Bergkamp mag niet in Rover naar Ajax

door Sjoerd Valkering 84

Bergkamp mag niet in Rover naar Ajax

door Sjoerd Valkering 84

Laatst geüpdatet

TEGENGAS - FOTO'S - Martin Sturkenboom heeft Dennis Bergkamp een reprimande gegeven omdat hij in zijn Land Rover naar De Toekomst gaat. Hij moet in de auto van de sponsor Mercedes komen. 'Bergkamp lapt simpele regels aan zijn laars. Als Bergkamp in zijn vrije tijd in een Rover rijdt, moet hij dat zelf weten. Maar voor een sponsor die veel geld betaalt, is het niet echt leuk dat hij ook naar de ArenA en naar De Toekomst in zijn eigen auto rijdt', legt Sturkenboom uit.

'Ik neem hen de organisatorische tekortkomingen niet eens zo kwalijk. Ze moeten nog zoveel leren, heb aangeboden ze daarbij te helpen'.

Volgens Sturkenboom moeten Bergkamp en Jonk meer betrokken zijn bij de club. 'Ik ben van plan eens in de twee weken op zaterdag naar de jeugd te gaan. Doe betrokkenheid heeft Danny Blind ook, hij is er bijna altijd. Met alle respect: Ik vraag me weleens af of Dennis Bergkamp en Wim Jonk wel snappen dat je heel erg betrokken moet zijn. Zeker als je verantwoordelijk wilt zijn voor de jeugdopleiding, dan moet je daar zaterdags gewoon zijn'.

Als Sturkenboom consequent is, dan moet hij Toby Alderweireld ook aanspreken. De Belg rijdt vrijwel altijd in een Audi, zie foto rechtsonder. Het is onbekend of hij ook de Belg er op aangesproken heeft. Sturkenboom neemt overigens zelf altijd de taxi. (foto's: Boven de Rover van Bergkamp, rechtsonder de Audi van Alderweireld, door Black Bath Towel Photographers)

Lees meer over:
Plaats reactie

Daantje Makkes +1

Regels zijn regels.

09-02-2012 12:38

gewiedoo +0

Kan me nog herinneren dat ik eens op de training een dikke BMW X6 van de heer Suarez zag staan...is toen ook geen ophef over gemaakt...tsss...jankers!!

09-02-2012 11:06

afca4eva +5957

Nou Dennis, ben maar blij dat er geen KLM op ons shirt staat ;)

09-02-2012 00:17

meerzicht +939

ja daar weest ie blij mee.....

09-02-2012 08:42

Liefhebber +1

Tuurlijk moet Sturkeboom weg en dat zal hij ook cker gaan, no worries. Maar als het werkelijk zo is dat Bergkamp en Jonk op zaterdag vaak niet eens op de toekomst te vinden zijn, dan is dat best zorgwekkend. Ze horen er idd gewoon te zijn. En dat van die auto heeft Sturkeboom ook gewoon gelijk in. Mercedes betaalt hier veel geld voor en dan moet je de afspraken gewoon nakomen.

08-02-2012 23:43

fcvoetbal +0

Misschien heeft hij gelijk maar waarom dit naar buiten brengen?

08-02-2012 23:19

afca87 +0

Sturkeboom oprotten get lost

08-02-2012 23:17

Het verzet +0

Ik wordt een beetje moe van die sturkenboom heeft afglopen week eerst al een verhaal lopen ophangen over Cruijff en Jonk en nu weer Bergkamp. Al zal Dennis op een driewieler komen, laat hem met rust. Beter gezegd laat Ajax met rust.

08-02-2012 23:11

heinp +41

Is het een idee om Dennis met een rolls royce te laten komen en Schurkenboom te voet naar Utrecht terug te sturen? Moet niet te lang meer duren dat gezeur van dat volk want de bom staat op uitbarsten geloof ik?En nog steeds geen nieuws van die 4 gekken wanneer ze definitief ten tonele verdwijnen ?

08-02-2012 22:53

Rick4Ajax +0

Sturkenboom heeft een punt... Maar dan moet Alderweireld er ook op aangesproken worden. Het is nu iets te toevallig dat hij bergkamp noemt

08-02-2012 22:50

heinp +41

Cruijf krijgt die geen Mercedes ,komt in een auditje A8 aanzetten .dat vind ik ook zielig voor hem

08-02-2012 22:56

Jeff +0

Cruijff krijgt en hoeft niets van Ajax. Geen geld, geen auto, geen bonussen. Hij wil maar 1 ding en dat is dat Ajax weer Ajax wordt en er ieder jaar spelers doorbreken vanuit de jeugdopleiding. Zoals we groot zijn geworden! En daar hoeft hij geen cent of auto voor te hebben

08-02-2012 23:29

heinp +41

jij snapt het jeff ,met jou worden we weer wijs en kampioen ,zo is dat .Bovenstaande opmerkingen van mij waren ook cynisch bedoeld he hahah

08-02-2012 23:42

heinp +41

http://www.youtube.com/watch?v=Ikaqx2qfNw8&feature=endscreen&NR=1
Toch leuk om eens terug te kijken ik zeg doennnnnn

08-02-2012 22:35

herman +0

wat is dat toch voor een mongool laat hij eerst zorgen dat zijn zaken in zijn familie op orde zijn en dan praten we verder,
Die oetlul mag berkamp zijn veters niet eens vastmaken ja hij mag zelfs niet eens naar die veters kijken

08-02-2012 22:22

dezengene +2

Je maakt de keuze voor een dik contract met Mercedes, in ruil daarvoor moet je in een Mercedes naar je werk (Ajax). Daar dient Bergkamp zich gewoon aan te houden. Zo erg zal het toch niet zijn om in die Mercedes te rijden, lijkt me.

08-02-2012 22:42

robtjeajax +640

ik heb nog nooit gehoord dat men altijd ( naar werk) in de mercedes moet rijden.

08-02-2012 22:44

dezengene +2

Ik weet het ook niet zeker maar ik geloof best dat zoiets in het contract staat. Laten we zeggen dat als zoiets in het contract staat het meer dan logisch is dat Bergkamp dat gewoon moet doen. Sommige mensen zien in tegenstanders van Cruijff alleen maar leugenaars, ik probeer het nog een beetje objectief te benaderen. Voor zover ik dit hele gezeik eigenlijk nog wil benaderen...

08-02-2012 22:48

Jeff +0

Of het wel of niet waar is doet er niet eens toe. Dat hij dit naar buiten brengt, enkel en alleen om nog eens tegen die gasten aan te schoppen, dat is om misselijk van te worden. Hij heeft Bergkamp erop aangesproken, in hoeverre hij ook maar iets te vertellen heeft, waarom dat ook nog eens in de media duidelijk maken?

08-02-2012 23:31

dezengene +2

Daar ben ik het mee eens. Aan de andere kant, beide kampen doen dit. Zowel het kamp Cruijff als het kamp Sturkenboom brengen constant dingen in de media die ze in het belang van de club beter binnenshuis hadden kunnen houden. Wordt je er ook misselijk van wanneer Jonk zijn verhaal over de samenwerking met Sturkenboom naar buiten brengt, of is het dan opeens wel terecht.
Het doet er trouwens wel toe of het wel of niet waar is. In het ene geval negeert Jonk de afspraken, in het andere geval zit Sturkenboom te liegen. Best belangrijk lijkt me.
Hoewel ik niets kan inbrengen tegen de opleidingsvorm van Cruijff, gericht op individuele verbetering van talenten, erger ik me wel enorm aan de oogkleppen die veel van zijn 'aanhangers' ophebben. Ook Cruijffs verhaal over (top)voetballers en niet (top)voetballers vind ik onzin. Maar goed, ik zeg: geef Cruijff maar de kans. Slechter dan nu kan het niet gaan.

08-02-2012 23:50

Jeff +0

Er is 1 heel groot verschil en daar ga je volledig aan voorbij. Het technische hart is allang samengesteld, daar was iedereen het binnen de club over eens. Cruijff, Jonk, Bergkamp etc, grote Ajacieden, wat hun vertellen staat niet ter discussie. Maar Sturkenboom, een Utrechter die zomaar binnenkomt en denkt als buitenstaander te kunnen gaan bepalen hoe het er bij Ajax aan toegaat is walgelijk! Het kamp Cruijff mag doen wat het wil, Sturkenboom is geen Ajax, nooit een sprankeltje voorkeur gehad voor Ajax en nu mag deze man dus net zoveel roepen als het kamp Cruijff? Nee dus.

09-02-2012 00:37

Dragoon +0

Hij heeft groot gelijk.
Dat zijn regels, Mercedes geeft ajax veel geld en dan hoort dit erbij.

08-02-2012 22:01

Tessa +0

lol...hebben ze toch nog uitzicht op een ster.....

08-02-2012 21:44

Crouch89 +0

Niks meer dan normaal om in een Mercedes te rijden wanneer Mercedes een grote sponsor is. Wanneer iedereen dit aan zijn laars zou lappen zal de marktwaarde snel dalen en kan je de begroting van Ajax komende jaren wel terug schroeven, en dat zal ook niet de bedoeling zijn..

Maar voor de rest mag Sturkenboom de eerste de beste trein terug naar Utrecht pakken!

08-02-2012 21:33

AFCA19 +0

Nou mercedez en land rover ook weer blij met deze extra publiciteit. Vraag me af hoeveel sturkeboom gekeregen heeft voor deze verborgen reclame stunt.

08-02-2012 20:59

betonkopper +0

Beste Audi van Toby

08-02-2012 20:55

jacqieajax +0

wat een eikel is het. Hij moet zelf in een mercedes rijden en niet de taxi nemen. en spreek idd alderweireld, ebecilio en van der wiel dan ook aan

08-02-2012 20:05

eros +4817

Ik dacht dat die nationaal bekend staande staats debiel moest vertrekken?!

08-02-2012 20:00

Elvis313 +1

Hierdoor gooit die Schurkenboom alleen maar weer olie op het vuur en lacht half Nederland zich weer rot over onze club, gadverdamme wat een kl00tzak.

Lijkt wel een beetje of deze FC Utrecht supporter uit rancune dat zijn mooie baantje op de tocht staat en vriendje Louis niet meer mag komen nog even wat schade wil maken door allerlei mensen uit het Cruijff kamp zwart te maken.

Dit is ook helemaal niet het moment om dit soort onbenullige 'probleempjes' op deze wijze in de media te brengen. Omdat ook anderen binnen Ajax niet in de sponsor auto rijden lijkt het me eerlijk gezegd ook meer een beetje ordinair Bergkamp pesten dan een gerechtvaardigde zorg over de naleving van een sponsor contract.

08-02-2012 19:29

roodenwit +0

WANNEER STAAT ER: RVC STAPT OP???!?!?!?!?!?!?! Gezeik allemaal

08-02-2012 19:25

Sualex +2

Wie ziet nu Bergkamp in en uit zijn auto stappen??
Dit gaat nergens over. Ze sponsoren om met hun logo en naam tijdens wedstrijden en interviews in beeld te hebben.
Dus dit is gewoon zeiken om te zeiken. Er zijn veel meer mensen met een sponsorauto die met een andere rijden.
Ik heb ook een coachjas van mijn club en sponsor maar er doet niemand moeilijk als ik in een andere jas sta te coachen.

08-02-2012 19:24

heinp +41

Dankzij deze mega aandacht die Schurkenboom nu geeft aan Roover zal mercedes echt helemaal blij worden ,want een domme onbenul ,hoe is het mogelijk dat we daar deze kwal hebben zitten ,lijkt nog lomper dan louis geloof ik

08-02-2012 19:08

geronimo +4

Die Schurkenboom is ook zo dom hé.

08-02-2012 19:10

OlavMokum +0

@AJAXSHOWTIME.COM (onderdeel van mediaterreur Duitse tak Ajax)

In dit artikel doet anti-ajacied Sturkenboom enkele heftige uitspraken. Meest bijzondere is dat hij Jonk en Bergkamp een gebrek aan betrokkenheid verwijt. Er wordt een eenzijdig beeld geschetst. Jonk en Bergkamp wordt niet naar een mening gevraagd. Zodoende wordt er een negatief beeld neergezet van twee ras-ajacieden door een Ajax-website. En nog de best bekeken websote ook. Wel eens van hoor en wederhoor gehoord? Wel zo eerlijk, zeker als het gaat om Ajacieden. Deze website probeert dus over de rug van Ajax en ras-Ajacieden te scoren en laat zich lenen voor smerige praktijken.
Enkele relevante vragen: hoe komen jullie aan de informatie van Sturkenboom, hebben jullie een gesprek met hem gevoerd? Heeft Sturkenboom jullie benaderd? Waarom is er geen wederhoor toegepast? Hoe voelt het om RASAJACIEDEN in discrediet te brengen?

08-02-2012 18:57

AFCAMaurits +0

Natuurlijk moet Bergkamp zich aan eisen van de sponsor houden, maar dat dit soort onbenullige zaken niet binnenskamers worden opgelost zegt genoeg over de huidige staat van Ajax. Die opmerkingen daarna over betrokkenheid zijn ook nergens voor nodig, gewoon stemmingmakerij.

08-02-2012 18:53

Dijkie +0

Mee eens, dit dien je gewoon binnenskamers te houden. Daarentegen dient Bergkamp gewoon in zijn mercedesje te komen aangezien ze niet voor niets sponsoren.

08-02-2012 19:03

jimmy.hermans +0

Tuurlijk moet bergkamp regels na volgen, als dit zo afgesproken is met de sponsor moet je dat ook doen!

08-02-2012 18:50

johanbrengt3des +0

Waarom mag deze eikel nog van deze dingen uitvoeren?
Zij aanstelling is toch teniet gedaan waarom loopt hij nog de grote meneer uit te hangen bij onze club.

Ik hoop dat ze binnen kort nog even op de koffie gaan bij hem thuis net als vorige week,
laat ze nu alleen maar iets langer blijven.
En deze man is even zo de schrik aan jagen dat hij ze klote kop nooit meer bij Ajax laat zien!!

08-02-2012 18:37

Robinjo1988 +1

Heb zelden zo'n mongool gezien als schurkenboom...bergkamp is elke dag op de club. en lekker boeiend dat hij niet in zn merc komt. fucking jankerd die schurkenboom. maar binnenkort mag je weer lekker terug naar kutrecht!

08-02-2012 18:34

royketter +0

het is dat iedereen tegen sturkenboom is en dat er zo wordt gereageerd.
maar al had bijvoorbeelde de boer dit tegen el hamdaoui gezecht was iedereen tegen el hamdaoui geweest.
maar het feit is gewoon dat sturkenboom gelijk heeft.

08-02-2012 18:31

RuffRhythim +24837

Damn zeg wat zit die viespeuk als een kat in het nauw om zich heen te slaan !

Echt hoor...het maakt me niet uit in welke auto ik zou rijden, als ik m voor mn wielen zie dan weet ik spontaan ineens het verschil tussen het gaspedaal en het rempedaal niet meer.

De strop komt steeds strakker om zn leugenachtige nek te zitten.
Alleen dat steeds gammeler wordende krukje hoeft nog maar onder zn poten weggetrapt te worden...en die tijd komt snel !!

08-02-2012 18:30

niels020 +0

Door dit stuk walg ik al helemaal van die vent, verschrikkelijke zinnen die de man uitkraamt. Bergkamp en Jonk die niet betrokken zouden zijn. Jaja......

08-02-2012 18:27

boemboem +0

dit is dus iemand met een heeeel klein pikkie , hij kan namelijk mieren neuken.

08-02-2012 18:25

omisom +1

Eerst hebben we te maken gehad met een mediaoffensief van die Rv4, zijn die eindelijk opgehouden gaat die Sturkenboom er mee beginnen die wil zeker zijn plekje veilig stellen.
Overigens vind ik wel dat als je als club Mercedes als sponsor hebt je je ook een auto tot je beschikking hebt je deze ook moet gebruiken voor woon- werkverkeer.

08-02-2012 18:22

Sualex +2

Ach waarom denk je dat die gesponsord worden. Om in beeld te komen bij uitzendingen op tv. Bij de toekomst zien amper mensen waar hij in aan komt rijden.

08-02-2012 18:22

royketter +0

wat een gezeik!
dennis rij voortaan lekker in een mercedes naar de club!

08-02-2012 18:21

chubby +0

Tsss Blind betrokken laat mijn niet lachen, als Blind en Sturkenboom betrokken waren waarom hebben zij die functie dan geaccepteerd !! Die 2 zijn mede schuld aan de problemen bij Ajax!! Vraag maar aan Blind 3 namen van jeugdspelers van e of f junioren kan hij je ook niet vertellen want hij kijkt bijna alleen naar A1 hele wedstrijd!! Dus betrokken valt echt wel mee!

08-02-2012 18:20

DeBaas +3

Laat Bergkamp die Sturkenboom even met zijn Rover omverrijden.

08-02-2012 18:17

grotesmurf +4

Ja, hij heeft hier wel een punt. Die sponsor betaalt veel geld, neem dan ook de moeite om dat terug te betalen. En daarbij, is het een straf om in een Mercedes te moeten rijden?

Maar..... waarom dit dan WEER in de MEDIA verschijnt, is mij volkomen ONDUIDELIJK!

08-02-2012 18:10

ajaxtukker89 +0

moet schurkenboom dan ook geen adidas schoenen dragen op de toekomst

08-02-2012 18:16

grotesmurf +4

Nee, want adidaSS sponsort niet de schoenen... Ze sponsoren de tenues / trainingskleren. Als Schurkenboom een voetballer was geweest, in dienst van Ajax, had hij die idd moeten dragen.

08-02-2012 18:27

mido11 +0

En wie betaald die taxi????????

08-02-2012 18:07

Cruijff4ever +51

Hoop dat Bergkamp hier boven staat. Sturkenboom is binnenkort weg! En als de sponsor het een probleem vindt, hebben ze echt Sturkenboom niet nodig om hem daarop te wijzen. Kennelijk heeft Mercedes er ook geen probleem mee dat Toby in zijn eigen auto komt.....

08-02-2012 18:04

AjaciedNB +134

ik begrijp het wel, vind dit zinnetje alleen n beetje denigrerend.
k neem hen de organisatorische tekortkomingen niet eens zo kwalijk. Ze moeten nog zoveel leren, heb aangeboden ze daarbij te helpen'.

maar al met al, Ik vind dat je als sponsor dat best wel mag eisen dat er in gereden word, 't gaat hier wel over tonnen/miljoenen.

08-02-2012 18:04

AFCHilvarenbeek +46

dit is een gevalletje: het is niet miereneuken, maar miereNneuken!!
wat een zeikerd zeg

08-02-2012 18:00

ST +23084

Wat een zeiksnol die kerel.

08-02-2012 17:59

vanreenen +10314

Geheel terecht dat het niet kan. Er zijn Mercedessen uit de M-klasse genoeg die veel beter dan de Rover rijden. Echter, dat die rover van een schurkenboom dat moet vertellen, slaat natuurlijk nergens op. Hij is onterecht aangesteld, dus zijn zijn opmerkingen niet rechtsgeldig. M.a.w. hij moet de handdoek gooien, jas aan en pleitte. Vraag maar een ww-uitkering aan!

08-02-2012 17:59

gusanito +5447

Die Sturkenboom is een kinderachtige vent zeg. Snel opkrassen!

08-02-2012 17:49

unsk1lled +0

ach een puntje ja, maar dit is toch wel ziekelijk overdreven, er zal nergens in zijn contract staan dat hij moet rijden in een mercedes ivm de sponsoring. indien ik gesponsord word door een bedrijf met de meest mooie spullen, moet ik voldoen aan de voorwaardes die de sponsor en ik overeen gekomen zijn, vaak betekend dit niet dat je de gesponsorde artikelen moet gebruiken... het gaat hier meer om reclame d.m.v. signing website en welicht andere kanalen. daarnaast rijd het merendeel al rond in de Mercedes wat opzich al genoeg reclame is voor het desbetreffende auto bedrijf.
niemand zal mij verplichten om in een bepaald type auto rond te rijden geen enkele werkgever, tenzij ik hier persoonlijk voor beloond word. voor mij is een gratis Mercedes van dat kaliber een beloning om in rond te rijden, voor Dennis niet.

08-02-2012 17:47

SanderAFCA +0

Als hij een auto van de zaak heeft en er zijn regels dat je met die auto naar je werk moet komen dan moet ook Bergkamp zich hieraan houden. Maar dit zijn kleine dingen waarmee Sturkenboom nu onrust probeert te stoken. Als hij het beste voor heeft met Ajax dan zou hij dit soort dingen niet in de media moeten noemen.

08-02-2012 17:46

Dip +0

Hoewel ik Sturkenboom een ongelooflijke lul vind, en blij ben dat hij oprot heeft hij hier wel een punt.

Het zou hetzelfde zijn wanneer (bijvoorbeeld) Vertonghen met een Nike trainingsjasje zich warmloopt, dat zou ook niet helemaal kloppen.

(Best een mooie Range Rover trouwens)

08-02-2012 17:41

Cleo9 +0

sv het is een Range Rover ;-) anyway, als ik Dennis was zou ik zeggen prima, doe me maar de duurste Mercedes ML

08-02-2012 17:39

mrbig +0

Nog beter. Het is een Land Rover

Range Rover is van Land Rover.
En het is een Range Rover sport.. :P

08-02-2012 17:43

sv +633 admin

ja? maar Sturkenboom zegt Rover in het blad,

08-02-2012 17:43

Opa +15

Als ik een Mercedes had gewild had ik een taxi genomen

08-02-2012 17:38

anti-devries +0

off: Peter Wakkie heeft Facebook!!http://twitter.com/#!/wwwajaxmuseumnl/status/167268269412192256/photo/1/large

08-02-2012 17:38
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.