Taylor aanvallende middenvelder tegen FC Augsburg; Klaassen op de reservebank

door Timo Suur 218

Bron AS

Taylor aanvallende middenvelder tegen FC Augsburg; Klaassen op de reservebank

door Timo Suur 218

Bron AS

Laatst geüpdatet

Ajax neemt het zaterdagmiddag met een sterke opstelling op tegen FC Augsburg. Kenneth Taylor krijgt bij de Amsterdammers de kans als aanvallende middenvelder en zodoende zit Davy Klaassen op de reservebank. Het duel is voor de Amsterdammers de afsluiting van het trainingskamp in Duitsland.

Gerónimo Rulli verdedigt zaterdagmiddag het doel van de Amsterdammers. Het hart van de verdediging bestaat opnieuw uit Jorrel Hato en Olivier Aertssen, terwijl Owen Wijndal en Devyne Rensch de vleugelverdedigers van dienst zullen zijn.

Benjamin Tahirović, Branco van den Boomen en Kenneth Taylor zullen het middenveld vormen. De verwachting is dat laatstgenoemde als aanvallende middenvelder gaat fungeren. Dit betekent dat Davy Klaassen het moet doen met een plek op de reservebank.

In de aanval krijgt Mohammed Daramy de kans om zichzelf te laten zien aan trainer Maurice Steijn. De aanval wordt gecomplementeerd door Steven Bergwijn en Brian Brobbey. Laatstgenoemde staat in de punt van de aanval bij de Amsterdammers.

Opstelling Ajax:

Rulli; Rensch, Aertssen, Hato, Wijndal; Van den Boomen, Tahirović, Taylor; Daramy, Brobbey, Bergwijn.

Wissels Ajax:

Gorter, Setford, Salah-Eddine, Vos, Conceição, Hlynsson, Rasmussen, Klaassen, Gooijer, Godts.

Ajax heeft zijn nieuwe thuisshirt gepresenteerd. Bestel hier het nieuwe thuisshirt voor het seizoen 2023/24!

Lees meer over:
Plaats reactie

Eurysaces +29544

Het grote probleem van Ajax onderstreep, geen voetballer op 10. Prioriteit nummer 1 moet een creatieve aanvallende middenvelder zijn, of Kudus moeten ze gaan waarderen.

30-07-2023 09:56

ricky10 +5915

Kan deze Taylor ook darten toevallig

30-07-2023 07:55

Danielson +50581

Nee. Anders zou zijn bijnaam wel 'the Power' zijn. Maar dat past ook niet echt bij hem geloof ik..

30-07-2023 09:55

jerryisthename +31942

Zijn er nog ergens hier Taylor-liefhebbers...?! 😂

30-07-2023 03:39

Ferd +38589

Taylor op 10, met voetballers naast hem, gaat iedereen verrassen. Alle kortzichtige Taylor bashers vergeten even dat hij vorig jaar vaak met Alvarez en Klaassen op het middenveld stond, en dus eigenlijk een éénmansmiddenveld was, waarbij hij ook lager moest spelen dan waar hij eigenlijk tot z'n recht komt.

02-08-2023 09:46

rondewaart +1846

Wat een drama die Taylor, weinig dynamiek, geen afmaker, vaak lusteloos na balverlies en dan veroorzaakt die kneus ook nog een strafschop.

29-07-2023 22:28

Joodhannus73 +3579

Taylor komt op elk vlak tekort voor het gewenste Ajax niveau. Dan nog liever Klaassen, want die heeft nog scorend vermogen. Maar eigenlijk moet ik daar ook niet aan denken. Haal die Armeen!

29-07-2023 20:07

Ferd +38589

Kenneth Taylor: 8 goals en 3 assists
Davy Klaassen: 8 goals en 3 assists

Taylor stond ook nog eens flink lager op het veld, zelfs een aantal wedstrijden op 6 ipv vlak achter de spits zoals Klaassen. Maar ja, Klaassen heeft nog scorend vermogen wat Taylor niet heeft ………….. alleen jammer dat de keiharde cijfers jouw hele uitspraak onderuit halen.

02-08-2023 09:50

MichelAngelo66 +22270

Allemaal leuk en aardig, maar wanneer gaan onze aanvallers eens aan de lopende band scoren? Onze verdediging maakt fouten Rulli is een onzekere pion, maar elke fout is ook wel dodelijk en staat bijna garant voor verlies. Wat wil je ook als onze voorwaartse nooit scoren en in hun broekje plassen als ze voor de keeper komen.

29-07-2023 19:42

Oeroeboeroe +18449

Een deal sluiten met pampers 🙈

29-07-2023 21:02

cantharel +3526

In Aertsen hebben we tenminste weer een speler die de bal 9 van de 10 keer achteruit speelt waardoor de verdediging onder druk komt te staan.

29-07-2023 18:01

7172AFCA7395 +10344

Meneertje Taylor weer met 0 goals en 0 assists.
Zoals gewoonlijk.

29-07-2023 18:01

henkie58 +2057

Wat was Taylor slecht zeg! Veel balverlies.

29-07-2023 17:52

LingScharenKing +542

Zie nog liever een rennende Deef met zn rode kop dan deze pseudo vedette met 0.0 scorend vermogen
Ook in de omschakeling een drama

29-07-2023 17:36

Aspers73 +3241

Ben bang dat er maar een goal of 10 in totaal zit in dit middenveld.

29-07-2023 17:28

Sunny +9566

Daramy lijkt me nu wel definitief over en sluiten. Zit er gewoon niet in en komt er dus ook niet uit.
Brobbey idem over en out. Zelfs in alle rust 1:1 naar de keeper niks. Penalty al in de aanloop slecht maar ok die zat wel.
Bergwijn wederom prima en lijkt weer op de speler die zijn grote kwaliteiten laat zien
Booomen, Tahirovic en Taylor alle 3 zo-zo maar hebben perspectief.
Wijndal over en sluiten na zijn zoveelste gestuntel want kan gewoon niet beter
Hato echt bizar goed en groeiende. Heeft kracht, snelheid, souplesse, prima aanname en voortzetting, drive ... alles klopt gewoon bij deze jongen.
Gooijer doet het niet verkeerd dus kansen blijven geven maar is nog niet direct basis materiaal.
Rensch blijf ik ambivalent over maar neig steeds vaker naar een tekort aan kwaliteit en niet alleen maar mentaliteit. erbij
Voorin heb je (zeker vandaag) weinig spelers die iets kunnen afdwingen met een individuele actie.
Met een Kudus, Berghuis en Alvarez heb je straks wel weer meer wapens maar ja die 2 zullen wel vertrekken..

29-07-2023 17:25

Goudzuid +72

Komt allemaal goed..linksom of rechtsom

29-07-2023 17:18

Cruyffie +2403

Taylor op 10 🤦‍♀️

Dan ben je echt een typische Ajax-coach. Gelukkig hebben we Bosz laten lopen zeg. Boffen wij even.

29-07-2023 17:16

AjaxYahudi +3109

Helaas is Taylor gewoon nuttiger op 10 dan op zijn eigen positie dus dat zegt genoeg..

29-07-2023 17:45

JCr14 +453

Gezakt voor zijn examen.
Endrick halen, spertsyan en een paar verdedigers

29-07-2023 17:06

Piet Henk Kippenhof +2723

In ieder geval beter dan Klaassen, maar dat is een lat die op de grond ligt

29-07-2023 17:03

Anti-040-Loserclub +1893

Iemand vandaag die arrogante vlegel gezien?
Totaal onzichtbaar vandaag. Waarom staat hij altijd als eerste op het wedstrijdformulier? Op basis waarvan heeft hij zoveel krediet.
Een blinde kan nog zien dat hij te kort komt voor Ajax.

29-07-2023 17:00

ST +23086

Taylor is geen aanvallende middenvelder en zeker geen 10.

29-07-2023 16:48

hmmm +1896

Überhaupt niet het niveau waar ajax naar moet streven

29-07-2023 18:22

freak31 +5676

Andere keeper ook maar op het boodschappenlijstje voor aankopen doen? Pff.

29-07-2023 16:34

babanightshift +9059

Hato defensief ijzersterk tot dusver

29-07-2023 15:21

Dirigent +6881

Hato is echt niet normaal goed al op deze leeftijd, pas 17 en zal echt nog wel wat fouten maken, maar wie geen fouten maakt kan niet leren.

De rust die deze jongen heeft op deze leeftijd is ongekend, hij lijkt nooit onder de indruk, en laat alles er heel erg koel uitzien.

Als hij deze lijn doortrekt dan gaat hij echt 1 van de beste verdedigers ter wereld worden.

29-07-2023 15:21

3sterren +20205

De goede wisselwerking tussen Sven & Steijn valt vandaag ook terug te zien in de basisopstelling’.

Mislintat: Maurice, start vandaag maar met Wijndal, Taylor en Daramy, dan kunnen zij ons tonen of ze mogen blijven, banken of moeten vertrekken.
Maurice: Goed plan Sven, doen we ...

29-07-2023 15:20

C14 +22461

Niet ideaal, Taylor heb je nodig voor de opbouw, is een verbindingsspeler

29-07-2023 15:19

babanightshift +9059

Wijndal is zo stijf links, die geeft een pass op 5 meter niet eens met rechts

29-07-2023 15:16

VoorOnzePloeg +5132

Bergwijn lijkt toch echt wel gebrand op revanche als ik de voorbereiding moet geloven

29-07-2023 15:10

tijssenajax +13995

het hele team gaat een reactie geven

29-07-2023 15:16

JJFajax +3560

Jammer dat we geen creatieve middenvelder in de selectie hebben, dat is wat we echt missen. Misschien Godts daar eens proberen, heeft inzicht, creatief en een goede dribbel.

Duidelijk signaal naar Klaassen toe. Beter dat hij elders gaat. Hebben we meer ruimte in ons salarishuis

29-07-2023 15:10

C14 +22461

Misehouy, Berghuis is creatief in de passing

29-07-2023 15:18

JJFajax +3560

Misehouy is 1,60m. Gaat nooit doorbreken. Berghuis is er niet bij eerdere 3 competitie wedstrijden

29-07-2023 15:22

TeringHenkie +28609

Iniesta was ook 1.95 toch.

29-07-2023 15:54

JJFajax +3560

Nee maar ook geen 1,60

29-07-2023 15:55

C14 +22461

Misehouy is dan juist ongrijpbaarder voor de veelal lange en stugge verdedigers. Totale onzin dat lengte uitmaakt bij een 10. Gewoon nagepraat gebaseerd op niks.

29-07-2023 23:40

Andronixos.c +8182

Klaassen is niet meer genoeg voor de basis.
Heeft te veel kansen gemist vorig jaar..

Eerst kijken of Taylor op 10 gaat lukken!

29-07-2023 15:07

tijssenajax +13995

welke kopspecialist kopt onze lange corners erin. of heb ik iets gemist?

29-07-2023 15:07

tijssenajax +13995

die verdediging is toch echt keukenkampioen niveau

29-07-2023 15:05

DEELM +11891

4e oefenwedstrijd en we spelen nog steeds met een 17 en 18 jarige verdediger centraal achterin omdat we niet anders hebben.

29-07-2023 15:01

VoorOnzePloeg +5132

Hato speelt daar sowieso denk

29-07-2023 15:05

DEELM +11891

Nou vooruit, maar het kan toch niet zo zijn dat we hierop moeten bouwen.

29-07-2023 15:09

tijssenajax +13995

ja, die zie ik wel structureel een goed niveau aantikken en wordt alleen maar beter hopelijk.

29-07-2023 15:17

DEELM +11891

Die jonge jongens krijgen altijd een terugval. Dan is er geeneens back up om ze even in de luwte te houden.
En die Aertssen komt nu sowieso nog 2 klasse tekort. Die staat bij geen één eredivisie club basis.

29-07-2023 15:22

debetweter +10110

Ja dit is voor mij ideale middenveld ATM. Berghuis een nog betere optie dan Taylor. De overige middenvelders zijn danwel aanvallend sterker maar niet all-round genoeg voor het spel waar we voor moeten gaan, dan kan misschien als de andere positie (voornamelijk verdediging) meer vorm krijgt.

29-07-2023 14:56

DankzijCruijff +48731

Had ASE graag op de plek van Wijndal en Godts ipv Daramy gezien, maar verder interessante opstelling.

29-07-2023 14:55

Richard van W +1255

ASE is echt verre van Ajax-1 basismateriaal. Echt bizar dat mensen dat nog steeds niet zien. Zelfs een belachelijk matige Wijndal is toch nog beter dan ASE.

29-07-2023 15:01

DankzijCruijff +48731

Gelul, maar je verrast me wat dat betreft niet.

29-07-2023 15:01

Richard van W +1255

Jij verrast mij ook niet met louter reacties zonder inhoudelijke mening of argumenten.

29-07-2023 15:12

DankzijCruijff +48731

Ik verspil zo min mogelijk tijd aan trolletjes. In andere discussies doe ik gewoon inhoudelijk mee, maar ik ben niet zo dom om met zielige bloedzuigertjes zoals jij in conclaaf te gaan. Doei he.

29-07-2023 15:15

tijssenajax +13995

Klaassen op reservebank. De toon is gezet.

29-07-2023 14:55

Ajaxisart +18774

Tsja, dit is een repeterend verhaal. Zolang Mislintat er niet in slaagt om in de verdediging, middenveld en voorhoede versterking te vinden, wordt het een hopeloos seizoen. Mislintat, het wordt tijd voor actie….er is nu geld vrij gekomen.

29-07-2023 14:45

PetrusKeizer +10739

Ik denk dat Daramy wordt/is opgesteld in de hoop dat het helpt hem te verkopen.

29-07-2023 14:44

Robertini +39639

Ik ben benieuwd of Taylor daar echt zo goed is als mensen zeggen. Dat kan het probleem misschien oplossen

29-07-2023 14:39

Richard van W +1255

Volgens mij zijn er niet veel mensen die zeggen dat Taylor goed is op die nummer 10 positie hoor. Hij hoort in principe geen eindstation van een aanval/opbouw te zijn rond de 16 of tussen de linies...het is veel meer een 8.

29-07-2023 14:45

DeKenner +9378

Taylor zit al een hele poos in de net niet fase. Zowel bij Ajax als Jong Oranje kreeg hij veel kansen, maar bijna alles gaat paal, lat, of net naast. Aan de ene kant kun je dat (een gebrek aan) klasse noemen, aan de andere kant is het ook een stukje pech. Ik hoop voor die jongen en voor ons dat het tij snel keert en dat die ballen wél allemaal net binnenvallen. Dat kan echt een hoop schelen. Vandaag is een mooie dag om daarmee te beginnen.

29-07-2023 14:37

Steffenhagen +37945

Even serieus : Brobbey , Taylor , wijndal en Daramy zijn in mijn ogen heel ver af van een basisplaats . Maar we kunnen ze niet een op een vervangen . Selectie is echt zwak …

29-07-2023 14:36

Vik86 +42397

Ga lekker ergens lopen zeiken.. Jij gaat maar door en door..Word je niet moe van jezelf?

29-07-2023 14:37

Steffenhagen +37945

Dat die jij gelukkig niet toch ? Nou ja domheid is meestal verpakt in een grote bek

29-07-2023 14:55

Simpelishetmoeilijkst +25359

Zie in Taylor nog potentie, maar zie het niet in Wijndal totnogtoe en ook niet in miskoop Bergwijn. Daramy moet een eerlijke kans krijgen al lijkt hij me niet een echte Ajax speler, mis Samba-Neres op rechts.

29-07-2023 14:42

Sjaakvaak +26608

Bergwijn is een van onze beste spelers. Zijn nadeel is dat hij een hele gevoelige jongen is en niet om kan gaan met alle positiewisselingen en gebrek aan vertrouwen. Gun hem meer tijd op links en hij gaat voor ons vlammen.

29-07-2023 14:57

PetrusKeizer +10739

@Sjaak, ik heb n wedje lopen dat Bergwijn voor positieve verrassing gaat zorgen komend seizoen. Steijn en Maduro krijgen m weer aan de praat.

29-07-2023 15:08

Simpelishetmoeilijkst +25359

Hoprkijk hebben jullie gelijk, en zie ik het fout, als Bergwijn blijft.

29-07-2023 15:37

RadheAjax2021 +17911

Achterhoede is armoede. Taylor op 10 is een pleister omdat kudus, berghuis niet fit zijn en Klaassen er niks meer van kan. Daramy rechtsbuiten is een vreemde keuze. Hem heb ik geen enkele wedstrijd afgelopen weken iets goeds zien doen. Dan had ik liever Chico of Godts daar gezien.

Heeft iemand al iets van Mislintat vernomen…moet toch gaan gebeuren dat er op z’n minst een verdediger aangetrokken wordt.

29-07-2023 14:33

Sjaakvaak +26608

Berghuis is de enige optie op 10. Kudus heeft een veel te groot gebrek aan overzicht en spelintelligentie om daar te spelen.

29-07-2023 14:58

Richard van W +1255

Deze opstelling + bank geeft goed aan hoe slecht Ajax ervoor staat 2 weken voor de start vd competitie.

Met Kudus/Alvarez/Berghuis erbij heb je met Rulli, Hato,, Taylor en Bergwijn maar 7 spelers die Ajax 1-waardig zijn.

vdB en Tahirovic mogen zich eerst nog maar eens bewezen over een langere periode.

Zonder Kudus/Alvarez en Berghuis heb je dus maar 4 spelers die Ajax 1 waardig zijn.

29-07-2023 14:33

Keizer +30247

Het hele afgelopen seizoen was Ajax onwaardig dus zou niet weten waarom volgens jouw logica een Taylor en een bergwijn wel voldoen maar een branco en Tahirovic niet.

29-07-2023 14:39

Richard van W +1255

Ik hoop echt van harte dat Branco en Tahirovic basismateriaal zijn, maar op basis van 3 oefenwedstrijden is dat mijn inziens nog te vroeg. Tegelijkertijd: tsja als je het bekijkt in de context van wat er ter beschikking is...ja dan horen beide in de basis.

29-07-2023 14:47

willem1958 +8853

Over Steijn en Sven ben ik heel positief, denk dat deze twee datgene zijn wat Ajax op een hoger plan kan brengen da's het positieve.
En nu de mindere kant van de zaak; met deze opstelling breek je geen potten, ik kan me niet voorstellen dat na wat dagen met Steijn dat Taylor opeens de verdediging van Augsburg aan stukken rijt, ik hoop dat ik, het mis heb.
Daramy heeft snelheid maar net als Conceicao geen rendement, ze missen overzicht en zijn te wild om verfijning in hun spel te leggen.
Over van den Boomen en Tahirovic niets dan goeds, echt twee goede aanwinsten en achterin is het min of meer rampzalig, de enigste die levert is Hato met z'n 17 jaar, het is droevig dat die de kar moet trekken, Rensch moet eerst z'n instelling verbeteren, Aertssen moet er nu nog niet staan, voor hem komt het nog te vroeg en Wijndal nou ja, laat maar.
Er worden een paar belangrijke spelers gemist natuurlijk waarvan er één of twee nog weggaan en het is de hoogste tijd dat er een stuk of drie a vier ervaren, dragende spelers bijkomen.
Dus nog maar even geduld maar de tijd dringt zo bij elkaar.

29-07-2023 14:32

Simpelishetmoeilijkst +25359

Willem, verl goede punten!

29-07-2023 14:45

AjaxAmsterdamnn +4198

Snap niet dat Godts niet gewoon RV wordt gezet in deze situatie

29-07-2023 14:31

Vik86 +42397

Daramy verdient ook een kans toch..

29-07-2023 14:32

AjaxAmsterdamnn +4198

Lees het nu pas, maar ik vind dat Daramy best een kans verdient, maar achter Godts. En eigenlijk is het ook wel duidelijk dat Daramy het gewoon nooit meer gaat worden en je hem weg moet doen. Godts speelde ook niet geweldig, maar hij heeft tenminste wel de techniek waar toekomst in zit, die heeft Daramy niet. Dus ik geef liever Godts de kans op RV bij het 1e elftal omdat hij denk ik sowieso beter is vanaf rechts dan Daramy én we geen fatsoenlijke RV hebben nog. Dan had Daramy een kans kunnen krijgen op LV in de 2e helft, zn eigen positie ipv nu RV.

30-07-2023 11:32

babanightshift +9059

Ik zie liever Godts zoveel mogelijk minuten maken, de klasse en potentie druipt ervan af bij hem

29-07-2023 14:30

Vik86 +42397

Oefenduel..

29-07-2023 14:32

babanightshift +9059

Ik zie liever Godts zoveel mogelijk minuten oefenen, de klasse en potentie druipt ervan af bij hem*

29-07-2023 14:36

Vik86 +42397

Daramy verdient ook een kans..

29-07-2023 14:36

afca1985 +21460

De beoogde basiself blijft nog steeds matig hoor jezus mina, met Rensch, Aertssen, Wijndal, Taylor en Daramy. Er moet nog het 1 en ander gebeuren zeg poeh hey.
Maar gelukkig in ieder geval geen Klaassen das wel mooi, hopelijk trekt ie zijn conclusies hieruit.

En voor de rest............Let's Go Boys laat het maar zien, knallen

29-07-2023 14:28

Sunny +9566

Probeer Bergwijn eens spits i.p.v. Brobbey en Daramy nog 1 kans op links (ik was nooit onder de indruk van hem) en laat Godts op rechts wennen

29-07-2023 14:24

Simpelishetmoeilijkst +25359

Sorry, maar Bergwijn spits? Dank dat je hem het beste op de transfer lijst kan zetten.

29-07-2023 14:46

Sunny +9566

Ja joh, laten we zo'n beetje de beste man uit de voorbereiding verkopen want daarachter staan wereldspelers te dringen.

29-07-2023 17:07

PetrusKeizer +10739

Taylor in de rol v Klaassen. Gewoon logisch. Wel Spertsyan erbij zien te halen. Die kan wel wat.

29-07-2023 14:22

Slang3 +46057

We staan er financieel matig voor, Klaassen verdiend 3M, is geen basis optie, heeft nog 1 jaar contract (verlengen of vertrekken). Kwestie van tijd voordat hij een AD exclusive interviewtje geeft en nog wat druk probeert uit te oefenen op de trainer, maar vertrek is het beste voor beide

29-07-2023 14:21

Krullen +8061

Klaassen eindelijk bank, dat geeft de burger moed. Daramy vind ik dan wel weer jammer, die kan echt helemaal niks. Maar goed, het is Steijn vergeven. Zou het toch top vinden als ie Wijndal eindelijk eens aan de praat zou krijgen, scheelt een hoop gedoe.

29-07-2023 14:21

DulceDesde +369

Waarom niet is beginnen met Rasmussen ipv Brobbey.

29-07-2023 14:20

De Meer 020 +382

Nog meer proberen? We beginnen al bijna hè en het team is al zo onervaren. Geef nu Brobbey maar voorlopig de kans.

29-07-2023 14:21

Slang3 +46057

denk dat hij verschillende koppeltjes wilt zien

29-07-2023 14:21

Grub +1344

Omdat Rasmussen tot nu toe in al zijn minuten werkelijk niets heeft laten zien wat een plaats in de basis rechtvaardigt?

29-07-2023 14:26

DeKenner +9378

Hij had volgensmij tegen Shakhtar een mooi overstapje waar een goal uit kwam 😄

29-07-2023 14:31

Grub +1344

Ja ik weet het maar om dan te zeggen dat dat zijn hoogtepunt was is ook vrij lullig

29-07-2023 14:47

De Meer 020 +382

Echt ziek om te zien hoe onervaren en onevenwichtig dit Ajax team is. Echt 0 aanknopingspunten te vinden ongeacht of spelers goed worden of niet. Niemand met lange Ajax ervaring. Allemaal probeersels en de competitie begint al bijna. Heb dit nog nooit gezien. Welke linie is er nou op elkaar ingespeeld. Schreuder heeft alles maar dan ook alles kapot gemaakt. Die mag zijn gezicht nooit meer bij Ajax vertonen. Die verklikker. Nu word alleen maar meer duidelijk dat hij inderdaad het lek was want elke andere trainer zou helemaal kapot gemaakt worden na zo een wanprestatie en hij komt er half sneaky mee weg

29-07-2023 14:19

PetrusKeizer +10739

Doe niet zo hysterisch, zeg.

29-07-2023 14:21

De Meer 020 +382

Geeft alleen maar aan wat voor supporter jij bent. Biertje erbij en meer lullen dan kijken zeker want anders zou je de ernst wel snappen

29-07-2023 14:22

Dazoo +3137

Man oh man oh man…. Pfffff

29-07-2023 14:25

jo1 +4584

Wat een onzin haha. Schreuder kreeg een groep waar de angel al uit was. Martinez,Antony, tagliafico en Haller effe weg nadat hij getekend had. Schreuder heeft voor zichzelf een fout gemaakt om in te stappen. Steijn wordt straks ook uitgekotst, maar raar hè als je alleen nog maar brol over hebt

29-07-2023 14:27

Keizer +30247

Elke simpele ziel ziet dat we met Branco en Tahirovic 200 procent meer voetbal hebben op het middenveld. Maar nee, lekker blijven janken.

29-07-2023 14:29

Simpelishetmoeilijkst +25359

Dat zeg ik ook al even. We zien weer meer voetbal nu. Blij dat ik nirt de enige ben, die het ziet, Keizer.

29-07-2023 14:49
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.