Molenaar stelt zich kandidaat

door Sjoerd Valkering 115

Molenaar stelt zich kandidaat

door Sjoerd Valkering 115

Laatst geüpdatet

Keje Molenaar gaat zich kandidaat stellen voor een zetel in de ledenraad van Ajax. Dat zegt de oud-speler naar aanleiding van de wekelijkse column van Johan Cruijff in de Telegraaf.

'Ik denk dat het zo langzamerhand tijd wordt dat ik wat bij Ajax ga doen', reageerde Molenaar maandag. Hij zegt zich volledig te kunnen vinden in de woorden van Cruijff en is derhalve bereid zitting te nemen in de ledenraad.

Bij Ajax worden op 14 december acht van de 24 zetels opnieuw verdeeld.

Lees meer over:
Plaats reactie

davids4life +0

nu molenaar er ook achter staat en in de ledenraad wil hoop ik dat er meer volgen mark overmars, leo van veen lijkt me ook niet verkeert en zie neeskens iets op trainers vak wel doen hoofd jeugd opleiding

15-11-2010 20:02

Ajaxmijnclub +0

Tijd voor een flinke renovatie in Amsterdam Zuid Oost!

15-11-2010 20:02

NR9 +0

Klasse , eindelijk het begin van de verandering. Al die Bobo`s eruit en echte voetbalmensen erin .Met een Ajax hart en verstand van voetbal. Overmars ook van harte welkom. Wie kan er allemaal stemmen om deze oud voetballers in de ledenraad te krijgen .

15-11-2010 19:38

Ajax14 +0

Keje, succes!

15-11-2010 19:30

Robinjo1988 +1

Wie kunnen er eigenlijk stemmen op mensen in de ledenraad? ook supporters?

15-11-2010 19:23

giet +0

neen alleen leden

15-11-2010 19:25

Litmanen10!!! +0

Mensen het komt goed maar het zal tijd nodig hebben!

15-11-2010 19:08

Litmanen10!!! +0

Mensen het komt goed maar het zal tijd nodig hebben!

15-11-2010 19:04

Rubinho +0

Wees welkom Keje.

15-11-2010 19:03

AJAX 4 Life +0

Dat is een goede zaak :)

15-11-2010 18:56

Robinjo1988 +1

Net was het ook bij de NOS. kreeg wel een goed gevoel bij wat Molenaar allemaal zei. Hij zei dat hij wel het voortouw wil nemen als er meer oud-spelers mee willen doen...hoppaaa!

15-11-2010 18:49

wilyha +2

word hij dan iemand die wel actie onderneemt

15-11-2010 18:48

pizzapunt +0

Het werd eens tijd dat er goed nieuws kwam. Hoop dat er meerdere volgen met voetbalverstand.

15-11-2010 18:35

RobertoStrife +2

Mooi zo! En hopelijk worden hij en Overmars en andere allemaal aangenomen!

15-11-2010 18:33

AFCA DEN BOSCH +0

alleen mensen van ledenraad

15-11-2010 18:30

wilyha +2

ik kreeg tehoren , dat leo van veen ook wel wil

15-11-2010 18:22

Robinjo1988 +1

ook een oud-ajacied dus prima toch!

15-11-2010 18:28

ajax +0

Ik zeg doen!

15-11-2010 18:05

Gabri411 +49

mijn zegen heb je Keje, succes!

15-11-2010 17:57

Arendinho +0

Netjes Keje! Keje steunt Cruijff, dus dat is goed!

Nu nog meer!

15-11-2010 17:54

Robinjo1988 +1

maar wie gaat er voor zorgen dat deze 3 en misschien nog meer, aangemeld worden? Want anders kunnen ze ook niet worden gekozen natuurlijk.

15-11-2010 17:26

Robinjo1988 +1

Cruijff Held!

15-11-2010 17:24

Daadjuh +108

Eindelijk!

15-11-2010 17:19

Litmanen1983 +1

Super!!!

Hopen dat er nog een paar kundige oudspelers zullen volgen.
Vond het destijds jammer dat Keje geen Algemeen Directeur wilde worden, al had dat volgens mij meer te maken met het feit dat hij mee moest doen met een procedure met meerdere kandidaten & had hij hier geen zin in!

Wellicht kan hij in de toekomst alsnog een bestuursfunctie bekleden, zou niet verkeerd zijn.

15-11-2010 17:15

gusanito +5447

Johan zet toch echt iets in beweging op het moment.

15-11-2010 17:15

DennyvdSar +0

Hopelijk word ajax gewoon weer echt Ajax

15-11-2010 17:14

afca1985 +21453

Eindelijk het begin is er

15-11-2010 17:01

ili +0

Precies. Keje is zeker welkom.

Wij moeten ook doordrukken komende week... de match tegen pisvee is cruciaal. We meoten laten zien dat er wat moet veranderen, maar ook laten zien dat we voledig achter Ajax lijven staan. Strijdne voor eht doel dus, maar wel volle bak support !

15-11-2010 17:05

donny848484 +1

En Johan Neeskens is dat niet iets, heeft ook veel verstand van het spelletje en is vrij...

15-11-2010 16:59

Gabri411 +49

je hoeft niet echt vrij te zijn voor de ledenraad. Dat is een erefunctie. komt eens in de zoveel tijd bij elkaar.

15-11-2010 17:00

PauloS +0

Dit begint er goed uit te zien. Ben zeer enthousiast over Molenaar.

15-11-2010 16:44

Yorick17 +527

'Ik denk dat het zo langzamerhand tijd wordt dat ik wat bij Ajax ga doen'

Eindelijk de verstandige woorden van een ras-Ajacied.

15-11-2010 16:41

3ster +0

Johan is een fluwelen zak in het hoenderhok aan het gooien,later
trek hij daar een knuppel uit tevoorschijn en begint dan flink om zich heen te rosse........ I LOVE IT........

15-11-2010 16:40

herman +0

hier ben ik blij mee

15-11-2010 16:31

lisa020 +0

iedereen wel denk ik!!

15-11-2010 16:46

Hwb +1478

Waarom stelt Cruijff zichzelf eigenlijk niet kandidaat? Dit is geen taak met grote verantwoordelijkheid of veel tijdsinvestering. Een keer in de twee maanden vergadering. Dat moet toch te doen zijn vanuit Barcelona. Lijkt mij iig een goede zaak.

15-11-2010 16:29

donny848484 +1

Je zou zeggen dat is de eerste stap maar kan nog komen

15-11-2010 16:31

litmanen +0

molenaar zou een goeie zijn, hij is advocaat, heel verstand van de poen ( dus beleit) is oud voetballer van ajax en heeft bovendien verstand van het spelletje

15-11-2010 16:15

030591 +0

Yes yes yes
dit noem ik goed nieuws, het eerste sinds gister:D

Ik had hem al graag gezien als algemeen directeur maar dit is ook goed

15-11-2010 16:00

Daluniz10 +0

zo denk ik er ook over

15-11-2010 16:09

1010101010 +0

Eindelijk actie Go Keje!

15-11-2010 15:56

V12 +867

Hoe kun je je eigenlijk beschikbaar stellen. Kan ik me bijvoorbeeld ook beschikbaar stellen of kunnen alleen leden zich beschikbaar stellen. Dan heb je waarschijnlijk een probleem omdat lang niet alle oudspelers lid zijn van Ajax. Wie weet hoe dit werkt?

15-11-2010 15:55

Camel1981 +0

Ik probeer het al een een tijdje uit te zoeken hoe dat nou precies werkt maar ben er nog niet uit. Als ik iets weet dan zet ik het hier wel ff neer.

15-11-2010 16:04

Jeppe +209

Hoe zit het qua stemmen?
Mogen wij als leden van de supp. vereniging ook stemmen?

15-11-2010 15:41

Pinpanter +3

Zolang niemand een sluitende redenering kan geven WAAROM dan wel het beleid van Ajax de oorzaak is van de tegenvallende resultaten, zolang zie ik niet wat een andere ledenraad of een ander bestuur verbeteren kan. Met voetballers in de ledenraad zal vast niet opeens het talent op het veld blijken te verschijnen.
Oudspelers als Koeman, Blind en van Basten hebben het als trainer niet weten te brengen, vooral door de ongeduldige supporters. Waarom zouden ze dan vanuit de ledenraad wel opeens het verschil kunnen maken?

De sterke lijn die vorig seizoen ingezet werd, lijkt verbroken door het vertrek van Pantelic. En dat was nu juist een aankoop zoals deze heren veroordelen.

15-11-2010 15:37

Cruijff4ever +51

Als je dat nu nog niet begrijpt, nadat het vanuit allerlei hoeken al tig keren is toegelicht, dan lijkt het een kansloze missie het aan jou uit te leggen. De ledenraad stelt het bestuur aan en ontslaat het bestuur. Wil je dus een rol van betekenis gaan spelen in het bestuur, dan zal je een meerderheid in de ledenraad moeten krijgen. Zo zou de visie van Cruijff langzaam de club in kunnen vloeien en komt deze ook uiteindelijk terecht bij de jeugdopleiding. Als je jeugdopleiding geen talenten voortbrengt, zijn er óf geen talenten óf de talenten worden niet optimaal opgeleid. Indien er geen talenten bij Ajax aanwezig zijn is er iets mis met de scouting. Ik denk dat het bij Ajax een combinatie van beiden is. Waarom levert de jeugdopleiding geen buitenspelers meer af? Waarom is Kluivert de laatste Ajaxspits uit eigen opleiding? Worden die types niet meer geboren? Kletskoek, ze worden gewoon niet meer door Ajax (lees: haar jeugdtrainers) deugdelijk gescout en opgeleid. Dat is een oplosbaar probleem!

15-11-2010 15:50

3ster +0

Dus jij denkt dat aankopen als Tanio,Mido,Ooier,Atouba,etc,etc
niets met het beleid van ajax te maken heeft?
Een goede orgenisatie begint op het hoogste niveau.
Geld besparen waar deze heren zich voornamelijk met bezig houden,moet je vooral doen,door de jeugd te laten doorstromen, en niet met deze belachlijke aankopen!!!!!!!!!!!

15-11-2010 15:54

Hwb +1478

Of het sluitend is weet ik niet, maar ik zal een poging doen. Hierbij gaat het overigens niet om de resultaten van de laatste weken, maar om een aantal zaken die structureel verkeerd lijken te zitten bij de club.

1. Het niveau van de jeugdopleiding lijkt afgenomen, in elk geval qua aanvallend spel en creativiteit. De laatste aanvaller die is doorgebroken bij Ajax is Andy van der Meyde. De laatste creatieve middenvelder Sneijder (Emanuelson als je goede zin hebt). De laatste eigen talenten die het eerste hebben gehaald zijn verdedigende spelers: Vermaelen, Vertonghen, Vd Wiel, Alderweireld, Anita. Uitzondering is Siem de Jong (als aanvallende speler), maar ook dat is meer een werker dan een creatieve voetballer. Dit duidt op een structureel probleem. Misschien niet veroorzaakt door beleid, maar wel uitsluitend op te lossen door het beleid te veranderen. (Het kan ook zijn dat de omgeving zodanig is veranderd dat beleid dat eerst de gewenste uitkomsten gaf dat nu niet meer doet, zonder dat het beleid of de uitvoering gewijzigd is).

2. Het aankoopbeleid van Ajax is anders dan in het verleden. Vroeger haalde Ajax jonge, talentvolle spelers (uit het buitenland), waarna ze doorbraken bij Ajax (Maxwell, Ibrahimovic, Overmars, Blind, Finidi, Litmanen, Kanu, Petterson, Chivu, Olsen, Arnesen). Natuurlijk ging dat niet altijd goed (Soetaers, Sonck, Gabrich, Sikora). Ook nu komen er zo af en toe nog jonge talentvolle spelers aan (Enoh, Eriksen, Boilesen), maar vaker worden er spelers gehaald die of al doorgebroken zijn (Suarez, El Hamdaoui, Gabri, Mido, Pantelic, Sulejmani) of zefls al "over the hill" (Kuffour, Luque, Ooijer, Oleguer). Als Ajax vroeger een gearriveerde speler haalde, was dat vrijwel altijd iemand die er stond en waarvan duidelijk was dat dat diegene een toegevoegde waarde voor Ajax had (Rijkaard, Galasek). Ook dat ging niet altijd goed (Marcio Santos), maar het ging om minder spelers dan nu. Vroeger werden er vooral talenten gehaald, nu vooral gearriveerde spelers (die dan ook nog eens niet altijd voldoen).

In mijn optiek zijn dit de twee meest belangrijke zaken.

15-11-2010 16:06

Pinpanter +3

HWB, allereest lof voor je samenhangend verhaal. Maar ik denk dat de feiten niet optimaal juist zijn.
- Is niet de laatste 'gekweekte' aanvaller Ryan Babel? Is niet het probleem deels dat spelers steeds vroeger worden weggekocht?
- Dat Ajax uitsluitend eigen kweek liet doorkomen is m.i. ook niet helemaal juist. Ik schreef elders al over Jan Mulder en René Notten die Cruijff en Neeskens ooit opvolgden. Sorensen was ook in Cruijff's tijd een oudere; Jan Wouters werd door Cruyff gehaald en was ook niet zo jong toen. Stefan Petterson, een speler die we heel hoog hadden, werd ook van buiten gehaald en was toch niet echt jong: 25. En de Laudrups? Jaap Stam en Rijkaard werden ook 'over the hill' gehaald,zeg maar eens dat dat niet succesvol was. Pantelic idem. Sulejmani werd wel vrij jong gehaald, maar brak (nog) niet door, i.t.t. Huntelaar en Suarez. Kortom, ik denk dat de feiten wat verkleurd worden weergegeven.
- Iedereen is het er over eens dat de jeugd de laatste jaren niet hetzelfde niveau creatieve spelers opleverde. Los je dat op met een ander bestuur? Met oud-spelers in de ledenraad?
- Laat eerst eens een paar mensen uitzoeken waar dat jeugd-probleem echt in zit. Dan heb je volgens mij misschien een diagnose en pas dan kun je beoordelen wat het juiste medicijn is. Waarom maakte Elia het niet bij Ajax en wel ergens anders. Waarom is de broer van Siem de Jong niet bij Ajax? Of zit het probleem al in een eerdere leeftijdsfase? De hoeveelheid aankopen zijn een gevolg van het jeugdprobleem; want je moet wel wat!
Simpelweg roepen 'het gaat niet goed dus "ze" moeten er uit' dat zou een grote fout zijn, misschien wel de grootste kapitaalvernietiging die je kunt denken.

Dit soort beslissingen moeten heel precies overwogen en niet op emotie genomen worden. Maar er wordt op emotie gestuurd. Dat valt me van Cruijff, die ik ontzettend hoog heb, tegen.

15-11-2010 17:01

Hwb +1478

Zie ook de PB (met extra toelichting) die ik je gestuurd heb. Ik denk niet dat wij het heel erg oneens zijn. Babel was ik idd vergeten. En natuurlijk zijn er wel andere namen te noemen, maar ik denk dat de verschoven trend die ik geschetst heb wel klopt (minder jonge talenten halen en meer gearriveerde spelers).
Of het vervangen van het bestuur de oplossing is? Niet zonder meer. Waar het om gaat is een beleidsverandering. Dat hoeft van mij niet per se op de manier van Cruijff of middels een (al dan niet fluwelen) revolutie. Het gaat om de beleidsverandering, de manier doet er minder toe (het liefst met zo min mogelijk onrust). Ik denk wel dat het hebben van de juiste oud-spelers in de organisatie hier een belangrijke bijdrage aan kan leveren. Op die manier blijft ook de identiteit makkelijker gewaarborgd. Tegelijk moeten we ons ook niet blindstaren op of mensen ooit voor Ajax zijn uitgekomen of niet. Zeker aan de financiele/organisatorische kant is dat voor mij geen must. Dat er in de hele beleidshoek van Ajax niemand zit die uit de organisatie zelf voortkomt, is wmb echter onwenselijk.
Overigens heb ik nog twee kleinere problemen bedacht (waarbij het ook de vraag is of beleid daar een rol speelt).
1. Spelers slagen niet (of ternauwernood) bij Ajax en blijken daarvoor of daarna wel van voldoende niveau (o.a. Wielaert, Escude, Sulejmani lijkt die kant op te gaan en in mindere mate Grygera en Machlas). Blijkbaar is er iets bij Ajax dat maakt dat sommige spelers hun kwaliteiten niet weten te benutten.
2. Ajax heeft de laatste jaren best wat spelers weggestuurd die uiteindelijk een versterking hadden kunnen zijn (Elia en Lens als bekendste voorbeelden). De conclusie zou kunnen zijn dat Ajax talent onvoldoende onderkent Het is echter ook mogelijk dat weggestuurd worden bij Ajax voor deze spelers een ' wake-up-call' is geweest en zouden ze bij Ajax nooit verder zijn gekomen dan Vito Wormgoor of Kofi Osei (om even flauw te doen, maar ook mijn punt te maken).

15-11-2010 17:15

trainerdv +2

Klopt ja, pantalic was oud en had geen markwaarde meer. Zou dus niet mogen en nu schreeuwt iedereen dat we hem zo missen.

Om je aan te vullen: Stel dat het beleid wel goed is, maar de resultaten nog steeds niet, dan zal weer iedereen schreeuwen om nieuw bestuur. Iedereen zegt wel dat ze de resultaten niet aan het beleid koppelen, maar dat is de grootste onzin. Geen hond die vorig jaar toen het goed ging Molenaar en Boeve per se bij Ajax wou hebben..

De problemen zitten dus nog 1 niveautje hoger. Het feit dat er altijd wordt gezegd dat alles slecht is zorgt ervoor dat niemand het langer dan 2 jaar uithoudt als trainer. Het wordt tijd dat eens gezegd wordt: Met dit beleid gaan we 3 jaar werken, punt. Hopelijk doet het huidige bestuur dat of anders het volgende.

15-11-2010 16:49

Cruijff4ever +51

Zou dus eigenlijk niet mogen? Omdat hij oud is? Hoe vaak moet het criterium nog herhaald worden voordat het gesnapt en gesnopen wordt? Een oude speler is wel degelijk haalbaar indien hij een directe versterking voor het eerste elftal is! Ik denk dat we geen discussie hoeven te voeren over de vraag of Pantelic een versterking was voor het eerste elftal.......

15-11-2010 19:12

iemand1993 +0

elke stap vooruit is een stap vooruit. deze man heeft kennis van voetbalzaken. dat missen ze bij het bestuur. hij zou een aankoop als mido dus nooit door laten gaan, bestuur: maak concessies of rot op.

15-11-2010 15:35

DeRodeOlifant +0

Dat betekent dus dag Pik van de BooG!!! En als Keje dus niet komt is het duidelijk wat voor maffia praktijken er bij ajax rondspelen!

Keje kom er maar in! van de Boog zout op uit AMsterdam!

15-11-2010 15:29

RuudRuud +0

Prima zaak, hij is van harte welkom in de ledenraad. Hij mag van mij alleen z´n hautaine toontje voor zich houden.`Ik denk dat het zo langzamerhand tijd wordt dat ik wat bij Ajax ga doen`.....Hij dacht dat hij ook zomaar Algemeen Directeur kon worden, wie denkt de man wel niet wie hij is. Een advocaatje die zonder bedrijfskundige kennis cq achtergrond zomaar op de rol van AD kan vervullen. Keje, kijk ook eens in de spiegel!!

15-11-2010 15:27

Hwb +1478

Hoe kom je erbij dat Molenaar geen bedrijfskundige kennis heeft?

15-11-2010 15:34

VIVALAAJAX +0

wat moet er met jol heren??

15-11-2010 15:26

ajax4ever01 +13

Hij mag blijven om schoenen te poetsen!! ;-)

15-11-2010 15:29

VIVALAAJAX +0

hehe hij is niet heel slecht! vorige jaar best keurig gedaan! met soms goed spel. Maar wie anders dan dit keer? rijkaard?

15-11-2010 15:31

ajax4ever01 +13

Weet ik.. vandaar ook die knipoog smiley!
Alleen vind ik wel dat Jol geen sterke indruk qua opstellingen de laatste weken.

Mijn mening is gewoon dat vd Boog en Coronel moeten opzouten..

15-11-2010 15:34

Cruijff4ever +51

Een nieuwe trainer aanstellen heeft geen zin op dit moment, er zal in andere geledingen moeten worden gesaneerd. Laat Jol maar zitten hoor! Die stapt vanzelf wel op als de structuur boven hem verandert en hij minder zeggenschap heeft qua transfers e.d.. Zodra de Ajax-visie weer door de club stroomt, moet Jol ineens inventief worden i.p.v. oude vergane glorie aantrekken en dan trekt hij zijn conclusies wel.

15-11-2010 15:41

SanderAFCA +0

Idd verwacht dat Jol wel zal vertrekken aan het eind van dit seizoen. Zodra er een Engelse club komt is hij weg en verdiend Ajax ook nog geld aan hem.

15-11-2010 15:43

VIVALAAJAX +0

ja de opstelling snap ik ook niks van! maar zie er ook totaal geen tactisch voetbal in. Geen positie spel ze doen maar wat.. waar trainen die knakkers op? lange ballen op elham en luis.
Die coronel heeft het rapport geschreven, zou je toch verwachten dat hij het wel fixt

15-11-2010 15:41

ajax4ever01 +13

Ja het lijkt er wel op.. en dat rapport van Coronel tja weet niet wat ik daar nog van moet denken..

Offtopic: Luis die heeft volgens mij een weddenschap lopen om hoevaak hij dit seizoen op de lat kan schieten. ;-)

15-11-2010 15:45

Bramble1988 +9317

Cornel heeft geen voetbal technisch rapport geschreven. In zijn rapport staat niet hoe ze moeten voetballen, dat is aan de trainer. Daarbij vind ik Cornel zo slecht nog niet, misschien niet geschikt in de rol die die nu heeft, maar zeker een trouw man die niet zo afgekraakt moet worden.

15-11-2010 15:47

VIVALAAJAX +0

gelijk in! Maar neem aan dat hij wel verantwoordelijk is voor het uitvoeren van het rapport, als dat niet nagekomen wordt kan hij aangerekend worden. En idd hij loopt al tijdje mee in de club, dan zal hij ook wel zien toch dat het niet zo verder kan... maar zie de laatste tijd dat ze elkaar alleen maar verdedigen

15-11-2010 15:52

Cruijff4ever +51

Sorry? Geen voetbaltechnisch rapport? Lees hem eens in zou ik zeggen. Er staat duidelijk "alleen aankopen die direct iets toevoegen aan het eerste óf een groot talent zijn." In andere gevallen heeft de jeugd voorrang. Zo staan er nog wel meer voetbaltechnische dingen in het rapport, waar Coronel zelf niets, maar dan ook niets mee heeft gedaan. Coronel een trouw man aan Ajax? Die man heeft allerlei beloftes gedaan middels een rapport en in de voorzittersstoel gaan zitten en heeft vervolgens niets met zijn eigen rapport gedaan.

15-11-2010 15:55

Hwb +1478

Dat is niet voetbaltechnisch, dat is voetbalbeleid. Voetbaltechnisch gaat over de speelstijl van Ajax, lange ballen, 4-4-2 of 4-3-3, dat werk.

15-11-2010 16:07

Cruijff4ever +51

Dat is voetbalbeleid? Ja, daar kan je alles onder knallen, zelfs welke ballen er worden gebruikt. Het rapport ziet wel degelijk voor een groot deel op het voetbaltechnische beleid zoals scouting, jeugdopleiding, transfers etc. Zo bestaat er ook financieel beleid. Jij hebt het over tactiek en spelopvatting. Geef er een naampje aan die jij wilt, naar mijn bescheiden mening behelst voetbaltechnisch beleid meer, dan wat simpele tactieken.

15-11-2010 19:21

Hwb +1478

Kijk het anders even terug. De eerste opmerking over voetbaltechnische zaken en dat het rapport daar niet over ging, was een reactie op iemand het meende dat de spelopvatting van Jol niet deugde en in tegenspraak was met het rapport. Daarover (voetbaltechnische zaken, tactiek, spelopvatting etc.) zei het rapport niet. Zo liep de discussie. Nu een definitie-kwestie maken van wat nou precies voetbaltechnisch en voetbalbeleid is, is onzinnig.

15-11-2010 21:29

awr +0

juist!!!

15-11-2010 15:23

Sulejmani07 +0

Een goed begin lijkt me, hopen dat er meer volgen!

15-11-2010 15:22

insectenverdelg +23512

Jammeer, moet ik nog minimaal 2 weken langer wachten voor ik de veel belovende as Ooijer, Tainio en Mido aan het werk kan zien...

15-11-2010 15:16

AF1900CA +0

Geweldig nieuws, doe hier iets mee bestuur!!!

15-11-2010 15:11

micky +1

Nou dat is één
Als er een rood wiite olifant over de dam is........

15-11-2010 15:09

ZlatanAjax +0

Kijk dat is nou eens goed nieuws!! Hier vrolijk ik gwn van op!! Mijn Ajax-hart doet ongeloofelijk veel zeer. Ik heb er verdriet van, maar dit is fantastisch nieuws. Ik begin toch steeds meer te geloven dat onze Cruijff het toch voor mekaar gaat krijgen.

15-11-2010 15:08

vdvaart8 +0

ik denk dat als er 8 mensen uit het rijtje cruijff in de ledenraad komen dat het wel eens heel snel over is met het bestuur.

het huidige bestuur en deze mensen verschillen zo van mening dat het op een gegeven moment niet meer te doen is voor het huidige bestuur (druk van buitenaf en van binnen de club)

15-11-2010 15:08
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.