Jong Ajax lijdt op bezoek bij FC Dordrecht zesde competitienederlaag op rij

door Wessel Kroon 189

Jong Ajax lijdt op bezoek bij FC Dordrecht zesde competitienederlaag op rij

door Wessel Kroon 189

Laatst geüpdatet

Jong Ajax heeft vrijdagavond voor de zesde keer op rij een nederlaag geleden in de Keuken Kampioen Divisie. Op bezoek bij FC Dordrecht gingen de Amsterdamse beloften met 3-0 onderuit. Een negatieve hoofdrol was er voor Charlie Setford, die met twee flaters de eerste twee tegentreffers inluidde.

De wedstrijd in het M-Scores Stadion begon vrij tam, maar na ruim een kwartier werd de thuisploeg voor de eerste keer gevaarlijk. Julian Brandes kopte de bal vlak voor de doellijn over de lat heen en hield zijn ploeg op de been. Het duurde echter niet lang voordat de openingstreffer alsnog viel, want in de negentiende minuut leverde Setford de bal klungelig in, waarna Jari Schuurman FC Dordrecht op voorsprong schoot.

In de 25e minuut kreeg Gabriele Parlanti een kans om De Schapekoppen op een 2-0 voorsprong te schieten, maar zijn inzet werd gepakt door Setford. Even later kreeg Marouane Afaker een kans om te scoren, maar ook de buitenspeler kreeg de bal niet in het doel. In de slotfase van de eerste helft werd Jong Ajax beter, maar kon de ploeg niet voorkomen dat het met een nipte achterstand de kleedkamer opzocht.

Tweede blunder Setford

In de tweede helft gebeurde er weinig, tot Lucas Jetten in de 69e minuut bijna een eigen doelpunt maakte. De linksback speelde de bal terug op Setford, maar had niet goed gekeken waar de keeper stond en zag zijn pass net naast het doel verdwijnen. Nog geen minuut later viel de 2-0 wél. Setford leek de bal makkelijk te kunnen vangen, maar liet los en zag hoe Devin Haen van dichtbij de 2-0 op het scorebord schoot.

Het schrale lichtpuntje aan de kant van de Amsterdammers was het debuut van Lasse Abildgaard, die in de 88e minuut Skye Vink verving. De Deen kon een nederlaag echter niet voorkomen en zag hoe Léo Seydoux in de blessuretijd de 3-0 op het scorebord zette.

Opstelling FC Dordrecht:

Biai; Valk, Drakpe, Akmum, Hilton; Parlanti (Kotzebue 78'), Schuurman (Scholte 87'), Van Vianen; Afaker (Sunderland 78'), Haen (Pynadath 87'), Van der Sluijs (Seydoux 60').

Wissels FC Dordrecht:

Berger, Igor, Kotzebue, M'Bemba, Olde Keijzer, Pynadath, Sanne, Scholte, Seydoux, Sunderland, Tabiri, Vugts.

Opstelling Jong Ajax:

Setford; Ugwu, Verschuren, Brandes, Jetten (Oldenstam 90+2'); Steur, Faberski, Speksnijder (Chahid 68'); Kalokoh (Boerhout 68'), Rijkhoff, Vink (Abildgaard 88').

Wissels Jong Ajax:

Reverson, Chahid, Boerhout, Bergtop, Oldenstam, Abildgaard.

Doelpunten:

1-0 Jari Schuurman (19')

2-0 Devin Haen (70')
3-0 Léo Seydoux (90+3')

Wessel Kroon (X: @Wessel_Kroon | E-mail: w.kroon@ajaxshowtime.com)

Live Blog
Loading...

04/04/2025 21:56
90+4. Afgelopen!

Jong Ajax gaat met 3-0 onderuit in Dordrecht.

04/04/2025 21:55
90+3. Doelpunt FC Dordrecht

Seydoux zet vlak voor tijd ook nog de 3-0 op het scorebord.

04/04/2025 21:51
90+2. Wissel Jong Ajax

Oldenstam vervangt Jetten.

04/04/2025 21:47
88. Wissel Jong Ajax

Toch nog een hoogtepuntje aan de kant van de Amsterdammers. Abuildgaard vervangt Vink en maakt zodoende zijn debuut.

04/04/2025 21:30
70. Doelpunt FC Dordrecht

Setford lijkt de bal makkelijk te kunnen vangen, maar laat los en ziet hoe Haen van dichtbij de 2-0 op het scorebord schiet.

04/04/2025 21:29
69. Jong Ajax ontsnapt

Jetten speelt de bal terug op Setford, maar heeft niet goed gekeken waar de keeper staat. Gelukkig voor de Amsterdammers gaat de bal net naast.

04/04/2025 21:27
68. Wissels Jong Ajax

Chahid en Boerhout komen in de ploeg voor Speksnijder en Kalokoh.

04/04/2025 21:20
61. Tam begin van de tweede helft

Ook het begin van het tweede bedrijf is niet bepaald enerverend te noemen. Beide ploegen komen nog niet tot kansen.

04/04/2025 21:04
46. Begin tweede helft!

De bal rolt voor het tweede bedrijf.

04/04/2025 20:48
45+2. Rust!

Jong Ajax staat halverwege met 1-0 achter.

Lees meer over:
Plaats reactie

OpNaarNummer4 +2006

Volgend jaar Peereboom snel vervangen, heeft bewezen dat hij niet capabel genoeg is voor Jong Ajax.

05-04-2025 17:31

Ferd +38581

De verkeerde Setford is naar Arsenal gestuurd

05-04-2025 14:12

Jeroen90 +1569

Dat wisten we toch al? Tommy stond volgens mij altijd al hoger aangeschreven. Ik ben niet onder de indruk van Charlie en zie liever dat zijn minuten voortaan naar Reverson gaan.

05-04-2025 18:35

Rob1976 +9528

Peereboom for president😂

05-04-2025 11:06

Mijnclub33x +9982

De clubs in de KKD lachen om onze eens zo geroemde talenten. 😣🤨

05-04-2025 09:35

ajaxspatieplus +632

Setford is wat mij betreft wel klaar. Die Reverson is veel betrouwbaarder.

05-04-2025 07:18

Belnaarhuis +5052

Misschien is het een beetje vreemde kijk, maar het Jong seizoen is wel aardig geslaagd als je kijkt naar Janse, Mokio en het aan de deur kloppen van Bounida, Steur, Konadu en Faberski in mindere mate. Dat het spel en resultaten dramatisch zijn is natuutlijk waar, misschien lopen ze daarin een jaartje achter :>

Daarnaast vraag ik me af of de heugdelftallen wel aanvallend 4-3-3 proberen te spelen, of is dit nu ook zoeken met de aanpak bij het eerste, iemand daar kijk op?

05-04-2025 06:52

karlhof +4720

Ajax speelde zonder middenveld. Faberski en Rijkhoff spelen al het hele seizoen op een eiland, vooral in uitwedstrijden.
Het is niet leuk om naar Ja te kijken dit seizoen. Het enige wat JA kan is de bal in de verdediging naar elkaar toespelen. Bij de middenlijn volgt balverlies. Dramatisch. Spelers stralen ook niets uit, geen ambitie en vreugde.

05-04-2025 06:49

Picasso +6670

Wie zal Peerenboom bedoelen met spelers die al te horen hebben gekregen dat ze weg moeten?

Ik denk Brandes, Chourak, Speksnijder, Boerhout, Chahid en wellicht Vink

05-04-2025 00:17

Turg +1175

Hele slechte trainer, gewoon wanbeleid om zo'n kille en harde maar visieloze vent langs de kant van Jong Ajax neer te zetten. Snel weggooien, deze man.

05-04-2025 00:10

mvdk +44249 moderator

Jaden Slory, is dat familie van? Heeft prima stats...

05-04-2025 00:06

wijzijndebeste123 +164852

Is zoon van idd

05-04-2025 00:07

mvdk +44249 moderator

9 doelpunten en 9 assists is niet slecht. Weet jij of ie potentie heeft?

05-04-2025 00:15

wijzijndebeste123 +164852

Geen idee. Tommy zal t wel weten.

05-04-2025 00:17

NipeB +15846

Goede speler.

05-04-2025 00:22

wijzijndebeste123 +164852

Setford blundert er al lange tijd op los. T verschil met Reverson is groot. En dan zoek je naar n mogelijke verklaring en ontdek je dat Setford bij Players United zit. T huismakelaarskantoor van Ajax met o.a. Guido Albers, Rob Witschge en Sjaak Swart.

05-04-2025 00:06

KarimB +11664

En dat is een verklaring omdat?

05-04-2025 08:59

wijzijndebeste123 +164852

Dat spelers van huismakelaars mogelijk een streepje voor hebben ongeacht kwaliteiten.

05-04-2025 09:02

KarimB +11664

Aah zo. Ja dat sluit ik niet uit idd

05-04-2025 09:16

PH2BOT +40491

Doorselecteren please en dat geldt met nadruk ook voor coach 'Peerenplukkert'.

04-04-2025 23:49

Miskopabal +2944

Zojuist de samenvatting gezien. Weinig kansen van JA dus kan niet echt oordelen maar de blunders van Setford zijn toch wel heel pijnlijk.. Mag toch aannemen dat Reverson voorlopig de voorkeur krijgt?

04-04-2025 23:49

Steffenhagen +37941

Je schrikt je iedere keer dood van jong Ajax . Wat een talentloze bende . En wat een kut keeper hebben we

04-04-2025 23:25

wijzijndebeste123 +164852

Buiten t totale gebrek aan beleving verlies je deze pot ook door meerdere blunders van Setford. En dat is niet de eerste keer. Waarom wordt die jongen nog steeds opgesteld?

04-04-2025 23:23

chriseverhard +3605

Deze trainer is het ook niet volgend jaar iemand anders voor de groep

04-04-2025 23:23

RayJordaan +6854

Het zijn ook allemaal niet echt bijzondere talenten als ik heel eerlijk ben. Bounida, Steur, Faberski en Verkuijl worden hier heel hoog ingeschat(kunnen goed voetballen dat ontken ik niet) maar ik moet het nog maar zien hoor. Jetten schat ik het hoogst in.

04-04-2025 23:16

Jariebombarie +1017

Mensen vergeten volgens mij dat de helft van die gastjes 17 jaar zijn. Denk over 4 jaar nog eens aan de opmerking die je vanavond geplaatst hebt.

04-04-2025 23:11

insectenverdelg +23512

Volgend jaar meotne heel een van deze talenten doorstromen naar het eerste?

04-04-2025 23:01

KleineReus +6550

Een stuk of 7 als ik sommigen moet geloven.

04-04-2025 23:03

Dapperestrijders +4664

Er zitten voornamelijk rotte appels aan de Peereboom🍏

04-04-2025 22:55

Jarikoning +7312

Talentenfabriekje

04-04-2025 22:42

xstaniox +15161

Jong Ajax echt bizar zwak.

Zat in t stadion, vond Dordrecht ook niet veel.
Maar bij Jong Ajax moet gewoon te allen tijde een trainer voor de groep staan die in potentie een Ajax 1 trainer is.

Dat is Peereboom niet

04-04-2025 22:41

Sampaoli +39261

Voor ‘de beste opleiding van Nederland’, aldus Beuker, speelt Jong Ajax net iets te zwak. Het is echt een seizoen om je voor te schamen.

Ondertussen een 6-game losing streak en maar drie(!!!) ploegen scoren minder goals. Dat er van alles fout gaat is tot daar aan toe, maar dat het inspiratieloos is en we aanvallend geen vuist kunnen maken is wel degelijk problematisch.

04-04-2025 22:34

Belnaarhuis +5052

Je begrijpt toch ook wel dat Jong bij uitstek een team is wat het laatst de vruchten plukt van de nieuw ingezette aanpak op het gebied van talentontwikkeling. Daar zie je vanaf volgend seizoen op zn vroegst eerste resultaten van.

05-04-2025 06:43

Rockanje23 +37107

Triest niveau weer vanavond. Dit heeft niks meer met opleiden te maken. Wel met een gebrek aan écht talent. Talent dat niet alleen technisch en tactisch maar ook fysiek en mentaal op korte termijn aan kan sluiten bij het eerste. Zowel in Jong Ajax als in Ajax O19 is dat talent er niet.

04-04-2025 22:28

wijzijndebeste123 +164852

Vind t vrij zorgwekkend om eerlijk te zijn. N talentloze bende vanavond op een enkeling na. Idd fysiek, technisch en mentaal.

04-04-2025 22:29

AFCACruijff14 +162283

Volendam terug naar de Eredivisie is wel leuk.

RKC en Almere inruilen voor Volendam en hopelijk Cambuur zou echt een mooie deal zijn.

04-04-2025 22:24

wijzijndebeste123 +164852

De beleving bij zowel de meeste spelers als trainer is een schande. Jongens als Rijkhoff Vink Kalokoh lopen erbij alsof ze op n warme zomeravond op n trapveldje aan t ballen zijn met matties. Setford is een clown van een keeper. Peerenboom is een parodie op n trainer.

04-04-2025 22:17

AFCACruijff14 +162283

Ik zat me dit laatst ook al af te vragen, waar is je heilige vuur als je ergens nergens voor speelt? Jong Ajax werd een keer kampioen, maar in bijna alle andere jaren draaiden ze hele anonieme seizoenen met weinig topklasseringen. Als je dat weet na een potje of 20, hoe gemotiveerd ben je dan nog voor het restant? Want je degradeert niet, promoveert niet en meer is er niet.

04-04-2025 22:25

wijzijndebeste123 +164852

Die motivatie moet je uit jezelf halen. De motivatie moet zijn om alles eruit te halen om beter te worden. Dat beseffen deze jongens totaal niet en dat valt ook grotendeels de trainer aan te rekenen.

04-04-2025 22:27

linksbinnen +8198

Peereboom lijkt de mannetjes niet beter te kunnen maken. Ik zou komend seizoen iemand neerzetten die dat wel kan. En nee, kampioen worden in de KKD hoeft niet, maar je wil wel progressie zien. Zowel het team als individueel. Op deze manier is het niks en word het niks. Ook qua doorstroming niet.

04-04-2025 22:40

AFCACruijff14 +162283

Eens hoor, maar het lukt ze niet. En eigenlijk al 10 jaar niet. Best kwalijk.

04-04-2025 23:00

Cello +52979 moderator

Jong Ajax draait voornamelijk om net die 2-3, misschien 4 spelers, waarvan men de verwachting heeft dat ze Ajax-1 zouden kunnen halen. De rest van het team is eigenlijk niet heel veel meer dan opvulling, omdat je nu eenmaal met een team aan de start moet komen, zodat juist die paar talenten, waarvan men iets verwacht aan spelen toe kunnen komen.

Natuurlijk is het leuk en heel mooi als het JA-team het goed zou doen in de KKD. Maar als dat dan niet het geval is dan is het ook geen doodramp om eerlijk te zijn. Het draait nu eenmaal om een handjevol spelers en niet om het team.
Waar ik meer naar kijk is hoe of we het doen tov de andere Jong teams. En dan doen we het slechter dan Jong AZ, maar beter dan Jong PSV en Jong Utrecht. En daar kan je als Ajax toch echt niet tevreden mee zijn..... je hoort als topclub in NL toch echt voor Jong AZ te staan als Jong Ajax zijnde. De rest kan me niet zo heel veel schelen, eerlijk gezegd.

04-04-2025 22:14

Ajaxxx2021 +361

Je geeft het goed aan. Als er drie a vier talenten nog doorbreken in het 1ste van Ajax van deze generatie is dat meer dan prima. De echte grote talenten moeten eigenlijks zelfs jong Ajax zo goed als overslaan. Sommige talenten hebben wat meer tijd nodig om zich te ontwikkelenen en daar is spelen in jong Ajax goed voor.

04-04-2025 23:58

NipeB +15846

Timber 39 wedstrijden Jong Ajax, Gravenberch 27 wedstrijden. Komt vaker voor dat ze wel minimaal een seizoen Jong Ajax spelen dan niet. Vaak spelen ze dan niet eens zo bijzonder. Is gewoon om aan profvoetbal te wennen.

05-04-2025 00:30

DamskoStrijderss +9711

Functie elders voor Peereboom. Wat een ongekend slechte trainer. Nul spel inzicht nul uitstraling. Zelfs een natte krant heeft nog meer uitstraling als deze man. Ajax, grijp in.

04-04-2025 22:12

Vincent.d +4220

Kunnen ze nog wel winnen? Oeffff

04-04-2025 22:11

Concrete +3207

Nul schoten op doel , wat leer je daarvan ?

04-04-2025 22:08

DeStreek85 +711

Lekker stoppen met dat Jong Ajax in de KKD. Wat heeft t nou opgeleverd de afgelopen jaren? Waren De Ligt, vd Beek, Rensch, Gravenberch, Taylor en Brobbey zonder Jong Ajax in de kkd ook niet gewoon doorgebroken?

04-04-2025 22:06

Belnaarhuis +5052

De vraag is of ze er beter van geworden zijn waardoor het er in het eerste beter/sneller/wennen aan de weerstand en fysiek, uitgekomen is.

05-04-2025 06:47

OwenStevenDalberg +27551

De trainer er zsm uit gooien. Nog nooit zo'n dramatisch Jong seizoen meegemaakt. Andere seizoenen verloren we ook veel wedstrijden maar vaak waren we dan beter dan de tegenstander.
Uiteindelijk werden we dan regelmatig verslagen op basis van uithoudingsvermogen en ging de tegenstander vaak op het einde er een hele fysieke wedstrijd van maken. We waren technisch en qua spel vaak oppermachtig. Dit seizoen zit er helemaal niks in. Terwijl de verwachting qua selectie best wel hooggespannen waren. Zonde, eigenlijk een weggegooid seizoen, want niemand is onder deze trainer echt beter geworden. Beetje Schip Farioli verhaal voor mij, een betere trainer kan er veel meer uit halen.

04-04-2025 22:03

Wobbo +11463

Misschien moet je bij Jong Ajax trainerspelers aanstellen. Zeg maar Ajacieden die te oud zijn geworden voor het eerste maar wel aspiraties hebben voor het trainerschap en dan bij Jong Ajax kunnen spelen en coach kunnen worden.

Maar ja misschien ook wel raar.

04-04-2025 21:57

noppenkoning +41463

Tadic met Woutje Weghorst als assistent

04-04-2025 21:59

Knalpot +3625

Is raar inderdaad want volgens mij mogen de veldspelers max 23 jaar zijn en de keeper 26 (alleen in onderlinge wedstrijden tegen andere jong teams mag de keeper ouder zijn) maar goed we kunnen Gorter wel ff polsen. Coach Snuf fixed het wel.

04-04-2025 22:32

noppenkoning +41463

Het boeit niemand wat, geen tackle om voorzet eruit te halen, niemand springt bij voorzet en Serford springt omhoog

04-04-2025 21:55

Professor +11199

En toch heb ik de hele wedstrijd uitgekeken.
Zegt waarschijnlijk meer over de invulling van mijn leven.

04-04-2025 21:55

Pizzapunt20 +10041

Alles beter dan psv'er zijn toch.

04-04-2025 22:01

Ajaxsupporter02 +14214

Ik heb zowat elke Jong Ajax pot gekeken dit seizoen en de leuke wedstrijden zijn op 1 hand te tellen. Echt heel jammer dit. Vandaag ook weer dramatisch. Veel onervarenheid in het team en een matige trainer helpen niet mee.

04-04-2025 21:53

AFCA-pride +17390

Ik heb de meeste ook gezien en valt best tegen ja. Enige is dat een Mokio doorgeschoven is en Jetten/Bounida /Steur belangrijke minuten hebben gemaakt. Tegenvallers dit jaar Rijkhoff, Kalokoh, Spekkie, Setford.

04-04-2025 21:59

insectenverdelg +23512

het begpn nog aardig dit seizoen maar sinds de winter is het echt heel droevig.

04-04-2025 23:03

Tommyshelby +129631

ADO, Excelsior en Dordt op plek 2, 3 en 4.

*kots*

04-04-2025 21:52

Artemio +32151

Liever Excelsior of Dordt. Dat kut ADO mag van mij voor altijd in de kkd blijven.

04-04-2025 21:59

AFCA-pride +17390

Hoef ze alle 3 niet in eredivisie te zien

04-04-2025 22:00

BasseyAdriaan33 +13703

Wat een hopeloos jeugd elftal is dit toch.
Ook jongens als Faberski gaan het nooit redden. Allemaal slap

04-04-2025 21:51

Tommyshelby +129631

Abildgaard, lol. Het zou leuk zijn als hij zich ineens als een speer ontwikkeld.
Faberski staat een beetje stil de laatste tijd.

04-04-2025 21:48

wijzijndebeste123 +164852

Ik vind t zo schrijnend zowel voetbaltechnisch als qua beleving dat een zware straftraining op zn plaats is. De gelatenheid van de meeste spelers is n schande.

04-04-2025 21:47

ajaciedje90 +60245

Ik waardeer je kijk op straftraining maar ik geloof persoonlijk niet in een het effect van een tijdelijke straf.

04-04-2025 21:48

wijzijndebeste123 +164852

Co Adriaanse geloofde er wel in

04-04-2025 21:49

Chrissss +1618

levenslang is ook wel vrij streng in dit geval

04-04-2025 21:50

Chrissss +1618

en haalde CL toch?

04-04-2025 21:51

ajaciedje90 +60245

Ja maar die is niet voor niets afgeserveerd he. Achterhaalde methodiek mijns inziens. Volgens mij kun je beter spelers voorhouden wat er nodig is om succesvol te zijn. + daarnaast denk ik dat er ook wel eens een paar lichtingen achter elkaar niet zo goed zijn. Als er maar 1/2 spelers doorbreken prima.

04-04-2025 21:51

Professor +11199

Je maakt die jongens er in ieder geval iets duidelijk mee.
Althans dat is te hopen.

04-04-2025 21:53

ajaciedje90 +60245

Sorry ben alvast aan het indrinken voor zondag

04-04-2025 21:54

Hebbendiekip +4828

En wat nou als je en en doet? Lesje discipline en overkomen van weerstand is niet verkeerd voor die guppies.

Uiteraard moet een plan voorgelegd worden en daarmee intrinsieke motivatie aangewakkerd worden.

04-04-2025 21:58

ajaciedje90 +60245

Veel leden snappen de beperkingen die een Jong Team heeft niet. Je kunt hier weinig aan veranderen. Ik vind het niet erg als ze elke week verliezen. Wat ik wel erg vindt is dat ze geen ontwikkeling lijken door te maken op individueel niveau.

04-04-2025 21:46

Tommyshelby +129631

Het zegt best veel dat Mokio een hoger gemiddeld niveau haalde in Ajax 1 dan in Jong Ajax.
En zo uitzonderlijk was Mokio niet in de 12 wedstrijden die hij in het eerste heeft gespeeld.

04-04-2025 21:42

Chrissss +1618

Geen mooi boek: Rijkhof & de Kakkerlak

04-04-2025 21:41

Professor +11199

Kijken de spelers wel eens over de bal en “scannen” ze constant het hele veld?
Nee ze reageren als ze de bal krijgen maar voor de rest helemaal niets.

04-04-2025 21:39

Oeroeboeroe +18440

Dat verkondig ik al een hele tijd en dat was bij het eerste echt schrikbarend (en nog steeds, vind ik): reageren ipv anticiperen! Het zou dus andersom moeten zijn.

04-04-2025 21:42

Professor +11199

Klopt bij Ajax 1 is dat ook het geval.

04-04-2025 21:54

Rockanje23 +37107

Ja, vooral bij Godts is dat heel erg zichtbaar

04-04-2025 22:31

DamskoStrijderss +9711

Nooit meer Setford. Maar dat was al duidelijk toen Reverson in de goal ging staan. Maar blijkbaar is het bij ajax nog steeds pamperen en tevreden houden in de jeugd. Als je zo blundert keer op keer heb je nul recht om nog in de basis te beginnen. Topsport cultuur lik me reet

04-04-2025 21:38

Frans T +7672

Wow.. berichtje vanaf de overvolle tribune: wat een ongelofelijk matig jong Ajax.. Steur is wat mij betreft de speler die er bovenuit steekt en ik heb medelijden met Rijkhof. Met deze tactiek kan hij zich natuurlijk nooit onderscheiden..

04-04-2025 21:38

Wobbo +11463

Ik blijf het een vreemd fenomeen vinden die Jong elftallen. Als je als jeugdspeler het betaald voetbal in komt dan heb je er toch baat bij als je wat ervaren spelers om je heen hebt? Maar nu zijn het elke keer 11 onervaren spelers op het veld.

Maar ja je hebt iig de zekerheid dat ze aan spelen toe komen maar blijf het me afvragen of dat soort spelers niet beter verhuurd kunnen worden zodat je wat met ervaren spelers te maken krijgt.

04-04-2025 21:36

Oeroeboeroe +18440

Elke keer op je kloten krijgen helpt geen enkele speler in z'n ontwikkeling.

04-04-2025 21:44

Wobbo +11463

Het is natuurlijk ook wel een beetje vreemd om een stel 36 jarige oud Ajacieden te porren om voor Jong uit te komen als veteraan en de jeugd op het veld te begeleiden.

04-04-2025 21:49

nuff-said +1652

Je mag maar een bepaalde aantal spelers verhuren. Dus dat gaat toch niet

04-04-2025 21:50

Wobbo +11463

Ik kan me nog een Ajax 2 herinneren haha wat ver kwam in de beker. Maar de Jong elftallen blijf je houden natuurlijk dan maar die komen niet meer uit in de KK divisie en gewoon in hun eigen jeugd competitie.

04-04-2025 22:00

OwenStevenDalberg +27551

Winnen is niet belangrijk lees ik vaak. Maar elke week kansloos onderuit gaan, ik geloof niet dat spelers als Steur daar nou beter van worden. Ze kunnen niet eens de bal 2x over spelen. Een speler met vertrouwen groeit sneller dan een speler zonder zelfvertrouwen. Ik zie alleen maar spelers met de kop naar beneden rondlopen. 0,0 zelfvertrouwen. Er moet wat mij betreft echt wat toptalent bij voor Jong en onder 19. Het gemiddelde niveau moet omhoog voor een betere en snellere ontwikkeling van de toptalenten die nu in die teams rondlopen.

04-04-2025 21:35

Artemio +32151

De trainer maakt net zo’n gelaten indruk.

04-04-2025 21:38

OwenStevenDalberg +27551

Inderdaad, dat motiveert ook totaal niet.

04-04-2025 21:39

Artemio +32151

Setford kan zich beter oriënteren op een andere positie.

04-04-2025 21:33

Sportvolgert +40712

Ergens op de bank

04-04-2025 21:42

Chrissss +1618

Misschien kan de scheids hem meenemen maandag

04-04-2025 21:43

AFCAViper +4699

Wat een kut keeper.

04-04-2025 21:33

ajaxfan83 +3484

Meijers is terug hoor🤣🤣

04-04-2025 21:43
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.