'Geruchten over mogelijke vervanger Timber waren voor Tadić druppel die de emmer deed overlopen'

door Brent Tomassen 426

Bron De Telegraaf

'Geruchten over mogelijke vervanger Timber waren voor Tadić druppel die de emmer deed overlopen'

door Brent Tomassen 426

Bron De Telegraaf

Laatst geüpdatet

Ajax staat voor een lastige kwestie nu Dusan Tadić aanstuurt op een vertrek bij de club. Waar de aanvoerder zich eerder kritisch uitliet over de kwaliteit van de selectie, daar willen zijn zaakwaarnemer Milos Malenović en hij nu het contract van de Serviër ontbinden.

'De Amsterdammers willen nu de zaak volledig is geëscaleerd graag van Tadić’ jaarsalaris van 6,5 miljoen euro bruto af', zo schrijft De Telegraaf. 'Maar zij zouden het niet meer dan normaal vinden een afkoopsom te ontvangen, omdat de aanvoerder nog tot de zomer van 2024 als speler en tot de zomer van 2027 als (jeugd)trainer vastligt. Malenović en directeur voetbalzaken Sven Mislintat zijn in gesprek om tot afspraken te komen.'

'Tadić stelt genegeerd te zijn door Mislintat'

Volgens de krant wordt Mislintat door kamp-Tadić verweten dat de noodkreet van de aanvaller eind vorig seizoen, toen hij zich al uitliet over de spelersgroep, genegeerd wordt door de directeur voetbalzaken. 'Dat Tadić tijdens zijn vakantie vernam dat – overigens ten onrechte – de namen van Jeremiah St. Juste en Sepp van den Berg als mogelijke vervangers van Jurriën Timber rondgingen, was voor Tadić de druppel die de emmer deed overlopen', schrijft Ajax-watcher Mike Verweij,

De Telegraaf weet te melden dat Tadić tijdens het gesprek van donderdag hoopte een idee te krijgen van hoe de selectie voor dit seizoen eruit zou komen te zien. 'Maar in plaats daarvan hoorde hij dat de nieuwe directeur voetbalzaken Mislintat en financieel directeur Susan Lenderink het eerdere beleid van Edwin van der Sar en Marc Overmars – investeren om aan te haken bij de Europese top – overboord gooien.' Geschreven wordt dat de huidige directie eerst wil verkopen om het financiële gat door het mislopen van de Champions League te dichten.

Ajax heeft zijn nieuwe thuisshirt gepresenteerd. Bestel hier het nieuwe thuisshirt voor het seizoen 2023/24!

Lees meer over:
Plaats reactie

henkie58 +2057

Joh Tadic! Wie ben jij dan!?!? Snotneus! Ajax moet niet naar jou pijpen dansen, maar andersom! Lummel! Gauw wegwezen!

14-07-2023 20:28

FrancescosRavioli +15367

Geruchten over Timber.. aldus de geruchten.
Wat een lachwekkende braakseljournalistiek.

Tadic wil dus weg vanwege bullshit die de TG publiceert. Wat een mongolen werken daar dan?

14-07-2023 20:24

Brooklyn +4149

Telegraaf van de buurman altijd prima krant om het haardvuur mee aan te maken.

14-07-2023 18:50

aschja +20588

Als Dusan 5 wedstrijden op de bank zit scheld ie de coach op dezelfde manier uit als Dest destijds.

14-07-2023 18:20

ProfessorX +19827

Hahahaha dirty Mike Verweij zit er weer naast de stoker .

14-07-2023 18:10

AFCAjaxMidNineties +12756

Tadic heeft gelijk!!!!!! Waardeloze vervangers.

14-07-2023 18:01

Hup +698

In zijn podcast ontkracht hij dit weer. Wat is het toch een ontzettende pannenkoek, die Verweij.

14-07-2023 16:57

Robertini +39645

Waar halen ze 6,5 miljoen vandaan? Is helemaal niet waar.

14-07-2023 16:07

Redrum +96225

Lijkt me inderdaad het meest waarschijnlijke dat Tadic weg wil op basis van twee totaal verzonnen lulkoek berichten. Die Mike is wel echt ongelofelijk goed he?

14-07-2023 16:04

koppensneller +5108

Bericht van Verweij om subtiel te laten weten dat alle berichten van Verweij belangrijk en relevant zijn want zelfs de aanvoerder van Ajax ( met zou je vermoeden inside kennis ) gelooft ze ? Ja, ja.

14-07-2023 16:04

ratje +3515

Wat een vaag verhaal. Aanvoerder die een brandje sticht vanwege een gerucht?

Ik ga er maar vanuit dat het niet klopt, want als het wel waar is, is het zeer kwalijk.

14-07-2023 15:58

Arjuna +3732

Namedropping door Mike Verweij heeft het gewenste effect gehad voor de telegraaf. Als niemand je kietelt moet je het zelf doen (youp van het hek)

14-07-2023 15:43

Rock69 +8411

Er circuleren zoveel namen en het is allemaal bagger nieuws. Ik weet zeker dat er straks nieuwe spelers komen, die net zo geruisloos binnen komen als de eerste twee versterkingen.

14-07-2023 15:39

Ajax1114 +19393

Tadic heeft volkomen gelijk. Sep vd Berg en St Juste bij Ajax , dat is 15 jaar terug in de tijd. En dan zijn deze twee middelmatige spelers ook nog niets eens haalbaar. Dan weet je meteen hoe slecht Ajax er voor staat. Komend jaar speel je om de derde plaats.

14-07-2023 15:32

Koekie87 +21012

Wanneer heb jij van Ajax zelf vernomen dat ze intresse hebben in deze twee spelers. Dit zijn namen die gedropt zijn door de Telegraaf en misschien wel een zaakwaarnemer onder het mom van een betere onderhandelingspositie. Ajax zelf doet namelijk nooit uitspraken over intresse in welke spelers dan ook.

14-07-2023 16:19

NipeB +15846

Alleen is dat info van de TG en niet van Ajax. Geloof helemaal niet dat Ajax deze spelers wilde. Vd Berg was al bijna rond in Duitsland.

14-07-2023 16:41

C14 +22461

DIt zijn dingen die topspelers binnen je selectie mogen zeggen of eisen, die ook (veel) beter dan de rest presteren en de boel op sleeptouw nemen als het minder gaat.

Daar behoort Tadic niet toe, in ieder geval niet de laatste twee jaar.

14-07-2023 15:08

Barra +5529

Daar behoort Tadic wel toe, want daar doet 1 minder seizoen niks aan af. Ik snap ook best dat de directie eerst de daadwerkelijke verkoop van spelers afwacht, want we kunnen het ons niet permitteren om daar op te gokken.

14-07-2023 15:30

KKoossiiee +3062

Apart dat de Telegraaf hier allemaal bij mocht zijn ........

14-07-2023 15:01

JBM +2639

CL inkomsten door de plee, al-le-maal zelf gecreëerd door de spelersgroep.
Dat onder Schreuder menig wedstrijd opzichtig gesaboteerd werd komt Ajax nu duur te staan.

14-07-2023 15:00

willycicci +3806

Hahah hij zou dus dezelfde reactie hebben gehad als mij en vele anderen hier. Dit is moeilijk te geloven maar ook niet ongelofelijk. Als hij geen vertrouwen heeft in het komend seizoen en de staf/directie weet dat wantrouwen niet weg te nemen dan kan ik me voorstellen dat hij op die leeftijd geen zin heeft om alle verantwoordelijkheid te dragen en alle kritiek te verduren wanneer het slecht gaat.

14-07-2023 14:44

C14 +22461

Welke verantwoordelijkheid? Is gewoon een van de spelers, heeft er net als de rest ook werkelijk niks van gebakken de laatste twee jaar, dus heeft ook geen recht van spreken.

14-07-2023 15:07

willycicci +3806

Heb jij ooit in een team gezeten? Hij is de aanvoerder, de belangrijkste speler als het gaat om bijdrages aan doelpunten, hij is de oudste speler en de meest ervaren speler. In elk team, gemeenschap of zelfs een gezelschap van meer dan twee mensen bestaat er zoiets als hiërarchie en verdeling van verantwoordelijkheden.

En als je aanvoerder geen recht van spreken heeft dan blijft er van een team niet veel over dat maakt het wel logisch dat hij wil vertrekken.

14-07-2023 20:02

Odysseus +14337

Wat een lulverhaal.

14-07-2023 14:41

Oxxer +164724 moderator

Ik snap dat het voor moderators heel lastig is toch zie ik AS overspoeld worden door nieuwe vooral trol accounts of kleuters die het leuk vinden te fucken.

14-07-2023 14:39

Ajax1114 +19393

Wat zeik je nou, ga eens inzien dat Ajax niets meer voorstelt door al die labbekakker figuren die daar de dienst uitmaken

14-07-2023 15:33

Oxxer +164724 moderator

Praat normaal of anders opdonderen, mafklapper.

14-07-2023 15:45

Koekie87 +21012

Want v.d. Sar en Huntelaar hebben het beide zo geweldig gedaan met hun zogenaamde Ajax DNA.

14-07-2023 16:20

Oxxer +164724 moderator

@Koekie87

Op wie en wat reageer jij?

14-07-2023 16:34

Koekie87 +21012

Op figuren zoals Ajax1114.

15-07-2023 06:39

Oxxer +164724 moderator

@Koekie87

Helder, het is nog steeds onduidelijk wie wat waar op reageert.

15-07-2023 10:19

Rock69 +8411

Verwaaaaay maak een grote zwaaaai. Met zijn fantasie is het net een profetie. Als je Verwaaaaay ziet, dan is het allemaal net niet. Verbeelding heeft hij genoeg, maar informatie over Ajax, niks tot net niet genoeg

14-07-2023 14:36

ZwartNazareth +1412

Er is niet veel geld, dus zijn er niet veel mogelijkheden. Dat betekent veel investeren in eigen jeugd en een goed scoutingsapparaat. Daarna gaan we weer bouwen en ik zou niet weten waarom dat geen succes zal opleveren.

14-07-2023 14:29

AJAXINMYHEART +21958

https://www.telegraaf.nl/sport/1986833268/tadic-en-ajax-naderen-elkaar

14-07-2023 14:29

AlexIbarra +19293

Ik heb nog nooit eerder het salaris van Tadic op 6,5 miljoen gezet zien worden. Bergwijn en Haller werden overal genoemd als grootverdieners met rond de 5 mln, Tadic ongeveer 4.
Wanneer je als Verweij eindelijk eens groot nieuws te melden hebt, waarom dan zulke 'onjuistheden' door je verhaal heen gooien?

Misschien klopt de rest van het verhaal wel, maar dat is heel moeilijk na te gaan. Salaris is echter iets dat wel door heel veel andere bronnen wordt gepubliceerd, en die zeggen allemaal iets anders dan Verweij.
Voor mijn gevoel ben ik altijd naar het zoeken naar een klein (eventueel) stukje waarheid tussen het verdere gelul bij deze krant.

Straks blijkt het niks te zijn en dan kunnen ze weer schrijven dat Mislantat en Lenderink gecapituleerd zijn voor Tadic' belachelijke eisen, zijn zaakwaarnemer de club runt, etc.

Maar goed, hoe het ook loopt, ik hoop dat het een beetje gewoon kan. Dus of vertrek met 'gewoon' een transfersom, of 'gewoon' hard werken en geduld hebben met de transfers zoals wij allemaal.
Geen nieuwe soap-series nu graag.

14-07-2023 14:27

AJAXINMYHEART +21958

Tadic gaat af op geruchtjes.

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

14-07-2023 14:26

AlexLitmanen10 +14429

Tadic moet gewoon een stapje terug doen..

Ik vind hem overigens gewoon onmisbaar, echter €6,5m op jaarbasis is wel een beetje veel

Voor altijd een held Tadic 💔

(Al begrijp is Ajax ook wel weer, we moeten even hier doorheen)

14-07-2023 14:22

Ans B +19983

Ik vind het niet erg geloofwaardig dat een speler afgaat op transfergeruchten.
Kan best zijn dat Tadic weg wil om meerdere redenen (waaronder puur egoïstische, en dat mag), maar ik hoop niet dat die puur egoïstische redenen worden verpakt in schijnheilige motieven. - zoals transfergeruchten e.a.. 'opnaaiende' kritiek op personen of op Ajax zelf.

Met integere kritiek is niets mis, laat dat duidelijk zijn. Hoewel je ook op de manier waarop dat wordt geuit best kritisch mag blijven (als daar aanleiding toe is tenminste; want niets is duidelijk of betrouwbaar met de Telegraaf als bron).

14-07-2023 14:18

AFCAjax +17839

die geruchten kunnen wel de druppel zijn om para te worden en op mislintat af te stappen, waar hij vervolgens te horen krijgt, klopt niks van die geruchten, maar wij willen eerst verkopen voor we aankopen doen etc. wat ook in het artikel staat.
kan me voorstellen dat we om die reden nu ook met Steijn opgescheept zitten en niet met Knutsen of bosz.

14-07-2023 14:21

Ans B +19983

Ik sluit niets uit, maar ga evenmin uit van wat de Telegraaf publiceert, want die hebben hun eigen motieven om dingen op een bepaalde manier neer te zetten.
En dat zet maar al te vaak mensen op tegen door hun gekozen personen.
Daarnaast heeft de zaakwaarnemer van Tadic bepaalde belangen (zoals vorig seizoen is gebleken), net als Tadic zelf misschien.

Om die redenen ben ik voorzichtig, maar tegelijkertijd wantrouwend. Vandaar dat ik de (deels impliciete) hoop uitspreek dat - wat er ook gaat gebeuren - dit op een goede manier gaat, vanuit wederzijds respect, in goed overleg en met een goede oplossing. Dit bericht in de Telegraaf vind ik n.l. nogal ophitsend richting - afhankelijk van hoe je het bekijkt - Mislintat en Ajax, of Tadic en zijn zaakwaarnemer. En daar baal ik van.

14-07-2023 14:58

Orangesoul +5988

Hij heeft wel verstand.. vd Berg, St.Juste... Het schip gaat nog verder zinken.. ik ben weg

14-07-2023 14:14

AlexLitmanen10 +14429

Sepp is echt een leuk talent.
We gaan echt geen top verdediger kunnen halen die graag in de nl competitie wil spelen.

Misschien een goede die al een binding heeft met Ajax of Nederland.
Dus doe mij maar een leuk talent. (Vitik?)

14-07-2023 14:19

Odysseus +14337

Mooie fan ben je dan. Is dat waarom ze ons soms successupporters noemen….

14-07-2023 14:44

jo1 +4584

Op te grote voet geleefd in de goede jaren, dit zat eraan te komen. Je huishouden is te duur

14-07-2023 14:12

Juan62 +46420

Tadic weet hoe het bij ons werkt.
Hij voelt nu de frustratie die je als Ajaxfan hebt, jaar na jaar decade na decade.
Wij leiden topspelers op om ze vervolgens zien te vertrekken.

Wij kunnen de club niet de rug toe keren.

14-07-2023 14:00

franco +2140

de pijnlijkste voor mij was tegen de Graafschap ( zelf nog erger dan tot hotspur)

14-07-2023 14:03

DS84 +1854

Serieus ? Niets maar dan ook niets tipt voor mij tottenham thuis gatverdamme ... zo dichtbij ... tegen graafschap was je helemaal niet "zo" dichtbij

14-07-2023 14:09

Juan62 +46420

Juventusdoping CL finale

Vraag me af of die spelers van Juve echt trots zijn op die overwinning , met in het achterhoofd het feit dat ze vals speelde.

14-07-2023 14:44

Noam +4122

Domme keuze. Jij pakken nu en geen schaal en en minder geld volgend jaar.

14-07-2023 13:57

Leo Valk +1364

Die verdomde dick-pics ook, daarmee is alle ellende begonnen! 🤣

14-07-2023 13:56

RJS +77

Waarom gooi je iets overboord wat succesvol is gebleken ? nou, omdat je naamsbekendheid wil in het bedrijfsleven, thats it.

14-07-2023 13:44

Rolo +13806

Tadic had TD moeten worden. Had die kunnen halen wie hij wilde. Wat een slap excuus om mediageruchten te gebruiken om zelf nog een zak geld op te willen halen. Dit zou de eerste voetballer zjjn die het mediacircus serieus neemt.

14-07-2023 13:43

AlexLitmanen10 +14429

Volgens vele is Tadic vorig jaar de TD geweest.. (in naam van zijn zaakwaarnemer)

14-07-2023 14:20

HallelujahAmsterdam +10641

Tadic , tot voor kort door menigeen uitgeroepen tot beste inkomende transfer van deze eeuw.

Ook ik vind dat.
Nu dreigt hij door de achterdeur te vertrekken , tenminste , als we de berichten moeten geloven. Laten we vooral de media moord en brand schreeuwen en wij als supporter geen overhaaste conclusie trekken. Het is vooral de bekende stemmingmakerij van 'the usual suspects' , die het bij het aanstellen van Maurice Steijn en inkomende transfers ook gigantisch mis hadden.
Want zelfs als er 'gelekt' wordt (door Tadic' zaakwaarnemer) , dan is er zonder gedegen onderzoek en wederhoor , het bekende 'gerucht dat door diezelfde journaille , als waarheid wordt geprint.

Belangrijk is dat we weer een kampioenswaardige elftal neerzetten (en Europees een tussenjaar) , en dat kan met of zonder Tadic.

14-07-2023 13:41

Karel.L +533

Mocht dit kloppen dan valt Tadic nog verder van z'n voetstuk af dan al het geval is. Niet eens met de eventuele aankopen en dan maar ontbinding eisen? Niks Ajax-hart dus. Hoop dat deze verhalen niet waar zijn. Zou zonde zijn als een speler als hij op een vervelende manier weg gaat.

14-07-2023 13:41

patrick37 +1746

Dusan is een legend.
Mislintat en lendrink maken ajax kapot.
Oprotten met die 2 en die walgelijke hendriks

14-07-2023 13:55

Patrick67 +9624

1. Tadic is geen Legend. Ok, van de armoe dan
2. Doe normaal man, laat Mislintat z'n werk doen en beoordeel hem over 6 maanden nog eens.
Kneus.

14-07-2023 14:04

musicradio +3893

jij ook met je grote bek

14-07-2023 14:04

goajaxgo +14157

Lekker simpel.

14-07-2023 14:14

GarciaDeLaTorre +23047

Damn, een epic battle tussen Patrick37 vs Patrick67 😂 zouden ze dezelfde Patrick zijn?😱

14-07-2023 14:14

AlexLitmanen10 +14429

Ik zet mijn geld op Patrick

14-07-2023 14:20

Patrick67 +9624

Ik moet je helaas teleurstellen Garcia 😁😉

14-07-2023 14:36

Patrick67 +9624

Goeie beslissing 😉

14-07-2023 14:37

Tommyshelby +129685

Frikandel begint weer in zichzelf te geloven.

14-07-2023 13:40

Redrum +96225

Ja die heeft de verhalen over het aanstaande vertrek ook gelezen en is dan niet te beroerd om er zelf maar even een reden voor te verzinnen.

14-07-2023 13:42

franco +2140

allemaal weer boos worden op de Telegraaf - het grote kwaad van deze ellendige periode..

zonder de telegraaf spelen we weer Ajax voetbal

14-07-2023 13:39

Psychevore +21186

Niemand die dit zegt behalve jij.

Echt een matige poging tot trollen. Nog niet eens een één voor de moeite.

14-07-2023 13:46

franco +2140

het is drama bij ajax
nix loopt er lekker en wij als spelers die kritisch moeten zijn naar Rvc/ bestuursraad / technische mensen zitten maar op de T af te geven alsof hun het kwaad zijn

min een 3 verdien ik

14-07-2023 13:49

Psychevore +21186

'Wij als spelers'

Haha. Geniet van je LSD trip.

14-07-2023 14:15

Elayais +5082

Het kan zijn dat Tadic ontevreden is over zaken. Maar het zou toch wel erg raar zijn als het grote probleem de namen die in de media verschenen was.

Ik neem toch aan dat een Tadic dan direct met Mislintat contact hebben wie zij op het oog hebben? Een Mislintat kan dan zeggen: gaat jou helemaal niks aan, is mijn werk. En daar kan Tadic boos over zijn, maar je gaat toch niet zeggen: één krant schrijft dat ze St. Juste willen halen, ik eis ontbinding van mijn contract!

14-07-2023 13:26

valkl01 +2621

Geloof er ook geen zak van dat Ajax plotseling interesse had in van de berg. En een uur later tekent hij in Duitsland haha ja je

14-07-2023 13:26

ck69 +13126

Hahaha, wat een verhaal. Alsof Tadic deze 2 voetballers überhaupt kent.

14-07-2023 13:24

Web +178830

Gemene stokers zijn het
Geen informatie krijgen van Ajax dat niets uit lekt
En dan met de gekste dingen komen

14-07-2023 13:18

Libero +19199

juist en men is hier nogal happig om nu wel die schurken blindelings te geloven ... en dat is ongelooflijk.

14-07-2023 13:19

Web +178830

Het kan bijna niet waar zijn
Tadic bepaald toch niet wie de vervangers worden

14-07-2023 13:21

Libero +19199

Tuurlijk niet. Mislintat houdt zijn kaarten dicht op de borst en deze geruchten gaan over targets die of niet heel serieus in the picture waren of niet klopten. Zo'n Sepp vd Berg-gerucht viel gewoon nauwelijks serieus te nemen en dat Tadic daar over viel lijkt me des te meer uit de dikke duim van deze of gene te komen.

14-07-2023 13:25

debarbaar +8250

oh dus jij denkt dat VI, het AD, de Telegraaf allemaal jokken? Interessant. Maar jij denkt dus dat Tadic zijn zaakwaarnemer had meegenomen omdat die zich graag wilde verontschuldigen voor de 120 miljoen die hij vorige jaar over de schutting heeft mogen flikkeren? Tadic moet lekker gaan joh. 7 miljoen in de knip en een kleine afkoopsom.

14-07-2023 13:26

Redrum +96225

Classic Telegraaf ja.

14-07-2023 13:42

BattieSr +2455

Precies Web!!

14-07-2023 19:37

DankzijCruijff +48731

Dit is toch alleen maar een bevestiging dat een afscheid van Tadic de enige juiste route is. De man (en zijn zaakwaarnemer) leven in de waan dat ze nog steeds alle macht naar zich toe kunnen trekken en zeggenschap kunnen hebben mbt technisch beleid, wat absurd is. Tadic zal voor mij altijd een held blijven en ik ga hem missen, maar niemand is groter dan de club. Mooi afscheid organiseren en de blik vooruit, zonder Dusan.

14-07-2023 13:15

Web +178830

Helemaal met jou eens als dit de waarheid is. Ik betwijfel het

14-07-2023 13:19

j0rnnn +5104

Beetje ambitie kan geen kwaad.

14-07-2023 13:22

Ajaxbrl +13863

Voor mij ook!! Ik waande me weer in 2009 ofzo..

14-07-2023 13:08

Opperhoofd +12664

Hier geloof ik niet veel van, is niet realistisch.

14-07-2023 13:08

Holadieje +5975

N Mensen alsjeblieft, laat je niet opnaaien door dit soort berichten.

Dit komt van Mike Verweij, die enorm gefrustreerd is dat hij geen bronnen meer heeft sinds Mislintat er zit. Verweij haalde zelfs Heintinga gisteren weer aan in een artikel, dat Tadic daarover al gepikeerd was. Onzin. Volgens Tadic was Schreuder ook een van de beste trainers ter wereld.

Heitinga was onderdanig aan Tadic, daarom wilde Tadic dat hij bleef waarschijnlijk. Net als Schreuder, ook daar was Tadic de baas over. Zie ook het coachen uit bij Volendam vorig seizoen toen hij gewisseld werd.

Tadic is een man van enorm veel trots en een groot ego. Ook hij voelt dat dit seizoen zijn basisplaats lang niet verzekerd is én dat hij totaal geen controle heeft over de nieuwe aangestelde mensen.

Tadic kan het niet verkroppen om 2de keuze te zijn, dus kiest hij nu op een vervelende manier eieren voor zijn geld. Tadic is een absoluut Ajax-icoon maar dit is iets wat altijd stond te gebeuren. Zien jullie Tadic al 5 wedstrijden achter elkaar banken?

Dit moment moest komen en nu moet Ajax sterk en zakelijk zijn en door.

Nogmaals, laat je niet opnaaien.

14-07-2023 13:07

Haarlemmer +20639

Mooi de topreactie gekopieerd

14-07-2023 13:08

Oxxer +164724 moderator

Een goede kanditaat voor editor van een knip en plak site 😉

14-07-2023 13:13

Holadieje +5975

Kopieer hem allemaal ff, dan wordt dat gelul van die zeikerds meteen ondergesneeuwd!!

14-07-2023 13:24

fc Barcelona_ke +19255

vorige week zei Mike verweij nog: gerucht over besiktas. we hebben geïnformeerd en die gerucht kan weer in de prullenbak gooien, Tadic blijft een Ajacied. en nu maken ze Ajax kapot!

14-07-2023 13:08

Godenzonen83 +1002

Tadic blijft een held maar is vervangbaar en drukt zwaar op de begroting. Godts en Bergwijn kunnen dit prima invullen. Gravenberch jaartje huren en gerichte jonge talentvolle aankopen doen! Met de inkomsten van timber, Kudus en alvarez moet er genoeg bestedingsruimte komen om een goede selectie neer te zetten!

14-07-2023 12:59

fc Barcelona_ke +19255

Gravenbergh weg met dit! we hebben al tahirovic en vd Boomen. we zoeken alleen iemand die echt nummer tien spelen

14-07-2023 13:07

Godenzonen83 +1002

Met twee nieuwe spelers die het Ajax spel niet gewend zijn kan het geen kwaad om een jaartje Gravenberch achter de hand te hebben. Daarnaast vertrekt alvarez hoogstwaarschijnlijk. Afgelopen jaar bleek maar al te vaak hoeveel punten het kost als je geen waardige vervangers hebt. Alle topclubs hebben goede vervangers achter de hand…

14-07-2023 14:08

TeringHenkie +28614

Daar hebben we Deef-Jan voor.

14-07-2023 14:24

Redrum +96225

Aangezien iedereen toch aan het speculeren is doe ik ook een poging. Mijn gevoel zegt dat Tadic altijd een hele grote vinger in de pap heeft gehad en dat het ook een eis is geweest bij zijn overgang naar Ajax om mee te mogen praten over bepaalde zaken. Dit zal weer zo'n fijne off the record mondelinge toezegging van Overmars zijn geweest. Mislintat heeft totaal geen behoefte aan het mee beslissen van Tadic en heeft hem dit duidelijk laten weten. Tadic is hiermee in zijn trots aangetast en voelt dat hij geen grip meer heeft op zijn club en kapt ermee.

14-07-2023 12:57

TeringHenkie +28614

Ik kan me niet voorstellen dat een TD van welke club ook een speler het recht geeft om mee te praten over het aankoopbeleid.

Tadic is gvd Jopie Cruijff niet!!

14-07-2023 13:00

Redrum +96225

Het zou ook belachelijk zijn, maar het zou me niet verbazen als Overmars die toezegging destijds wel heeft gedaan aan Tadic. Stunttransfers krijg je niet zomaar voor elkaar.

14-07-2023 13:05

Leo Valk +1364

We zullen zien hoe Ajax gaat renderen zonder Dusan!

14-07-2023 13:15

Ans B +19983

In principe kan het dan sneller, dynamischer en minder voorspelbaar.
Maar het belangrijkste is dat je de creativiteit die hij heeft én naar zich toe trok (door alle ballen op te eisen en zijn stempel te willen drukken) verdeelt over meerdere creatieve spelers. In principe kan dit nu al met vdBoomen en Berghuis en dan zou er tenminste één creatieveling bij moeten.
Daarnaast kunnen in principe andere spelers opstaan en belangrijker worden, zoals Bergwijn en Conceicao. Hoe dan ook komt er een volledig andere hiërarchie - ervan uitgaande dat Klaassen definitief verleden tijd is qua basisplek (en misschien ook wel vertrekt als hij daar achter komt). In dat geval zijn vdBoomen en Berghuis op voorhand de meest aangewezen personen om leiders te worden. Mits Berghuis zich herstelt van zijn matige seizoensafsluiting en zijn beschamende eerste oefenwedstrijd (qua houding).

14-07-2023 14:07

bremovic +2214

We kunnen de knip er wel op houden maar dan lopen we volgend jaar mssn weer cl mis en dat wil je ook niet, tadic gewoon lekker weg wezen de kleuter. En moeten zeker nog wel goeie aankopen bij komen, Thiago almada mssn voor de nr 10 positie, amdouni ik de aanval. En achterin sanchez of sutalo van dinamo

14-07-2023 12:56

GeleenAjax +1665

Ach...als het Feijenoord lukt met B-spelers en wat huurdeals, waarom Ajax dan niet?

14-07-2023 13:00

Redrum +96225

Omdat Feyenoord een goede trainer heeft, ze ongelofelijk veel geluk hadden, ze blijkbaar ook de gunfactor hadden en het verwachtingspatroon en daarmee de druk een stuk lager waren. Al die factoren bij elkaar zorgen ervoor dat zelfs Feyenoord een keer kampioen kan worden. Oh ja, het dramatisch presteren van Ajax en psv hebben ook mee geholpen. Komend seizoen wordt er wel wat van Feyenoord verwacht en dan is het maar weer afwachten hoe ze voor de dag komen. De laatste keer dat ze kampioen werden was het seizoen erna niet zo'n daverend succes in ieder geval. In de Champions League hadden ze toen ook absoluut niets te zoeken en vooralsnog zie ik geen enkele reden waarom dat nu wel zo zou zijn.

14-07-2023 13:03

Leo Valk +1364

Haha, simpel! Ajax heeft Arne Slot vergeten te contracteren, haalde de geweldige Alfred Schreuder, en de rest is bekend!

14-07-2023 13:19

Concrete +3216

Arne wordt komend seizoen Arme Slot

14-07-2023 14:10

wijzijndebeste123 +164898

Amdouni zit in de stal van Malenovic dus dat gaat m niet worden helaas.

14-07-2023 13:01

YungInternet +3867

Hoezo niet? Als Amdouni naar Ajax wil komt ie gewoon naar Ajax en maakt zijn zaakwaarnemer het in orde.

14-07-2023 13:02

Steffenhagen +37945

Wat een onzin verhalen allemaal . Het is niet zo moeilijk : Ajax wil van zijn duurste speler af en Tadic wil nog een keer flink cashen . Zo gaat dat , maar doodzonde dat Ajax zijn aanvoerder verliest , dat tikt hard aan in deze toch al mentaal zwakke selectie

14-07-2023 12:56
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.