Rensch: 'Ben nog niet klaar bij Ajax en wil hier nog veel laten zien'

door Bart Veenstra 225

Bron ELF Voetbal Magazine

Rensch: 'Ben nog niet klaar bij Ajax en wil hier nog veel laten zien'

door Bart Veenstra 225

Bron ELF Voetbal Magazine

Laatst geüpdatet

Devyne Rensch lijkt voorlopig nog speler te blijven van Ajax. Dat laat de rechtsback van de Amsterdamse club weten in een interview met ELF Voetbal. In dat interview gaat hij in op meerdere onderwerpen, waar zijn toekomst er één van is.

'Ik heb absoluut ambities en toekomstdoelen', zegt Rensch allereerst. 'Maar deze wil ik liever voor mezelf houden. Ik lig nog tot medio 2025 vast bij Ajax. Ik ben nog niet klaar hier en wil hier nog veel laten zien', aldus Rensch, die in de belangstelling staat van onder meer Arsenal en Liverpool. Mogelijk komt het - gezien de woorden van Rensch - voorlopig nog niet van een vertrek bij Ajax. Bovendien zou Ajax het contract van Rensch willen verlengen.

In het interview met ELF Voetbal gaat Rensch ook in op zijn positie als rechtsback. In de jeugd speelde het talent namelijk altijd als centrale verdediger of als verdedigende middenvelder. 'Pas bij de senioren bij Ajax werd ik rechtsback. Ik heb me een eigen stijl aangeleerd. Ik bezat altijd al de drang naar voren en ben blij dat ik die kansen bij Ajax mag pakken. Vermoeiend? Absoluut. Na haast iedere wedstrijd zit ik stuk', vertelt de Ajax-verdediger.

Muziek in de kleedkamer van Ajax

Een ander onderwerp waar Rensch het over heeft, is muziek. 'Voor elke wedstrijd vind ik het heerlijk om met oortjes in te ontspannen', zegt Rensch, die een voorkeur heeft voor hiphop. 'Amerikaanse en Nederlandse. In de kleedkamer bij Ajax is Kenneth Taylor de dj. Toen Daley Blind in de winterstop naar Bayern M:unchen vertrok, heeft Kenneth zijn taak overgenomen. Hij houdt rekening met iedereen. Hij draait niet alleen Nederlandse en Amerikaanse rap, maar ook Spaanse nummers. Wie de beste dj is? Ik vind Kenneth net iets beter. Hij draait ook de nieuwe, Nederlandse hiphop', besluit de muziekliefhebber van Ajax.

Lees meer over:
Plaats reactie

ProfessorX +19827

Geen rechts back Geen !!!

18-05-2023 21:50

Rockanje23 +37111

Ik heb het idee dat zijn carrière nog niet eens begonnen is, maar dat kan aan mij liggen.

18-05-2023 19:13

Craain +4973

Rench, begin bijvoorbeeld bij subtopper om te groeien. Bij Ajax moet je er meteen staan. Het is geen club om te leren.

18-05-2023 16:22

parcomantelic +36

Uitlenen aan Haarlem!

18-05-2023 21:25

Ajacider +4927

Deze Rensch onderdeel van de docu "de drie parels van Amsterdam". Een jaar later:
Gravenberch die niet speelt bij Bayern
Timber die zonder Martinez door de mand valt als centrumverdediger
En deze Rensch die voetbalt alsof die op schaatsen staat.

Kan op zich technisch wel ballen maar dat zie je ook in de hoofd en zelfs reserveklasses. Dat die zegt dat die bij Ajax niet klaar is, is ergens prijzenswaardig maar ik zie hem die mentale stappen gewoon nimmer maken. Al verzadigd.

18-05-2023 16:06

Koekie87 +21012

Klinkt me bekend, hadden we zoiets ook niet een paar jaar geleden in de vorm Riedewald, Tete en El Ghazi.

19-05-2023 17:52

Heimwee +6766

Ik ben wel klaar met circus Rensch en clown Bassie

18-05-2023 15:52

Bijlmerboy93 +2521

"Nog niet klaar".

Je bent nog niet eens begonnen, maat.
Wordt eerst maar 's vaste speler.

Ik vind Rensch een groter talent, maar dit kan een gevalletje Denswil worden.

18-05-2023 14:28

10Sneijder10 +3042

Kan redelijk voetballen, technisch gezien. Mentaal daarentegen... hij zit nooit kort op zijn tegenstander, verliest relatief veel duels, haalt de voorzet er nooit uit, glijd 3x per wedstrijd weg en slaapwandelt best veel.
Het is gewoon heel erg slap en mager allemaal en dat is niet best als je een verdediger bent.

18-05-2023 13:47

willem1958 +8848

Hij heeft dit sezoen te weinig laten zien terwijl hij daarvoor ook goede periodes heeft gehad net als Mazzaroui voor hem dat ook had.
Ik hoop dan ook echt dat ie komend seizoen wel 't gras gaat opvreten en dat ietwat laconieke wat toch in hem zit 'ns van zich afschud en er helemaal voor gaat.

18-05-2023 11:44

TJHooker +3938

Hij heeft helemaal geen periodes goed gespeeld, incidenteel heeft hij laten zien dat hij talent heeft.

18-05-2023 12:23

Bijlmerboy93 +2521

Inderdaad, zijn beste fase was 2 wedstrijden onder Ten Hag als linksback toen de buit al binnen was.

18-05-2023 14:30

NoPants +7514

Zijn eerste seizoen, toen mazraoui geblesseerd was, was erg sterk. Er waren op AS zelfs veel discussies of nous zn plek nog wel zomaar terug moest krijgen, of dat de 17 jarige rensch mocht blijven staan.

Die jongen is net 20 he.

18-05-2023 16:54

willem1958 +8848

Dat is wat ik bedoelde, hij was in het begin heel goed bezig toen Mazzaroui geblesseerd was en hij voor het eerst langere tijd achter elkaar in Ajax 1 speelde, dat niveau hebben we helaas niet al te vaak daarna meer gezien van hem.
Maar de meeste mensen zijn die periode waarschijnlijk al weer vergeten?

18-05-2023 19:00

Schip +23576

Heeft zijn belofte vanuit de jeugd nog totaal niet ingelost. Ik moet eerlijk zeggen dat er zelden een speler doorkomt, die het gras opvreet. Of zie ik spelers over het hoofd?

Het zijn allemaal spelers die het al snel genoeg vinden en gaan lopen dromen: Brobbey, Gravenberch, Kluivert, Taylor, Rensch.

Vond De Ligt echt een positieve uitzondering daarop, vdBeek eigenlijk ook wel. Hoewel ook dat geen speler is due super fel is, maar wel feller dan Taylor iig.

Ik mis die straatvoetbalmentaliteit die je in Portugese of Spaanse jeugdteams wel ziet. Dat moet er hier toch in te krijgen zijn?

18-05-2023 11:24

Qifesh +24917

Wat een stel idioten hieronder. Liverpool en Arsenal geven nooit zomaar blijk van interesse. Die weten dat we vaker toppertjes misbruiken door ze telkens verkeerd te blijven positioneren.

18-05-2023 07:44

Adt +1653

Mooi dat hij er zo instaat, is nog steeds erg jong en heeft laten zien dat hij veel potentie heeft. Hopen dat er een trainer en/of assistent trainer komt die hem terug op het juiste spoor zet

18-05-2023 07:34

NoPants +7514

die jongen is net 20 he, mensen lijken dat te vergeten.

Toen Frenkie zo oud was, had hij net 8 wedstrijden in het eerste gespeeld. Kwam net kijken. Mazraoui had rond deze leeftijd pas net zn debuut. Maar omdat rensch nog niet top is willen mensen hier hem alweer weg hebben. Ongelofelijk.

18-05-2023 07:33

Qifesh +24917

Eindelijk een realistische kijk

18-05-2023 07:46

Balgevoel +30951

Qi, maar mis jij dan niet wat gif, activiteit, er 'gewoon staan'? Aan het voetballen ligt het niet, maar ook met zijn tweebenigheid... Rensch heeft een jaar degradatievoetbal of zo nodig, hij voetbalt alsof-ie bij Jong Ajax loopt onder Heitinga: vrijblijvend, fladderend, zeg maar, 'we zien wel'. Zit er ook topniveau en een mate van meedogenloosheid in Rensch?

18-05-2023 09:10

Qifesh +24917

Gif en er staan is niet belangrijker dan voetballend vermogen. En dat heeft Rensch meer dan Alvarez bijvoorbeeld. Ik zou Rensch allang centraal hebben gezet want hij heeft niet eens het karakter van een rechtsback. Die meedogenloosheid heeft ie in het verleden al bewezen te hebben. Gravenberch stond er zogenaamd ook niet hè. Maar niemand heeft het over het feit dat een Rensch en een Kudus al jaren verkeerd gepositioneerd staan. Ik zou nog eerder Kudus of Fitz jim als back gebruiken dan Rensch. Die kunnen namelijk in de kleine ruimtes voetballen. Het enige wat ze moeten leren is een sliding. Kudus bestreek een hele rechterflank afgelopen wk.

18-05-2023 11:00

seerseker +882

Al die mooie talentjes die met hun hoofd al met de miljoenentransfer bezig zijn, maar het tot die tijd moeten doen met Ajax... Hoe kun je dan nog zeggen dat je een echte Ajacied bent, dat je met hart en ziel zal vechten? De buitenlandse clubs staan toch wel in de rij. Te triest voor woorden.

18-05-2023 05:18

godlike +3810

De tijd geven, heeft heel veel potentie.

18-05-2023 03:19

Delaney +14822

Je weet dat het artikel over Rensch gaat, toch?

18-05-2023 05:53

Qifesh +24917

Rensch heeft geen potentie? Onzin.

18-05-2023 07:32

HendrikAjax +16898

Dat weet hij zeker

18-05-2023 08:25

Delaney +14822

@Qifesh

Jawel hoor, maar heel veel vind ik ook weer overdreven. 😉

18-05-2023 09:20

Qifesh +24917

Heel veel potentie op de juiste positie. Hoezo ga je een cv beoordelen op zijn skills die vergeleken worden met een Mazraoui die van het middenveld afkomt. Een hele wereld van verschil. Het probleem is niet perse de speler maar de coach die niet doorheeft dat ie daar niet hoort.

18-05-2023 11:02

Delaney +14822

Ik beoordeel hem als speler, niet als CV of RB.
En ook dan vind ik heel veel potentie (nog) overdreven.

18-05-2023 11:04

KudusDream +12972

Godzijdank

18-05-2023 02:44

wijzijndebeste123 +164876

Dat Taylor de DJ kan spelen zegt veel over t gebrek aan hiërarchie in de kleedkamer.

18-05-2023 02:04

godlike +3810

O dus jouw vrouw mag thuis ook geen muziek draaien?

18-05-2023 03:20

wijzijndebeste123 +164876

Als je met je vergelijking bedoelt dat Taylor dit seizoen speelt als n jonge juffrouw kan ik me daar best in vinden.

18-05-2023 04:00

Ferd +38589

nee, godlike, wijzijndebeste123 mag thuis geen muziek draaien!

19-05-2023 03:44

HendrikAjax +16898

Wat een onzin

18-05-2023 08:26

Ajacider +4927

Schrijnend dat daar wel afspraken over gemaakt worden bij wat basisafspraken in het veld denken ze niet over na.

18-05-2023 16:11

Sjaakie +5826

Het enige waar hij echt goed in is: zijn lijntjes met de media. Hoewel, dat zal wel via zijn zaakwaarnemer lopen.

18-05-2023 00:17

HendrikAjax +16898

Valt wel mee. Zijn relatief weinig interviews van Rensch

18-05-2023 08:26

ST +23086

Deze jongen had zoveel aan Bogarde nu kunnen hebben. Zoals Johan Derksen het zou zeggen, gaat ie altijd als een jonge jufvrouw de duels aan. Hij mist killer instict. Haalt nooit een voorzet of een schot eruit. Laat ze altijd gewoon schieten. Jammer vind ik dat. Hoop dat hij dat gaat ontwikkelen. Hij is tenslotte nog erg jong. Ik zou er niet rouwig om zijn als hij verkocht wordt aan Arsenal voor een mooi bedrag.

17-05-2023 23:26

DannyAdam2 +3386

Dit is tot nu toe een type Ricardo van Rhijn. Waar speelt die nu?

17-05-2023 23:05

HendrikAjax +16898

Rensch heeft op zijn 17de al een hoger niveau laten zien dan van Rhijn zijn complete carrière

18-05-2023 08:28

PH2BOT +40494

Laat Circus Rensch de tenten nu maar eens elders opzetten.

17-05-2023 22:55

Amp +37936

Wordt het niet eens tijd dat ze gaan stoppen met om turnen in ajax 1 tenzij een speler daar echt giga potentie voor heeft? Overigens vrij bizar dat die rechtsback uit de jeugd steeds t eerste seizoen top zijn en dan vrij ver inkakken de laatste generaties. Mazraoui herstelde nog enigzins

17-05-2023 22:49

Qifesh +24917

Inderdaad Ze willen allemaal een beetje Louis van Gaal emuleren.. maar daar moet je wel een hele goede staf voor hebben om dat ook echt te bewerkstelligen

17-05-2023 23:45

Amp +37936

Een vleugelaanvaller naar de back snap ik soms enigzins. Maar heb bij dat late omturnen t idee dat we talent weggooien (zowel de omgeturnde spelers die t een jaar goed doen en dan inkakken, als specialisten die daardoor moeten wachten en weglopen). Uitzondering daargelaten zoals een mazraoui die ineens weer opleefde, als speelde hij in de jeugd ook op back

18-05-2023 16:49

AjaxHoorn +32989

Graag. Van Rhijn was een goede cv en een redelijke back. Van der Wiel was volgens mij ook cv. Rensch was buitencategorie cv, vervolgens veeeeeel te lang op de bank gezeten. Want TH had hem als backup cv nodig.

Als je weet dat je toptalent nauwelijks speelt... Verhuur hem dan en ook op zijn eigen positie. Dan huur je daar zelf een speler voor of schuif je iemand door.

18-05-2023 06:51

Link134 +880

Je MOET nog veel laten zien ja, niet lullen maar ballen pik. Laat het zien zou ik zeggen

17-05-2023 22:47

MarcelvTol1971 +15436

Deze zin intrigeert mij wel :
'' Ik ben nog niet klaar bij Ajax, ik wil nog veel laten zien ''
- Wil je nog meer laten zien, dus denk je dat je al iets hebt laten zien ?
- Heb je zelf door dat het tot nu toe nog niet bijster veel voorstelt en ga je vanaf nu aan de gang om volgend seizoen echt indruk te maken.
Wat mij betreft het tweede, geen stabiele rechtsback en er moet echt heel veel gebeuren wil dit ooit slagen. Als ie nu vertrekt hoor je er echt nooit meer wat van.

17-05-2023 22:28

HendrikAjax +16898

Dit is wel echt mierenneuken van de bovenste plank

18-05-2023 08:29

Alexander40 +6114

Haha, ik ben nog niet klaar bij Ajax….je bent nog niet eens begonnen

17-05-2023 22:21

HsvHoek +2840

Denk dat je al genoeg hebt laten zien, elke wedstrijd waarin jij mee deed stond je garant voor een hoop onrust.....

17-05-2023 22:07

Web +178830

Je mag hem pas beoordelen als hij een serie wedstrijden in het centrum heeft gespeeld
Het is gewoon geen back.

17-05-2023 21:45

ajaxwestland09 +29038

Fout van de trainers heitinga en Schreudert

17-05-2023 21:58

RuffRhythim +24837

Bij Ten Hag speelde hij ook rechtsback anders en dat deed hij prima in zn eerste jaar

18-05-2023 09:00

Holleblok +859

Alsjeblieft zeg, zijn prestaties in het centrum lijken ook nergens op. Het is niet erg, komt gewoon niet aan het gewenste Ajax-niveau.

17-05-2023 22:45

Jww +2405

Ik zou hem wel eens op de positie van Alvarez willen zien. Hij heeft een aardige techniek en heeft aanvallend wel inzicht. Hij moet alleen wat straffer dekken.

17-05-2023 23:23

JCMS +2092

Qua positie speelt hij inderdaad niet op z’n favoriete positie en is een deel van zijn prestaties daaraan toe te schrijven. Maar er zijn ook factoren die niets met zijn positie maar alles met zijn persoonlijkheid en instelling te maken hebben waarin Rensch tekort komt. Medogenloosheid, hardheid in de duels, concentratie, discipline, etcetera. Als hij daar niet in verbetert heeft hij niets bij Ajax te zoeken.

18-05-2023 04:16

Qifesh +24917

Die persoonlijke instelling kan niet worden beïnvloed door verkeerde positionering? Het is een Mensch hoor.

18-05-2023 07:35

Hor +276

Wat een verbeelding deze jongen.
Geen Ajax niveau Hoogstens Sparta Utrecht etc
Snel verkopen tegen elk aannemelijk bod

17-05-2023 21:33

Moooo +3981

Rensch is nog jong, elk seizoen een stap zetten en leren van je fouten.
Persoonlijk geloof ik niet zo in een rol als RCV waar hij in de jeugd speelde. Wel zie je als het elftal goed loopt dat zijn loopacties vaak wel goed zijn. Veel door het as van het veld wat een Mazraoui (zijn voorganger) ook goed kon als een soort 4de middenvelder.

Net als een Taylor (Gravenberch) en een Rensch (Mazraoui) had ik het idee dat ze de 1 op 1 vervangers zouden worden. Qua talent zeker, alleen qua veld spel leken ze geen schim op wat ze als wisselspeler brachten.

Ik ben benieuwd of ze in een geolied elftal dit er wel (weer) uit gaat komen.

Nu is het hele elftal los zand en smachten we naar volgend seizoen.

17-05-2023 21:06

Kaatje +4828

Prima. Tenminste geen speler die het hoog in de bol heeft en denkt dat hij bij een buitenlandse club en dik salaris even gaat slagen.

17-05-2023 20:59

Flipper33 +6826

Vind hem niks maar goed bijna het hele elftal is bagger ! Nieuw elftal kopen zou gekkenwerk wezen haha

17-05-2023 20:47

ajaxwestland09 +29038

Als hij echt wat wilt laten zien. Moet hij wat aan zijn mentaliteit doen, sterker worden , geen slapjanus etc.

17-05-2023 20:47

EeuwigeBankzitter +1551

Zou wat zijn, als hij is een keer veel laat zien. Het is dat die Sanchez zo slecht is, anders had Rensch dit seizoen nauwelijks meer gespeeld.

Hij mag verlengen, en het uitvechten met Regeer. Niet verlengen = tribune + uitverkoop!

17-05-2023 20:35

Berghuis +14373

Aan z'n mentaliteit ligt het echt niet, ook gewoon een jongen van de club.. Ik betwijfel alleen of hij ooit echt het Ajax niveau gaat aantikken wat Ajax wil na streven.

17-05-2023 20:33

Jan Doedel +4308

Als je de kans hebt om voor een mooi bedrag te verkopen dan meteen doen denk ik.

17-05-2023 20:32

Gonzalez75 +5885

Grappige uitspraak van Rensch. Wat mij betreft dit seizoen door de mand gevallen. Tot ziens.

17-05-2023 20:31

Slang3 +46053

Meeste spelers van zijn jaar maakte dit seizoen pas hun debuut, maar eigen jeugd wordt hier al veel te snel afgeschreven. Heeft vaak genoeg wedstrijden gespeeld waarin hij een prima speler was, maar welke jonge verdediger is daarin constant

17-05-2023 20:20

Qifesh +24917

Timber ook continu afzeiken.. wat een kesbekers

18-05-2023 07:38

Hakim22 +7456

Als Bogarde niet op straat was gezet door onze geweldige algemeen directeur, had die jongen misschien niet als een natte krant gevoetbald

17-05-2023 20:17

Henkjanklaas +20661

Muziekliefhebber en hiphop. Een zeer slechte combinatie….

17-05-2023 20:07

de echte causio +2307

Als je als zelf opgeleide twintiger weg gaat bij Ajax, wordt je hier op AS afgemaakt door de Ajax supporters van AS. Jr wordt uitgemaakt voor ondankbare hond. .Als je als zelf opgeleide twintiger besluit te blijven bij Ajax, wordt door dezelfde supporters van AS ook afgemaakt. Hoe haal je het in je hoofd om te blijven.
Het is niet goed, of het deugt niet.

17-05-2023 19:54

Henkjanklaas +20661

Daar gaat het niet om. Presteert gewoon steeds ondermaats , zijn houding, nonchalance, geen focus, slap en sloom, verdedigt matig. Heeft eenzelfde instelling als Wijndal en Taylor. Alle drie rampzalig.
Het deugt inderdaad niet.

17-05-2023 20:09

Lavie +2327

Wijndal is een oliedomme aankoop. Hato en Selah-Eddine zijn beter en nemen genoegen met een veel lager salaris. Rensch is veel beter dan Sanchez. Taylor is veel beter dan Grillitsch. Ook aan die twee nieuwe spelers heeft Ajax nogal wat miljoenen verbrast.

17-05-2023 20:20

Noxin +15583

Dat hij nog niet klaar is zien we elke wedstrijd.

17-05-2023 19:28

Keizer +30247

Hoop dat ie een keer een seizoen blessurevrij blijft. Heb best vertrouwen in hem maar het is niet bevorderlijk dat hij zo vaak afwezig is.

Beste is uiteraard dat hij blijft.

17-05-2023 19:19

Orangesoul +5988

Zitten we nog langer met deze middelmaat opgescheept. Als Taylor ook nog de gangmaker is en de sfeer bepaald is het wel heel droevig gesteld met het huidige Ajax...

17-05-2023 19:16

stefanwillem +12156

Iets meer aan voetbal gaan doen en iets minder belang hechten aan de dj in de kleedkamer. Al acht ik het nagenoeg onmogelijk dat deze jongen het gaat redden, net als Taylor overigens. Slapjanussen met middelmatige kwaliteit. De interesse voor Rensch van Arsenal en Liverpool lijkt me echt een verlopen 1 april grap.

17-05-2023 19:10

NoPants +7514

Ik denk juist dat taylor en rensch in een beter lopend elftal velen gaan verbazen. Er is dit seizoen gewoon echt wat geknakt in het elftal, waardoor niemand er meer wat van kan. Als jongens als berghuis, bergwijn, timber en tadic hun niveau niet halen dan kan je moeilijk van talenten verwachten dat ze de kar trekken.

Maargoed, ze moeten dan mentaal beide een stap zetten. Dus we gaan het zien.

17-05-2023 22:36

Sjaakie +5826

Zijn eerste 2 seizoenen waren toch echt in een (vrij) goed lopend elftal. Was ook toen de zwakste schakel.

18-05-2023 00:12

NoPants +7514

Het eerste seizoen van Rensch was juist ijzersterk. De meeste discussies hier gingen erover of hij niet moest blijven staan als nous terug was van zn blessure. De twee seizoenen erna wel een flinke terugval inderdaad.

Maar die jongen is net 20 he, mensen lijken dat te vergeten.

Toen Frenkie zo oud was, had hij net 8 wedstrijden in het eerste gespeeld. Kwam net kijken. Mazraoui had rond deze leeftijd pas net zn debuut. Maar omdat rensch nog niet top is willen mensen hier hem alweer weg hebben. Ongelofelijk.

18-05-2023 07:33

Ajacied33 +36807

Kan een aardige gast zijn, maar vind hem gewoon geen Ajax materiaal

17-05-2023 19:00

Petterson +25197

Heb ergens nog wel vertrouwen in Rensch. Afgelopen seizoen speelt iedereen als een natte vaatdoek, laten we hem daar niet op afrekenen en hem in de voorbereiding weer een eerlijke kans geven. Moet wel sterker en minder flegmatiek in zijn verdedigende taken worden, maar kan echt nog wel een stuk verbeteren. Zet hem op Renschie!

17-05-2023 18:51

Sjaakie +5826

Vertrouwen: op basis waarvan dan? Hij speelt al 3 seizoenen 'als een natte vaatdoek'.
Behalve Zinkgraver heeft nog nooit iemand zoveel kansen gehad. Ongelooflijk.

18-05-2023 00:14

jeffrey_van_der_sluis +30516

In ieder geval fijn om te weten wie de muziek verzorgt in de kleedkamer! Top journalistiek!

17-05-2023 18:32

Cruijffthebest +13441

Niet zo veel lullen, maar ga eindelijk eens presteren!!!

17-05-2023 18:30

atouba19 +3501

Ben geen voorstander van jonge spelers te bekritiseren. Maar ik zie in Rensch gewoon niets wat we zoeken in een RB. Verdedigend erg beperkt, aanvallend ook. Maar 1 assist, veels te weinig voor een RB van Ajax. Tevens voetballend ook te beperkt, kan niet mee in dit combinatie spel terwijl ons combinatie spel niveau Conferdence L is. Wil je weer naar CL niveau, moet je afscheid nemen van Rensch + Sanches.
Beide ongeschikt, al zie ik liever Sanches omdat die teminste nog wat peper in zn reet heeft. Mexicaanse peper ;)

17-05-2023 18:15

vanreenen +10321

Gelukkig krijgt Ajax straks (hopelijk) een internationaal gelouterde trainer die het wel in Rensch ziet zitten.

17-05-2023 18:31

Turbo +42112

Leuk topic weer. Eigen jeugdspeler van net 20 die effe doormidden gezaagd wordt omdat ie zegt graag bij Ajax te willen blijven.

17-05-2023 18:12

DankzijCruijff +48731

Lachwekkend idd.

17-05-2023 18:57

LukaLitmanen +82165

Waarom mag Rensch niet bekritiseerd worden van jullie, maar Sanchez, Bassey, Alvarez etc wél dan?

Meten met twee maten eerlijk gezegd.

17-05-2023 19:43

NoPants +7514

Klopt. Nieuw hier? Spelers die al 10 jaar in de jeugd meelopen krijgen bij ajax vaak meer liefde dan aankopen die hier een paar jaartjes komen ballen.

17-05-2023 22:41

WantAmsterdam +116198

Dat is juist niet zo NoPants, de lat ligt voor jeugdspelers meestal juist veel hoger. Taylor en Rensch zijn hier juist vaak de pisballetjes, terwijl Alvarez en Kudus bij velen hier een heldenstatus hebben.
Alvarez mocht jarenlang aanklooien voordat die een beetje wat liet zien, maar hij werd altijd geprezen vanwege zijn “grinta”.
Bij Kudus is een goeie actie genoeg zodat veel mensen hem hier de hemel in prijzen en zijn slecht spel hem vergeven wordt, terwijl Taylor 2 prachtige assists kan hebben maar mensen hier nog steeds zeggen dat hij niks laat zien.

18-05-2023 05:10

HsvHoek +2840

Nee hoor wordt gewoon beoordeeld op zn spel en dat is al heel lang slecht, elke wedstrijd die hij speelt hou je je hart vast.

17-05-2023 22:15

Amsterdam4ever +2369

Ik interpreteer dit dat hij graag wilt verlengen. Recent al berichten dat PL topclubs interesse zouden hebben die naar zaakwaarnemerberichten roken. Kamp Rensch wil graag praten denk ik.

17-05-2023 18:11
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.