Swart: 'Ik denk dat hij heel weinig waard is'

door SJvanveen 17

Swart: 'Ik denk dat hij heel weinig waard is'

door SJvanveen 17

Laatst geüpdatet

Sjaak Swart en KV Mechelen-trainer Dennis van Wijk hebben zondagochtend bij De Tafel van Kees op FOX Sports gesproken over Hassane Bandé. De jonge aanvaller komt voor een miljoenenbedrag over naar Amsterdam, maar de twijfels over de hoogte van de transfersom zijn aanwezig.

'Wat ik hoor is dat Ajax veel gaat betalen. 8,5 miljoen euro... Ik denk dat hij heel weinig waard is', stak Swart zijn mening niet onder stoelen of banken. 'Maar ik ken hem niet als speler', aldus de voormalig buitenspeler, die Van Wijk wel positief over Bandé hoort praten. 'Hij is heel leergierig, maar heeft geen opleiding gehad. Hij is heel lastig in een keurslijf te vormen. Hij moet kunnen uitwijken naar links en rechts. In januari wilde Ajax nog meer betalen.'

De verhalen gaan de rondte dat Bandé geen typische Ajax-linksbuiten is noch een Ajax-spits. 'Hij kan niet tegen de lijn spelen', sprak Van Wijk. 'Hij moet vrij zijn en zo speelt hij ook. Ik vind het echt een leuk spelertje. Hij moet wel met de kritiek kunnen omgaan en daar heeft hij moeite mee. Ik ga niet voorspellen of hij het gaat redden of niet, maar hij heeft de kwaliteiten om er te kunnen geraken.'

Amin Younes
Uiteindelijk kwam Bandé niet in de winter omdat Younes niet naar Napoli vertrok, maar in de hoofdstad bleef. De Duitser is echter uit de selectie gezet en maakt het seizoen af bij de beloften. Eerst mocht hij geen wedstrijden meer spelen in de Jupiler League, maar die uitspraak is niet conform aan de waarheid. Swart vindt het jammer hoe het met de linksbuiten is afgelopen bij Ajax. 'Hij is een heel fijn spelertje die graag voor zichzelf alles doet om te spelen.'

Lees meer over:
Plaats reactie

De Stift +7040

De wedstrijd tegen Groningen onderstreept het nog maar eens. Deze ploeg komt kwaliteit tekort. Talent hebben we in overvloed, maar we zijn niet in staat om wedstrijden te domineren. In balbezit te traag en te slordig. En zonder bal te slap en met te weinig druk.

Wat we wel hebben is een aantal geweldige talenten. Onana, De Ligt, Frenkie De Jong, Kluivert en Dolberg zijn exceptionele talenten. Maar een exceptioneel talent is nog geen topspeler. Hoewel Onana en De Ligt dit seizoen constant goed spelen, geldt dat zeker voor De Jong, Kluivert en Dolberg nog niet. De kunst is om deze jongens dus nog minimaal een, twee of drie seizoenen in Amsterdam te houden. Want wekelijks de beste van Ajax zijn -zoals Onana en De Ligt zijn- wil nog niet zeggen dat je klaar bent voor een stap hogerop. Dat heeft het vertrek van Davy Klaassen wel bewezen. Je moet echt elke week de eredivisie domineren op je positie.

In mijn ogen is er op Onana na geen speler in de huidige selectie die klaar is voor een stap hogerop. Ziyech zeker ook niet. Natuurlijk is hij een mooie technische speler, die beslissend in de passing is. Maar -en dat is een belangrijke pass- te vaak gaan bij hem simpele dingen fout. Niemand rekent het hem als een risicovolle steekpass misgaat -zoals hij zelf lijkt te denken. Hem wordt terecht verweten dat hij teveel balverlies lijdt in het reguliere balbezit. Dus op het moment dat je als ploeg met snel combinatievoetbal wil domineren en controleren. Wat je ziet in de Europese top, is dat de simpele dingen foutloos worden uitgevoerd en vanuit die basis worden acties gemaakt en onderscheiden spelers zich met creatieve oplossingen. Ziyech kijkt bij zichzelf alleen naar het laatste, maar er is geen Europese topploeg die hem zijn vele slordigheden zal vergeven. Hij zal bij Ajax dus eerst foutloos en onderscheidend moeten zijn, voordat hij die stap maakt.

In de spits doet Huntelaar het prima als afmaker, maar hij kan zich alleen onderscheiden als de tegenstander vermoeid is of veel ruimtes laat. Dat zag je vandaag ook weer tegen Groningen. Hij is kortom de perfecte wisselspeler. Ik hoop dus ook dat hij blijft. Dolberg beleeft een moeilijk seizoen. Aan alles zie je dat hij een bijzondere spits kan zijn, maar te vaak is hij ook onzichtbaar. Ik vind het een risico om volgend seizoen volledig afhankelijk te zijn van de 'oude' Huntelaar en 'onzekere' Dolberg. Cassiera en Sierhuis zullen de ploeg niet dichterbij de Europese (sub)top brengen. Daarom hoop ik dat Overmars vol inzet op de aankoop van Vincent Janssen (bijvoorbeeld huur met optie tot koop). Die is te vroeg naar het buitenland gegaan, maar kan bij Ajax die weg wel weer inzetten. Dolberg en Janssen mogen dan samen uitvechten wie de beste is.

Op zich hebben we verdedigend aardig materiaal -zeker als De Ligt blijft- maar ik vind wel dat er een vervanger moet komen voor Viergever. En dan moet dat wel een upgrade zijn. In mijn ogen zijn er twee perfecte kandidaten: namelijk Daley Blind of Thomas Vermealen. Voor Blind zal het wel te vroeg zijn om terug te keren, maar voor Vermealen kan het juist perfect zijn. Die zal zijn carrière niet op de bank van Barcelona willen afsluiten.

De ideale opstelling volgend seizoen: Onana (Van Leer) in de goal, rechtsback Rasmussen (Veltman), De Ligt (Schuurs), Vermealen (Wober), Tagliafico (Sinkgraven), Frenkie de Jong (Schone/Eiting), Ziyech (?), Van de Beek (?), Neres (Cerny), Dolberg (Janssen/Huntelaar), Kluivert (Bande, Johnson).

Qua doorselecteren moet Ajax Veltman, Viergever, Dijks, Younes en Siem de Jong verkopen/laten gaan. Hoewel Ajax vrij veel getalenteerde middenvelders heeft (Ziyech, De Jong, Van de Beek, Eiting, Mazraoui, Matusiwa, De Wit, Lang), mist er echt een persoonlijkheid op het middenveld. Iemand die vanaf het middenveld de ploeg op sleeptouw kan nemen. Wat dat betreft zou Overmars -zeker omdat een vertrek van Ziyech wel waarschijnlijk is- ook daar moeten investeren.

Als Overmars het versterken van de verdediging, middenveld en aanval serieus neemt, dan reserveert hij nu 50 miljoen.

01-04-2018 17:19

mistermiyagi +7

Ajax heeft 180 miljoen, wat gaan we doen met de poen.

Een Vincent Jansen halen die zelf in Turkije geen basisplaats heeft?
Technisch is hij matig en qua snelheid te traag.

Ajax had al wat jaren dikke investeringen kunnen doen, alleen heeft te veel de vinger op de knip gehad.
Een Lozano had ook prima bij Ajax kunnen spelen, met Lozano was Ajax sowieso kampioen geweest.
Beste speler van onze concurrent PSV.

02-04-2018 00:01

fanforeffer +4

Ik ken hem niet als speler 'zegt sjaak . Hoe kun je dan oordelen ?

01-04-2018 13:59

Ozymandias +159568

Swart praat als een supporter, dat is leuk en hoort bij een club icoon (een mister-Ajax, een mister-Feyenoord, een mister-PSV, etc.) maar zoals elke supporter zegt hij daardoor ook met regelmaat iets doms. Swart kent deze speler duidelijk totaal niet en het is dan ook vreemd dat AS zijn uitspraak als titel gebruikt in plaats van de uitspraken van de trainer van Bandé die naast hem zit.

01-04-2018 14:13

AFCAjax +17839

blijkbaar heeft hij vertrouwen in de visie van zijn vrienden in belgie waar hij het over had.. net zoals overmars vertrouwen heeft in wie hem dan ook gescout heeft.

01-04-2018 16:58

PJK54 +1

Of hij het geld waard is zal volgend seizoen blijken dan kunnen we daarover pas oordelen. Een speler die degradatie speelt zal niet meer voor 100% gemotiveerd zijn dus er ook een beetje met de pet naar gooien.

01-04-2018 13:32

Michelinho +9

Sjaak ziet het (ondanks zijn Ajaxbril) vaak goed. Ik betwijfel echter of hij Bandé werkelijk heeft gevolgd. Hou het gewoon bij je eigen observaties en niet die van anderen, Sjaak.

01-04-2018 13:11

MosesD +14637

Ach, ach, ach, Sjaak Swart, de 70 gepasseerd inmiddels, die zou toch verstandiger moeten zijn? De jongen nu al veroordelen (en dus beschadigen), terwijl je hem eigenlijk niet kent. Onvoorstelbaar dom en kortzichtig weer.

01-04-2018 12:42

Afca85meer +1

Sjaak Swart moet je niet serieus nemen. Is net zo'n oude gek als die broeders van 't Kerkhof.

01-04-2018 12:41

PJK54 +1

Zo jij durft nogal wat te roepen over één van de iconen van Ajax en volgens mij is hij inmiddels 79 jaar maar nog steeds helder van geest dus vraag me af wie ik niet serieus moet nemen.

01-04-2018 13:28

reaguurder +0

Waarom snap je nou niet meteen dat je Afca85meer serieus moet nemen?? Hij heeft cursussen gevolgd in het op internet voeren van discussies over voetbal en over anderen serieus nemen.

01-04-2018 13:38

fc Barcelona_ke +19239

Tsja tegenwoordig betaalt veel te veel... neymar 100 mln maar 300 betaal psg bijv.. gelukkig heeft ajax niet geld nodig maar kwaliteit is bekangrijker en ook haalbaar

01-04-2018 12:32

EVH +8

Angelino ( NAC -> Man City )
Pierie (Heerenveen)
Dumfries ( Heerenveen )
Til ( AZ )
Janssen ( van Spurs halen )

Laten we daar eerst eens mee beginnen.

01-04-2018 12:29

Ozymandias +159568

Nee, Angelino is niet haalbaar, Janssen is totaal overbodig (Ajax heeft met Huntelaar, Cassierra, Dolberg, Sierhuis en Bandé genoeg spitsen) en de rest is Eredivisie middelmaat.

01-04-2018 12:33

Ferd +38308

Jansen is prut. Til en Pierie hebben net bijgetekend, Angelino laat soms wat leuks zien maar is vaak zwak.

Je bent met het bord op schoot aan het scouten, precies het gedrag waardoor we eerder met allerlei middelmaat kwamen te zitten

01-04-2018 12:41

fc Barcelona_ke +19239

Uit ereidivisie zie ik alleen manu garcia niveau waar ajax speelt haalbaar.. ajax moet wel rond 10 miljoenen aan city betalen..
Verder heb ik mooie namen..
Bustos rechtsback veltman exit
Edson alvarez centrumverdediger ideale backup of mogelijke vervanger de ligt. Schuurs is te jong (jong ajax)
Rick van drongelen backup lcv of linksback
Jonathan gonzalez vervanger schone, geraakte leeftijd
Manu garcia vervanger ziyech, maar frenkie voorlopig basisspeler met vs beek en schone/gonzalez
Paulinho (waarschijnlijk te duur) of ignacio pussetto/martin benitez
Spits probeeen wij isak wegkapen dortmund omdat hij daar geen basisspeler is

01-04-2018 12:44

reaguurder +0

paulinho? die ene die bij dat cluppie uit catalomie/catalonie (ofzo?) speelt bedoel je?

01-04-2018 13:40

afcas +3761

hahahahahhahahahahahaha

01-04-2018 14:52

bremovic +2192

sinkgraven zie ik als hij fit is toch wel als opvolger van ziyech.

Dat zou een mooi middenveld zijn met donny daley en frenkie

01-04-2018 11:40

Ozymandias +159568

Dat vrees ik ook maar ik denk dat als hij wel fit blijft hij nog steeds een goede kans maakt om bij Ajax te slagen. Zowel als linksback als middenvelder (als aanjager op linkshalf) heeft hij potentieel.

01-04-2018 11:56

JesusZoonVanGod +5810

Lieve God, kunt u de haters en kortzichtigen met één van uw plagen van deze (platte) aarde verwijderen? Zodat jonge voetballers de kans krijgen om zich te bewijzen in plaats van afgebrand en afgeschreven te worden alvorens ze ook maar één minuut hebben gespeeld? Fijn, dank u wel.

01-04-2018 11:36

RusselWestbrook +21

Hey Jesus, jij bent God

Tenminste, als ik het verhaaltje goed begrepen heb.

01-04-2018 11:40

RusselWestbrook +21

'Denk niet dat ie veel waard is, maar ik ken hem niet als speler'

Nou dankjewel voor je op niets gebaseerde mening, Sjaak.

01-04-2018 11:16

RaynoFischer +18

Echt hè....
Als je hem niet kent, oordeel dan niet :p
Of is hij niks waard omdat hij van Mechelen komt?

01-04-2018 11:27

RusselWestbrook +21

Nou hij komt in ieder geval niet uit Argentinië, dus hij is geen goede spits. Ofzo :p

01-04-2018 11:33

Gerard36 +1527

swart kent hem niet als speler zegt hij,houd dan je mond want dan weet je ook niet og er teveel betaald is

01-04-2018 11:06

Ozymandias +159568

Bandé is een speler die op intuitie moet spelen maar dat was Suarez ook toen hij naar Ajax kwam. Ook qua dribbelen doet hij met aan Suarez denken aangezien het er rommelig uitziet maar hij toch keer op keer zijn directe tegenstander voorbij komt. Verder was Suarez ook geen echte buitenspeler maar speelde hij daar wel bij Ajax om vervolgens pas bij Liverpool spits in een tweespitsen systeem te worden en bij Barcelona pas vaste centrumspits.

Het zou me niet verbazen als Bandé ook zo'n weg zal belopen maar tot nu toe heeft hij op mij als centrumspits het meest indruk gemaakt. Hij is zeker geen garantie voor succes maar het is volgens mij wel duidelijk dat hij een ruwe diamant is die als Ajax hem kan slijpen zeker een topper voor de Eredivisie kan worden. Ik vind het heel goed dat Ajax zo'n risico durft te nemen aangezien ze toch genoeg geld hebben.

01-04-2018 10:59

Dit is mijn club +10099

Suarez heeft natuurlijk wel een ongelovelijke winnaarsmentaliteit en het juiste (over mijn lijk) karakter dat nodig is op het allerhoogste niveau. Als je hoort dat Bandé al moeite heeft met kritiek in Belgie dan kan hij zijn borst nat maken in Amsterdam. Natuurlijk is het te hopen dat het gaat lukken, maar het blijft een risico aankoop.

01-04-2018 11:08

Ozymandias +159568

Als er iets is wat Bandé heeft is het die winnaarsmentaliteit. Hij is altijd degene die voorop in de strijd gaat en zichzelf voor 100% geeft. Moeite hebben met kritiek zegt niets over je winnaarsmentaliteit. Daarbij zegt iedereen die Bandé kent dat hij een echt trainingsbeest is en altijd het maximale uit zichzelf probeert te halen. Qua karakter lijkt het dus wel goed te zitten. Natuurlijk neemt Ajax een risico maar dit soort risico's moeten ze nemen met het geld wat ze hebben.

01-04-2018 11:13

3*stars*3 +23352

Van wat ik heb gezien van hem, leek het mij ook meer een spits.
Zag hem bijvoorbeeld tegen Anderlecht en toen speelde hij wel goed.
Hij scoorde, werkte hard, paar acties maar toen was hij ook aan het zwerven.

Zou mij niet verbazen als dit net zoals Mido gaat lopen.
Die kwam destijds over van Gent als linksbuiten maar hij ging snel naar de spitspositie en deed het echt goed.
Zlatan moest zelfs banken voor hem.

01-04-2018 11:09

Ozymandias +159568

Inderdaad, als centrumspits duikt hij beide hoeken in waardoor hij gaten trekt voor de buitenspelers en middenvelders. Hij kan in de bal komen, kan een directe tegenstander uitspelen én heeft een redelijk schot in beide benen. Hij moet tactisch nog veel leren (en het kan best dat hij daardoor niet zal slagen bij Ajax) maar dat hij enorm veel potentieel heeft lijkt me duidelijk.

01-04-2018 11:15

Knalpot +3606

Het probleem is dat Ajax in 28 vd 34 wedstrijden tegen een dubbele bus staat te spelen, ben benieuwd of je dan van zijn sterke punten gebruik kunt maken.

01-04-2018 11:47

Ozymandias +159568

Aangezien Bandé iemand is die een directe tegenstander kan passeren en ook goed is als hij in de bal komt denk ik dat hij daar relatief gezien minder moeite mee zal hebben dan een spits die het puur moet hebben van loopacties de diepte in of zijn goalinstinct in en rondom de zestien.

01-04-2018 12:05

Knalpot +3606

Yep maar een mannetje uitspelen bij Mechelen terwijl je veel meer ruimte hebt is wat anders als er 3 verdedigers van de tegenpartij binnen een straal van 7 meter om je heen staan.

01-04-2018 12:11

Ozymandias +159568

Natuurlijk, Bandé zal zich moeten aanpassen aan het niveau van Ajax en de speelstijl van de tegenstanders maar hij heeft daar wel het potentieel voor. De vraag is vooral of hij zich goed kan aanpassen aan een speelstijl waarin hij minder op intuitie kan spelen. Als Ten Hag slim is probeert hij hem niet te snel veel taken aan te leren en laat hij hem zo vrij mogelijk spelen.

01-04-2018 12:20

jollie18 +9849

Geef die jongen eens een kans plaats van nu al af te schrijven.

01-04-2018 10:55

fanforeffer +4

Weer zo'n negatief bericht op AS geplaatst door AS. Niet gebaseerd op feiten maar op .............als het maar negatief is.

01-04-2018 10:53

Ajacied33 +36629

Het is mister Ajax die het net zegt,vandaar dat het hier geplaatst wordt

01-04-2018 10:57

DarkChild +3451

Ik vond het opvallender wat zijn eigen trainer uitstraalde en zei. Dat was zo positief nog niet. Dit kan inderdaad weleens het volgende dure grapje worden. Tenzij we met 2 spitsen gaan spelen.

01-04-2018 10:51

Ozymandias +159568

Zijn trainer zegt één keer iets minder positiefs over hem en dat is wat blijft bij de mensen hangen. Al de keren dat hij hem heel positief heeft besproken worden dan maar vergeten. Het toont maar weer eens aan dat AjaxShowtime een bolwerk van negativiteit is.

Vreemd dat je zegt dat Bandé een duur grapje kan worden tenzij we met twee spitsen gaan spelen. Bij KV Mechelen had hij namelijk één matige periode en dat was toen hij als spits in een tweespitsen systeem speelde. Hij maakte het meest indruk als linksbuiten of centrumspits (in een systeem met drie aanvallers).

01-04-2018 10:59

DarkChild +3451

Kijk het nog maar eens terug en let op Van Wijks lichaamstaal wanneer het kostenplaatje en zijn positie wordt besproken. Swart maakte er als vaker/altijd een karikatuur van, want natuurlijk is hij meer waard dan heel weinig, maar het is niet dat Van Wijk daar echt tegenin gaat. Hij doet het uiteindelijk maar af met een 'het was in ieder geval goed voor ons dat ze zo veel wilde betalen'

01-04-2018 11:05

Ozymandias +159568

Nogmaals, Van Wijk heeft één/twee keer kritisch over Bandé gesproken. Dat was toen hij in een vormdip zat en duidelijk met zijn hoofd niet bij KV Mechelen maar Ajax zat. Verder heeft hij vaak zeer positief over hem gesproken en gezegd dat hij zeker het potentieel heeft om bij Ajax te slagen. Dat de prijs-kwaliteit verhouding van Bandé aan de dure kant is maar dat komt omdat Ajax voornamelijk kijkt naar zijn potentieel en niet zijn huidig kwaliteit. Bandé speelt pas sinds kort in Europa en heeft direct al enorme stappen in zijn ontwikkeling gezet. Als hij zich volgende seizoenen (bijna) net zo goed ontwikkeld wordt hij een absolute topper. Natuurlijk is dat een gok maar Ajax heeft het geld om dat soort gokken te doen.

01-04-2018 11:09

DarkChild +3451

En? Van Wijk zit/zat vandaag bij de Tafel van Kees. Daar reageer ik op. Sterker nog, daar gaat dit hele artikel op AS over.

Dus dat hij in andere media het over Bandé heeft gehad, dat kan, dat zal. Maar aangezien ik dat dan weer niet heb gezien, oordeel ik daar niet over.

01-04-2018 11:14

Ozymandias +159568

Precies, AS is een bolwerk van negativiteit. Zodra iemand iets negatiefs over een (toekomstige) speler van Ajax zegt wordt dat groot uitgemeten en de positieve dingen worden snel weer vergeten of zelfs niet eens besproken.

Trouwens was Van Wijk vandaag ook voornamelijk positief over Bandé maar jij richt je op het negatieve. Niet dat hij zegt dat hij denk dat Bandé zeker bij Ajax kan slagen maar zijn lichaamstaal over het bedrag wat Ajax voor hem heeft betaald.

Dat 8 miljoen euro voor een speler van de KWALITEIT van Bandé veel is lijkt me duidelijk. De vraag is of 8 miljoen ook veel is voor een speler met het POTENTIEEL van Bandé is en daarvan denk ik van niet.

01-04-2018 11:17

DarkChild +3451

De hele precies snap ik niet zo goed, maar hey, ze noemen het waarschijnlijk niet voor niets 1 april.

In dat geval vond Van Wijk het sommetje geld nog te weinig, was Sjaak Swart lyrisch en moet eigenlijk dit hele bericht weg. Wat zeg ik, deze hele site is onnodig. Ajax heeft toch zelf ook mediakanalen? En daar gaat het immers altijd goed, das wel zo fijn.

01-04-2018 11:24

Ozymandias +159568

"Dus dat hij in andere media het over Bandé heeft gehad, dat kan, dat zal. Maar aangezien ik dat dan weer niet heb gezien, oordeel ik daar niet over."

Dat is waar mijn precies vandaan komt. Het ondersteund namelijk mijn punt dat AS een bolwerk van negativiteit is waar negatieve uitspraken over (toekomstige) spelers van Ajax groot worden uitgemeten en positieve uitspraken naar de achtergrond worden gedwongen. Waarom weet jij meer over de paar kritische dingen die Van Wijk over hem heeft gezegd dan over de enorme aantallen aan positieve dingen die hij over hem heeft verteld?

01-04-2018 11:32

DarkChild +3451

serieus? is lezen nu echt zo moeilijk? Ik reageer toch niet op wat hij elders heeft gezegd? Ik stel toch ook niet dat Van Wijk altijd negatief of altijd positief is?
Hij zit bij de tafel van kees, daar gaat dit artikel over, daar gaat mijn reactie over. Hardly rocket science imho, maar kennelijk dus wel.

01-04-2018 11:36

Ozymandias +159568

Oh mijn god hoe moeilijk is het om te begrijpen wat ik schrijf? Ik heb het over AS als geheel niet over jouw reacties alleen. Het feit dat in dit AS artikel bijna alleen de negatieve (of minder positieve) dingen die Van Wijk vandaag over Bandé zei zijn opgeschreven toont aan hoe AS werkt. Het leeft aan negativiteit en daar gaan de leden in mee. De titel van dit stuk alleen al is daar voldoende bewijs van. Waarom wordt Swart's (die hem niet kent) mening als het hoofdonderwerp van dit artikel gebruikt?

01-04-2018 11:40

DarkChild +3451

Daarom zeg ik; Ajax heeft eigen mediakanalen, die volgens mij precies aansluiten bij wat jij zoekt in Ajax gerelateerd nieuws.

01-04-2018 11:43

Ozymandias +159568

Wat probeer je hiermee te zeggen? Dat AS negatief over Ajax is en Ajax dan zelf maar positieve dingen moet berichten? Waarom geeft AS geen aandacht aan de vele positieve dingen die Van Wijk over Bandé heeft gezegd? Waarom gebruiken ze een uitspraak van een persoon die Bandé waarschijnlijk nog nooit heeft zien spelen als de titel van dit artikel?

01-04-2018 11:45

DarkChild +3451

Ik probeer te zeggen dat AS bericht hoe het wil berichten. En de Ajax kanalen dat ook doen. Je kiest dan zelf wat het beste bij je past cq wat je wil lezen cq waar je op wilt reageren.

01-04-2018 12:04

Ozymandias +159568

Dat is het goed recht van AS maar zolang AS duidelijk een bolwerk van negativiteit is (waarin zowel AS zelf als de leden zich vastzuigen op het negatieve) zal ik dat blijven aanduiden.

01-04-2018 12:09

AIR-S +32

Ben echt heel erg benieuwd. Ga geen mening geven voordat hij in het Ajax shirt heeft gespeeld.

Maar klinkt als een ongeleid projectiel, daar houd ik wel van. Zolang het wat opleverd natuurlijk.

01-04-2018 10:51
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.