De Boer houdt vertrouwen in Vermeer

door Sjoerd Valkering 61

De Boer houdt vertrouwen in Vermeer

door Sjoerd Valkering 61

Laatst geüpdatet

Ondanks dat Kenneth Vermeer zondag twee goals weggaf houdt Frank de Boer vertrouwen in Kenneth Vermeer. 'Het was niet de dag van Kenneth. Maar Kenneth heeft het de laatste weken erg goed gedaan. Volgende keer speelt hij gewoon weer', zegt De Boer.

(foto: Orangepictures.nl)

Lees meer over:
Plaats reactie

afcajax01 +0

Is Vermeer echt de beste dat Ajax als Keeper kan vinden? Dat ie voor de eerst keer zo'n blunder maakt is erg genoeg, maar om vervolgens weer in de fout te gaan, op precies hetzelfde manier...Ongeloofelijk.
Dit is heel triest en onacceptabel..Heeft Ajax nog steeds het geld van Stekelenberg?

07-11-2011 23:10

herman +0

voor mij blijft het een beperkte keeper hij zorgt voor onrust bij de mensen die voor hem spelen en ook voor de mensen op de tribune.Iedere keer als hij de bal heeft houd ik mijn hart vast van wat hij nu weer gaat doen. Mee voetballen kan hij niet, uittrappen is zwak een en al onrust het enige dat hij heeft is een fantastische reflex tussen de palen maar dat is niet genoeg voor een keeper bij ajax.

07-11-2011 14:13

theonieuwegein +0

Geen ajax keeper goed voor middenmoter kwestie van tijd

07-11-2011 14:11

daslogisch +1

Heel heel heel erg triest dit. Deze gozer speelt een hele slechte wedstrijd na een indrukwekkend goede reeks en meteen komt er zon stemmingmakende poll?? En nog veel erger, het meerendeel wil hem ook maar uit de basis halen?? Wat een jammerlijk nivo toch weer hier.. Ongelooflijk zeg!!

Dan moet je dus ook zeggen dat de dramatisch invallende Ooijer (bij 4 tegengoals een negatieve rol gespeeld als routinier zijnde) maar per direct moet gaan stoppen? Of dat Anita die de laatste weken juist extreem goed aan t voetballen was maar naar de bank moet verkassen?? Oportunisme viert weer hoogtij wat niets anders betekent dat er voor rede en logica weer eens geen plaats is. Beschamend vind ik dit, niets minder..

07-11-2011 14:05

J020D +41

Een donkere keeper past ook helemaal niet bij Ajax!
Donkere jong 's kunnen vaak veel te goed voetballen om alleen met keepen bezig te zijn. Kijk maar naar Vermeer, altijd voetballend op proberen te lossen (menzo had hier ook een handje van). Vermeer is en uitstekende keeper alleen nIet voor dit Ajax. Waarschijnlijk zou hij het bij een club al Utrecht veel beter doen!

Op dit momnt is Vermeer de zwakke schakel in dit Ajax! We hebben een keeper nodig die coached van achter uit! (à la stekelenburg, van de sar). Denk maar eens goed na, de hele verdediging is zwak sinds steek geblesseerd raakte! En kom niet met de laatste wedstrijden vorig seizoen aan, want toen zaten ze in de flow die voortstroomde uit steek vandaan!

07-11-2011 12:09

gerard +317

Chivu is veel te oud.

07-11-2011 12:02

gerard +317

Vermeer is gewoon erg matige keeper!!

07-11-2011 12:01

trainerdv +2

Vertrouwen is goed, maar Frankie heeft het altijd over 'de ondergrens'
Nou dit is wel de slechtste pot die ik ooit een Ajax keeper heb zien spelen, dus hoe laag mag de ondergrens zijn?
Hij komt uit wanneer hij meot blijven staan en andersom. 4 goals waren zijn fout.

07-11-2011 11:53

omisom +1

Hij heeft ons er vorig jaar doorheen geholpen en nu gelijk afbranden kijk eerst eens naar die belachelijke verdedigers die steeds weer ballen terugspelen waar hij niets mee kan, oké hij had ze de tribune in moeten jagen, maar daar ligt de fout al dus laten we beginnen met de verdediging aan te passen in ieder geval geen Ooijer meer dan maar de jeugd er in.

07-11-2011 12:10

L8 +0

Pardon? Nu ga jij de voetballende gebreken van Vermeer goed praten. Het is niets nieuws dat (in Nederland) verdedigers leren om de keeper in het spel te betrekken. Vervolgens is het Vermeer die verkeerde keuzes maakt en zijn eigen verdediging in problemen brengt. Let maar eens op hoe waardeloos hij die bal speelt. Er zit altijd een hobbel in, of de bal is niet strak, of de bal gaat uit koers. Dit komt puur omdat hij zo verschrikkelijk onrustig is. Daarnaast staat Vermeer ook altijd gewoon verkeerd op gesteld. Als hij mee moet voetballen, maar ook als hij de bal tegen moet houden. Dit kan hij regelmatig goed maken met zijn reflexen, maar het brengt wel veel onzekerheid met zich mee.

Pluspunten:
- Eigen jeugd
- Zeurt niet als hij op de bank zit
- Reflexen

Minpunten:
- Onrustig, chaotisch
- Kan niet voetballen
- Staat bijna altijd verkeerd opgesteld
- Waardeloze uittrap
- Denkt niet vooruit
- Slecht bij hoge ballen

Dit is al vanaf moment een bekend en gister werd hij hierop afgestraft.

07-11-2011 12:42

omisom +1

ik ben het absoluut niet met je eens de hele verdediging was één drama en dan de schuld in de schoenen schuiven van een keeper!!!! maar ieder zijn gedachte cq keuzes.

07-11-2011 14:33

Pinpanter +3

Misschien moet je eens zo'n lijstje maken voor jou als supporter.
Als een team niet goed draait dan krijgt uiteindelijk de keeper de narigheid over zich heen. Kijk eens naar het aantal blunders van de andere spelers. Vermeer heeft ruimschoots laten zien dat het een klassekeeper is. Ajax heeft een geweldige selectie, dat het niet loopt moet je niet afreageren op een individu.

08-11-2011 13:55

trainerdv +2

Hoor je mij afbranden, of roepe dat Cillesen erin moet?
Ik zeg toch: Vertrouwen is goed.

Maar gister was gewoon te slecht voor een Ajax-keeper, dus hoop ik dat hij intern de wind van voren krijgt te horen krijgt dat het beter moet als 1e keeper van Ajax. 3 blunders en 1 keer uitkomen wanneer je moet blijven staan is gewoon te veel.
Kortom een te lage ondergrens.

07-11-2011 15:11

Sazzz +1

/hij mocht best uitkomen bij die bal van Bovenberg. Maar hij kwam uit, toen toch niet... Als ie door was gelopen had ie makkelijk de bal kunnen vangen. Maar de fout was dat ie inhield. En dat doet ie te vaak. Laat m op de lijn, daar is ie goed, eraf een ramp...

08-11-2011 02:30

L8 +0

Vermeer speelde niet slechter dan andere keren. Verschil is enkel dat het gister wel werd afgestraft.

07-11-2011 11:50

Caelintroy +1652

Hahahaha, wat kan iedereen toch weer lekker zeiken. Vermeer had een off day, dat absoluut maar om hem nou meteen af te schrijven, nee sorry gaat mij te ver. Er zijn andere dingen aan de hand die niet lekker lopen, het is gewoon nog geen team, iedereen staat nog niet lekker op zijn plek, veel blessures, waardoor Frank noodgedwongen spelers op andere posities moet zetten. Zie maar het geschuif van Anita, De Jong, Janssen, Eriksen. Dan ook nog eens de wissel van Toby, waarvoor Ooijer weer moet komen, het houdt niet op.

07-11-2011 11:33

zburg1983 +0

defensie na de winterstop:Cillessen- vd Wiel-Alderweireld-Chivu-Vertonghen

07-11-2011 11:01

AjaxLuis +0

Is Ajax al bezig met Chivu? of hoop je het? ;)

07-11-2011 11:20

zburg1983 +0

idd ik hoop het maar ze zullen er wel niks bij halen.... wat een k#tzooi...

07-11-2011 11:28

muitser +0

We mogen vermeer niet afrekenen op zijn prestatie van gisteren. Hij zag er niet altijd solide uit maar werd ook danig in de steek gelaten door zijn verdediging. Kenneth heeft ook al punten voor Ajax gepakt, dat mogen we niet vergeten. kenneth jongen: Snel vergeten die wedstrijd van gisteren en doorgaan alles komt weer goed.

07-11-2011 10:50

Blaze +0

Het gaat mij ook niet om de schuld bij vertoghen te leggen , enja vermeer was heel slecht gister .
Maar zag ook vorigjaar achterin vertragen ze teveel het spel , ajax is hoort te zijn direct spelen ook ballen tussendoor geven , als je een bal speelt naar de zijkant dan wel voor de man en niet achter de man spelen.

07-11-2011 10:30

terheijden +0

Vermeer was inderdaad slecht,maar dit zat er al weken lang aan te komen als je 40 terugspeelballen in iedere wedstrijd krijgt,dit zie je bij geen enkele andere ploeg.Onze aanvallers laten de verdedigers rustig op bouwen en onze verdedigers laten de aanvallers van de tegenpartij te veel vrijheid,totaal geen inzet.
De Boer wil een spel spelen dat deze ploeg niet beheerst misschien is frank wel eigenwijs.

07-11-2011 10:25

omisom +1

Lekker makkelijk om Vermeer alles in de schoenen te schuiven hoe vaak heeft hij ons niet gered ja ook vorig seizoen? de wijzende vinger gaat wat mij betreft naar de verdediging met hun tikkie terug want dan ben jij van het probleem af en heeft de keeper het???!!!! laat hem maar staan maar begin met de verdediging aan te pakken wat mij gisteren giga verbaasde is dat als Toby wegvalt Jan plotseling als een krant speelt dus leunt hij veel te veel op Toby, kijk als we eerlijk zijn is de titel uit het zicht dus starten met de jeugd op plaatsen waar nu spelers staan die er niet horen of spelers die veel te oud zijn.

07-11-2011 10:11

Olle +35

Dat gezeik over Vermeer....ze eerste slechte wedstrijd van het seizoen! Die verdediging was net zo dramatisch. Cilissen is ook jong en zal ook op z'n tijd een blunder maken. Het hoort er nu eenmaal bij met jonge keepers! Het is een groter probleem dat als Toby of Vertongen uitvallen we met Ooijer zitten opgescheept. Die kan het gewoon niet meer belopen...... Is daar echt niets beters voor in de jeugd?

07-11-2011 09:16

edjeajax +0

Als we nu eens stoppen met de doodstraf voor verdedigers die een bal blind naar voren schieten, zou het al schelen.

Afgelopen weekend heb ik bij verschillende wedstrijden, ook op amateurniveau, weer gezien dat verdedigers alleen maar mogen voetballen. Niets de bal blind naar voren schieten. Nee, de bal in de ploeg houden. Het gevolg is dat de bal dan maar terug gespeeld wordt naar de keeper, dan mag HIJ het oplossen! En wat doet de keeper over het algemeen...? DIE BAL NAAR VOREN ROEIEN!!!

Wat is je winst? En nu gaat het dan eindelijk eens fout, heeft de keeper het gedaan.

Verdedigers moeten eens simpeler gaan denken, simpeler spelen en de verantwoordelijkheid pakken, niet steeds op de keeper afschuiven. Het is geen schande om de bal eens blind naar voren te trappen of de tribune in te schieten.

Het is trouwens altijd makkelijk om bij verlies de keeper en/of verdediging de schuld te geven... Maar als je zulke kansen zelf mist (Sulejmani), heb je geen recht van spreken.
Helaas is het altijd zo dat de voorhoede wint, de verdediging verliest...

07-11-2011 08:28

nummer14 +4988

Hoe is het in godsnaam mogelijk dat als je zoveel en zo vaak traint dat je dan niet behoorlijk een bal kan schieten. Wat mij betreft mag Vermeer er gelijk al uit omdat hij zo onrustig is. Gewoon niet goed genoeg. Ja oke hij pakt wel eens een leuke bal maar volgens mij staat hij daar ook voor. Moet wel lachen om die mensen die vorig jaar en het jaar daarvoor nog zeiden dat vermeer beter was dan stekelenburg. Vermeer zal echt never nooit het nederlands elftal gaan halen

07-11-2011 08:14

Blaze +0

Hoeveel blunders mag verthongen nog maken ??? vermeer heeft goede wedstrijden gekeept

06-11-2011 23:43

RoodWit +62

'Vertonghen' , heeft ook goede wedstrijden gespeeld.

06-11-2011 23:49

Litmanen1983 +1

Jan probeert te compenseren, zou inderdaad simpel moeten spelen & zich meer moeten richten op zijn verdedigende taak...

Maar bij een gebrek aan leiderschap, initiatief & daadkracht in het team zal hij toch de kar moeten trekken!

Vermeer is vandaag flink door de mand gevallen. Hoop dan ook dat Cillissen na de winterstop de kans krijgt onder de lat.
Om hem er nu direct in te zetten lijkt me onverstandig! Dan komt hij extra onder de een vergrootglas te liggen & breek je Vermeer dusdanig af dat je hem direct af kunt schrijven...

06-11-2011 23:53

suske +25

Vermeer was gisteren heel slecht 3 blunders. Dat geeft hij zelf ook aan. Dus niet de schult bij Vertonghen leggen. Wat dacht je dan van Anita en Ooier. Zonder de fouten van Vermeer had Ajax gisteren gewonnen. Hoe onverdient dat ook geweest zou zijn.

07-11-2011 09:03

geronimo +4

hoeveel blunders mag hij nog maken?

06-11-2011 22:29

AJACIEDx +0

Ik wil Cillessennnnnnnn op de goal! Dat biedt veel en veel meer zekerheid! Welke keeper staat nu minimaal 6x in een wedstrijd ver uit zijn doel?

06-11-2011 22:08

hyun jun suk +0

Tuurlijk gaan de ballen er snel in als Vermeer bij elke tegenaanval 3meter voor het doel staat en elke x uitkomt ipv blijven staan.
Oogt zeer onrustig en is veels te klein voor een doelman, Cillisen is wellicht minder maar straalt wel rust uit zie roda uit (beker)

06-11-2011 22:07

_DNNS +0

Kenneth heeft het de laatste weken goed gedaan?

Ik vind hem echt een nerveuze clown, dat zeg ik al wekenlang, iedere terugspeel bal hou ik mijn hard vast. Hij heeft al vaak verdedigers en/of middenvelders in de problemen gebracht. Het straalt gewoon geen rust uit en dat merk je ook aan de verdedigers, hoe kan het anders dat we vorig seizoen zo goed stonden en het nu een gatenkaas is?

Zijn reflexen zijn top, maar voor de rest komt hij op dit moment grandioos te kort. Ik zou toch graag eens zien of Cillisen dit beter kan.

06-11-2011 21:53

MF +0

Vandaag speelde Vermeer niet z'n beste wedstrijd, maar in de afgelopen weken en zeker vorig jaar heeft hij ons vaak gered. Baal ervan, maar ik begrijp als de Boer hem laat staan. Hoop dat hij zich, net als van der Wiel, goed weet te revancheren.

06-11-2011 21:10

DHsuarez16 +1

Kijk even naar het klassement jongens.. Volgens mij staat Vermeer bovenaan met een 7.1 van ALLE spelers. Dus volgens mij spreekt iedereen zich een beetje tegen..

06-11-2011 21:02

Daluniz10 +0

precies.. na zo een slechte middag vergeet iedereen hoeveel goeds hij heeft gedaan..maar ach... dit zijn de reacties/ emoties meteen na een slechte wedstrijd....
net als de poll 'of vermeer vervangen moet worden' ...natuurlijk gaat iedereen na zo een wedstrijd 'ja' klikken..

hoe dan ook... ik baal ook van de fouten van vermeer..maar vervangen hoeft voor mij niet ...(fouten van keepers zijn nou eenmaal dodelijker dan van aanvallers)...
juist na zo een dag moet een coach het vertrouwen in zijn keeper houden...als je hem nu wissel komt het nooit meer goed (met hem)...en ook onze reserve keeper zal nog genoeg fouten maken..

ik geloof nog in kenneth ..maar hij moet natuurlijk niet teveel van zulke dagen als deze hebben..

ajax mag trouwens ook eens ophouden met dat (geforceerd) achterin rondspelen. Als het gaat, gaat het, maar als het op bepaalde momenten niet gaat ..probeer dan ff iets anders..dit is nou eenmaal niet het ajax van 95 ..

06-11-2011 22:20

ajax19 +0

Kenneth Vermeer is geen slechte eerste keuze, is een prima doelman als hij zijn vorm herpakt en uitbreidt. Jasper Cillessen vind ik zwaar overschat, want hij is zo log als Hans Vonk in mijn optiek. De keeper van de volgende korte toekomst is Warner Hahn, hij heeft de houding en vaardigheid van de fortuinige keeper.

06-11-2011 20:22

Sazzz +1

Fortuinige keeper? Wat is dat?

06-11-2011 21:01

ajax19 +0

Iets wat zo is, en niet alleen zo lijkt. :P ;)

06-11-2011 21:14

F. de Boer +0

Belachelijk. Wordt tijd dat De Boer niet meer zo eigenwijs is. Vermeer is een bron van onrust achterin. Mede daarom krijg je er 6 tegen. Vorig seizoen met dezelfde verdediging + Stekel was de verdediging solide. Geef Cillissen de kans!!

06-11-2011 20:12

SpulvanWul +0

Helemaal eens!

06-11-2011 21:45

Warrior +1

Ook gelul...wat voor verdediging heb je als je niet zonder Steek kunt...?

06-11-2011 22:20

Daluniz10 +0

voor zover ik weet lopen we al jaren achter de feiten aan.. en staan we al jaren tijdens de winterstop een straatlengte achter op de concurrentie...
dat het vandaag superkut was.. is duidelijk...
maar we moeten niet gaan doen alsof alleen dit jaar slecht is achterin want als dat zo was waren we wel vaker kampioen geworden afgelopen jaren (met o.a. luis die ons de nodige doelpunten bezorgde ).

06-11-2011 22:34

theonieuwegein +0

Ingrijpen de Boer te beginnne met vertonghen en vermeer

06-11-2011 20:08

pizzapunt +0

Jasper gaat het maar lekker doen. Vermeer verspeeld zijn kansen.
Prima lijnkeeper, meevoetballend drama.
Cilessen is totaalkeeper die zijn top nog moet bereiken, help hem daar bij! als ajax nv zonodig winst wil maken investeer dan in deze keeper!

06-11-2011 20:01

brandevoort +0

Welke keeper maakt nu 2x dezelfde fout in één helft......Vermeer !! Ik hoop echt dat Cillessen volgende week zijn kans krijgt , ik vergelijk hem met van der Sar en Stekelenburg in hun jonge jaren.

06-11-2011 19:09

brandevoort +0

Welke keeper maakt nu 2x dezelfde fout in één helft......Vermeer !! Ik hoop echt dat Cillessen volgende week zijn kans krijgt , ik vergelijk hem met van der Sar en Stekelenburg in hun jonge jaren.

06-11-2011 18:56

ajax783 +0

Vermeer heeft het verspeelt: Cillessen verdiend een kans.

06-11-2011 18:48

Darkbird +2505

Cillessen erin, is een veel betere Ajax keeper. als je niet kan leren van je fouten, had zeker schuld aan 4 van de 6 goals.....

06-11-2011 18:48

AfcaYid +0

Vermeer is gewoon een goede keeper, alleen krijgt hij idiote instructies mee dat ie ELKE bal voetballend moet oplossen.

06-11-2011 18:46

herman +0

aktie: Vermeer in oranje

06-11-2011 18:43

werner86 +311

Vermeer keepte vandaag inderdaad een slechte wedstrijd. Maar Cillessen heeft tot op heden ook echt niet overtuigd! Tegen Roda voor de beker speelde hij redelijk, maar ik vind Vermeer toch echt wel beter. Jammer dat er toch mensen zijn die vinden dat je na één slechte wedstrijd meteen op de bank moet belanden. Als dat zo is, dan zouden na vandaag ook sowieso Anita en Vertonghen op de bank moeten. En Ooijer, maar die heeft geen vaste basisplaats. Verdediging was ronduit dramatisch!

06-11-2011 18:28

lasse +0

ben het hier absoluut mee eens
maar greg was wel aardig

06-11-2011 20:01

mido11 +0

We moeten gewoon stoppen met het spel te vertragen door iedere keer maar weer de weg terug te zoeken. gewoon lekker naar voren met die bal. NAAR VOREN MET DIE BAL.

06-11-2011 18:14

RobertoStrife +2

Welke grapjas heeft Verhoeven gestemd?

06-11-2011 18:13

Mokum31 +6141

Wel humor....en laten we eerlijk zijn humor in deze tijd is geweldig :-).
Eigenlijk kan ik wel janken.
Hoe krijg je het voor elkaar om er gewoon weer zo voor te staan als ieder jaar.

06-11-2011 18:14

Ganggino +0

Ik, vond het wel leuk. PIZZA redt ons uit de brand!

06-11-2011 19:24

theonieuwegein +0

FRANK HAKT DE KNOOP NU DOOR TITEL IS TOCH WEG INGRIJPEN OOK IN VERDEDIGING

06-11-2011 18:11

RobertoStrife +2

Je zou een duimpje omhoog krijgen, als je die verdomde capslock uit zou zetten.

06-11-2011 18:43

rdewaart +0

Frank dat meen je toch niet he? Welke punten heeft hij voor Ajax gewonnen?

06-11-2011 17:45

1eringzuid2 +7

Begrijp hier ook niets van. Maar is Cillessen nu echt beter voetballend en bij hoge ballen?? Ik betwijfel dat, zeker na wat ik van Cillessen tot nu toe heb gezien. Feit is dat je vandaag keihard bent afgegaan. En dat door een tactisch en technisch zwak Utrecht. Het enige wat ze deden is de lange bal op die Mulenga. Dat je 1 keer geen antwoord hebt op een opportunistische bal oké, maar dat je in 7 minuten gewoon een hele wedstrijd weggeeft is amateuristisch. Ik heb het middenveld van Ajax in 1 duel nog nooit zoveel ruimte zien krijgen als, vooral, de 1e helft bij Utrecht uit. En daar heb je belabberd weinig mee gedaan. Enoh een ruime voldoende, Eriksen een drama! wat wordt hij elke keer kinderlijk eenvoudig van de bal afgezet zeg. Ik heb een flinke kater na deze wedstrijd en ben tot op het bot teleurgesteld door ons aller Ajax vandaag. Wordt je na de wedstrijd ook nog even van de snelweg afgehaald met je bus...... Lekker middagje weer! 1 groot kk drama!!

06-11-2011 17:45

gusanito +5447

Voetballend is Cillessen echt 10x beter. Vermeer begint altijd al nerveus te trappelen als er een bal op hem af komt rollen. Dan weet je al dat ie over de zijlijn gaat of half hoog dwars door het midden. Cillessen is zo veel rustiger en lijkt ook veel meer te communiceren met zijn verdedigers. Ik snap niet wat jij hebt gezien waardoor je daar aan bent gaan twijfelen, want ik vond zijn minuten tot nu toe toch aller aardigst. Straalde meteen rust en kwaliteit uit.

06-11-2011 17:57

PietBon +2

Hallo zeg, het zijn weer die typische kortzichtige beeldbuishooligans die nu roepen dat Vermeer de schuldige is aan deze nederlaag. Allereerst die 2 terugspeelballen van Gregory en Ooijer. Die ballen moeten gewoon naar de hockeyvelden van Kampong geramd worden en dan is er niks aan de hand. Dan zou hij misschien schuld hebben bij 2 tegengoals en dan winnen we gewoon met 2-4. Hij heeft ons vorig seizoen in de race om het kampioenschap gehouden, zijn we dat al weer vergeten>

06-11-2011 17:19

bazza25 +1

ja maar dat het geen zelfverzekerde keeper is blijf een feit! een ajax keeper moet een alleskunner zijn, wat vermeer is, is een goede lijnkeeper, niet meer en niet minder, tuurlijk waren die terugspeel ballen slap, maar hij had tijd zat om die bal weg te rammen!!

06-11-2011 17:31

afc_red +2

Vermeer komt tekort.

Zo simpel is het, maar of Cillessen het heel veel beter doet is nog maar de vraag.

Je kan na vandaag er in ieder geval niet meer omheen.
Cillessen moet nu de kans krijgen.

06-11-2011 17:12

Marcao +27

Kenneth "Stanley Menzo" Vermeer kan de druk en het nivo niet aan. Redelijke tweede keeper, maar zwakke eerste keeper. Cillissen moet erin.

Enne... ik was erbij in het stadion: de utrechtfans stonden op als hij aan de bal kwam, ze voelden gewoon dat die clown ging falen. Hij kostte ons vandaag focking DRIE goals, dus de overwinning!!!

Eruit met die clown.

06-11-2011 16:57

kunstgras +0

20 tegengoals in 12 wedstrijden, vandaag 3 blunders en nog niet zo lang geleden een rode kaart door dom uitkomen. Waardeloze keeper die elke wedstrijd direct en indirect debet heeft aan de tegendoelpunten. De kleine Menzo kan er geen hout van.

06-11-2011 16:55

stefan pluim +0

4 blunders/fouten in een wedstrijd kan gewoon niet

06-11-2011 16:53

brandevoort +0

Jammer dat de Boer hiermee de mist ingaat !! Deze jongen komt gewoon te kort voor de top....!!

06-11-2011 16:53

BRAMHOUTEN +3813

Nee de boer doet dit goed, je gaat niet 10 min na een wedstrijd je spelers afvallen in het openbaar! Frank kennende zal hij echt wel spelers aan gaan pakken, maar doet hij intern, dat siert een goede trainer

06-11-2011 17:09

wilyha +2

ik vind vermeer net menzo

06-11-2011 16:52

afca87 +0

De verdedigers spelen zonder vertrouwen door die clown.
Hoe kan je anders concluderen dat je met dezelfde verdedigers nu al 20 doelpunten tegen hebt..

06-11-2011 16:47

Redjoo +0

Omdat het gewoon slechte verdedigers zijn..

06-11-2011 16:54
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.