[Update] 'Contract Blind niet verlengd'

door boye04 68

[Update] 'Contract Blind niet verlengd'

door boye04 68

Laatst geüpdatet

Daley Blind krijgt geen nieuw contract bij Ajax. De linksback heeft een contract dat komende zomer afloopt en intern bij de titelverdediger is inmiddels het besluit genomen om niet verder te gaan met Blind. Dat werd donderdagavond gemeld in het Radio 1-programma Langs de Lijn. De gesprekken tussen Ajax enerzijds en Blind en zijn zaakwaarnemer Rob Jansen anderzijds, vinden komende week plaats. Er zou echter al een besluit genomen zijn over Blind.

Volgens het radioprogramma is hoofdtrainer Frank de Boer niet gecharmeerd van de verdediger (22) en wordt bij Ajax in de bijna van een zware blessure terugkerende Deen Nicolai Boilesen (20) meer toekomst gezien.

Bijkomend probleem zou zijn dat Blind geen opwaardering van zijn salaris kan krijgen in Amsterdam. Afgelopen seizoen verdiende hij volgens NUsport ruim 660.000 euro, waarbij de kampioensbonus van naar verluidt drie ton niet is meegerekend.

De linksback kreeg de afgelopen jaren veel kritiek - werd meermaals uitgefloten door het eigen publiek - maar vocht zich dit seizoen in de basis. Begin deze maand mocht hij zelfs zijn debuut maken bij het Nederlands elftal.

Update:

Zowel Marc Overmars als zaakwaarnemer Rob Jansen hebben ontkend dat er een beslissing is genomen over Blind. 'De gesprekken hebben nog helemaal niet plaatsgevonden, laat staan dat er een beslissing genomen is. Onzin.', aldus Overmars.

Lees meer over:
Plaats reactie

AFCAMARK +362

Blind zal het nooit om het geld doen . Hij is veels te blij het Ajax shirt te mogen dragen . Hij heeft niets voor niets gezegd dat hij z'n vader achterna wil en mister ajax wil worden

15-02-2013 18:03

Cello +52979 moderator

Dat de media nu komt met het bericht dat men niet verder gaat met Blind en dat er dus niet verlengd gaat worden, heeft denk ik te maken, met het feit dat men 'lucht' heeft gekregen van reeds intern gevoerde gesprekken. Voorbereidend op de onderhandelingen met Blind's zaakwaarnemer.
Kan me voorstellen dat daarbij afwegingen zijn gemaakt, dat men niet hoger wil gaan wbt salaris dan een x-bedrag mede omdat men vermoed, dat Blind op termijn wel eens niet meer de nummer 1 keuze is/zal zijn op LB en dan wellicht alleen nog wisselspeler zal zijn.

Dat kan als men dus anderen hoger inschat.

Van daaruit kan men geredeneerd hebben bij de media, dat het verlengen een moeilijk, misschien wel onmogelijk verhaal gaat worden, vanwege het feit dat verlengende spelers altijd wel een redelijke salarisverhoging willen/eisen.

15-02-2013 17:32

Mark <3 AFCA +0

Als het nergens op slaat, verwijder het artikel dan ook maar..

15-02-2013 14:34

paulurs +0

Waarom wordt er zo afgegeven op zijn verdedigende gebrek? Ik hoor weinig mensen over de kwaliteiten die een Ajax back onderscheiden van een andere back.. Opbouw en aanval!

Daar kan Dijks nu alleen nog van dromen (werd verdedigend trouwens vaker afgetroefd dan Blind) en Boilesen heeft dat niveau ook zeker nog niet, die moet eerst nog dromen ooit nog fit te worden.

Daarnaast zorgt Blind voor rust, controle en overzicht, iets waar het verdedigende duo zeer veel profijt van heeft.. Hij staat, samen met Siem, symbool voor degelijkheid, iets wat we niet kunnen missen in het team!

Ja zijn snelheid is laag, maar de verdedigende fouten van zijn hand zijn een stuk lager dan die van de andere verdedigers, slechts omdat de focus er op ligt wordt hij er op aangesproken. Zijn positiespel heeft meer doelpunten voorkomen, dan andere backs sprintend goed hadden kunnen maken!

Nogmaals een vertrek van Blind zou alleen terecht zijn als hij meer salaris zou vragen, een back (mocht Frank hem zo blijven zien) kan natuurlijk nooit de best verdiende speler worden!

15-02-2013 14:33

Cello +52979 moderator

Je zegt:
Nogmaals een vertrek van Blind zou alleen terecht zijn als hij meer salaris zou vragen, een back (mocht Frank hem zo blijven zien) kan natuurlijk nooit de best verdiende speler worden!

Wat denk je zelf dat er gebeurt bij ene onderhandeling voor verlenging van het contract?. Dat de bewuste speler, in dit geval Blind, maar het gaat eigenlijk voor iedereen op, dan geen salarisverhoging wil of verwacht?.

Kan me nog afgelopen zomer herinneren. Aissati wilde wel blijven, wilde wel verlengen.... verdiende op zich ook wel die verlenging als je ziet hoe hij ook deels medeverantwoordelijk was voor het uiteindelijke succes afgelopen jaar.
Ismail kreeg een aanbieding van 600.000 euro, maar verwachte bij de onderhandelingen 800.000 euro. Dat vond Ajax te gortig en de rest van het verhaal is bekend.... Aissati vertrok.

Blind zal heus meer willen verdienen, maar als het Ajax te gortig wordt (en dat kan al zijn omdat ze uiteindelijk misschien verwachten dat Blind gepasseerd gaat worden door Boilesen en vanaf dat moment dus stand-in wordt), dan lopen de onderhandelingen op niets uit. En als men echt verwacht dat Boilesen Blind voorbij kan in de hierarchie, dan gaan ze echt geen veel hoger salaris bieden als dat nu reeds het geval is.....want dan zien ze in hem uiteindelijk geen basisspeler, waarvan het enigzins te rechtvaardigen is dat er een bepaalde salariseis is....

15-02-2013 17:06

Jowen +1

had dit al verwacht. Irritante geruchten en onzin ook altijd

15-02-2013 14:18

Cello +52979 moderator

Ik heb er een dubbel gevoel bij, mocht dit bericht waar zijn overigens!.

Het zou jammer zijn, wanneer Blind dus komende zomer vertrekt, want ondanks alles kan je niet ontkennen, dat ie progressie heeft geboekt dit jaar, niet in de laatste plaats door zijn vastberadenheid en doorzettingsvermogen.

Echter....wanneer men intern heeft besproken èn heeft beslist om afscheid van hem te nemen, kan ik dat ook wel begrijpen. Je moet namelijk niet alleen naar de individuele speler kijken (en wat er nog aan progressie te boeken valt), maar je moet ook kijken naar het spel dat je speelt, je systeem.
En we eten allemaal, dat wij als Ajax 9 van de 10 keer op de helft van de tegenstander zullen spelen, met dus ene heel gapend gat in de rug van de verdediging. Als je zo speelt, en dat doen wij al jaren in principe, dan weet je dat naast natuurlijk verdedigende kwaliteiten, je verdedigers snelheid moeten hebben. Ga je spelen met een verdediger, die dat niet heeft, dan is het bijna vragen om problemen bij elke uitbraak van de tegenstander dan ook.
Dan kan je, zoals Blind heeft aangetoond de laatste maanden, positioneel veelvuldig je goed opstellen....maar blijven er toch nog te vaak momenten, dat je gewoon de mindere bent en dan voornamelijk op snelheid.
Gisteren zagen we ook dat weer terug, dat ie daarin tekort schiet. Dan heeft ie zijn mannetje niet goed onder controle en kunnen er te vaak moeilijke, soms hachelijke momenten ontstaan....die dan ook fataal kunnen zijn, zeker als je keeper (wat gisteren gelukkig niet het geval was), een mindere dag heeft.

Steau gokte gisteren misschien wel iets teveel op een matig centrum, maar als ze doorhebben dat er echt wat te halen valt op de flanken...dan ben je met de snelheid van Blind tov de vleugelaanvaller, keer op keer de klos.....zeker als het goed uitgespeeld wordt.

Dus ja. Blind is heus een goede verdediger, maar als je eerlijk bent niet optimaal geschikt voor het spelen met veel ruimte in de rug....dan ben je gewoon te kwetsbaar!.

15-02-2013 13:50

TikkieTerugJaap +2

Laat 'm lekker naar PSV of Twente gaan ofzo, veels te traag als back en vind hem positioneel echt niet zo sterk als mensen hier zeggen. Voetballend is ie aardig ja, maar je gaat zo een jongen niet nu nog opeens ombouwen tot CVM ofzo, zoals ik mensen hier ook zie zeggen. Als CV komt ie ook tekort, gewoon weg doen. We hebben nog 3 andere backs die wel de potentie én snelheid hebben. Niet goed genoeg voor Ajax deze jongen. Hij is 1.5 jaar ouder dan Ricardo, en vind Ricardo echt een betere verdediger. Ook voetballend.

15-02-2013 13:20

CrazyDJ +0

Ligt er gewoon puur aan wat Blind en zijn zaakwaarnemer vragen.
660.000 is al veel op zich, meer moet je eigenlijk ook niet geven maar ja, Blind zal natuurlijk gezien zijn spel, ontwikkeling en nominatie voor Oranje meer willen verdienen.
Dat gaat dan al snel richting 8 ton en het miljoen...

Dat is gewoon te veel en dan moet je als Ajax zijnde afscheid nemen aan het eind van het seizoen.
Blind zie ik niet veel beter worden dan het nu is, snelheid heb je nou eenmaal nodig als je op hoger niveau wil eindigen.

15-02-2013 12:55

ST +23097

Ze moeten hem echt behouden. Heeft echt een contractverlening verdient!

15-02-2013 12:44

Arim_ +0

Zonde. Hij is laatbloeier net als zijn vader en komt denk ik net als Danny beter tot z'n recht in het centrum dan als back. Het wordt tevens wel weer eens tijd dat Ajax met een echte libero gaat spelen. Deed het vorig seizoen uitstekend als vervanger van Vertonghen. En Boilesen moet eerst maar eens terug komen op niveau en het dan ook nog eens langere tijd laten zien.
Daarnaast vind ik het een ideale prof die nooit zeurt.
Verder vind ik dat Ajax tegenwoordig weinig onderscheidend speelt, het speelt meer Braziliaans dan Hollands tegenwoordig. De back zijn meer buitens dan de buitens, die op Fischer na ook nog nauwelijks rendement hebben.
Dat Ajax in het ideale plaatje een linkerkant ziet met Boilesen, Eriksen en Fischer was overigens al bekend. Overmars heeft dat al eens ergens laten optekenen.

15-02-2013 12:34

AjaciedNB +134

Dit bericht is als je het mij vraagt 'lulkoek'

15-02-2013 12:34

paulurs +0

Ik gun bijna 1 van de andere topclubs uit Nederland deze geweldige speler! Hij wordt door de fans als een stuk stront behandeld.. Deze jongen speelt al vanaf zijn 4e bij Ajax, een beetje respect zou op zijn plaats zijn!

Respect die hij keihard afdwingt! Hij is international (blijft die plek voorlopig ook wel innemen), speelt het hele seizoen al ruim boven het gemiddelde van de ploeg, was tegen Real Madrid de enige die zijn niveau haalde en word alleen maar beter!

Ik hoop dat dit een onzin bericht is en dat hij gewoon de verdiende verlenging krijgt! 1 miljoen vind ik hem overigens niet waard, maar ik kan me niet voorstellen dat hij dat durft te vragen, mag al heel blij zijn met die 6,5! Nieuw contract laten tekenen en dan kijken of hij ipv Schone kan spelen, de plek waar zijn kwaliteiten thuis horen en waar hij wel die miljoen zou verdienen!

15-02-2013 12:33

RobertoStrife +2

Tja, hoger dan 6 ton krijgt hij natuurlijk niet. Dat snap ik ook wel. Ik zou hem proberen te behouden tegen hetzelfde salaris, maar als hij dat niet wil, dan moet je hem laten gaan.

Dat zal de leiding ook wel doen trouwens, dus dit bericht lijkt me voorbarig.

15-02-2013 12:25

carina +0

tuurlijk!Basisspeler voor Oranje .maar geen plaats in Ajax! sukkels

15-02-2013 12:23

CrazyDJ +0

Boilesen is in potentie ook beter.
Komt niet specifiek iets te kort zoals Blind met snelheid.

Daarbij denk ik dat de Boer ook vertrouwen heeft in Dijks.

660.000 is al veel voor Blind, als hij dan ook nog eens meer wil verdienen, tja, dan houdt het al snel op ja.
Dan moet je hem maar gratis laten gaan, hoe goed hij het ook mag dan de laatste tijd (al vond ik hem gisteren ondermaats), hij is een salaris rond de miljoen zeker niet waard...

15-02-2013 12:11

Tinseltown +0

Je kan er hele discussies over houden, feit is dat Blind op zijn tenen loopt en aan de linkerkant vaak achter zijn tegenstander aan loopt te sjokken. Een verdediger hoort fysiek sterk en snel te zijn. Dit is bytheway geen gerucht, maar werkelijkheid, Ajax wil niet verder met Blind.

15-02-2013 11:56

Matts +2152

Jammer, vind hem dit seizoen erg goed. Boilesen is in potentie weliswaar beter, maar erg blessuregevoelig. En je moet ook nog maar zien hoe Dijks zich ontwikkelt.

Ben benieuwd waar hij naartoe gaat. Voor het buitenland acht ik hem nog niet klaar. Ik denk op zich dat Twente, Vitesse, PSV en Feyenoord hem wel een aanbieding zullen doen.

15-02-2013 11:46

Robinjo1988 +1

En als hij genoegen neemt met hetzelfde salaris kan hij toch bijtekenen?

Overigens vertrouw ik langs de lijn ook niet helemaal. Ik wacht liever op bericht van Ajax zelf.

15-02-2013 11:38

elpresidente +2

Puur giswerk.

15-02-2013 11:30

jw1982 +1

Ik vind het wel mooi. De meeste mensen zijn het nu ineens eens met dit besluit, vorige week vonden ze hem nog een held. Ik ben blij dat Ajax optijd zijn ogen opent. Daley Blind is niet van het niveau Ajax, hij kan dan wel gegroeit zijn, maar het is nog steeds niet goed genoeg.

Die hele hype om hem heen vond ik al helemaal overdreven. Kenners zagen in hem een groeibriljant en hij werd zelfs opgeroepen voor Oranje. Als klap op de vuurpijl scoorde hij na 75 wedstrijden zijn eerste goal.

Gelukkig hebben we altijd nog die nuchtere Frank de Boer, die prikt hier simpelweg doorheen en ziet geen toekomst in die jongen. Terecht, zeer terecht. Ik denk dat Daley Blind zelf ook wel blij is, nu hoeft hij niet meer op zn tenen te lopen. Zich niet meer voor te doen als een waardig lid van de Ajax selectie. Straks kan hij gewoon weer Daley zijn, een van de beste spelers van een Nederlandse middenmoter.

15-02-2013 11:30

Squadron +1

Fijn voor je dat je het leuk vind. Maar het is toch niet vreemd dat mensen Daley een held vinden en het toch eens kunnen zijn met het besluit? Ik ga er vanuit dat het salaris enorm meespeelt en dan is de beslissing waarschijnlijk nog niet gevallen bij Ajax, maar gaan ze er vanuit dat Daley niet wilt bijtekenen zonder salaris verhoging. Ajax biedt waarschijnlijk wel gewoon een 2 jaar verlenging aan want zo kunnen ze nog wat verdienen als hij toch weg wilt in de zomer.

15-02-2013 12:22

DOPEBOYsGAME +1

Zwaar gelul lijkt me zo..

15-02-2013 11:21

3*stars*3 +23593

Aan de ene kant snap ik het wel want Daley is aan de bal Ajax waardig maar verdedigend vind ik hem gewoon matig.
Ik geloof niet dat juist Frank het niet in hem ziet zitten want Frank hield altijd vertrouwen in Daley, zelfs toen die shit speelde...

We moeten nou niet doen alsof Daley een wereldtopper gaat worden want ik schreef hier laatst ook, dat ik denk dat hij niet veel beter kan gaan worden als wat hij nu laat zien.

Mensen roepen nu dat Dijks er niet klaar voor is maar hoelang duurde het voordat Daley eindelijk ging presteren?!
Met vertrouwen die Daley kreeg, gaat Dijks zich in de toekomst ook ontwikkelen en dan hebben we ook nog Boilesen die terug komt en dat zijn allebei snelle/fellere backs.

15-02-2013 11:19

Balgobind +1

WTF?? 1 van de beste al een tijd!! Nederlander er spelen al zo veel buitenlanders in de basis!

Daley moet verlengen!!!

15-02-2013 11:13

suske +25

Op de persconferentie geeft Farnk de Boer hier tekst en uitleg over. Frank vind dat in aanvallend opzicht goed speelt maar verdedigend te vaak word weg gespeeld. En daar heeft Frank gelijk in. Zie de wedstrijd van gisteren. Blind is in mijn ogen een goede linker middevelder.

15-02-2013 11:12

koopgeenphilips +0

Tis wachten tot die publieke subsidie vereniging 'm op komt halen. BAH! Wat heb ik een hekel aan die lui!

15-02-2013 11:11

ajax1989 +0

Zou een schande zijn! Dijks is nog lang geen topper. en boilesen moeten we maar afwachte na zijn zware blessure. daarbij blind heeft het gewoon verdiend!

15-02-2013 11:07

vermaelen04 +0

Hij mist uiteindelijk snelheid, overigens moet Siem dan ook verkocht worden wat hijkomt ook tekort...

15-02-2013 11:02

mrbig +0

Ik geloof hier niks van!

15-02-2013 10:59

DeKlassieker +0

We moeten echt niet vreemd gaan opkijken als dit uiteindelijk werkelijkheid blijkt te worden. Als je de feiten op een rijtje zet dan is Blind altijd tweede keus geweest onder zowel Martin Jol als Frank de Boer. We weten niet exact hoe het contract van Blind in elkaar steekt, maar we moeten er rekening mee houden dat Blind al sinds zijn contractverlenging in december 2008 al 600.000 euro per jaar verdiend. Na zijn contractverlenging deed Martin Jol geen beroep op hem en in de winterstop verhuurde ze hem aan Groningen.

Toen Frank de Boer het in het seizoen 2010 / 2011 overnam haalde hij gelijk Anita van de linksbackpositie en gooide hij daar Urby neer. Die vertrok al in winterstop dus Blind heeft tussen januari 2011 tot april 2011 een aantal basisplaatsen gehad en zelfs Anita heeft nog een aantal keer linksback gespeeld. En toen kwam daar opeens Nicolai Boilesen om Blind te vervangen in de wedstrijd tegen Heracles en dat beviel de Boer zo goed dat Boilesen gelijk de resterende wedstrijden in de Eredivisie mocht beginnen.

In het seizoen 2011 / 2012 moest Blind de eerste wedstrijden Vertonghen vervangen en dat deed hij naar behoren. Boilesen en Anita waren om de beurt de linksback, maar daarna kreeg Blind weer eens de voorkeur voor één wedstrijd. Daar bleef het echter bij en daarna was het weer de beurt aan Boilesen die twee basisplaatsen veroverde. Die raakte toen tegen PSV geblesseerd en het is wel duidelijk dat Frank de Boer het niet in Blind zag zitten, want Anita en zelfs Koppers kregen de kans. Door een periode van blessures ging Anita vast het middenveld op en kon Janssen doorschuiven en Siem ging de spits in. Het was toen tussen Koppers en Blind, maar Koppers heeft gewoon vier wedstrijden de voorkeur gekregen, maar daarna nam Blind het stokje over en is hij niet meer uit de basis geweest.

Is het niet een beetje vreemd dat iemand 600.000 euro verdiend en gedurende zijn loopbaan bij Ajax is verhuurd aan een andere club en dat Urby, Anita, Boilesen en Koppers de voorkeur kregen? Natuurlijk doet Blind het nu prima bij Ajax, maar doet hij het goed genoeg om een fitte Boilesen uit de basis te houden? Doet hij het goed genoeg om zijn contract te verlengen met twee jaar inclusief een salaris verhoging? Is Blind goed genoeg dat er eventueel nog wat aan hem verdiend kan worden in de vorm van een transfer?

15-02-2013 10:58

Ganggino +0

Heb je gelijk in, maar toch is de huidige situatie anders. Blind speelt enorm goed op linksback en hoeft voor Dijks totaal niet te vrezen. Boilesen is een ander verhaal, maar die is nog in de laatste fase van zijn revalidatie en moet nog ritme op doen. Daarnaast moet je nog maar zien of hij natuurlijk zijn oude niveau weer haalt.

Blind doet het gewoon heel prima, en ik zou alleen al zijn contract verlengen zodat hij transferwaarde krijgt. Om een linksback die het zo goed doet en inmiddels bij het Nederlands Elftal speelt, gratis weg te doen, lijkt me niet de juiste optie.

15-02-2013 11:06

jeffoajaxfan1 +1382

We zullen het merken of dit bericht klopt , het is gewoon afwachten

15-02-2013 10:46

braboajacied +0

Snap ik echt helemaal niks van. Speelt in mijn ogen echt iedere wedstrijd zeer goed. Voor linksback komt hij misschien snelheid te kort, maar voor CVM vindt ik hem de ideale man. Hij kan prima ballen afpakken, heeft een goed overzicht, sterke passing en een goede techniek.

15-02-2013 10:36

de-Ajacied +8

Blind doet het zeker beter dan vorig jaar, maar een verdediger is hij gewoon niet ! En voor een middenvelder lzou hij meer passes met risico mogen spelen . Hij komt wel heel veel op maar legt 9 cd 10 keer de bal opzij naar Eriksen of terug naar Moisander. Dijks is verdedigend beter en Boilesen verdedigend en aanvallend beter.

15-02-2013 10:28

SteektheMan +0

Ik snap het wel, Blind speelt niet slecht, speelde de laatste tijd heel degelijk. Maar dat is niet het niveau wat je naar wil streven, degelijk. Als je eerlijk bent, zie je dat Blind het niet in zich heeft om top te worden, dat dit zijn top is.

Toch zou ik zou hem wel nog een contract geven, dat je een back-up hebt. Tenzij hij hele hoge salariseisen heeft gekregen.

15-02-2013 10:20

paulat +0

Blind doet het de laatste tijd heel aardig vooral in aanvallend opzicht. In de verdediging laat ie wel eens steekjes vallen. Mist wellicht wat aan snelheid. Boilesen en Dijks ook goede opties.

15-02-2013 10:14

stijnos +0

Zou toch onbegrijpelijk zijn op dit moment! Boilesen moet eerst eens wedstrijdfit zien te worden en op Dijks vertrouwen is nu nog wel heel vroeg.

15-02-2013 10:10

zburg1983 +0

verdedigend gewoon weg te zwak. zet hem op het middenveld.

15-02-2013 10:09

l0l +4

Daar komt hij ook tekort voor, hij heeft geen snelheid en geen scorings vermogen. Blind is geen slechte voetballer, daar gaat het niet om. Maar hij is niet iemand die we nastreven. Ik vind het gewoon een beperkte voetballer. Hij voetbald ook naar zijn beperking. Hij zit al 6 jaar bij de 1e selectie en begint sinds 1.5 jaar te voetballen. Dat zegt toch ook wel wat over Blind.

15-02-2013 10:12

zburg1983 +0

sta ook 100 procent achter frankie. hij moet ook gewoon weg. zo ongelooflijk traag. kijk de beelden van gister na, die poppa heeft hem vaak genoeg zijn hielen laten zien.

15-02-2013 10:35

CrazyJew +1

Klopt, helemaal mee eens

15-02-2013 10:39

afcajax033 +0

Dit kan niet kloppen. Als De boer t niet in m zag zitten had hij Dijks wel opgesteld de afgelopen maanden

15-02-2013 10:08

AFCAMARK +362

Als dit waar is weet ik zeker dat er meer spwelt. Daley doet het namelijk fantastisch dit seizoen. En ik weet zeker dat hij ook.wel in zou willen leveren hij is namelijkmaar wat trots dat hij dit shirt mag dragen want hij zag er naar uit de nieuwe maldini te worden . Dijks is veel slechter als Blind . En Boilesen is ook blessuregevoelig dus Blind moet blijven . Ik denk dat er binnenkamers iets speelt en ik hoop niet dat het met danny te maken heeft . Want ik zou dit een onbegrijpelijk besluit vinden deanoods hou je hem als back up

15-02-2013 10:02

l0l +4

Voor mijn gevoel kan Blind ook niet beter worden. Als je een Dijks of Boilesen ziet heb je daarvan wel het gevoel. Ik vind Blind niet slecht spelen, hij doet het namelijk zeer goed. Maar het is en blijft een beperkte voetballer, die we niet willen nastreven. Ik vind de back posititie helemaal niet zo interessant. Hij kan door iedereen wel opgevangen worden.

Blind blijft een slecht voorzet hebben. Aanvallend vind ik hem ook niet echt goed, het is niet iemand die ze mannetje passeert. Mij maatk het niet uit of hij wel of niet vertrekt.

15-02-2013 10:01

AFCAMARK +362

Hou toch op zeg over die dijks blind is veel beter

15-02-2013 10:03

AFCAMARK +362

Hou toch op zeg over die dijks blind is veel beter

15-02-2013 10:05

l0l +4

Nee ik hou niet op. We doen net of Blind zo fantastisch is, hij doet het dit seizoen gewoon naar behoren. Zo hoort elke verdediger van Ajax minimaal te presteren. We hebben gewoon een zwak voor hem, omdat hij daarvoor beperkt was. Nu speelt hij veel beter als 1.5 jaar geleden en zijn we ineens blij. Dat hij zich wel staande bij Ajax houd.

Ik weet het niet hoor met Blind. We hebben misschien geen slechte verdediging, maar we krijgen ze wel heel erg makkelijk om ons oren. Kijk is die 1-0 van Roda JC tegen Ajax, zulk soort dingen mogen toch niet gebeuren.

15-02-2013 10:10

paulat +0

Of wat dacht je van gisteren tegen Seaua

15-02-2013 10:19

spcHenk +0

Dat we ze dit seizoen zo makkelijk tegen krijgen heeft meer te maken met de fouten van van Rhijn en Moisander dan die van Blind

15-02-2013 10:25

Zeljko +0

Daley is wat mij betreft een baas, met alle crap die hij van zogenaamde "supporters" over zich heen kreeg heeft hij zich dit jaar echt bewezen. Ik hoop dat dit verhaal onzin is en hij bij ons blijft en zichzelf naar een nog hoger niveau tilt!

15-02-2013 09:52

PietBon +2

Ik denk dat het verhaal lulkoek is maar als je alle feiten op een rijtje zet dan zou je wel je conclusies trekken. Als hij al aan z'n salaristop zit en Daley wil meer gaan verdienen dan is het over en uit denk ik. Als ie echt zo behandeld wordt zoals in het bericht, moet je er niet vreemd van opkijken dat komend seizoen in Eindhoven speelt.

15-02-2013 09:49

RuffRhythim +24837

Als het al waar is dan gaat het waarschijnlijk om het feit dat Ajax hem geen verhoging van zn salaris wil geven terwijl Blind dat wel wil.

En dan kom je dus niet tot overeenstemming, en dat zou ik gezien het beleid wat Ajax nu volgt zeer zeker snappen.
Komt ook nog bij dat er twee andere linksbacks klaar staan die meer groeipotentie hebben. Blind lijkt namelijk al aan zn top te zitten, die zie ik niet beter worden dan ie nu is.

15-02-2013 09:48

tinus2009 +0

Zowiezo een groot onzin bericht!

15-02-2013 09:34

Raikkonen94 +641

Ik kan het hier alleen maar mee eens zijn. Blind is een goede voetballer, maar verdedigend vind ik hem toch matig. Net als v Rhijn overigens. Vaak komt hun man er makkelijk langs via de zijkant en kan zo de voorzet geven. Het moet gezegd, opbouwend is zeker Blind van onschatbare waarde. Maar ik twijfel er niet aan dat Boilesen dit zeker evenaart. En als een (met alle respect) simpele voetballer als Blind al incl. bonussen meer dan een miljoen opstrijkt, dan hoeft het van mij niet.

15-02-2013 09:25

Obnoxious +1

Dit is gewoon een gerucht in de wereld geholpen door 2 mannen die hun tijd ergens mee moesten vullen. Het kwam gewoon ter sprake en toen hebben ze hun vermoedens uitgesproken..

Dit komt niet van Ajax af, er is zelfs geen quote van een Ajacied. Gewoon negeren dus.

15-02-2013 09:22

ST +23097

Een groot schandaal! Beste speler van Ajax tot nu toe. Daarnaast een echte Ajacied! Goed genoeg voor het NL elftal maar niet voor Ajax? Ajax gokt op een speler die telkens geblesseerd is (Boilesen) en een speler die nog niks heeft laten zien (Dijks). Dom! Frank ga je schamen.

15-02-2013 09:20

bojansuarez +324

Sta helemaal achter frankie! Hoe blind nu speelt zal die nooit beter doen, dit is zijn top!! En als je op je top nog steeds gedolt wordt tegen een 'beetje' rechtsbuiten.... Als boilesen maar wel fit wordt want ik ben zeker niet vergeten hoe goed hij is

15-02-2013 09:14

ajax +0

Echt schandalig dat je blind nu afrekend op 1 wedstrijd. Die jongen speelt dit seizoen gewoon fantastisch, en was ook in de champions league een van de beste spelers aan ajax zijde. Hoe kun je nou in vredesnaam gokken op boilesen. Ik zie ook wel dat die jongen wel potentie heeft, maar heeft nog lang niet zoveel laten zien als blind.

Blind gewoon 2 jaar verlengen en dan kan boilesen rustig gebracht worden.

15-02-2013 10:14

Gewoon Gijs +18438

Is de Boer blind?

Tijd voor protest. Blind is een zekerheid in het team, die moet je altijd proberen te houden.

15-02-2013 09:14

buitenveldert +0

Wel apart dit lijkt mij een onjuiste bericht. Waarom zou je anders nog met elkaar om te tafel gaan?
Denk dat hij alleen nog geen salaris verhoging krijgt.

15-02-2013 09:14
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.