'Ajax moet Suarez verkopen'

door AFCAKampen 163

'Ajax moet Suarez verkopen'

door AFCAKampen 163

Laatst geüpdatet

Voetbal International meldt dat de Amsterdammers in het eerste half jaar een verlies hebben geleden van tien miljoen euro en dat dit bedrag aan het einde van de rit wel eens zou kunnen oplopen tot dertig miljoen. De club zou daarom genoodzaakt om een goed bod op bijvoorbeeld Luis Suárez te accepteren.

De tegenvallende financiele resultaten komen vooral door het opnieuw mislopen van de Champions League. De inkomsten uit de Europa League waren fors minder dan begroot, waardoor Ajax nu in de problemen zit.

Wanneer Ajax ook volgend seizoen de Champions League misloopt, zal de club steeds dieper in de schulden komen te zitten. De begroting valt simpelweg niet te dichten met de inkomsten uit de Europa League, waardoor de prijzen van de seizoenskaarten omhoog zullen gaan. Bovendien moet Ajax interessante voorstellen voor spelers als Suárez accepteren.

De hoofdstedelingen willen de uitgaven terugdringen door lagere salarissen te gaan betalen. Dit vormt momenteel een probleem bij de contractonderhandelingen van bijvoorbeeld Urby Emanuelson en Christian Eriksen, die graag willen bijtekenen maar vooralsnog geen akkoord hebben bereikt met Ajax. Een langer verblijf van Marko Pantelic lijkt helemaal ondenkbaar.

Lees meer over:
Plaats reactie

faab +0

dat kan niet verkoop dan rommehdal en kennedy dan heb je het geld ook of 2 andere

16-03-2010 20:25

3kruissies +0

gewoon puur gelul van de snor, van 10 mil naar 30 miljoen in een half jaar.? door wat.? gewoon stemmingmakerij, ze zijn bang dat ajax nog de titel pakt en hoopt zo onrust te stoken. Iets wat ze al een tijd niet gelukt is. :)

16-03-2010 19:52

Paul +57

Hoe kan je nu onverwachts een begrotingstekort van 30 miljoen hebben???? Of het bestuur heeft de boel voorgelogen of ze zijn zo incompetabel dat ze maar een amateurvereniging gaan besturen.

16-03-2010 19:47

brullie +7046

Onzin! Pantelic geen contract verlenging misschien? Wieleart eruit en we houden een jaar salaris voor Louis over! ...

16-03-2010 19:18

hoornsejood +0

Wuppie had een komma moet plaatsen!

16-03-2010 19:02

harm +0

dat wil ik niet dat suarez weg gaat hij moet tot 2014 blijven

16-03-2010 19:01

notski76 +0

Nou dan zal het ook wel niet gebeuren he,met zo een krachtige uitspraak

16-03-2010 20:14

DOPEBOYsGAME +1

wat wuppie bedoelde en verkeerd over komt op jullie is: flikker maar op! we verkopen Suarez niet!! Suarez voor altijd!!

ik hoop ook echt dat ze met dit team kunnen gaan bouwen maar als we hiervoor niet zo'n SLECHT aankoopbeleid hadden gehad dan kon dit ook maar ben er bang voor :( hopen op wonderen en dat we ajax zo weer elke week mogen bewonderen met het trotse Amsterdamse voetbal! JODEN (L)

16-03-2010 18:38

Cwyfenn +0

'k hoop niet dat die weg gaat man...

16-03-2010 17:31

Ifpimc +0

laat snor maar zwetsen

16-03-2010 17:03

afcaslb80 +1466

Arrogante snor!
Ajax is de enige club die dat roddel blaadje enigzins nog verkoopbaar maakt en als Ajax alleen nog maar positief nieuws toont, dan zorgt deze arrogante brull snor ervoor om dat op maandag-avond ff om te zetten naar negatief. Want dat verkoopt beter voor de woensdag.

16-03-2010 16:53

AFCA37 +12

Lul niet zo slap want als ajax europa veroverd net als in 95 en 96 verkoopt de vi ook heel goed. Ajax is altijd goed voor verkoop van vi goed of slecht nieuws

16-03-2010 16:57

AFCA37 +12

Geloof die snor nou maar. Iedereen loopt maar te brullen over snor maar Ajax zit in zwaar weer. En laat wel wezen ik hoop dat ie blijft luis maar als je 40 milj kan pakken moet je dat doen!!!! het zal wel ff k... zijn maar er komt echt wel een nieuwe. En Ajax is groot geworden met spelers uit jeugd en hier en daar klein aankoopje en misch is stiekem wel heel goed die situatie met geld want kan ajax is weer doen waar altijd goed in was gewoon uit jeugd!! Zou zeggen maak van de nood een deugd en laten we niet janken om luis dat komt ook wel weer ok.

16-03-2010 16:30

rickert +0

Als je begin jaren 90 bedoeld met groot worden uit eigen jeugd dan heb je gelijk. 40 miljoen voor suarez zie ik eigenlijk niet gebeuren. Ik vraag me überhaupt af of suarez wel goed kan draaien in andere competites.

16-03-2010 16:49

AFCA37 +12

Nou beste man niet alleen jaren 90 hoor ook jaren 80 kan ik er wel 10 opnoemen het is gewoon altijd zo geweest jeugd met 3ervaren jongens erbij. Vergeet niet in 95 was ook allemaal gok met die jonkies. Ajax moet stoppen met achterlijke aankopen en van die dure jongens kijk naar real madrid lig uit cl met dat gekochte elftal die leren het ook nooit want de meeste wedstrijden zijn te erg om te kijken met real

16-03-2010 16:56

rickert +0

Ik geef je ook helemaal gelijk, begrijp mee niet verkeerd. Ik noemde maar een voorbeeld op. Ik haat clubs en beleidsvoerders die denken dat een kampioenschap gekocht kan worden.

16-03-2010 16:59

Gabri1964 +0

ja dag moeten we de snor nu nog echt geloven ik denk dat zijn blad een verlies lijdt van enkele tonnen en nu gaat iedereen door zo'n gerucht zijn bladje kopen

16-03-2010 16:00

rickert +0

ik lees de VI, maar niet vanwege vage roddels over een club. Dus weet niet of die verkooptruc opgaat. Het is geen prive of story

16-03-2010 17:27

Quintenajax +1

Ajax moet nu eigenlijk kampioen worden.
Als we Cl spelen hebben we weer veel geld binnen.
Alle overbodige spelers moeten weg en de betere spelers moeten lange contracten krijgen!

16-03-2010 15:17

Cello +52979 moderator

En verder loopt iedereen maar te roepen dat we de C L inmoeten, wat ook ik vind hoor, maar dat dan de financiele problemen er niet meer zijn. Maar dat is onzin. Wordt je kampioen, ben je automatisch geplaatst en betekent dit een instapbonus in CL van rond de 10 miljoen en misschien verder gaande de poulefase nog eens zo'n bedrag. Dat is 20 miljoen. Verder begroten dan de poulefase zal men niet doen normaal gesproken. Had je dat bedrag er dit jaar extra bij gehad, zelfs dan had je, als je Derksen zijn cijfers van 30 miljoen neemt...nog altijd 10 miljoen verlies gedraaid!.

16-03-2010 14:56

Cello +52979 moderator

Verder dient een begroting te kloppen en wordt deze ook door accountants gecontrolleerd en geaccordeerd. En wanneer een directie te veel en te grote financiele risiko's zouden nemen, waar in godsnaam heb je dan een raad van commissarissen voor, die hen dient te controleren?.

16-03-2010 14:43

benny +0

Wat een gelul dit weer.

16-03-2010 14:41

mathieu1988 +910

Voetbal International moet vanwege enorme boycot actie onder ajacieden hun algemeen directeur aka SNOR, Derksen, per direct op non-actief stellen. Zijn voornamelijk negatieve en niet ondergronde nieuwsberichten lijken de doorslag te geven. Het groot aantal ajacieden wat lid is van Voetbal International, is het spuugzat en eisen een schadeclaim wat volgens Suarez kan oplopen tot 2,25 miljoen. Stay tuned!

16-03-2010 14:37

Cello +52979 moderator

Met het nieuws en vooral dan de geruchten zoals Derksen ze brengt kan je niet veel. Dan moet ie ook met oorzaken komen lijkt me en die hoor je niet echt. Zo ver lijken dus zijn bronnen niet te gaan. Halverwege het seizoen had men 9,9 miljoen tekort. In het tweede half jaar zou daar nog maar liefst 20 miljoen bijkomen?. Waar komen de tegenvallers vandaan a 30 miljoen?. Op een begroting van 65 miljoen?. Ruwweg 1 speler verkocht (Vermaelen) 2 aangekocht (De Zeeuw en Lodeiro). Deze transfers vallen tegen elkaar weg ongeveer. Atouba en Pantelic kwamen zonder transfersom maar kosten een salaris, die in de begroting zijn meegenomen mag je aannemen. Evenals dat het bedrag dat jaarlijks wordt afgeschreven bekend is en in de begroting is meegenomen wat ook geen verrassing is. Kwa inkomsten zijn er geen sponsoren weggelopen, zit het stadion wekelijks vol en overwinter je in Europa. De inkomsten uit Europees verband vielen wel tegen, want Uefa betaalt achteraf minder uit, echter dit zou een bedrag van rond de 3 a 4 miljoen zijn wat men mis loopt. Waar beste vrienden, waar valt/ vallen de tegenvallers te noteren, die men niet heeft voorzien?. Bij de melding van halverwege een verlies van 9.9 miljoen, zijn de directieleden gaan snijden in de kosten, door o.a. spelers te verhuren, etc. Waar komt dan ineens de extra tegenvaller van maar liefst 20 miljoen vandaann in het tweede half jaar, waar De Snor het over heeft?.

16-03-2010 14:26

swag +0

Die plukt hij onder zijn snor vandaan zodat hij meer blaadjes verkoopt en meer pageviews heeft op zn site.

16-03-2010 15:35

Starkoo +367

Hahaha de snor is steed met groot onzin bezig, worden we 1 of 2 is er niks aan de hand! Verlies heeft elke voetbal club kijk maar naar Real Madrid!

16-03-2010 19:24

dasultra +0

Jack Tuyp ging toch ook naar Ajax haha wat onzin de VI.
Wat een afgezaagt programma is dat toch geworden, ze praten amper over de topper van afgelopen weekend.
Het enigste wat je hoort is negatief nieuws nooit hoor je is, van Jol doet het uitstekend

16-03-2010 14:09

casper +0

Dat zeide ze voor de winterstop ook maar toen is het ook niet gebeurt...
Als Suarez wil blijven laat ajax hem ook blijven.

16-03-2010 14:02

rickert +0

ajax had nooit de beurs op moeten gaan, al een decennium lang wanbeleid.

16-03-2010 13:36

OnkelXXX +0

Uit betrouwbare bron (binnen VI) weet ik dat de meeste betrouwbare bronnen niet zo betrouwbaar zijn...

16-03-2010 13:15

TheNakker +0

welke bron snorremans, de koffie jufvrouw ??

16-03-2010 13:13

AFCA19 +0

elke maandag en vrijdag hoor je dat suarez verkocht moet worden...wie kan nog herinneren dat die snor zei dat suarez in de winterstop zou vertrekken...nou hij is er nog hoor.

16-03-2010 12:41

RafaelvdVaart +0

Ach joh het gaat gewoon weer is te goed met Ajax. Dan valt er niks meer te zeiken op het spel en gaat ie maar hiermee beginnen om onrust te stoken. Een tijdje terug kwam die nog met hele andere cijfers aankakken.

16-03-2010 12:00

Warrior +1

Johan Derksen, de Hummy van Tonnekreek van de voetbalpers. Zijn blad gaat steeds meer op een roddelblad lijken. Zoveel mogelijk mensen en clubs onderuit halen, en je hoort nooit iets positiefs. Tis net paparazzi...als er niet gebeurt wat hij wil, probeert hij ze zwart te maken.

16-03-2010 11:51

Betske +0

Ik denk ook niet dat het zo erg is. De salarissen zijn te hoog.
Maar contracten van Ogararu en Luque (grote contracten) lopen al af.
Verder zou ik andere grootverdieners die niet veel spelen wegdoen. Ik denk hier aan Gabri (nuttig maar te duur voor een wisselspeler), Kennedy, Wielaert, Bruno Silva, Atouba, Sno, Oleguer en Cvitanich. Je hebt dan heus nog wel wat ruimte voor Urby een acceptabele aanbieding te doen. En eventueel Pantelic een degelijk bod te doen.

16-03-2010 11:03

TheNakker +0

Yep, en dat is de grootste oorzaak van het kwaliteitsverlies dat je elk jaar krijgt, het verplicht moeten verkopen om de begroting sluitend te krijgen.
Ik hoorde De Snor weer roepen dat Ajax dit seizoen 30 miljoen verlies zal gaan leiden als er niet snel spelers verkocht gaan worden
(De Snor verkondigt wel vaker onzinverhalen maar dit zou zomaar kunnen). Het verlangde salaris van Eriksen die waarschijnlijk niet betaald kan worden, Suárez die verplicht verkocht moet worden, een Emanuelson die zelfs een salarisverlaging is aangeboden;
...Het zijn allemaal voorboden van een noodzakelijke sanering.

Het wordt dus een must om CL en een kampioenschap te halen dit jaar.
Alleen dat helpt AFCA uit deze situatie.

16-03-2010 10:40

pannakong +0

Het viel mij op dat VI erg positief was gister over Ajax. Leuk om te zien, want dat is natuurlijk wel eens anders. Maar je kan natuurlijk ook moeilijk negatief zijn als je PSV met 4-1 wegblaast

16-03-2010 10:32

Zomaareenfan +0

Ach dat Ajax wat geld te kort komt is al lang bekend. De financiele man heeft al eerder aangegeven dat Ajax een uitgiftepatroon heeft van een vereniging die in de Champions leage speelt maar dat zelf de laatste jaren niet gehaald heeft. Klasse dat het bij de club zo rustig is en de prestaties goed zijn.
Voor Derksen en consorte simpel om er weer een verhaal rond te bedenken voor de VI (=Verzonnen Informatie). Ook gisteren overwegend negatief. De goede zaken wil men niet bespreken (bijvoorbeeld Anita die een grote inbreng had bij twee doelpunten en ook een bal van de lijn haalde). Wel twee lullige momenten uitgebreid laten zien waarbij een verdediger de bal niet goed raakte.

16-03-2010 10:26

nimrodi +110

Ja, ik geloof Johan Derksen wel. We leven ook al jarenlang op te grote voet. We gaan er ieder jaar weer van uit dat we Champions League halen en toch doen we het nooit. Dat betekent dat je verlies blijft leiden. Dat doen we ook al jaren maar dat wordt steeds gemaskeerd doordat we onze beste spelers verkopen. Afgelopen jaren hebben Sneijder, Babel, Huntelaar en Vermaelen dat gat gevuld. Zolang Ajax geen Champions League speelt draaien we gewoon dik verlies. Komend jaar moeten we dus een boel spelers kwijt zien te raken en gvd eindelijk een keer die centen van de Champions League binnen tikken.

16-03-2010 10:01

Dennizzz +313

Waarom per se Suarez? Ze kunnen ook Emanuelson en van der Wiel verkopen, die zou ook veel kunnen opleveren of eventueel Enoh, Stekelenburg die tijdens het WK in actie komen. Suarez zou ik proberen te houden. Eerst naar andere spelers kijken, als Ajax per se geld nodig heeft. En als 'we' de champions league halen zal verkoop waarschijnlijk niet eens nodig zijn!

16-03-2010 09:57

ajax47 +0

trouwens waar komen al die schulden vandaan...
kunnen niet alleen door spelers komen tocht??
maar ze hebben achter elkaar sneijder van der vaart babel huntelaar verkocht
en alleen maar aisatti en sulejmani met flinke kosten binnen gehaald....
maar ik kan niet geloven dat het alleen salarissen zijn

16-03-2010 09:44

Jan1958 +0

Net als bij elk ander bedrijf zitten de hoogste kosten in de personeelskosten.
Als je daarom een selectie hebt die veel te groot is en die allemaal een pittig salaris ontvangen elke maand dan ben je snel door je budget heen.

16-03-2010 13:31

ajax47 +0

ja gods dat snap ik maar waar is al dat geld van die miljoenen tranfers gebleven en 12.5 per jaar van aegon en weet ik veel wat ze allemaal kosten binnen halen maar 30 mil is overdreven

16-03-2010 14:25

Eastwood +0

Ach welja, Ajax is op ramkoers om zich serieus met de titelstrijd te gaan bemoeien en Johan Derksen moet weer onrust stoken en ieder negatief strohalmpje aangrijpen om ons de grond in te boren. Kan er nu nooit eens een positief woord over Ajax tussen die snorharen naar buiten komen? Irritant is dat toch.

16-03-2010 09:39

ajax47 +0

Manucharyan!
niet verkopen... als je kijkt bij agovv tuurlijk lager niveua maar hij speelt goed hoor 6 doelpunten in zijn laatste 5 wedstrijden en nog jong zou ik wel terug bij ajax willen zien als opvolger van pantelic want iedereen zeikt dat hij niks kan vind je het gek als je blessure hebt van 2 jaar??

en ik bedoel hij is pas 22....

16-03-2010 09:34

ajax47 +0

niet zo druk maken het is vaak gelul bij vi op tv....

als je kijkt lullen ze meer dan dat het hard bewijs is...
maar lees eens goed HET ZOU WEL EENS...

dusja rustig aan en we komen er wel...

16-03-2010 09:30

Raydo +1523

Wat een stemmingmakerij zeg. Het is al LANG bekend dat Ajax met een nieuwe strategie bezig is om de kosten te drukken. Het enige 'nieuwe' is de insinuatie dat Suarez misschien verkocht zal worden. Maar feit is dat een verkoop van Suarez altijd in de lucht hangt.

Je hoeft geen Nostradamus te zijn om te kunnen voorspellen dat er op een gegeven moment een grote club met een enorme zak geld komt voor Suarez, en dat Ajax zo'n bod niet kan weigeren. Dat is een bruut feit en dat gaat al jáááren zo met Ajax' topspelers.

16-03-2010 09:30

Sweetlake79 +0

Het zou wel eens fijn zijn wanneer Ajax zelf ook eens een reactie geeft. Week in week uit is het hetzelfde met de snor. Laat Ajax nou eens en voor altijd deze verhalen uit de wereld helpen en de snor een levenslang stadionverbod van Ajax geven.

16-03-2010 08:17

YID +165

Als beursgenoteerd bedrijf ga je niet constant reageren op zulke verhalen.

16-03-2010 09:37

Sweetlake79 +0

Nee mee eens. Maar ergens kan je best eens een korte reactie geven.

16-03-2010 12:12

herreman +47

Het lukt mijheer de azijnpisser inderdaad weer om veel mensen over de rooie te krijgen , het is zijn hoop dat Ajax zoveel verlies gaat lijden.De snor kan echt niks positief over Ajax uit zijn bek krijgen kijk maar hoe hij weer reageerde toen Hans zij dat ie het hakje van Pantelic slim vond lekker negeren die stakker!

16-03-2010 08:06

BRAMHOUTEN +3813

Derksen is een journalist van niks. Hij vergeet dat Ajax een beursgenoteerd bedrijf is, dus alle cijfers zijn openbaar. Tussentijds maken ze nooit geen cijfers op en dat wordt nooit via via bekend gemaakt, omdat dat niet mag. Hij probeerd een beetje onrust te stoken, alleen lukt dat hem niet. Beetje Jammer, maar Ajax gaat gewoon door, door naar de 3e ster op het shirt

16-03-2010 08:03

Robinjo1988 +1

Derksen probeert weer onrust te stoken vervelend mannetje,

Gisteren had hij ook geen goed woord over voor pantelic en urby.

16-03-2010 07:59

URBYEMANUELSON +0

net of pantelic goed is

16-03-2010 08:02

Robinjo1988 +1

Beter dan derksen denkt. Als je zegt dat dat hakbal maar mazzel was en dat hij het deed uit wanhoop omdat hij dat duel anders zou verliezen dan snap je er toch weinig van.

Maar ga jij maar lekker die hypocriet verdedigen.

16-03-2010 08:13

RoodWit +62

Net alsof Pantelic die bal per toeval aannam en hem per ongeluk met de hak panklaar in de voeten van Emanuelson speelde.

Pantelic had tijdens deze 3 a 4 seconden geen enkel overzicht en wist niet waar Emanuelson zich bevond. Sterker nog Pantelic wist helemaal niet waar hij mee bezig was. Pantelic deed het uit wanhoop en voor hem liep het allemaal goed af.

Geloof je hetzelf? Alles zat in die actie, bluff, overzicht, frivoliteit, arrogantie, klasse. 2 Pisveeërs het bos in gestuurd en het resulteerde in een goal.

Pantelic is een spits, als hij deze actie maakt(assist) en hij prikt een bal netjes in de touwen dan heeft hij het in mijn ogen als spits goed gedaan.

16-03-2010 08:40

JTD +0

Inderdaad. Goal deed me denken aan de 1-1 van Juve bij ons, waar wij het bos in werden gestuurd.
Actie van Pantelic was geniaal.

16-03-2010 09:26

Jaimy26 +1

Het slaat gewoon nergens op. Eerst hadden we een gat van 3 miljoen in onze begroting, toen werd het 10 miljoen. Maar nu wordt er door Derksen beweerd dat die schuld in de begroting van dit jaar 30 miljoen is. Dat lijkt me gewoon onmogelijk.

16-03-2010 07:29

YID +165

Inderdaad, tegenvallende inkomsten in de Europa League waardoor er 20 miljoen extra verlies wordt geleden?! Regelrechte bullshit! Als je de Europa League wint, verdien je nog geen moer.

16-03-2010 07:45

Rho1980 +1499

Zijn allemaal speculaties en gebasseerd op EVENTUELE prognose. Wat als? Misschien dat? Waarschijnlijk wordt? Het is gewoon stemmingmakerij. Ja tuurlijk hebben we geen volle clubkas, maar lijkt me sterk dat Ajax "in ene" een giga schuld heeft. We hebben verdorie afgelopen seizoen mega contracten gesloten met Adidas en Aegon en nu hebben we geen ene cent meer.
Tis in ieder geval mooi dat we van Luque af zijn en dat er nog wat contracten aflopen en jongens verkocht zullen worden. Bij een 1e of 2e plek blijven Suarez en Emanuelson gewoon zitten waar zij zijn. Op naar de CL....!!!!

16-03-2010 07:56

amsterdam1985 +0

Ajax had 10 miljoen verlies geleden maar dat wil toch niet zeggen dat ze ook schulden hebben? Volgens mij hadden ze voor dit seizoen gewoon een positief saldo anders kan je inderdaad geen budget hebben van 65 miljoen ofzo dus wat hier allemaal gezegd wordt klopt geen ene reet van...Als ik zelf 100 euro heb en maak op een dag 10 euro verlies...Dan houdt ik nog steeds 90 euro over

16-03-2010 06:23

MPeters666 +0

Aissati, Atouba, Kennedy, Ogararu, Wielaert, Sno en Luque zijn spelers waar ze eerst eens van af moeten zien te komen.

Cvitanich kan daar ook nog bij, maar hoeft van mij niet als eerste weg mocht hij niet verkocht worden aan die Mexicanen.

16-03-2010 00:56

Mano +1

aissati hoeft van mij niet.

16-03-2010 01:02

RicoChet +0

die snor moet is ze bek houden over ajax en op ze gare NEC letten hahahaha
want hun doet het zo goed hahahaha never !!!

ajax moet gewoon doorgaan waarmee we bezig zijn
jonge talenten opleiden en/of halen en daar je winst op maken en dan komt alles goed
als we dit jaar niet kampioen worden dan zijn we het zeker volgend jaar en daarom moet luis blijven iets wat hij zelf ook nog ongeveer 2 jaar wilt doen want hij wilt de absolute top behalen niet op de bank zitten dus we hoeven ons niet druk te maken

AJAX OUWE !!!

16-03-2010 00:55

RoodWit +62

Dat wij dit jaar financieel in de rode cijfers zouden eindigen wisten wij al een tijd. Dhr.Derksen loopt wel op de feiten vooruit, het seizoen is nog geen eens voorbij en hij loopt al voorspellingen te doen alsof hij Yomanda zelf is.

Dat Suarez verkocht zou kunnen worden is ook open deuren intrappen. Dit allemaal is een simpel rekensommetje. Daar tegenover kan je ook zetten: volgend jaar, minder spelers op de loonlijst, contracten die aflopen. Dit soort maatregelen kan Ajax ook helpen om volgend seizoen in de groene cijfers te eindigen. En daarbij, ik herhaal het nog een keer: Het seizoen is nog niet afgelopen, het kampioenschap is nog in zicht en met maar 1 punt achter op PSV is de 2e plek ook zeer makkelijk te bemachtigen (2e plek ticket voor de vooronde CL, wat dan ook weer geld genereert.

Kortom, veelste vroeg om dit soort statements te maken.

16-03-2010 00:29

wilyha +2

wel eens dat zeg genoeg

15-03-2010 23:59

nimrodi +110

Ja, ik geloof Johan Derksen wel. We leven ook al jarenlang op te grote voet. We gaan er ieder jaar weer van uit dat we Champions League halen en toch doen we het nooit. Dat betekent dat je verlies blijft leiden. Dat doen we ook al jaren maar dat wordt steeds gemaskeerd doordat we onze beste spelers verkopen. Afgelopen jaren hebben Sneijder, Babel, Huntelaar en Vermaelen dat gat gevuld. Zolang Ajax geen Champions League speelt draaien we gewoon dik verlies. Komend jaar moeten we dus een boel spelers kwijt zien te raken en gvd eindelijk een keer die centen van de Champions League binnen tikken.

15-03-2010 23:57

Japerrr +0

en kan die johan Derksen is ophouden met onrust stoken.

15-03-2010 23:50

swag +0

nee want zo krijgt hij veel meer pageviews en veel hogere verkoopcijfers

16-03-2010 06:44

ajax_20 +0

het is wel bijzonder dat suarez meer doelpunten hebt gemaakt dan heel vitesse bij elkaar en even veel als sparta voel in eens op

15-03-2010 23:47
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.