Ajax imponeert niet tegen Emmen

door Jens 238

Ajax imponeert niet tegen Emmen

door Jens 238

Laatst geüpdatet

Ajax heeft de derde oefenwedstrijd in de voorbereiding ook in winst omgezet. De Amsterdammers imponeerden niet en oogden vermoeid, maar wonnen wel na een doelpunt van André Ooijer: 0-1. In de eerste helft ging het spel meer op en neer dan Ajax zou willen. Emmen kreeg vooral via Ter Heide een prima kans, maar Stekelenburg liet zien weer terug te zijn. Ajax had wel de overhand en kreeg mogelijkheden via Özbiliz, Ebecilio, Alderweireld en De Jong, maar ging rusten met een gelijke stand. De spelers oogden vermoeid en daardoor was het tempo erg laag.

Na de thee was er wederom een kans voor de jonkies om zich te bewijzen. Vooral Jan-Arie van der Heijden viel positief op, maar hij bleek één van de weinigen in een gezapige tweede helft. Ajax scoorde nog wel nadat Sulejmani dat vlak daarvoor, alleen voor het doel, weigerde te doen. André Ooijer tikte een pass prima binnen na een goede steekbal van diezelfde Sulejmani. In het vervolg kon Ajax amper meer kansen creëren en was de zware trainingsweek in De Lutte duidelijk zichtbaar.

De ploeg van Frank de Boer kan daarmee terugkijken op leerzame eerste weken. De selectie vertrekt hierna naar Duitsland voor het volgende traingskamp. (foto: Orangepictures)

Opstelling Ajax: Stekelenburg; Anita (84. Van Rhijn), Alderweireld (46. Koppers), Ooijer (61. Daniels), Blind; Enoh (46. Van der Heijden), De Jong (61. Rits), Janssen (61. Sneijder); Sulejmani (68. Lukoki), Ozbiliz (68. Castillion), Ebecilio (68. Serero)

0-1 'Ooijer

Geel: Enoh

Lees meer over:
Plaats reactie

fan1963 +1

Lekker belangrijk pffffffffffffffffffffffff

11-07-2011 22:46

Balgobind +1

Opstelling
Stekelenburg, Van der Wiel, Aldeirwereld, Vertongen, Boilesen
Anita, Erikssen, Janssen
Sulejmani(Ebecillio), Sigthorsson(De Jong), Boerrigter

Bank: Vermeer, Ooijer, De Jong, Rits, Ebecillio, Serero en Sneijder

Enoh mag van mij weg, cker als je kijkt naar de ontwikkeling van Anita als Bikkelaar.. Bovendien is Anita voetballend een heel stuk beter..
Castillion, Ozbiliz Van Rhijn, lukoki en Koppers Verhuren, absoluut jongens die terug zullen keren bij ajax
Ik heb alleen mijn twijfels over onze nieuwe spits, ik persoonlijk had met de Jong gespeeld, maar de Boer gaat zijn aankoop een kans geven, ook twijfels over Miralem, anders Ebecillio laten spelen.. Wat vinden jullie ajacieden?

11-07-2011 11:47

Rho1980 +1499

Anita is zeker beter dan Enoh, maar Enoh heb je gewoon nodig. Bepaalde wedstrijden vragen om een type Enoh.
Castillion, Ozbiliz, Lukoki en vRhijn zal je ook nodig hebben. Vergeet niet dat het seizoen lang duurt en dat je te maken krijgt met schorsingen en blessures. Wat heb je dan achter de hand?
De Jong kan ook achter Sightorsson, Eriksen is toch iemand die tussen de linies wilt spelen. De Jong kan prima in de ruimte lopen of als 2e spits fungeren als zijnde kaatser. Wisseling voorin is ideaal voor een aanvallende ploeg. Miralem is daarin ook heel belangrijk, uit het niets kan hij een aktie maken. Dit seizoen is voor hem he belangrijkst. Hij is nu uit de schaduw van Suarez en zal zich moeten gaan laten gelden.
Afhankelijk van wat de wedstrijd vraagt.... al zal Ajax zo veel mogelijk (vooral in de competitie) zn eigen spel willen spelen. Je opstelling is prima trouwens, al denk ik wel dat Steek vertrekt. Daarnaast is het vrij aanvallend, we zullen zien!

11-07-2011 14:19

Balgobind +1

Thanks voor je reactie..
Aanvallen is t mooiste!

11-07-2011 15:33

gert joling +0

het is mij duidelijk dat niet iedereen met een open vizier naar de wedstrijd heeft gekeken van 2 teams die ALLEBEIDE net uit een trainingskamp komen.maar als je ziet dat ze allebeide met het 1e elftal zijn gestart en toch Emmen de betere ploeg was heb ik het idee dat ze alleen maar geld kwamen verdienen en niet voor hun supporters zijn gekomen,erg jammer maar goed ik lees hier dat de competitie belangrijker is dus zal ik inderdaad maar hopen dat ONS Ajax het seizoen beter begint als dat ze in Emmen hebben laten zien .
ik vind alleen nog steeds dat het een wanvertoning was met een dramatisch spelend Ajax

10-07-2011 16:01

Rho1980 +1499

allebeide??
Was het ook dramatisch geweest als alle ballen erin waren gevlogen ipv lat en paal?? Stond er zomaar (bij wijze van) 1-6 op het scorebord.

10-07-2011 20:29

flithje +0

Ik vind het dramatisch dat jij zo naar Ajax kijkt.
slechte wedstrijden zitten er nou eenmaal tussen liever nu dan wanneer het in de competitie/cl gebeurd. Dit is net na de vakantie wanneer iedereen weer op elkaar ingespeeld moet raken. je ong 45 minuten speelt als voetballer. 't gaat gewoon nergens over. tegen Aalten lieten ze goed voetbal zien. Maar dat stelde niets voor. Tevens willen alle spelers van Emmen zich maar al te graag bewijzen om tegen ons Ajax te winnen. Je zag het bij die boeren toch ook. een wedstrijd van niets.
maar het alle ergste vind ik nog, dat jij je hier druk om kan maken.

10-07-2011 21:21

pizzapunt +0

Slechte wedstrijd, maar:
* geen 1e elftal opgesteld
* zware trainingen gehad

dus mensen die nu lopen te zeiken dat het niks word dit seizoen moeten geen reactie plaatsen.
het is de eerste echte wedstrijd en het is wel goed om dit te zien, toont aan dat er hard gewerkt is aan de conditie, dat heb je nodig als je veel wedstrijden speelt + ook goed voor FdB om te zien waar de fouten worden gemaakt.

10-07-2011 12:07

gert joling +0

ik vind het onbegrijpelijk dat een ploeg als Ajax niet begrijpt dat een uitverkocht Emmen stadion alleen maar kan door een mooi affiche als EMMEN-AJAX en dan zo gaan spelen sorry hoor,er komen duizenden mensen naar en voor hun!!
dit leek echt nergens op!!! schande voor het voetbal!!

10-07-2011 11:46

RobertoStrife +2

Ik vind het komende seizoen toch wat belangrijker, De Lutte is een fysiek trainingskamp, logisch dat ze moe zijn en niet goed spelen.

10-07-2011 11:50

flithje +0

provoceren is een kunst.
Het zijn niet voor niets oefenwedstrijden.

10-07-2011 13:24

Sazzz +1

Zo slecht speelden ze niet eens, ze maakten alleen grote kansen niet af. Gebeurt dat wel, dan heb je zo een dikke zege. Daarnaast is het nie makkelijk als de tegenstander voor het doel blijft hangen en daarnaast hadden ze een zware trainingsweek achter de rug. Doe niet zo bekrompen, man

10-07-2011 16:01

IamLegend +2

Wat een slechte wedstrijd.

10-07-2011 10:47

ambtenaar +23

Zou Emmen geen trainingsweek achter de rug hebben ?

10-07-2011 09:38

omisom +1

Alles behalve imponerend maar roepen we dan "een oefenwedstrijd na een week hard trainen" maar niet om het één of ander als ik mij in het eerste wil spelen zou ik het gras opvreten maar zie spelers lopen die net komen kijken met een air van ik ben er hoor hopelijk komen ze snel terug op aarde en leren ze te vechten voor een plaats. Gelukkig komen er nog een paar "echte" oefenpotjes tegen grotere tegenstanders.

10-07-2011 09:23

rosumohan +1

Het goede spel ontbreekt aan de buitenspelers die de actie durven te maken en de achterlijn willen halen.

10-07-2011 03:32

RobertoStrife +2

Is altijd zo na De Lutte, de spelers zijn op de laatste dag vermoeid en raken geen pepernoot. Zijn gewoon wedstrijden om ritme op te bouwen, niet voor resultaat.

10-07-2011 01:06

hupajax +0

Ik hoorde hiernnet ook ergens dat er een Amsterdam Cup komt tussen AFC Ajax - AFC Amsterdam (Topklasse). Waar word het gespeeld??

10-07-2011 00:22

hupajax +0

Van Rhyn is super maar hij is in Jong Ajax teruggeplaatst jammer genoeg!

10-07-2011 00:21

AiasLokris +2

Hoe heeft Castillion gespeeld? Ik zie het niet in hem zitten, dat zei ik vorig jaar ook al.
Als hij zich nu niet in de kijker speelt dan kan hij zich beter in Waalwijk melden.

FdB is tevreden maar die potjes tegen de amateurs reken ik niet mee.

Dus toch een spits erbij en 1 of 2 verdedigers. Vertrek van Vertonghen moet je gewoon al rekening mee houden en niet wachten tot de laatste week, dan ben je te laat en betaal je de hoofdprijs.

09-07-2011 22:47

Sazzz +1

Ja maar om nu een goede verdediger aan te trekken? Dadelijk blijft Jan en dan zit je met een verdediger die ontevreden is...

Ik vond Castillion niet veel vandaag. Nogal traag.

10-07-2011 00:26

waynelove +2

oja, en ooijer in de spits! haha

09-07-2011 22:36

waynelove +2

Van der Heijden lijkt mij iemand die vertonghen zou kunnen opvolgen. Hij is ook een verdedigende middenvelder met een volgroeid sterk lichaam, en is net als vertonghen ook verhuurd aan een laag team in de eredivisie. Daar ben je alleen maar aan het verdedigen, ookal zijn er aanvallende kwaliteiten.

ook lijken ze een beetje op elkaar :P en dat is natuurlijk het belangrijkste!!!! ;)

Als je dat doet, hoeven er minder keuzes te worden gemaakt wat betreft middenvelders.

Serero is goud, Castillion lijkt net wakker wanneer hij speelt. Zonde.

09-07-2011 22:31

Obodai +0

Dat " we hebben een zware training achter de rug" is gewoon een zoethoudertje. Naast het overduidelijke gebrek aan kwaliteit bij sommige jongens, zijn de nieuwe jongens als Rits en die Afrikaan nog lang niet rijp voor het 1e elftal, niet hun schuld, maar Ajax (de Boer) moet dit soort gasten niet meteen als directe versterkingen bombaderen, ondanks dat voor hun positie na het vertrek van de Zeeuw wel directe versterkingen vereist zijn. Je zag aan het zweet op het shirt van "peukie" Theo dat het hele middenveld van Ajax trekken teveel gevraagd is. Voorin is het ook matig, SUlejmani vervalt weer in oude fouten (denken dat alles vanzelf gaat omdat het op het laatst afgelopen seizoen zo lekker ging) en zonder Stighie en Boerichter is het gewoon te karig voor woorden. Bij een blessure mag de Jong weer in de spits, Ozbilic of Ebicilio weer volle 90 minuten gaan, ...dat mag en kan gewoon niet verwacht worden van die jonge knapen.
Ajax moet is die portefeulile gaan opentrekken! Aankopen erbij, en die jonge gastjes daar lekker achter in de luwte speels laten dartellen.
Koop een fatsoenlijke verdedigende middenvelder erbij, een goede extra spits, en een extra buitenspeler.
Je ziet bovendien dat er een aantal jongens bij Ajax rondlopen die dit soort wedstrijdjes eigenlijk als afscheidstournee zien. Dat Vertonghen en Stekelenburg weggaan is eigenlijk al zeker als je die diplomatieke antwoorden ziet op transfervragen in de media. Die gasten wachten gewoon af totdat Ajax het hoogste bod accepteert.

09-07-2011 22:22

AjaxYahudi +3108

Ik heb niemand zoveel spelfouten zien maken als jou in je ''comment'', en leer alsjeblieft de namen van je eigen spelers te spellen (al betwijfel ik of je een Ajacied bent)

10-07-2011 03:36

Rho1980 +1499

Echt sufgelul dit, klopt voor geen meter. Bovendien kan je je kritiek niet eens correct onderbouwen. Rits bijvoorbeeld is iemand voor de toekomst maar traint mee omdat hij voor zijn leeftijd vrij ver vooruit is. Niemand zegt dat dit een direkte aanwinst is, aan hem de kans om zich direkt te laten gelden.
Daarnaast hebben de gasten 3xp/dag 7 dgn in de week getraind op een niveau wat jij nooit zal begrijpen en dan verwacht je vervolgens dat ze er bovenop knallen tegen Emmen???
Portefeuille (ik zal t maar even juist voor je opschrijven) trekken, kan je niet met Jol mee naar Fulham?? P$V en Vite$$e zijn misschien mooie clubs voor je?
Denk dat er genoeg voorbeelden zijn die met het portemonnee trekken amper iets in de prijzenkast hebben staan. Daarnaast twijfel je aan de clubliefde van Steek en Jantje. Deze jongens verdienen een transfer, zij hebben hun waarde bewezen afgelopen jaren. En ik denk dat je maar beter een ander club kunt gaan kiezen........

Oh ja, als je simple minded bent..... gedraag je er dan ook naar!!!

10-07-2011 08:54

Naaviee +0

Ajax was egt slecht ik had wel wat meer verwacht

09-07-2011 21:39

Tifosi +0

Ik zat me weer te ergeren aan De Jong, Sulejmani en Ebcilio... Maar laten we het er maar op houden dat ze zwaar getraind hebben en niet met hun koppies erbij waren!

09-07-2011 21:15

Jajijdaar +1

Zozo! Waarom hebben we Sigthorsson gehaald? We hebben Ooijer!

09-07-2011 20:13

Sazzz +1

Ik vond ons trouwens niet eens zo bagger, we maakten alleen onze kansen niet af. Als je 2-0 maakt rol je ze op, maar als je kansen als die van Ebecilio en mikki gaat missen...

09-07-2011 19:49

hupajax +0

Hè ik las net op Voetbalnieuws2011 dat er een Amsterdam Cup komt Ajax tegen AFC Amstedam

09-07-2011 19:43

boye04 +0

Bonevacia heeft bij NAC een hattrick gemaakt. :O

09-07-2011 19:26

PietBon +2

Ik begrijp de kop van dit artiekel niet zo goed. Moet Ajax imponeren dan? In dit stadium is winnen helemaal niet belangrijk. Okee, je wil het publiek iets laten zien maar neem van mij aan dat de meeste spelers na 5 dagen van huis meer met hun gedachten bij moeder de vrouw zijn dan bij een ruime overwinning tegen Emmen in een wedstrijd die nergens om gaat. Bovendien staat er nog steeds geen echt basiselftal met een echte centrumspits. Deze potjes zijn goed voor het kweken van goodwill in het land en leveren de sponsoren weer wat publiciteit op.

09-07-2011 18:58

rosumohan +1

Ik denk dat het een excuus is. Je zag bij vlagen dat lukoki en serero durfden te voetballen. Er zit geen durf in het spel die je wel zag in om de kampioenschap game.

10-07-2011 03:50

Rho1980 +1499

Je gaat de wedstrijd instelling vergelijken met een instelling van een kampioenswedstrijd in een volle Arena. Ik bedoel kom op....! Gasten hebben nog dik 60 wedstrijden te gaan voordat de prijzen verdeeld worden.
Bovendien werden er echt veel kansen gemist..... had zomaar 1-6 kunnen zijn. Ben benieuwd of je dan dezelfde reactie had gepost??

10-07-2011 08:57

rosumohan +1

Je moet je eigen krachten kennen en niet pas gaan testen wanneer het te laat kan zijn.

10-07-2011 11:42

KMS +0

Janssen met nummer 8 op de rug trouwens!

09-07-2011 18:56

PietBon +2

Ook de rugnummers kloppen niet met de nummers die ze in de competitie krijgen. Ze beginnen nu gewwon met de nummers 1 tm 11.

09-07-2011 18:59

Sazzz +1

Ja, ze hadden ook geen namen op de rug staan.

09-07-2011 19:48

Marcao +27

@ AjaxYahudi

Een paar weken terug zei Frank De Boer expliciet dat Castillion de snelste van allemaal is (en "zeer getalenteerd, maar dat het nu echt tijd wordt dat hij het laat zien").

Verder - maar dat zal volgens jou wel toeval zijn - wint Usain Bolt met zijn 1.93 met straatlengtes alle sprinttitels. Dus: welkom in de 21e eeuw: jouw idee dat alleen kleine kereltjes sprinters zijn is achterhaald. Hooguit op de 1e meters (toegegeven, die zijn niet onbelangrijk in het voetbal :o)

09-07-2011 18:46

Marcao +27

@ AjaxYahudi

Een paar weken terug zei Frank De Boer expliciet dat Castillion de snelste van allemaal is (en "zeer getalenteerd, maar dat het nu echt tijd wordt dat hij het laat zien").

Verder - maar dat zal volgens jou wel toeval zijn - wint Usain Bolt met zijn 1.93 met straatlengtes alle sprinttitels. Dus: welkom in de 21e eeuw: jouw idee dat alleen kleine kereltjes sprinters zijn is achterhaald. Hooguit op de 1e meters (toegegeven, die zijn niet onbelangrijk in het voetbal :o)

09-07-2011 18:45

eros +4817

van Rhijn en Serrerro vielen mij positief op! De rest was niet echt sterk

09-07-2011 18:16

jensajax +0

Denk dat Enoh trouwens verkocht gaat worden deze transfermarkt en dat er dan een nieuwe rechtsback gehaald kan worden, zodat Anita door kan schuiven naar het middenveld. Hij snapt het gewoon niet en elke keer hoor je de Boer daarover.

09-07-2011 18:04

eros +4817

Een rechtsback? Je hebt van der Wiel en Ligeon.... Ben jij wel lekker?

09-07-2011 18:16

Robinjo1988 +1

Topwedstrijd! Helemaal weggespeeld die gasten uit Emmen. Die staan ook weer met beide benen op de grond enzo.

09-07-2011 18:03

MarkUltrA +0

Klopt als eeen bus met een lekke band !!

09-07-2011 18:59

jarenfan +5

had jij je bril wel op

09-07-2011 21:52

DS84 +1854

ajaxlife vindt het altijd uberheld die Enoh. Maar dit is gewoon heel lomp.

Dramapot.

09-07-2011 18:00

MaghrebUnited +0

MOUNIR, MOUNIR EL HAMDAOUI! mounir mounir, el hamdaoui :$ hahahaha, had ik even zin in !

09-07-2011 17:58

Raikkonen94 +641

Gelukkig heeft Frankie net ook even duidelijk gemaakt dat Enoh er helemaal niets van kan...

Die gozer mag echt zo snel mogelijk vertrekken en dat is niet alleen gebaseerd op deze wedstrijd, maar ook vorig seizoen was dat al duidelijk merkbaar dat die jongen het gewoon niet aankan.

09-07-2011 17:55

ajaxJodin +0

Komt zwaar te kort...gelukkig hebben we Anita nog!

09-07-2011 18:30

mkouwenhoven +24

Van Rhijn en Koppers in principe terug naar Jong Ajax.

09-07-2011 17:55

gguuss +0

Lekker boeiend zo'n voorbereiding. Ze hebben een zware trainingsweek gehad en zijn dus vermoeid. PSV won laatst ook met maar 2-1 van eindhoven, dus andere clubs doen exact hetzelfde

09-07-2011 17:54

Randy428 +3

Heerlijk, wat een geweldig interview weer met Ooijer. Eerlijk en oprecht, en onwijs relaxt. Ben nog steeds heel blij dat hij er is. Op de momenten dat we hem nodig hebben, staat hij er toch gewoon weer. Heel nice.

09-07-2011 17:52

Donn-Gernaldo +0

wat maakt het uit ajax is gewoon een oefenwedstrijd aan het doen en kijk zelf ff wat er in staat niet zo heel veel leeftijd allemaal jonkies die zich moeten bewijzen

09-07-2011 17:50

Randy428 +3

Haha die actie van Steek was zeker netjes!

09-07-2011 17:49

Ajacied89 +920

De aanname van Stekelenburg net , het hoogtepunt van de wedstrijd :D

09-07-2011 17:48

AFCACBS410 +0

mooie beweging van serero

09-07-2011 17:42

AFCACBS1900 +2493

0-1 is echt slecht. Zo'n cluppie als Emmen moet je echt oprollen met een nulletje of 5....

09-07-2011 17:41

Randy428 +3

Vorig jaar heeft FC Twente er tegen gespeeld zei de commentator. Die hadden het toen ook moeilijk.

Emmen zit er gewoon kort op, en dan kun je het zelfs Barca lastig maken. Vermoeidheid bij Emmen speelt nu ook geen rol. aangezien zij ook al flink wat wissels hebben toegepast.

En vergeet daar niet bij op te tellen dat een potje tegen Emmen nou ook niet de motivatie oplevert als een kampioensduel of een CL wedstrijd.

09-07-2011 17:42

Robinjo1988 +1

Nog meer excuses?? 0-1 is gewoon mager, klaar!

09-07-2011 17:47

Randy428 +3

Nee, niet meer excuses. 0-1 is ook mager. Maar mager is iets anders dan 'echt slecht' etc.

09-07-2011 17:48

elpresidente +2

Van der Heijden komt gewon bij de selectie. Die jongen is fysiek erg gegroeid en talent heeft ie genoeg.

09-07-2011 17:38

AFCACBS410 +0

lukoki is te snel voor zichzelf

09-07-2011 17:37

DemyDeZeeuw +1

Toch maar een 2e spits halen?
Castillion, te nep voor woorden.

09-07-2011 17:35

mokum89 +0

Hij heeft na 5 minuten al een oordeel. Dan kan hij de vorige wedstrijd meteen naar Barca toen hij 3 keer scoorde??
Heb is geduld ipv meteen je oordeel klaar te hebben.

09-07-2011 17:38

Wijzeman +0

Waarom Quote je mij dan?

09-07-2011 17:40

mokum89 +0

Maakt het wat uit?

09-07-2011 17:41

Wijzeman +0

Uh Ja, zo slaat jouw stukje tekst nergens op.

09-07-2011 17:42

mokum89 +0

Okeee. nou mijn welgemeende excuses

09-07-2011 17:43

mokum89 +0

Was ook sarcastisch bedoeld ;).

09-07-2011 17:46

Wijzeman +0

Excuses aanvaard;)

09-07-2011 17:46

DemyDeZeeuw +1

Nee hoor. want dat is tegen een amateur. Als je niet eens tegen een verdediger van fc emmen potten kan breken die der al de hele wedstrijd instaat, en jij der fit in komt. Ga toch weg man,Kneus. 2e SPITSSSSS

09-07-2011 17:43

mokum89 +0

En dat beoordeel je nadat hij nu 15 minuten heeft gespeeld???

09-07-2011 17:44

DemyDeZeeuw +1

Dat beoordeel ik al, sinds de beloften.
Hij komt gwn tekort, Beer van een gozer, maar maakt er geen gebruik van. Gelukkig heeft Kolbein getekent. Wat een drama.

09-07-2011 17:45

Randy428 +3

Ik denk dat je het in een groter geheel kunt bezien. Castillion is nog niet helemaal klaar voor het eerste. Ik heb al eerder in andere topics aangegeven dat het een heel groot risico is om alleen Sightorsson en Castillion in de spits te hebben. Er moet dus mijns inziens nog een spits bij. Maar dat Castillion in de toekomst belangrijk kan zijn voor Ajax, is voor mij zo goed als zeker.

09-07-2011 17:47

DemyDeZeeuw +1

okee wijsneus

09-07-2011 17:42

mokum89 +0

Haha seimonson van emmen, 3 jaar geleden nog samen mee gespeeld bij mn eigen clupie :)

09-07-2011 17:35

suarezlodeiro +0

Woow, dus jij bent vet goed?

09-07-2011 17:38

mokum89 +0

Nee, wie zegt dat???

09-07-2011 17:38

AFCACBS1900 +2493

Castillion is echt een berenneger

09-07-2011 17:35

Thedude +22

Lukoki is nou typsich een gevalletje overschat die het nooit zal maken in Ajax 1. Als je naar hem kijkt zie je dat hij het niveua niet aankan...maar iedereen is zo weg van hem omdat hij tegen F'noord dat balletje bij de Cler door de benen speelde...nou als je daar op moet worden beoordeeld laat dan maar.

09-07-2011 17:35

afca1985 +21454

Idd. Zelfs in de A1 blinkt ie amper uit, maar De Sa bijvoorbeeld weer wel, maar die krijgt niet eens een kans in de voorbereiding.
De Sa is echt 3 klassen beter

09-07-2011 17:38

Thedude +22

Volledige mee eens. Maar de Sa is natuurlijk eemr een linksbuiten. Daarnaast wat oogt die Castillion enorm langzaam zeg. Misschien een aardig aanspeel punt maar wat een slomme...misschien is het suggestie hoor omdat hij zo lang is oog je vaak sloom maar ik weet het niet zo met hem.

09-07-2011 17:52

LuckyLuk +0

Dat idee had ik bij Castillion ook, werd er een paar keer uitgelopen door een verdediger, moet die aan gaan werken. Verder moeten we hem niet op zo'n potje gaan beoordelen, we zullen zien de komende weken!

09-07-2011 17:56

hav +0

Precies, veel supporters hebben daar imo wel een handje van.. Gelijk al met hun oordeel klaar staan, we zullen allemaal wel zien!

09-07-2011 17:58

Eliwini +0

ik heb deze wedstrijd niet gezien, maar heb Castillion wel een paar keer in de jeugd zien spelen en daar liep hij juist iedereen met 2 vingers in zn neus eruit. ik vond em alleen heel matig in afmaken, maar voor de rest heel veel potentie.

09-07-2011 18:03

afca1985 +21454

Castillion is vandaag licht geblesseerd aan zijn knie, maar hij oogt idd altijd wel wat sloom, maar is echt snel is samen met Ozbiliz de snelste uit de selectie hoorde ik.

09-07-2011 17:58

AjaxYahudi +3108

Haha Castillion de snelste uit de selectie... Ben jij de komiek van AjaxShowtime?

09-07-2011 18:01

Seedorf +0

aan je naam te zien ben je een neit al te slim iemand.

Castillion is zeker 1 vd snelste van de selectie.. hij oogt sloom op de eerste meters.. op lange afstand is het misschien wel de snelste.
Dus niet zo beide hand doen hassan

09-07-2011 18:04

afca1985 +21454

Die gast is echt snel hoor met dat lange lichaam als ie fit is tenminste

09-07-2011 18:07

Ajacied89 +920

Lukoki is denk ik de snelste maargoed verder niet van belang :P

09-07-2011 18:38

AFCACBS410 +0

lukoki is te snel voor zichzelf

09-07-2011 17:33

legendslive4eva +288

goh die is inderdaad nog niet zo goed. Hopelijk mag ie nog 5 jaar rijpen voordat ie in het eerste mag. :)
Ooijer was technisch wel goed bij die goal hé? :D

09-07-2011 17:34

Meesmuijres +0

Daniels speelt mee?

09-07-2011 17:30

Wijzeman +0

Ja laatste keer. Komt goed uit nu Jan geblesseerd is.

09-07-2011 17:32
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.