'Ruil Amrabat-Aissati mislukte'

door HSAjax 114

'Ruil Amrabat-Aissati mislukte'

door HSAjax 114

Laatst geüpdatet

Thijs Slegers, PSV watcher voor Voetbal International, meldt in zijn Twitter dat Ajax tevergeefs heeft geprobeerd Amrabat los te weken bij concurrent PSV. Meer vandaag in de papieren versie van de Voetbal International.

In het weekblad staat dat Ajax middenvelder Ismail Aissati wilde ruilen voor Nordin Amrabat.

Lees meer over:
Plaats reactie

SanBassie +0

k zal het nog 1 keer zeggen,laten ze die David Odonkor eens gaan bekijken, die is nog sneller dan Rommedahl , en snelheid hebben we nodig !!

04-08-2010 23:07

PietAFCA +0

Dat zou werkelijk de domste ruilactie ooit geweest zijn.

04-08-2010 19:52

Rikkie +0

Halleluja praise the lord!

04-08-2010 19:46

Daanieeel +0

YILDIRIM !

04-08-2010 19:20

marnic +0

Sjaak zwart is nog beter

21-08-2010 00:47

mr1060 +1

Ben blij dat we die Amrabat niet hebben kunnen halen, wat is dat een drama speler bij Psv. Bij VVV was het een goede speler maar bij Psv is ie gigantisch door de mand gevallen..

04-08-2010 18:40

Joey89 +0

Ben toch blij dat ik ruil mislukte. Zie liever Aissati in een Ajax-shirt dan Amrabat.

04-08-2010 17:07

ElHamdaoui9 +0

Amrabat hoef ik niet te zien in ons shirt wegwezen jij

04-08-2010 15:23

Flowetic +12

de ridder was 1 van de betere talenten uit zijn lichting technisch bijzonder begaafd tactisch heel sterk, uitstekende trap plus voorzet en ook in het combinatie spel 1 van de betere.
Het enige nadeel wat ik zie aan de ridder is dat hij niet bijzonder snel is wat we met romedhal en eventueel leonardo wel zouden hebben

04-08-2010 14:23

svsluis +0

gelukkig maar, ik zie amrabat wekelijks spelen aangezien ik eindhoven studeer bij jong psv, want een egoïst die zichzelf veel beter vindt dan wie dan ook op het veld. geen een actie lukt enz enz.

04-08-2010 14:21

careface +0

Los van het feit of dit bericht überhaupt waar is, krijg ik toch last van plaatsvervangende schaamte. Schaamte voor mijn club. Hoe kan het bestaan dat ons aller Ajax anno 2010 middenmoters en concurrenten afstruint in de hoop op een versterking? Er is maar één oplossing voor deze gênante vertoning: eigen jeugd! Leid in vredesnaam eens wat jongens op die meekunnen in een topsport klimaat. Dit bedelgedrag kan echt niet meer.

04-08-2010 13:37

Afcanick1990 +0

Mensen mag ik wat vragen, waar is lodeiro?? ik zie hemniet op de team foto ik zie hem niet bij wedstrijd selectie's i kzie hem nergens waar is die jongen???

04-08-2010 12:29

SanBassie +0

Laten ze die David Odonkor eens gaan bekijken, die is nog sneller dan Rommedahl , en snelheid hebben we nodig !!

04-08-2010 12:18

RicoChet +0

had dan lens gehaald ipv amrabat

04-08-2010 12:07

elpresidente +2

Je kunt beter goeie spelers halen en dan kun je altijd wel een beetje goochelen met de opstelling.

04-08-2010 12:05

Superarie +0

ben ik niet met je eens.. je moet spelers halen naar de manier van spelen.. (wie je wil hanteren)

04-08-2010 12:06

elpresidente +2

Dus jij had ook dave van de bergh opgeroepen voor Oranje ? Omdat hij een buitenspeler was.

04-08-2010 12:12

Superarie +0

nee? want daar hebben we betere spelers voor?

04-08-2010 12:37

w86 +9466

Dat zegt hij niet, je zoekt goede spelers voor de posities die je in wil vullen. Je kan niet iedereen maar op de vleugels zetten, of vond jij Van der Vaart als linskbuiten wel een succes?

04-08-2010 13:30

elpresidente +2

Dat zegt hij juist wel.

Nee, Van de vaart heeft dat loopvermogen niet. Maar van de vaart kan wel op een andere positie waardoor je team er sterker op word.

Kijk ik ben fan van leo omdat ik het mannetje graag mag en hij soms heel leuk voetbal laat zien. Maar hij is vaak genoeg gewogen en te licht bevonden, hij kan goed voetballen maar is te vaak geblesseerd geweest en heeft een gemankeerd lichaam. Dus je kunt nou niet zeggen dat ze in een erg talentvolle vijver aan het vissen zijn om die specifieke speler te vinden. Nu weer amrabat ook te licht speelt al 2 jaar bij psv en kan geen potten breken. Suarez ElHamdaoui en Urby kunnen op meerdere posities uit de voeten. Dus als je dan een iets betere speler voor een ander positie kan halen voorin is dat altijd op te lossen onderling. Dat is het enige wat ik zeg.

Dembele zou wat mij betreft nog steeds de beste optie zijn al is dat niet meer realistisch denk ik.

04-08-2010 13:47

giet +0

je moet opleiden en wat je haalt moet super zijn want een elftal bij elkaar kopen werkt niet dat is geld verbrassen en buitenspelers moeten we zelf opleiden . amrabat en lens zijn beide weggestuurt .en amrabat moet je niet terug willen halen

04-08-2010 12:12

elpresidente +2

--------------El hamdaoui---------------
Suarez-------Amr Zaki-------Emanuelson

Kijk es aan kan jol precies spelen zoals hij wil met 2 spitsen een linkermiddenvelder die van de zijkant komt en en een nummer 10 die veelvuldig kan scoren.

04-08-2010 12:17

Superarie +0

El Zhar? Emnes? Uche? pff.. ik kan zoveel (goedkope) geschikte namen opnoemen... WAAROM kijkt ajax bij een amrabat of leonardo? the hell..! :D haha

04-08-2010 11:53

elpresidente +2

amr Zaki vind ik ook een hele sterke spits. Speelt in Egypte

04-08-2010 11:58

Superarie +0

is sterk ja.. maar het punt is, dat Ajax opzoek is naar buitenspelers.. :)

04-08-2010 11:59

elpresidente +2

El hamdoui kan ook van de zijkant spelen. Leo is ook meer een 2e spits dan vleugelaanvaller.

04-08-2010 12:02

Superarie +0

Naja mijn eerder genoemde opties lijken mij wel haalbaar voor ajax! niets is onmogelijk! Wellicht een goede investering zou Ninis kunnen zijn.. maar wellicht al onhaalbaar!

(oja kom niet aan met ajax heeft geen geld, als dit gezien word als investering is er niets aan de hand)

04-08-2010 11:49

Rujar +97

Zou wel een lachertje zijn als dit door zou gaan. Die roulatie van prusters moet maar een keer stoppen.

04-08-2010 11:45

Pannekoek020 +0

Rot op met die Amrabat. Mislukkeling

04-08-2010 11:45

mikejatowk +0

haal Chadli van agovv! zeer goeie speler

04-08-2010 11:39

MRB +0

Onder welke steen heb jij gelegen de afgelopen tijd???

04-08-2010 11:40

mikejatowk +0

hahaha speelde geweldig tegen ajax in de beker

04-08-2010 11:40

afca4eva +5957

wordt eens wakker. heeft al bij Twente getekent

04-08-2010 11:40

Superarie +0

trouwens deze gast ( El Shaarawi ) wel eens zien spelen?

Als we die kunnen contracteren.. :D

04-08-2010 11:38

MRB +0

Nee die ken ik ook niet ^_^

04-08-2010 11:39

Superarie +0

Wat ik wil zeggen is dat er MEER dan genoeg mogelijkheden zijn... alleen het lijkt wel of Ajax niet verder kijkt dan hun neus lang is...

04-08-2010 11:43

MRB +0

Tja dat was al algemeen bekend dat ze niet verder kijken dan hun neus lang is..

04-08-2010 11:48

skinny hein +0

Terwijl we toch een hele lange neus hebben...

04-08-2010 11:54

djaxax1 +0

gelukkig dat die deal afketste.
amrabat speelde leuk bij VVV, maar bij pisvee heb ik nou niet echt veel gezien van hem

zie meer potentie in Aissati dan in amrabat

04-08-2010 11:31

MRB +0

Ok nieuwe suggestie, helaas veel te vroeg naar Engeland gegaan: Maceo Rigters..???

04-08-2010 11:27

bootje410 +0

nee joh
die is zkkr slecht , kies dan voor roy beerens

04-08-2010 11:29

MRB +0

Die kost veel te veel denk ik, Rigters deed het in 2007 op het ek onder 21 toch uitstekend.

04-08-2010 11:30

JTD +0

En nu valt hij in de categorie 'vergeten voetballers'.

04-08-2010 11:44

MRB +0

Dat zijn een hoop jonge talenten die te vroeg naar het buitenland vertrekken en de concurrentie strijd verliezen. Kijk naar Babel eens een grote belofte nu een wisselspeler bij het grote liverpool, maar dat betekent niet dat hij slecht is of niet meer kan voetballen..........

04-08-2010 11:46

Superarie +0

Weiss? huren van chelsea? of Obertan van United?

04-08-2010 11:34

MRB +0

Die ken ik niet goed genoeg, als hij goed is doen.

04-08-2010 11:35

Superarie +0

Of proberen Barazite.. maar denk (geloof ) dat dat meer een " 10" is..

04-08-2010 11:36

mikejatowk +0

Mhh zeker goeie speler. maar et gevoel dat die in een psv shirt gelopen hebt vind ik wel wat minder

04-08-2010 11:26

MRB +0

Dan maar Odonkor polsen, die heeft volgens mij tenmiste nog 12 interlands gespeeld voor Duitsland ook.

04-08-2010 11:09

Superarie +0

en dan? dan is hij gelijk goed..? Slory heeft er ook 2 gespeeld voor Nederland nog wel... misschien van galen proberen? die heeft er tenslotte ook 1 gespeeld...

04-08-2010 11:10

MRB +0

Nou 12 (waaronder 1 wk als basisspeler) is wel wat anders als 2 stage wedstrijdjes vind je niet??

04-08-2010 11:12

Superarie +0

nee.. ik zie geen verschil! kom op man.. die gast is geblesseerd geboren... er MOET wel iets beters zijn dan Odonkor...! pff.. een duitser notabene!!

04-08-2010 11:13

MRB +0

Zo vaak is hij niet geblesseerd geweest, niet vaker dan Leonardo iig...............

04-08-2010 11:14

Superarie +0

117 wedstrijden, 3 goals in 9 jaar voetballen...? kom op..

04-08-2010 11:16

MRB +0

Tja in deze categorie moet Ajax het denk ik zoeken helaas..........

04-08-2010 11:19

Superarie +0

oja.. lees dan dit stukje uit 2008 ook nog even...

http://www.vi.nl/Nieuws-item/154954/Odonkor-moet-vrezen-voor-afkeuring.htm

04-08-2010 11:20

vinniedm +0

ik zeg Siphiwe Tshabalala halen een vleugelspeler voor op linker kant

04-08-2010 11:07

Superarie +0

kunnen we eerst ffies oefenen op de naam?

04-08-2010 11:08

vinniedm +0

da duurt niet zo lang en hij zal bijna niks kosten voetbalt bij de kaiser chiefs

04-08-2010 11:10

M1GGY25 +0

makkelijk zat hoor.... gewoon zeggen tralalala, moet lukken. Buiten die naam om is het volgens mij geen vleugelspeler maar een diepe spits...

04-08-2010 11:11

vinniedm +0

hij heeft heel het wk als links buiten gespeeld en daar speelt hij bij de kaiser chiefs ook

04-08-2010 11:13

Ciedje +0

Maakt 1 mooi doelpunt en iedereen is ineens fan van hem?
Ik kan wel tig redenen geven om hem niet te halen.
Zo goed voetbalde hij niet,
Zijn karakter deugt niet helemaal, type speler dat na 1 wedstrijd al denkt kans te maken op een transfer na een team als Chelsea, Man utd, Arsenal of Liverpool.
Na die eerste wedstrijd ineens met zo'n hoofdbandje in zijn haar, deed me denken aan Ronaldinho die in 2006 een hoofdbandje droeg tegenover een sponsorbedrag van 1 miljoen euro. Dat gaat al nergens over.
Hele tijd rondkijken naar de camera voor, tijdens en na de wedstrijd. Ik wil een linksbuiten die voetbalt, niet een die camera geil is.
En nog meer fratsen.

04-08-2010 11:13

vinniedm +0

hoezo 1 mooi doelpunt jij hebt zeker alleen maar het wk gekeken ,met zijn snelheid zou het best goed kunnen komen

04-08-2010 11:16

Superarie +0

oja.. dus het word een gokje.. als je een gokje wilt, kan je beter chielini proberen.. DAN heb je een GOK! :D:D

04-08-2010 11:17

vinniedm +0

ik de voetballerij is alles een gok

04-08-2010 11:21

Mark10 +1073

Aissati plus 2 miljoen voor Mertens. Aissati is een een Utrechter en die van Someren is een groot fan van Aissati dus proberen kan altijd. Al denk ik dat het niet haalbaar is. Denk ik dat Mertens de enige op de nederlandse velden is die het nivo aan kan (Ja ook jongens als Lens en Ruiz maar die zijn helemaal niet haalbaar)

04-08-2010 11:05

BRAMHOUTEN +3813

Dat is toch geen deal. Ik denk dat Ajax dan 2 mln erbij moet hebben van Utrecht i.p.v. andersom. Aissati is echt wel veel beter dan Dries. Zet Aissati op de plek van Dries Mertens bij Utrecht en hij speelt veel beter. Bij Utrecht hoeft Dries helemaal niks te doen, kan lekker vrij ballen, de andere 10 spelers spelen in dienst van Dries Mertens. Dus dat is absoluut geen vergelijking. Waarom denk je dat Aissati zo goed was bij Twente? omdat hij lekker een vrije rol had. Bij Ajax hebben ze die positie niet, iedereen moet zich aan zijn taken houden. Dus daarom kunnen spelers als Aisatti en Suljemani niet uitblinken, terwijl het gewoon hele goede voetballers zijn, echter hebben ze beiden 1 probleem. Ze kunnen niet met hun taken die ze van de trainer krijgen omgaan. Bij ajax heeft alleen Suarez een vrije rol.

04-08-2010 11:26

DeraileD +0

Geen Slory svp... Zie hier wat Mario Been van Slory vond/vind: http://www.fcupdate.org/voetbalnieuws/138486/been-slory-had-geen-uithoudingsvermogen/

04-08-2010 11:04

Superarie +0

Sinds wanneer gaan wij vragen om de mening van een feijenoord-trainer?

04-08-2010 11:06

Superarie +0

Maar zoals eerder al gezegt.. Slory is transfervrij.. als wisselspeler..? why not?

Ik bedoel.. als we leonardo proberen.. amrabat proberen... pff....

04-08-2010 10:56

M1GGY25 +0

amrabat toch veel beter dan leo, maar beerens toch beter dan amrabat

04-08-2010 10:54

Mark10 +1073

Ik denk ook dat Dries Mertens de beste optie binnen Nederland is.
Maar denk ik ook gelijk daarbij dat je voor hem diep in de buidel moet of hij moet een transfer bedrag in zijn contract hebben staan.
Maar als hij komt word ik echt heel blij.

04-08-2010 10:53

AFCA19 +0

Ik vond dries mertens ook goed spelen en riep ook meteen dat hij naar ajax moest komen maar speelt dries niet alleen goed omdat hij bij utrecht speelt? je moet ook kijken naar hoe utrecht speelt. En dat is met een sterk middenveld en dan mulenga voorin die bagger speelt maar wel de ballen voor dries vasthoud en kaatst. Ik zou dries ook wel bij ajax willen zien maar hij is zeker geen garantie als je kijkt naar sulejmani, leo en kennedy die de laaste jaren zijn gehaald. Buitenspelers spelen vaak goed omdat ze in een bepaalde omgeving spelen. Daarom kun je beter een speler zelf opleiden. Een pedro bij barca speelt goed omdat hij weet wat barca wilt en weet wat het publiek wilt. Als hij naar chelsea zou gaan zou het een andere speler worden. Hij zou veel meer balletjes terugleggen omdat je bang bent dat wanneer je iets fout doet het publiek je niet meer moet. En wanneer het fout gaat bij de club krijg jij de schuld. Ik noem een voorbeeld binnen ajax, charisteas moest weg omdat hij gewoon bagger was, urby een eigen jeugdspeler was ook heel bagger in zijn begin periode. Maar speelt nu ook al aardig wat seizoen en is heel belangrijk geweest.

04-08-2010 11:04

deeps +0

Slim man, weer zon dwerg op het middenveld!!!

04-08-2010 11:12

DennyvdSar +0

Wat kijkt ajax naar zo een.. why not beerens dan? en loopt er in de eu of kleine landjes geen talentje rond dan?

04-08-2010 10:47

Superarie +0

ik denk niet dat Ajax nog eens 5 miljoen op wil hoesten.. :D het gaf de vorige keer al zoveel problemen..! al vind ik Beerens ook de allerbeste optie binnen NL op de rechterflank! en ik vind dat de beste bij ajax moeten spelen.. :)

04-08-2010 10:55

M1GGY25 +0

beerens heeft volgens mij pas bijgetekend en zal wel te duur zijn. Want op dit moment is beerens een van de beste rechtsbuitens in NL

04-08-2010 10:55

AFCA19 +0

doe maar niet...hij praat te veel en komt voetballend bovendien te kort voor ajax

04-08-2010 10:43

Jacco73 +0

Helemaal gelijk, afcalegend. Ik lees overal dat Ajax Leonardo had afgedankt, maar dat is allerminst waar. Hij kon blijven. Hij hoopte zelf op een buitenlandse transfer, zeker na zijn successen in de European Legeua. Dat schoot toen niet op, waardoor hij bij NAC uitkwam.
Ik vind het jammer dat het niet doorgaat. Hij laat je hart toch sneller kloppen.

04-08-2010 10:14

Jacco73 +0

Als Ajax zo graag een snelle buitenspeler wil halen is Slory dan nog een optie?
Waar is hij eigenlijk en is hij al definitief als 'te slecht' bevonden?

04-08-2010 10:07

JBxxx +549

Speelt bij West Bromwich albion wordt daar te licht bevonden altijd reserve! Ook veel geblesseerd.

04-08-2010 10:36

Superarie +0

Dat is me oude klasgenoot ;) maar ik denk dat hij beter zou passen in een counterploeg.. hoewel ik dacht ook van rommedahl dacht! kan het altijd proberen.. hij is tenslotte transfervrij!

04-08-2010 10:40

atouba +0

jammer zou goede speler voor ajax zijn. ajax had hem toen ook gewoon meoten halen inplaats van sulejmani had je ook meer dan 15 miljoen gescheeld !

04-08-2010 09:56

BarKoh +0

owja, hebben we t een tijd niet over gehad! Sulejmani maar weer ff afkraken. Jij stond zeker vooraan met lovende woorden toen Mickey werd gehaald of niet? Zeuren of Micky en de naam Atouba hebben.. Ironisch?

04-08-2010 10:06

djaxax1 +0

Dries Mertens !!

Dat zou een goede vervanger zijn voor Rommedahl en kan zowel links als rechtbuiten spelen..

ach, zal ook wel een prijskaartje aan hangen wat Ajax niet wil / kan betalen

04-08-2010 09:54

JBxxx +549

Dat denk ik ook! Maar idd vind dat echt een Superoptie geweldig jong talent met snelheid,passeerbewegingen en een afmaker. Ook oog voor medespelers. En als belg nederlandstalig en snel aanpasbaar.

04-08-2010 10:38

dasultra +0

We hoeven hem serieus niet, er is wel wat beters dan hem.

04-08-2010 09:51

riordan +7

ja , ik las ook over die ruil tussen aissati en amrabat. Bron is de PSV watcher van VI. Ik weet alleen niet of nou PSV of Ajax daar niet mee akkoord ging

04-08-2010 09:46

riordan +7

Bron is de PSV watcher van VI.

maar dan in een later twitterbericht

04-08-2010 09:55

Robertjan +2

En daar hebben we weer een ex Ajaxspeler. Volgens mij hebben ze alleen een lijstje met spelers die ooit bij Ajax hebben gespeeld. Erg creatief hoor

04-08-2010 09:39

hindriks1987 +0

Ik heb uit zeer betrouwbare bron gehoord dat ajax en psv in zeer gevorderde onderhandelingen zijn over een ruil van ismail aissati en nordin amrabat!

04-08-2010 09:30

BarKoh +0

Dat is goeie ruil, denk ik. Al vind ik amrabat weinig, het is beter om een vleugelspeler te hebben als een middenvelder waarvan we er al veel hebben.

04-08-2010 09:33

CheckYoSelf +1

grapjas ga maar verder slapen. amrabat is de eredivisie niet eens waardig

04-08-2010 09:44

dasultra +0

Juist wel het is juist andersom.

04-08-2010 09:52

Raiko +1

Amrabat speelde ooit al eens bij Ajax...

04-08-2010 09:09

$joran$ +0

ik weet niet ajax kan hem gebruiken als rechtbuiten want psv doet er niets mee toch

04-08-2010 08:57

BarKoh +0

in hem zie ik helemaal nix.

04-08-2010 08:48

daslogisch +1

Dankzij t geniale voetbalinzicht van de Regt voetbalt hij net als een Elia, Boussoufa en Lens (en vdWiel ook bijna) niet nog steeds bij Ajax. Wat een waardeloze kerel is dat zeg, ken niemand die zoveel blunders heeft gemaakt namens Ajax en toch niet met pek en veren Amsterdam is uitgejaagd als deze stumperd..

04-08-2010 08:10

Balgobind +1

Ik ben door m afgetest henny de regt wat een drama zeg

04-08-2010 08:35

daslogisch +1

Welk jaar was dat?? Ben zelf niet zo goed geweest dat ik door hem afgetest kon worden :), maar weet genoeg van hem. Echt zon type drammer die geilt op t respect dat hij afdwingt bij die jonkies.. Echt een waardeloze jeugdtrainer die vergeten is dat zijn doel is de beste talenten te stimuleren en binnen Ajax te houden, ipv legercommandant mogen spelen..
Als je de opleiding echt beter wil maken (wat absoluut kan en eigenlijk noodzakelijk is) is duidelijk waar te beginnen.. De Regt is absoluut een hele zwakkemaar kwalijke schakel binnen Ajax..

04-08-2010 09:38

mecano +0

ja, het is allemaal AJAX-onwaardig...jongens uit eigen jeugd op jonge leeftijd laten gaan om ze later terug te willen halen...
En dan t verhaal Leonardo...vorig jaar laten gaan naar NAC en nu weer terug willen halen..pfft...wat een selectiebeleid...

04-08-2010 09:40

w86 +9466

Geval Leonardo heb je gelijk, als je die nu terug gaat halen zet je jezelf heel hard voor lul.

Maar andere spelers zijn in de jeugd gewoon weggestuurd om disciplinaire redenen, niet om hun voetbalkwaliteiten. Elia heeft dat zelf toegegeven dat hij terecht is weggestuurd. Kan Ajax in dat geval dus heel weinig aan doen.

04-08-2010 10:06

afcalegend +40

mag ik over leo even zeggen dat ze die wel een contract hebben aan geboden vorig jaar maar dat hij zelf niet wilde bijtekenen

04-08-2010 10:10

Gerbenvg +0

lekker makkelijk jij. in de jeugdopleiding moesten ze weg door mentaliteits problemen. niet dat ze niet konden voetballen. ze hebben zich ergens anders alsnog verbeterd. dat kan ook is jammer. er zijn ook talenten die beter waren dan die jongens.(kijk naar de onder de " teams van oranje die tijd. elia is pas op zijn 22e echt beter geworden(bij twente) van der wiel is(mede door blessures) ook geen echte jong oranje klant geweest.

04-08-2010 10:19

Jan-Willem +0

hij is nu toch weg hoop ik

04-08-2010 11:21

micky +1

Wat moeten we daar nu mee?

04-08-2010 07:43

Mark10 +1073

Wel aardige speler.
Maar ze hadden eind vorig seizoen gewoon moeten opletten en de beste versie van type voetballer moeten nemen.
LENS is zijn naam, wilde zelf graag terug naar ajax.
Bij AZ kosten de spelers niet veel(zie transferbedrag mounir)

04-08-2010 07:30

Zantman +8

Ik weet niet of je het weet, maar het geld is op. Daarnaast was er nog geen sprake van dat rommedahl zou vertrekken en een vervanger dus niet benodigd was.

Ajax heeft momenteel geen liquide middelen meer en kunnen dus geen transfersom betalen.

04-08-2010 08:12

Mark10 +1073

Ik zeg ook niet dat ze niet moeten kopen.
Ik zeg alleen als ze type spelers als amrabat willen hebben hadden ze voor LENS moeten gaan.
Daarnaast zeg ik dat spelers van Az dit jaar niet veel kosten en dat je hoogst waarschijnlijk wel voor Amrabat(Psv speler) in de buidel moet.

04-08-2010 08:48

Jan-Willem +0

hoeveel kostte mounir en heeft iemand een live stream vanuit buitenland?????

04-08-2010 11:21
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.