'Kans op komst John slinkt'

door Sam van Raalte 104

'Kans op komst John slinkt'

door Sam van Raalte 104

Laatst geüpdatet

OOK GEEN JOHN? -Volgens Voetbal International is de kans op een verhuurperiode van Ola John bij Ajax geslonken. Benfica heeft namelijk te maken gekregen met een blessuregolf. Ook vleugelaanvaller Eduardo Salvio is geblesseerd geraakt en dus is Benfica volgens VI van plan om John van de transferlijst te halen. John mocht aanvankelijk verhuurd worden.

Lees meer over:
Plaats reactie

tonny +0

Nou dat hebben we weer goed gedaan op de transfermarkt,, we weten al een jaar dat deze twee weg zouden gaan.
Nee we halen het wel uit de jeugd!!!!!
We hebben op het internationale podium niks meer te zoeken dat word een grote blamage
Houd de hand maar op de knip is beter voor de aandeelhouders

02-09-2013 07:20

JornBoilesen +0

Die hebben toch Sulejmani en Djuricic er nog bij ? Zet die daar lekker en John naar ons

02-09-2013 07:03

Andre3000 +0

Ook geen John? Het is toch te gek voor woorden dat we nu blij moeten zijn dat een Ola John komt? Pfff...tja...ik snap best dat het crisis is...maar bij ons aller Ajax ook? Is hier ook een crisis? Of was dat een andere club die rond de 80mln in kas had? Maar goed...kijk we hoeven geen Bale te kopen of Neymar...maar daar tussenin zit ontzettend veel kwaliteit. Maar goed. NettoMarc zal het allemaal best goed weten. Jammer dat hij niet een zeer ervaren man naast zich heeft voor aankopen. Dit is je reinste amateurisme van de bovenste plank. Morgen nog een paar paniekaankopen voor de markt sluit? Ongeloofelijk! We hebben het hier over ons aller Ajax...het aankoopbeleid lijkt echt op een amateurvereniging!!!

02-09-2013 01:19

LuisSuarezAFCA +0

Als ze nog 2 AANWINSTEN halen ben ik tevreden en heb ik er vertrouwen in het lieft een vleugelaanvaller en een middenvelder voor Eriksen en Duarte op cvm maar het kan ook een spits zijn die er nog bij komt al verwacht ik dat niet Nu gewoon hoesen een keer de kans gegeven was tegen Groningen al in dat kleine stuk dat ie speelde beter als Sigi dat komt ook omdat z\'n handelingssnelheid hoger is als dat van Sigi en hoesen in beweeglijker ( sneller )

02-09-2013 01:02

ali_ajax +0

heb net gelezen dat ola's vriendin twitterde dat ze in portugal blijft met ola

02-09-2013 00:51

gusanito +5447

Link naar waar je het gelezen hebt dan.

02-09-2013 00:55

Bo0tinh0 +0

@charvanhalen

02-09-2013 00:58

gusanito +5447

Thanks, duidelijk.

02-09-2013 01:13

Bo0tinh0 +0

lees net op voetbalzone dat arnautovisch in de belangstelling staat van stoke. voor ongeveer 2.5 mljn. ik weet dat het een lastige jongen is maar wel een speler met een actieven snelheid. zal natuurlijk wel salaris in moeten willen leveren

02-09-2013 00:41

LuisSuarezAFCA +0

Ajax moet nu ook en keer scouten in Zuid-Amerika De Denen raken ook een keer op !

02-09-2013 00:40

3*stars*3 +23524

Zou me niet verbazen dat ze vandaag in paniek gaan handelen en Labyad of die andere Ola gaan halen...Geen Nederlandse Ola maar die Scandinavische, genaamd Toivonen...

Zie graag Finbogasson en EL Ghannasy of Tadic komen maar die zijn zeker "te duur"...

02-09-2013 00:40

jollie18 +9922

Waarom halen ze die Daddy niet terug( weet zijn niet helemaal meer dus sorry als het niet goed is)

02-09-2013 00:22

TikkieTerugJaap +2

Moses Daddy, was niet goed genoeg gevonden voor Jong Ajax dus waarom nu opeens wel voor het eerste?

02-09-2013 00:26

Bo0tinh0 +0

moses is terug gestuurd omdat ze hem op proef gehaald hadden als directe versterking van het eerste. dit bleek niet zo te zijn. daarom is hij terug gestuurd en niet omdat hij niet goed genoeg was voor jong ajax

02-09-2013 00:31

TikkieTerugJaap +2

Ajax verkoos De Sa (die in Jong Ajax speelt) boven Moses Daddy. Dus het is maar net hoe je het ziet :P

02-09-2013 00:36

Bo0tinh0 +0

oke daar heb jij ook een punt. ik denk dat het voornamelijk ging om het salaris wat deze jongen moest opstrijken (komt vanbuiten de eu dus ik geloof minimaal 5 ton) dat is een hoop geld voor iemand die je zou halen voor jong ajax

02-09-2013 00:38

MosesD +14687

Ik vond hem echter van wat ik er van gezien heb, tig keer beter dan de Sa....

02-09-2013 00:54

LuisSuarezAFCA +0

Aub geen beerens is pure middelmaat alleen tegen clubjes uit het rechte rijtje kom op Ajax en haal en goede speler die wat toevoegt en geen middelmaat dan maar voor wat meer geld 5 à 8 mil heb je toch een vrij goede vleugelaanvaller lijkt me

02-09-2013 00:16

LegendBergkamp +0

Beerens is vooral altijd goed TEGEN Ajax

02-09-2013 00:21

LuisSuarezAFCA +0

El ghanazi???

02-09-2013 00:10

LegendBergkamp +0

Ajax zal toch ook wel een smak geld krijgen als Suarez morgen nog naar Real gaat? nou trek de portemonnee en koop een leuke buitenspeler voor 6/7 miljoen!

02-09-2013 00:06

TikkieTerugJaap +2

Klopt ja, dat gaat vrijwel zeker door. En daar krijgt Ajax nog een behoorlijke smak geld voor.

02-09-2013 00:08

LegendBergkamp +0

iemand enig idee wat het doorverkooppercentage was destijds?

02-09-2013 00:12

TikkieTerugJaap +2

Ben ik ook wel benieuwd naar, kan het via google niet zo 1,2,3 vinden. De transfersom zal gauw rond de 50/60 miljoen zijn dus dat kan ons nog behoorlijk wat geld opleveren.

02-09-2013 00:25

TikkieTerugJaap +2

Morgen moeten we echt een buitenspeler gaan halen (Ola John / Labyad / Tadic / Cuenca / Tello / Beerens) en eigenlijk ook nog een multi inzetbare speler als Emanuelson. Geen Heitinga zoals ik nog wel eens lees hier.

Ik zeg niet dat we zomaar geld uit moeten gaan geven, maar nu PSV geen CL gaat spelen en we totaal 6 spelers kwijt zijn (Babel, Boerrigter, Koppers, Sulejmani, Eriksen & Alderweireld) zouden we toch genoeg bespaard moeten hebben, ook aan salaris.

Enoh en Castillion moeten we ook nog verkopen, waar je zeker 3 miljoen aan kan verdienen. En Bocarra, De Kamps, Sporkslede en Klaassen verhuren, die moeten echt Eredivisie ervaring op gaan doen en fysiek sterker worden (vooral Klaassen).

Heb er vertrouwen in dat er vanaf morgen gewoon een goeie selectie staat en we die 4e op rij gaan pakken.

02-09-2013 00:04

gusanito +5447

John: Hoop het.
Labyad: Gepasseerd station.
Tadic: Veel te duur.
Cuenca: Wie weet, sluit niet uit dat Ajax hem als optie ziet in geval van nood.
Tello: Gaat niet gebeuren, krijgt genoeg minuten in Barca 1.
Beerens: Komt tekort.

Urby wil voor zijn kans gaan in Milaan en krijgt weer redelijk wat minuten in Italië.

02-09-2013 00:08

TikkieTerugJaap +2

Beerens komt misschien technisch wat te kort, maar heeft wel snelheid en een goeie voorzet + hard schot. De betere versie van Derk om het zo ff te zeggen, en juist op rechts hebben we iemand nodig.

02-09-2013 00:12

gusanito +5447

Daar geef ik je ook wel gelijk in hoor. Ben in de eredivisie best wel gecharmeerd van Beerens, maar hoop dat Ajax met een jongen kom die ook wat extra's brengt in de Champions League. Daarom zal ik de komende 24 uur duimen dat de huur met optie op Ola John rond komt. Hij heeft 29 wedstrijden gespeeld voor Benfica vorig jaar, gaf 8 assists en scoorde 4 goals. Dat zijn geen perfecte stats, maar ik was wel onder de indruk van wat hij liet zien bij Benfica en Oranje. Hij heeft een goede en positieve instelling en brengt zoveel power en snelheid met zijn spel. Fingers crossed!

02-09-2013 00:17

gusanito +5447

Als John niet doorgaat zal dat bij Ajax nu ook zeker duidelijk zijn en zal er al contact zijn gelegd met een andere speler op de schaduwlijst. Het jammere is dat die speler altijd een tweede keuze is en dus wat minder kwaliteit zal hebben als John. Ben erg benieuwd wat er morgen gaat gebeuren.

02-09-2013 00:03

LuisSuarezAFCA +0

MosesD ; iedereen wil een goed Ajax zien met leuk en mooi voetbal maar als dat ff niet gaat moet je je club blijven steunen

02-09-2013 00:00

MosesD +14687

Steun Ajax al m'n hele leven. Maar ik vind het voetbal gewoon slecht nu. Net als het beleid. Mag best gezegd worden. Met een veredeld jeugdelftal over 3 weken in Nou Camp. We moeten oppassen dat we niet tegen de grootste zeperd ooit aanlopen....

02-09-2013 00:17

gusanito +5447

In een financieel totaal oneerlijke voetbalwereld kan dat gebeuren. Dat kun je bijna niet voorkomen. Ajax is een weg ingeslagen waar ik volledig achter sta en eigenlijk hoor je elk jaar rond eind augustus de twijfels en de kritiek weer. Toch gaat het met kleine stappen de goede kant op, ook al val je soms wat terug als je bijvoorbeeld een jongen als Eriksen verliest.

Maar je zult zien dat een jongen als Andersen daardoor weer door zal breken en we daar ontzettend van genieten. Ook over dit verlies komen we weer heen. En ik ga er wel een beetje vanuit dat we geslacht worden door Barcelona, het is maar voor heel weinig ploegen weggelegd om daar iets tegen te doen. De kwaliteiten van beide ploegen zijn simpelweg totaal niet te vergelijken.

02-09-2013 00:22

MosesD +14687

Ja, maar je kan toch moeilijk stellen dat Ajax goed voetbal speelt? Er zit geen idee in, spelers op verkeerde plaatsen, geen tempo, geen gif. Het week in week uit een gebrei in een veel te laag tempo. Ook in het transferbeleid zit geen enkel idee of lijn.

02-09-2013 00:56

gusanito +5447

Op dit moment is het team als collectief enorm uit vorm. Dat was de afgelopen 2 seizoen eigenlijk niet heel veel anders. Toen kwamen we ook uit de zomerstop met veldspel wat alles behalve oogstrelend was.

Wat je keer op keer terug ziet komen is dat we wedstrijden verknoeien waarin de tegenstander oorlog gaat maken op het veld. Dan blijven alleen mannen als Poulsen overeind en lijken veel spelers niet opgewassen tegen het fysiek van de tegenstander. Qua opstelling, positiespel en tactiek heb ik het volste vertrouwen in Frank de Boer en ik ben er van overtuigd dat het team gewoon een of twee overwinningen nodig heeft om weer vertrouwen en geloof te tanken. Dan gaat het vanzelf weer lopen, zo simpel werkt het gewoon vaak in voetbal.

Ik kan over het transferbeleid weinig zeggen, omdat je gewoon zo weinig weet van wat er achter de schermen gebeurd en hoe moeilijk de markt tegenwoordig ligt. Ik weet zeker dat ze er kapot van zijn dat Eriksen al op zijn 21ste de club heeft verlaten, maar het is zo moeilijk om zo'n jongen tegen te houden zonder een moeilijk werkbare situatie te voorkomen. Als Ajax weer hogere ogen wil gooien in Europa zul je zo'n spelers tot minimaal 23 jaar in Amsterdam moeten proberen te houden en dat staat ook in het beleidsplan. Ik geef Duarte zeker het voordeel van de twijfel en hoop dat hij velen gaat verrassen. Wat mij positief stemt is het talent dat ik zie bij jongens als Denswil en Andersen. Dat zijn gasten die in mijn optiek zeker sterkhouders kunnen worden in Ajax 1, maar als supporter moet je daar gewoon geduld mee hebben.

Ik hoop dat Ajax ooit Europees weer echt mee zal tellen, maar dat kun je als Nederlandse club simpelweg niet alleen bewerkstelligen. De FIFA en UEFA zullen veel harder op moeten treden om het voetbal weer eerlijk te krijgen zodat clubs als Ajax en bijvoorbeeld ook FC Basel weer beloond worden voor hun goede opleidingswerk en financiële gezondheid en clubs als Real en Milan niet eindeloos met geld kunnen blijven smijten.

02-09-2013 01:13

MosesD +14687

Veel keuzes van Frank onbegrijpelijk. Boerrigter is geen rechtsbuiten, Sana beslist ook niet. Die spelers hebben hun mogelijke waarde vanaf links. Bojan is ook geen rechtsbuiten. Sigthorsson krijgt eindeloos krediet. Net als Vermeer. En waarom spelen we niet gewoon in het oude Ajax systeem met een nr 10?
Waarom pas een vervanger van Eriksen halen als hij al weg is en je al maanden weet dat hij gaat? Waarom geen vleugelspeler(s) erbij als je al heel lang weet dat de spoeling daar dun is?
Duarte vind ik een hele goede. Roep ik al tijden. Brengt energie en gif en is een prima combinatievoetballer voor in de kleine ruimte.
Tja, je zegt dat Ajax uit vorm is. Dan wil ik iig strijd zien, en zelf die is er vaker niet dan wel. Zie hoe bijv. van Rhijn achter een bal aansjokt en niet kost wat kost een corner wil voorkomen....

02-09-2013 01:25

gusanito +5447

Mee eens hoor. Ik heb ook nooit begrepen waarom Boerrigter naar rechts werd verhuist na zijn ijzersterke begin op links. Op recht was hij gewoon een gemankeerde voetballer. Ook ik vind het vreemd dat Ajax na het mislopen van Maher tot de laatste 3 a 4 dagen heeft gewacht met het op oorlogsterkte brengen van de selectie. Duarte is dan wel rond, maar waarom zijn ze niet veel eerder achter een goede rechtsbuiten aan gegaan. Dat had meteen gekund na het vertrek van Derk naar Celtic.

Maar toch denk ik vaak dat De Boer het beter ziet dan velen van ons die hun mening geven. Hij ziet die jongens dagelijks op het trainingsveld en zijn keuzes hebben tot nu toe 3 titels opgeleverd na jaren van kommer en kwel. Ik ben trots dat hij onze trainer is en ook al frons ik soms een wenkbrauw door een keuze van hem, zal ik hem er nooit op afrekenen.

Blijf positief, het zal beter worden!

02-09-2013 01:41

LuisSuarezAFCA +0

Afcamuc; er zijn zeker wel talenten in de jeugd van Ajax alleen zijn die nog net te jong denk ik geloof me Kisha en Vince Gino dekker komen er wel dat zijn spelers van de A2 waar ook de beste nederlandse jeugdspits zit : Ezra Walian ook zitten er in de B1 echt wel veel talenten in offensief opzicht ; Adam el idrissi en Nouri , alleen zijn al die talenten nog niet toe aan Ajax 1 al vind ik dat van de A1 Acolatze en Becker en kans moeten krijgen. Verder hoop ik dat el ghanazi komt ( wel verkeerd geschreven denk ik sorry daarvoor ) of ze moeten alles op alles zetten om Labyad of Ola John te halen , ik heb nog alle vertrouwen in Marc en de gehele technische staf Komt goed we worden gewoon weer kampioen !!

01-09-2013 23:57

LegendBergkamp +0

Ik wil toch zo graag zien dat Bojan straks met kop en schouders de allerbeste van de eredivisie wordt

01-09-2013 23:55

020AFCA +0

Ola John gaat niet komen. Twittert net op zijn officiële twitteraccount: SLBENFICA.

Dat lijkt me genoeg. Maakt zelf in een klap een einde aan alle geruchten.

01-09-2013 23:55

Eriksen10 +4805

Het niveau van de eredivisie is zo bedroevend slecht, dat je zelfs met deze middelmatige selectie kampioen wordt. De laatste 3 jaar ook kampioen geworden door wanhopig falen van de concurrentie. Maarja, who gives a fu*k....

01-09-2013 23:54

scstan94 +1

Ik wordt gewoon boos als ik hier die reacties lees van sommige "fans". 3x kampioen met telkens een goed beleid. Vorig jaar ging het precies zo jan greg en anita waren vertrokke, en marc had alleen maar poulsen sana en moisander gehaald. Toen werd hier ook moord en brand geschreeuwd, en op het eind van het seizoen als we met de schaal staan, dan had iedereeen ineens altijd al vertrouwen in het th. Al dat hypocriete gedoe hierzo, heb vertrouwen en steun je ploeg!!

01-09-2013 23:52

MosesD +14687

Dat komt vooral omdat de Nederlandse Eredivisie van bedroevend niveau is. Ik wil gewoon een goed Ajax zien, dat goed en snel voetbal speelt met vleugelspelers en geen eindeloos gebrei.

01-09-2013 23:59

3*stars*3 +23524

2x kampioen geworden met dit nieuw beleid en 1e kampioenschap was tijdperk Coronel/V.d Boog...

Ik hoor wel vaker dat we kampioen zijn geworden door dit nieuw beleid maar mensen vergeten dat De Boer de belangrijkste man is en die had clubs als P$V of fey vorig jaar zelfs kampioen gemaakt!

02-09-2013 00:48

tonny +0

We hebben het wel over een creatieve speler aldewereld kunnen we wel meteen vervangen

02-09-2013 07:23

afcamuc +0

Vind niet dat we John moeten huren, alleen als er een optie tot koop kan worden opgenomen, maar die zal waarschijnlijk veel te hoog worden. Is in mijn opinie een ontzettend grillige speler, zal wel een tijdje duren voordat die constant word in zijn spel, maar als het seizoen afgelopen is staan we weer voor hetzelfde probleem als nu ook.
Daarom mijn vraag: weet iemand hoe het met onze jeugd zit? Met Denswill, Bazoer, Tete, de wat oudere Ligeon en de aangekochte van der Hoorn hebben we in defensieve opzicht wel (genoeg) talent achter de Hand, maar hoe ziet dat er met de rest van de posities uit? Sana, Klaassen, Sporkslede en Boccara vallen echt vies tegen, Meleg en Höner maken ook nog geen goede indruk al ligt dat bij hen hopelijk aan aanpassingsproblemen.
Andersen laat zich dit seizoen hopelijk nog zien, en voor De Sa is het dit seizoen echt erop of eronder. Is de laatste uit een rijtje buitenspelers die een grote toekomst werd voorspeld maar het er nooit uitgekomen is (Jozefszoon, Lukoki, Özbiliz en De Sa zelf) Bizar eigenlijk dat geen van hun echt doorgebroken is
Hoe zit het met de A1/ A2 van dit seizoen? Acolatse, Anderson, Kishna, Menig, Dekker, Efmorfidis of anderen? Is daar niet iets bij?

01-09-2013 23:50

Bo0tinh0 +0

vers van de pers; marc trekt zelf de voetbalschoenen weer aan om ajax een fatsoenlijke buitenspeler te bieden. tevens zullen bergkamp en vdsar de (hand)schoenen weer aantrekken.

01-09-2013 23:45

LegendBergkamp +0

Kan Marc als oud Gunner niet proberen om Miyaichi te huren, ook al heeft ie voor de kakkies gespeeld

01-09-2013 23:40

pwie +1

Ik hoop op een verassing morgen Seedorf of Vd Vaart en een goede buitenspeler

01-09-2013 23:32

Bo0tinh0 +0

seedorf zou geniaal zijn, net als vdv. maat seedorf is onhaalbaar. doet het uitstekend in brazilie en vdv wordt op handen gedragen in hamburg en die laten ze denk ik niet gaan al hoop ik met je mee!

01-09-2013 23:34

Bo0tinh0 +0

assaidi schoot nog even door mijn hoofd. maar is volgens mij ondertussen al aan stoke verhuurd dus ook geen optie meer. misschien kan het interessant zijn om urby terug te halen. Het liefst zie ik VdV terugkomen (ja is idd een middenvelder) maar we missen wel een stuk creativiteit momenteel

01-09-2013 23:27

Gino1986 +5

Morgen zullen we verrast worden zegt mijn gevoel!

01-09-2013 23:25

LegendBergkamp +0

aangenaam dan toch hopelijk;)

01-09-2013 23:50

leazi +0

Ajax heeft tog wel een lijstje met meer spelers die ze eventueel kunnen halen lijkt mij?!

01-09-2013 23:24

Jeremy1987 +297

please haal urby terug!

01-09-2013 23:23

Eriksen10 +4805

Hebben gewoon nog een buitenspeler nodig. Kom op Marc.

01-09-2013 23:22

jamestheman +3

Face it Guys, het wordt weer helemaal niks in Amsterdam, zoals gewoonlijk zeer slechte aankoopbeleid. Wat was het, 75 tot 80 miljoen op de bank, nou daar kan je toch aardig wat van kwaliteit binnen halen of zie ik het verkeerd. Wat te denken van 13,5 mil van Eriksen en Toby 7 mil en uitschakeling Pisvee 7 mil, daar kan je toch al een Tadic voor halen en wat te denken van een Finbogarson. Nee na wat ik vandaag heb gezien in Groningen, gaat het dit seizoen niks worden en geloof me, ik vind het geweldig dat we Barcalona krijgen, maar reken maar dat Ajax opgerold wordt door Barcalona, dit elftal is een subtop niveau

01-09-2013 23:18

LegendBergkamp +0

El Ghanassy hoorde ik net iemand zeggen, zou leuk zijn

01-09-2013 23:17

De_Realist +365

John word het niet, tweet net SL Benfica dus die blijft gewoon.

01-09-2013 23:17

gekke_henkie +0

Ola John twittert "SLBenfica". Zal dus wel niet door gaan.

01-09-2013 23:16

LegendBergkamp +0

Emanuelson huren?

01-09-2013 23:11

IboAFCA +16241

Volgens NOS is Ola Toivonen in beeld geweest bij Ajax. Uiteindelijk werd er geen bod neergelegd bij PSV en gelukkig maar... Stel je ´ns voor, Ola Toivonen bij Ajax..

01-09-2013 23:09

LegendBergkamp +0

zou prima zijn

01-09-2013 23:10

Rayno95 +0

Mooi, ik hoef die barbie niet in onze mooie shirt te zien

01-09-2013 23:12

IDI020 +0

Als ie voor de tegenstander speelt is het iemand waar je je vreselijk aan kan irriteren. Hij heeft wel \'gif\' in zijn spel en scorend vermogen.

Een type speler wat Ajax zeker kan gebruiken.

01-09-2013 23:22

Maxwell88 +0

Dirk Kuyt:(? Speelde op de vleugel toen Frank assistent was bij oranje. Laten we hopen van niet,

01-09-2013 23:08

3*stars*3 +23524

Ow ow ow hell no!

Wat een beperkte voetbeller is dat zeg en werkt altijd keihard maar we hebben daar al Sigthor en vanaf de flanken is Kuyt echt bagger, misschien is hij een iets betere versie van Verhoek vanaf rechts maar that's it...

Kuyt was als kind een Ajax fan maar dat is het enige goede gevoel dat hij had want in zijn poten zit helemaal geen gevoel!

@LegendBergkamp-Echt daar ben ik echt bang voor...

01-09-2013 23:45

LegendBergkamp +0

Kuijt... pff dan kunnen we iedere 2 weken de grasmat laten vervangen door die lompe kolenboer

01-09-2013 23:50

masterrr +1

Iedereen heeft het over prestaties, maar moeten we gewoon niet echte Ajax-voetballers halen? Een Tadic, een Mokhtar...

01-09-2013 23:07

3*stars*3 +23524

Die Yassine El Ghanassy speelde vorig seizoen voor Heerenveen en was tegen P$V en Ajax de beste man van het veld en kan vanaf links en rechts spelen.
Ik heb echt het gevoel dat Ajax maar wat doet en daarna pas gaat nadenken...Maar hé we hebben wel weer aardig wat miljoenen binnen geharkt!...Pffffffff....

01-09-2013 23:07

De_Realist +365

Ik riep ook al El Ghanassy aan het begin van de zomer maarja, Ajax lijkt niet naar spelers buiten Nederland te kijken, behalve nu opeens Nederlandse buitenspelers.

01-09-2013 23:16

3*stars*3 +23524

Snapie?!Vorig seizoen had hij een stroef begin in Friesland maar daarna kwam hij los.
Hij speelt nu voor Gent en heeft nog een contract tot 2015, die wilt zeker graag voor Ajax ballen!

Nogmaals we hebben echt een te gierig beleid en volgens mij vergeet Overmars dat we in September wedstrijden moeten spelen tegen P$V en Barca....

Leuk hoor om een dik stapel geld te hebben maar thuis met een leeg koelkast zit...

01-09-2013 23:39

LegendBergkamp +0

idd leuk 80 miljoen in de kas en dan straks veel imagoschade oplopen door 8-0 van barca te gaan verliezen

01-09-2013 23:43

eriksen020 +3

iedereen snakt weer naar transfers. wat is er nou mooier dan een talent dat opstaat en waar niemand wat van verwacht plots het verschil maakt. 3x kampioen en nog twijfelen mensen aan het beleid. word volwassen en steun je club.

afca 4 ever

01-09-2013 23:03

Intec +0

Ik snap je mening maar dan had je dat vandaag al moeten doen.
Dan hadden sana en serero niet op het veld mogen staan.
Dan hadden fischer & andersen moeten spelen.
En laten we eerlijk zijn een buitenspeler is keihard nodig.

We moeten gewoon effe 4-2-3-1 spelen met 2 controlerende middenvelders. Effe zekere voor het onzekere. Poulsen schone controlerend en bojan op 10

01-09-2013 23:12

statham +0

we hebben op een paar spelers na een team vol middelmaat.denk je nou echt dat er ineens allemaal jeugspelers opstaan en ons even naar de laatste 16 van cl schieten?

01-09-2013 23:17

MosesD +14687

Precies, en kom niet met de Sa aan....

01-09-2013 23:19

Professor +11199

Ja zou mooi zijn als er weer een talent opstond alleen jammer dat iedereen dat blijft zeggen maar Ajax heeft gewoon niet veel talent meer. Echte talenten die een meerwaarde vormen als ze in het eerste komen. Achterin hebben we er nog een paar Denswill, Bazoer (verdedigende middenvelder stel maar op) maar aanvallend is het echt slecht. Je zou in jong Ajax in de voorhoede en op de plekken die Siem en Eriksen bezetten grote talenten hebben moeten rondlopen die bij blessure etc gelijk op die plek kunnen invallen. Natuurlijk zullen ze nog niet even goed zijn Maar qua potentie misschien zelfs beter. Maar jong Ajax is een verschrikking zonder talent hierover is door dat TH niet echt goed nagedacht bijna geen talent (terwijl ik steeds hoor dat wij de grootste talenten uit europa moeten halen) En ook speelt dit elftal helemaal niet zoals Ajax 1. Ik ben geen voorstander van het systeem van Ajax 1 traag voorspelbaar maar ik vind wel dat als Ajax1 zo speelt jong Ajax ook zo moet spelen nietmeer dan logisch. Dit met al die ex toppers in het TH is echt een blunder willen ze niet of snappen ze het niet. Voor de rest 3x kampioen (heel knap) maar mag toch wel aan het beleid twijfelen. We selecteren niet door elke topclub doet dat, elke keer moet je gewoon 1 of 2 spelers van buitenaf halen als je ze niet in jong Ajax hebt. Want je wil toch sterker worden. Diverse spelers die nu in de basis staan zitten aan hun plafond en dus zal je alleen maar achteruitgaan. En aangezien er te weinig attractieve voorhoedespelers bij Ajax rondlopen moet je er 2 kopen en al ben ik niet voor het beleid dit is toch het beleid. En het mag ook wel wat kosten als je goed scout (ja probleem) heb je alleen maar pure winst zelfs al koop je een keer een speler voor 15 miljoen. Maar als je zo een speler koopt moet je hem misschien ook vrijlaten in zijn sterke punten. En daarom ben ik van mening dat het systeem is een beetje losgelaten moet worden. Heeft gewerkt maar nou werkt het tegen je. Gewoon sneller en attractiever gaan spelen.

01-09-2013 23:22

leazi +0

Als er geen goede speler bij komt dan zie ik het somber in.

01-09-2013 22:58

jollie18 +9922

Als er niemand bij komt is het ook niet zo heel erg. Zo slecht hebben we vandaag niet gespeeld maar door dat Bojan voor eigen succes ging werd het geen 0-2. Hopelijk word de Boer hier heel boos over want dat is al de 2de wedstrijd op rij dat hij niet aflegt op een cruciaal moment.

01-09-2013 22:55

Mundus +1241

Ja, dat krijg je als je wacht tot de laatste dag. Gewoon een slecht transferbeleid dit jaar.

01-09-2013 22:54

ambtenaar +23

Gaat helemaal niks gebeuren, mischien wat paniek aankopen in de winterstop.

01-09-2013 22:52

MosesD +14687

Jep, komt hooguit een tweede Sana. Dat Ajax mogelijk weer meedoet om de titel is niet omdat Ajax zo goed is, maar omdat de Eredivisie van een heel bedenkelijk niveau is. Zie de recente uitschakelingen in Europese voorrondes....

01-09-2013 22:58

chaser +0

Jup, PEC Zwolle is koploper.

01-09-2013 23:01

Jeremy1987 +297

we mogen erg blij zijn met duarte jongens. een linkspoot is belangrijk voor dit team. denk ook aan de vrij trappen en corners, er was vandaag al te zien dat dit dramatisch was vergeleken met Eriksen.

01-09-2013 22:47

Flipper33 +6826

Koop gewoon Cuenca die komt nog goed van pas nu maar ff aanklooien met de selectie die we hebben kampioen worden we toch niet met dit elftal en overwinteren in de champion L lukt sowieso niet

01-09-2013 22:46

Rayno95 +0

Dit beleid is gewoon kut en frustrerend!...

01-09-2013 22:46

AjaxD1986 +1

Er kan morgen nog een hoop gebeuren...

01-09-2013 22:47

Figo +0

Je lijkt Arsene Wenger wel.....

01-09-2013 22:48

Rayno95 +0

Hopelijk gebeurt er dan echt wat!

01-09-2013 22:49

Flipper33 +6826

Helemaal mee eens

01-09-2013 22:47

eros +4817

Ik hoop echt dat hij als nog komt!
Sws dat Ola John al op het lijstje staat is mooi.

v. Ginkel, Labyad, John, Maher,.... allemaal toch op het lijstje gestaan en pogingen gewaagd.... het is alleen jammer dat Eriksen zo laat is vertrokken, en ik hoop dat er nu nog een grote naam gehaald kan worden.

Maar wie weet wat er nog komt,...

01-09-2013 22:44
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.