Duarte mag per direct vertrekken

door Floris 64

Duarte mag per direct vertrekken

door Floris 64

Laatst geüpdatet

Lerin Duarte heeft van Ajax te horen gekregen dat hij per direct naar een andere club mag verkassen. Dat meldt Dennis Jansen van het Algemeen Dagblad op Twitter.

Ook meldt Jansen dat Duarte niet met de selectie meegaat naar het trainingskamp in Qatar. De middenvelder kwam in de zomer van 2013 over van Heracles Almelo, maar groeide nooit uit tot een onbetwiste basisspeler. Het contract van Duarte loopt nog door tot medio 2017. Dit seizoen kwam hij vooral in actie bij Jong Ajax.

De linkspoot werd overgenomen nadat sterspeler Christian Eriksen Ajax verruilde voor een Engels avontuur bij Tottenham Hotspur. Duarte slaagde er nooit in de Deen te doen vergeten.

Lees meer over:
Plaats reactie

3*stars*3 +23523

Marc en Co hebben echt een lading matige spelers gehaald naar Amsterdam.
Iedereen kon zien dat Duarte natuurlijk niet kwaliteiten had om Eriksen op te volgen!
1 aardige match speelde hij tegen Milan en dat was et.

Verkeerde spelers halen, aanvoerder die over paar maanden gratis weg mag, Siggy die een nieuw contract mag tekenen en eigen jeugd, gratis naar de nr1 van Belgie laten gaan. Gaat lekker....

04-01-2015 02:42

klopper +2

Vanaf het begin heb ik deze aankoop niet begrepen. Veel te veel geld voor een speler die het Ajax-niveau niet aankan. Zonde van de tijd en geld van Ajax. Zonde van de tijd van Duarte...maar helaas worden dit soort inschattingsfouten wel eens gemaakt. Moet heel eerlijk zijn dat ik vd Hoorn ook zo'n inschattingsfout vind. Veel te veel geld voor maar een beperkte voetballer. Hij heeft echter nog tijd om het tegendeel te bewijzen...al geloof ik niet dat hij ooit echt een vaste plek bij Ajax 1 zal veroveren.

Hoop dat Duarte in Nederland blijft voetballen. Leuke speler om op de Nederlandse velden te zien spelen. Alleen niet bij Ajax.

03-01-2015 11:18

FWAjacied +3899

Wat opvallend dat de reacties van die jongen die bij Ajax werkte ineens allemaal weg zijn. Hij kwam zo betrouwbaar over. Geen reden lijkt me om zijn (eigen) reacties weg te halen.

03-01-2015 11:15

ajaxmening +2

Dacht dat hij allang weg was.

03-01-2015 07:17

Bensco +7175

stomme zet dit! je.verkoopt er een omdat die geen kans op speeltijd heeft en wilt vervolgens weer miljoenen gaan betalen om iemand op dezelfde positie te halen. Komt nog eens bij dat er vanuit de jeugd grotere talenten aan komen. het hele verhaal sinkgraven dreigt ook gewoon miskoop mee als einde te krijgen

03-01-2015 03:39

mickey2602 +4790

Ten eerste,je verkoopt er een omdat die de kans heeft gehad zich in het team te spelen maar die kans niet heeft gegrepen dus wellicht niet goed genoeg?Niet omdat die geen kans heeft op speeltijd.
Ten tweede,dat Sinkgraven nu zal komen is misschien logisch geredeneerd maar er is nog niets zeker.
Ten derde,Sinkgraven als miskoop betitelen al voordat ie überhaupt bij Ajax speelt?Wacht eerst eens af of hij komt,hoe hij speelt en oordeel dan...

03-01-2015 12:20

AjaciedForLive +74

Breaking: siggy gaat weg 2 clubs hebben zich gemeld jaaaaaaaa

03-01-2015 00:57

TikkieTerugJaap +2

Las het ja, zou heel mooi zijn!

03-01-2015 01:05

SNTR +0

?!?!!?!?!?!?!?

03-01-2015 01:13

SNTR +0

Ah Verweij op Twitter. Ben benieuwd!

03-01-2015 01:17

TikkieTerugJaap +2

Lille en QPR.

03-01-2015 01:35

Burpie +0

Victor Wanyama al eens gezien...
Tsss.. zaterdag speelde die het hele middenveld van Arsenal aan gort..
Gelijk halen. beetje fysiek voor onze verdediging is wel nodig

03-01-2015 00:53

SNTR +0

1. is een middenvelder
2. aub beetje realistisch blijven

03-01-2015 01:13

vd.Vaart +1935

Duarte de man die van A tot Z het Ajax spelletje onder de knie had.. gaat ons aller Ajax verlaten.

Spelers van zijn kaliber zijn niet meer tegen te houden (helaas). Het geld wat Heracles en Cambuur pompen, kan Ajax niet meer tegen op hoesten.

25M als verlies nemen, handen in 1 slaan en we zien deze wereld misschien nooit keer terug in het geweldige Rood&Wit tenue.

We zullen je missen Lerin!

03-01-2015 00:48

neophyte +0

Lees net dat Aleksander Hleb weg mag bij Konyaspor, een middenmoter uit Turkije. Misschien een optie als ervaren middenvelder, in de Poulsen rol? Heeft toch veel ervaring; gespeeld bij onder andere Barcelona en Arsenal.

02-01-2015 23:46

statham +0

als ie weg mag van konyaspor dan zal die wel niet meer zo goed zijn

03-01-2015 00:21

neophyte +0

Poulsen werd destijds ook van Evian uit Frankrijk gehaald, toch ook een over het algemeen laag geklasseerd team uit Frankrijk. Poulsen was echter wel een meerwaarde voor Ajax, en ik denk dat Hleb vooral op gebied van ervaring een versterking is voor Ajax.

03-01-2015 00:25

ST +23084

Of hij verdient teveel voor ze.

03-01-2015 12:37

JQ452 +1

Daar gaat de beginners blunder van Overmars. 3 miljoen aftikken voor iemand die serieus maar 3 ton waard was. Kwam in alle opzichten tekort voor Ajax en kwam daar bovenop ook nog met een zuip/vreet pens naar de eerste training van Ajax dit seizoen.

02-01-2015 23:22

Warrior +1

Gemakkelijk, he. Achteraf zeiken over een speler. Maar goed, hier weet iedereen altijd al van tevoren dat een speler niks wordt, maar dat zeggen ze pas achteraf.

03-01-2015 09:53

muziekvriendje +0

4 duimpjes naar beneden maar deze man heeft gewoon gelijk. Waarom vind men het op AS altijd zo moeilijk kritisch te zijn op het beleid? Wereld van verschil met Ajax Netwerk als je het mij vraagt

Sta buiten dat om wel achter dit beleid, maar vind dat Overmars het tot nu toe niet goed heeft gedaan als TD.

03-01-2015 16:36

Wayout +2

Nou eindelijk dan. Snap niet waarom die ooit is gekocht. Heb hem het voordeel van de twijfel gegeven. Maar ja. Wordt het "gemis", voor zover je daarover kan spreken, opgevuld door Sinkgraven?

02-01-2015 22:26

muziekvriendje +0

En Van der Hoorn, Bojan, Cuenca, Moisander, Sana, Viergever en Zimling...

Wisten jullie trouwens dat Ajax (zonder salaris) meer dan 2,5 miljoen aan Duarte heeft uitgegeven. Reken maar uit hoeveel hij met salaris heeft gekost voor de club. Hij gaat niet meer dan 1 miljoen opleveren, mark my words.

02-01-2015 22:25

nightgoat +31193

'Zie er maar es van af te komen' is minstens zo interessant als 'hoe zijn ze er aan gekomen'.
Omgekeerd kan ook.
Maar goed...dat geldt niet alleen voor ene Duarte.

02-01-2015 22:01

SNTR +0

volgens voetbalzone mag Duarte ook verhuurd worden...

02-01-2015 21:41

Niko1995 +0

Ik denk dat ze er toen op gokte dat Eriksen nog een seizoen blijven. Toen Eriksen vertrok hadden ze geen vervanger. dus gingen ze voor de gok met Duarte

02-01-2015 21:23

Daniii +246

Hij speelde voornamelijk bij Jong Ajax en hoe ik het zie is dat hij gewoon plek maakt voor doorstroom van A1 talenten. Duarte was een gok voor weinig maar bracht ook te weinig en gaan we geen wins meer op maken bij een verkoop terwijl jeugdspelers wat potentiële top spelers zijn nu doorstromen onder andere ook op zijn plek.

ps: Overmars heeft paar onnodige spelers gehaald waar je vooraf al weinig in zag (Sana, Zimlin, Duarte) maar ook talentvolle zoals Muric, Zivkovic, Bazoer of El Ghazi. Wat directe versterkingen moeste zijn faalde maar rest is veel belovend,

02-01-2015 20:58

JordyAjacied +19301

Becker verhuren aan club die sowieso wil voetballen, Cambuur ofso zou mooi zijn.

02-01-2015 20:43

Schuinestreep +0

Nou erg grappig hoor ObjectoJood. Ik ben hier gekomen om over voetbal te praten en dan kom ik terecht in een kleuterklas. Ik denk trouwens dat Duarte naar een mooie club gaat niveau Tottenham,Schalke omdat hij fysiek erg sterk is en een goede actie in huis heeft. Dat zijn positiespel niet goed is, maakt niet uit omdat Tottenham en Schalke nauwelijks positiespel spelen.

02-01-2015 20:39

Tian1Sky +0

Op het toppunt van zijn carriere kan hij denk is nog wel een stap hoger komen dan de clubs die jij noemt.

02-01-2015 20:43

AFCAthebest:) +0

duurt ff he, om uit te loggen, inloggen, uitloggen en weer inloggen.

02-01-2015 20:44

Tian1Sky +0

Weet ik niet, nooit geprobeerd.

02-01-2015 20:46

Tian1Sky +0

Ik heb er nu wel genoeg van dat je mij loopt te trollen.

02-01-2015 20:47

AFCAthebest:) +0

ga je nu je account verwijderen dan? hoop van wel.

02-01-2015 20:48

Tian1Sky +0

Nee, ik ga mijn account niet verwijderen.

02-01-2015 20:53

AFCAthebest:) +0

dit acc loopt te bashen op mij en je andere acc schuinestreep op Objectojood

02-01-2015 20:49

Tian1Sky +0

Ik zeg het je nogmaals, ik heb maar 1 account. Bovendien ben jij degene die mij de hele tijd loopt af te zeiken in plaats van inhoudelijk op mijn mening in te gaan. In onze hele discussie (die ik wilde beeindigen, maar waar jij weer mee door ging) heb je niet een keer iets over voetbal gezegd, maar loop je alleen maar mij te trollen. Ik heb er genoeg van, dus stop ermee.

02-01-2015 20:52

AFCAthebest:) +0

ik geef nog een keer antwoord. en dat is dat jij hier loopt te trollen. duarte gaat nooit het niveau van een tottenham halen dus hou zelf op.

02-01-2015 20:53

Tian1Sky +0

Kijk eens aan, een zin over voetbal! Als Duarte over een paar jaar bij een van die clubs speelt zul je zien dat ik gelijk heb.

02-01-2015 20:54

31xAjax +7969

Duarte naar Tottenham gaat nooit gebeuren jongen......

Misschien Real; Bayern of City, maar Tottenham zeker niet...

02-01-2015 21:09

Tian1Sky +0

Die clubs sluit ik ook niet uit, Tottenham is slechts een van zijn opties.

02-01-2015 21:09

31xAjax +7969

Tottenham is ver onder zijn nivo, dat moet ie nooit doen.....

02-01-2015 21:10

Tian1Sky +0

Tottenham is een mooie tussenstap, hij moet eerst op dat niveau aanhaken voordat hij naar de echte top gaat. Hij moet het pad van Eriksen bewandelen.

02-01-2015 21:12

31xAjax +7969

Nee joh, als Real toehapt (en die hebben het geld er voor) dan speelt ie daar hangend op links wandaar is Real zwaar onderbezet met die portugees ...

02-01-2015 21:15

Tian1Sky +0

Als Duarte naar Real gaat moet hij concureren met Ghames, niet met Ronald

p.s. Real is een nepclub, Ajax tienduizend keer mooier

02-01-2015 21:18

31xAjax +7969

Duarte hoeft daar met niemand te concurreren, Na de keeper is hij de 2e die Ancelotti op papier zet als hij de opstelling maakt.....

Dat geldt ook voor Guardiola en Pellegrini mochten die clubs hoger bieden dan Real....

02-01-2015 21:22

Tian1Sky +0

Ik weet ook wel dat Lerin beter is dan die overhypte Colombiaan, maar door de hoge transfersom van Ghames blijft die automatisch in beeld. Als Duarte een linksbuiten was dan zou hij het ook van Ronald kunnen winnen, maar daar gaat het nu niet om.

02-01-2015 21:26

MickS +6256

Ajax is tienduizend keer mooier dan welke club dan ook op deze aardkloot, duh! :D

02-01-2015 21:52

Tian1Sky +0

Dat klopt, maar dat lijken veel mensen niet te beseffen, dus zeg ik het nog maar een keer

02-01-2015 22:06

Intec +0

Lees net Becker & Ligeon mogen verhuurd worden.

02-01-2015 20:38

Schuinestreep +0

Nou erg grappig hoor ObjectoJood. Ik ben hier gekomen om over voetbal te praten en dan kom ik terecht in een kleuterklas. Ik denk trouwens dat Duarte naar een mooie club gaat niveau Tottenham,Schalke omdat hij fysiek erg sterk is en een goede actie in huis heeft. Dat zijn positiespel niet goed is, maakt niet uit omdat Tottenham en Schalke nauwelijks positiespel spelen.

02-01-2015 20:35

TOOL +3

Over voetbal praten? Eerst nog maar een poos luisteren en kijken lijkt me in jouw geval een betere keuze! Duarte naar Tottenham? Je bent niet wijs man. Hij kan het niveau in de Eredivisie al niet aan maar PL of B-Liga wel? Mis ik iets?

02-01-2015 20:56

Schuinestreep +0

Dus alleen omdat je het niet met me eens bent maak je me belachelijk... Wat een niveau hoor en waarom denk je dat Duarte die clubs niet aankan?! Ik heb nog geen zinnig argument gehoord waaruit blijkt dat je verstand van voetbal hebt. Het enige wat jij doet is meelopen met de kudde en mensen met een andere mening belachelijk maken. Ik denk dat je snel moet leren om te discussiëren anders ga je jezelf nog vaker belachelijk maken.

02-01-2015 21:23

Schuinestreep +0

Dus alleen omdat je het niet met me eens bent maak je me belachelijk... Wat een niveau hoor en waarom denk je dat Duarte die clubs niet aankan?! Ik heb nog geen zinnig argument gehoord waaruit blijkt dat je verstand van voetbal hebt. Het enige wat jij doet is meelopen met de kudde en mensen met een andere mening belachelijk maken. Ik denk dat je snel moet leren om te discussiëren anders ga je jezelf nog vaker belachelijk maken.

02-01-2015 21:30

TOOL +3

Luister, je hebt mij echt niet nodig om voor joker te staan! Discussiëren prima maar je kletst gewoon maar wat! Fysiek lijkt Duarte wat omdat hij nu met de jeugd speelt maar zodra hij tegen kerels speelt zal hij echt meer moeten brengen! Is het nou net jammer dat hij dat talent niet heeft! Duarte is helaas geen speler voor Ajax, dat kan en is geen schande maar dat gewoon maar roepen dat hij naar Spurs kan? Op basis van wat dan, je kan wel een mening geven maar dat wilt niet zeggen dat je er kijk op hebt!

02-01-2015 21:53

Schuinestreep +0

Ga jij mij nu vertellen dat ik er geen kijk op hebt omdat je het niet met me eens bent?! Waar haal jij in hemelsnaam die arrogantie vandaan? Het enige wat jij doet is meelopen met de menigte terwijl ik de kwaliteiten van Duarte niet onderschat.Ook moet je mijn reactie beter lezen want ik heb al gezegd op basis waarvan hij mee moet kunnen komen. Ter vergelijking Eriksen is daar de beste speler dus moet een plaats in de selectie(basis/bank) er echt wel inzitten. Hij past alleen niet in het spelletje wat Ajax wilt spelen. Dus nogmaals op basis waarvan denk jij te kunnen oordelen dat ik er geen kijk op hebt terwijl je zelf niet eens kan bewijzen dat jij er wel kijk op hebt.

03-01-2015 01:39

Schuinestreep +0

Ga jij mij nu vertellen dat ik er geen kijk op hebt omdat je het niet met me eens bent?! Waar haal jij in hemelsnaam die arrogantie vandaan? Het enige wat jij doet is meelopen met de menigte terwijl ik de kwaliteiten van Duarte niet onderschat.Ook moet je mijn reactie beter lezen want ik heb al gezegd op basis waarvan hij mee moet kunnen komen. Ter vergelijking Eriksen is daar de beste speler dus moet een plaats in de selectie(basis/bank) er echt wel inzitten. Hij past alleen niet in het spelletje wat Ajax wilt spelen. Dus nogmaals op basis waarvan denk jij te kunnen oordelen dat ik er geen kijk op hebt terwijl je zelf niet eens kan bewijzen dat jij er wel kijk op hebt.

03-01-2015 01:56

TOOL +3

Man wat een onzin kraam je uit! Duarte heeft onvoldoende voetballend vermogen. Traag als wat, helemaal als er een bal bij komt kijken! Het enige wat hij heeft is een redelijk schot, althans beter dan de rest van de middenvelders.
Als de meute dit ziet en hij mag vertrekken waar haal jij dan je "wijsheid" vandaan? Er is niets tegen een eigen mening hebben alleen ontbreekt die van jou fundament.

03-01-2015 19:25

Niko1995 +0

Becker en Ligeon worden ook verhuurd

02-01-2015 20:34

AFCAthebest:) +0

dat zij ouwe hark ook steeds. en maar blijven uitstellen..

02-01-2015 20:28

31xAjax +7969

Bij ons in het dorp noemen ze zo iemand als jij een zwetskameel....

02-01-2015 20:26

AFCAthebest:) +0

nee,maar het valt niet te geloven sorry. we zullen zien of je de waarheid spreekt.

02-01-2015 20:26

JordyAjacied +19301

Daley Sinkgraven, Nr 8.

02-01-2015 20:24

Rayno95 +0

Maar net wist je nog niet wie OuweHark was haha XD
Naja we zullen zien, voordeel van de twijfel

02-01-2015 20:24

AFCAthebest:) +0

hahahahahahaha die laatste zin.. als je dat niet had gezegd was je te vetrouwen,maar nu ..

02-01-2015 20:18

Eriksen10 +4805

Miskoop nummertje... van overmars. Noem me 1 goede aankoop en je krijgt een Lolly (Milik uitgesloten)

02-01-2015 20:14

Hans Worst +0

Milik is niet gekocht?

02-01-2015 20:17

JoodTotMijnDood +2

Anwar El Ghazi, geef die lolly snel ;)

02-01-2015 20:19

Schuinestreep +0

Zivkovic, El ghazi, Fischer, Andersen moet ik doorgaan?

02-01-2015 20:27

afca patrick +1

Fischer was voor zijn tijd.

02-01-2015 20:32

Rob(inho) +0

Schone, Cillesen

02-01-2015 23:54

Intec +0

Andersen,El Ghazi,Kischna,Poulsen,

03-01-2015 00:42

Eriksen10 +4805

zijn beide voor tijdperk overmars. Schone in april 2012 en jasper ook al eerder. Geen 1 aankoop die er meteen stond dus...

03-01-2015 04:16

Tian1Sky +0

Heel dom dit, zul je zien dat hij over twee jaar bij Real speelt en genomineerd wordt voor de gouden bal.

02-01-2015 20:10

AFCAthebest:) +0

ga ajb ergens ander lopen trollen.

02-01-2015 20:12

AFCAthebest:) +0

ga ajb ergens ander lopen trollen.

02-01-2015 20:12

Tian1Sky +0

Doe het lekker zelf

02-01-2015 20:15

AFCAthebest:) +0

ik troll niet.. jij wel, dus hoef ik niet weg.

02-01-2015 20:17

Tian1Sky +0

Jij bent hier juist degene die mij aan het trollen is, ik probeer over voetbal te praten.

02-01-2015 20:17

AFCAthebest:) +0

over duarte die over een paar je de gouden bal wint? ja jij weet waarover je praat.. ga maar gauw na bedje toe, want volgens mij wordt je geroepen door je mama.

02-01-2015 20:19

Tian1Sky +0

Jij kunt ook echt geen enkele zin over voetbal schrijven. Naar mijn mening is Duarte echt een talentvolle speler die het gaat maken. Bij Heracles had hij al enorm veel scorend vermogen, en nu heeft hij de Ajaxfilosofie aan zijn arsenaal toegevoegd. Hij is echt beter geworden de laatste jaren, dat zie je aan hem. En nu mag jij proberen om over voetbal te praten in plaats van stoer te lopen doen. Dit is je laatste kans ;)

02-01-2015 20:22

AFCAthebest:) +0

Whahaha, genoeg gelachen voor vandaag ga nu maar snel terug naar je homepage genaamd FR-10

02-01-2015 20:23

Tian1Sky +0

Ik ga hier niet meer op in omdat dit je laatste kans was. Je krijgt dan ook een duimpje omlaag van mij. Als je nog een keer een echte discussie over voetbal wil voeren zeg je het maar. Tot die tijd verzoek ik je op te houden met trollen.

02-01-2015 20:28

AFCAthebest:) +0

kap nou, dadelijk pis ik nog in mijn broek. je mag nu gewoon ophouden oké. zodat we weer echt over Ajax kunnen praten. en niet over spelers met het niveau van duarte die naar real gaan en de de ballon d\'or winnen..

02-01-2015 20:30

Tian1Sky +0

Jij kunt ook echt geen enkele zin over voetbal schrijven. Naar mijn mening is Duarte echt een talentvolle speler die het gaat maken. Bij Heracles had hij al enorm veel scorend vermogen, en nu heeft hij de Ajaxfilosofie aan zijn arsenaal toegevoegd. Hij is echt beter geworden de laatste jaren, dat zie je aan hem. En nu mag jij proberen om over voetbal te praten in plaats van stoer te lopen doen. Dit is je laatste kans ;)

02-01-2015 20:26

SNTR +0

Erg irritant inderdaad dat getrol, maar deze opmerking vind ik een beetje frappant omdat je zelf meermaals hebt aangegeven (ook) een kind te zijn. Niet dat ik daar problemen mee heb, maar dan zijn dit soort opmerkingen nogal ironisch.

02-01-2015 21:48

afca patrick +1

Bron?
Die potjes tegen Ajax A1 stond hij iig goed te keepen. En ik zie ook niet echt een nieuwe eerste keeper in de jeugd rondlopen.

02-01-2015 20:02

ajax4ever01 +13

Ik lees veel dat men Sinkgraven wilt maar imo heeft Ajax juist nu 1 ervaren speler nodig bij de selectie om die jonge gasten op sleeptouw te nemen op momenten dat ze dat nodig hebben.. kortom een leider in en buiten het veld!

02-01-2015 20:01

nickyajax1996 +0

Het is Ondoa ;)

02-01-2015 19:54

1433 +37

Ondoa is de keeper van Barca B, Onana van Barca a1. Ajax is geintresseerd in de keeper van de a1 dacht ik. Dus wel Onana ;)

02-01-2015 20:05

AFCAthebest:) +0

oke, we zullen zien.. ;-) nog mee transfer geruchten/nieuws over Ajax?

02-01-2015 19:51

Ajaxfan_1987 +0

Mooi!!! Van mij mogen er nog een paar weg, waaronder Sigthorsson, Ligeon, Honer, Hendriks, Becker, Sana, Viergever en Zimling (terugsturen, is gehuurd).

02-01-2015 19:40

AFCAthebest:) +0

ouwe is back jongens..

02-01-2015 19:36

MG1970 +0

Net als Zimling als de verlosser, c.q. missing link binnen gehaald. Investeer dan in de jeugd en koop eens een echte topper. Deze kost meer, maar als je vier keer geld betaald voor een speler en er niets voor terug krijgt, dan beter een maal een groot bedrag betalen.

02-01-2015 19:35

Jazzypazz +19

Echt? Bron? Vond het een goede keeper.

02-01-2015 19:33

JoodTotMijnDood +2

Mooi nieuws! Ben zeer benieuwd wie zijn plek gaat overnemen richting Qatar.

02-01-2015 19:30

JoodTotMijnDood +2

Ja zou echt hard zijn als hij als nog wordt opgeroepen haha.

02-01-2015 19:44

Rayno95 +0

Zou mooi zijn, maar ik denk Serero, werd 1st niet op hem gerekend of je kan Nouri zijn vervanger noemen ;)

02-01-2015 19:53

JoodTotMijnDood +2

Ja gelukkig blijft Thulani bij ons. Onze African warrior is iedereen te slim af met zijn dans moves XD.

02-01-2015 20:14

omisom +1

Waardeloos aankoopbeleid dus de hoeveelste is dit al? En hoeveel volgen nog? Naar mijn mening heeft de geloofwaardigheid van dit beleid een flinke knauw gekregen.

02-01-2015 19:26

afca patrick +1

Goede zaak dat er (eindelijk) wordt door geselecteerd. Ik heb het nooit echt zien zitten in Duarte en vind het totaal geen Ajax-waardige speler. Nu Siggy, Ligeon en Zimling lozen en dan ruim je het al aardig op.

Het wordt toch wel steeds pijnlijker duidelijk hoe slecht er ook de afgelopen jaren is ingekocht. Weliswaar voor relatief weinig geld zijn de spelers gekomen, maar toch zijn het vrijwel allemaal miskopen: Duarte, Sana, Zimling, Siggy, Viergever etc.

02-01-2015 19:15

eros +4817

Duarte, Sana, Zimling (niet gekocht!!), Siggie, Viergever zijn niet de beste transfers geweest idd!

Zet daar tegenover: Poulsen, Babel, Milik, Schöne, Zivkovic,... en alle jeugdspelers die aangetrokken zijn en nog door moeten gaan breken.

Zijn alle aankopen van bijvoorbeeld PSV, twente en heerenveen zo succesvol gebleken?

Er worden ook best wel goed spelers aangetrokken,... maar een miskoop is altijd zonde.

02-01-2015 21:50

afca patrick +1

Ik zeg niet dat het hele aankoopbeleid slecht is. Maar de spelers die jij en ik opnoemen zijn gewoon miskopen gebleken. En laat dat nou net de spelers zijn die het meeste geld hebben gekost.

02-01-2015 22:25

boye04 +0

Het zijn ook gewoon spelers waar je van te voren al van kan zeggen dat ze het zeer waarschijnlijk niet gaan halen bij Ajax.

02-01-2015 23:07

SNTR +0

Jammer echt een gewéldige speler dit

02-01-2015 19:13

gusanito +5447

Was al een twijfelgeval bij binnenkomst en leek altijd te stevig. Ik gun hem wel het allerbeste en hoop dat hij weer zijn beste spel kan laten zien bij een andere club.

02-01-2015 19:10

JordyAjacied +19301

Succes bij je volgende club Lerin ! Welkom Sinkgraven ;)

02-01-2015 19:06

eros +4817

Siggie, Sana, Zimling, de Sa, Duarte, Denswill,.... even wat centjes pakken en Sinkgraven ophalen.

Een echte verdediger kunnen we ook wel gebruiken!!

02-01-2015 19:01

afca patrick +1

Centjes pakken?!
- Denswil mag gratis vertrekken.
- Voor Sana en Duarte zal geen club betalen wat Ajax voor ze heeft neergeteld.
- Voor een niet-scorende spits betalen clubs ook niet al te veel.
- De Sa is verhuurd tot en met juni.
- Zimling is gehuurd.
Dat zijn niet veel centjes.

02-01-2015 19:10

roodenwit +0

Aah scheelt plusminus 4 miljoen aan salaris oid?

02-01-2015 19:11

AFCAjax +17839

Dat is geen centjes pakken, dat is minder uitgeven.

02-01-2015 19:17

kampioen2010 +1905

Sinkgraven is nu nog echt niet goed genoeg voor de basis. Andersen heeft minimaal of zelfs meer talent en het duurde ook een aantal jaar bij hem totdat hij een volwaardige basisspeler is geworden. Geef dan niks uit of koop een centrale verdediger/linksback

02-01-2015 18:56

Oliveira +0

Eindelijk is het zo ver dat Duarte mag vertrekken. Ik hoop dat Ajax deze maand: Sana, Duarte en Zimling kwijt weten te raken want ze zitten de jeugdspelers alleen maar in de weg.

02-01-2015 18:55

ABBA +0

Begon toch goed en is een middenvelder met scorend vermogen iets dat we missen in 1

Goede wedstrijden gespeeld in CL
Ging mis met hem toen de boer hem linksback ging zetten

Hoop op een leuke club voor hem

02-01-2015 18:49

markroose +0

Goed bezig, weer 3 mil door de pot gespoeld! Net als de 3 voor Denswil en de 5 voor Moisander. Maar niet te spreken over het te goedkoop wegdoen van Vermeer!

02-01-2015 18:46

RoodWit +62

Lekker makkelijk weer he, vanuit je ivoren toren.

02-01-2015 19:11

jeugdgaatvoor +0

Sinkgraven zal wel snel komen. Heerenveen heeft niet voor niks versterkingen gehaald. Overmars is een ster in het stil houden. Gewoon geduld en ineens hoor je dat rond is.

02-01-2015 18:45

joodje! +0

Welke versterkingen doel jij op?

02-01-2015 18:53

Rotterdammertje +0

Deen Younes Namli naar Heerenveen

Volgens het AD.

02-01-2015 19:18

Arek Milik +598

Waarschijnlijk wordt het na de winterstop echt tijd voor onze A1-talenten. Het doorselecteren is al begonnen zo te zien. Hoop wel op een paar ervaren versterkingen om de belans in het team te houden, in ieder geval volgend seizoen (als Schone en Moisander er niet meer zijn).

02-01-2015 18:41
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.