'Manchester United is bereid om bod op Antony te verhogen tot 94 miljoen euro'

door NielsOpdam 576

Bron Sky Sports

'Manchester United is bereid om bod op Antony te verhogen tot 94 miljoen euro'

door NielsOpdam 576

Bron Sky Sports

Laatst geüpdatet

Manchester United is bereid om hun bod op Antony te verhogen tot ongeveer 94 miljoen euro, inclusief bonussen. Dat meldt Sky Sports woensdag. Het vorige bod van de Engelse club was 80 miljoen euro, maar dat wees Ajax af.

Volgens Sky Sports is de club van Erik ten Hag nu een bod van 94 miljoen euro aan het voorbereiden op de Braziliaanse Ajacied. Manchester United is hoopvol dat de deal deze week nog kan worden afgerond, zo meldt het medium. De Engelse club en Antony zijn onderling al akkoord over de persoonlijke voorwaarden. Verder zou Ajax met het nieuwe bod ook minder lang hoeven wachten tot het volledige bedrag op de bankrekening wordt gestort, zo meldt Sky Sports.

Afgelopen weekend ontbrak de vleugelspeler al tijdens Sparta Rotterdam - Ajax. Trainer Alfred Schreuder wilde niet zeggen of de interesse van Manchester United de reden was voor de afwezigheid van Antony, maar hintte daar zondag wel op. 'Uiteindelijk heb ik met hem gesproken en hij heeft aangegeven dat hij zich niet honderd procent voelde om te spelen. Ik wil alleen spelers die honderd procent bij Ajax zijn met hun hoofd.'

Schreuder wil Antony niet kwijt

Na afloop van het duel met Sparta Rotterdam vertelde de Ajax-trainer ook dat hij Antony niet kwijt wil raken. 'We hebben in deze transferwindow al vijf à zes basisspelers verkocht en niet de minste. Ik vind het niet goed voor Ajax als er nog een speler weggaat. Ik begrijp de keuze van die jongen wel, want het is natuurlijk mooi als er zo'n grote club komt. Daarentegen spelen wij Champions League en Manchester United niet. We gaan zien wat er gaat gebeuren, maar ik ga ervan uit dat Antony niet vertrekt.'

Bestel het nieuwe derde Ajax-tenue nu in de Ajaxshop!

Lees meer over:
Plaats reactie

vanreenen +10321

Zie je trouwens de eerste bovenste foto van Anthony? De kwaadheid tegen die Glazerwassers druipt ervan af.

25-08-2022 17:40

vanreenen +10321

Misschien dat Ajax kan verklaren waarom dit bod nog niet geaccepteerd is als het werkelijk van die gevallen grootheid van de Amerikaanse familie Glazerwasser afkomt. Of is er onenigheid tussen de clubs dat Ajax denkt dat het £ 94M is en M.Utd € 94M euro bedoelt. Het moet toch ergens aan liggen dat het zo lang duurt voordat er witte (pijp )rook uit U.K. komt.

25-08-2022 17:35

Hunkelaars +3370

Cody Gakpo, was een speler die Ten Hag sterk overwoog. Zijn indrukwekkende vorm voor PSV vorig seizoen was hem een doelwit, waarbij Ten Hag zich goed bewust is van wat hij kan.

Gakpo was echter alleen een optie als een deal voor Antony niet kon worden geregeld. United heeft nu naar verluidt echter zijn interesse in de PSV-man opgeborgen en legt in plaats daarvan al zijn eieren in de Antony-mand.

25-08-2022 14:24

PJS +5005

Tempo maken H2. Antony snel out. Daarnaast wil ik lezen dat Ziyech ons komt versterken.

25-08-2022 11:06

vanreenen +10321

Ik blijf het niet zeggen.....strik erom en 10M euro naar de adviseurs van hem en de rest betalen die Engelsen.

25-08-2022 11:05

ajaxcied4life +26076

50k boete voor Antony voor elke dag dat hij niet bij Ajax verschijnt.

25-08-2022 10:03

ajax1981 +3136

Die verhoging van 80 naar 94 is net iets minder dan PSV misloopt door het niet halen van de CL

25-08-2022 07:47

maarten0909 +6433

Tip voor Man United. Gakpo is op te halen voor een miljoen of 10. Meer kunnen ze bij PSV echt niet meer voor hem vragen, na de zoveelste kut wedstrijd van m.

25-08-2022 06:46

afca1985 +21460

Kolere wat was ie weer slecht he. 50 miljoen Hahahahahah

25-08-2022 06:50

vanreenen +10321

Er mag ook wel een taart naar Gakpo voor zijn slechte wedstrijd. Je moet er toch nniet aandenken dat ze door hem de CL gehaald zouden hebben?
Nu heb je tenminste kans op M.Utd tegen PSV en zal M.U. wel winnen met een grootse Gakpo (hoop ik)
En een vervanger halen voor Gakpo is nog niet zo eenvoudig. Ziyech zal het wel niet doen.

25-08-2022 11:04

Ferd +38589

maak er ponden van en we hebben een deal,

25-08-2022 04:46

PH2BOT +40494

Van wie heeft MU eigenlijk toestemming gekregen met Antony te gaan onderhandelen over een contract bij die club? Ajax soms? ...zo niet dan zijn MU en Antony zwaar in overtreding op de UEFA en FIFA regels.. Antony en MU zijn hier 100% illegaal bezig. Ajax moet dit onmiddelijk via een officiële klacht bij de UEFA aanhangig maken.

25-08-2022 01:13

NegentigMinutenLang +1490

Je hoeft niet een akkoord tussen de clubs te hebben voordat je met de speler om tafel kan, Ajax is ook al persoonlijk akkoord met Ziyech terwijl Ajax en Chelsea er niet uit zijn. Toestemming vanuit de verkopende club wordt al snel gegeven als het bod enigszins serieus lijkt, ook omdat verdere onderhandelingen geen zin hebben als de speler en mogelijke koper er niet uit komen.

25-08-2022 09:01

vanreenen +10321

Ik begrijp ook niet waarom Ajax het bod nog niet geaccepteerd heeft. Mooie compensatie voor de flater om Neres niet te laten vertrekken voor 50M euro en nu twijfel voor 6M euro meer? Laat die clown maar vertrekken. Aan Ziyech heb je meer enis een stabiele speler.

24-08-2022 23:01

Masz +3731

Welk bod?
Manchester United have not submitted new official bid for Antony yet - it will be sent to Ajax soon, matter of time. He's considered internally by board/ten Hag as main priority over any other target. 🔴⌛️ #MUFC

Antony has asked Ajax to leave since last week: only wants United. https://t.co/bbatB71Ygo

24-08-2022 23:14

sucre +15251

Volgens TG voert Antony de druk op. Is primeum, kan niet lezen.

24-08-2022 22:09

CruijffLegend +4976

Wat doe je hier als je niet kan lezen?

25-08-2022 00:52

Ton.B +1646

Dat snap ik nooit. Voorbereiden.
Wat moet je Voorbereiden ?
Geef er een klap op, klaar.

24-08-2022 22:04

Oeroeboeroe +18450

Gewoon een verkeerde vertaling. "Bereid zijn tot" klinkt beter

25-08-2022 11:01

DeHeerVanDeMeer +25199

Nooit geweten hoe het precies werkt, wilde ik even delen.
Van een transfer van 80 Miljoen houd je na kosten zo'n 44 miljoen over,
uitgelegd in een paar tweets dus lees naar beneden:

https://twitter.com/j_berden/status/1561636068935467013

24-08-2022 22:02

Masz +3731

Ik denk dat je op makelaars en bankgarantie wel kan bezuinigen maar het verhaal klopt.
Mensen denken te positief over het bod.
Er gaat een hoop geld vanaf.

24-08-2022 23:17

Voetbalverstand +836

Is een fake account, zit een fout in z'n naam.

Dit is z'n twitter: https://mobile.twitter.com/FabrizioRomano

24-08-2022 21:55

Vincent.d +4223

https://www.fr12.nl/nieuws/feyenoord-reageert-op-fout-in-uitshirts-sorry-hiervoor wat een amateurs haha

24-08-2022 21:53

Diana KLaverweide +1761

Toch veel waardering voor h2. Toppers. Trots op Ajax 🤣🤣👍

24-08-2022 21:46

Voetbalverstand +836

Zeker, doen het echt goed. Martinez voor 50 was al een topdeal geweest laat staan 67. Als dit doorgaat en Antony levert 94 op en je haalt voor 25 Ziyech terug hebben we een transfer + van 100 miljoen.

24-08-2022 21:50

Joodhannus73 +3579

Niet verkopen. We hebben een verkoopoverschot. Ziyech als rechtshalf halen. Kunnen hem ook kopen en salaris betalen zijn nader Anthony te verkopen. Verkoop Anthony volgend seizoen (of na de winterstop) voor 140 miljoen.

24-08-2022 22:05

Ozhan +1532

Op welke wereld leef jij?

24-08-2022 22:31

Jake the Snake +17355

Gakpo kan beter nog een seizoen in jong Ajax spelen. Misschien volgend jaar aansluiten.

24-08-2022 21:45

Voetbalverstand +836

Mijn teleurstelling voor het vertrek van Antony weegt totaal niet op tegen m'n vreugde voor de terugkeer van de tovenaar

24-08-2022 21:41

Diana KLaverweide +1761

Ik vind het allemaal te lang duren. Misschien komt er wel helemaal geen verhoogd bod en blijft Antony gewoon in Amsterdam.

24-08-2022 21:41

Jake the Snake +17355

Ook een prima uitkomst

24-08-2022 21:41

AFCAMSTERDAM +2900

Het is geen FIFA hé, zulke dingen kosten tijd.

24-08-2022 21:47

DulceDesde +369

Het is toch een ongeschreven regel dat eerst de clubs tot een akkoord moeten komen ipv de speler

24-08-2022 21:37

Jake the Snake +17355

Of toestemming

24-08-2022 21:42

Bonno1978 +6494

H2 is weer ijzig kalm, net als bij Martinez. Lekker de tijd nemen en rustig afwachten. Hoe meer je hard to get speelt, hoe assertiever wordt de tegenpartij. Lekker man, komt helemaal goed..

24-08-2022 21:37

ditisdebeslissing +4206

95 miljoen en we praten nergens meer over.

24-08-2022 21:23

GVR +3629

Ik dacht dat clubs niet met spelers mochten praten zonder toestemming van de club?

24-08-2022 21:21

DulceDesde +369

@GVR Ja dat zelfde had ik ook een ongeschreven regel dacht ik

24-08-2022 21:38

Denswillegeon7 +1547

We willen geen geval als neres of dolberg dat er een bod van 50+ miljoen word geweigerd en daarna samen voor amper 30 miljoen weggaan

24-08-2022 21:16

Ozymandias +159568

Dat bod op Neres kwam toch in januari 2019 (toen Ajax de transfer van Lainez misliep en ze Neres daardoor niet lieten gaan)? Had Ajax de halve finale van de Champions League gehaald als ze Neres toen hadden verkocht?

24-08-2022 21:21

DulceDesde +369

@Denswillegeon7 ,En wat als hij een prima WK speelt dan heeft hij de betere clubs voor het uitkiezen en kan Ajax hem voor nog meer geld verkopen! Als hij gaat kiest hij voor de trainer en niet voor de club

24-08-2022 21:42

Denswillegeon7 +1547

Dit doet man united uit paniek omdat het gewoon slecht gaat als we straks wat verder zijn er en sancho of rashford knallen een paar erin komen ze nooit meer terug en zeker niet voor 94

24-08-2022 22:06

Whatsinaname +0

Er kan nog een andere overweging zijn: de naam, faam en reputatie van Ajax. Niemand weet hoe goed Antony over 5 of 10 jaar zal zijn. Maar hij is zeker een publieksspeler met geweldige flashes die het fantastisch doen op tv. Als hij bij Ajax blijft (wat op zich al respect zal afdwingen om een bod van bijna 100 miljoen af te wijzen) zal hij zeker vele fantastische individuele acties laten zien, ook in de CL. De beelden zullen de wereld overgaan en de hype verder vergroot. Dit zal zeker de inkomsten uit sponsorgelden, shirt verkoop, tv rechten (weet niet precies hoe dit werkt) enz behoorlijk verhogen.
Ook zal de naam van Ajax als leverancier van absolute wereld klasse spelers als Cruyff, Van Basten, Bergkamp, Ibrahimovic, Suarez etc weer onderstreept worden.
Het kan natuurlijk ook anders gaan, maar Ajax heeft nu toch een unieke mogelijkheid om zich weer op een opzienbarende manier te manifesteren en de reputatie en 'brand value' verder te versterken.
Is dit het gokje waard?

24-08-2022 21:15

Dmen10 +1775

94 miljoen en een doorverkoop percentage van 20/25% gewoon doen!

24-08-2022 21:03

036AFCA97 +146682

Doorverkoop is meestal over de winst, toch?

Dan kan je net zo goed geen doorverkoop percentage nemen.

24-08-2022 21:14

Hetzijnmaar +5453

Wie weet wat Chelsea wel niet vraagt voor Zyech die al 30 is
Ze wachten eerst de wedstrijd van vanavond af als PSV zich plaatst krijgt Ajax 8 miljoen euro minder uit de pot

24-08-2022 21:02

MarcelvTol1971 +15436

PSV moet zich gewoon plaatsen, is alleen maar goed voor het nederlandse voetbal

24-08-2022 21:08

Ajaxchamp +985

EL is beter voor het NL voetbal en voor, lekker puntjes sprokkelen.

24-08-2022 21:16

JariJari +15273

1.5M bedoel je.

24-08-2022 21:13

Masz +3731

Gakpo muite vanavond niet.
PSV naar de Europa League, dat is beter voor Nederlands voetbal, ze hebben niets te zoeken in de CL.

24-08-2022 21:15

NoPants +7515

Ik denk dat ze psv afwachten omdat ze in gakpo een goedkoper alternatief zien. Als psv zich plaatst schijnt hij bij te gaan tekenen. Ik verwacht dat United dan voor antony komt met dit bod.

24-08-2022 21:24

eros +4820

Ze bieden dus 94 inclusief bonussen,….
Dan is 100 miljoen exclusief bonussen er ook wel uit te trekken.

100 miljoen en 15/20 miljoen bonussen doen dan maar?

24-08-2022 21:01

Ajax The Best +16639

Hebben we die 94-100 miljoen al binnen?

Geweldige trainer die Ten Hag! Eerst heeft hij ons (vaak) mooi voetbal en diverse mooie successen gebracht. Nu hij weg is laat hij ManU €150 miljoen+ naar ons overmaken voor 2 spelers. Zeker goede spelers, maar beide niet onvervangbaar en voor geen enkele andere club dit soort bedragen waard. Thanks Erik!

24-08-2022 21:00

NeeI +107937

Het ga je goed, Anthony. Doe Martines, Vd Beeck en Veldman de groeten.

24-08-2022 21:00

Nigel.H +112

Vergeet sanshes, riedewalt en tette niet.!

24-08-2022 21:16

jeppas +3524

Hoe kun je onze kanonskogel L Gasi vergeten

24-08-2022 21:24

Champy95 +1516

Zou het wel grappig vinden als de Telegraaf een bedrag onder 100M zegt en dat Ajax op de site meldt dat het 100M + 20M aan bonussen is.

24-08-2022 20:59

Noahdepoah2021 +4863

Zei die nou echt “het grote PSV” ?

24-08-2022 20:57

johanisajax +8844

Dat is 6 miljoen te weinig he. Daar kan je wel een Conceicao van halen...

100 miljoen vast en meteen aftikken. Graag of niet he. Antony zal wel zn best moeten doen anders gaat ie niet naar het WK of speelt ie niks. 94 miljoen kan maar dan wel plus Sancho. De groeten uit Mokum!

24-08-2022 20:54

JariJari +15273

Welk gedeelte vsn 100M gegarandeerd snappen ze niet? Anders moet je eerder in de trsnsfer periode komen. Ze zaten verdomme om tafel omtrent Martinez ...

24-08-2022 20:47

Allememachies +16

Dit bedrag klopt niet! Bron Leo Driessen met 97M. Die zit er nooit naast!

Alleen doen als je Ziyech kan halen en anders een jaar genieten van de sterkste aanval (in mijn ogen) in vele jaren.

'Dit bedrag krijg je nooit meer'. Dan maar niet. 60M + een prachtig jaar is ook mooi!

24-08-2022 20:47

AlexLitmanen10 +14429

Dat is echt een debiel hoog bedrag.


Normaal Zou ik zeggen niet te koop, als Ziyech een jaartje bij ons komt spelen kan ik er wel mee leven

24-08-2022 20:45

Cello +52979 moderator

@AlexLitmanen10

Jazeker. Het is een debiel hoog bedrag, maar vermoedelijk nog niet debiel hoog genoeg!.

24-08-2022 20:57

eros +4820

Ik kan er ook wel mee leven.
Ziyech heeft een veel hoger rendement.
We hebben Conceicao, Hansen komt er aan, mogelijk Ihattaren nog en ik wil Kudus wel eens op de flank zien….

24-08-2022 21:03

Ajacied1989 +350

94 miljoen is natuurlijk niet te weigeren. 80 eigenlijk ook al niet. De vraag is alleen, hoeveel geld Ajax ook heeft, hoe je het geld om kunt zetten in kwaliteit op het veld.

Interessante, relatief onbekende, spelers waar Ajax interesse voor toont zullen meteen het dubbele kosten, vanwege het ontvangen geld voor Antony. Interessante, haalbare, spelers die al meer een gevestigde naam hebben moeten ten eerste in de Eredivisie willen spelen en daarnaast zullen ze een salaris vragen wat wellicht niet helemaal in lijn ligt met wat de overige spelers verdienen.

Best een lastig verhaal hoor; mo money, mo problems..

24-08-2022 20:44

Dani1981 +224

Waarom zou Ajax dit niet kunnen weigeren? Ajax heeft het geld niet nodig. Ajax is een voetbalclub met als doel goed voetbal spelen, mensen entertainen, prijzen winnen. Ajax is geen bedrijf waar je jaarlijks winst moet maken. MU en Antony moeten maar even wachten tot volgend jaar en als ze hem echt graag willen komen ze wel terug met 80miljoen dan mogen ze hem hebben als ze niet weer wachten tot de competitie begonnen is.

24-08-2022 20:54

Ajacied1989 +350

Ajax heeft het geld wel nodig (weliswaar niet per se 94 miljoen), dat is namelijk de levensader van de club. Op basis van sec operationele inkomsten gaan we de gewenste spelers niet kunnen halen.

Iedere voetbalclub is een bedrijf, het verschil is alleen dat winsten volledig (kunnen) worden geinvesteerd in nieuw kapitaal (lees: nieuwe spelers).

24-08-2022 21:12

Dani1981 +224

Een bedrijf heeft een winst oogmerk, met als doel winst behalen. Ajax is op de eerste plaats een voetbalclub. Dat je in een organisatie uit de rode cijfers blijft is voor je bestaans recht en toekomst wel handig idd. En als je kunt groeien in omzet dan worden de resultaten vanzelf beter. Als je dat bedoeld ben ik het met je eens. Maar in dit geval ga je nooit de zelfde kwaliteiten terughalen en dus ga je erop achteruit. Dat wil je niet als je doel is; zoveel mogelijk prijzen pakken.

24-08-2022 21:45

Ajacied1989 +350

94 miljoen geeft heel veel rust voor de komende jaren, kan ik je verzekeren. Als je beseft dat er afgelopen jaar 2,5mln aan netto-winst is geboekt, weet je zeker dat transferinkomsten nodig zijn om het toekomstig beleid zodanig vorm te geven dat we mee kunnen in de top van Europa.

We hoeven momenteel door het eigen vermogen niet per se netto-winst te boeken, maar om structureel gezond en competitief te blijven moet je wel spelers verkopen om competitief te blijven. Op basis van de operationele winst kunnen we echt geen spelers kopen

24-08-2022 22:44

Dani1981 +224

Als je ze niet verkoopt, heb je ook geen aankopen nodig. De aantal uitgaande transfers is dit seizoen veel te hoog. 2 a 3 basis spelers is echt de max. Anders val je gewoon te ver terug. Met het risico om een keer geen kampioen te worden en de CL miljoenen mis te lopen. Als je echt ambitie hebt als club verkoop je niet je beste spelers.. Nederland is te klein voor Ajax om te groeien dat kan dus alleen internationaal. Dan moet je dus een goed CL seizoen draaien.

25-08-2022 00:10

Ajacied1989 +350

Het klopt wat je zegt, maar dan zit je dus
1. Met een ontevreden speler, wiens contract na volgend seizoen nog maar 2 jaar loopt en die hoe dan ook gaat vertrekken
2. Een stuk kapitaal met momenteel een marktwaarde van ca. 90mln, waarvan je weet dat het alleen maar minder waard zal worden
3. Voetbal: elke wedstrijd kan beide kanten op en wie weet liggen we er met Antony in de CL al na de poulefase uit.

Met andere woorden: is de korte termijn met Antony meer waard dan een bedrag waarmee je zeker weet dat je een structureel goed beleid kunt voeren?

25-08-2022 00:39

Libero +19199

Dat geld kan bv. gebruikt worden voor meer, vroegere en betere jeugdcontracten, zodat een geval Nous minder gauw voor zal komen.

24-08-2022 20:54

Ajacied1989 +350

Maar dan ga je er dus vanuit dat er elk jaar genoeg spelers in de selectie zitten, opgeleid vanuit de jeugd, die daadwerkelijk het niveau hebben wat we nastreven. Dat is iets wat je zeker moet nastreven, maar op basis van de historie is dat niet realistisch.

Barcelona leek 10 jaar geleden het perfecte voorbeeld, maar zie eens waar die nu staan (en 10 jaar eerder)...

Geld is absoluut belangrijk, maar onderhevig aan inflatie (ook qua transferbedragen). De sleutel is een stabiele organisatie, een duidelijk sportief beleid, een goede jeugdopleiding die wordt benut en aankopen die de selectie versterken of op de gewenste manier verbreden. Vandaar mijn sluitzin "best een lastig verhaal hoor".

24-08-2022 21:18

Libero +19199

1)Ik bedoel niet dat je alles daaraan moet besteden
2) Barcelona is zo bergafwaarts gegaan omdat ze juist minder tijd, geld en aandacht in jeugd en meer in aankopen en exorbitante salarissen zijn gaan steken
3) Stabiele organisatie: check, duidelijk sportief beleid: check, alles check dubbel check. Maar vooral qua jeugdopleiding zie ik nog veel ruimte tot verbetering. Jonge toppers vertrekken voortijdig en vervolgens worden er dure vervangers uit het buitenland gehaald die moeten spelen en daarvan floppen verreweg de meesten.
Dat kan dus anders door spelers ipv symbolische kutcontractjes te bieden, puur om de opleidingsvergoedingen zeker te stellen, al vroeg een goed contract aan te bieden. Die waardering voelen ze echt wel en zeker niet in alle, maar in veel gevallen krijg je er loyaliteit voor terug waar je als club later de vruchten van zal plukken.

24-08-2022 21:26

Ajacied1989 +350

Volgens mij zijn we het wel een (al kan ik heel relaas over Barcelona houden, het is niet zo simpel als jij het schetst).

Het punt is dat er momenteel al meer dan genoeg geld aanwezig is om jeugdspelers hogere contracten aan te bieden. Daarin is dus vooral de organisatie belangrijk (wie krijgt wel een contract/wie niet, tot welke hoogte etc)

24-08-2022 21:42

S_020 +4104

Tegenbod doen van 94 vast en 6 aan bonussen.

24-08-2022 20:42

S_020 +4104

Bron? Goed lezen gap.

24-08-2022 20:43

Delaney +14823

@Habalaski

Hij (S_020) bedoelt hier alleen maar mee dat hij vind dat Ajax het volgens hem zo moet aanpakken. 😉

24-08-2022 20:43

Habalaski +1104

Sorry gap. Wist niet dat je boos werd gap.

24-08-2022 20:44

S_020 +4104

Geen probleem gap. Ben niet boos gap.

24-08-2022 20:45

Dit is mijn club +10296

Waanzinnig bedrag. Na Groningen verheugde ik me ook al op een seizoen met de aanvalslinie Bergwijn-Brobbey-Antony, maar dit kan Ajax niet weigeren. Het zou niet alleen financieel onverantwoord zijn (denk ook even aan de opgelopen financiële klappen gedurende de Corona jaren), maar je blijft ook zitten met een gefrustreerde speler. Wanneer je er dan ook nog in slaagt om Ziyech te presenteren als opvolger (in ieder geval voor dit seizoen) dan heb je het financieel/sportief uitstekend gedaan.
Sta er eens even bij stil. Antony en Martinez gaan Ajax ruim 160 miljoen (inclusief bonussen) opleveren.
Ik weet nog dat Marco naar Milan verkaste voor ruim 1 miljoen gulden, terwijl Eindhoven er 17 ontving voor Gullit.
Wie had ooit aan de huidige bedragen kunnen denken. Ik word oud en de voetballerij wordt ieder jaar een stukje gekker.

24-08-2022 20:40

sebastiaan1900 +5351

Moest er ook aan denken: https://i.postimg.cc/j2Pxrs8s/Ruud-gullit-maart-1987.jpg
Hier zie je het nieuws van de transfer in het AD.

24-08-2022 21:07

Drummer4ever +1372

"Ajax is bereid om vraagprijs te verhogen naar 150 miljoen, omdat Manchester United irritant bezig is."

24-08-2022 20:34

godofajax1900 +4171

Bij 94m doei zeggen en door 100 en anders niet

24-08-2022 20:34

Drummer4ever +1372

Precies, gewoon vraagprijs verhogen elke keer als ze een te laag bod doen. Ze weten wat vraagprijs is, dus terugkomen met minimaal vragprijd (excl. Bonussen) en anders opzouten en wegblijven.

24-08-2022 20:36

Simpelishetmoeilijkst +25360

Als ze 94 willen betalen kan je ook 100 krijgen van ze. Laat ze maar de hoofdprijs betalen.

24-08-2022 20:31

Cello +52979 moderator

PSG bereid een bod voor van 120mio en ManC denkt na of ze ook een bod gaan uitbrengen naast het voorbereiden van een bod van 94mio door ManU.

Wat is de overeenkomst?.

Geen van allen heeft het bod ook daadwerkelijk geplaatst. Praatjes vullen geen gaatjes. Je kan dus ook gaan beweren dat anderen met een bod gaan komen. Is toch niet te controleren door supporters. Uiteindelijk zal je een keer moeten komen met dat bod, want zonder zal er NOOIT een deal komen.

24-08-2022 20:31

mokum007 +6523

Precies, bod uitbrengen en geen bla bla bla

24-08-2022 20:35

wijsneus +5246

Heel optimistisch of juist erg naïef. Antony is gewoon weg dat mag gerust al gezegd worden.

24-08-2022 20:37

Altijdindestraat +40242

Zijn 'we' nog bezig met een keeper?

24-08-2022 20:27

Cello +52979 moderator

@Altijdindestraat

Inderdaad. Vroeg me vanmiddag ook af. Vlachodimos. Nu begrijp ik ons ajacieden wel, dat wij hem over het algemeen wel zien zitten. Maar..... waarom zou Vlachodimos het zien zitten om naar Ajax en de ED te komen?.

24-08-2022 20:48

Ajax1998 +3333

Net weer ff het laatste interview van Ziyech zitten kijken met hoogtepunten erbij! Maar wat hoop ik dat het snel rond komt zeg! Heerlijk weer Ziyech in een Ajax shirt😍

24-08-2022 20:26

mokum007 +6523

Meer doel gericht dan Antony

24-08-2022 20:37

Ajax1998 +3333

Idd! Zeker waar hoop dat het snel rond komt!

24-08-2022 20:53

pietvanvliet +4432

Slim van Schreuder. Flink tegenspartelen en dan 99 plus bonussen/doorverkoop doen. Kan ManU pronken dat ze 'die afzetters uit Holland' mooi geen 100 miljoen betaald hebben en met de huidige slappe Eurokoers springen ze er 'extra voordelig' uit.

Afschuwelijk salaris voor Anthony en alleen maar winnaars. Behalve die Glazers dan, maar dat boeit mij dan weer niet zo.

24-08-2022 20:26

Ajax-4-ever +16

Anders maken we er gewoon 94m pond van, iedereen blij!

24-08-2022 20:56

pietvanvliet +4432

Ook goed, zolang we dan allemaal bij die ponden blijven. Anders komen die Engelsen erachter...

24-08-2022 21:11

Burgie +4032

Niet verkopen

24-08-2022 20:26

Noahdepoah2021 +4863

Huishoudboekje van Ajax is op orde. Wij hoeven Antony niet te verkopen. Wij kunnen zelfs Zijech halen zonder hem te verkopen. Wij als fans willen hem toch ook bij Ajax zien schitteren? 94 miljoen is heel veel geld maar als ze geen 100 bieden houdt het voor Ajax zo te zien op. Dan maar drie seizoenen Antony en misschien transfervrij dan 94 miljoen toch?

24-08-2022 20:24

Burgie +4032

Voor minder dan 150 miljoen zou ik hem sowieso niet verkopen.

24-08-2022 20:26

Drummer4ever +1372

Yup, gewoon 200 miljoen vragen omdat het Manchester United is en ze heel irritant bezig zijn. En vraagprijs gewoon verhogen als ze met te laag bod komen...

24-08-2022 20:38

Ibrahimofiets +1084

Toen de transfermarkt nog gesloten was en iedereen nog aan boord was, vond ik alles boven de 65 miljoen voor Antony wel realistisch.

We gaan nu naar ongeveer de helft meer. Ik weet niet wat de bestuursleden van Manchester United gestudeerd hebben, maar het zal geen economie of bedrijfskunde zijn. De beste transfer die United deze zomer kan doen is H2 ophalen bij ons.

24-08-2022 20:23

Ozymandias +159568

Welke voetbalclub heeft dan ook een accountant (Richard Arnold) als algemeen directeur? Zijn voorganger (Ed Woodward) was ook al een accountant.

24-08-2022 20:25

sheckLon +1573

Lenderink is een accountant en Slop was dat ook. Zijn niet algemeen directeur maar gaan wel over het geld.

24-08-2022 20:43

Ozymandias +159568

Inderdaad, maar Richard Arnold gaat over hat algemene beleid en dus niet alleen over het geld. Dat is een totaal andere rol... Veel financieel directeuren waren accountants maar welke algemeen directeuren waren accountants?

24-08-2022 20:51
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.