Driessen: 'Harde kern wil ook wedstrijd tegen FC Volendam laten staken'

door Jesse ter Haar 149

Bron Veronica Offside

Driessen: 'Harde kern wil ook wedstrijd tegen FC Volendam laten staken'

door Jesse ter Haar 149

Bron Veronica Offside

Valentijn Driessen heeft vernomen dat Ajax-supporters een eventueel thuisduel met FC Volendam op woensdag opnieuw willen laten staken. Op die manier hoopt de harde kern een vertrek van de leden van de Raad van Commissarissen af te dwingen.

'Het gaat niet eens om het beslissen van de wedstrijden, maar bij Ajax wil de harde kern de RvC weg hebben', vertelt Driessen in de uitzending van Veronica Offside. 'In de appgroepen staat dat ze ook de wedstrijd tegen FC Volendam, als die doorgaat, willen laten staken. Net zo lang staken totdat de RvC weg is.'

Volgens Johan Derksen had de KNVB de harde kern van Ajax al na De Klassieker harder aan moeten pakken. 'De KNVB had nu een kans. Er waren geen Feyenoord-supporters in het stadion, dus Ajax kan overal de schuld van krijgen. Je had het keurig kunnen oplossen door te zeggen: dit is de eindstand. Geen gezeik. Maar ik had eraan toegevoegd: de rest van het seizoen blijft de F-Side gesloten. Je moet nu hard ingrijpen.'

Tegelijkertijd moet men bij Ajax op zoek naar een vervanger van Sven Mislintat, die zondag ontslagen werd. Derksen heeft wel een idee. 'Nu Van Gaal het niet doet, denk ik dat Jan Streuer van FC Twente de ideale man is. Hij heeft die functie bij Vitesse, FC Utrecht, Shakhtar Donetsk en FC Twente bekleed. Hij begeleidt Bruggink nu (bij FC Twente, red.) maar kan zo weg. Dan heb je morgen een goede technisch directeur met heel veel ervaring.'

Derksen over Hendriks

Overigens is het dus nog maar de vraag of het bij Mislintat blijft of dat er meer bestuurders moeten vertrekken. Derksen zou beginnen bij Maurits Hendriks, wiens aanstelling volgens hem een grote blunder is. 'Hij komt uit het Olympisch Comité en die vinden iedere sport hetzelfde. Iedere sport wordt hetzelfde gerund. Maar de reglementen binnen het voetbal, dan is een beetje een jungle, moet je leren. De eerste tien jaar leer je het vak en hij komt zo uit de hockeywereld.'

Lees meer over:
Plaats reactie

Michel0172 +218

Verbaast me dat er niet een groep supporters is die de Telegraaf wil platleggen in plaatst van een wedstrijd van Ajax. Denk dat het eerste een stuk beter is voor Ajax dan het laatste.

27-09-2023 15:02

joendoen +2876

Mensen die het allemaal goed praten ........ pfffff

26-09-2023 22:30

V12 +867

Driessen heeft groot gelijk. Hendriks moet weg en de RVC moet wieberen. Zijn allemaal verantwoordelijk en kiezen de volgende keer weer de verkeerde poppetjes. Ook het sluiten van de F-side lijkt mij de enige juiste oplossing. Als Jan Streuer het zou ilen doen zijn we in bonus. Een uitstekende TD die en Vitesse en Twente er bovenop hielp. Maar liever ga ik voor Van het Schip. Hij kan langer blijven zitten en Ajax rust brengen. Als Trainer graag Wim Jonk inlijven.

26-09-2023 14:10

B2tob4 +12084

Driessen blijft stoken in het misselijkmakende krantje, nu over de harde kern..! Wanneer stoppen deze minkukels de voortdurende zwartmakerij van alles wat met Ajax van doen heeft? Na vele weken van aantijgingen is Mislintat eruit, nu is de RvC weer aan de beurt, straks ook propaganda voeren voor sluiten van delen van de tribune voor de harde kern..? Halsema loopt inmiddels al te roepen voor netten in de Arena..!

26-09-2023 12:26

komopajax777 +13309

Tijd om Driessen de toegang tot de Arena te ontzeggen.Hij had al lang persona non grata moeten zijn net als zijn holmaat Verweij!

26-09-2023 14:48

Keizerfan +70

Ik heb mijn Telegraaf internet abonnement opgezegd, ik ben wel klaar met Driessen.

26-09-2023 11:12

Harold +10581

Maar de papieren versie blijf je wel lezen?

26-09-2023 13:59

Harrier Du Bois +38980

Ze gaan nog door de Telegraaf, het is nog niet genoeg

26-09-2023 09:20

Ajax The Best +16639

Net zo lang tot de Nazi's verslagen zijn. History repeats itselves.

26-09-2023 09:46

Bals +3772

Het lijkt er steeds meer op dat De Telegraaf de scepter zwaait op de F-Side..... Tijd voor onderzoeksjournalistiek en het schadebonnetje daar neer leggen waar het hoort!

26-09-2023 09:18

ouweman +5019

Nou zal iedereen hier waarschijnlijk heel hard booooooooe gaan roepen over wat ik nu ga zeggen, maar laten we nou niet doen alsof de wereld is vergaan. Met 2 kapotte draaideuren en 3 huilende kinderen omdat de wedstrijd niet door ging. Ik was zelf heel blij met die fakkels, want ik zat totaal niet te wachten op een 0-8 oid. Dan maar staken, de pleuris voor ze. Wie niet luisteren wil, moet maar voelen.

Maar dit is nou ook niet echt iets nieuws he... Mensen doen nou net alsof dit de eerste keer is dat Ajax een probleem heeft.
Jaren 80 vergeten mensen? Harmsen moet dood? Plus alle rellen en huisbezoekjes?
Eind jaren 90? Met een 4e, 5e en 6e plek, inclusief net als nu, bestorming van de eretribune?
Halverwege jaren 00, Jaakke rot op ole oleeeeee. Inclusief wederom de eretribune op.
En nu dus in 2023. Tis wat.

Nu hebben we na heel veel vette jaren weer eens een keertje de 3e plek (poehpoeh) en een aantal rotte appels in de gelederen. Rot die eruit, zorg voor een goedlopend team, en je bent weer terug. Die kakkerlakken lopen al 30 jaar achter de feiten aan, en werden uit het niets, zonder poen, met een schijtelftal kampioen. Zo simpel kan het gaan.
Alle dikke neuzen weer dezelfde kant op, poppetjes op de juiste plek, het geld komt hier gewoon nog steeds met bakken binnen (stadion/merchandising/sponsoren met lange contracten etc ), dus dont worry.

WANT WIJ ZIJN AJAX.

26-09-2023 09:13

Ajax The Best +16639

Precies! Er wordt net gedaan of het een gigantisch drama is. Maar zijn in het Nederlandse voetbal vaak veel ergere dingen gebeurd. Er zijn bij Ajax ergere dingen gebeurd.
In dit geval is wat er in het stadion gebeurd met het staken gewoon een logisch gevolg van de incapabele besluitvorming in Zeist.
En daarbuiten is de frustratie van in 15 maanden zo vreselijk afzakken als gevolg van mismanagement.

26-09-2023 09:51

Rolo +13806

Ja verstop je ook nog maar achter argumenten om het te gedogen ook nog. Triest, zeer triest..
Booooooooooooooeeeeeee

26-09-2023 09:56

ouweman +5019

@Rob hahaha booooooooooeeeeeeeeee

26-09-2023 12:57

NaarCLbeker5 +921

Blij met de fakkels? Je was te laf om door te spelen? Bang?
Dat klopt helemaal niet met wat je onderaan in hoofdletters schrijft!

26-09-2023 11:37

ouweman +5019

Niet laf. Of wil jij lekker met 8 goals op je bek gaan? Ik niet. Dan maar geen wedstrijd, klaar. Daar ga je toch niet naar kijken, stelletje lamlullen bij elkaar.
WANT WIJ ZIJN AJAX!!!!!

26-09-2023 12:58

Harold +10581

Morgenmiddag kunnen we toch alsnog met 8 goals op ons bek gaan?

26-09-2023 14:01

ouweman +5019

Ik wil ook helemaal niet dat het uitgespeeld wordt. In ieder geval ben ik er nu gelukkig niet bij. Samenvattingen van een verliezend Ajax kijk ik niet, zo veel mogelijk negeren.

26-09-2023 16:36

komopajax777 +13309

Door mensen als jij die zich supporter noemen gaat de club te gronde en komt ze in een kwaad daglicht te staan.Vernieling en bedreiging zijn strafbaar.Wat mij betreft
kunnen er niet genoeg stadionverboden uitgedeeld worden desnoods celstraffen en een strafblad als ze erom vragen.Het argument dat er veel ergere dingen gebeurd zijn
is natuurlijk volkomen ridicuul.Alleen een leeghoofd met pillen in zijn lijf kan zoiets
verzinnen.

26-09-2023 15:19

ouweman +5019

Ja ik ben een supporter, jij ook? Kom al 41 jaar bij Ajax, waarvan 34 jaar onafgebroken een seizoenskaart, en mis geen enkele (thuis)wedstrijd.
Slik geen pillen meer, en ben (zoals overal wordt omschreven) ook geen "doorgesnoven debiel met capuchonnetje op".
Het argument dat er veel ergere dingen gebeurd zijn, gebruik ik ook niet als argument. Beter lezen, of neem een pil, misschien zie je het dan wel. Met je leeghoofd.
Ik zeg dit alleen om te laten zien dat dit niet de eerste keer was in de geschiedenis van Ajax als we in de problemen zitten, en dat er uiteindelijk eigenlijk geen ene reet aan de hand was. Twee kapotte draaideuren, en wat jankende kinderen, thats it.
Ga nou niet doen alsof de halve stad is gesloopt, of dat er 23 doden zijn gevallen, want dat is niet zo.
Janken om 5 fakkels op het veld. Ze hadden er van mij lekker 500 mogen gooien met deze wanprestaties.

26-09-2023 16:04

maxwellstyle10 +4745

Oh ja het was niet zo erg... dus ach wat zeuren we weer hé .. Joh er zijn wat stoeltjes vernield is dat nou zo errg? Er is vuurwerkk op het veld gegooid is dat nou zo erg? Een complete draaideur is ingeslagen is dat nou zo erg? Mensen met kinderen die bang zijn in het stadion is dat nou zo erg?

JA DAT IS ERG JA!!!! Sterker nog; DAT IS SCHANDALIG!!! Reacties als dat jij nu geeft zijn precies de redenen waarom dit soort dingen met de gummiknuppel eruit geramd moeten worden!!

Het is je reinste bullsh*t wat je verkondigd!!! Als jij het slecht doet op je werk voor een paar weken, stuur ff je adres dan ram ik bij jou ook ff alle ramen in es kijken wat je der van vindt..

26-09-2023 21:33

ouweman +5019

Hee luister pannenkoek. Ik ben hier heel relaxed, en leg uit hoe ik er over denk. Punt.
Ga mij geen grote smoel geven en dreigen met langskomen.
Grote tyfusbek geef je lekker tegen je moer of je wijf maar niet tegen mij. Stomp ik je kop eraf, lul. Met je eigen gummiknuppeltje.
Schandalig dit schandalig dat, maar zelf de bijdehante frustraat uithangen. Rot lekker een teringeind op.

26-09-2023 21:56

maxwellstyle10 +4745

Je moet niet zo opgefokt doen.. Ik zeg niet dat ik bij je langs ga komen.. Je moet lezen... Laat ik het in begrijpelijkere taal bij je neerleggen; stel je voor dat een paar gasten bij jou je huis komt verbouwen als je slecht presteert op je werk.. Vind je het dan ook nog een normaal idee wat je gezegd heb? Ik zeg NERGENS dat ik langs ga komen, ik vraag je alleen hoe je reactie zou zijn en aan je reactie te lezen, lees ik dat je het niet prettig zou vinden.. goh dat verrast me niet...

En wat je maar relaxed noemt.. Je ken wel gaan schelden maar dat levert dus uiteindelijk de agressie op die ik afgelopen zondag heb gezien.. Verkeerde agressie. Wat ik zeg is dat op GEEN ENKELE MANIER goed te praten is wat er zondag is gebeurd..

Er wordt in NL, maar da's ook meer een algemeen probleem, veel te makkelijk gedaan van 'het valt wel mee'.. Ja totdat er doden vallen of totdat het een x echt mis gaat en dan vragen we ons af hoe het ook weer kwam?..

Ga een bak koffie drinken en doe relaxt..

27-09-2023 20:10

Ajax The Best +16639

Is alle ophef nou vanwege de vreselijke attack op de hoofdingang of vanwege de fakkels op het veld?
Dat eerste staat los van de F-side op zich. Daar zitten zeker F-siders tussen, maar dat was een mengeling.
Die fakkels wordt erg gemaakt door de stupide regels die de Knvb heeft verzonnen. Ze hebben niet nagedacht over wat ze creëren met deze regels en dat is zondag alleen maar (opnieuw) zichtbaar gemaakt. Een fakkel op het veld is niet goed. Maar dat gebeurt al tientallen jaren en in alle landen. Wij zijn echter de enigen die het verloop van de wedstrijd laten bepalen door de supporters.

26-09-2023 09:11

Rolo +13806

Het hoort allebei niet, zowel die fakkels, als de bestorming. Waar zit je dan met je harses om dat in je kop te halen.

Als er vanavond niks op tv is wat je graag steek je toch ook geen fakkel aan en die mik je op het hoogpolig tapijt.

26-09-2023 09:58

Ajax The Best +16639

Vanachter de TV is het moeilijk voor te stellen inderdaad. Maar de energie in voetbalstadions is nou eenmaal totaal anders dan dat je naar de beeldbuis kijkt. Ik denk dat er weinig mensen zijn die bij 100+ wedstrijden in een stadion zijn geweest dit niet hebben zien aankomen. Dan is het nog steeds niet goed te praten, maar de 'sleutels' van de wedstrijd in handen leggen van de supporters is wel echt het domste wat je kan doen. En waar ze toch voor hebben gekozen.
Je kan het zelfs zien als een vorm van uitlokking. Als je weet hoe de fanatieke supporters in elkaar zitten dan weet je ook wat je creëert.

26-09-2023 10:09

Rolo +13806

Je snapt alleen de strekking van mijn tv niet... het ging erom dat dit niet hoort, nergens niet.

Ik weet hoe fanatieke supporters in elkaar zitten, ik heb genoeg wedstrijden van Ajax gezien in het stadion. Liep als manneke van 7 in het Dusseldorf Rheinstadion Ajax - Rot weiss Erfurt. De Meer, Olympisch stadion TT, SS....etc.

En ja, er zijn vaker dit soort "acties" geweest, totale waanzin. Dat je het niet eens bent met een beleid wil niet zeggen dat je een vrijbrief krijgt om maar voor chaos te zorgen. En weet je, die fakkels... dat vindt ik niet het ergste. Maar dat mensen, kinderen maar ook volwassenen, zich niet veilig voelen in eigen "huis".

26-09-2023 10:45

komopajax777 +13309

De regels zijn naïef en niet goed ,maar dat wil nog niet zeggen dat je er misbruik van moet maken.

26-09-2023 15:22

komopajax777 +13309

Fakkels op het veld is uit den boze.Als je een speler raakt per ongeluk wellicht dan krijg de club het op haar brood.1989 moet elke Ajacied wel wat zeggen!

26-09-2023 15:21

Gewoon Gijs +18422

Derksen zei zowaar iets verstandigs: Streuer

26-09-2023 08:56

Cruijffthebest +13441

Derksen: Maar ik had eraan toegevoegd: de rest van het seizoen blijft de F-Side gesloten. Je moet nu hard ingrijpen.'
Waarom zei die lul dat niet na al die achterlijke, zeer verwerpelijke spreekkoren en alle objecten die naar spelers van Ajax zijn gegooid??
Waarom geen straf voor 010 toen Klaassen werd geraakt door een aansteker, maar wel Ajax aanpakken. De jaloezie en haat tegen Ajax is onbeschrijflijk groot, maar de meeste vergeten wel hoe ongelooflijk veel het Nederlandse voetbal en clubs en Ajax heeft te danken!!!!

26-09-2023 08:16

Gewoon Gijs +18422

daar waren ook geen Ajax supporters; ik vond wat in het stadion gebeurde eerliijk zegt niet zo schokkend, bengaals vuurwerk iov voor de wedstrijd tijdens de wedstrijd. Ik bedoel het was geen rellen (zoals na afloop buiten) maar een manier om de huudige regels te gebruiken om een staking af te dwingen.

26-09-2023 08:55

DMDTagz +3303

Het begint inderdaad nogal ziekelijk te worden ja.

26-09-2023 08:58

arnold076 +1246

Het is allemaal ook begonnen bij Derksen op Vandaag Inside een paar maanden geleden toen hij het biergooien aanmoedigde en het onschuldig vond, kijk waar het nu tot geleid heeft. Helaas is de invloed van de media ook schuldig aan hoe het gaat lopen in de toekomst. Als je de F side gaat sluiten is wordt het helemaal een puinhoop. Het beste de Fside achter transparante schermen zetten en de andere supporters niet. Kan niks meer gegooid worden.

26-09-2023 11:06

ElFlaco +3651

Ze zijn allemaal bang voor de fans van 010

26-09-2023 11:47

meerzicht +939

Die Driessen is geen journalist maar een man met een enorme sensatiezucht en een Ajax hater. Zijn inbreng neem ik al enige tijd niet serieus. Lekker de boel opruien en hopen dat er een groep is die het oppikt om er vervolgens grote schande over te uiten.

26-09-2023 08:10

arnold076 +1246

Hij wil Derksen 2.0 worden over een aantal jaren.

26-09-2023 11:07

Barra +5529

Ja als de RvC vertrekt zal alles weer lekker soepel lopen, zullen ze dat echt denken?

26-09-2023 07:57

ElSandrini +18206

Klopt Johan.... gaat onze Fside borrelen met de Feyenoord hoolies. De Feyenoord hoolies worden namelijk ook al een half jaar geweerd na het aansteker incident /Klaassen

26-09-2023 07:39

Pinohelmond +5823

Dat de gemiddelde Feyenoord supporter het denk- en handelingsvermogen heeft van een toiletborstel wil niet zeggen dat wij ons ook zo mogen gaan gedragan. Schaam je kapot als F-Side zijnde, gewoon schandalig, zinloos en ten nadele van je eigen club dit soort acties. Levenslang weren uit het stadion dan kunnen de mensen die wel normaal kunnen doen na jarenlang op een wachtlijst te hebben gestaan wellicht wel een seizoenkaart bemachtigen.

26-09-2023 08:56

karlhof +4721

Volgend jaar kan de F-side naar TOP Oss als zij zich blijven misdragen. Enige realiteitszin bij die gasten is gewenst.

Het is wel wenselijk dat leden van de RvC een idee hebben over hoe een BVO gerund moet worden. Ik heb nu de indruk dat de huidige leden het als een erebaantje beschouwen. Eigenlijk zitten alleen maar grijze muizen in de RvC die elke week weer verbaasd om zich heen kijken in wat voor wonderlijke wereld zij terecht zijn gekomen.

Eringa en van Halst moeten opstappen. Dan maar een interim AD aanstellen die begint met puinruimen.

26-09-2023 07:36

Ajax4proud +10898

Derksen heeft 100% gelijk, ik heb het al eerder aangegeven. Als men ergens wil beginnen bij Ajax om schoon schip te maken dan is eerst degene ontslaan die Mislintat hebben aangenomen en volop hebben gesteund. Dat is Hendriks om te beginnen.

Zelfs de de strubbelingen binnen de scoutingafdeling is gewoon niet goed. Daar moet ook wat mee gedaan worden.

Daarnaast ben ik het eens met de artikel over Jan van Halst:
https://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/2023/09/ajax-fans-ergeren-zich-groen-en-geel-aan-van-halst-slechter-dan-van-der-sar
Had overal gewoon geen antwoorden op en had net zo goed niet voor de camera hoeven te verschijnen.

26-09-2023 07:33

TweeBenig2 +16301

Vergeet niet dat Van Halst interim is. De bedoeling was/is dat hij op de winkel zou passen en niet over zijn graf heen zou regeren. Inmiddels is hij ingehaald door een nogal bizarre werkelijkheid.

26-09-2023 09:06

jaripettersson +9526

Er ligt vrij veel macht bij de f-side. Als daar wederom naar geluisterd gaat worden kun je toch wel van een gijzeling spreken. Verbied ajax supporters dan maar geheel en los het eens op. De combinatie bureaucratie, onderhandelcultuur en angst maken het proces traag als dikke stront. Weg met die 'fans'. Fijn dat ze mooi kunnen zingen en gezellige angst zaaien.

26-09-2023 07:31

AFCACBS1900 +2493

Ja, leuk. Haal je harde kern maar weg en laat het bobo-publiek maar zitten, met de nadruk op zitten. Lekker spelertjes uitfluiten en massaal in de 88e minuut vertrekken om voor de file weg te zijn. Dat zijn pas supporters waar je wat aan heb! 🤡

26-09-2023 09:17

HertogH +15916

Waarom ageert de F-side zo tegen de RVC en blijft Steijn gespaard?

26-09-2023 07:23

Koekie87 +21012

Omdat de F-side uit simpele figuren bestaat en blindelings achter mensen aanlopen die deze hele hetze zijn gestart.

26-09-2023 07:40

Koningtoto +60643

Zijn er ook screenshots? Of gokt hij dit maar weer gewoon

26-09-2023 07:16

Gonzalez75 +5885

Als dat tuig van de fake side de rvc weg wil hebben, dan doen ze maar ergens op een veldje hun statement maken. En als de rvc weg is, gaan ze weer andere argumenten gebruiken om nog meer wedstrijden te staken. Dat vak van de fake side leeg laten tot de winterstop.

26-09-2023 07:13

Hans Verhagen +14139

Ja ergens op een veldje... Dan heeft zo'n Rvc er al helemaal schijt aan. Ajax heeft jaren geleden dat de gewone man niet mee mocht beslissen en ze werden zelfs verbannen op bij veldjes ver van het stadion. In plaats hiervan kwam de man met de stropdas en het naaldhakje en het resultaat heb je zondag kunnen zien. Je hoort de F-side niet als alles normaal is, maar het is een zooitje en het wordt van kwaad tot erger. En dat alles juist omdat deze mooiste club van Nederland in handen is gekomen van machtgeile mensen die niks met de club hebben.

26-09-2023 07:24

willem1958 +8853

Ajax is niet het bezit van de F side en moet zich niet laten gijzelen door een aantal hersenlozen.
Wie zijn zij dat ze alles en iedereen mogen chanteren, ze moeten zich gedragen als normale supporters en niet alsof ze de baas zijn.

26-09-2023 09:36

noppenkoning +41477

Streuer en Ted van Leeuwen vind ik allebei goede opties

26-09-2023 07:12

profoff +8396

En wat als de hele rvc weg is? Hoe lang duurde het de vorige keer voordat er een nieuwe rvc is? Neemt de directie dan alle beslissingen zonder toezicht? Of moet de directie ook weg? En nemen we dan helemaal geen beslissingen meer? Nieuwe rvc leden zullen wel makkelijk te vinden zijn onder druk van zo'n mafkees met een zwarte hoodie

26-09-2023 07:09

Koekie87 +21012

Idd is gewoon heel makkelijk gedacht om maar weer iedereen te gaan ontslaan en dan, wie zegt dat de nieuwe RvC het beter gaat doen. Geef die mensen gewoon de tijd ipv iedere keer bij elke tegenstand om mensen hun hoofd te vragen.

26-09-2023 07:13

jaripettersson +9526

Van halst heeft mislintat niet aangesteld.

26-09-2023 07:35

profoff +8396

Het is ook niet gek als er meer mensen dan krimi sven weggaan. Maar iedereen weg is een beetje een kortzichtige gedachte.

26-09-2023 07:45

Koekie87 +21012

Ja idd makkelijk gedacht. Alsof het al een vaststaand iets is dat de opvolgers van Eringa van Halst en noem het allemaal maar op het beter gaan doen. Kan je ook zeggen wat Hendriks verkeerd doet behalve dat het een oud hockeyer is. Kom eens met bewijzen die zwart op wit bewijzen wat Hendriks verkeerd doet. Ohja en Mislintat is aangesteld door v.d. Sar aangezien van Halst toen nog part nog deel uitmaakte van Ajax. Hou je wel bij feitenkennis ipv dom te gaan lopen roeptoeteren. Ook dat geouwehoer over spelers halen uit lagere competities. Waar kwam Zlatan vandaan of waar kwam Martinez vandaan. Een of andere middenmotor uit Argetinie. Dus jou opmerking over dat men spelers haalt uit lagere competities slaat nog kant nog wal aangezien Ajax nooit anders heeft gedaan. Lekker makkelijk om als het maar even tegenzit de boel te gaan lopen slopen, mensen te bedreigen en noem het allemaal maar op.

26-09-2023 07:48

profoff +8396

Gaat er ook om wat je voor die spelers betaald hebt. Martinez kostte ook geen 16 miljoen

26-09-2023 07:57

Koekie87 +21012

Dat kan maar het argument dat Mislintat spelers haalde uit de lagere competities is natuurlijk iets wat geen stand houd als je weet dat zijn voorgangers niet anders deden. Dus dat soort argumenten houden geen stand. Bij die transfersommen kan en mag je natuurlijk wel vraagtekens zetten.

26-09-2023 08:01

fluwelenlinker +11855

Nu snel snel een TD van buitenaf aanstellen, zou weeral een blunder zijn tenzij het Van Gaal is maar die wil niet.
Zolang Kroes er nog niet is en de RvC niet is afgetreden (of op z'n minst grondig herschikt) en Hendriks niet weg is, kan je niet zulke belangrijke beslissingen nemen.

26-09-2023 07:01

ach ja +5801

Als het nog een keer gebeurt, het vak als geheel een paar wedstrijden leeg laten. Ik ben er als seizoenkaarthouders klaar mee dat een groepje alles bepaald voor de rest. Rvc weg lost niets op, steijn wel, want die bakt er geen hout van. Frank de boer aanstellen, dan pak je in ieder geval weer punten.

26-09-2023 06:58

ck69 +13126

Eens, behalve met je laatste zin

26-09-2023 07:05

barry1988 +24072

Jan Streuer is al in de zeventig hier kun je toch geen lange termijn visie mee opbouwen. Dit wil alleen als hij gelijktijdig iemand opleid.

Ik blijf het herhalen als een vastgelopen langspeelplaat......Steijn er vandaag nog uit! En haal ook Bogarde terug als trainer voor de verdedigers of assistent.

26-09-2023 06:37

Baard +799

Ondanks dat ik pro mislintat ben, snap ik wel dat je intern nu iets tijdelijks aan wilt stellen.

Maar dit toont maar weer aan dat het gewoon een hele domme beslissing is geweest om hem eruit te werken.

RVC OUT!

26-09-2023 06:36

Gooseman +11887

Misschien kan Maurice zijn dochter meenemen en in bikini voor de F-side langs laten lopen. Zorgt wellicht voor enige afleiding.

26-09-2023 06:25

Mv9494 +16642

Is het enige goede van Steijn
en zijn zoon. Presteert iig beter dan zijn pa

26-09-2023 06:26

Mv9494 +16642

Ook wel triest trouwens van Steijn dat hij Gaaei niet eens een hand kon geven. Gelukkig deed Maduro dat nog wel. Ik word soms echt boos als ik eraan denk dat Steijn onze club gewoon moedwillig kapotmaakt

26-09-2023 05:09

wijzijndebeste123 +164877

Die ranzige rattenkop is de grootste viespeuk die ooit bij Ajax heeft rondgelopen. En dan cliniclown Eringa en dopey van Halst die uit angst dansen naar de pijpen van de Telegraaf. Alledrie t ophangen nog niet waard. Voor de onnozele supporters hoop ik dat Sneijder TD wordt en dat we een transfercommissie krijgen olv Sjaak Swart. Bord-op-schoot scouting via huismakelaar Rob Jansen en John van t Schip als trainer.

26-09-2023 05:24

Mv9494 +16642

https://twitter.com/ESPNnl/status/1337525325404762113 dit filmpje is ook alleszeggend


Helaas heeft Steijn nu nog vertrouwen van Ajax (ook al heb ik het gevoel dat dat niet voor 100% is), maar geloof me ook dat brokkelt ook echt nog wel af en wordt ie ontslagen

26-09-2023 05:35

wijzijndebeste123 +164877

Typisch. Echt n walgelijke druiloor. Kijk m daar is lamlendig vals staan. Zolang Steijn trainer is haal ik 0 plezier uit Ajax. Dat is ook alleszeggend.

26-09-2023 05:57

Mv9494 +16642

Ik zal wel altijd blijven kijken ook al is hij er nog, maar echt de tijd dat ik met plezier en vertrouwen kijk is voorlopig wel weg

26-09-2023 06:04

wijzijndebeste123 +164877

Ik kijk ook altijd. Heb seizoenkaart en ga ook Europees thuis altijd. Maar merk dat de wedstrijden me weinig kunnen schelen. Ik word er niet warm of koud van als Ajax onder Steijn wint of verliest. Hopelijk is hij heel snel opgerot en gaat hij de boeken in als meest waardeloze Ajax trainer aller tijden.

26-09-2023 06:08

Mv9494 +16642

best triest dat dat door 1 man komt. Kan me ook niet voorstellen dat het waar is dat de selectie achter hem staat. Ja ze zullen vast de Bergwijntjes bedoelen

26-09-2023 06:12

leeke +10406

Ik denk dat ze gewoon bezig zijn om een goede vervanger te polsen

26-09-2023 06:27

Mv9494 +16642

Je kan nog beter Dave Vos doorschuiven

26-09-2023 06:29

JoeBlow +8220

“Ik word er niet warm of koud van als Ajax onder Steijn wint of verliest.”

Hier snap ik dus helemaal niks van.

26-09-2023 06:54

James Water +289

Dit wordt nu bij Gaaei uitgelicht, maar bij Akpom tegen Twente deed hij hetzelfde.

Dacht dat hij bekend stond om zn people management, maar hij is echt de meest ook onsympathieke trainer die ik gezien heb.

26-09-2023 06:04

leeke +10406

Tja probleempje van bovenaf he.hoe krijg je het in je hoofd om hem überhaupt aan te stellen

26-09-2023 06:26

jollie18 +9928

Hoop het niet Ajax is nu te vaak negatief in de media gekomen.

26-09-2023 03:22

Bruno04 +15801

Ben soms wel is benieuwd hoe zo’n F-Side vergadering eruit ziet. En wie deze briljante ideeën uit zijn mond laat vloeien.

F-side houd het aub gewoon bij zingen en sfeer maken en heb niet het idee dat je beleidsmatig van enige toevoeging bent.

26-09-2023 03:07

Artemio +32157

Mede mogelijk gemaakt door die flut regels van de knvb met betrekking tot het staken van wedstrijden waarbij iets op het veld wordt gegooid.

26-09-2023 01:09

Copa077 +2761

Alles wat sven heeft gesteund eruit aub want die hebben er echt geen kijk op ✔️ongeschikt

26-09-2023 00:41

AJAXINMYHEART +21958

Alles wat Sven niet steunt er uit.

Maurice als eerste.

26-09-2023 00:49

JariJari +15273

Dit. Dus dat is vrijwel iedereen. Operatie cleanup.

26-09-2023 03:19

Jari1981 +307

Litmanen: 'Als Ajax komt, ga ik zeker luisteren'

Over AJAX DNA gesproken🔥

Waarom deze held niet vragen om onze club te brengen naar de top? Sneijder, vd Vaart, vd Meyde, van Basten iedereen heeft wat te zeggen. Blaaskaken op de tv, maar niets voor de club willen doen. Dat zijn geen echte Ajacieden.

26-09-2023 00:41

Suavimani +12061

Nee nee, laat Jari alsjeblieft met rust. We gaan niet nog meer iconen kapot maken. Jari moet voor altijd een legend blijven.

26-09-2023 00:51

JariJari +15273

Is Litmanen goed in 1 van de nodige taken?

26-09-2023 03:19

PH2BOT +40494

"Vuilfontein Tweessen heeft vernomen dat..."OK hou maar weer op ja.

26-09-2023 00:21

twynestar +28580

leuke woordgrap. clever.

26-09-2023 01:08

b.hulshof +3774

Nog een keer staken door de fside zou er waarschijnlijk voor zorgen dat het vak leeg blijft dit seizoen. Halsema eist al netten in dit vak. 90 minuten spreekkoren tegen de rvc lijkt mij dan ook een beter plan.

26-09-2023 00:18

Sjaakvaak +26608

Heerlijk, houd maar leeg.

26-09-2023 00:19

JanBiesbos +29236

Laat ze maar oorlog msken met de TG

26-09-2023 00:31

Sjaakvaak +26608

Die gasten voegen geen zak toe aan de club. Ze zitten er ook niet voor hun voorliefde voor het spel of de club. Het is voornamelijk een soort dagbesteding en een excuus om te zuipen en snuiven.

Pak ze maar aan alsof het oorlog is, lekker arresteren voor ieder strafbaar feit. Helemaal klaar met dat deze gasten pretenderen onderdeel van de club te zijn en ons imago en club naar de klote helpen.

26-09-2023 00:34

KingJames23 +11453

Sjaak niet iedereen over 1 kam scheren. Ik sta op F en ga elke wedstrijd(thuis en uit) naar Ajax en ik besteed er heel veel geld aan. Dus jij gaat niet bepalen of ik wel of niet mag komen.

26-09-2023 05:45

swam.b +777

Nee het gedrag van jou en je eencellige vriendjes bepaald dat je niet meer mag komen. En als jij toevallig een van de weinige bent die niet meedeed, prima. Veranderd niks aan de zaak

26-09-2023 08:09

Elayais +5082

Ik wordt moe op het gezeik van Hendriks, want kan één iemand mij aantonen dat die man niet functioneert? Buiten uit de duim verzonnen verhalen van de Telegraaf.

Even los van de persoon Hendriks en zijn prestaties, vind ik het goed dat Ajax z'n iemand heeft aangesteld. De voetbalwereld loopt al heel lang achter qua ontwikkelingen op andere sporten omdat ze verzonnen hebben dat niemand het beter weet dan mensen uit de voetbalwereld. Je moet juist erbuiten gaan kijken voor innovatie, dat gaat je vooruit helpen.

Hoever het wielrennen bijvoorbeeld is met het optimaal prepareren van renners voor een wedstrijd is iets waar het voetbal nog veel van zou kunnen leren. Ik weet zeker dat een veel individuelere aanpak van voeding kan helpen om spelers nog fitter aan optimaler aan wedstrijden te laten beginnen.

26-09-2023 00:12

MalleEppie +15167

Heb letterlijk nog geen goed argument tegen Hendriks gehoord. Het is allemaal van het niveau ''hockeyman''.

26-09-2023 00:15

JanBiesbos +29236

En data duitser

26-09-2023 00:32

Mv9494 +16642

Het argument is altijd dat hij Mislintat heeft aangesteld en dat Mislintat er een puinhoop van heeft gemaakt en daardoor ongeschikt is.

Ik weet niet wat Maurits doet, dus kan er niet over oordelen.

26-09-2023 00:17

Sjaakvaak +26608

MalleEppie verwoordt het perfect. Hoe groter het gezeik tegen hem, hoe beter hij schijnbaar funtioneert.

26-09-2023 00:19

Aurelius1 +19736

Je weet toch hoe de voetballerij in elkaar steekt. Meningen zijn allemaal gebaseerd op image en hoe je eruit ziet en waar je vandaan komt.

26-09-2023 00:31

Copa077 +2761

Het aanstellen van Sven is een grote fout en zijn handtekening onder transfers.

26-09-2023 00:40

tnrg +1169

Als je denkt dat Hendriks de bevoegdheid had om handtekeningen onder de transfers te zetten dan heb je geen idee van wie wat doet bij Ajax. Hij kon ook Mislintat niet aanstellen. Hij kon hoogstens advies geven net als iedereen bij Ajax.

26-09-2023 00:53

Sjaakvaak +26608

De harde kern is echt ongekend dom en mag wat mij betreft allemaal hun seizoenskaart inleveren voor echte supporters met een voetbalhart en verstand. In plaats van het criminele tokkietuig uit de f-side.

Het grote probleem is Steijn en een gebrek aan iedere vorm van vastigheid en tactiek. Het probleem ligt niet bij de RvC.

26-09-2023 00:11

wijzijndebeste123 +164877

T probleem ligt nu wel bij de RvC want die hebben Mislintat eruit gegooid en Eringa heeft vanavond uitgesproken dat Steijn stevig in t zadel zit. Echter is dat helaas niet de reden dat de F-side in opstand komt.

26-09-2023 00:24

Mv9494 +16642

Maar wat is nou het standpunt van de Fside? Willen ze de RvC weg vanwege aanstelling Mislintat of om heel iets anders? Hoor alleen RvC weg

26-09-2023 00:26

wijzijndebeste123 +164877

Vrees dat t veel simpeler ligt. Als t kut gaat dan is t altijd de schuld van de bobo's. In dit geval mensen in de RvC.

26-09-2023 00:28

Sjaakvaak +26608

Daar heb je een goed punt, met die uitspraken van Eringa is het afzetten van de RvC nog een best positief streven. Maar inderdaad niet hun insteek.

26-09-2023 00:35

freak31 +5676

Derksen komt weer met zijn stokpaardjes die hij altijd opvoert in dit soort situaties, vermoeiende en vooral dementerende oude man aan het worden. Van Kooten en de Bie hadden een mooi lied in de jaren 80: Ouwe Lullen moeten Weg!

26-09-2023 00:10

AJAXINMYHEART +21958

Nou dementerend is hij niet.

Hij is goed algemeen ontwikkeld.
Behalve over voetbal.

26-09-2023 00:13

freak31 +5676

Vind ik niet.

26-09-2023 00:15

AJAXINMYHEART +21958

Kijk je wel 5 dagen per week?

26-09-2023 00:21

YRGI +32964

Komt nauwelijks iets zinnigs uit. Leest ook enkel de Telegraaf, denk ik. Dan krijg je dat. Veel onderbuikgelul.

26-09-2023 00:58

freak31 +5676

Nee, daar ben ik al een hele tijd mee gestopt, maar al die onzin die hij uitkraamt lees ik wel op websites als deze.

26-09-2023 01:03

Aldinho_nl +1061

Ouwe lullen staan alleen maar in de weg….

26-09-2023 00:53

JorgeDeLasTresPintas +1588

Kijk, daar kent er één z'n klassiekers!

26-09-2023 07:47

Ajaxmentalitaaa +1643

Wat had het lachen geweest als die falentijn zondag door de hoofduitgang naar buiten was gelopen. Zelden iemand zo erg gehaat als die onruststoker

26-09-2023 00:08

MrPink +81984

Alsof ze dat even rustig aan die lul vertellen.

En wat zit die Derksen weer populair te doen.

26-09-2023 00:08

Sjaakvaak +26608

Nouja, die groep is zo groot en zo dom dat de kans vrij klein is dat ze dit geheim kunnen houden.

26-09-2023 00:11

AFCAHoorn +22723

Jaja, en Valentijntje zou dit zomaar weten?

26-09-2023 00:07

Michael25 +822

Jan Streuer, maar de krant van de collaborateurs wil toch Ajax DNA? Als Diessen naast Derksen zit, spreekt hij dat blijkbaar niet tegen. Om de man na aanstelling vervolgens weer kapot te maken. Zieke geesten waar de GGZ te klein voor is.

26-09-2023 00:07

insectenverdelg +23512

Lekt F nu ook al?

26-09-2023 00:02

Ajaxmentalitaaa +1643

Hij praat gewoon andy achter na en doet alsof die het heeft uitgevonden

26-09-2023 00:08

Talentje020 +20069

Driessen enorme lamlul, die gooit gewoon extra olie op het vuur

26-09-2023 00:00

Bramzel +3568

Normale mensen worden vervolgd voor opruiing behalve als de media het doet.

26-09-2023 00:27

AFCA2211 +1056

En ze denken dat iedereen nu in wil stappen? Alsof iedereen Ajax nu nog wil representeren.. sjongejongejonge

25-09-2023 23:53

Koekie87 +21012

Je hebt momenteel echt een enorm afbreuk risico als je instapt als technisch directeur en de meeste weten ook dat Mislintat al na 3 maanden is ontslagen dus alleen al daarom zal het een hels karwei worden en ook die rellen van gisteren maakt het er niet gemakkelijker op. Want dit zijn ook de figuren die straks gewoon doodleuk bij jou in de tuin staan als het niet loopt.

26-09-2023 00:02

Koekie87 +21012

Kunnen ze zich niet beter bezighouden met de prijzen van het bier in de Arena.

25-09-2023 23:50

Kingoffdatoilet +17246

Rest van het seizoen? Die is gek. Bij feyenoord zitten ze er gewoon de volgende wedstrijd weer.

25-09-2023 23:49

AJAXINMYHEART +21958

Of 2 seizoenen.

26-09-2023 00:11

Martin Schokker +797

Mag toch aannemen dat het wel een keer afgelopen is met die flauwekul. Alles lekker slopen, daar komt het goed mee... pfffff

25-09-2023 23:49

ajaxminimax +5471

Falentijn roept maar weer wat. Hij weet echt niet wat er in app groepen besproken wordt...

25-09-2023 23:49

TeringHenkie +28609

Onderbouw dit eens, want ik weet zeker dat dit het plan is.

25-09-2023 23:51

ajaxminimax +5471

Waarom zal Falentijn het weten? Ik kan mij niet voorstellen dat hij te lezen krijgt wat de F-Side in app groepen zegt. Denk jij nu echt dat leden dat even van te voren al melden bij de telegraaf? Notabene de krant waar de F-Side wel eens over gezongen heeft en dat was niet erg positief...

25-09-2023 23:58

TeringHenkie +28609

Gedeeltelijk eens, maar je moet je ook eens verplaatsen in supporters die elke maand meegaan naar elke uitwedstrijden overal in Europa. Wanneer ze aangeven dat het niet goed gaat, en dat ziet heel Nederland, en Ajax negeren dat soort groepen, krijg je dit. Je word niet gehoord door Ajax, dus het laatste redmiddel is rellen, net zo lang totdat de RvC weg is.

Wat er gebeurde bij de hoofdingang kan natuurlijk niet, ben ik zwaar op tegen, maar dat er actie komt, dmv staking, net zo lang tot dit zooitje weg is, snap ik wel.

26-09-2023 00:09

Pantognóstis +9

van der Meijde meldde het ook al in Veronica Offside. Dat het de bedoeling was om Ajax-Volendam ook te laten staken.

26-09-2023 00:10

Ajaxmentalitaaa +1643

Die gozer heeft andy en misschien andere wat horen zeggen en lult ze na alsof die het heeft uitgevonden. Zit zelf ook op F en kan je vermelden dat falentijn nog meer gehaat wordt dan dr RVC

26-09-2023 00:10

Sjaakvaak +26608

De f-side is te dom om lekken tegen te gaan.

Daarnaast lijkt de Telegraaf en de F-side verdacht veel op dezelfde koers te zitten: Sven en de RvC eruit maar Steijn lekker doodknuffelen. Onbegrijpelijk hoe een groep die pretendeert supporters te zijn, er alles aan doet om onze club kapot te maken.

26-09-2023 00:14

Indy2 +15254

" ... de harde kern wil de RvC weg hebben"

Kennelijk is de harde kern wel tevreden over Steijn.

25-09-2023 23:48

Martin Schokker +797

nog wel... En misschien eens zeggen, dat de RvC pas weg gaat in een Buitengewone AvA, die uitgeschreven moet worden, dat duurt minimaal 6-8 weken. De RvC gaat echt wel weg,

25-09-2023 23:51

Strawb Choco +1643

En walgt van je lelijke profielfoto.

25-09-2023 23:53

Sjaakvaak +26608

Stuk liever iemand met een foto van Sven dan zo'n achterlijke persoon die de hetze van de media aanhangt, of nog erger, Steijn aanhangt.

Als je jezelf "strawberry choco" noemt heb je sowieso niet echt een recht van spreken..

26-09-2023 00:16

Strawb Choco +1643

Och heb je hem weer.. tijd om te slapen mafklapper.

26-09-2023 00:29

Amp +37936

Waren ze ook lang over schreuder...

25-09-2023 23:54
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.