Mannsverk blij met eerste minuten in Europa: 'Ik leef in een droom'

door Jari Perridon 66

Bron Ajax TV

Mannsverk blij met eerste minuten in Europa: 'Ik leef in een droom'

door Jari Perridon 66

Bron Ajax TV

Laatst geüpdatet

Sivert Mannsverk is blij met zijn eerste minuten voor Ajax in Europees verband. De controlerende middenvelder speelde wederom een goede wedstrijd en vormde samen met Jordan Henderson een goed blok op het middenveld. Zelf is Mannsverk kritisch op zijn spel.

'Het is een geweldig gevoel om mijn Europese debuut te hebben gemaakt voor Ajax', begint de Noor tegenover Ajax TV. 'Mijn familie zat ook op de tribune, dus het was een mooi moment.' Mannsverk merkte dat het een lastige wedstrijd was tegen Aston Villa. Hij zag dat de Engelsen niet goed druk wisten te zetten op Ajax. De Noor vindt dat Ajax het verdiende om de wedstrijd te winnen. 'Tegen dit soort ploegen moet je effectief zijn. We maakten onze kansen niet af, anders win je deze wedstrijd.'

De middenvelder is kritisch op zijn eigen spel. 'Om eerlijk te zijn ben ik niet helemaal tevreden over mijn optreden, ik maakte namelijk wat foutjes. Het belangrijkste is dat we een structuur hebben gevonden en dat het team goed staat. We krijgen weinig counters tegen, de balans is goed en de structuur wordt steeds beter. Het belangrijkste is de ontwikkeling van het team.'

Mannsverk zag Aston Villa zoeken naar een oplossing

Mannsverk zag dat de buitenspelers van Aston Villa veel meeliepen met de wing-backs van Ajax. 'Hierdoor kregen Jorrel Hato en Devyne Rensch veel ruimte aan de bal. Bij Aston Villa konden ze er geen oplossing voor vinden.' Een kwartier voor tijd werd de Noor gewisseld onder een luid applaus van het publiek. 'Dat was een prachtig moment, ik leef in een droom. Ik moet zo blijven doorgaan, want ik wil dit soort momenten nog veel vaker beleven. Ik hoop dat de Ajax-fans blij zijn met wat ze zien.'

Tot slot geeft Mannsverk een uitleg over zijn rol in het nieuwe systeem. 'Ik ben het gewend om met vijf verdedigers te spelen en ik vind dat wel fijn. Ik kan dan zoveel mogelijk offensief denken en hoef niet constant verdedigende sprints te trekken. Met Jordan Henderson en Kenneth Taylor naast me op het middenveld gaat het ook goed. Het belangrijkste is dat we vertrouwen hebben in elkaar, als dat vertrouwen er niet is kunnen we niet presteren.'

Scoor nu vijftien procent extra korting op sale-artikelen in de Ajax Shop!

Lees meer over:
Plaats reactie

Yeshyeshyall +10924

Maakt een prima indruk maar loop nog niet de polonaise. Wel intelligente gast als je hem hoort spreken, hopen dat hij zich doorontwikkelt. Een beetje lekker meevoetballende 6 hebben we al tijdje niet meer gehad en maakt wereld van verschil

09-03-2024 09:35

Welja +712

Toch grappig dat het met Mannsverk, Kaplan en Henderson ineens wel loopt. Drie spelers waar je voor de winterstop geen beroep op kon doen. Als dit geen opleving is maar een structureel iets blijkt te zijn, heb ik nog hoop voor de toekomst.

Zeker gezien de jonge leeftijden van het grootste gedeelte van de selectie. Met een paar slimme (ervaren) inkopen kan het volgend jaar zomaar weer snel gaan.

En dan kan laag beginnen in Europa zomaar een "blessing in disguise" blijken. Kan iedereen mee groeien met het niveau. Zie Ajax 1992, Ajax 2017, Feyenoord 2022.

08-03-2024 20:07

Kluffster +506

Hij speelde inderdaad erg goed maar wel een beetje driestig. Zie zijn eerste gele kaart. Het scheelde erg weinig of hij kreeg een tweede en dus rood. Als hij daar wat slimmer in wordt, dan speelt hij binnen een paar jaar in de top.

08-03-2024 19:37

Rob1976 +9460

Mansverk is onze nieuwe Frenkie en Kaplan onze nieuwe Martinez. En ja ik weet dat ze nog niet vergeleken mogen worden 😉

08-03-2024 19:04

wijzijndebeste123 +163209

Vanaf dag 1 gezegd dat Mannsverk een geweldige aankoop is. Zeer intelligente speler. Er waren echter alweer zovelen op AS die gedreven door Mislintat haat hem een miskoop noemden. Die hoor je nu natuurlijk niet.

08-03-2024 14:17

Turbo +41825

Ga je dit nu elke keer plaatsen als die jongen een goede wedstrijd speelt? Zag na Utrecht ook al een identieke reactie.

08-03-2024 15:09

wijzijndebeste123 +163209

Voel je je aangesproken? Tis diep triest om n eigen speler als miskoop te bestempelen op basis van n helft tegen Twente en mensen die hem al kenden te ridiculiseren. Dus ik zal dit blijven inwrijven.

08-03-2024 15:12

Turbo +41825

Nee? Ik stel je gewoon een vraag. Ik vind Mannsverk prima.

Het is vooral vreemd dat het van jou komt. Beginnen over "inwrijven" terwijl we jou natuurlijk ook niet meer horen over Gaaei, Avila, Medic, Branco, Tahirovic, Akpom, Mikautadze etc, terwijl je mbt bv Brobbey helemaal fout zat, terwijl je nog dagelijks door de topics stuitert om het presteren van jongens als Sosa en Sutalo omhoog te schrijven op basis van niks om hun situatie er wat rooskleuriger uit te laten zien terwijl je ook daar tot dusverre behoorlijk mis zat.. Zelfde geldt voor het werk van onze vertrokken TD die je helemaal geweldig vond.. Dat is nogal wat. Om dan je gelijk proberen te halen terwijl 90% van je schreeuwerij sinds afgelopen zomer volstrekte onzin is gebleken is dan een beetje apart en tamelijk potsierlijk toch?

Verder ridiculiseer je hier dagelijks ook spelers die je niet pruimt. Ik bedoel, wat je nu over Mannsverk roept geldt natuurlijk net zozeer voor de goed spelende Taylor of Rensch die je hier dagelijks belachelijk maakt, maar dat is dan blijkbaar weer prima? Allemaal niet heel consistent. Just sayin'.

08-03-2024 15:21

wijzijndebeste123 +163209

Typisch hoe je over allerlei andere spelers begint. T gaat immers over hoe belachelijk t is dat Mannsverk als miskoop bestempeld werd. Verder is er weinig mis met de meeste aankopen. Met hoe ze behandeld zijn des te meer. Pure kapitaalvernietiging.

Mikautadze is bv. n prachtspeler. Schandalig dat hij geen kans heeft gekregen. Akpom heeft zn waarde gehad en ga je zonder verlies verkopen. Branco kwam transfervrij dus daar ga je nog winst opmaken. Tahirovic is n prima talent. Medic was nodig als backup want Aertsen bakte er niks van id voorbereiding. Alleen Avila is n duidelijke miskoop.

08-03-2024 15:36

Polifinario +2095

Nu het eindelijk een beetje een team begint te worden zou ik nog maar even niemand afschrijven. Nu kun je zien hoe ze functioneren als het geen los zand is en dan denk ik dat je hier en daar positief verrast zult worden.

08-03-2024 17:31

Ajaxlee +5560

Er zijn maar weinig leden hier op AS die er zo over denken. Wel fijn om te lezen dat er iig iemand is! Ik deel jouw mening namelijk. Enige echte miskopen vind ik Avila en Gaaei. Forbs heb ik ook nog mijn twijfels over. Denk niet perse dat het een slechte speler is, maar vind hem totaal niet bij ons spel passen. Onze ruimtes zijn te klein om zijn kwaliteiten te benutten. Past beter bij een counter pleog

09-03-2024 12:02

Juupie +2585

@123

Jij verliest werkelijk iedere discussie van Turbo op een vrij pijnlijke manier.

09-03-2024 12:56

Redrum +95943

Mislintat heeft in ieder geval 2 goede aankopen gedaan. Sosa is nog een twijfelgeval. Mikautadze lijkt ook wel wat te kunnen getuige hoe hij het nu doet in Frankrijk. De rest lijkt brandhout te zijn, waarbij het bij Sutalo vooral een mentale kwestie lijkt te zijn.

08-03-2024 15:46

wijzijndebeste123 +163209

Sosa Sutalo Mikautadze Ramaj Mannsverk hebben allen meer dan genoeg kwaliteit om bij Ajax belangrijk te zijn. Maar de chaos, twee zeer matige trainers en t vijandige anti-Mislintat sentiment hebben ervoor gezorgd dat de meeste hun potentie niet hebben kunnen benutten. Branco kwam transfervrij en ga je winst op maken. Akpom heeft zn waarde gehad en ga je winst op maken. Forbs idem dito. Tahirovic is n prima talent. Ik vind alleen Avila en Gaaei duidelijke miskopen.

08-03-2024 16:09

Tinus +10271

We horen jou ook niet als er weer eens een aankoop van mislintat door de mand valt. Daarnaast ben je geen haar beter dan al die supporters die volgens jou negatief zijn over mislintat. Want ook als Mannsverk bij Ajax een succes wordt (wat ik persoonlijk ook verwacht), heeft mislintat ontegenzeglijk veel schade aangericht bij onze club. Het is me echt een raadsel welk gelijk je altijd probeert te halen met dit soort posts.

09-03-2024 05:19

Ajax14AMS +25205

Ga je ook toegeven dat je het mis had over Sutalo, Gaaei, Sosa, Medic, Tahirovic, Mikautadze, Akpom, Avila, Forbs en Branco?

"Alle aankopen gaan waardevol blijken"

10-03-2024 01:44

Lazell +16983

Voorheen speelden we nauwelijks middenvelders in en als we dat deden, speelden ze met het gezicht naar de eigen goal waardoor je alleen nog maar terug kon kaatsen op de of verdedigers. Ook geen spelers die dan makkelijk naar voren opendraaien. Mannsverk kan dat wel, waardoor je eindelijk eens via het middenveld kan doorvoetballen.

Ajax heeft ook veel baat bij dat Kaplan in de eerste fase het middenveld in komt, maar dat ook Rensch en Hato het middenveld in kunnen komen. Dan heb je een 5e middenvelder en altijd een overtal. Maakt het voetballen en druk zetten stukken beter.

08-03-2024 13:27

Soccerskins v2 +43237

“Voetbal is simpel, maar simpel voetballen blijkt vaak het moeilijkste wat er is”

Die kennen we allemaal wel. Soms zie ik van die hele simpele acties bij Mannsverk.

08-03-2024 13:10

Barra +5529

Je ziet hem constant om zich heen kijken en positie kiezen. Jongen met spelinzicht en verdedigend ook goed en fel. Handelingssnelheid kan wat beter, maar daar kan hij aan werken. Moet ook niet teveel gaan lopen met de bal. Is pas net terug dus ziet er gewoon heel goed uit. Lekker uitgroeien tot een soort Busquets van Ajax.

08-03-2024 12:51

Standby +9885

Alles wat ik wist over Mannsverk was vooral theoretisch. Kwa profiel zou hij perfect bij ons passen. Mooi dat dit in de praktijk ook zo is. Ik hoop dat hij dit door kan trekken!

08-03-2024 12:49

Gaza +4367

Kaplan, Henderson, Mannsverk, Brobbey.
Goede as zo.

Een goede linksback nog die zowel verdedigend als aanvallend door kan denderen (pls. Tagliafico!!!).

Een rechtsbuiten, een goede 10 en we kunnen voorlopig weer vooruit.

08-03-2024 12:44

GNBL +89859 moderator

21 jaar pas. Ben groot fan van Mannsverk.

08-03-2024 11:53

Breuk +25061

Hij heeft een aparte mooie loop

08-03-2024 11:55

AjaxHoorn +32989

Kaplan en Mannsverk lieten hun klasse al zien bij Jong Ajax. Nu nog Fitz Jim erbij zetten. Godts inpassen en dan hoef je misschien 4 gerichte aankopen te doen. Een 10, backs en een rechtsbuiten.

08-03-2024 11:45

Redrum +95943

Precies, en dan heb je opeens een prima team gewoon.

08-03-2024 13:33

AjaxHoorn +32989

Ik verwacht echter nog een paar stupide keuzes. Als Ajax nou in ieder geval Akpom en Forbs verkoopt, daar vang je nog wel een miljoen of 30 voor. Dan kun je altijd nog kijken wat je doet met spelers als Rensch, Gaaei, Taylor etc. Maar dan creeer je in ieder geval iets van financien waar je misschien wat mee zou kunnen.

Ajax kennende gaan ze in november 2025 met Kaplan "praten". Omdat hij zich eerst echt moet bewijzen.

08-03-2024 14:13

BungTahamata +1960

Ben voorzichtig optimistisch, maar vind het vooral jammer dat deze jongen eigenlijk al bij het grofvuil werd gezet voordat hij überhaupt een kans kreeg. Niet alleen door analisten maar ook mede Ajacieden. Werd zelfs op social media al uitgeroepen tot troep en Mislintat zooi.

08-03-2024 11:25

Kryptonite +76738

Bij hem viel het nog enigszins mee, maar was nog altijd schrijnend om te zien. Hetzelfde bij Mikautadze die hoofdzakelijk onder de slechtste trainer op aarde heeft gespeeld en daarbij omgerekend nog geen vier hele wedstrijden (!). Sommigen hier vereenzelvigen de aankopen met Mislintat en omdat laatstgenoemde, mede door de heksenjacht die op hem werd ingezet, gehaat wordt, worden de aankopen ook niet gepruimd. Jammer, want dit is allemaal uiteindelijk slechte PR voor de club.

08-03-2024 11:49

ck69 +13061

Mikautadze ipv van Hlynsson in deze opstelling en je bent aanvallend ook een stuk gevaarlijker lijkt me

08-03-2024 12:02

Chrismokum020 +16394

Mikautadze heeft in die minuten toch helemaal niets laten zien? Niet alleen aan de bal, maar ook zonder bal echt dramatisch. Dat het elftal toen slechter was dan nu oke, maar een bal naar de goede kleur spelen of een fatsoenlijke dribbel inzetten mag ook lukken onder een kut trainer

08-03-2024 16:35

Kryptonite +76738

Met "die minuten" bedoel je de bij elkaar opgeteld nog geen 4 wedstrijden die hij voor ons heeft gespeeld? Ja, klopt. Maar is dat voldoende om iemand af te schrijven?

08-03-2024 17:29

Kryptonite +76738

Mannsverk is alles wat ik had gehoopt en meer. Ik had verwacht dat hij vooral voetballend van meerwaarde zou zijn, maar die jongen heeft me toch een partij Noorse 'grinta', heerlijk. Samen met Kaplan (en Hendo) verantwoordelijk voor de transformatie van het elftal.

08-03-2024 11:11

Turbo +41825

Mooie wedstrijd van hem. Had het eigenlijk best moeilijk, en de eerste 25 minuten leek hij onder te sneeuwen. Ging vervolgens echter steeds beter spelen en leek langzaam aan te haken qua niveau en weerstand.

Heb het hier vorige week ook gezegd, maar wat mij betreft is de entree van Kaplan + Mannsverk transformatief voor dit Ajax. Typsiche Ajax spelers, met hersenen, felheid en passing die op posities spelen waar ze én impact hebben én spelers die ons niveau omlaag haalden vervangen. Mannsverk ipv Benji of Branco is echt 2 klassen vooruitgang.

Erg blij met die ontwikkeling. Nu sleutelen aan de flanken en proberen 1 van de 2 Huiswijnen in te passen rondom Brobbey. Het enige wat niet werkt aan onze huidige manier van spelen zijn de backs en het gebrek aan initiatief rondom Brobbey, met name Hlynsson. Dat eerste gaan we waarschijnlijk niet op kunnen lossen binnen onze huidige selectie. Dat tweede absoluut wel.

08-03-2024 11:04

Lazell +16983

Helemaal eens, zeker met de laatste alinea. Als je dat kan verbeteren, werkt het systeem volledig. Eindelijk weer eens een goede opbouw gezien, linies kort op elkaar, druk zetten met een plan dat werkt, controleurs die met het gezicht naar de vijandige goal spelen en wat kunnen aan de bal, waardoor je door kunt voetballen. Dat scheelt al zo ontzettend veel.

Gooijer speelde gisteren 80% van de tijd als rechtsvoor. Eigenlijk moet je daar gewoon een aanvaller hebben die zijn vuile meters naar achter maakt. Conceicao, Antony waren spelers die daar in de 1-op-1 een mannetje uit konden spelen. Forbs heeft dan niet hun individuele actie, maar doet toch veel meer verrassende dingen dan Gooijer en heeft het vermogen om ook verdedigende meters te maken. Zou dat eens proberen.

Iemand als Bergwijn achter de spitsen zou ook veel schelen. Als je zo weinig mannetjes voorin hebt, moet je iemand hebben die een ander uit kan spelen.

08-03-2024 13:33

Danish_dynamite +1581

Zou Fitz-Jim niet eventueel een optie kunnen zijn voor een van de backs?

08-03-2024 14:11

NipeB +15790

Al heel vaak gesuggereerd en is ook al een tijdje op getraind vorig seizoen. Onder Schip hoef je dat niet te verwachten.

08-03-2024 15:19

BillSplate +9681

Ik hoop het. Ideaal om te proberen als rechtsback. Zou de nieuwe Mazraoui kunnen worden als back.

08-03-2024 22:05

Robbie en de Kock +11140

Hij moest in het begin even wennen. Het ging toch allemaal een tandje sneller en feller dan tegen Utrecht. Maar hij pikte dat wel op .
Hij staat altijd op de goede plek en anticipeert goed. Wat een verschil met Tahirovic.
Ik hoop dat hij ook af en toe kan ontspannen in zijn hoofd. Hij lijkt mij wel erg serieus.

08-03-2024 10:56

tmvde +2820

Fake news 😏
Mannsverk viel tegen Bodø/Glimt uit al in, dus had z'n Europese debuut al gemaakt.

08-03-2024 10:36

StevenAFCA +3082

Basisdebuut uiteraard.

08-03-2024 10:55

tmvde +2820

Het artikel begint letterlijk met "Sivert Mannsverk is blij met zijn eerste minuten voor Ajax in Europees verband." En die had in Bodø al gemaakt.

08-03-2024 11:02

Dolblij +44935

Mooie koele kikker deze vent. Nuchtere kijk op de dingen en al was hij gisteren misschien niet altijd scherp, hij voegt rust en betrouwbaarheid toe.

08-03-2024 10:29

RuffRhythim +24837

De manier ook hoe hij het veld om zich heen liep te scannen om op de juiste positie te staan, wat het spel ten goede komt. Het deed sterk denken aan hoe Frenkie dat ook doet. Mannsverk is echt nog niet zo ver hoor, maar voor dit Ajax een fijne zeer bruikbare eigenschap erbij...

08-03-2024 10:24

Lazell +16983

Wat hij ook goed deed, was dat hij eens durfde om te draaien met de bal aan zijn voet, ipv alles terug te kaatsen. Heel belangrijk als je onder druk wil uitvoetballen.

08-03-2024 13:38

MickS +6232

in een paar weken tijd drie spelers erbij (Henderson, Kaplan en Mannsverk) die de afgelopen 1,5 niet tot nauwelijks hebben meegemaakt of geblesseerd van afstand. Met als voordeel dat zij de (onbewuste) spelonzekerheid en gegroeide gebrek aan zelfvertrouwen niet in hun voeten hebben maar met grote zekerheid en zelfvertrouwen er gelijk staan op het veld. Je ziet duidelijk dat ze de rest daar in mee nemen.

Een van de dingen die mij vooral opvalt is dat de afgelopen 2 wedstrijden tegenstanders met de bal direct door 2 en regelmatig 3 Ajacieden letterlijk op de hielen én tenen wordt gezeten om de bal weer af te pakken. Er wordt niet meer op 4-5 afstand meegelopen of verdedigd. Nee, ze zitten er weer vol op. Heerlijk om te zien ook omdat het veel succes heeft in het heroveren van balbezit.

Het is allemaal nog niet vanzelfsprekend, maar er wordt écht heel hard gewerkt door iedereen en geeft een goed gevoel over hoe verder.

08-03-2024 10:05

PietjePrecisie +1982

Het verbaasde mij ook. Ik dacht eerlijk gezegd dat we gewoon niet de fitheid hiervoor hadden. Maar misschien dat het toch moeilijker wordt als Villa volle bak gaat.

08-03-2024 12:07

Masters1995 +0

Dat felle drukzetten valt zeker op, heel goed om te zien! Hier speelt Hlynsson een zeer belangrijke rol in, niet normaal meer hoeveel sprintjes hij gemaakt heeft in deze wedstrijd. Waarschijnlijk is dat ook de reden dat zijn aanvallende bijdrage nu even wat tegenvalt. Wanneer straks de 2 Bergjes weer terug zijn, krijgen we waarschijnlijk wat meer creativiteit binnen de lijnen maar is het onmogelijk om de tegenstander zo op te jagen. Bij balverlies speel je dan namelijk met 2 spelers minder.

08-03-2024 12:37

Ajax95Duivendrecht +24072

Slimme gozer en een slimme speler. Nu nog in de dubbele 6 waar hij heel veel rust en voetbal brengt, maar op termijn (lees: volgend seizoen, onder nieuwe trainer met meer vertrouwen in het team) zie ik deze jongen ook graag als lone 6. Denk dat hij ook voor die rol prima geschikt is.

08-03-2024 10:01

Ajax1204 +38016

Top speler! Erg blij mee. Blijf maar mooi bij ons tot je kan knallen in de Champions League.

08-03-2024 10:00

Patrick78 +51707

Geweldige aankoop

Sivert is een echte Ajax-middenvelder.

08-03-2024 09:58

Sunny_Boy +842

Lijkt dat het vertrouwen groeit. Hopelijk zet deze trend zich door en kunnen we het voetbaljaar mooi afsluiten na alle elende.

08-03-2024 09:41

Godenzonen83 +999

Met Henderson en Mannsverk staat er een solide blok. Het is wel cruciaal om een creatieve 10 op te stellen (berghuis of in de zomer iemand halen) Laten we hopen dat Mannsverk de komende tijd de huidige lijn doortrekt, vooralsnog een solide performance

08-03-2024 09:38

Sampaoli +39155

Héérlijk wakker geworden vandaag. Ajax is weer springlevend!

Met 9(!!) spelers jonger dan 23 houden we een sterke Premier League op 0-0 en verdienen we misschien wel meer dan dat.

Zit potentie in deze ploeg. Als er beter staat zien ook jongens als Taylor en Sosa er plotseling veel beter uit. Credits naar Schip voor de systeem-wissel.

08-03-2024 09:36

Slang3 +45772

niet een beetje te? 0-0 is nog altijd volledig in het voordeel van Aston Villa. Doet allemaal denken aan de De Boer in Europa tijden

08-03-2024 09:43

Sampaoli +39155

Alles is relatief, Slang. We hebben nogal wat moeten doorstaan afgelopen tijd ;).

Het spel en individuele uitschieters geven reden om positief en hoopvol te zijn. Vooral richting volgend seizoen. Resultaat is ok, niet meer dan dat.

08-03-2024 09:47

AjaxHoorn +32989

Ik heb het idee dat het een beetje is aan komen waaien bij Schip.

Maar goed. 2 goede potten. Hopelijk gaat Sutalo ook presteren. Mika Godts erbij. Fitz Jim kansen geven. Dan hoef je misschien 4 gerichte aankopen te doen en wat jongens zoals Forbs te lozen.

08-03-2024 11:47

Slang3 +45772

van alle spelers die je kan lozen Forbs er uit pikken

08-03-2024 11:48

Lazell +16983

@AjaxHoorn: inderdaad. Zo'n slecht tactisch spel in 4-3-3 en dan hele slimme dingen doen in een 5-4-1. Opeens is er wel nagedacht over opbouwvarianten, druk zetten als geheel met linies kort op elkaar en het spel via het middenveld.

Je zag Ajax in de voorbereiding ook tactisch slimme dingen doen en toen Maduro aan het roer stond ook. Ik heb het gevoel dat hij een dikke vinger in de pap heeft bij deze speelwijze. Van 't Schip is niet zo'n tacticus.

08-03-2024 13:42

JariLitmanen87 +7934

Het mag bij Mannsverk soms nog wel iets sneller, maar inzicht heeft hij zeker. Hij heeft een zekere -Frenkie de Jong- drive en kan letterlijk een bal 15-20 meter binnen een paar seconden overbruggen. Zoekt ook eigenlijk altijd een voorwaartse oplossing.

Hij en Henderson zijn wat mij betreft een no-brainer als blok op het middenveld.

08-03-2024 09:36

Aram +17853

Door de stormachtige opkomst van Kaplan vergeten we Mannsverk soms een beetje. Maar laten we duidelijk zijn:

Hij is fantastisch. In andere omstandigheden zouden we niet over hem uitgepraat raken. Met voorsprong onze beste middenvelder sinds Frenkie.

08-03-2024 09:25

Heldhaftig +11443

Laten we nog even rustig aan doen Aram

08-03-2024 09:29

twynestar +28218

viel 2e helft wel aardig terug, moet waarschijnlijk nog stappen maken

08-03-2024 09:35

AFCA-pride +17334

Beetje handrem (vanwege gele kaart) en wellicht ook wat vermoeid.

08-03-2024 11:38

JoshuaSmits +9338

Leuk voor hem (en ons)! Iedereen hem belachelijk maken na één helft tegen Fc Twente. Gijp kreeg zelfs de slappe lach van hem, en kijk nu. Hij doet echt niets onder voor de zes van PSV of Feyenoord. Integendeel zelfs. Ik zou ze niet willen ruilen.

08-03-2024 09:20

AFCA-pride +17334

Leuke speler, lekker fel, goede passing, positioneel goed. Daar kan je verder mee. Combinatie met Henderson is er ook.

08-03-2024 09:19

YugoVik +33094

Mannsverk word een topper..

08-03-2024 09:15
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.