Liverpool wordt na rust wakker en plaatst zich ten koste van Villarreal voor Champions League-finale

door Jesse ter Haar 436

Bron AS

Liverpool wordt na rust wakker en plaatst zich ten koste van Villarreal voor Champions League-finale

door Jesse ter Haar 436

Bron AS

Laatst geüpdatet

Liverpool heeft zich dinsdagavond voor de finale van de Champions League geplaatst. De club van Jürgen Klopp kwam voor rust met 2-0 achter, maar schrok na rust plots wakker. De Engelse topclub zette aan en heerste in de tweede helft: 2-3. Woensdag maken Real Madrid en Manchester City uit wie de tweede finalist wordt.

FT | Villarreal - Liverpool (2-3) (2-5)

Opstelling Villarreal:

Rulli; Foyth, Albiol, Torres, Estupinan; Lo Celso, Parejo, Capoue, Coquelin; Moreno, Dia.

Opstelling Liverpool:

Alisson; Alexander-Arnold, Konaté, Van Dijk, Robertson; Keita, Fabinho, Thiago; Salah, Mané, Jota.

Doelpunten:

1-0 Boulaye Dia (3')
2-0 Francis Coquelin (41')
2-1 Fabinho (62')
2-2 Luis Díaz (67')
2-3 Sadio Mané (74')

Bijzonderheden:

Rode kaart - Etienne Capoue (VIL, 86')

Lees meer over:
Plaats reactie

Jutter1 +4311

Villarreal legde een vergelijkbaar parcours als Ajax in 2018/2019 af door enkele Europese toppers uit te schakelen. Maar daar houdt dan ook de vergelijking gelijk op. Ajax deed dat met zeer aanvallend voetbal zowel thuis als uit wat bijzonder veel lof oogstte, terwijl dat Villarreal in dergelijke wedstijden bijna Atletico Madrid imiteerde door sterk defensief te opereren, zeker in hun uitbeurten. Ajax ging tegen Tottenham onderuit door aanvallend te blijven spelen ondanks een riante voorsprong, pure naieviteit dus. Villarreal verdedigde vergeefs een 2-0 voorsprong in de 2e helft, enerzijds doordat ze te veel hadden gegeven in het 1e bedrijf (vermoeidheid) en een flaterende keeper had én te veel achterover leunden en de deksel op de neus kreeg. Dus wat is waarheid? Ik denk dat de kracht van de Engelse topploegen vooral ligt in de intensiteit waarmee zij spelen, dat wekelijks gewend zijn/tegenkomen in hun eigen competitie zelfs tegen de mindere ploegen. En ze zeker grote spelers kunnen halen die overigens vele miljoenen per seizoen opstrijken. Neem Liverpool, die club is 30 jaar! lang geen kampioen geweest. Heeft in al die jaren fors geinvesteerd in spelers maar het is er nooit echt uitgekomen, op CL winst tegen Milan na dan. Nu valt alles al enkele jaren op zijn plaats, zijn natuurlijk ook erg hongerig na zo'n lange periode vergeefs achter de titel te hebben aangeholt. Vraag is nu voor hoelang, want aan alles komt op een bepaald moment een einde? En komt mogelijk hun grootste rivaal Man U weer bovendrijven en de prijzen pakken. Overigens heeft ook datzelfde Man U een periode van 25 jaar gekend zonder nationale titel, ligt wat verder terug in de tijd maar toch, maar toont wél aan hoe zwaar die competitie in dat land is!

04-05-2022 13:43

Indy073 +8967

2019 flashbacks

04-05-2022 03:22

4xEC1 +7712

Zo, haha, idd. Nou je het zegt.. :-/

04-05-2022 10:36

WantAmsterdam +115975

Voor mensen die (terecht) bewondering hebben hebben voor villareal. Dit komt doordat ze gewoon een fantastische, tactisch sterke en flexibele trainer hebben. Zo een type zouden we ook moeten halen. En stoppen met dezelfde middelmaat namen zoals Schreuder, Jonk, Bosz, Jans en ga maar door.
Die Emery is bij geen enkele club gefaald en heeft het bij de meesten (ver) boven verwachting gedaan.

04-05-2022 00:05

Gewoon Gijs +18319

ja heel knap, en toch zogenaamd geen topper die bij de Reals van deze wereld in beeld is

04-05-2022 08:08

frenkiedejong53 +9792

Klopt, maar zo'n tactisch genie ken ik niet nog een x..
Bovendien zou Emery nooit komen.

04-05-2022 09:47

Schip +23351

Emery is inderdaad een tactische meester. Maar betwijfel of hij open zou staan voor een club als Ajax. Kleine, niet aansprekende competitie. Enige aantrekkelijke is de CL en dat is nogal een opgave om daar te presteren. Dan moet je wel een TD hebben die je de middelen geeft. En daar blijft Ajax momenteel maar dralen. Geeft nul zekerheid.

04-05-2022 10:40

Schip +23351

Je leest mijn bericht verkeerd A. Ik pleit (helemaal) niet voor een TD die je onbeperkt middelen geeft. Ik pleit voor een TD. Overmars deed zijn werk qua transferuitgaven en inkomsten prima lijkt me.

Waar het nu te lang stil blijft, is een permanente oplossing voor het vertrek van Overmars en de aanstelling van een nieuwe TD.

Deze tijd is absoluut niet geschikt voor een soort van proeftijd om te zien of Hamstra / Hunter voldoen. Dat kun je doen als het rustig is. Nu moet je juist snel duidelijkheid scheppen en een sterke TD aanstellen. Hamstra kan zijn eigen functie blijven uitvoeren, Klaas Jan kan in de schaduw van de TD doorontwikkelen.

04-05-2022 12:23

WantAmsterdam +115975

Ik heb het niet over emery per sé, maar een type Emery.

04-05-2022 13:03

Schip +23351

Noem eens een type Emery.

04-05-2022 13:13

WantAmsterdam +115975

Volgens mij is Gallardo tactisch ook vergelijkbaar. Zou niet weten hoe (tactisch) flexibel hij is.
In Duitsland zou iemand als Hoeness en interessante optie kunnen zijn. Als je eens verder kijkt dan alleen naar Nederlandse namen zijn er genoeg opties. Zijn ze van het niveau Emery? Geen idee. Maar zijn nog altijd veel beter dan middelmaat zoals Jans, Bosz of jonk. Namen die ik vrij vaak hoor hier.

04-05-2022 13:17

Schip +23351

Jans is geen top, eens. Jonk heeft nog onvoldoende bewezen, maar is prima bezig. Dat hij over een uitmuntende visie beschikt was al lang duidelijk uit zijn tijd als jeugdtrainer, hoofdrolspeler in de FR en hoofd opleidingen. Ook op tactisch vlak erg sterk. Nu nog track record opbouwen op een hoger niveau qua coaching.

Bosz is een one trick pony, al heeft hij wel kwaliteiten natuurlijk.

Ik denk dat Slot de enige is die heeft aangetoond tactisch flexibel te zijn en daarmee nationaal maar ook in Europa (zie AZ en Feyenoord) zijn mannetje te staan. Hij kan volle pressie spelen, met herkenbare, effectieve aanvalspatronen (in korte tijd), maar ook meer georganiseerd spelen en richten op wat lagere pressie en counters.

Maar de beste man jongen kost 7 mj en zit qua positie eigenlijk vast bij de kakjes. Ik hou niet van de Bayern mentaliteit om alles te kopen, because we can. Ik had Berghuis ook nooit gehaald. Zou je dat niet hebben gedaan, had ik de drempel om SLot los te weken lager gevonden.

Buitenlandse trainer zou ik zeker overwegen.

04-05-2022 13:53

WantAmsterdam +115975

“Jonk heeft nog onvoldoende bewezen, maar is prima bezig. Dat hij over een uitmuntende visie beschikt was al lang duidelijk uit zijn tijd als jeugdtrainer, hoofdrolspeler in de FR en hoofd opleidingen. Ook op tactisch vlak erg sterk. Nu nog track record opbouwen op een hoger niveau qua coaching.”
Gebaseerd op wat? Zit totaal geen lijn in het spel bij Volendam, op drukzetten na is het geen Ajax voetbal.
Die beste man heeft 8! wedstrijden op rij niet kunnen winnen en presteert de laatste twee seizoenen onder verwachting. Wat maakt hem tactisch sterk? Aan visie alleen heb je helemaal niks als je geen success hebt.

Eens, Slot is met afstand de beste Nederlandse optie, als we voor een Nederlander gaan zou de prioriteit toch echt bij Slot moeten liggen.
Ben in theorie ook geen fan van de Bayern praktijken, maar je gaat toch altijd voor de meeste kwaliteit, anders ga je er niet op vooruit. En dat is Slot (onder de Nederlanders) gewoon.
Maar ja, er zijn in het buitenland waarschijnlijk nog betere opties haalbaar.

04-05-2022 14:03

Schip +23351

Jonk vinden we allebei niet geschikt, dus geen zin daar een hele discussie aan te wijden. Wel nog de opmerking dat die slechte reeks me weinig zegt. Uiteindelijk promoveert hij toch? Dus heeft hij dat hersteld. Jonk kan in detail uitleggen hoe situaties op het veld zijn en aangepakt kunnen worden. Heb ik TH echt nooit horen doen. Overigens geloof ik wel dat hij dat kan, maar van Jonk weet ik het.

Denk dat er niet zo heel beteren dan Slot zijn hoor. Maar ik laat me graag verrassen door Ajax.

04-05-2022 14:45

WantAmsterdam +115975

Ja maar het doel was toch echt kampioen worden. Dat hij met deze selectie promoveert is vind ik ook niet verwonderlijk. Praten kan hij als de beste, maar vind hij ook creatieve oplossingen? Kan hij zijn ideeën concreet implementeren?
Maar ik zie dat je daar ook sceptisch bent dus heeft een discussie daar echt geen zin.

Slot is een fantastische optie, maar ik hoor ook geweldige verhalen over Gallardo. Die is volgens Ozymandias echt een tactisch genie. Maar volg het argentijnse voetbal te weinig op er een goed oordeel over te geven.

04-05-2022 14:53

Schip +23351

Klopt, je weet niet of iemand zijn ideeën over kan brengen totdat hij een team onder zijn hoede krijgt. Daarom benieuwd naar hoe Jonk het in de eredivisie gaat doen.

Ik ging meer voor Sampaoli als Argentijns genie - hebben ze er genoeg van met ook nog Bielsa - maar die spreekt dus geen Engels... Geen wonder dat hij nooit in de PL terecht is gekomen. Lijkt me de moeite het te leren.

04-05-2022 15:23

Burgie +4032

Hoe je het ook went of keert, Liverpool komt terug in de wedstrijd door een regelrechte flater van de keeper. Dus hebben ze ook voor een deel geluk gehad. En als je onoverwinnelijk bent en mijlenver (met City) boven de rest uitsteekt, dan heb je dat niet nodig.

03-05-2022 23:29

Oxxer +163823 moderator

De keeper van Villarreal was best goed😂😂

03-05-2022 23:35

Tommyshelby +128441

Als Liverpool kampioen wordt en CL wint gaan we pot 1 in. Tijd om uit te pakken met toptransfers deze zomer.

Ik hoop op Real als winnaar CL, die zijn al kampioen en ik wil geen Engelse finale.

03-05-2022 23:24

Oxxer +163823 moderator

Steeds dezelfde clubs in de KO fase van de CHL en nu weer Liverpool in de finale begint mij te vervelen. Het hele format mag wat mij betreft anders.

03-05-2022 23:11

WantAmsterdam +115975

Gaat nog vervelender worden hoor.

03-05-2022 23:25

Oxxer +163823 moderator

Het wordt saai.

03-05-2022 23:28

Tommyshelby +128441

Het format gaat veranderen met een groepsfase waar je 10 wedstrijden speelt. Kans om te stunten wordt veel kleiner dus.

03-05-2022 23:26

Oxxer +163823 moderator

Is toch geen ruk meer aan.

03-05-2022 23:28

Tommyshelby +128441

Alles voor de flappen..

03-05-2022 23:37

Ajacied11 +379

LIVERPOOOL! Mijn 2de club, al 22 jaar. Leef het mooiste leven op het moment, Ajax en Liverpool al jaren top.

04-05-2022 10:22

Rasmussen +25823

Ron Vlaar, goed voor 2 duels in de kwalificatie van de Champions League. Tegen Viktoria Pilsen en Dynamo Kiev. Ik denk dat de UEFA hem volgend jaar de loting laat doen ipv Cafu.

03-05-2022 23:10

Oxxer +163823 moderator

Ik zag Ron Vlaar zich gedragen als een dolle bij een huldiging van Feyenoord na een 2e plek in de competitie.

Sindsdien krijg ik lachstuipen als ik hem in beeld zie.

03-05-2022 23:38

WantAmsterdam +115975

Moet steeds lachen bij de gedachte dat er bij andere clubs een huldiging voor de tweede plek is hahah.

04-05-2022 00:10

Oxxer +163823 moderator

Dat zijn “ echte topclubs “😂

04-05-2022 07:39

Jutter1 +4311

Villarreal heeft op zijn tenen moeten lopen in de 1e helft die overigens heel goed was en met 2-0 de rust inging, en dat Liverpool er slecht deed uitzien. In de 2e helft moest dat Villarreal
daarvoor qua vermoeidheid zijn tol betalen, ook al met de hulp van de hun flaterende doelman, daar kon je gewoon op wachten. Gebeurt vaker als een op het oog mindere tegenstander de betere ploeg verrast in het 1e bedrijf, in dit geval dus met hoog drukken zetten op de tegenstander én bal, maar in de 2e helft dus duidelijk een terugval kent. Uiteindelijk dus een vrij voorspelbare ontwikkeling!

03-05-2022 23:06

Ajacied1995 +10789

Wie is die madame tussauds pop in de studio?

03-05-2022 23:02

AFCAWormerveer +4431

Wat een gemaakte enge man, bah.

03-05-2022 23:15

Oxxer +163823 moderator

Weer een finaleplaats voor Liverpool vinden ze in Engeland niet heel erg leuk.

03-05-2022 22:58

Jutter1 +4311

Kromme tenen bij de a.s. club van ten Hag met name, want de rivaliteit tussen Man U en dat Liverpool in Engeland is immens!

03-05-2022 23:15

Rasmussen +25823

Mensen al Pornhub Premium geprobeerd? Wat vond je er van?

03-05-2022 22:57

036AFCA97 +146646

Neejoh, genoeg websites waar je die content gratis kan vinden.

03-05-2022 23:02

JaapStam +136640

Eigenlijk zou een moderator moeten ingrijpen!!!

03-05-2022 23:06

036AFCA97 +146646

Dat vinden wij al maanden, Jaap!!!

03-05-2022 23:28

In Bassey we trust +15361

Hier al mensen die de nieuwe Heineken silver hebben geprobeerd ? Wat vonden jullie ervan.

03-05-2022 22:56

JaapStam +136640

Ik zit aan mijn flesje melk!!!

03-05-2022 22:58

In Bassey we trust +15361

Goedzo jaap..

03-05-2022 23:01

JaapStam +136640

Wordtje beren sterk van!!!

03-05-2022 23:04

In Bassey we trust +15361

En je bent al zo'n eindbaas ❌❌❌

03-05-2022 23:06

036AFCA97 +146646

Vond het een beetje als Heineken met water er doorheen smaken. Opzich lekker fris op een terrasje, maar doe mij maar een normale.

03-05-2022 23:03

In Bassey we trust +15361

Thnx.. ben benieuwd.

03-05-2022 23:04

EersteAanname +2172

Kut liverpool.....

03-05-2022 22:56

frenkiedejong53 +9792

Ben weg, goede nacht aan iedereen!✌

03-05-2022 22:55

Bc te P +22130

Slaap lekker ouwe

03-05-2022 22:56

-Wes- +2822

Toch hopen op een nieuwe Tadic achtige transfer! Aangezien ik geen topscout ben, zal ik geen pogingen wagen. Hebben jullie suggesties?

Profiel:
Spelers uit de topcompetitie die nét niet goed genoeg zijn voor de absolute top en via Ajax een ideale gelegenheid hebben om CL te spelen.
Bovendien spelen ze dan in de plaats van in het rechterrijtje (alleen maar verdedigen) om de titel (alleen maar aanvallen). Mogelijk: Spelers die ooit in NL hebben gevoetbald, of een link hebben met NL waardoor ze de grootsheid van Ajax en de speelstijl goed kennen

03-05-2022 22:55

JaapStam +136640

Mitrovic!!!

03-05-2022 22:55

XRaY +18970

Nooit van gehoord

03-05-2022 22:55

Oxxer +163823 moderator

Wie?

03-05-2022 23:07

JaapStam +136640

JAAAA!!! Anti voetbal ligt eruit!!!

03-05-2022 22:54

Tommyshelby +128441

Die verrassingen halen echt nooit de finale. Vanaf Monaco 2017 tot Villarreal 2022. Wie gaat de vloek doorbreken… ik hoop wij

03-05-2022 22:54

AlexIbarra +19228

Spurs was toch een verrassing?

03-05-2022 23:25

Tommyshelby +128441

Een Engelse club is nooit een verrassing. Of je moet Leicester of West Ham heten.

03-05-2022 23:38

WantAmsterdam +115975

We waren het dichtst bij.

03-05-2022 23:28

XRaY +18970

Klasse heeft de doorslag gegeven. Morgen zeker een kraker. Heerlijk kijk er nu al naar uit!

03-05-2022 22:52

frenkiedejong53 +9792

Ik ook. ManCity gaat door 1:2

03-05-2022 22:53

XRaY +18970

Als City zo verdedigd als vorige week kan het nog gaan spoken. Geldt andersom trouwens ook haha. Denk ook dat City het gaan doen.

03-05-2022 22:55

Oxxer +163823 moderator

Makkeliek deed het verdienstelijk, jammer dat hij niet 10 x oid gekloond kan worden voor de eredivisie.

03-05-2022 22:51

Rasmussen +25823

Floot bekerfinale toch?

03-05-2022 22:52

Oxxer +163823 moderator

Dat was matig, behalve afgelopen zondag is hij sinds het stoppen van Kuipers de beste in Nederland, Europees zie ik hem altijd goede wedstrijden fluiten. 1 van de weinige die niet meegaat in dat theater van Zuid Europeanen.

03-05-2022 22:56

AFCACruijff14 +160980

Die vond ik een paar jaar terug erg matig, maar is toch wel erg goed geworden. Veruit de beste in NL.

En die fluit zondag geen van de 2 toppers en fucking Higler wel.

03-05-2022 22:53

Oxxer +163823 moderator

De wegen van de KNVB zijn ondoorgrondelijk, het lijkt alsof ze het er om doen.

03-05-2022 23:01

WantAmsterdam +115975

Wel slecht in de bekerfinale, is denk ik nog ver van het niveau kuipers verwijdert. Die had echt een consequente lijn en maakte nooit gekke beslissingen.

03-05-2022 23:29

Oxxer +163823 moderator

Dat Makkeliek nu met afstand de beste is in NL, zegt veel over die andere kneuzen.

03-05-2022 23:31

WantAmsterdam +115975

We hadden jonge kuipers klonen moeten maken hahaha.

03-05-2022 23:50

Mocrodammerr +22970

Invalbeurt van Luiz Diaz was wel gangster in 2e helft. Super gespeeld.

03-05-2022 22:51

Tommyshelby +128441

Van dijk heel slecht

03-05-2022 22:51

Ajaxadam1 +31667

Wat n haat altijd hier naar nederlandse topspelers zonder ajax verleden, snap daar oprecht niks van. Nederlanders moeten grwoon trots zijn dat de beste verdediger ter wereld Nederlands is.

03-05-2022 22:55

Tommyshelby +128441

Hij was vandaag gewoon slecht, mag je dat niet zeggen ofzo

03-05-2022 23:00

frenkiedejong53 +9792

👏👏👏

04-05-2022 08:09

WantAmsterdam +115975

Veel Ajacieden zijn denk ik nog steeds boos dat we toen vd Hoorn inplaats van Van dijk hebben gehaald. Doet vandaag nog pijn. Want Virgil is zonder meer een van de beste, als niet de beste, Nederlandse verdediger ooit.

04-05-2022 17:24

In Bassey we trust +15361

Salah is wel echt een egoïst.

03-05-2022 22:50

Oxxer +163823 moderator

Persoonlijk vind ik Mané een betere speler. Die speelt veel minder als een Rémy

03-05-2022 22:53

NeeI +107626

Wat een dynamiek, power en snelheid heeft Liverpool voorin.

Stel je eens voor dat Ajax volgend seizoen start met Bergwijn, Brobbey en Antony voorin. (Tadic op 10) Liverpool-light.

03-05-2022 22:50

XRaY +18970

Droomscenario

03-05-2022 22:51

WantAmsterdam +115975

Moet Antony zijn snelheid wel meer gebruiken. Is me teveel uit stand en te weinig diep op dit moment.

03-05-2022 23:31

Nr.10 +110947

Kijk die Arnold nog even het hele veld over sprinten in de laatste minuten, terwijl die wedstrijd allang gespeeld is, en Liverpool al een overtal voorin had bij die counter.
Dat is echt een andere mentaliteit, dan de meeste van onze spelers, zo’n gast hoef je niet te motiveren.

03-05-2022 22:48

fc Barcelona_ke +19239

Salah kiest altijd eigen succesje

03-05-2022 22:48

NeeI +107626

En terecht. Die status heeft ie zelf verdient.

03-05-2022 22:48

XRaY +18970

Dat had Ajax beter uitgespeeld :p

03-05-2022 22:47

AFCA1996L +15816

De keeper heeft er eigenhandig voor gezorgd dat Villareal hier verliest. 2 houdbare ballen en het dom uitkomen bij dat laatste doelpunt.

03-05-2022 22:47

AlexIbarra +19228

Ik dacht dat het spannend werd toen ik begin 2e helft inschakelde maar na die eerste bal door z'n benen, heb ik het maar weer afgezet.

03-05-2022 23:30

Tommyshelby +128441

Zulke domme gele kaarten altijd. Schop dan iemand helemaal de vernieling in als je eraf gaat

03-05-2022 22:44

Mivado +3327

Makkelie fluit prima

03-05-2022 22:44

frenkiedejong53 +9792

Makkelie beste man op het veld.

03-05-2022 22:43

fc Barcelona_ke +19239

eerst 45 minuten was Villarreal echt ongelooflijk!
2e helft was Liverpool oppermachtig!

03-05-2022 22:43

Burgie +4032

Maar we hebben iig gezien hoe vreselijk kwetsbaar ze kunnen zijn. En dat geldt ook voor City hoor.

03-05-2022 22:45

NeeI +107626

Maar we hebben ook gezien wat voor vreselijk hoog niveau ze kunnen halen.

03-05-2022 22:46

Burgie +4032

Dat dan weer wel

03-05-2022 22:50

frenkiedejong53 +9792

Ik denk dat zowel Rensch als ook Regeer moeite zouden hebben om TAA uit de basis te houden..

03-05-2022 22:43

XRaY +18970

Humor heb je wel haha

03-05-2022 22:43

frenkiedejong53 +9792

Geintje..😁

03-05-2022 22:45

Burgie +4032

Daarom hadden we mazraoui een dik salaris moeten bieden.

03-05-2022 22:46

WantAmsterdam +115975

Naar verluidt gaat die 8 miljoen verdienen bij Bayern, dat kunnen wij hem niet bieden.
En btw, ook Nous heel ver verwijdert van het niveau TAA. Die laatste is echt klassen beter dan Mazraoui.

04-05-2022 17:26

Tommyshelby +128441

Chelsea gaat binnenkort kapot dus volgend jaar ziyech terughalen. Dan kunnen we weer ko cl spelen

03-05-2022 22:41

Rasmussen +25823

Mensen zijn zo hyped op oud Ajacieden. Mensen als Alderweireld, Vertonghen, Eriksen, Suarez, Ziyech komen echt niet terug.

03-05-2022 22:42

AFCACruijff14 +160980

Durf mijn hand in het vuur te steken dat Ziyech binnen 3 jaar weer voor Ajax speelt.

Da's geen jongen die 10 jaar in het buitenland wil zijn.

03-05-2022 22:43

fc Barcelona_ke +19239

ik denk ook niet. Ziyech zal na dit seizoen wel vertrekken. naar de club als AC Milan Dortmund of Monaco

03-05-2022 22:45

Tommyshelby +128441

Ziyech is een echte familieman. En Ajax zag hij ook als een familie. Hier heeft ie zijn grootste stappen gezet. Binnen 2 jaar speelt ie hier weer. 100%

03-05-2022 22:45

AFCACruijff14 +160980

Zou helpen als Bosz of Schreuder bij Ajax trainer word. Ziyech is op beiden erg gesteld.

03-05-2022 22:49

Nr.10 +110947

Als iemand daar een crowdfund actie voor opzet, dan leg ik zo een week salaris in.

03-05-2022 22:43

Mivado +3327

Gelukkig heeft een club als Ajax daar geen crowdfundactie voor nodig haha

03-05-2022 22:44

Nr.10 +110947

Nou ja, wordt misschien wel wat duur voor Ajax hoor.

03-05-2022 22:46

Stroeve +729

Ik had ze alle drie gehouden. Wat een kutkeeper.

03-05-2022 22:40

vosvsg +2664

Droeg van Dijk in 1e helft niet de aanvoerdersband?

03-05-2022 22:40

Nr.10 +110947

Zou kunnen dat Henderson hem nu omheeft, vaste captain en is er net in gekomen.

03-05-2022 22:41

Nr.10 +110947

Ja Hendo heeft hem om.

03-05-2022 22:41

vosvsg +2664

Ah vandaar

03-05-2022 22:42

Nr.10 +110947

Curtis Jones, ook goeie speler, erg jong nog. Die scoorde toen tegen ons, toen Onana zwaar de mist in ging bij die voorzet. Zo zonde was dat…

03-05-2022 22:40

Ajaxadam1 +31667

Slechtste eerste helft van het seizoen en het zo omdraaien in de 2e helft. Bij ons is een slechte helft garantie voor minimaal 5 opeenvolgendr slechte wedstrijden voordat de trainer het tactisch om kan draaien.

03-05-2022 22:39

XRaY +18970

Liverpool beukt er zo nog wel een in Villarreal moet wat doen dan komen de ruimtes vanzelf.

03-05-2022 22:38

ajaxcied4life +26022

Dit noem je nog eens orde op zaken stellen. Snelheid in de voorste linie is cruciaal.

03-05-2022 22:36

frenkiedejong53 +9792

Man,nu staat ie wel te schutteren die Rulli...2x panna ,
1x 💤💤💤💤

03-05-2022 22:35

louis60 +11472

Finale: geld vs heel veel geld. Mag een pondje meer?

03-05-2022 22:35

AFCACruijff14 +160980

Toch zijn het wel 2 clubs met een heel goed beleid die niet in paniek raken bij een paar mindere potjes. Klopp zit er sinds 2015 en Pep sinds 2016. Die bleven ook zitten na mindere jaren.

Ik heb meer sympathie voor die 2 clubs dan voor echte plastic shit als PSG en Chelsea.

03-05-2022 22:37

louis60 +11472

Ja die laatste twee clubs gaan alleen over olie en gas. Die zitten er heel warmpjes bij.

03-05-2022 22:39

WantAmsterdam +115975

City gaat toch ook over olie?

03-05-2022 23:35

TweeBenig +5449

Wat ik in ieder geval storend vind is dat de commentator zo geilt op Liverpool. Plus wat een keeper zeg.

03-05-2022 22:35

Tufono +4195

Wat een mafketel die keeper, verkloot de hele wedstrijd!

03-05-2022 22:34

Ajacied1995 +10789

Een underdog die in de 2e helft een 2-0 voorsprong verspeelt naar 2-3 in een halve finale CL tegen een engelse ploeg, waar heb ik dit eerder gezien?😳

03-05-2022 22:33

NeeI +107626

Jij bent af.

03-05-2022 22:34

Mocrodammerr +22970

Gerapporteerd

03-05-2022 22:35

amthree +404

Moet dit nou????

03-05-2022 22:35

Ajacied1995 +10789

Sorry😬

03-05-2022 22:36

Epiret +4369

Geen oude wonden openrijten svp…

03-05-2022 22:36

Nr.10 +110947

@ajacied1995, ik denk dat je het niet verkeerd bedoelt, maar was dat nou echt nodig?

03-05-2022 22:37

Ajacied1995 +10789

Nee bedoel t zeker niet verkeerd, vond de gelijkenissen dusdanig treffend dat ik t even wou delen, ook voor mij was die wedstrijd tegen spurs het aller ergste voetbalmoment uit mn leven, maar wist niet dat er zo heftig en fel gereageerd op zou worden door sommige, wist niet dat het nog zo diep zat, sorry mede ajacieden❌❌❌

03-05-2022 22:44

Tommyshelby +128441

Delete aub

03-05-2022 22:38

AFCACruijff14 +160980

Flink verschil dat Villarreal er nog lang niet was door hun 2-0 nederlaag in wedstrijd 1.

Verder, shut up. Hier wil niemand aan worden herinnert.

03-05-2022 22:38

frenkiedejong53 +9792

Klote, moet je me weer aan dat trauma herinneren?
'74 was erg, maar 8 mei 2019 was 100 x erger.
Bedankt!😂

03-05-2022 22:38

frenkiedejong53 +9792

Alles goed joh!

03-05-2022 22:52

Tommyshelby +128441

Onze pillenslikker staat basis bij villarreal

03-05-2022 22:33

ajaxwestland09 +28932

Wat een keeper van villareal

03-05-2022 22:33

DeBaarsjes +3118

2-0 voor 1e helft, 2-3 2e helft in een returnwedstrijd halve finale CL..

03-05-2022 22:33
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.