Naar Verluidt: 'Bayern München vraagt dertig miljoen euro voor Mazraoui, nog geen clubs concreet'

door Ajax Showtime 324

Bron AS

Naar Verluidt: 'Bayern München vraagt dertig miljoen euro voor Mazraoui, nog geen clubs concreet'

door Ajax Showtime 324

Bron AS

Laatst geüpdatet

De transfermarkt is weer geopend en dat betekent dat de geruchten in de voetballerij weer toenemen. In Naar Verluidt lees je de laatste transfergeruchten rondom oud-Ajacieden, maar denk eraan: neem het soms met een korreltje zout!

Bestel het nieuwe Ajax-thuisshirt in de Ajaxshop!

Vrijdag 19 juli

'Bayern München vraagt dertig miljoen euro voor Mazraoui, nog geen clubs concreet'

Noussair Mazraoui is deze zomer voor een bedrag van dertig miljoen euro op te pikken bij Bayern München. Dat meldt transferjournalist Florian Plettenberg vrijdagavond op X. De oud-Ajacied is overbodig in Zuid-Duitsland en mag zodoende uitkijken naar een nieuwe club. Volgens Plettenberg ligt de Marokkaans international goed in de markt en hebben veel clubs al navraag gedaan. Tot op heden was geen van deze clubs echt concreet voor Mazraoui, die in München nog tot medio 2026 onder contract staat.

'Antony mag verhuurd worden door Manchester United'

Antony zou mogelijk verhuurd kunnen worden door Manchester United. Dat schrijft de Britse tak van ESPN vrijdag. Antony kwam twee jaar geleden over van Ajax, maar heeft in Engeland nog niet kunnen overtuigen. Zodoende behoort een verhuur deze zomer tot de opties. Voorwaarde is wel dat de club die Antony huurt het loon van 70.000 pond per week overneemt. Op jaarbasis komt dat neer op ruim 4,3 miljoen euro.

Donderdag 18 juli

'Napoli geïnteresseerd in Neres; Benfica vraagt zo'n 25 miljoen euro'

David Neres kan rekenen op interesse van Napoli, zo melden Corrierre dello Sport en A Bola donderdag. De 27-jarige oud-Ajacied, die onder contract staat bij Benfica, moet bij Napoli de opvolger worden van Jesper Lindstrøm. De Deen zou onderweg zijn naar Everton. De eerste aftastende gesprekken over Neres hebben al plaatsgevonden, al is er van een ingediend bod nog geen sprake. Hoewel de afkoopclausule van de Braziliaan maar liefst honderd miljoen euro is, ligt zijn vraagprijs waarschijnlijk rond de 25 miljoen euro.

'Conceiçao staat op de radar van Juventus'

Francisco Conceiçao is bij Juventus in beeld als mogelijke versterking voor de flanken, zo meldt La Stampa. Op dit moment staat de Portugees onder contract bij FC Porto, dat hem afgelopen seizoen op huurbasis overnam van Ajax. De club had een koopoptie in de deal bedongen en deze is uiteindelijk gelicht. Juventus is op zoek naar een vervanger van Federico Chiesa en hierbij wordt de naam van Conceiçao genoemd als mogelijke opvolger. FC Porto schat de waarde van de vleugelaanvaller op dertig miljoen euro. In eerste instantie ging Juventus voor Jadon Sancho, maar zijn komst bleek niet haalbaar.

Dinsdag 16 juli

'Kristensen in gesprek met Eintracht Frankfurt, Leeds United vraagt vijftien miljoen euro'

Rasmus Kristensen is volgens de Duitse journalist Florian Plettenberg in gesprek met Eintracht Frankfurt over een definitieve overstap vanuit Leeds United. De Engelse club verhuurde de oud-Ajacied het afgelopen seizoen aan AS Roma, waarvoor hij 31 wedstrijden in actie kwam. Volgens Plettenberg zijn club en speler dicht bij een mondelinge overeenkomst, maar vraagt Leeds United een bedrag dat in de buurt komt van vijftien miljoen euro. Kristensen speelde tussen januari 2018 en mei 2019 27 wedstrijden voor Ajax. Hierin was hij goed voor één goal en zes assists.

Lees meer over:
Plaats reactie

mvdk +44282 moderator

Ajaxspelers passen veel beter in Spanje dan in Duitsland of Engeland. Mazraoui en Antony moeten lekker naar de Spaanse zon.

21-07-2024 22:26

Aurelius1 +19736

Alle spelers uit de eredivisie zijn bij Bayern mislukt de laatste jaren. Nu willen ze ook Simons, die voor topniveau ook gewoon tekortkomt.

21-07-2024 13:41

Nr.10 +111513

Tja, transfervrij kon hij wel naar Bayern, maar clubs denken wel drie keer na voordat je 30 miljoen investeert in een speler die zo vaak geblesseerd is.

21-07-2024 12:16

Nr.10 +111513

Maar, bedenk ik me nu, wat als Bayern hem niet verkoopt, misschien kan je hem een jaartje huren. Zou een enorme kwaliteitsimpuls zijn.

21-07-2024 12:20

Web +178830

Ik krijg ik een nare bijsmaak van
Bij Ajax een goede speler geworden, en gratis naar een grote club
En dan niet voldoen en toch nog 30 miljoen voor vragen
Dit bedrag moet je kunnen delen
Beide clubs 15 miljoen dan

21-07-2024 12:02

Nr.10 +111513

Geweldig idee, stuur jij een mailtje naar Bayern?

21-07-2024 12:16

Web +178830

Ik snap ook wel dat dit nooit gaat gebeuren
Maar nu is alles zo schreef gegroeid

21-07-2024 13:00

mvdk +44282 moderator

Volgens mij alleen 5% opleidingsvergoeding. 1,5 miljoen dus.

21-07-2024 22:22

Babangida83 +23953

Vragen mag natuurlijk altijd.

20-07-2024 15:11

chriseverhard +3615

Het zou eigenlijk 15 mil moeten zijn omdat hij meestal maar 18 wedstrijden speelt per seizoen zo vaak is hij geblesseerd.

20-07-2024 13:48

JanTa +15865

1 van de beste backs bij Ajax maar te vaak geblesseerd.

20-07-2024 11:39

The Future +5628

Bij Ajax viel dat toch nog wel mee als we naar zijn hele periode in Ajax 1 kijken?

20-07-2024 15:01

JanTa +15865

Ook bij Ajax een lange tijd geblesseerd geweest waardoor Veltman hem uitstekend verving.

20-07-2024 17:52

4Ever14 +6636

Als hij fit was, was hij gewoon goed.
Het was vooral in zijn laatste seizoen dat hij een hoog niveau aantikte samen met Antony. Maar ook in 18/19 was hij ontzettend belangrijk.

21-07-2024 13:17

JanTa +15865

Klopt maar is bij Ajax en bij BM te vaak geblesseerd geweest.

21-07-2024 13:34

Arjuna +3732

Duur gokje

20-07-2024 11:09

HallelujahAmsterdam +10641

Mazraoui heeft mijn respect als speler van AJAX.

Het is helaas daarna niet geworden , wat het bij AJAX was. Alhoewel , bij AJAX was hij in z'n laatste periode ook vrij vaak geblesseerd als nu. Alleen de WK heeft hij nog gespeeld en overtuigd. Zelfs gespeeld toen hij geblesseerd qas.
Maar hij heeft gewoon te weinig laten zien. Daarmee zeg ik niet dat het er niet in zit , maar op dat niveau ga je je wel afvragen : de kwaliteit is er , maar zit het er fysiek in ?

20-07-2024 10:43

Altijdindestraat +40242

Was top bij ons, maar zijn fysiek is niet goed genoeg, hij ligt er te vaak eruit, daarom wil Bayern van hem af.

20-07-2024 10:31

ditisdebeslissing +4206

Nous gaat net zoals tete (riedewald) zijn zakjes vullen in Engeland en die zie je nooit meer terug.

20-07-2024 09:17

Breuk +25325

Veel te breekbaar voor de PL

20-07-2024 10:05

B2tob4 +12084

Tja, Bayern heeft geld nodig. Volgens geruchten willen ze Xavi Simons graag inlijven, maar moeten €90 miljoen daarvoor betalen..! Dan moet je andere spelers dus voor veel geld lozen..!
Man. United wil immers de Ligt aan nog van Bayern overnemen, dus meerdere verkopen om Simons dan binnen te kunnen halen!

20-07-2024 09:12

Jeugd +24908

Als je 90 miljoen gaat betalen voor Simons dan moet je heel dringend naar de huisarts hoor.

20-07-2024 09:19

HallelujahAmsterdam +10641

Ten Hag is ook creatief wezen scouten en heeft Simons ook op de lijst gezet van Top prioriteit voor z'n selectie. Ben benieuwd hoe dat gaat werken. 90 Miljoen ....
Volgens mij hebben ze het alternatief voor De Ligt al binnen bij ManU.

20-07-2024 10:39

AjaxNWH90 +1864

30 miljoen is wel wat overdreven niet?

20-07-2024 08:58

Simpelishetmoeilijkst +25360

Wat zou het fijn zijn als Nousxweer Ajacied was. We mogen dromen.

20-07-2024 00:45

TontoKarnaggel +42546

Er zullen best wel weer eens wat jongens van het seizoen 18/19 bij ons terugkeren... maar Nous gaat er daar niet 1 van zijn....

20-07-2024 06:24

TontoKarnaggel +42546

Ik schat zo in dat Mazraoui niet zo'n binding heeft met Ajax, koos bv ook voor een transfervrij vertrek na jaren jeugdopleiding. Geeft niet, is ieder zijn goed recht maar ik verwacht daarom wel dat hij keuzes maakt op andere overwegingen dan sentiment....

20-07-2024 08:43

twynestar +28585

gelukkig weet jij precies wat hem is geboden en hoeveel hij vroeg

20-07-2024 09:13

Jeugd +24908

Maza heeft een enorme binding met Ajax. Speelde het langste bjj Ajax van allemaal. Dat hij transfervrij vertrok staat daar los van.
Overigens verwacht ik ook niet dat hij terug komt maar dat is meer omdat je waarschijnlijk aantrekkelijkere aanbiedingen krijgt. Die kan in een grotere competitie makkelijk aan de bak.

20-07-2024 09:22

hans_van_kins +1285

Simpelishetmoeilijkst, aan weglopers heb je niets. Gratis de deur uitgelopen en totáál geen clubliefde. Ik weet het, échte clubliefde bestaat bijna niet meer. Maar hij speelde bij Ajax al vanaf de F-jes, dan mag je toch wel iets van liefde verwachten.

22-07-2024 11:14

Simpelishetmoeilijkst +25360

Je hebt gelijk, en ik denk niet, dat we weten of Nous enige clubliefde heeft voorvAjax. Waarschijnlijk is hij niet heel erg grknop Marc Ovrrmars.

22-07-2024 13:17

Opperhoofd +12664

Is wel heel veel geld voor iemand die met grote regelmaat geblesseerd is.
Hij gaat ook geen salaris inleveren dus die zit nog wel even op de bank daar.

19-07-2024 23:06

Standby +10116

Morgen: "Manchester United geïnteresseerd in Mazraoui en is bereid om aan zijn vraagprijs te voldoen, Ten Hag enorm gecharmeerd van zijn voormalige pupil."

19-07-2024 22:32

OpNaarNummer4 +2006

Past wel in het systeem van Ten Hag, maar totaal niet in de premier league.

19-07-2024 23:09

fcbalophetdak14 +1343

Ze kunnen daar nog wel een rechtsback gebruiken

20-07-2024 01:07

Standby +10116

Te blessure gevoelig. In een fysieke competitie als de Premier League, zie ik dat niet goed komen.

20-07-2024 19:20

Indy2 +15254

" ... vraagt 30 miljoen euro ... "

Daaag!

19-07-2024 22:26

gebakkenperen +3126

Zakkenvuller van glas.

19-07-2024 22:18

DatKanNiet +2128

Was hij een zakkenvuller toen hij als enige geen contract kreeg en op eigen gelegenheid met OV moest komen trainen om een contract af te dwingen? Nee. Die jongen heeft gevochten en gestreden voor zijn plek en plukt daar nu de vruchten van. Misgunnen is altijd makkelijk vanaf de zijlijn.

20-07-2024 00:04

Simpelishetmoeilijkst +25360

DstKanNiet, dat heb je fantastisch verwoord, als iemand een goed salaris echt verdiend heeft, is het Nous wel!

20-07-2024 00:49

IndoorNinja +1856

Helemaal mee eens. Hij heeft echt voor zijn plek gevochten. Er werd altijd weinig vertrouwen uitgesproken in hem.

20-07-2024 10:22

TeringHenkie +28614

Die gaat nergens heen, die gaat weer transfervrij uit zijn contract lopen om dan weer ergens te cashen .

19-07-2024 22:00

Dolblij +45477

Grote opruiming bij Bayern München inderdaad. Niemand is heilig. Als 30 Mio de vraagprijs voor Nous is en geen club is concreet hoewel er zoveel clubs interesse zouden hebben dan is er maar 1 conclusie: 30 mio is teveel.

19-07-2024 21:29

Tommyshelby +129685

Wij krijgen 5% van de transfersom. Zou dus 1.5M zijn als iemand toehapt.

19-07-2024 20:50

Superscoorder +3710 editor-in-chief

Ging Mazraoui niet transfervrij weg? Hoezo krijgen wij dan 1.5 mil? Opleidingsvergoeding?

19-07-2024 21:58

Tommyshelby +129685

Yup, van z’n 12e tot z’n 23e onder contract gestaan bij Ajax. Dus wij krijgen 5% van iedere transfer die hij maakt.

19-07-2024 22:11

Lullo +6105

Twee spelers die mee kunnen draaien in een geweldig elftal, maar de kar zullen ze nooit trekken.

19-07-2024 20:49

JJFajax +3560

30 miljoen gaat geen 1 club betalen voor een speler die ook nog eens veel geblesseerd is

19-07-2024 20:43

afca1985 +21461

Erik kom er maar in.............

19-07-2024 20:35

Sentinel +8964

Als Nous salaris wil inleveren....

Het is een droom he mensen.

19-07-2024 20:30

ratje +3515

Ik droom mee. Maar ook in mijn dromen betalen we geen 30 miljoen voor een back.

19-07-2024 20:34

Superscoorder +3710 editor-in-chief

Er zijn geen gegadigden vooralsnog. 15 mil + doorverkooppercentage zullen ze dan toch ook wel doen?

19-07-2024 21:57

ratje +3515

Zou voor ons een enorme impuls zijn, dus hoop erop. Maar dat kan dan alleen als Rensch verkocht wordt, want die zal nog best wat opleveren.

20-07-2024 09:55

MarkP +21770

Als je nous of anthony bent dan wil je toch niet terug naar de eredivisie op die leeftijd? Lekker ballen tegen go ahead of pec zwolle.

19-07-2024 20:30

ratje +3515

Liever niet nee. Maar de onderste 5 van alle topcompetities zijn kleine matige clubs waar je niet warm van wordt. Premier league is misschien de uitzondering.

19-07-2024 20:35

Stamhoofd +11548

Zal voor ons helaas te duur zijn. Bovendien weet ik ook niet of je dat nu in huis moet halen. Hangt toch een hoop onrust omheen.

Desalniettemin was het wel altijd genieten met Antony

19-07-2024 20:14

Simpelishetmoeilijkst +25360

Ook voor Antony al. Herinner je die bal niet in Madrid, die uit leek, waar de Derde goal uitkwam van Dusan? Als je toen niet vsn Nous genoten hebt, dan kan niemand je helpen, ben ik bang.

20-07-2024 00:52

MarkAFCA +1161

Verschrikkelijk ventje met geen goede mentaliteit. Staat niet met beide benen op de grond. Gaat Farioli echt niet (laten) halen, geloof me.

19-07-2024 20:02

Breuk +25325

Hopelijk gaat Fariola daar niet over.

19-07-2024 20:29

TheRiviera +5478

Als United wanhopig genoeg is om Antony te verhuren dan zou Ajax misschien nog wel iets kunnen regelen voor 50% van het salaris. Ik denk dat het wel mogelijk is voor de club om 2 miljoen voor een seizoen neer te leggen.

19-07-2024 19:55

ratje +3515

Ik heb het niet opgezocht, maar kan me niet voorstellen dat hij 'maar' 4 miljoen verdient bij man u. Is gehaald voor 100 miljoen, dus zal ook wel een bijpassend salaris krijgen.

19-07-2024 20:36

TheRiviera +5478

Volgens de Britse tak van ESPN verdient Antony zo'n 70000 Pond per week wat neerkomt op op iets van 83000 Euro per week en 4,3 miljoen per jaar. En dat is zover bekend ook nog zijn bruto salaris.

Transfersommen de hoogte daarvan staan vaak los van salarissen. Clubs betalen absurde bedragen omdat 1. Andere clubs veel eisen en 2. Clubs potentie zien in spelers voor een lang termijn.

Hoe ervaren een speler is beïnvloed vaak ook zijn salaris. In zijn periode bij Ajax liet Antony enorm veel potentie zien maar hij was nog relatief onervaren en verdiende daarom bij Ajax absoluut niet veel. Bij United is hij er juist op vooruit gegaan.

20-07-2024 23:54

Oxxer +164724 moderator

De cijfers van ESPN kloppen totaal niet, Antony staat voor meer dan £10M per seizoen op de payroll bij Man Utd.

19-07-2024 19:39

HallelujahAmsterdam +10641

psv , incoming !!!!!!! In : 5 ... 4 .. 3 ... 2....

19-07-2024 19:08

ajax4perez +9565

Terughalen!!!!!

19-07-2024 18:37

afca1985 +21461

Heb je de laatste zin niet gelezen?

19-07-2024 18:51

ajax4perez +9565

Je kan altijd hoog inzetten maar onderhandelen moet je altijd

20-07-2024 00:25

Simpelishetmoeilijkst +25360

Nee, liever Neresajax4perez!

20-07-2024 00:54

3sterren +20205

Het ontvangen van vele miljoenen per jaar blijkt niet voor iedere speler een extra stimulans om beter te presteren.
Dat bewijzen Antony en Henderson maar weer keer op keer.

Soms lijkt het wel of de overvolle boodschappentassen met geld een te zware last voor hen is.

Vooral voor Antony hoop ik dat hij weer een goed niveau zal gaan aantikken, hij is nog veel te jong om te gaan golfen en zijn centen te tellen.

Henderson daarentegen heeft een mooie toekomst achter zich ...

19-07-2024 18:35

Dolblij +45477

Als de tweede helft van vandaag 3 minuten had geduurd, had Camille Saint-Saëns het muzikaal kunnen begeleiden. U weet wel, zwaan en zo.

19-07-2024 19:21

TheRiviera +5478

Als jij denkt dat geld dicteert hoe goed een speler zou moeten spelen dan heb je het mooi verkeerd. Daarnaast heeft Henderson ze eigen miljoenen gebruikt om zijn contract af te kopen bij zijn vorige club. Anders had Ajax hem niet transfervrij kunnen contracteren.

Wat mensen vooral eens moeten leren is transfersommen en salarissen niet te koppelen aan voetbal kwaliteit.

19-07-2024 19:54

JariLitmanen87 +7934

100 miljoen voor Antony. Beste deal uit de geschiedenis van Ajax, letterlijk.

19-07-2024 18:32

Aetim +1368

Figuurlijk ook wel hoor

19-07-2024 18:55

AFCAWZAWZDB +1022

Wel jammer dat een jaar later datzelfde bedrag is verdampt door wanbeleid.

19-07-2024 19:46

Turbo +42112

Wel exact het type wat we nodig hebben. Creatief, technisch, speelt vanuit de zijlijn en kan goed pressen.

Maar goed, die gaat gewoon naar Milan of Dortmund ofzo.

19-07-2024 18:06

ajax4perez +9565

Verhuren aan psv 😂

19-07-2024 18:38

Nr.10 +111513

En bloedfanatiek, ook verdedigend goed, wat belangrijk gaat worden voor de aanvallers onder Farioli.

19-07-2024 20:28

Wouter.S +464

In iedergeval proberen op z’n minst. Mijn voorgevoel zegt dat Girona zich gaat melden…

19-07-2024 17:58

036AFCA97 +146682

Natuurlijk totaal onhaalbaar om te huren, maar het zou wel geweldig zijn. Een van mn favoriete Ajax spelers van de laatste jaren.

19-07-2024 17:41

036AFCA97 +146682

We zochten nog een type Antony, toch?

19-07-2024 17:41

CruijffVanBastenBergkamp +1

Iedereen wat dat het allerbeste is voor iedereen als hij 1 jaar terugkomt naar huis

19-07-2024 17:32

behangdelul +32814

Beetje korting op het salaris en terug halen! Kijk maar even wat je met Traore op welke positie gaat doen (10 van mijn part?)....

19-07-2024 16:45

ST +23090

Kan ook op linksbuiten of als spits spelen.

19-07-2024 17:01

ricky10 +5915

100 mlj door het putje

19-07-2024 16:35

ajax4perez +9565

Ach hun kopen Anthony en wij halen Mislintat binnen

19-07-2024 18:39

debetweter +10110

Mislintat's ongelijk over de aankopen is nog niet helemaal bewezen. Niet de juiste spelers voor Ajax gehaald op dat moment. Maar zie enkele spelers nog wel een keer verkocht worden voor een hogere transfersom; neem Mikautadze als voorbeeld

19-07-2024 19:35

ajax4perez +9565

Betweter gaat om principe kapitaal vernietiging

20-07-2024 00:24

Rikkie66 +22850

Kapitaal vernietiging in het kwadraat

19-07-2024 16:10

Standby +10116

Als dit waar is dan begrijp ik het wel. Antony was ook nooit goed genoeg voor Manchester United. Verder denk ik niet dat hij naar ons toe gaat komen, wat alleen maar goed is. Niet zo lang geleden was hij nog door 3 vrouwen beschuldigd van mishandeling. Je weet niet wat er nog meer gaat gebeuren rondom zijn persoon, Ajax kan niet nog meer drama gebruiken.

19-07-2024 16:08

Moonlight +2225

Ajax sla je slag . Na een jaar speel je weer CL

19-07-2024 15:32

Francisco81 +4332

Alleen door Anthony? Nous speelt hier niet meer he. Dat was 50 procent van Anthony. Toen die geblesseerd raakte was Anthony ook gelijk niks meer.

19-07-2024 17:05

Moonlight +2225

Hij gaat toch niet komen

19-07-2024 18:01

Simpelishetmoeilijkst +25360

Francisco81, de correcte analyse, want dat is de waarheid. Ik zeg hetzelfde ook al heel lang.

20-07-2024 00:59

RJB1979 +25868

70K per week? Geloof ik geen reet van. De meeste spelers bij United pakken rond de 300K per week. Je gaat mij niet vertellen dat iemand die 100 miljoen heeft gekost zo "weinig" verdient.

19-07-2024 15:28

JohnDylan +22608

Inderdaad, volgens Spotrac (wat alleen de contracten van Amerikaanse sporten en de Premier League doet omdat de informatie over deze contracten kan worden opgevraagd en daardoor zeer betrouwbaar is) verdient hij 10.4 miljoen dollar per seizoen (200 duizend per week). Gezien de salarissen van de andere spelers van United is het totaal ongeloofwaardig dat Antony “maar” 70.000 per week zou verdienen. Dan verdient hij 2 miljoen minder per jaar dan Martinez.

19-07-2024 15:44

RJB1979 +25868

Lees ik ook op Redcafe.

19-07-2024 15:45

MPAjax +8442

Ze betalen de rest zelf neem ik aan

19-07-2024 16:02

RJB1979 +25868

Ja zo lees ik het bij nader inzien ook maar dat maakt het nog niet verkeerd geschreven.

19-07-2024 16:03

Pizzapunt20 +10041

Goedmakertje voor Jelle

19-07-2024 14:58

De Stift +7094

Zeker het proberen waard!

19-07-2024 14:52

Panna +5055

Puur voor de humor zeg ik…. Doen!

19-07-2024 14:51

fcbalophetdak14 +1343

Maar dan zonder het salaris

19-07-2024 14:52

OpNaarNummer4 +2006

Financieel is het natuurlijk heel lastig, maar als het zou kunnen moet je het meteen doen. Om geld vrij te maken kan je daarvoor Bergwijn verkopen. Dit is namelijk de perfecte speler voor het systeem van Fariolli en ik ben er zeker van dat ie weer de hele Eredivisie kapot speelt. Hij heeft een goed voorbeeld met Sancho dat het goed kan werken om naar je oude club te worden gehuurd, maar ik denk dat hij zichzelf daar te goed voor voelt.

19-07-2024 14:44

Superscoorder +3710 editor-in-chief

Huren met optie tot koop van 15-20 miljoen aan het eind van het jaar? Of huren voor 2 jaar met eenzelfde clausule? Dan ga je van probleempositie naar luxepositie op rechtsbuiten en dan hoef je ook geen tweede spits a la Weghorst te halen, dan kan Bertje eerste of tweede rechtsbuiten en tweede spits zijn

19-07-2024 14:58

Moonlight +2225

Troare op links zetten en Antony op rechts

19-07-2024 15:34

ST +23090

Of andersom idd. Maar het salaris van Antony is niet te betalen. 10,4M GBP.

19-07-2024 16:42

Moonlight +2225

Helaas ja

19-07-2024 18:03
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.