[Update] 'Ajax biedt na Copa América op Pavón'

door Jesse ter Haar 43

[Update] 'Ajax biedt na Copa América op Pavón'

door Jesse ter Haar 43

Laatst geüpdatet

Volgens Mike Verweij heeft Henk Veldmate, hoofd scouting van Ajax, vorige week een gesprek gehad met het management van Cristian Pavón. De verslaggever verwacht echter nog niets concreets en daarbij zou Ajax hem niet als eerste optie zien.

'Henk Veldmate heeft met het management van Pavon gezeten', meent Verweij tijdens de Kick-off podcast van De Telegraaf. 'Naar wat ik begreep, is hij op dit moment nog niet de eerste keus. Ik denk dat het een aftastende fase is, waarin alle mogelijkheden in kaart worden gebracht, maar hij is zeker een serieuze optie.'

'Hij is een geweldige speler', komt de journalist verder te spreken over de Argentijn. 'Op weg naar het WK had hij een prijskaartje van veertig miljoen om zijn nek. Op het WK heeft hij niet goed gepresteerd en daarna is hij geblesseerd geraakt. Nu is hij ineens wel haalbaar. Als hij weer het niveau haalt van voor dat WK, dan zou hij een enorme versterking kunnen zijn.'

Martin Ødegaard

Een andere naam die regelmatig in één adem genoemd wordt met Ajax is die van Martin Ødegaard. De Noor blinkt regelmatig uit bij Vitesse, maar Verweij verwacht hem na de zomer niet in Amsterdam. 'Ødegaard heeft het stempel: te slap. Een type Johnsen, die het ook niet maakte bij Ajax. Misschien dat Overmars na het gelijkspel van Vitesse wel genegen is hem te halen, maar ik denk dat hij deze kant niet op komt.'

Alexander Isak

Tot slot komt Verweij te spreken over Alexander Isak, de huurling van Borussia Dortmund. 'Ajax had hem ook op de radar, maar toen hij zeventien jaar was, betaalde Dortmund er al bijna negen miljoen euro voor. Ik denk dat hij niet in de Eredivisie is te houden en dat Dortmund hem zeker niet aan Ajax zal willen verkopen.'

Update - 22.00 uur (19 april 2019) - 'Ajax biedt na Copa América op Pavón'

Ajax zal na de Copa América een bod gaan uitbrengen op Cristian Pavón, zo beweert TNT Sports. Op 14 juni zal het toernooi starten, waarna op 7 juli de finale plaatsvindt. Tegen die tijd, waarna de zomerse transferperiode dus al geopend is, zou Marc Overmars dus van plan zijn een bod uit te brengen op de buitenspeler. Nicolás Burdisso, sportief directeur van Boca Juniors, zou er al van op de hoogte gebracht zijn.

Denk jij dat Donny van de Beek scoort en Ajax wint van FC Groningen? Zet dan in en krijg 3,25 keer je inzet terug!

Lees meer over:
Plaats reactie

OntlastendeMiddenvelder +1987

Zucht, journalisten... Vinden jullie dit zelf logisch klinken?
- Waarom zou Ajax aankondigen dat ze van plan zijn een bod uit te brengen?
- Waarom zou dat bod ná de Copa komen en niet ervóór, als met dat eerste de kans toeneemt dat Pavons transferwaarde zo hard stijgt dat hij buiten ons bereik komt?

20-04-2019 16:01

JesperOlsen74 +1

Thanx! Spaart mij een reactie. Wat 'n complete onzin dit verhaal.

20-04-2019 16:12

martijndepro +268

Pavon wordt al jaren benoemd, maar zit nog steeds in Argentinie.

Is dit een groeibriljant in FM/OSM of zo? Als ie na al die jaren hype nog steeds niet in aanmerking komt voor een transfer en de geruchten het sterkst spelen rondom Ajax, dan zou ik hier m'n vingers niet snel aan branden.

Natuurlijk geen inhoudelijke analyse, dat laat ik aan de kenners die wekelijks Argentijns voetbal kijken en daarbij speciaal op Pavon letten over. Oftewel, de scouts op de loonlijst van Ajax. Gevoelsmatig is dit voor mij persoonlijk iig een no go.

Helemaal voor dit soort bedragen moeten het absolute zekerheidjes zijn. Zoals dus Tadic en Blind.

20-04-2019 10:55

milan-jantje +2838

Als dit waar is zeker goed nieuws wereld speler. Na zijn blessure nog niet heel veel laten zien maar dat komt voor de prijs nu wel goed uit. Maar zou wel zsm proberen niet na de Copa want speelt hij daar weer om zijn echte niveau ben je kansloos. Qua concurrentie en transfersom die ondanks het vele geld niet gaan betalen als Ajax zijnde.

20-04-2019 10:00

Bobbaasje +3

Pavon, Alvarez, Barkas en Mitrovic.

20-04-2019 08:42

PJSM +0

Ik zeg doen

20-04-2019 09:16

milan-jantje +2838

Doen en dan eventueel nog Anthony, Soucek of Olmo erbij doen.

20-04-2019 10:01

Sampaoli +39261

Pavon, Alvarez, Ödegaard en Shabani.

20-04-2019 10:13

TontoKarnaggel +42546

Ja, doe deze maar

20-04-2019 10:35

Stamhoofd +11548

Salsa, tequila, corazon

20-04-2019 10:40

Godenzoon24 +15384

Is Pedrinho al uit beeld? Was vorig jaat nog nr 1 keus toch?

20-04-2019 08:23

Sampaoli +39261

Geweldige speler, maar mist nog een beetje rendement en is verschrikkelijk duur.

20-04-2019 10:13

ErikAjax1983 +717

Ik weet het niet met deze speler. Als hij echt zo goed was zou hij toch al ergens in de zuid europese subtop gespeeld hebben?!

20-04-2019 07:05

DannTheDon020 +40

Tagliafico ook toch???

20-04-2019 07:06

Catenaccio +2760

Idd . Hij is al 23. De topclubs halen zo’n jongen als hij 18 is. Grote twijfel of is het om Nico tevreden te stellen?

20-04-2019 08:07

MK77 +6101

Zoals Tadic ;)

20-04-2019 08:37

MH1988 +75

En tagliafico en sanchez..

20-04-2019 09:16

X-RaY +3

Ik heb die naam al zovaak horen vallen hier ben benieuwd. Vond em afgelopen WK een van de weinige die goed speelde bij Argentinië. Snel en technisch, zijn toch een paar goede eigenschappen die hij zeer zeker bezit wat ik zo gezien heb op het WK.

Moet wel wat kosten zeker?

20-04-2019 01:14

ETM +3

Ik had juist t tegenovergestelde. Idd omdat zn naam steeds opduikt op fora, extra op gelet,, en hij viel mij tegen. Speelde erg voorspelbaar.
Maar anderzijds ook maar een momentopname, nog jong en onder de hoogspanning van een WK, binnen een Argentinie met issues..

20-04-2019 04:35

Ozymandias +159568

Pavón komt het beste tot zijn recht in een rol als rechtsbuiten die veelvuldig loopacties maakt door het "kanaal" tussen de linkercentrale verdediger en linksback. Neres doet dat bij Ajax ook regelmatig maar Pavón doet het vaker en leunt ook meer op dat aspect van zijn spel. Neres is namelijk beter in de combinatie in de kleine ruimte en voegt dus meer toe aan het spel van Ajax dan Pavón zou kunnen. Toch denk ik dat Pavón als hij op de juiste manier gebruikt wordt een geweldige speler voor Ajax zou zijn. Hij is goed in één tegen één situaties, heeft een goede dribbel, heeft een goede lage teruggetrokken voorzet en beschikt over scorend vermogen. Pavón is qua type niet de ideale buitenspeler voor Ajax maar iemand met zo veel kwaliteit zal bij Ajax altijd slagen, wat voor een type ze ook zijn. Ik zou Pavón alleen kopen als hij voor een bedrag van tussen de 20 en 25 miljoen euro te koop is. Gezien zijn recente verleden met blessures zit er namelijk zeker wel een risico aan hem.

20-04-2019 00:22

Cello +52979 moderator

Maar wat denk je?. Is het goed om te wachten tot na de Copa America met de kans dat ie goed speelt en dus weer duurder wordt (misschien wel weer te duur)?. Of dat je dan beter nu kan toeslaan, nu hij relatief goedkoper is dan wat hij eerder moest kosten (naar verluid rond de 40mio) ten tijde van het WK?.

20-04-2019 00:44

Ozymandias +159568

Ik denk niet dat Boca Juniors hem voor de Copa America zal verkopen. Zijn marktwaarde is momenteel namelijk laag doordat hij sinds zijn blessure uit vorm is. Als hij op de Copa America slecht speelt zal zijn marktwaarde niet echt verder kunnen dalen maar als hij goed speelt kunnen ze misschien weer 40 miljoen euro vragen. Ik denk dat hij voor Ajax dus alleen haalbaar is als hij een slechte Copa America speelt of nauwelijks in actie komt.

20-04-2019 00:56

Gecko +3

Ajax betaalt geen 40 miljoen. Goed geschreven
Top

20-04-2019 13:40

Cello +52979 moderator

Ik weet, deze mededelingen van Verweij vallen onder 'geruchten', maar toch.....
Ik weet totaal niet of Pavon wel een goede speler is voor de manier waarop wij doorgaans spelen, echter....wanneer je het nieuws gevolgd hebt en weet dat rond de afgelopen WK (mede door de prestatie's van Pavon) deze speler rond de 40 mio moest kosten, maar dat daarna door blessures en terugval zijn transferwaarde sterk is gedaald dan moet je zeker afwachten tot na de Copa America, waar hij eventueel door een goed toernooi zijn transferwaarde weer hoog heeft opgeschroefd.
Speelt ie een goed toernooi, dan weet je dat ie ALweer onhaalbaar is. Dan kan je beter toeslaan voordat dat toernooi begint.

Maar los van dat alles vraag ik me af of hij wel een speler is die in ons systeem uit de voeten kan?. Is hij niet meer een spits voor 4=4=2?.

19-04-2019 23:20

Persian07 +47

Is leandro trossard van Genk niks voor ons? Is echt een behendige buitenspeler en doet me een beetje denken aan Hazard.... Ik zie hem echt als een versterking!!

19-04-2019 23:16

AFCA-B93 +5488

Waarom zou je pas na de Copa een bod doen met het risico dat hij zichzelf daar in de kijker van grotere clubs speelt of waardoor hij een hoger prijskaartje krijgt?

19-04-2019 23:16

Vertonghen +15

Dat past dan weer niet bij het vroegtijdig op orde hebben van de selectie.
Ik geloof eigenlijk niet meer zo in de Pavon transfer, bovendien heeft hij echt een slecht jaar gehad...
Maar de vraag of hij terug op het oude niveau komt.

19-04-2019 23:15

Bramzel +3568

Schijnt ook een bod te zijn gedaan van 8 miljoen dollar op Edson Alvarez door zowel Ajax als PSV.

Edit: sorry normaal ben ik wel van de bronvermelding deze keer vergeten, maar als je op twitter kijkt melden verschillende Mexicaanse media het.

19-04-2019 23:03

Bramzel +3568

Excuses hierboven aangepast. Weet ook niet in hoeverre het betrouwbaar is vandaar dat ik ook ‘schijnt’ heb getypt.

19-04-2019 23:32

ajaxwestland09 +29038

Davy propper geen aanwinst voor ons ?

19-04-2019 22:45

mvm18781 +599

Ik denk dat mensen Pavón schromelijk overschatten. Degenen van jullie die Spaans spreken moeten maar eens opzoeken wat Argentijnse fans over hem zeggen. Dat is voornamelijk dat hij al drie jaar lang geen vooruitgang boekt, veel te wisselvallig is, en dat hij te blessuregevoelig is.

Natuurlijk zegt de mening van fans niet alles, maar het meestal wel een redelijk goede graadmeter. Over Tagliafico waren de Argentijnen bijvoorbeeld al lyrisch voordat hij naar Ajax vertrok.

19-04-2019 22:36

AjaxDaniel +14527

Ik zie liever Groeneveld komen

19-04-2019 22:44

mistermiyagi +7

Gelul, tagliafico was te licht bevonden bij een Betis en keerde later terug naar Argentinië.
Tagliafico heeft zich optimaal ontwikkeld bij een Ajax en heeft wat bagage opgedaan in Argentinië.

Tagliafico is een werkpaard, zal nooit in de basis komen bij een topclub.
Dat hij het zo goed doet en misschien wel boven zichzelf uitstijgt is super knap.

19-04-2019 22:46

MosesD +14690

Is natuurlijk een beetje onzin om een heel ander type speler erbij te halen. Nico moet het o.a. hebben van een uitstekende vechtersmentaliteit. Buiten dat kan hij natuurlijk ook goed voetballen (met een werkpaard doe je hem schromelijk tekort). Pavon kan dat ook, maar is uitermate flegmatiek (hoort ook eerder bij een buitenspeler dan verdediger). En het is zoals mvm terecht opmerkt, dat Pavon al een tijd 'stilstaat'. Werd al op jonge leeftijd gehyped. Bij Ajax hebben ook de nodige jonge jongens enorm zitten hypen en uiteindelijk viel het tegen. Voor zoveel geld heb ik mijn twijfels over Pavon. Ik ken de Zuid Amerikaanse markt niet, maar ik vind Vargas een speler waar ik meer vertrouwen in heb. Heeft een enorme drive, geweldige actie en heeft een goed overzicht. Lijkt gewoon erg op Neres, ook qua postuur. Ik vrees dat Neres gaat vertrekken, een soort van kopie daarvan zou van harte welkom zijn wat mij betreft.

19-04-2019 23:15

Oliveira +0

We hebben ook nog die Afrikaanse buitenspeler, de nog geen minuut heeft gespeeld, is hij al gepasseerd?

19-04-2019 22:34

ajaxwestland09 +29038

Bande bedoel je nog niet wedstrijd fit

19-04-2019 22:43

BrandjeXL +81

We hebben een Afrikaanse speler die door Ajax als buitenspeler gehaald is maar als Bandé een ding niet is dan wel een buitenspeler.

19-04-2019 22:58

chino +1172

Net als Neres dat volgens de halve wereld niet is, bedoel je,

19-04-2019 23:07

Ozymandias +159568

Bandé speelde zijn beste wedstrijden bij KV Mechelen anders als wel degelijk als linksbuiten in een vergelijkbare rol aan de rol die Ten Hag zijn buitenspelers geeft.

19-04-2019 23:08

BrandjeXL +81

Mechelen speelde 442 waar hij vaak vanaf links kwam

19-04-2019 23:12

MosesD +14690

Bande is imo een enorme miskoop. Wat vooral opvalt is zijn gebrek aan overzicht. Dat is ook iets wat je hebt of niet. Is niet echt een vleugelspeler, maar ook niet echt een aanspeelpunt. Wellicht ga ik me enorm in die jongen vergissen, maar wat ik van hem gezien heb ben ik niet overtuigd. Speelde 1 wedstrijdje mee in Amerika met Ajax, Natuurlijk moest hij wennen en ging het nergens om, maar ik kon hem op niet één intelligente goede actie betrappen. Nogmaals ik hoop dat ik er naast zit, maar hier wil ik wel een wedje op afsluiten.

19-04-2019 23:21

appeltje +116

Je hebt je aardig in hem vergist inderdaad, want Bandé was er niet eens bij in Amerika. Bandé is al het hele seizoen geblesseerd. Dus ik wil wel een wedje met je afsluiten.

20-04-2019 00:54

Ozymandias +159568

Dat is gewoonweg niet waar. KV Mechelen speelde verreweg hun meeste wedstrijden als 4-3-3 of 3-5-2/3-4-2-1. Bandé is als linksbuiten (negen wedstrijden), rechtsbuiten (twee wedstrijden), schaduwspits (zes wedstrijden) en centrumspits (vijf wedstrijden) gebruikt. Als linksbuiten en centrumspits speelde hij zijn beste wedstrijden en als schaduwspits (in een 3-5-2/3-4-2-1) speelde hij zijn minste wedstrijden.

20-04-2019 00:09

Tscheu +47

Goed geïnformeerd !

20-04-2019 07:20

Knalpot +3625

Maakt allemaal niet uit waar die jongen speelde. Die jongen moet gewoon doelpunten kunnen maken, assisten geven en een goede contributie aan het ajax-spelletje hebben.

20-04-2019 13:32

AjaxDaniel +14527

Waarom zou je zo lang wachten? Dat is hetzelfde alsof je Marin pas had gehaald nadat de Belgische play-offs waren afgelopen. Geloof daar niets van.

19-04-2019 22:22

3*stars*3 +23544

Als hij een goede copa speelt, zullen de sjeikclubs ook weer melden en ben je kansloos.

Kijk nu trouwens naar 2e helft van Standard-Genk en Marin heeft weer gescoord maar die Trosard van Genk is ook een geweldige voetballer hoor.
Kan vanaf de flanken en middenveld.

19-04-2019 22:12

433metdepuntnaarlinks +1

Halve finale CL, je speelt aanvallend voetbal en geeft talenten gelijk de kans. Je bent gek als talent als je niet naar Ajax komt ... Maargoed, wie weet.

19-04-2019 22:15

3*stars*3 +23544

Tuurlijk maar laten we niet doorslaan.
Ik geniet echt van het huidige Ajax en ka het huidige ajax is ook gewoon Europese top.
Blijft heerlijk om te horen en lezen.
Maar itt die rijke clubs, kan Ajax niet een groep vasthouden en jaren bouwen.
Als een club als PSG, City, Chelsea etc in de strijd mengt, kiezen meeste spelers voor de cash en uitdaging in een sterke competitie.

Maar aan de andere kant hebben spelers als Tagliafico en Neres wel deuren voor ons geopend in zuid Amerika.
Talentjes zien niet alleen Ajacieden in z Amerikaanse topteams maar ook een ploeg die met fris voetbal resultaat boekt en natuurlijk jeugd de kans geeft.

Vraag me trouwens af wat er rond gaat in kop van die Lainez...

19-04-2019 22:42

MosesD +14690

Vind ik ook een prima speler. Beslist meer het type Ajax-aanvaller dan Bandé.

19-04-2019 23:36

Keizer020 +1583

Nu gewoon 20 miljoen bieden

19-04-2019 22:08

JariJari +15272

Dat is veel te veel. Matige speler, zwaar overschat.

Ga zijn sciskill opzoeken en je schrikt.

19-04-2019 22:30

Keizer020 +1583

Maar denk je dat ze minder vragen voor een Argentijns international?

19-04-2019 23:15

JariJari +15272

Nee, gewoon niet kopen. Wij kunnen echt wel hogere kwaliteit krijgen.

20-04-2019 01:22

Jortjuh14 +2993

Geloof hier geen reet van. Pas na 7 juli? Overmars wil zijn selectie dan al klaar hebben. Veels te laat om dan pas een bod te doen. Wel hoop ik dat hij komt overigens!!!

19-04-2019 22:08

FWAjacied +3899

Dat klinkt niet echt als een heel logische en slimme manier van onderhandelen.

19-04-2019 22:07

Ajax68 +10

Odegaard is een leuke voetballer, maar niet goed genoeg voor ons aller Ajax,en Dolberg moeten ze gauw verkopen, en daar een sterke spits voor terughalen.
Pavon zou zeker welkom zijn, met zijn Passie en Techniek.
Maar er moet nog veel méér komen, spelers van klasse die het imago en presteren van Ajax mee op peil houden, zodat wij ieder jaar weer CL spelen.

10-04-2019 11:09

Mokum2018 +2112

Eerlijk gezegd zie ik liever Pavon komen dan Ødegaard.

10-04-2019 09:17

Jan Doedel +4308

Idd no shit

10-04-2019 10:30

mistermiyagi +7

Odegaard is ook 3 jaar jonger.. slechts 20 jaar..

Pavon verbeterd zich niet t.o.v. zijn periode dat hij als toptalent werd bestempeld, top clubs hebben hem ook nooit gehaald, er is wel iets mis aan deze jongen. (beetje net niet?), Bij Ajax zal hij nog een stap kunnen zetten en waarschijnlijk richting een subtopper kunnen verkassen

Beide zijn jong en talentvol, het voordeel van een Pavon is dat hij kan voetballen, geen slechte speler is.. (25/30 miljoen euro) altijd een restwaarde houdt ook al valt hij tegen.

Ajax moet durfen investeren, 150/200 miljoen investeren in zwakke plekken (Concurrentie spits voor een Dolberg) Rechtsbuiten (vervanger van een Ziyech) 2x Linksback (mogelijke dat Tagliafico een transfer maakt)
Is Mazraoui onze rechtsback?
Centrale verdediger (vervanger van de Ligt, Fosu Mensah?)

10-04-2019 11:37

ZeeuwsAjax34 +0

Omdat er dan mensen op de bank moeten belanden die eigenlijk niet op de bank horen (+ het prijskaartje is ook niet bepaald voor de bank)

19-04-2019 22:14

PJSM +0

Beide ben ik ook voorstander van.

19-04-2019 22:37

MPAjax +8442

De hoeveelheid berichten over een persoon bepaald of hij komt of niet:
1 - 5 = Marin
5 = Een Eto'tje in AS termen

09-04-2019 22:52

Hollister +12626

Over Marin werd vrijwel niets geschreven totdat het bijna zeker was dat hij zou komen... Ajax weet regelmatig transfers buiten de media te houden totdat iets zeker is... daarom.. hoe meer over een speler gemeld wordt hoe minder ik dat geloof... we gaan het zien... tot nu toe is er nog maar 1 vertrokken en is De Ligt ook waarschijnlijk foetsie

09-04-2019 22:37

soewares +2504

Aan de andere kant waren spelers als Magallan en Neres een tijdje met ajax verbonden

10-04-2019 00:54

AFCA. +3283

Als dit soort spelers niet 1e keus zijn, dan zijn we goed bezig.

09-04-2019 22:29

Bramzel +3568

Ik lees overal dat Mathias Vargas een betere optie zou zijn voor Ajax, omdat hij beter bij Ajax zou passen. Daarnaast zou hij een gelimiteerde afkoopsom hebben van 15 á 18 miljoen. Iemand die hem kent en ooit heeft zien spelen?

09-04-2019 22:26

AJAIXIXIXI +1

Is inderdaad een hele leuke speler. Technischer dan Pavon en past daarom misschien wel beter bij Ajax. Maar ik zou het ook wel snappen dat Ajax iemand in de selectie wil hebben met de explosiviteit van Pavon.

09-04-2019 22:30

Stroeve +729

Ah, daar is het tweemaandelijkse Pavon-gerucht weer. En nog steeds niet in een Ajaxshirt.

09-04-2019 22:09

zivkabrimovic +261

Wie moet je als vervanger van Ziyech, Taglia en de Ligt halen?

09-04-2019 21:55

fc Barcelona_ke +19255

Pavon, Vertonghen en fosu mensah/alvarez
Vertonghen lcv blind lb

09-04-2019 22:01

Hollister +12626

gaat niet gebeuren met Vertongen en de rest maakt je niet veel beter of heb je al aardig wat opties voor...

09-04-2019 22:24

Pointer1 +115

Overmars heeft al gezegd dat Vertongen en Alderweireld dit jaar niet komen.

10-04-2019 07:06

Danos +0

Zou het niet kunnen dat er andere interessante spelers in de zelfde stal van de zaakwaarnemer van pavon zitten?

09-04-2019 21:51

Hollister +12626

Ik zie het allerliefste Antony van Sao Paulo komen de club van Neres... deze jongen is sneller en technischer dan Neres en speelt op dezelfde wijze.. Ajax had hem ook al op de radar

09-04-2019 21:42

AJAIXIXIXI +1

Mee eens, zoiets zou David ook stimuleren om nog een jaar te blijven.

09-04-2019 21:50

Hollister +12626

Zou wat zijn.. Neres, Tadic, Antony, Van de Beek, Schone, Marin en dan misschien huur Alena (Barca) ... dan ziet er het fantastisch uit.. kan je zelfs zonder Pavon en Odegaard af... want je hebt natuurlijk ook nog Bande... Sinkgraven en Labyad reken ik niet eens mee... misschien afscheid van nemen en of verhuren

09-04-2019 22:01

AJAIXIXIXI +1

Huren zou ik niet meer doen als Ajax zijnde (tenzij er een optie tot koop bij zit natuurlijk) ben erg benieuwd naar Bande volgend seizoen. Sinkgraven zou ik erbij houden voor de breedte en Labyad.. Tja hij heeft bij Utrecht laten zien dat hij zeker kan voetballen maar het komt er (vooralsnog) totaal niet uit bij Ajax.

09-04-2019 22:05

Hollister +12626

Snap ik, maar dan heeft die hele samenwerking met Barca ook geen zin.. hebben voor niets De Ligt goedkoop overgenomen... het ligt gewoon aan in welke constructie.. huur met optie tot koop, huurkoop, terugkoopgarantie enz... huren prima maar dan moet het echt voor Ajax iets opleveren zowel speltechnisch als financieel

09-04-2019 22:22

AJAIXIXIXI +1

Die hele samenwerking heeft ook geen zin als je het mij vraagt, want je bent eigenlijk gewoon spelers aan het opleiden voor Barca (is met een terugkoop clausule in principe hetzelfde) Het zou wel zin hebben wanneer je spelers die het net niet gaan halen bij Barca goedkoop kunt overnemen.

09-04-2019 22:39

Pointer1 +115

Mee eens. En je verdient er niets aan.

10-04-2019 07:08

CoolRunnings +388

Zie deze speler graag komen. Eerste jaar als backup voor Neres.

Voor linksbuiten Everton Soares van Gremio. Maar is helaas niet haalbaar. Tadic in de spits.

09-04-2019 22:14

WestlandforAjax +0

Ben het bijna nooit eens qua commentaar met Driessen en Verweij maar feit blijft wel dat de Telegraaf bij Ajax goeie bronnen heeft qua insite informatie. Kunnen VI, Fox en het AD nog wat van leren.

09-04-2019 21:36

afcas +3803

sinds wanneer? ik ken me vooral goed herinneren hoe verweij vrijwel een hele transferperiode riep dat ajax niet bezig was met neres tot een dag voordat de deal afgerond was... dan ben je niet goed met bronnen...

09-04-2019 21:40

Gonzo +4778

De informatie positie van de telegraaf is juist erg achteruit gegaan. Ze zijn duidelijk een paar goede bronnen kwijtgeraakt.

09-04-2019 21:52

RusselWestbrook +21

Frenkie speelt volgend seizoen bij PSG. Toch?

09-04-2019 22:26

Schwalbino +11

De duurste transfer vanuit Nederland ooit. Wekenlang hebben ze volgehouden dat ze het bij het rechte eind hadden en uiteindelijk was het allemaal fake nieuws.

09-04-2019 22:34

MPAjax +8442

Al nieuws over Rogerio?

09-04-2019 21:33

didierajax020 +2

Vraag ik me ook af idd.

09-04-2019 21:35

Intec +0

Niet in vorm betekend niet dat hij het niet meer kan. Juist in een andere omgeving kan je weer opbloeien. Goede speler en zeker niet alleen een renner als Lozano. Pavon is technisch begaafde dan Lozano

09-04-2019 21:23

KevinDurant +0

Dat denken we nu ook al 2 jaar over Dolberg. Die bakt er ook niks meer van.

09-04-2019 21:27

TheRiviera +5478

Dolberg en Huntelaar zijn helaas slachtoffer van het soort voetbal de Ajax nu speelt. Ook al is Dolberg voetballend wat sterker dan Huntelaar zijn het spitsen die het meest profijt hebben wanneer er vanaf de vleugels veel voetzetten de 16 in komen. Maar dat gebeurd niet altijd. De spelers hebben de neiging om vooral naar binnen te kappen en combinerend de weg naar het doel te vinden.

09-04-2019 21:52

DeMeervanweleer +7588

Ajax zal hoe dan ook echt goed en veel moeten investeren wil het de lijn van dit seizoen doortrekken.
Er zullen zo`n 5 basisspelers vertrekken, uit jong Ajax komt niet veel op dit moment en ook de bank is kwalitatief niet goed genoeg. 6-7 aankopen zou realistisch zijn. Een RCV, een linksback, 2 creatieve middenvelders, een links en-of-rechtsbuiten en een spits.
Niet helemaal des Ajax maar het gat dat deze zomer gaat ontstaan is echt te groot.

09-04-2019 21:15

insectenverdelg +23512

volgend jaar is belangrijk, maar laten we eerst is kijken hoe dit jaar gaat. Overmars mag aan volgend jaar denken. En als je volgend jaar 3e in de CL wordt en nog een paar mooie rondjes speelt in de EL en kampioen wordt, is het niet gelijk een slecht jaar.

09-04-2019 21:23

Hollister +12626

Daarom denk ik dat Ajax naast 4 a 5 spelers aankopen er ook nog 2 gaat huren van Barca... vergeet niet dat Magallan, Sinkgraven en Bande ook gerekend kunnen worden tot "nieuwe spelers"..... dan kom je al op 10 nieuwe spelers en wat er vanuit de opleiding nog eventueel komt.. Gravenberch? Als ze dan vasthouden aan max 5 basisspelers vertrekken dan kan je in de breedte zeker sterker worden, de basis op hetzelfde niveau houden wordt sowieso lastig... ik verwacht nog wel dat er buiten de basis ook nog een aantal zullen vertrekken dan wel worden doorgeselecteerd... Veltman, Sinkgraven, Dolberg, De Wit, Eiting, Labyad ???? Dan heb je die 10 nieuwe namen ook wel nodig

09-04-2019 21:40

Tscheu +47

Denk dat Veltman gewoon blijft. Deed het geweldig.

20-04-2019 07:30

MPAjax +8442

Pavon komt en Taglia die blijft, mag het dromen

09-04-2019 21:08

Ajaxbrl +13863

Halen die gast!

09-04-2019 20:50

Mokum31 +6148

Goh heel verhaal maar ook heel veel niet!
Zeg dan niks ouwehoer

09-04-2019 20:45

marrene +154

Isak wordt wel heel erg gehyped. Speelde niet eens in het tweede bij BVB.
Heeft vooral strafschoppen benut. Ik hoop dat AJAX de lat hoger legt.

09-04-2019 20:42

appeltje +116

Pardon? Isak was gewoon basisspeler de helft van de wedstrijden voor Dortmund 2 (11 van de 21 wedstrijden).
4 van de 11 goals waren penalty's.

09-04-2019 20:56

Schwalbino +11

Toch wel een topper in potentie. Achter alles wat hij op het veld doet zit een bedoeling. Dat is op die leeftijd niet zo vanzelfsprekend.

09-04-2019 21:00

Vertonghen +15

Nou zeg dit dus...
Potentie hoor, talent fijn maar come on laat hem even ontwikkelen.
Nu toevallig 4 (5?) pingels op rij, dan ben je nog geen nieuwe Ibra :)

09-04-2019 21:19

AJAIXIXIXI +1

Niet eerste keus? Wie zou dat dan wel zijn?

09-04-2019 20:38

Gonzo +4778

Misschien Antony?

09-04-2019 21:56

fc Barcelona_ke +19255

Ik denk precies over odegaard. zn fysiek zal hij moeilijk... lucas andersen kon toen ook erg goed voetballen maar slaagt nier vanwege zn gemiste spierballen...
Pavon zie ik ook graag komen. Hij is type neres..sneller dribbelaar en idd presteerde hij dit jaar matig, maar zn kwaiteit is nog aanwezig..
Isak denk ik toch niet nodig bij ajax.
Tadic zal vaker in de spits spelen.. twee vleugels/aanvallende middenvelder halen..
Propper marin
Neres vd beek pavon
Tadic

Rochina of vargas

09-04-2019 20:36

Ricbun +275

Is niet zo belangrijk, Ziyech heeft ook 0,0 spier

09-04-2019 20:51

020bornraised +1262

Pavon een topper in de wording maar valt dit seizoen echt tegen

09-04-2019 20:26

wolterx +6310

Schijnt echt aan een matig seizoen bezig te zijn inderdaad, vorm van voor WK is helemaal weg en wat last gehad van blessures. Vargas draait een beter seizoen en qua type zou hij ook beter passen bij Ajax en heeft een clausule van 15-18miljoen. Ben benieuwd wie dan wel bovenaan dat lijstje staat.

09-04-2019 20:33
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.