd gewoon gebracht zoals het was en was puur informerend. Tegenwoordig moet het allemaal zo spectaculair mogelijk en het liefst met veel sensatie. Allemaal bedoeld om zieltjes te trekken.

14-03-2015 17:13

Gwoon_Paul +286

Helemaal mee eens. Gisteravond toevallig VI gezien? Daar zat Valentijn Driessen van de Telegraaf. Die beweerde dat dit al jaren lang aan de gang is onder Ajax-spelers, mishandelingen, verkrachting, diefstal, vernielingen e.d. Wat een onzin. Als dit waar is, wat ik zwaar betwijfel, waarom komt hij er nu pas mee, zonder bewijzen overigens. En ik geloof niet dat de politie dat allemaal zou laten gebeuren...

14-03-2015 17:17

ajaxmening +2

Nee dat beweerde Derksen, en die kan na dat incident met van der Sar geen goed woord pver AJAX uit zijn strot krijgen,bij Cruyff is hij ook buiten gezet n.a.v. de Boer in het programma met de stijf staande van der Gijp, VI is nu alles tegen AJAX, wat hun inzicht zielig en triest maakt.

14-03-2015 19:59

TinussOptioneel +0

Jammer dat dit zo moet. Het is zeker niet goed te praten, wat er dan ook is gebeurd. Of het er 1 was of alle 3, het is niet goed. En ik verwacht van Ajax z\'n kant een gepaste straf in de zin van een schorsing en geldboete. Heel simpel, je kunt nog zo goed zijn, je hoort je gewoon te gedragen, zowel op als naast het veld als op straat. Je kunt dan nog topscorer zijn, zoiets doe je niet. Een gepaste straf en een geldboete en een zeer groot excuus richting die mevrouw zijn op z\'n plaats. En hopelijk is daarmee de kous af en kunnen ze weer normaal aan het voetballen gaan.

14-03-2015 13:32

Gwoon_Paul +286

Precies. Iedereen roept nu dat Ajax deze 3 spelers moet ontslaan, maar binnen 24 uur staan de clubs in de rij om deze jongens gratis vast te leggen (onder het mom van 'iedereen verdient een 2e kans'). Dikke geldboete, een maatschappelijke straf en ze heel duidelijk maken dat dit echt niet kan.

14-03-2015 17:20

Mokumboy +0

Ik wil niets goed praten want ik ken de feiten niet maar we kunnen nou niet bepaald zeggen dat de politie in dit soort gevallen altijd vrij van blaam is. Vaak lokken ze met hun (autoritaire zich verheven voelen boven iedereen) gedrag reacties uit waarna ze heel goed de feiten zo kunnen omdraaien dat de ander de boosdoener is. Ik zeg niks dat er niks gebeurd is maar om gelijk van zware mishandeling te spreken... Als ze dat echt hadden willen doen waarom hadden ze dan niet geslagen of geschopt bijv.

14-03-2015 12:40

OdjePils +6320

direct weg met deze gasten en openbaar aan de schandpaal nagelen!

14-03-2015 12:04

ST +23086

Eerst maar eens de echte feiten op tafel. Mocht hij echt die vrouw hebben aangeraakt een flinke taakstraf geven en laat hem maar ff een paar goede tikken van Stam krijgen.

14-03-2015 07:05

Andre As +12

Als je als beoogd topvoetballer al niet tegen een claxonnerende vrouw kan, hoe denk je straks in een vol stadion (bv De Kuip) overeind te blijven? Alleen dit moet al te denken geven. Los van het feit dat als je zo licht ontvlambaar bent, je nooit de top zult bereiken. Leuk dat 5-jarige contract, maar dit wordt hem niet. Bij de jeugd is voetbal leuk, in de echte top komt er druk op de schouders. En meer druk dan van een claxonnerende vrouw. Buiten het feit dat dit Ajax onwaardig is.

14-03-2015 06:21

ajaxmening +2

Uitstekend verwoord.

14-03-2015 08:01

AjaxD1986 +1

Wat een dom gelul, je kent de feiten niet eens en bent nu al voorbarige conclusies aan het trekken op basis van de (immer falende) media, de (misschien wel liegende rascistische en misschien wel golddiggende) agente en het (soms erg onbetrouwbare) OM. Misschien dat we het ook eens van de voetballer(s) zelf moeten horen in plaats van de kritiekloze moraalridder uit te gaan lopen hangen.

14-03-2015 10:01

De_Meer +1

Als die jongens zilch netjes gedragen zijn het brave hendrikken, schooljongetjes, slappe lulletjes, maar als ze 1 scheet laten, dan staan de heren journalisten, tv critici en allerlei hypocritete moraalriddertjes gelijk klaar om die jongens te vooroordelen.
En dat zelfs zonder dat er even rustig wordt afgewacht met wat er precies heeft plaatsgevonden en wat de aanleiding was.
Daarnaast doet iedereen wel eens wat en zijn er veel irritaties in verkeerssituaties, waarbij het niet altijd makkelijk is om je zelfbeheersing te behouden.
Maar als die jongen zich ergens schuldig aan heeft gemaakt dan verdiend hij daar net als ieder ander straf voor.
Hij zal vervolgens van Ajax ook een disciplinaire straf krijgen. Tenzij het de spuigaten uitloopt verdiend iedereen gewoon een tweede kans. Ajax moet zijn koers hierbij niet door het hypocriete gelul in de media laten leiden.
Het feit dat die jonge gasten al genoeg geld hebben om in dikke auto's te kunnen rijden, dat is omdat ze op jonge leeftijd al redelijk wat geld verdienen met hun veredelde hobby. En daar verdienen Johan Derksen en z'n collega's ook goed geld mee.
Dus niet hypocriet op die jongens gaan lopen afgeven, omdat ze in een Mercedes rijden, terwijl jezelf ook bakken met geld binnenhaalt dankzij de commercialisering van het voetbal. Ga dan wat anders doen........

13-03-2015 23:59

S.Ajacied +5201

Hoop dat Ajax hem een tweede kans geeft. Maar ben er bang voor eigenlijk.

13-03-2015 23:31

AJAXZZZ +0

Het zou toch walgelijk zijn, dat als Ajax die jongen ontslaat, een andere club hem overneemt.

Dat zou een club zijn zonder normen en waarden.

13-03-2015 23:24

godenzonensuper +0

Psv is er vies genoeg voor om meteen toe te slaan .

13-03-2015 23:26

Chachiboy +0

Niets om voor te vrezen, El Azzouzi is overrated. De internetfans doen allemaal alsof ze weten hoe geweldig hij wel niet is, puur en alleen omdat hij topscorer is en ze statistieken van hem zien. De mensen die hem alleen al 5x daadwerkelijk hebben zien spelen weten genoeg om te kunnen concluderen dat Zakaria geen bijzondere speler wordt. Worst case neemt PSV hem over, prima. Hebben ze er een tweede Locadia bij.

13-03-2015 23:30

afca patrick +1

Ik heb hem wel een paar keer meer dan 5 keer zien spelen. En ik vind hem wel potentie hebben. Veel voormalig spitsen van de A1 scoorden veel, mede doordat ze fysiek sterker waren dan hun leeftijdsgenoten (zie Schoops, Boere etc.) Technish kwamen ze overduidelijk tekort. Maar El Azzouzi is is juist technisch goed en fysiek minder. En daarbij is het ook niet zo dat hij alleen maar \'intikkers\' maakt. Zijn goals verraden toch wel zijn kwaliteiten.

13-03-2015 23:46

Chachiboy +0

Deels eens, deels niet. Ik ben het met je eens dat hij technisch een stuk begaafder is dan een Schoop, Boere, Walian etc., maar ik denk dat het niet genoeg is om uiteindelijk een goede spits voor Ajax 1 te worden. Hij heeft naast de intikkers inderdaad wel wat mooie doelpunten gemaakt, stiftjes/lobjes bijvoorbeeld. Toch vind ik dat hij qua fysiek en snelheid tekort komt. Technisch is hij tot op een zekere hoogte prima, maar het is verder ook op technisch gebied imo absoluut geen geweldenaar die zijn andere tekortkomingen daarmee kan compenseren.

13-03-2015 23:55

knd14 +0

Als ik bij de a1 in de spits zou staan zou ik er ook nog 15+ inleggen

13-03-2015 23:46

ajaxmening +2

klopt helemaal !!!!.

14-03-2015 07:53

Hoi. +0

psv heeft ook geen goede ervaringen aan zakaria\'s :p

13-03-2015 23:53

AJAXZZZ +0

Ik word misselijk van die Esajas bij Pauw.

13-03-2015 23:20

MosesD +14690

Redelijke engerd inderdaad.

13-03-2015 23:29

Cello +52979 moderator

Nou..... wanneer straks de rechter zich heeft uitgesproken èn wanneer Ajax iets van een disciplinaire straf heeft opgelegd (daar kan je op wachten, immers de naam van de club is in diskrediet gebracht) dan moet het ook maar afgelopen zijn.

Vanmorgen werd het nieuws heel erg opgeblazen gebracht en inmiddels is er beduidend minder van over (dan nog is het ernstig te noemen)... gebroken sleutelbeen is er niet, uit de auto gesleurd is ze niet, etc, etc.
Ze schijnt wel wat last van haar schouder te hebben.

Nog even en het valt samen te vatten als het over en weer smijten van grof taalgebruik en misschien een duw. Nog niet fraai, tuurlijk niet....maar het lijkt er wel degelijk meer en meer op dat alles vele malen groter is voorgesteld dan wat het uiteindelijk is geweest.

Het feit dat de andere 2 verder geen verdachten meer zijn, doet mij vermoeden, dat omdat zij ook aanwezig waren, dat zelfs mishandeling misschien moeilijk hard te maken is...immers dan zouden die 2 ook makkelijk als medeplichtigen gezien kunnen worden, zelfs als ze niks deden en alleen maar toekeken.

Ik wil daarmee niet zeggen dat er helemaal niets is voorgevallen.....maar het zou me tegelijkertijd niet eens verbazen als alles enorm is opgeblazen en er meer van is gemaakt dan dat het in werkelijkheid is geweest.

Zou zomaar met een sisser kunnen aflopen. Misschien een paar uur werkstraf en dus de disciplinaire straf van Ajax.......

13-03-2015 21:48

MosesD +14690

Deze jongen schijnt ook al een keer een conducteur belaagd te hebben. Een disciplinaire straf? Tja, ik vind dat zo'n jongen (inmiddels een volwassene) toch een bepaalde voorbeeldfunctie heeft. Als er echt sprake is van mishandeling, dan zou ik die jongen wegsturen.

13-03-2015 22:55

ajaxmening +2

Wegwezen alle drie, mafkezen.

13-03-2015 21:39

M1900 +0

Er is er maar 1 die gehandeld zou hebben. Die andere twee hebben niks gedaan om hem tegen te houden, maar niet iedereen heeft het lef om iemand tegen te houden. Dus vind ik niet dat je de andere twee veel kwalijk kan nemen

13-03-2015 21:44

ajaxmening +2

Als je kloten heb dan hou je dat tegen maar ze deden alle drie gewoon mee in dat spelletje, helaas verkeerd afgelopen, super dom en met die instelling heb je niks aan die gasten.

13-03-2015 21:51

Mokummerdam +3

Gelul natuurlijk. Wat er ook is gebeurd, geen reden om weg te sturen.
Omdat hij in zijn eigen tijd, iets heeft uitgespookt, moet je baas jou maar weg sturen. En het hele gedoe dat hij een voorbeeld funktie heeft is ook zwaar overdreven.
Laten ze eerst maar eens uitzoeken wat nou echt is gebeurd. En geef deze jonge dan een schorsing.
Ik vind wat De Boer doet met onze Ajax een veel groter misdaad. Hij zit er nog steeds als coach..

14-03-2015 04:31

ST +23086

Hahaha dat dan weer niet maar dat Frank weg moet ben ik met je eens.

14-03-2015 06:54

ajaxmening +2

Jezus man wat een vergelijking , klein verschil De Boer pleegt geen misdaad dan wel straftelijk feit, indien deze jongens dat wel hebben gedaan dan is er maar een keuze, zeker gelijk eerst uitzoeken tot dat kon ik je volgen maar de zin over Boer slaat werkelijk alles.

14-03-2015 07:52

Mokummerdam +3

Dat vind jij, en je mag een eigen mening hebben, maar het blijft maar een mening.
Voor mij heeft De Boer wel een misdaad begaan. Hij laat Ajax onwaardig voetbal spelen wat niet eens bij Ajax en Amsterdam hoort.
Wat deze jongen heeft gedaan in zijn eigen vrije tijd, is voor mij niet genoeg om dan te worden weg gestuurd bij Ajax. Laat de wet in Nederland hier maar een straf voor vinden, maar laat Ajax lekker zelf beslissen wat ze gaan doen. Hebben we jou of ikzelf niet voor nodig.

14-03-2015 08:20

Pgk80 +0

O wee, als er negatief wordt gesproken over Ajax. Dan ben je ineens een kakkerlak, lampie blabla. Ik heb geen gelogen woord gehoord bij vi. Het is toch een tyfuszooi en dan hoor je spelers: het was onverdiend, het veld was slecht, thuis maken we het af. Om te jankuh

13-03-2015 21:35

godenzonensuper +0

Jij vindt het normaal dat die snor gewoon zegt dat ajax spelers vaker bij verkrachtingen en mishandelingen betrokken zijn ? en ook dat bazoer maar naar psv moet gaan ?

13-03-2015 23:10

Minsc +1520

Dat was inderdaad wel een beetje erg vreemd, dat gezwets over al 25 jaar rare incidenten bij Ajax. Vond dat over die Mercedes ook grote onzin, alsmede over het "in elkaar slaan van een vrouw met z'n drieën". Alsof ze dan zo snel alweer vrijgelaten zouden zijn.

14-03-2015 04:17

Andre As +12

Als daar geen kern van waarheid inzit, staat het Ajax vrij om naar de rechter te gaan vanwege smaad/ laster. De tijd zal het leren.

14-03-2015 06:23

020Ajacied020 +0

Haha zie Derksen hopen dat 3 Ajacieden na psv gaat, dan is het opeens goed

13-03-2015 21:32

Danny.S +2272

en dan kan Azzouzi zich in een keer weer gedragen.....
Een stevig gesprek met die jongens lost meer op denk ik.

Misschien kan Jaap Stam ze even toespreken.

13-03-2015 21:46

godenzonensuper +0

driessen heeft het allemaal uitgevonden he die indruk wekt die teminste . Moet zich doodschamen die man met die rare kut krant van hem . Nu ik dit typ is die depressieve pillen slikker Gijp andersen proberen voor lul aant zetten .

13-03-2015 21:31

ajaxmening +2

Sinds van de Sar Derksen heeft uitgescheten, is AJAX voor dit programma anti, uiteraard met de invloeden van de Rotterdammers, dorpsgek Kraay, Bami hap Boskamp en Gijp ( het hol maatje van Been Mario) kan Ajax er na vier seizoenen kampioenschap helemaal geen reet van, Derksen pijpt Wim Janssen van die beroemde jeugdopleiding die nooit wat oplevert, Driessen lult voor zijn werkgever, maar als Ajax Donderdag wint kan het weer niet op.

13-03-2015 21:48

knd14 +0

Weet nog wel dat El Azouzzi in de B1 ook zo\'n probleem jongentje was toen Ezra Walian het geweldig deed daar. En zo\'n type moet je niet met Trustfull combineren want dan krijg je dus kortsluiting bij dat soort gastjes..

13-03-2015 21:27

emieltjuhh +18026

Ajax gaat hem echt niet wegsturen, geloof ik niks van. Ik denk ze geven hem een dikke schorsing. Vijf jarig contract en een top talent. Anders gaat hij naar psv of feyenoord..

13-03-2015 21:03

Pgk80 +0

Keep dreaming. Deze jongen kan het shaken

13-03-2015 21:04

AJAXZZZ +0

Dat zou meten met 2 maten zijn.

Toptalens zou mogen blijven, een bankzitter zou gewoon worden weggestuurd.

Die jongen staat dus al bekend, dat hij heetgebakerd is.
Heeft al een verleden, dus kan alleen nog maar erger worden.

Lozen, zo snel mogelijk.

13-03-2015 21:06

oudzuid2 +7294

wat zit die Derksen gruwelijk te stoken zeg....

13-03-2015 21:01

020Ajacied020 +0

Genee blijft volhouden dat sleutelbeen gebroken is baba

13-03-2015 21:00

ST +23086

Wilfred Gênant

14-03-2015 07:02

AJAXZZZ +0

Staat bekend als een vechtersbaasje.

Je verwacht het niet.

En dan sommigen hier roepen, tweede kans, bah !

13-03-2015 20:59

020Ajacied020 +0

Genee blijft volhouden dat sleutelbeen gebroken is baba

13-03-2015 20:58

020Ajacied020 +0

Genee blijft volhouden dat sleutelbeen gebroken is baba

13-03-2015 20:58

Pgk80 +0

Ook al heeft ze een nagel gebroken. Iedereen hier heeft wel eens tegen de kerk staan zeiken, maar dit valt toch niet goed te praten.

13-03-2015 21:01

AJAXZZZ +0

Whahahahahaha, die grap van van der Gijp, whahahahahhahaha.

13-03-2015 20:57

AJAXZZZ +0

Johan Derksen 100 % gelijk.

13-03-2015 20:57

020Ajacied020 +0

Genee blijft volhouden dat sleutelbeen gebroken is baba

13-03-2015 20:56

AJAXZZZ +0

Vechtpartijen in de kleedkamer.
Conducteur bedreigd of mishandeld.
Lekker knulletje.

Verdient een tweede kans, whahahhahahahahaa.

13-03-2015 20:55

De_Realist +365

Wat een sukkel.

13-03-2015 20:41

AJAXZZZ +0

Ben benieuwd wat ze bij VI er over zeggen verder.
Johan heeft zich al uitgesproken.

13-03-2015 20:39

Rudolph J +0

Feit: oorspronkelijke bericht in De Telegraaf blijkt niet juist te zijn.

Feit: plaatsing van foto in bericht blijkt voorbarig, want niet de juiste jeugdspeler.

Over het incident: (nogmaals) wat zijn de feiten? Is er al aangifte gedaan? Wat is de aanklacht?

Hoe dan ook, gaat genoemde krant zijn bericht met foto rectificeren?

Waarom reageert het zogenaamd nuchtere Nederlandse volk, alsof ze er zelf bij was, de feiten volledig kent en standrechtelijk drie jeugdspelers afbrandt. Mag een verdachte, als die er is, zich niet eerst verdedigen in deze (zelf) hooggeprezen rechtstaat?

Poppenkast.

13-03-2015 20:36

020Ajacied020 +0

Derksen, ze slaan een vrouw in elkaar haha, die aan je tafel zit, gijp heeft zijn ex vrouw ooit in elkaar geslagen en toen dat ter spraken kwam kapte ze het af

13-03-2015 20:32

020Ajacied020 +0

Derksen, ze slaan een vrouw in elkaar haha, die aan je tafel zit, gijp heeft zijn ex vrouw ooit in elkaar geslagen en toen dat ter spraken kwam kapte ze het af

13-03-2015 20:31

MichelAngelo66 +22270

Klootzakken zonder enig respect. Een verdachte over. Die andere twee waren er niet bij? Of was het gewoon lastig om te bewijzen dat ze wat deden? De laatste verdachte tegenhouden, was dat misschien een idee?

Stelletje laffe mafkezen. Heel snel uit de club trappen.

Gezeik over eerst bewijzen zien. Dit verhaal komt uit de lucht vallen. Yeah right

Mis trouwens mensen in dit draadje die normaal heel snel hun mening hebben als zou Ajax niet met buitenlandse jongens om kunnen gaan. Typisch.

13-03-2015 20:31

emieltjuhh +18026

Ook handig een jochie van 18 in een dikke mercedes laten rijden.. Kan ook echt niet hoor

13-03-2015 20:31

AJAXZZZ +0

Zojuist Johan Derksen.

Iets met spijker en kop.

13-03-2015 20:30

AFCABart +2

Ik weet dat ik er geen vrienden mee maak. Maar ik vind dat Ajax zich er niet mee moet bemoeien. Het om is om te oordelen over deze zaak, en ajax moet oordelen over zijn gedrag binnen ajax, en natuurlijk zijn voetbalkwaliteiten.

Misschien is het een incident (waarvan we nog steeds de feiten niet kennen).
Stuur hem nu weg, en hoor over 5 jaar de veel scorende spits van de lampies zeggen dat het een domme maar tevens overtrokken jeugdzonde betreft waarvan hij geleerd heeft.

13-03-2015 20:27

AJAXZZZ +0

Ach jee, vanavond bij Pauw komt Fritsje Barend.

Wat zou hij gaan zeggen onze PvdA'er ?
Het is een hele lieve jongen.
Hij was heel lief voor zijn moeder.
Hij zal vast geprovoceerd zijn.
Een gepaste straf, maar niet wegsturen.
Bla, bla, bla .........

13-03-2015 20:27

AJAXZZZ +0

Hahahahaha, precies ja, blehhhhhhhhhhh.

13-03-2015 20:31

AJAXZZZ +0

Ben benieuwd wat Ajax gaat doen, als hij wordt veroordeeld.

Hij heeft een contract tot medio 2020.

Als het aan mij zou liggen : inpakken en wegwezen.

13-03-2015 20:23

nielsVAK410 +48

En gelukkig heb jij het niet voor het zeggen.
Mishandeling is zeker niet goed te praten maar wegsturen is nergens voor nodig. Ik vind een schorsing en het inhouden van salaris zwaar genoeg. Voetballers hebben in het verleden wel eens ergere dingen gedaan.

13-03-2015 20:30

AJAXZZZ +0

Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.

Kijk nu maar naar VI.

13-03-2015 20:31

AJAXZZZ +0

Je houdt zeker van zachtgekookte eitjes.

13-03-2015 20:34

nielsVAK410 +48

Werd Kluivert weggestuurd wegens dood door schuld in 95 of na groepsverkrachting in 97?
Werd rvp weggestuurd bij feyenoord na die verkrachtinszaak?
Nogmaals ik praat het niet goed maar dit zijn naar mijn mening veel zwaardere vergrijpen.


Wat heeft ajax er nou aan om een groot talent weg te sturen?

13-03-2015 20:39

AJAXZZZ +0

Ah, daar gaat het dus om.

Als het een waardeloze voetballer was geweest, zou hij wel worden weggestuurd.

Dat is meten met 2 maten.

13-03-2015 20:40

nielsVAK410 +48

Wegsturen heeft gewoon geen zin. Beide partijen hebben daar niks aan. Of die nou goed is of niet.

13-03-2015 20:42

AJAXZZZ +0

Natuurlijk wel.

Wat voor voorbeeld geef je aan de jeugd, als hij terug mag komen ?
Iemand die zoiets doet, mag nooit meer in een Ajax shirt rondlopen.

Dat zou echt een schande zijn.

Politiewoordvoerder niet gehoord ?
Wat denk je hoe het voor die vrouw is ?

Als het je zus zou zijn, zou je het ok vinden, dat hij weer bij ons cluppie komt ?

13-03-2015 20:45

nielsVAK410 +48

Ik vind dat ook Zakaria een tweede kans verdiend. Mishandeling valt niet goed te praten en daarom zal hij daarvoor gestraft worden. En hopelijk voor hem haalt hij het niet meer in zijn hoofd om zo'n misselijke streek uit te halen.

13-03-2015 20:50

Cello +52979 moderator

Niks.

Ik denk ook dat het een disciplinaire straf gaat worden boven op wat de rechter voor hem in petto heeft. Openlijk spijtbetuigen. En daar zal het bij blijven.

En dan is het een les voor hem en een les voor alle jonge gassies in de jeugdopleiding bij Ajax èn wie weet in de rest van het land....want alles kijkt, iedereen leest en iedereen heeft dan ook zo zijn/haar mening.

En jouw voorbeelden van Kluivert en Van Persie...juist dat zijn voorbeelden, waardoor je nu kan zeggen, dat wat Zakaria heeft gedaan ernstig is, maar een gradatie minder dan wat die anderen deden.

13-03-2015 20:44

grunnjood +0

Los van wat anderen allemaal hebben gedaan verdient deze jongen toch ook gewoon een tweede kans? Iedereen doet in zijn jeugd wel eens dingen waar je achteraf spijt van hebt. Ik zou wel ff met die jongen om de tafel gaan zitten als Ajax zijnde en zo nodig hem strengere begeleiding opleggen en duidelijk maken dat hij zich voortaan heeft te gedragen, maar zijn contract ontbinden en hem wegsturen slaat toch nergens op? Dan zou ik eerder die werkstraf en/of boete verdubbelen en zorgen dat dat voor een goed doel gebruikt wordt ofzo.

13-03-2015 20:52

Pgk80 +0

Ik wou dat ik zo\'n baas had. Vergeet niet dat ie volwassen is en dus straks een strafblad

13-03-2015 20:47

Cello +52979 moderator

Oudekerkerdijk.... ik moest het even nakijken voor de zekerheid, want ik kom daar niet dagelijks, maar dat is dus net de lokatie waar de politie haar paarden stalt als ik me niet vergis. Die panden daar zijn van hun.... dan ben je ook niet echt slim ook om daar 'deze stunt' uit te halen.

13-03-2015 20:07

Skuurmani +0

Kut Marokkanen zijn het !!!

13-03-2015 19:57

brainsie +4

Vergeet niet dat er meer voetballers strafbaar zijn vervolgd. Coutinho, Kluivert, Van Gaalen. Zelfs Jan Mulder heeft iemand doodgeslagen?! Las dat in ieder geval op zo'n site over criminele voetballers.

13-03-2015 19:55

johnd +6

Niet dé Jan Mulder, dat was de Mulder uit '61.

13-03-2015 19:59

brainsie +4

Oke thanks! Haha ik schrok al.

13-03-2015 20:00

johnd +6

Was een vent die bij Telstar, SVV, Volendam, Sparta, Feyenoord en Dordrecht gespeeld heeft. Geen idee wie het was, had er ook nog nooit van gehoord.

13-03-2015 20:02

plumber +0

Uitschot is het !

13-03-2015 19:55

AjaxD1986 +1

Verdachte betekent trouwens ook niet direct dat het een dader betreft (voor de mensen die het verschil niet kennen)

13-03-2015 19:54

Maxwell5 +4

Inderdaad! Een hoop die het verschil niet eens weten. Ik ben trouwens ervan overtuigd dat het allemaal wel zal meevallen. En dat ie waarschijnlijk niet eens gestraft wordt voor het incident.

13-03-2015 19:59

flavente +166

Misschien had zakaria gewoon zijn dag niet!

13-03-2015 19:53

GeborenAjacied +0

Gvd wat een kut nieuws. De trots van Ajax, de A1, komt nu in een zwart licht. Ben ook bang voor de carrière van deze jongen

13-03-2015 19:45

kampioen2010 +1905

Misschien een goed idee om allemaal een vraag naar VI op te sturen gericht aan Valentijn Driessen en om uitleg te vragen over het al dan niet neerhalen van jeugdspelers zonder dat de feiten op tafel liggen.

13-03-2015 19:45

plumber +0

Het signalement van de verdachten:

Licht getint uiterlijk.

Sta je toch niet meer van te kijken dit soort is al jong gedoemd te mislukken.

Zullen wel weer mensen over gaan piepen,ben echt geen racist.
Wel realist,deze mensen zijn nu eenmaal snel aangebrand,reageren heel anders dan echte Nederlanders.
En ja,ze spelen ook bij Ajax.
Ze zijn niet allemaal zo,maar 75% wel.

13-03-2015 19:44

johnd +6

Ben geen racist, scheer alleen alle Marokkanen over één kam. Maar echt geen racist hoor!

13-03-2015 19:45

JariBergkamp +0

Haha, vind het wel grappig dat je er wel even bij wil vermelden dat je geen racist bent. Slim ben je in geen geval, want die uitspraak die je doet over licht getinte mensen is wel degelijk racistisch. Sukkeltje

13-03-2015 19:46

AjaxD1986 +1

Jij bent gewoon een stiekeme racist.

https://www.youtube.com/watch?v=DiV2aBPEWJ8

13-03-2015 19:50
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.