'Ajax heeft bod gedaan op Beerens'

door Mees 294

'Ajax heeft bod gedaan op Beerens'

door Mees 294

Laatst geüpdatet

Jack van Gelder heeft zondagavond in het sportprogramma Studio Voetbal gemeld dat Ajax een bod heeft uitgebracht op Roy Beerens. Ajax is nog altijd op zoek naar een opvolger van de vertrokken Dennis Rommedahl. Beerens debuteerde afgelopen woensdag voor het Nederlands Elftal.

Volgens van Gelder is ook FC Twente geïnteresseerd in de rechtsbuiten van SC Heerenveen. (foto: Orangepictures.nl)

Lees meer over:
Plaats reactie

mitch-eltje +0

Hoeveel hebben ze geboden??

17-08-2010 01:39

bert0s410 +1

Het is een beetje te stil!

16-08-2010 21:46

herman +0

dit bericht is onzin

16-08-2010 21:20

BullAFCA +0

geloof er eigenlijk vrij weinig van, je kunt geen salaris voor mido betalen, maar wel miljoenen voor beerens.. lijkt me niet:)

16-08-2010 20:00

dmscholten +0

zoals je leest bij bijzaken en geruchten heeft van der aat gezegt dat mido geen salaris kost voor het eerste jaar...

16-08-2010 20:15

BullAFCA +0

precies, ajax betaald zelfs geen salaris, omdat er geen geld is, dat zegt vd aat ook.. lijkt me niet dat ze dan wel 6 mil voor beerens

16-08-2010 20:37

BRAMHOUTEN +3813

A.u.b. Geen kut voetballers van Utrecht kopen. Arrogant mannetje en van zulke spelers hebben we er zelf al genoeg lopen geef gewoon die jonge gasten uit de jeugd een kans

16-08-2010 19:19

PauloS +0

Ik zie het volgende gebeuren:

De nieuwe Georgische eigenaar van Vitesse is van plan allerlei spelers uit de Oostblok landen te halen. Daar spelen natuurlijk de zaakwaarnemers weer een grote rol in. En zullen dus mensen als Lemic ook weer worden gelinkt aan Vitesse. Laten we hopen dat Vitesse dan Sulejmani aantrekt voor een mooi bedrag. Iedereen blij.

16-08-2010 18:40

langestefan23 +0

laat komen laat komen
suarez mounir beerens

16-08-2010 17:02

A.F.C.A.BOBJE +0

hoe komen we in gods naam aan dat geld maar zie hem graag in ons mooi rood wit spelen

16-08-2010 16:52

Hypnotizer25 +0

hoe betrouwbaar is ajax1.nl?
http://ajax1.nl/content/het-orakel-margammor

volgens deze gast heeft ajax helemaal geen interesse in beerens

lees het maar ff

16-08-2010 16:06

AFCA! +0

Het staat hier wel maar ik zie het op geen een andere voetbalsite staan???:O

16-08-2010 15:28

trainerdv +2

Ik snap die hype rond Mertens niet, beetje de waan van de dag als het aan mij lligt. Vorig jaar hadden we de kans, toen ging hij naar de Eredivisie. Ajax kon em bijna gratis ophalen maar deed het niet. Nu gewoon accepteren dat hij bij Utrecht speelt. Mertens was vorig jaar redelijk. Vergeet niet dat hij slechts sporadisch goed was. En wat betredt Beerens een beetje hetzelfde verhaal al heb je daar een beter beeld van. Wel een Ajax type qua speler, maar zal denk ik niet goed in de groep liggen.

16-08-2010 15:22

RicoChet +0

DRIES MERTENS MOET AJAX HALEN !!!

16-08-2010 14:52

wilyha +2

ajax moet dries mertens halen toch

16-08-2010 15:10

djaxax1 +0

jij bent wel heel optimistisch...

is Dries zo rijk dat hij heel Ajax kan halen ?

16-08-2010 15:22

jdvp1987 +9

waarom wel bieden op beerens en niet op mertens??? die jongen kan op beide flanken uit de voeten en zou eventueel met el hamdaoui en suarez een geweldige aanval kunnen vormen... die jongen is creatief en kan met relatief weinig ruimte een mooie aanval creeeren. heb hem zondag weer zien spelen maar geen verdediger die hem vatten kan.

16-08-2010 14:36

Jan1958 +0

Ik ben het 1000 % met je eens. Als je in de top wil meedraaien dan moet je risico's nemen en goede beslisingen.
Ik vind Beerens wel een goede voetballer maar Mertens heft meer creativiteit en kan inderdaad op beide flanken uit de voeten.
Ajax wordt eens wakker en geef de supporters nu eens wat ze al jaren willen.

16-08-2010 14:54

djaxax1 +0

Wie zegt dat Ajax niet op hem biedt en dit geheim blijft ?
Ajax wil nog steeds een flankspeler.

Dries Mertens zei gisteravond in studio sport ook dat hij van nietst wist en vanmorgen stond in de papieren editie van de telegraaf dat dij met zijn zaakwaarnemer om de tafel zat.

16-08-2010 15:24

pimp +493

Matige voetballer en bovendien wordt hij geen basisspeler, aangezien Suarez op zijn positie staat. Ik zie veel liever Driesje Mertens komen!

16-08-2010 14:32

vanreenen +10314

Wat jullie over het hoofd zien, is dat het jaarsalarius van Micky 2 miljoen euro per jaar is. Dus als hij een jaartje bij H'veen gaat spelen, zal H'veen ook een gedeelte van zijn salaris overnemen. Daarnaast is H'veen de enige financieel gezonde club in de Eredivisie. Deze gezondheid heeft Ajax betaald!! Derhalve is Beerens op dit moment van meer waarde voor Ajax dan Micky die niet samen in één elftal kan spelen met Louis. Tenminste volgens Jol.

16-08-2010 14:06

Robertjan +2

Waarom is de transfermarkt nog open?? Dit verpest de hele competitie! Aan het eind gaat het om een paar punten die in de eerste maand misschien wel verspeeld zijn door onrust van de transfermarkt. Waarom???

16-08-2010 14:03

vooraltijdjood +0

NIET DOEN!!!!!!!!
AUB NIET DOEN!

16-08-2010 13:47

ArieB +1

http://ajax1.nl/content/het-orakel-margammor
ga je overstappen margammor?

16-08-2010 13:11

Margammor +0

Ik heb nu al spijt.

16-08-2010 14:10

Zwanenburg +0

Ik heb liever Mertens van Utrecht...bij psv hebben ze hem toch laten gaan..die zijn toch ook niet gek. Het lijkt wel of Ajax alle afgekeurde Psv'ers opkoopt, Aisaiti Ooijer en nu dan Beerens

16-08-2010 12:35

Litmanen1983 +1

Volgens mij zijn er ook genoeg jongens uit de AJAX opleiding die later bij een andere club zijn doorgebroken, zoals Elia...

Zou het een uitstekende aankoop vinden! Die jongen is pas 22 & heeft alles wat een buitenspeler moet hebben, en dat zijn nou juist kwaliteiten die in deze selectie ontbreken!

16-08-2010 13:01

Ajaxjajax +0

ajax zoekt een buitenspeler dat is mertens niet

16-08-2010 13:41

Jimmy +0

Ajax heeft volgens Jack van Gelder in Studio Voetbal vanavond bij de Friese club zelfs al een ,,officieel bod'' uitgebracht op de neo-international. Mogelijk wordt Miralem Sulejmani betrokken in een deal met Beerens. De Servische aanvaller zou dan in Heerenveen terugkeren bij zijn oude club, die hem ruim twee jaar geleden voor ruim zestien miljoen euro aan Ajax verkocht.

In AD

16-08-2010 12:19

Litmanen1983 +1

Zou Beerens een uitstekende keuze vinden!!!

Deze jongen heeft snelheid, een actie, een goede voorzet & kan een goal maken...

Hij heeft de potentie om nog verder te groeien, en een echte buitenspeler, hetgeen bij ons in de selectie ontbreekt! Hoop dat we hem binnen kunnen halen, kunnen we zeer veel plezier aan beleven & zal zeer polulair bij het publiek worden, daarvan ben ik overtuigd...

16-08-2010 12:14

Kaos +1

Alsjeblieft zeg, kan die dikke van Gelder niet op de boot naar Groenland gezet worden

16-08-2010 12:00

Robertjan +2

6 miljoen. Waar halen ze die vandaan? Ik geloof er niets van. Van Gelder moet eerst zelf dit gerucht toetsen voordat hij dit aan een miljoen kijkers doorgeeft.

16-08-2010 11:49

Margammor +0

Ik heb maar even geinformeerd wat de strategie is rondom een last minute verrassende interesse in Suarez.

Het enige door het bestuur van Ajax en Jol onderkende risico in de huidige selectie tot de sluittermijn 30 augustus is een last minute superbod op Suarez (en Stekelenburg). Het minimum voor Suarez is vastgesteld op 35 mio en Ajax heeft een lijstje van clubs (7) die dat zouden kunnen betalen en waarvan Suarez zelf niet direct een negatief gevoel bij heeft. Suarez zelf wil eigenlijk alleen maar naar Barcelona.

Als er officiele interesse gaat komen voor Suarez en Ajax kan zelf nog schakelen op de transfermarkt, dan zouden Mertens, Beerens en Mido vervangingsaankopen zijn om het verlies van Suarez op te vangen.

Als de transfer laat gaat komen, dan wil Ajax alleen meewerken als deze club ook aan een ruil/verhuur voor Suarez wil meewerken en 1 a 2 kwalitatief hoogwaardige vervangers kan leveren uit hun selectie. Zelfs hier is een lijstje van spelers van.

16-08-2010 11:28

ArieB +1

toch weer teleurstellend dat ze niet een toptalent uit het buitenland halen als suarez vertrekt. mertens en beerens zie ik nooit het niveau halen van suarez.

doek de scouting maar op want ze kopen toch alleen maar binnen nederland. echt triest eigenlijk

16-08-2010 11:37

Margammor +0

Klopt. Ik denk dan dat ze dat zien als last minute haalbare transfers, die dan te betalen zijn en ook snel realiseerbaar door wat met de geldbuidel te zwaaien (dan is er ook geld).

Stel: Suarez gaat voor 35 mio, Beerens kost 6 en Mertens 5 (Mido is gratis), dan hou je 24 mio over. 10 mio naar de financiele sanering en dan kan je voor 14 mio gaan speuren met de scoutinglijstjes naar een tweetal talenten voor de toekomst.

Ik ben het niet altijd eens met wat er bij Ajax soms allemaal gebeurd, maar gek zijn ze ook niet en ook niet dom. Er zit in ieder geval momenteel wat meer doordacht beleid achter dan vroeger.

16-08-2010 12:02

JordyAjax11 +0

Misschien willen ze gewoon graag buitenspelers, die de Nederlandse taal beheersen en bij hun eigen club ook in het Ajax-4-3-3-systeem spelen (iets wat Utrecht en Heerenveen op het moment namelijk doen).
Snap je punt wel, ben het er ook wel mee eens. Denk alleen dat dit hun gedachtegang is.

16-08-2010 12:04

Joots +0

Ik geloof helemaal niets van dit bericht

16-08-2010 10:44

glob +230

hahahaha, ja die man ken ik toevallig ook. Hij maait het gras.

16-08-2010 12:00

AFCA19 +0

wedden dat het gewoon iemand was die baat heeft bij een transfer van beerens en toevallig jack van gelder kent. En daarom heeft gezegd dat ajax een bod heeft gedaan want iedereen weet dat als ajax interesse heeft dat het wel een goede speler moet zijn. Dus eindstand gaat hij gewoon naar het buitenland en heeft iemand een dikke provisie.

16-08-2010 11:33

bootje410 +0

ik zij het je
ik had gelijk gezegd waarom we geen beerens kopen
en nu hupsekee

16-08-2010 10:34

ArieB +1

Margammor: weet je ook nog iets over Jol? Is de interesse van Aston Villa serieus en heeft Jol er wel oren naar?

16-08-2010 10:17

Margammor +0

Dat weten ze ook bij Ajax niet. Ajax wil Jol momenteel helemaal niet kwijt en als er een club gaat komen, dan is de afkoopsom bepaald op 8 mio GBP geloof ik. Als Jol zelf wil (wat ik persoonlijk wel denk) en AV is bereid om 8 mio GBP te betalen... wie weet.

16-08-2010 10:20

T to the M +0

Nou de Ridder komt dus in ieder geval niet, nou maar hopen dat Mido wel komt.

16-08-2010 10:03

Margammor +0

Mini update dan maar van wat ik dit weekend heb gehoord:

De Ridder is op dit moment volkomen buiten beeld. Mido is nog wel in beeld, maar alleen als hij echt niks gaat kosten. De deal rondom Leonardo draaide rond Blind als ruil, maar is daardoor van de baan (Eerst de CL afwachten). Het Beerens verhaal is echt complete onzin.

Ajax is wel aan het praten met een tweetal topclubs over een eventuele ruil rondom Sulejmani. Dit zou dan een pure ruil betekenen voor 1 jaar, op basis van vergelijkbare salariskosten.

Alle posts hier rondom verkopen zijn aardig.... maar niemand wil momenteel Oleguer (enorm hoog salaris ook), Aisatti (die zijn ze al bijna vergeten), Sno (geen interesse van clubs), Wielaert (wel interesse, maar hij wil geen salaris inleveren) en Sulejmani (Ajax gaat Sulejmani niet verkopen als ze niet een substantieel deel van de 16,25 mio terug kunnen krijgen, dan liever een jaar ergens laten rijpen).

16-08-2010 09:58

FWAjacied +3899

Met topclubs bedoel je dan Europese topclubs? Het lijkt me sterk dat Ajax Sulejmani gaat verhuren aan pak hem beet PSV of Twente. En wat voor speler wil Ajax dan in de ruil betrekken?

16-08-2010 10:01

Margammor +0

Ja, geen Nederlandse clubs uiteraard. Ajax zou dan een vergelijkbare vleugelspeler terug willen hebben, dus of een "wat gerijpt" jong talent in opkomst dan wel een topspeler die op een tweede plan is geraakt. Mocht dit lukken (en gegeven het salaris van Sulejmani) dan zou dit best wel een bekende speler kunnen worden.

16-08-2010 10:14

Ajaxciedddd +0

Ik zie liever Mertens komen maar die Beerens is ook geen verkeerde speler hoor!! Het is een echt rechtsbuiten met een goede voorzet!! En ajax heeft weinig speler die een pracht voorzet kan geven!! Dus als die komt zou ik als ajax zijnde zo spelen:::
Stekelenburg, Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Emanuelson, De Zeeuw, De Jong, Enoh, Beerens, El Hamdaoui, Suarez!!!

16-08-2010 09:53

THLZRD +0

Duidelijk een gevalletje, gebrek aan voetbalkennis.

Beerens met mertens vergelijken. Compleet andere voetballers en andere posities.

16-08-2010 10:00

Mano +1

ik vind van niet. Mertens kan zowel links als rechts op de vleugel. Hij heeft de snelheid, cross en diepgang van een vleugelspeler, en het overzicht en techniek van een nummer 10. Mertens heeft ook een prachtig schot, Beerens rent alleen langs de zijlijn als een renpaard ala rommedahl. Bovendien, kan Mertens zich veel beter uit dichtbezette situaties redden, want bij Ajax sowieso nodig is. Beerens heeft een heel veel met ruimte nodig.

16-08-2010 10:41

sbcobra +54

Op het moment dat de beoogde transfer van Bryan Ruiz naar FC Sevilla werkelijkheid wordt, heeft FC Twente zijn pijlen gericht op Roy Beerens. De vleugelaanvaller van SC Heerenveen staat bovenaan het lijstje van opvolgers. Beerens heeft een vaste afkoopsom in zijn contract staan, die naar verluidt rond de zes miljoen euro ligt. Als Ruiz wordt verkocht, wil FC Twente zich op meerdere posities versterken. Voor de middenveldpositie is Willem Janssen van Roda JC nog steeds een belangrijke kandidaat

16-08-2010 09:38

djaxax1 +0

FC tukkers willen Beerens ook kopen indien Ruiz verkocht wordt.
t voordeel van hun is dat ze dan een zak met geld hebben en t makkelijker kunnen besteden dan Ajax..

Met Suarez op rechts, is het dan niet zonde om een basisspeler als Beerens op de bank te zetten achter Suarez (die bijna alles zal spelen indien hij niet geschorst is) ?

Zie nog altijd liever Mertens van Utrecht

16-08-2010 09:37

Margammor +0

Onzin. Kan uit betrouwbare melden dat Ajax geen bod heeft uitgebracht op Beerens. Ajax heeft a) geen geld b) nog niks substantieels verkocht c) nu het salaris van Sulejmani weer terug en d) Suarez op rechts en e) Josefzoon als derde alternatief achter bijv Eriksen.

Beerens gaat niet eens weg onder de 8 mio, en dat heeft Ajax simpelweg niet eens.

16-08-2010 09:31

djaxax1 +0

En als Ajax Sulejmani inzet als "ruilmiddel", wat de laatste geruchten zijn ?

16-08-2010 09:32

FWAjacied +3899

Ik geloof je helemaal. Alleen mensen die goede bronnen hebben bij Ajax, kunnen zeggen dat Ooijer naar Ajax toe komt. Ieder ander zou nooit aan deze optie gedacht hebben.
Speelt er ondertussen nog iets bij Ajax qua transfers? Interesse voor overbodige spelers?

16-08-2010 09:45

benny +0

Ik geloof hier echt geen reet van, maar het zou wel mooi nieuws zijn. Volgens mij is er al honderdduizend keer gezegd dat er geen geld is, bovendien logeert Sulejmani ook weer in Amsterdam en dan kan Ajax opeens wel 5-6 miljoen + plus salaris neertellen voor Beerens?!

16-08-2010 09:24

WesleyC +0

Ik denk dat ie wel een basisplek zou kunnen halen, misschien suarez als valse linksbuiten, naar binnen trekken... en beerens als
echte rechtsbuiten plaatsen, achterlijn halen en voorgeven die bal..

16-08-2010 09:22

arnoldthe +1

:s... Ze hebben geneens geld. Moet Ajax Failliet gaan ofzo? Jozefszoon deed het ook best goed. Mooie voorzet! Voor zijn eerste wedstrijd.

16-08-2010 09:12

Ruben72 +0

Tegen een matig Vitesse met veel jeugd spelers.
Ja mooi maar die gasten zijn nog niet goed genoeg voor de c/l

16-08-2010 09:14

djaxax1 +0

Of kampioen worden en punten / euro's pakken in de CL en volgend seizoen enkele spelers verkopen

16-08-2010 09:33

myway25 +2451

We moeten helemaal niet meer investeren.
De talenten die komen er ook.

En met el hamdaoui en suarez heb je toppers in huis voorin.
We moeten ons nu zorgen maken over onze verdediging.

Zelfs het middenveld draait niet.
Wordt weinig gewonnen op het middenveld.
De slag op het middenveld werd vorig jaar vaak gewonnen.

Als je nu gaat investeren in beerens dan ben je kansloos bezig.

16-08-2010 09:05

soccerdj +0

Vreemd he dat het niet goed gaat op het middenveld, de Zeeuw die nog niet op zijn scherpst speelt en Enoh geldt eigenlijk hetzelfde sinds na het WK. Valt me alleen in de verdediging op dat de spelonderbrekingen in het strafschop kansloos zijn. Vertongen en Alderweireld moeten harder en strakker het duel aangaan. Tegen Kiev ga je echt keihard onderuit zo..

16-08-2010 09:21

soccerdj +0

Vreemd he dat het niet goed gaat op het middenveld, de Zeeuw die nog niet op zijn scherpst speelt en Enoh geldt eigenlijk hetzelfde sinds na het WK. Valt me alleen in de verdediging op dat de spelonderbrekingen in het strafschop kansloos zijn. Vertongen en Alderweireld moeten harder en strakker het duel aangaan. Tegen Kiev ga je echt keihard onderuit zo..

16-08-2010 09:22

Raiko +1

Waar is het beleid van Ajax gebleven? Ze zouden tegen geen dure spelers meer kopen, maar gaan voor jong talent? Met Beerens haal je weer een speler binnen die kan floppen en 5 a 6 miljoen moet kosten.

16-08-2010 08:54

marnic +0

wie wou jij uit de jeugd daar de kans geven? Josefzoon? die jonge heeft net zijn debuut gemaakt kan aardig ballen maar daar kom je er europees (nog)niet mee. En wij maar zeuren om die champions league logisch dat we hem dan niet gaan spelen he?

16-08-2010 08:57

ELPISTOLERO +3

Ben het volledig met je eens. Plus dat wanneer hij zou komen, je een deel van het elftal weer moet omgooien. Opnieuw is de enige reden die ik me kan bedenken dat men toch denkt dat Luis vertrekt, anders zie ik er echt niets in.

16-08-2010 09:01

Skollie +0

Bod op Beerens, terwijl er geen geld is???
Dan zal er wel iemand een transfer gaan maken...want Beerens ga je echt niet voor minder dan 5 milj krijgen denk ik...had vorig jaar toch nog verlengd?

16-08-2010 08:54

CheckYoSelf +1

Ik zie liever Mertens op links, maar dat is mijn mening.

16-08-2010 08:49

Bo0tinh0 +0

Nee ben het met je eens! Suarez rendeert beter op rechts en mertens is in vorm op het moment en laat al sinds hij bij utrecht speelt een constant niveau zien...

16-08-2010 08:59

arnoldthe +1

Jesus, jullie zijn volgens mij net zo dom als het ajax bestuur! Mertens kost in deze vorm snel al 8 mil. AJAX HEEFT GEEN GELD!!!
Ajax gaat helemaal niks meer kopen, liever 3e of 4e plaats als failliet!

16-08-2010 09:14

sbcobra +54

Goed bezig ajax
hij is zeker gevaarlijk en beter als de ridder.
jammer dat mertens te duur is..

16-08-2010 08:44

rnbplaya1984 +0

Als dit waarheid is, snap ik niet waar we mee bezig zijn. Beerens speelde 2 seizoenen geleden nog goed. Afgelopen seizoen was het drama en ook nu speelt hij matig...Houdt geen bal vast! Laten ze liever het geld in de zak houden...

16-08-2010 08:40

Vranzie +1457

Hij blijkt al vanaf de voorbereiding de sterren van de hemel te spelen en in top-vorm te zijn.

16-08-2010 08:46

Vranzie +1457

Kijk hier word ik blij van. Heb het vaak geroepen dan ik in Beerens een echte AJACIED zie en ben wel weg van zijn spel. Leuke aanvullling en zeker een versterking. Hopen dat het ook echt waar is en ze tot een transfer kunnen komen.

Wat is jullie mening?

16-08-2010 08:37

ELPISTOLERO +3

Hoe wil je dan precies gaan spelen, wie ga je eruit halen voor Beerens?

Vind het opzich wel een goeie speler en zou ook best bij Ajax passen, maar zie op dit moment niet zo 1-2-3 een plek voor hem.

16-08-2010 08:39

Bo0tinh0 +0

Nou je zou Suarez naar links kunnen verplaatsen.. en beerens op Rechts of hem vanaf links laten komen, Kan Anita er ook eindelijk uit en Urby weer back zetten

16-08-2010 08:48

ELPISTOLERO +3

Wat gaan we ermee doen? Op links zetten? Of hopen ze nog op een vertrek van Luis ofzo?

16-08-2010 08:34

wilmer +0

vd wiel gaat niet weg hij speelt als een krant denk je echt dat hij weg gaat !
het is toch wel duidelijk dat er maar 2 spelers boven uitsteken Suarez en Steek !

16-08-2010 07:47

glob +230

Het mooiste zou zijn dat Urby verkocht wordt en dat we voor dat geld Beerens kunnen halen. Zou echt een geweldige deal van Ajax zijn, maar waarschijnlijk te mooi om waar te wezen.

16-08-2010 07:41

Talentelink +0

Dat wat mooi en logisch is, dat doet het bestuur nou juist niet. Snap je?

16-08-2010 07:52

glob +230

nee, ik snap er niks van. ;-)

16-08-2010 07:59

Mark10 +1073

Ik begreep van 1 van de jeugdtrainers binnen ajax, dat Ajax een bod "gaat" doen op Beerens en geinformeerd heeft naar de vraagprijs van Mertens en nog 1 speler in buitenland. Omdat toch 1 van de grote jongens vertrekt! Ik moet eerlijk zeggen dat hij niet aangeeft om welke speler het gaat, maar mijn gevoel gaat het om vd Wiel.

16-08-2010 07:09

ajaxiwan +0

ff off topic:
ik lees net op wiki dat ajax (wanneer cham. league is gehaald) nog 2.250.000 euro extra moet betalen. klopt dit? (of alleen als hij speelt)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Oleguer_Presas_Renom
Oleguer werd op 16 juli 2008 gecontracteerd door Ajax en tekende tot en met de zomer van 2011.[1] Oleguer kostte Ajax 3 miljoen. Wanneer Ajax in de eerstvolgende drie jaar UEFA Champions League bereikt, ontvangt FC Barcelona nog eens 2.250.000 euro extra.

16-08-2010 02:42

Meesmuijres +0

Owja dat zou best kunnen dat je gelijk hebt

16-08-2010 02:49

elpresidente +2

Gadverdamme !! Dat is waar ook.

16-08-2010 03:40

kella +1042

Het zou best kunnen dat beerens wordt betaald met de afkoopsom van de Gebroeders Jol

16-08-2010 02:38

Ajaxhunterz +0

Wanneer heeft JvG het gemeld dan? Ze hebben het alleen over Twente gehad (dat die geintereseerd zijn in Beerens) en niet over Ajax... Of mankeerd er iets aan mijn oren???

16-08-2010 01:39

ddkz +0

Hij zei het echt op het aller aller laatst net voor de eindtune

16-08-2010 01:40

boye04 +0

Het was de laatste zin die hij zei.

16-08-2010 01:42

Ajaxhunterz +0

Thanks to U en ddkz.

16-08-2010 01:43
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.