De Boer blijft voor risicovol voetbal

door Sjoerd Valkering 54

De Boer blijft voor risicovol voetbal

door Sjoerd Valkering 54

Laatst geüpdatet

Frank de Boer zegt in De Pers dat hij nog steeds wil dat verdedigers de problemen voetballend oplossen en daarmee risico nemen. 'Ik stimuleer dat juist', zegt hij in De Telegraaf.

Over FC Groningen-Ajax zegt hij: 'Ik vond wél dat we in de opbouw slechte keuzes maakten. Er was geen rust. Daardoor werd het hotseknots-voetbal. Maar we moeten er voetballend uit kúnnen komen'.

Lees meer over:
Plaats reactie

mano41 +0

heb dit seizoen nog geen behoorlijke wedstrijd gezien van ajax eerste helft tegen twente leek er op maar was gauw afgelopen

04-10-2011 15:19

anrejane +0

Voor de tweede keer achter elkaar faalde De Boer met zijn wissels. Tegen Twente haalde hij de balans en de rust uit het elftal door Sulejmani eruit te halen voor Enoh. Oké, Eriksen ging toen op de plek van Sulejmani spelen, maar door die omzetting ontstond onrust en kantelde de wedstrijd. Terwijl andere trainers (Verbeek, Adriaanse) een wedstrijd weten te winnen met goede wissels, kosten de wissels van De Boer Ajax alleen maar punten. Met de wissel van Bulykin voor Ooijer maakte hij dezelfde fout. Bulykin is toch juist in de wieg gelegd om in dat soort wedstrijden als pinchhitter toch nog voor punten te zorgen? Nee, De Boer wilde De Jong in de spits hebben. Nou, je kunt veel (op dit moment niet veel positiefs) van De Jong zeggen, maar niet dat hij een stormram is die alle kopduels wel even wint.

04-10-2011 12:33

han23 +0

gezeik over fdb gaat nergens over, ajax komt gewoon kwaliteit tekort, heel simpel. aantal leuke spelers die 2 goede wedstrijden spelen en vervolgens weer 5 hele slechte. Eriksen is zogenaamd het grote talent van nederland, ik zie het er echt niet af. centrale duo achterin staat te kloten dit seizoen. bergijp me nie verkeerd, ze kunnen zo maar 3-0 gaan winnen van az, maar ze kunnen 2 weken ltr ook zo maar klop krijg van een kleine ploeg. het is gewoon te wisselvallig, en als het voetballend niet wil gaan, moet je er voor strijden, ik zie ze de deuls in gaan als een stel mannequins.

04-10-2011 11:55

ajax4perez +9565

De boer heeft ons vorig jaar de 3e ster geschonken en werd hij onthaald als een held.
Echte supporters blijven dan ook minimaal een vol seizoen die vol met interne verrassingen zit achter de coach en zijn team staan. Deze start is klote maar als je volgende week 3 punten pakt hoor je niemand klagen.

De boer heeft het al aangegeven het wedstrijdschemate bekijken in het vervolg.
Tevens verlies je 2 punten door arbitrale blunders tegen tukkers en toon je lef in eindhoven.

Het komt allemaal goed dit seizoen

04-10-2011 10:29

Randy428 +3

Als je op enig moment, laten we zeggen, een leven redt, en vervolgens op een ander moment iemand bewust laat verdrinken, dan blijf je toch ook niet alleen maar denken aan het redden van dat ene leven?

Ik was blij met het kampioenschap, net als iedere Ajax-supporter. Ik heb echter altijd mijn ergernis uitgesproken over de manier waarop. Door veelal uiterst mager voetbal, toch de punten weten binnen te halen, en daarbij oneindig veel puntverlies bij de concurrentie.

De titel haal je altijd door fouten van de concurrentie, maar ik heb FdB nooit als een held onthaald. Ik had en heb wel veel vertrouwen in hem. Maar het is nu echt tijd voor hem in te zien dat deze basiself waar hij angstvallig aan vasthoudt, niet de beste 11 zijn. Het middenveld staat niet goed, en Frank moet dat nu eindelijk ook inzien. Het zou een zeer kwalijke zaak zijn als hij zijn ego en persoonlijke voorkeur voor Siem de Jong blijft prevaleren boven het belang voor de club en de supporters om punten te halen. En als hij daar nog langer mee doorgaat, wordt de schreeuw om vervanging steeds groter.

Heel Nederland ziet dat het beter kan, door wat kleine veranderingen in de opstelling. Nu Frank nog.

Oja, en lef toont De Boer niet. De laffe wissels dragen niet bij aan de winnaarsmentaliteit. Het meest schrijnende voorbeeld waren de laffe wissels tijdens de strijd om de Johan Fruitschaal.

04-10-2011 11:39

lasse +0

jezus jongens FRANK = AJAX
niet weer 10 trainers in 10 jaar

03-10-2011 20:42

kunstgras +0

FRANk = Morten Olsen wegpesten en een half jaar niet voor Ajax uitkomen als Barcelona om de hoek komt.

FRANK= Naar Galatasary gaan terwijl Ajax vraagt of je bij hun wilt afbouwen.

Da´s ook Frank.

03-10-2011 20:49

grotesmurf +4

Haal die Eriksen er toch eens uit joh Frank.. Zet Janssen op 10 en Antia of Enoh als defensieve middenvelder erachter. En Lodeiro? Krijgt die nog eens de kans?

03-10-2011 20:37

AJAXlauwe +0

pure kapitaalsvernietiging denk eens na over de langer termijn

05-10-2011 11:09

kunstgras +0

Hij is compleet de weg aan het kwijt raken. Ik zie Marco van Basten flashback voorbij komen, elke week weer.

Koppigheid gaat hem nekken, hij doet alles wat andere juist roepen dat die niet moet doen.
Die lucky wedstrijd tegen een ongemotiveerd AC Milan en het kampioenschap dankzij het ongelovelijke aantal puntverlies van Psv EN Twente na de winterstop houden zijn kop nog boven water.
Maar vergeet niet dat het vorige half jaar onder zijn leiding met het nodige kunst- en vliegwerk en soms met hulp van de falende concurrentie het nog bijna misging tegen psv(kansloos gelijkspel), heereveen, excelsior(ternauwernood gewonnen), Ado (verlies). Ook dit waren allemaal finales die uiteindelijk net als de afgelopen 5 belangrijke wedstrijden niet overtuigend gewonnen konden worden.

Die kampioenswedstrijd tegen Twente was leuk. Maar laten we eerlijk zijn, behalve de beste 11 opstellen, wat moest Frank die wedstrijd nog meer doen met dat uitzinnige publiek die dag en de geur van een kampioenschap die als een warme neus voor de spelers(waarvan de meeste het seizoen daarvoor op 1 punt het kampioenschap misliepen) hing. Weinig lijkt mij?

Nee het gaat nu om dit nieuwe seizoen waarin we al wedstrijden kunnen zien dat de Boer een verkeerde tactiek hanteert, spelers op verkeerde posities zet, erbarmelijk slecht wisselt en schijnbaar weinig fut en enthousiasme over kan brengen op zijn selectie.

03-10-2011 20:21

IamLegend +2

Tijd voor nieuwe generatie supporters hier hebben we dus echt niks aan.

04-10-2011 07:23

RobertoStrife +2

Jongen toch, hij is geen supporter, hij is een Tukker (Hermsen).

05-10-2011 11:38

theajacied +0

Waarom niet deze opstelling:

Boerrigter - Sightorson - Sulejmani

Eriksen Janssen

Anita

Boilsen Vertonghen Alderweireld v/d Wiel

Vermeer
Dan loopt janssen Vertongen niet in de weg en komt meer in scoringspositie. Aankopen zijn echt niet nodig, en al komt er een mooi bod voor Eriksen kan je hem opvangen door Serero of de Jong er weer in.

03-10-2011 18:34

RobertoStrife +2

Opbouwend voetbal is niet altijd risicovol. Gisteren was gewoon dom voetbal.

03-10-2011 18:29

SanderAFCA +0

Frank is dit seizoen niet goed bezig. Tactisch staat het niet goed en hij krijgt de spelers niet gemotiveerd om scherp aan een wedstrijd te beginnen. Daarnaast zie ik weinig vooruitgang in de ontwikkeling van de spelers.

Wordt tijd dat Frank de Boer ook een keer bij zich zelf te raden gaat wat hij zelf kan verbeteren. Hij moet dingen gaan veranderen maar blijft stug vast houden aan beslissingen die hij genomen heeft. Frankie wil zijn gelijk krijgen alleen heeft hij dit niet.

Overigens vindt ik niet dat de Boer weg moet maar hij moet nu wel een keer wakker worden.

03-10-2011 18:12

IamLegend +2

Stelling: Is het voetbal systeem 4-3-3 uit de mode is? zo voorspelbaar voetbal. Past niet meer in de moderne voetbal met al dat counter voetbal gedoe,..

03-10-2011 17:45

Robinjo1988 +1

Mwa als je hoog tempo speelt kun je prima voetballen lijkt me. Maar als je in zo'n laag tempo als Ajax speelt is alles voorspelbaar natuurlijk.

03-10-2011 18:03

SanderAFCA +0

Helemaal mee eens ! Ajax moet zijn eigen spel blijven spelen en gewoon vast houden aan het 4-3-3 systeem. Echter moeten ze wel feller gaan spelen en eerder druk gaan zetten op de tegenstander en het bal tempo hoog houden. Frank de Boer zegt ''wij willen de tegenstander stuk spelen'' dan moet je ook wel op die manier gaan voetballen anders lukt dat niet.

03-10-2011 18:16

Robinjo1988 +1

Juist Frank! Laat je gek niet gek maken.

Al die 'supporters' die Frank nu al weg willen hebben mogen lekker optyfen wat mij betreft. Frank staat voor dominantie, positiespel, jeugd de kans geven. Frank is gvd Ajax.
We spelen al jaren bagger in uitwedstrijden. En dat is nu ineens de schuld van FdB? Het ligt puur aan de spelers, want in de Arena zetten ze de tegenstander wel met de rug tegen de muur.

Ik ben wel van mening dat Frank en Dennis de aanvallers meer op effectiviteit moeten laten trainen. We missen veel te veel kansen en niemand heeft de rust als ze 1 op 1 op de keeper afgaan.
En gewoon elke wedstrijd strijd leveren en niet alleen in de Arena....

Frank je bent een held, maak ons weer kampioen!!

03-10-2011 17:35

huubafca +0

helemaalmee eens,tegen bv twente ondanks die buitenspel goal had je met de rust al met 3-0 voor moeten staan en als mickey die bal er na 7 minuten in jokelt dan win je gewoon in groningen!!!!!!!!

04-10-2011 10:30

pizzapunt +0

Oww, daarom komen we altijd eerst achter?

03-10-2011 17:31

jarischot +0

heel Ajax moet zich schamen dit kan gewoon niet het publiek dokken voor het voetbal en ze beloven het elke keer maar ik wil het nu zien laat ze mentaliteit tonen want anders kunnen ze het seizoen wel schudden

03-10-2011 17:15

royroy +0

Misschien is het heel wat anders, maar ik zal niet alleen Janssen maar ook Sulejmani op een andere positie zien.. Sulejmani is gewoon geen goede rechts buiten voor ons, ik zou hem veel liever om Sightorsson heen zien zwerfen en dan bijvoorbeeld Ozbiliz op de rechts buiten positie.. Ozbiliz komt misschien nog te kort maar het is wel iemand die tenminste een actie wil maken en een mannetje wil passeren (net als Boerrigter). Met Janssen en Eriksen aanvallend op het middenveld ben je verdedigend wel heel erg kwetsbaar maar sta je voorin wel erg sterk.. Sulejmani is in de 16 meestal aardig gevaarlijk en die kan dan (evenals de vleugels) aangespeeld worden door Janssen en Eriksen..
Aanvallend ziet het er in mijn ogen iig mooi uit.. Ik ben echt van mening dat Sulejmani ook verkeerd gebruikt wordt..

------------------------------- Vermeer -----------------------------------
---------------------------------------------------------------------------------
V/d Wiel -------- Alderweireld ------ Verthongen ------ Anita
---------------------------------------------------------------------------------
-------- Janssen -------------------------------------------- Eriksen ------
------------------------------- Sulejmani ------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------------
Ozbiliz -------------- Sigthorsson ------------------- Boerigter

03-10-2011 16:21

zburg1983 +0

welke verdedigers bedoel je Frank?? Die je niet hebt?? Wat een sukkel dat ie zijn selectie zo smal heeft gehouden.

03-10-2011 16:14

godlike +3810

Ideale opstelling:

------------------------------- Vermeer -----------------------------------
---------------------------------------------------------------------------------
V/d Wiel -------- Alderweireld ------ Verthongen ------ Anita
---------------------------------------------------------------------------------
-------- Enoh -------------------------------------------- Eriksen ------
------------------------------- Janssen ------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------------
Sulejmani -------------- Sigthorsson ------------------- Boerigter

03-10-2011 16:08

Ben +0

Ik denk niet dat het aan het systeem ligt wat de Boer hanteert, maar aan de spelers binnen dat systeem. Ze maken gewoon verkeerde keuzes. Wat ik dit seizoen vooral heel vaak zie is dat de spelers elkaar niet durven in te spelen. Ze kiezen altijd de veilige oplossing en balbezit, en balbezit is leuk, maar als je hem alleen maar rond de middenlijn rond speelt heb je er ook niks aan. Ze geven bijna nooit een diepe steekpass terwijl er heel vaak mogelijkheden voor zijn. De Boer wilt gewoon dat het goed gaat lopen binnen dit systeem en laat het daarom zo staan. Als de spelers dan gewoon een beetje risico durven te nemen ipv die laffe balletjes terug de hele tijd dan kan het gewoon werken. En ook wat meer snelheid in het spel a.u.b. Oja, ook wat feller verdedigen! Tegenpartij krijgt bijna altijd de ruimte om een bal aan te nemen en te kijken wie er vrij staat, gewoon een keer fel er op.

03-10-2011 16:02

AjaxHeerlen +0

Het middenveld is gewoon uit balans met 3 voetballende spelers Enoh moet er gewoon bij en Eriksen of de Jong eruit.

03-10-2011 15:49

jarenfan +5

wat mij verbaasd is niet niemand behoorlijk speelde.
normaal zijn er toch wel 2 of 3 die er dan uitspringen.
dat niemand boven die middelmaat uitkomt is zorgelijk., frank !

03-10-2011 14:20

henry +0

Wuhmahhahahahahahahahhahaha. Riscovol voetbal? Ooijer voor Bulykin? Is dat riscovol? De Boer is een schijtluis. Tegen Twente pakte een verdedigende wissel verkeerd uit en tegen Groningen hebben we er ook geen voordeel mee gehad.

03-10-2011 13:46

trainerdv +2

Frank, trek alsjeblieft je conclusies...

in deze formatie gaat het team nooit zo spelen waar jij voor staat. Anita (en eventueel Enoh) is de middenvelder die in de bal komt, doorpast naar een andere middenvelder en razendsnel omschakelt. Niet Janssen, die moet aanvallender spelen en 5 keer per wedstrijd in schietpositie komen.
daardoor zal de rest van de verdediging, vooral Vertongen en Alderweireld ook veel beter kunnen inschuiven zoals vorig seizoen. Verder zal dat vuur dat jij als trainer in je hebt, nooit maar dan ook nooit in Sulejmani branden. Af en toe een leuke actie, goaltje, en leuke pot tegen een laagvlieger, maar nooit een plaag voor de verdediging.

Hoe het precies moet staan weet ik niet, maar dat het met deze formatie, zonder 1 goede wedstrijd dit seizoen, met elke pot een tegengoal en alles behalve een stijgende lijn niet zal verbeteren, weet ik 100 % zeker.

03-10-2011 13:44

Beretta +5

Leuk en mooi streven maar we spelen heel angstig. Heb net die analyse van Perez en die is tekenend. Alles gaat maar breed en terug terwijl je ook een redelijk risicoloos balletje naar voren kan geven. We spelen dus verre van risicovol in balbezit maar misschien bedoelt de Boer juist dat we risicovol spelen door aanvallend er niet alles uit te halen wat er in zit zodat de tegenstander nog in de wedstrijd blijft zitten en ze de gelijkmaker (Twente) of de winnende (Groningen) kunnen maken.

Hij heeft het vorig jaar prima gedaan en dit seizoen begon het ook veelbelovend met leuk en fris voetbal maar het ziet er naar uit dat er wat veranderingen moeten plaats vinden. HIj heeft 2 weken om er over na te denken, ik wens hem veel wijsheid toe want je mag tot de winterstop geen puntje meer verliezen anders ben je in december al kansloos voor het kampioenschap. Zo'n cadeautje als vorig jaar krijg je niet 2 keer achter elkaar.

03-10-2011 13:41

RuudJood4ever +0

Met alle respect voor Frank... Hij speelt een verkeerd systeem en geen Ajax-systeem!!!
Wij moeten niet "met de punt naar achteren" voetballen!!! Maar met "de punt naar voren"!!! Het
middenveld staat nu zo:
Eriksen De Jong
-------Janssen

Hij moet zo spelen:
-------Eriksen
Janssen Anita

Eriksen moet kort achter de spits en Janssen een "vrije rol" geven vanaf links.

Zolang de Boer zijn opstelling / systeem niet veranderd, word het niks!!!!

03-10-2011 13:41

Ajaxtogh +0

Wat ajax nodig heeft is een speler zoals Neeskens.

03-10-2011 13:06

ajax4lifew_e +0

dit tegen groningen kan altijd gebeuren, want dit soort wedstrijden speelt iedere ploeg in ontwikkeling, zeker een jongen ploeg.

03-10-2011 12:51

Semtex +148

Ik geloof niet dat Frank de Boer een slechte trainer is. Wat hij met ajax tegen milan liet zien toen hij net begon was echt het voetbal dat ik graag wil zien (en wat ervoor al jaren niet meer te zien was)

Wat me wel zorgen baart is dat het lijkt of de spelers niet meer vooruit denken. Constant het balletje terug en weer breed (wat op zich niet erg is, maar wat wel met de intentie moet worden gedaan om vooruit te komen)

Let maar op hoe weinig kansen Ajax weet te creëren. Dat vind ik een zorgelijke ontwikkeling.
En hoe meer punten we gaan verspelen, hoe meer het in die koppies gaat zitten, dus hoe moeilijker het wordt om vertrouwen te hebben -wat je wel nodig hebt als je gedurfd voetbal wil spelen

03-10-2011 12:46

aJaxppy +0

als je en siem en theo op het middenveld laat staan win je geen uitwedstrijd meer... snap niet dat frank dat niet wil inzien.. iedereen zag dat al na twee wedstrijden.. waarom onnodig punten verspelen om je gelijk te halen.. beetje jammer..

03-10-2011 12:12

Randy428 +3

Haha. Ja lekker voetballend oplossen. Tikkie terug en nog eens terug als je met 1-0 achter staat.

03-10-2011 11:52

almererules +0

Het wordt tijd dat die lapzwansen eens gaan VOETBALLEN, niet met een slakkegangtje opbouwen
Neem vd Wiel...die gaat als een speer langs de zijlijn tot hij iemand tegenkomt, balletje onder de voet en ja hoor , ALTIJD weer terug naar de verdediging, hij neemt niet eens de moeite om iemand proberen uit te spelen. Ik erger mij daar kapot aan.....ze kunnen allemaal voetballen, maar de echte wil en echte strijd leveren, dan kan alleen Enogh....maar ja, doe komt voetballend te kort .....een schop onder hun hol moeten ze hebben. Nu AZ en 010 thuis achter elkaar, ga er van uit dat ze die winnen, maar dan komen Roda en utrecht uit er weer aan en dan worden ze weer afgebluft !

03-10-2011 11:49

Olle +35

Ik hoop dat ie gelijk heeft.....maar ik hoor nou al 8 wedstrijden achter mekaar: we maakten te vaak de verkeerde keuze! Dan gaat er toch echt iets structureel fout.... Óf de trainer kan het niet goed overbrengen, óf de spelers lijken beter dan dat ze in werkelijkheid zijn.... Ik ga voor het laatste. De afgelopen 3 trainers konden sommige spelers niet beter laten voetballen. Laat Sulemani, de Jong, Anita, Enoh, Blind, Ebecilio enz.maar eens een half seizoen bij pakweg VVV of NEC spelen: ze zullen geen plek hoger staan dan waar die clubs nu staan...... Wat overigens ook tekenend is: hoeveel spelers zullen er deze week voor hun land spelen? De Belgen, Wiel en Eriksen..... Er zal er gerust nog wel één zijn die ik vergeet, maar normaal was er zowat een heel elftal een week weg bij de club.... Dit zegt toch echt ook wat over de gemiddelde kwaliteit van de spelers......

03-10-2011 11:42

AFCACBS410 +0

nou we hebben ook in deze groep nagenoeg allemaal A-internationals hoor dus wat je zegt over het afwezig zijn door interlands slaat nergens op.

hebben met enoh, eriksen, boilesen, alderweirald,verhthongen ,vdwiel, lodeiro, sigthorsson, serero en sulejmani.
en nog met janssen en cillissen jongens die geregeld bij oranje hebben gezeten.
en ook nog de jeugdinternationals met ebecillio en blind.

03-10-2011 11:56

Olle +35

Wat ik al zei,ik zal er gerust één vergeten.....en met die ene bedoel ik dan Sigthorsson. Boilesen en Serero hebben de potentie om volwaardige A-internationals te worden, maar zijn dit (nog) niet. Janssen wordt niet geselecteerd, Cilissen, Blind en Ebecilio zijn nog jeugd en Sulemani......misschien moet dan eerst van Basten bondscoach van Servië worden.... Nou vooruit, Enoh zie ik dan ook nog voor vol aan...

03-10-2011 12:42

Lazell +17005

Het is ook risicovol om 3 middenvelders en 1 verdediger op te stellen die voor geen meter kunnen verdedigen.

03-10-2011 11:35

omisom +1

Ik ben het wel met Frank eens maar wil er wel aan verbinden dat je daar ook de spelers voor moet hebben en helaas voetballen die nou net niet bij ons. Wees nu eerlijk de 2 Belgen zijn toch ook dik uit vorm dan vd Wiel ach daar maak ik geen woorden aan vuil en aan de andere kan staat Anita als noodoplossing daar de technische staf, lees Frank, het absoluut niet nodig vond te investeren in verdedigers en zie hier het resultaat.

03-10-2011 11:16

AFCACBS410 +0

vind alderweirald echt niet uit vorm hoor, jan daarentegen haalt zijn niveau van vorig jaar totaal niet maar toby speelt gewoon degelijke wedstrijden in mijn ogen. en daarnaast al een aantal keren belangrijk geweest met zijn afstandschoten.

03-10-2011 11:17

Tifosi +0

Blijft risicovol voetbal spelen? Ik heb dit seizoen alleen nog maar eindeloos achterin rondtikken gezien, zonder iets moois te creeeren !

03-10-2011 10:54

trainerdv +2

GVD, Janssen en De Jong....
Je kan niet twee langzame spelers opstellen op een driemansmiddenveld, dan wordt je altijd overlopen.
dat zal het hele seizoen zo blijven, tegen welke tegenstander dan ook.

03-10-2011 10:47

hb10 +0

het middenveld is niet eens zo zeer het probleem...het probleem zit achterin,en dan het meest bij rapper greg!!die heeft ons dit seizoen al een punt of 6 gekost!!!!tegen psv,twente en groningen...

03-10-2011 10:57

TOOL +3

Prima dat de gedachte voetballend eruit komen moet zijn maar soms moet je ook een bal wegknallen! Het werkt niet als je veel te traag aan het voetballen bent, dan kom je alleen maar in de problemen. Ze durven te weinig snelheid/risico in het spel te leggen omdat een foutje al snel funest is op zo een positie. Het middenveld rendeert gewoon voor geen ene meter en daarom kan de verdediging die bal niet inspelen. Ook voorin zit er weinig gif in, Siggy en Derk hebben daar het beste van het spel. Maar die Sulejmani brengt echt veel te weinig. Gister kreeg hij een kans en die neemt hij echt dramatisch.

03-10-2011 10:38

AFCACBS410 +0

dat kan natuurlijk prima, maar dan moet je wel als verdediging heel stabiel staan. heel heel af en toe zag je het dat als anita de bal had dat jan gewoon een paar meter naar voren loop zodat hij tussen de tegenstanders door zo door kon lopen..maar te vaak gaan ze er proberen onder te komen.. zodoende stond alderweirald vaak nog dichter op de goal dan vermeeer en dan word het gewoon link.

je kan prima zo voetballen van achter uit, maar dan moet je wel beginnen met 4 verdedigers die dat inzicht en voetballende vermogen hebben. en dan is gewoon niet het geval momenteel met een linksback die met zn verkeerde been uitkomt en vd wiel die totaal geen zekerheid uitstraalt aan de bal behalve zn trucjes die hij oneindig laat zien.

03-10-2011 10:37

ELPISTOLERO +3

Ja leuk hoor, dat uitspelen onder druk, opzich prima, maar in zo'n laag tempo?

Verder moet je het misschien ook eens gaan afdwingen bij de tegenstander, in plaats van allemaal in te zakken tot de middellijn. Gvd, wat heb ik me daar gister aan geergerd zeg.

03-10-2011 10:35

herman +0

wat ik niet snap is dat ajax Janssen koopt en hem dan op een plaats laat spelen
waar hij zich niet lekker voelt. Hij heeft 2 jaren de sterren van de hemel gespeeld
bij die eikel van Monsterman ,dan laat je hem toch op diezelfde positie spelen
De Boer moet ook zeggen wie de baas is in het veld is en verbieden voorlopig andere spelers vrije trappen te laten nemen, dan Janssen.
Overigens zag ik 2 leuke backs bij groeningen spelen is dat niet wat voor ajax?
hoe lang blijven eriksen en de jong heilig

03-10-2011 10:33

RamboAjax +0

De opbouw van Ajax is diep en diep triest zo slecht is het bij De Graafschap nog niet eens..het is allemaal zo traag en laconiek achterin, als dat heel snel gaat verbeteren wordt het een somber seizoen!

03-10-2011 10:30
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.