Ajax: 'Ihattaren traint individueel, komende week gesprekken tussen speler en club'

door Bart Veenstra 172

Bron Ajax.nl

Ajax: 'Ihattaren traint individueel, komende week gesprekken tussen speler en club'

door Bart Veenstra 172

Bron Ajax.nl

Laatst geüpdatet

Mohamed Ihattaren is deze week gestart met een individueel trainingsprogramma om fysiek fit te blijven. Dat meldt Ajax woensdagmiddag via de officiële kanalen. De Amsterdamse club laat daarnaast weten dat de club en speler de komende week gesprekken voeren om te kijken hoe het vervolgtraject zal verlopen.

Eerder op woensdag meldde De Telegraaf al dat Ajax volgende week met Ihattaren in gesprek gaat over traject op maat. De creatieve voetballer was enige weken afwezig bij Ajax vanwege dreiging uit het criminele milieu. Dat nieuws werd door Ihattaren zelf ontkend, zo bleek uit een bericht op zijn Instagram-account.

Ihattaren miste groot deel voorbereiding Ajax

De laatste oefenwedstrijd die Ihattaren voor Ajax speelde was tegen SC Paderborn tijdens het trainingskamp in De Lutte. Tijdens dat trainingskamp deed Ihattaren nog enkele veelbelovende interviews. Zijn afwezigheid in de periode daarna kan dan ook opvallend genoemd worden. Ihattaren miste de rest van de voorbereiding, waaronder het trainingskamp in Oostenrijk, van Ajax.

De Telegraaf schreef eerder dat Ihattaren pas weer bij de selectie aansluit als hij zijn (kleine) fysieke achterstand heeft weggewerkt. Ajax zou de middenvelder annex aanvaller daarnaast mentale begeleiding willen geven. Trainer Alfred Schreuder zou de hoop op een succesvolle rentree van Ihattaren nog niet hebben opgegeven.

Lees meer over:
Plaats reactie

DeKes +3195

Word wél een beetje moe van die gozer…….

06-08-2022 10:41

RijkdeGooier +2875

Eerlijk gezegd kan ik niet alles volgen war er nu wordt gezegd. Ik vind Mo de verrassing van het eerste gedeelte van de voorbereiding. Gezien de vorm waarin ik later de andere selectiespelers zag, denk ik niet dat hij erg achter loopt

04-08-2022 17:54

Vin +448

Geen idee wat ze Ihattaren betalen....? maar ik zou het wel even laten omzetten naar minimumloon...hhaaaaaaa

04-08-2022 15:43

BRAMHOUTEN +3813

AD en telegraaf vinden dit heerlijk. Als ze van Mo af hadden gewild laten ze hem ook niet meer trainen op de toekomst en zeggen ze niet dat ze hopen dat hij snel terugkomt en gaat schreuder ook niet 2x naar zijn huis om met hem te praten. Krantjes moeten vol en ajax nieuws verkoopt ook gewoon het beste. Over de niet zeggende spelers van psv hebben ze niks te schrijven

04-08-2022 11:52

Gogopepa73 +3529

Hebben jullie het artikel van de AD gelezen? Staat op VP. Volgens mij wordt het volgende week exit Ihatarren. In Eindhoven lachen ze zich krom want die hebben een encylopedie aan slechte ervaringen met deze knul. Ajax was al gewaarschuwd.

04-08-2022 11:10

OwenStevenDalberg +27480

De AD mag het vuurtje graag ff opstoken, die krant zou ik niet te serieus nemen wat Ajax nieuws betreft. Onrust bij Ajax komt hen heel goed uit, want hun favoriete clubje uit Rotterdam wil graag weer eens kampioen worden en CL spelen.

04-08-2022 11:18

milanoajaxpiet +646

en toch wil die ook wel kijk maar is hoe goed die aan het trainen was en afviel .hoop echt dat het goedkomt komop mo

04-08-2022 09:31

Biss +9961

Paar maanden is leuk, dat kunnen de meeste ook wel volhouden.
Iedere dag, jaar na jaar, is toch anders en alleen voor professionals. Zoals Tadic bijvoorbeeld.

04-08-2022 09:53

josajacied +3536

Deze jongen heeft op basis van de interviews absoluut geen topsport mentaliteit.
Bij PSV, Juve en nu ook weer bij Ajax proberen ze het 'kwartje' te laten vallen zonder succes.
Ik vrees dat het trekken aan een dood paard is.

04-08-2022 09:28

AjaxHoorn +32989

Heeft hij ook niet. Maar wanneer viel bij jou het kwartje? Bij mij pas toen ik een jaar of 24 was.

04-08-2022 09:29

Schip +23351

Dat idee heb ik ook. De manier waarop hij reageert op social media is ronduit infantiel. Vraag me af of dat slechts iets tijdelijks is bij deze jongen. Het lijkt gewoon in hem te zitten.

05-08-2022 10:01

AjaxHoorn +32989

Dat hele social media is sowieso zwaar verneukt. Vroeger hebben Zlatan, van der Meyde ook bepaalde dingen uitgespookt die nu ontslag op staande voet zouden betekenen.

Ik zou wel geloven als Mo weer even te ver is gegaan. Volwassenheid komt door veel fouten te maken. Althans, dat had ik. Zijn nadeel is dat alles uitvergroot wordt. Veel speculatie.

Ik hoop dat Ajax en hij er snel uitkomen indien er een misstap gemaakt is. Ik ga er ook nog vanuit dat ook het AD lekker aan het stoken is. Iedereen heeft bronnen en die vertellen allemaal hun eigen verhaal wat zij weer op de Toekomst horen rondzingen.

04-08-2022 09:27

RSM +3917

Er wordt een spelletje gespeeld. Achteraf zien we hoe de vork in de steel zit.

04-08-2022 09:14

3*stars*3 +23369

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1040886/algemeen-dagblad-schetst-ajax-zit-in-de-maag-met-situatie-ihattaren.html

Ook AD is bezig.

04-08-2022 08:30

PetrusKeizer +10739

Hoe meer er over deze troebele situatie geschreven wordt, des te slechter het voelt.

04-08-2022 08:22

Qifesh +24917

Slecht nieuws verspreid sneller

04-08-2022 12:23

Yeshyeshyall +10924

Jonge gast met een ongewoon talent en leven. Heeft het moeilijk en heeft wat fouten gemaakt hier en daar. Ik hoop dat het de goede kant op gaat: voor hem, voor ons en voor alle voetballiefhebbers want hij kan echt heerlijk voetballen

04-08-2022 08:11

Lagasj +2905

Ik weet niet of Ihataren om die mentale begeleiding gevraagd heeft.
En als dat niet zo is en Ajax heeft hem dat aangeboden gaat het zeker niet werken.
Iemand moet dit echt zelf willen anders is het verloren energie.
Nu maar hopen dat hij zelf om die mentale begeleiding gevraagd heeft.
Zo niet dan moet Ajax geen seconde meer in de begeleiding van deze jongen investeren.
Hard, maar wel beter voor Ajax.

04-08-2022 01:48

Qifesh +24917

Geen seconde zelfs! Ok psychiater..

04-08-2022 09:18

Biss +9961

Nou, als dat ten koste gaat van de begeleiding van andere jongens die het wel al jaren laten zien (unuvar bijvoorbeeld), ben ik het wel met lagasj eens.

04-08-2022 09:56

Qifesh +24917

alsof dat automatisch de werkelijheid is.. hoeveel aannames moet je op elkaar stapelen om jezelf tot psychiater te verheffen..

04-08-2022 10:29

RSM +3917

Gewoon lekker spijbelen joh!! Deed ik vroeger ook maar dan op school.

04-08-2022 00:41

Harold +10572

Als ik zijn Instagram mag geloven is hij met zijn kersverse vriendin naar de Mallediven geweest. Vind de berichten in de media allemaal erg tegenstrijdig

03-08-2022 23:39

Ajaxhartt +10709

Bijna iedereen hier is kritisch op Mo.
Terecht vind ik eigenlijk wel.
Toch ben ik blij dat Ajax kennelijk nog door wil met hem.
Het is echt een klasbak, en als hij in de - hopelijk nabije - toekomst met geniale passes gaat strooien, en af en toe z’n goaltje meepikt, dan zeg ik, op z’n Frans: let bygones be bygones!

03-08-2022 22:54

Bonno1978 +6457

Mo money mo problems

03-08-2022 22:22

Ajax1inVuurenVlam +1233

De Mo Ihattaren show, alleen nog niet op het veld.

03-08-2022 22:19

Oldstar +5268

Zo goed zijn en dan de boel zo verkloten. Man man wat zal hij van zich zelf denken als hij over een paar jaar op z'n voetballoopbaan terugblikt.

03-08-2022 20:46

Hetzijnmaar +5453

Die is klaar bij Ajax

03-08-2022 20:05

OuweDibbes +11780

Denk niet dat het gaat worden met Ihattaren, maar mentaal heeft hij het niet op een rijtje. Denk na met welke vrouw je gaat lopen kloten, zeker als prof voetballer. Jammer, maar tijd om door te schakelen..

03-08-2022 19:28

Qifesh +24917

Ok ouwe dibbes genoeg privé katern voor jou..

04-08-2022 09:30

willem1958 +8740

Niemand weet het fijne momenteel maar het lijkt me dat Ajax in een gesprek met Mo wel grenzen zal stellen en afspraken maakt hoe verder te gaan want Ajax kan het niet gebruiken dat één van de spelers een imago heeft wat de club schaadt.
Kan me ook voorstellen dat Mo afstand zal moeten nemen van sommige mensen met wie hij omgaat omdat dit anders een serieuze voetbalcarriëre in de weg staat.
Hij heeft ook nog geen rugnummer wat betekent dat ze voorlopig nog twijfelen of hij nog wel bij Ajax verder gaat, als het een beetje fit worden zou zijn dan had ie al lang een rugnummer gehad.

Het verhaaltje van z'n familie dat er helemaal niets aan de hand is da's natuurlijk bullshit want als je moet onderduiken dan komt dat niet omdat je niet fit bent.

03-08-2022 19:22

Silentskill +2859

Stemmingmakerij

03-08-2022 18:59

PJS +4991

Ben toch mega benieuwd wat er zich heeft afgespeelt los van het feit dat ik hoop dat Mo een rol van betekenis zal gaan krijgen bij het huidige Ajax.

03-08-2022 18:26

Ajaxadam1 +31667

Niet eens een rugnummer gekregen van Ajax. Maar Mo is aan weer aan het trainen bij Ajax heeft geen obesitas en nog steeds geen vast onderdeel van de mocro maffia.

Mondjes snoeren Mo!!! 🤫

03-08-2022 18:00

Gogopepa73 +3529

Dit wordt helaas gebed zonder einde. Hij gaat weer aansluiten bij Jong en voor het WK mag hij wieberen.

03-08-2022 17:53

FCDuivendrecht +5466

Ze zullen plichtmatig die huurperiode met Mo wel gaan uitzitten om z’n reputatie niet verder te ruinieren maar eind december gaat hij gewoon afzender retour.

03-08-2022 17:48

Ferd +38317

als hij retour afzender gaat dan is zijn reputatie evengoed geruïneerd.

04-08-2022 06:58

JesusZoonVanGod +5820

Welkom terug Mo!

Hopelijk stapt hij straks weer met een frisse kop het veld op en kunnen we gaan genieten van zijn kwaliteiten.

Je wordt ondertussen toch kotsbeu van al die media en zogenaamde kenners die op zoek gaan naar sensatie verhalen. Ze brengen er alleen maar onrust en speculaties mee de wereld in. Daar wordt niemand beter van alleen het aantal clicks en views op hun website. Dat ze mensen daar mee schaden boeit ze niks.

03-08-2022 17:48

Eriksen10 +4773

Geen nummer, doeg.

03-08-2022 17:36

Aurelius1 +19698

Ihatarren is uiterst onstabiel. Het gaat nooit meer wat worden met die jongen. Ik denk dat ie last heeft van moodswings. In de voetballerij moet je uiterst evenwichtig zijn tegenwoordig. Dat is Ihatarren niet. Dat kan nooit goed gaan. Ajax gaat z'n contract niet verlengen. Of ze doen het wel omdat ie enkele wedstrijden goed heeft gespeeld, maar dat zou een fout zijn. Je kunt niet op 'm vertrouwen, hij is emotioneel niet stabiel genoeg.

03-08-2022 17:33

KudusDream +12972

Je weet nu al dat er over een jaar of 20 een bestseller komt over de carriere van Mo.

03-08-2022 17:33

Jojo.14 +3658

OFF: Ajax heeft de rugnummers bekend gemaakt. Nog geen Ihattaren, wel opvallend als je op een terugkeer zou rekenen.

03-08-2022 17:30

PetervanAmsterdam +2086

Natuurlijk is dat niet opvallend. Stand van zaken vandaag juist volkomen logisch.

Een rugnummer moet je niet krijgen, maar verdienen met sterke prestaties en daarbij goed en handig gedrag in en buiten het speelveld.

03-08-2022 17:32

Libero +19063

Wat lul je nou, de nieuwelingen hebben toch ook allemaal een rugnummer? Hebben die het dan wel verdiend met alles wat je noemt? Nee hè?

03-08-2022 18:56

Rasmussen +25823

Op de site heeft hij 27 even doorklikken
Excuses dit is bij Ajaxlife

03-08-2022 17:33

Hamstelaar +14919

Geen rug nummer gekregen.. zie Ajax insta

03-08-2022 17:30

Rasmussen +25823

Op Ajaxlife staat 27

03-08-2022 17:33

Libero +19063

https://www.vi.nl/nieuws/ajax-geeft-ihattaren-geen-vast-rugnummer

03-08-2022 18:52

AFCACruijff14 +161006

Ik gok dat H2 Ihattaren een final warning geeft. Komende maanden presteren zonder incidenten of hij kan in december het vliegtuig terug naar Turijn pakken en dan eindigt hij ergens bij nietszeggende clubs om wat geld te harken en is hij op zijn 23ste clubloos.

03-08-2022 17:24

Rasmussen +25823

Helemaal mee eens. Stel je werkt in een team waarbij 1 collega constant afwezig is terwijl hard werkt. Niet goed dynamiek. Ik denk dat het leed al geschied is en hij op weg naar de uitgang is.

03-08-2022 17:27

Libero +19063

Hoe bedoel je constant afwezig? Dit was de 1e keer dat hij bij Ajax afwezig was. Prima om hem aan die ene keer te houden hoor. Er zullen ook van tevoren wel afspraken gemaakt zijn en het is niet zomaar dat hij vooralsnog geen rugnummer krijgt.

03-08-2022 18:48

Orangesoul +5984

Prima? Je zit midden in de voorbereiding en dan laat je t 3 weken afweten vanwege randzaken buiten 't voetbal? Denk eerder dat Ajax plannen had met hem maar dat ze t nu aankijken en bij de volgende misstap eruit bonjouren...

04-08-2022 09:47

Andronixos.c +8140

Daar heb je gelijk in.
Via via krijg je geluiden binnen de club dat Mo beter niet meer in Utrecht kan blijven, maar op zoek moet gaan naar een plek ver weg van de problemen.

03-08-2022 18:24

Jariking +5445

Deze man is alleen maar fit aan het worden sinds zn komst. Wanneer wordt er geleverd?

03-08-2022 17:18

Rasmussen +25823

Dat is Brobbey ook, blijkbaar normaalste zaak van de wereld bij Ajax.

03-08-2022 17:28

Jariking +5445

Die heeft nog iets geleverd. Met zn goals tegen Utrecht, Psv en Nec. Maar ook veel te veel in de lappenmand.
Dit kadaver heeft echt nog niks betekent en men loopt hier met m weg. Snap er niks meer van.

03-08-2022 17:30

PetervanAmsterdam +2086

Zeer goede bekenden van de politie in je door Ajax gesponsorde auto laten (mee)rijden. Laat ik het netjes en zacht uitdrukken: onvoorstelbaar onhandig van deze jongen in zijn situatie en met zijn incidentenverleden.

03-08-2022 17:01

IRBaboon +6852

Bron? Als dit klopt dan kan Ajax beter kappen met deze gozer. Zijn social media uitingen komen ook niet heel snugger over.

03-08-2022 17:04

Nick14 +25889

John van den Heuvel

03-08-2022 17:05

PetervanAmsterdam +2086

Is inmiddels uitgebreid in de media geweest, op een keurige en zelfs nog wat terughoudende manier door de inderdaad altijd zeer goed geïnformeerde en betrouwbare misdaadjournalist John van den Heuvel.

03-08-2022 17:11

Masz +3731

Ja want de politie woordvoerders spreken altijd de waarheid.
Supporters die ooit iets mee gemaakt hebben en in aanraking kwamen met de politie kunnen dat vast beamen.

03-08-2022 17:29

PetervanAmsterdam +2086

Eigen onderzoek van Van den Heuvel! De politie deed zelf geen officiële mededelingen, maar gaf desgevraagd aan dat er 'wel' wat speelde rond Ihattaren. Dat de speler op advies van de veiligheidsdienst een week of drie niet bij Ajax en in zijn eigen woning is geweest, zegt natuurlijk al heel veel.

Hopelijk is het jou nu ook iets duidelijker.

03-08-2022 17:37

Ferd +38317

zeer goed geïnformeerde en betrouwbare misdaadjournalist die het slachtoffer van een vergismoord publiekelijk (en bij nader inzien volkomen onterecht) markeerde als doelwit omdat hij in het nachtleven werkte als DJ

04-08-2022 07:01

AFCAjax +17839

als dit het was waarom was hij dan afwezig.. het is niet alsof dat een misdaad is.. het verhaal was toch dat er iemand als dreigement in zn auto zat?

03-08-2022 17:15

PetervanAmsterdam +2086

Natuurlijk was dit niet de reden van zijn afwezigheid. Dat had vooral te maken met bedreigingen en intimidaties vanuit de omgeving van het 17-jarig meisje met wie hij omging of misschien nog wel omgaat. Reden: Ihattaren werd/wordt naar verluidt door familie en bekenden van het meisje niet geaccepteerd als haar vriend. Dit meisje zou overigens volgens allerlei sterke geruchten hiervoor al een relatie hebben gehad met voormalig AZ-aanvaller Aboukhlal.

03-08-2022 17:19

AFCAjax +17839

wat heeft bekende van de politie in je bijrijderstoel hebben ermee te maken dan.

03-08-2022 17:20

PetervanAmsterdam +2086

Wat denk jij zelf? Dat Ajax het erg fijn vindt dat er meerdere van dat soort figuren met een criminele achtergrond in de door de club gesponsorde auto van een selectiespeler (mee)rijden...?

Je kunt zelf toch ook wel bedenken dat dat zeer ongewenst is!

03-08-2022 17:26

AFCAjax +17839

dat heeft helemaal niks te maken met zijn afwezigheid.

03-08-2022 17:33

PetervanAmsterdam +2086

Dat was voor iedereen al duidelijk en daarover ging mijn opmerking helemaal niet.

03-08-2022 17:36

AFCAjax +17839

normaal gesproken krijgt een baas dat niet eens te horen van de politie dat er een bekende van hun af en toe meerijd met een werknemer in zijn gesponsorde auto.

03-08-2022 17:44

MichelBoerebach +29164

Een voetbal-groupie?

03-08-2022 18:29

Ferd +38317

Gelijk oordelen maar niets over de situatie weten. Zaten die criminelen daar op uitnodiging van Ihattaren, of zaten ze daar tegen zijn wil en waren ze hem aan het bedreigen? Daar heeft niets over in de media gestaan, en die VD Heuvel is een fervente PSV'er die graag met feitjes draait om het spectaculairder te maken dan het is.

04-08-2022 07:00

Ferd +38317

Een gegeven is dat Van den Heuvel breed bekendstaat als PSV supporter en al meermaals een mea-culpa heeft moeten doen omdat hij onzin aan het verspreiden was zoals over de vergismoord van een DJ. Kennelijk is jou dat ontgaan

Dus jouw oordelen zonder dat je iets over de situatie weet is nogal onwetend en daardoor niet slim.

04-08-2022 07:57

Ferd +38317

jij weet helemaal niets en je probeert een beetje interessant te doen. Je bent inderdaad een arme en domme jongen als je op AS een beetje grootspraak hebt.

04-08-2022 08:04

Ferd +38317

hahahaha, het is goed met je petertje. Je bent net zo komisch als dat je dom bent, en ik moet hard om je lachen, dat zegt genoeg.

04-08-2022 08:14

Ferd +38317

stap weg van de spiegel knul, stap weg van de spiegel

04-08-2022 08:21

Ferd +38317

al je opmerkingen weghalen en dan zeggen dat ik tegen mezelf aan het brallen ben. Man man man, hoe doorzichtig.

05-08-2022 03:54

Joko +5063

Naief zeg die gaat echt niet meer spelen, die is al bijna een jaar bezig met fit worden, en als hij er dan zou moeten staan gebeurd er iets waardoor hij er weer weken niet bij is. Heeft inmiddels 2jaar gemist.

Het is over en uit.

03-08-2022 16:53

roodwit007 +14204

Eerst wordt die knul na de dood van zijn pa in de steek gelaten door dat zo warme brabandse gevoel in Eindhoven die denken dat een rouw proces 3 uur duurt daarna wordt hij door Smidt omgeruild door een madueke die ook op zijn beurt door dat warme gevoel uit eindhoven naar de uitgang dirigeert waar madueke heeft door gespeeld met een blessure want pisvee moest en zou achter Ajax aangaan tja ik zie het nog steeds zitten met Mo niemand weet dat in feite Mo een hele aardige jongen is en zeer zker met het hard op de goede plaats dingen gebeuren niet het overkom je gewoon ik dank de supporters die achter hem blijven staan en niet in die praatjes trappen FORCA AJAX

03-08-2022 16:49

Sjaakvaak +26578

Eens dat we hem nog een laatste kans moeten geven.

Jij weet echter helemaal niet of Mo een hele aardige jongen is met een hart op de juiste plaatst. Sommige dingen gebeuren je inderdaad, zoals het gezeik bij PSV.

Andere dingen veroorzaak je echt zelf zoals zijn werkweigering in Italië en andere zaken trek je zelf aan door foute keuzes, zoals de heftige bedreiging waardoor hij moest onderduiken.

Nu laten zien dat hij het nog ziet zitten en mentaal er klaar voor is. Nog meer gedonderd en dan is het gewoon over en uit.

03-08-2022 17:09

Nr.10 +110979

Niet dat ik het nou zo graag opneem voor PSV, maar je moet het wel een beetje in het juiste perspectief zien. Hij heeft zelf lopen kloten bij PSV, men heeft daar natuurlijk echt wel van alles geprobeerd met hem hè. Zoveel heeft hij zelf ook gewoon gezegd in de interviews.
Soms wordt het wat te eenzijdig hier, dan is het net alsof Ihattaren er allemaal niets aan kan doen dat hij nu al jaren loopt te kloten. Daarmee bedoel ik niet dat ik er geen begrip voor heb, of dat ik het zelf beter had gedaan ofzo, maar je kan natuurlijk niet doen alsof het de schuld van PSV is, dat is te simpel. Misschien schildert men soms zo’n wat te rooskleurig beeld om ook een beetje tegengas te geven aan de tegenovergestelde brigade, die hem meteen uitkotst, maar toch, we moeten niet doen alsof Ihattaren, hoe begrijpelijk het ook allemaal is en hoezeer je hem ook nog een kans wil geven, alsof hij geen verantwoordelijkheid heeft gehad in hoe het is gegaan de laatste jaren.

03-08-2022 18:11

Suk Hyun-Jun +6279

Zo'n Yvonne Coldewijer, die speculeerde over de reden waarom Mo afwezig was, wat voor een lowlife persoon is dat dan? Die heeft blijkbaar een carrière weten te maken van het roddelen over andermans leven. Wat voor een miserabel leven leid je dan... ? Dat je denkt van "het verzinnen van al deze onzinnige roddels en geruchten en de aandacht dat ik daarmee op mij vestigde vind ik zo leuk, dat ga ik mijn full-time baan maken!" Jezus, wat triest.

03-08-2022 16:40

Talentje020 +19880

Types als Yvonne Coldwijer zijn idd een nagel aan een doodskist, geruchten de wereld ingooien, niet checken of er iets van waar is, en geruchten verzinnen, zij beseffen niet dat zij mensen/ gezinnen kapot maken!,dat soort types die het alleen maar doen om zelf in the picture te blijven zonder aan een ander te denken zijn gewoon verrot.

03-08-2022 17:11

AFCACruijff14 +161006

Je kan Yvonne triest vinden, maar ze harkt er tonnen mee binnen en ze is nog vrij betrouwbaar ook omdat ze aardig wat lijntjes heeft en ook flink wat mensen die haar tippen. En ze is met niemand vriendjes, dus ze laat geen scoop onder het tapijt liggen. Je kan haar moreel verwerpelijk vinden (ik vind het ook vaak niet boeiend) maar haar wegzetten als iemand die dingen verzint is te weinig credits.

03-08-2022 17:23

Superieur +880

We love to space isn't Mo ? Lekker met ze kont in zuid Spanje zitten 4 weken lang.

Deze jongen moet gewoon wakker worden, hoop echt dat hij wakker is en weet dat dit zijn laatste kan is van zijn leven.

Think it, want it, get it.

03-08-2022 16:35

AjaxAdam1900 +3676

Hij zat niet in Spanje. Denk je dat er geen foto’s zouden worden gemaakt als hij in Marbella zat ?(vol met Nederlanders)

03-08-2022 16:41

Superieur +880

Ik durf er geld om te wedden dat hij in Spanje zat.

03-08-2022 17:06

AjaxAdam1900 +3676

Bewijs het maar. Zijn vriendin was wel daar

03-08-2022 17:27

Bruno04 +15734

Mooi. Verder geen aandacht aan geven en we zien vanzelf wel of die na een goede periode bij jong aansluit bij het eerste. Zoals taylor zich ook aandient.

Helaas levert deze jongen teveel clicks op waardoor de media er mee bezig blijft.

Hij kan al deze aandacht niet gebruiken en het is ook onnodig in mijn ogen.

Ik focus me gewoon op Ajax 1 en ben niet met ihatarren bezig. Ik zie vanzelf wel of die ooit een keer aansluit.

03-08-2022 16:33

Adammer +2855

Dont you worrie… about….

We weten allemaal hoe de tekst verder gaat

03-08-2022 16:24

IRBaboon +6852

Don't worry...

03-08-2022 16:44

AjaxAdam1900 +3676

Ben ik één van de weinige die zich niet druk maakt? Dat hij individueel moet trainen is toch logisch als hij 3 weken niet heeft meegedaan, aangezien hij niet op het niveau zit van de rest. Ook dat hij pas volgende week in gesprek gaat is logisch ( zaterdag wedstrijd tegen Fortuna, volle focus daarop).

Ik zie het goed komen. We vergeten allemaal dat hij van ver komt.

Je kan het Mo !🙌🏼

03-08-2022 16:17

Bc te P +22130

Ik maak me er ook niet druk om, er zijn ergere dingen dan dit ;)

03-08-2022 16:20

Sambavleugels +18710

Wou net zeggen haha.

03-08-2022 17:25

Freddy +11374

Dat denk ik wel. Hij heeft nog een maand of 3 om zich te bewijzen bij Ajax en tot nu toe zie ik niet in waarom Ajax hem zou moeten kopen.

03-08-2022 16:30

AjaxAdam1900 +3676

Ik denk omdat het risico heel laag is. Optie tot koop betreft 1.8 miljoen. Dat is tegenwoordig nuts voor Ajax. Je hebt dan het grootste talent van Nederland in handen. Ook ben ik er van overtuigd dat het wel goed zit met zijn motivatie, vooral als je ziet hoe hard hij heeft getraind de laatste tijd en dat hij weer blij is om terug te zijn op de Toekomst

03-08-2022 16:38

De-King +20248

Goed gezien AjasAdam1900.

03-08-2022 16:41

Freddy +11374

Behalve de 1,8 miljoen gaat die jongen meer dan een 1 miljoen aan salaris kosten wat er bij komt. Daarnaast nog de tijd, energie en begeleiding die je er in moet steken. Daarvoor mag hij wel eerst wat meer laten zien. Ook vrij apart toch dat hij een maand van de radar af is.

03-08-2022 16:57

The Class of 2019 +894

Waarom zou hij de hele zomerperiode hebben doorgetraind en nu net wanneer hij kon gaan oogsten, aangezien hij top fit was, tijdens de 2e fase van de voorbereiding ineens zelf niet willen trainen.

Allereerst speculeer je maar wat en ten tweede is het volstrekt onlogisch.

03-08-2022 16:12

JohnSnow +2878

Zoveel speculaties...
We weten niet wat er daadwerkelijk speelt.

Mo, we staan als Ajax supporters zijnde achter je!

03-08-2022 15:57

Bc te P +22130

Zo is het

03-08-2022 15:59

De-King +20248

Mooie reactie zoals het hoort.
Wij staan achter je Mo en Ajax ook.

03-08-2022 16:01

fc Barcelona_ke +19239

het lijkt dat Ihattaren zelf fout heb gemaakt? boos/teleurstellend dat Ajax Conceicao heb gehaald?

03-08-2022 15:54

036AFCA97 +146646

Deze aanname heb ik je al meerdere keren zien doen, maar Ihattaren was 5 dagen voordat Conceicao kwam al afwezig bij een oefenwedstrijd.

Daarnaast zijn alle geruchten over dreiging er niet voor niks.

03-08-2022 16:03

Justin4195 +273

Leuk hè, sensatie zoeken

03-08-2022 16:12

CDS +1561

Volgens mij is het al einde oefening voor hem. Zie je het voor je? Een speler 2 miljoen salaris geven en dan maar afwachten of hij komt opdagen. En het gaat sowieso nooit 2 jaar achter elkaar goed.

03-08-2022 15:50

Redrum +95943

Dit is een klassieke 'te mooi om waar te zijn' situatie. Dat Ihattaren voor een schijntje alsnog bij Ajax terecht zou komen en hier zou uitgroeien tot wereldspeler was simpelweg te mooi om waar te zijn. Ik ga nu in ieder geval niet vurig zitten hopen dat het goed komt. Er zit duidelijk iets niet goed bij die gozer.

03-08-2022 15:44

De-King +20248

Dan zeg ik het tegen je Redrum. Het gaat helemaal goedkomen. Deze afwezigheid valt hem ook niet kwalijk te nemen.

Wij gaan nog van Ihattaren genieten let maar op mijn woorden.

03-08-2022 15:46

Redrum +95943

Dat zou heel mooi zijn als dat zo is. Want het is een fantastische voetballer die perfect bij ons past.

03-08-2022 15:55

De-King +20248

Mooie reactie Redrum.

03-08-2022 15:57

Sjaakvaak +26578

Laten we eerst maar het volledige verhaal en de gesprekken tussen speler en club afwachten voordat we zeggen dat Mo helemaal nul foute keuzes heeft gemaakt.

Mocht er echt niks aan de hand zijn en hij gaat vlammen, dan staan we natuurlijk allemaal achter hem. Hij leek zo veelbelovend in het begin van de voorbereiding.

03-08-2022 17:13

De-King +20248

Niks mis mee als je zo na de situatie kijkt, Mo moet gewoon gas geven en zijn voeten laten spreken op het veld.

Ik ben helemaal niet zo geïnteresseerd in wat er zich heeft afgespeeld. Ik ben vooral blij dat hij bij Ajax weer op het veld staat.

03-08-2022 22:59

FTS95 +15970

Ik ga wel hopen...Maar of het lukt durf ik absoluut niet te zeggen

03-08-2022 16:25

TJHooker +3930

Je moet nu niet opgeven! Ajax niet en Mo zelf ook niet. Doordrukken nu!

03-08-2022 15:42

Omar +17163

Waarom is er zoveel nieuws over?

03-08-2022 15:37
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.