PSV lijdt dure nederlaag tegen Stade Brest en Liverpool blijft foutloos in de Champions League

door Jari Perridon 618

Bron AS

PSV lijdt dure nederlaag tegen Stade Brest en Liverpool blijft foutloos in de Champions League

door Jari Perridon 618

Bron AS

Laatst geüpdatet

Op dinsdag 10 december stonden weer de nodige Champions League-duels op het programma. PSV leed een dure nederlaag op bezoek bij Stade Brest en Liverpool pakte wederom de volle buit op bezoek bij Girona. Daarnaast heeft Real Madrid goede zaken gedaan en walste Bayern München over Shaktar Donetsk heen.

Liverpool kwam al om 18.45 uur in actie. De ploeg van Arne Slot ging op bezoek bij het Girona van Donny van de Beek en Daley Blind. Het bleek geen gemakkelijke wedstrijd voor de mannen van Slot. The Reds kwamen na rust via een penalty op voorsprong. De strafschop werd benut door clubtopscorer Mohammed Salah. Door zijn goal wint Liverpool met 0-1 op bezoek bij Girona en is Liverpool nog altijd ongeslagen in de Champions League.

De andere wedstrijd om 18.45 uur ging tussen Dinamo Zagreb en Celtic. Het affiche in Kroatië eindigde in een bloedeloos 0-0 gelijkspel. Daarmee schieten beide ploegen niet veel op. Desalniettemin behoren de clubs momenteel nog tot de eerste 24 ploegen in de competitiefase van de Champions League.

PSV nam het in Frankrijk op tegen Stade Brest. De Eindhovenaren konden goede zaken doen met het oog op de tussenronde van de Champions League, maar het liep anders. De ploeg van trainer Peter Bosz beleefde een frustrerende avond tegen Stade Brest. De Eindhovenaren wisten niet het niveau van de afgelopen weken aan te tikken, zodoende kwam PSV vlak voor rust op een 1-0 achterstand. Na rust was PSV nog twee keer dichtbij een gelijkmaker, maar het kwam er niet van. De komende twee wedstrijden in de Champions League zullen allesbepalend worden voor de Eindhovenaren.

In Bergamo kreeg Atalanta bezoek van Real Madrid. Al vroeg in het duel kwamen de Madrilenen op een 0-1 voorsprong. De Italianen kwamen vlak voor rust langs zij en zo gingen de ploegen rusten met een stand van 1-1. Na rust nam Real Madrid snel afstand. Via Vinicius jr en Jude Bellingham liep de ploeg van Carlo Ancelotti uit naar 1-3. Dit was echter niet de eindstand. Atalanta deed nog iets terug maar het was niet genoeg voor een resultaat, 2-3.

Bayer Leverkusen kreeg bezoek van Internazionale. De Duitsers hadden het in eigen huis moeilijk tegen de Italiaanse grootmacht, maar uiteindelijk werd er vlak voor tijd een 1-0 overwinning uit het vuur gesleept door de mannen van Xabi Alonso. In België nam Club Brugge het op tegen Sporting Portugal. De Belgen keken al vroeg in de wedstrijd tegen een 0-1 achterstand aan, maar zij wisten dit om te buigen tot een 2-1 overwinning.

RB Leipzig kreeg bezoek van Aston Villa. De wedstrijd in Zuid-Duitsland bleek een waar spektakelstuk, de Engelsen gingen er uiteindelijk met een 2-3 overwinning vandoor. In Oostenrijk kreeg het Red Bull Salzburg van Pepijn Lijnders Paris Saint-Germain op bezoek. Voor rust leken de Oostenrijkers nog goed partij te bieden tegen de Franse grootmacht, maar dat mocht niet baten. Het duel eindigde in 0-3.

Tot slot ging Bayern München op bezoek bij Shaktar Donetsk. De ploeg van Vincent Kompany bleek geen moeite te hebben met de Oekraïense tegenstander. Mede dankzij een uitblinkende Michael Olise boeken de Duitsers een eenvoudige 1-5 overwinning.

Programma Champions League dinsdag 10 december

FT | Dinamo Zagreb - Celtic (0-0)
FT | Girona - Liverpool (0-1)
FT | Atalanta Bergamo - Real Madrid (2-3)
FT | Bayer Leverkusen - Internazionale (1-0)
FT | Stade Brest - PSV (1-0)
FT | Club Brugge - Sporting Portugal (2-1)
FT | RB Leipzig - Aston Villa (2-3)
FT | Red Bull Salzburg - Paris Saint-Germain (0-3)
FT | Shakhtar Donetsk - Bayern München (1-5)

Lees meer over:
Plaats reactie

MisterAFCA +6367

Als de tegenstander geen pot glijmiddel in zijn naad smeert en voorover bukt, zoals 95% van de Eredivisie, zie je dat het allemaal echt niet zo goed is bij die lampjes.

12-12-2024 18:00

AFCAjaxMidNineties +12555

Hadden anders iets van 6/7 dikke kansen. Gods godswonder dat ze verloren.

12-12-2024 22:42

MPAjax +8295

Hoop dat PSV vanaf nu in een mindere fase terecht gaat komen en lekker veel verliest. Bedoel ze kunnen niet altijd succes hebben dat zie je maar weer tegen Brest of all clubs.

11-12-2024 20:38

MPAjax +8295

Dan te bedenken Bizot ex (jeugd)keeper Ajax speelt champions League en wint van psv 🤣🤣🤣🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳

11-12-2024 20:36

Juichtoon +31878

Zoveelste bewijs dat de Nederlandse clubs psv maar lekker laten ballen.

11-12-2024 19:46

superajax +11187

Best raar dat ze verloren want volgens vele Lampen gingen ze wel even met 0-4 winnen.

11-12-2024 15:52

rob +640

Wat een afgang weer, voor zowel PSV als de Nederlandse media. Op het hoogste niveau komen ze gewoon niet mee, zelfs niet in hun recordbrekende periode 😂

Die hypocriete grote muil zullen ze zondag na Heerenveen wel weer opengooien, om zich vervolgens weer te verstoppen na een nieuw debacle in Europa.

11-12-2024 12:17

ElSandrini +17694

Psv is vele malen arroganter dan Ajax..... Snap nooit dat anders wordt beweerd.

11-12-2024 16:34

Jariiii +21413

Feyenoord mag van mij winnen vandaag, maar dit tovert een brede glimlach op mijn gezicht.

11-12-2024 12:05

BloeddonorAjax +840

Verliezen van de nummer 11 van Frankrijk. Hahahahah

11-12-2024 11:02

ElSandrini +17694

En verliezen van een zwak Ajax team.... Moet je nagaan als we weer fatsoenlijke spelers hebben

11-12-2024 16:34

Juichtoon +31878

Toptrainer maakt wel wat uit hoor.

11-12-2024 19:47

Hijosdedioses +6235

Die boeren zijn de grootste hypocrieten. Altijd maar zeggen dat wij Ajacieden arrogant zijn terwijl ze zelf de mond er vol van hebben lopen! Bah!

11-12-2024 10:10

Redrum +95140

Het meest hypocriete en schijnheilige volk dat er is. Als ze kampioen worden de grootste praatjes die er zijn, ook al presteren ze Europees geen ene reet. En worden ze geen kampioen duiken ze diep weg in hun holletjes en hoor je ze niet. Pure lafaards zijn het.

11-12-2024 10:38

Tizo +1809

Pissesveee was niet slecht zoals Bosz dit opperde, ze kregen weerstand en dat zijn die ophemelde pisssvvveee spelers niet gewend!

11-12-2024 09:47

GAjax31 +15770

PSV heeft gewoon veel spelers die makkelijk tot scoren komen in de Eredivisie, maar die Europees weinig klaar spelen. Als gevolg daarvan tonen Europese (sub)top clubs amper interesse in hun spelers, waardoor ze langer bij PSV blijven en ze niet zoals wij na een goed Europees jaar weer opnieuw kunnen opbouwen.

11-12-2024 08:56

Hijosdedioses +6235

Klopt helaas. Die Europese clubs gaan erg twijfelen. Het is interessant wat daar dan gebeurt als ze al hun beste spelers verliezen.

11-12-2024 10:06

GAjax31 +15770

Ja klopt, maar dat zie ik helaas niet zo snel gebeuren door dat ze dus steeds zo matig presteren in Europa. Vorig jaar werden ze met het grootste gemak kampioen, en ze raakte alleen Sangare kwijt.. en dat kan je makkelijk opvangen..

11-12-2024 10:24

w86 +9220

Sangare is al een jaar eerder vertrokken. Afgelopen zomer zijn alleen Teze en Ramalho vertrokken, beide mede wegens een (bijna) aflopend contract.

Verder heb je helemaal gelijk, ondanks het massaal ophemelen gaan de meeste spelers nooit een mooie stap maken naar een grotere club. Veel van de spelers zijn al ouder, Europees te licht, blessuregevoelig of wisselvallig. Ik zie eigenlijk alleen Tillman en Bakayoko naar een grotere club gaan. De rest gaat het wellicht zoals Veltman nog eens proberen in een andere competitie.

11-12-2024 10:43

GAjax31 +15770

Ah sorry, zo goed ben ik niet op de hoogte van PSV haha..

Maar als je naar hun selectie kijkt, dan snap ik het ook wel.. spelers als Veerman doen het goed in de Eredivisie, maar zodra het tempo iets omhoog gaat, valt ie altijd tegen. Luuk de Jong is aan het eind van z'n carriere, maar maakt in de Eredivisie nog steeds makkelijk z'n goaltjes. Schouten wordt over een maandje 28 jaar, dan ben je toch minder interessant voor grote clubs. Lang is een apart figuur en Tillman heeft net zijn contract getekend.

Dan blijft eigenlijk alleen Bakayoko over, waar met z'n 21 jaar wel veel interesse voor lijkt te zijn, maar die speelt een slecht seizoen.

Al hun verdedigers vind ik maar matig.. maar ze raken hoogst waarschijnlijk wel Boscali en die keeper van ze transfervrij kwijt deze zomer.. het is vooral hopen dat ze weer zo'n flut keeper als Drommel halen als vervanger.

11-12-2024 10:52

Redrum +95140

Dit is precies waarom psv zo'n ongelofelijk gore schijtclub is. De grote jongen uithangen in de Eredivisie tegen teams die al met de broek op de knietjes het veld opkomen en dan in Europa keer op keer helemaal niets klaarspelen tegen nietszeggende tegenstanders. Maar straks krijgen ze de puntjes cadeau van een geplaatst Liverpool dat zijn krachten spaart en halen ze alsnog de tussenronde. En iedereen trapt er weer in. Wanneer gaan in Nederland de ogen eens open en beseft men dat niet Ajax de vijand is, maar de frauderende rattenclub uit Eindhoven? Als de scheids ze niet helpt en de tegenstander niet braaf op de rug gaat liggen stelt het helemaal niets voor.

11-12-2024 08:46

Hijosdedioses +6235

Inderdaad en Ajax heeft veel successen op basis van eigen kracht behaald in tegenstelling tot hun.

11-12-2024 10:08

Redrum +95140

Daarom heeft niemand buiten Nederland het ook over psv. Het interesseert echt niemand wat dat ze al hun potjes in de Eredivisie winnen. In Europa moet je naam maken en daar is psv niet toe in staat. Blijft simpelweg een klein clubje dat niets op eigen kracht kan bereiken.

11-12-2024 10:10

TheSpecialOne +8638

En vergeet niet dat ze hun enige Europa Cup I alleen hebben gewonnen met een sloot ex-Ajax spelers die toen in de bloei van hun carrière zaten. Eigenlijk is die Europa Cup beker ook een beetje van Ajax...

11-12-2024 18:06

Chrismokum020 +16220

Wordt tijd voor een afstraffing in de Eredivisie, maar daar zijn de ploegen hier te matig en onvolwassen voor. Het is dat Ajax, fey, az en Twente allemaal minder zijn dan de jaren ervoor, dus lijkt het al snel wat. In Europa stellen ze zoals gewoonlijk geen moer voor en overwintering was vorig jaar ook niet gelukt zonder die rode kaart bij Sevilla. Misschien iets voor Abbink om 'in kaart' te brengen hoeveel rode kaarten die lampen hebben meegehad in vergelijking met de rest van NL?

11-12-2024 08:43

Torcida +5299

De Eredivisie is over de hele breedte behoorlijk sterk, alleen niemand heeft er zin in tegen PSV. Ik begrijp niet zo goed wat dat is.

11-12-2024 10:45

fluwelenlinker +11400

Zou jij er zin in hebben tegen zo'n k*tclub als Psv? Ik ook niet 😉

11-12-2024 12:42

TheSpecialOne +8638

Volgens mij koopt PSV de ploegen in de Eredivisie om open huis te houden wanneer ze tegen PSV moeten spelen. Lol!
Deze ploegen leggen als het ware de rode loper voor PSV uit. Het is te bizar voor woorden!

11-12-2024 18:10

TontoKarnaggel +42045

Ik vind jullie hier allemaal wel erg kritisch op psv hoor, wacht maar af, binnenkort gaan die gasten thuis tegen een ongemotiveerd heracles ofzo weer bewijzen dat ze echt wel europese top zijn....

11-12-2024 08:38

Broodjeaap020 +6006

Wat heerlijk

11-12-2024 08:21

7172AFCA7395 +10154

PSV in Frankrijk. Nooit echt een gelukkig huwelijk geweest.
Kan me eerlijk gezegd geen Europese zege daar herinneren.

11-12-2024 08:17

Redrum +95140

Ja die clubs gaan meestal niet braaf op hun rug liggen, dan weet psv zich meestal geen raad. Als dan de scheids ze ook niet helpt is het een kansloze missie voor ze.

11-12-2024 08:58

Dit is mijn club +9751

Wel een mooie 6-0 oorwassing tegen St. Etienne in 79 (drie keer Platini en onze eigen Johnny Rep deed ook nog een duit in het zakje).

11-12-2024 09:50

Juichtoon +31878

2-0 na 15 seconden geloof ik...

11-12-2024 12:11

GinoAFCA +14533

Ik heb niks gezien maar leuk voor ze . Ooh ze waren zo dominant

11-12-2024 07:40

OuweDibbes +11516

Hahaha de groot bekken uit Eindhoven stellen zoals gewoonlijk weer teleur..

11-12-2024 07:22

TontoKarnaggel +42045

Kut hè? Spelen tegen een team dat niet voorover gebogen staat te wachten om genomen te worden....
Maar goed, we kennen allemaal psv en hun ongelofelijk geluk en weten dus dat die gasten toch de tussenronde gaan halen dankzij een late goal tegen een al geplaatst, uitbuikend en zichzelf sparend b team van liverpool dat glimlachend zijn eerste verlies accepteert.
Waarna natuurlijk een brabants volksfeest los brand en elke psv supporter zichzelf wijs gaat maken dat dit echt geen geluk was maar ze nu serieus tegen de europese top aanschuren en minstens zo goed zijn als het Ajax van 18/19....hahaha, leer mij psv'ers kennen....

11-12-2024 06:56

Chrismokum020 +16220

Vreselijk soort inderdaad. Alsof je carnaval en supporters combineert, drama

11-12-2024 08:39

chriseverhard +3515

Waarschijnlijk zal psv als nr 24 doorgaan en de kakkerlakken als nr 23 dat geluk zullen ze wel weer hebben

11-12-2024 09:39

Redrum +95140

Oh wat waren ze goed tegen Twente he.

11-12-2024 06:54

Akpom +457

Vraag me altijd af wat dat is . Deed Twente er nou geen fok aan? Ja ze stonden een beetje op de middenlijn te verdedigen. Niet echt slim tegen een counterploeg. FCU idem. Nec tegen Ajax met inzet en goed spel. Week later 5-0 bij Gae. Ajax wint dik verdiend van Psv maar tegen Twente Fcu en Gae punten verspeeld.. Ploegen die er tegen psv op hun rug vanaf gaan. Rare jongens die voetballers

11-12-2024 11:44

brullie +6991

Goh wat jammer nou.

11-12-2024 06:49

Okocha078 +13434

Die Bizot zou een leuke opvolger van Pasveer zijn, mocht Ramaj het niet worden

11-12-2024 05:49

Koningtoto +58997

Tja scheids niet mee is puntverlies voor psv.

11-12-2024 05:44

karlhof +4676

Het is eerder een aanklacht tegen het Nederlandse trainersgilde. Dat alleen Ajax van PSV is geen toeval. Een nieuwkomer bepaalde de tactiek en PSV werd in fases van het veld gespeeld. Een groot verschil met Twente afgelopen weekend. Daar kreeg PSV veel ruimte om te voetballen, rugdekking werd niet gegeven en werd naief de aanval gezocht.

11-12-2024 05:33

1Zlatan +4954

Lijkt altijd wel alsof ploegen in de eredivisie niet van psv willen winnen.

11-12-2024 08:30

KingJames23 +11389

Ik las net op VoetbalPrimeur dat een psv supporter boos was op Brest omdat ze op de counter speelde. 😂
Counteren zit bij psv in de genen maar ze doen dat alleen onder Bosz niet en dan zijn ze boos dat een andere club dat tegen hun doet. Koekoek!

11-12-2024 05:23

dp92 +10932

Tja tegen 11 man wordt het lastig voor PSV. De laatste overwinning zonder rode kaart voor de tegenstander is bijna van 10 jaar terug.

11-12-2024 04:32

MichelBoerebach +28819

Win je van het weekend met speels gemak met 6-1 van de nummer 4 van de eredivisie, verlies je vervolgens een paar dagen later van de nummer 11 (!) van de Ligue 1. Wat hebben we toch een armoedige competitie.

11-12-2024 01:54

jerryisthename +31393

PSV is OVER-HYPED...basta.

11-12-2024 01:37

Dapperestrijders +4364

Het zegt alles over hoe beroerd de Nederlandse competitie is qua spelers en spel niveau. Dat een clubje uit de provincie in Frankrijk wat maar 11de staat gewoon het beter geachte PSV aan de kant schuift. Dachten waarschijnlijk, dit wordt een makkie. Wat een arrogantie😵‍💫

11-12-2024 01:22

Rodrigo +1816

Kunnen we nu eens stoppen met dat gegeil op PSV? Ja ze hebben de beste selectie van Nederland, vooral in de breedte, dat ziet iedere blinde. Maar iedereen in de Eredivisie legt al 2 jaar als makke schaapjes de rode loper voor ze uit waar ze tegen ons met het mes tussen de tanden spelen, alsof hun leven ervan af hangt. Wederom hebben we kunnen zien dat dit PSV op CL niveau geen fuck voor stelt en niet eens in de buurt komt van het Ajax van 18/19.

11-12-2024 01:09

jerryisthename +31393

Helemaal eens! Vermoeiend al dat gegeil...ze zijn goed, maar niet fantastisch, zoals het Ajax van 2018-2019.

11-12-2024 01:36

MichelBoerebach +28819

Ze zijn helemaal niet goed. En wat nóg droeviger is: wij zijn nog slechter dan hen!

11-12-2024 01:56

jerryisthename +31393

Als je nr. 1 bent op dit moment van NL, dan doe je toch iets goed. Haha.
Wij zijn overall slechter dan hen, klopt.
Maar onderling zijn wij beter! 👊🏼
Al vergeten? 😉

11-12-2024 14:34

ajaxfm +1152

het ajax van de eerste seizoenshelft in 2021/22 zou dit psv ook van de mat spelen. het begin van dat seizoen waren we echt waanzinnig goed, misschien zelfs beter dan in 18/19, helaas ging het na de winterstop bergafwaarts

11-12-2024 02:51

daslogisch1 +9781

Bosz woestboos, heerlijk dit. De bekende misplaatste arrogantie komt de poriën uit bij PisV de laatste weken. Mooi dat ze even met beide beentjes op de grond geschopt zijn door Brest. Tres bien!👌

11-12-2024 00:32

Simpelishetmoeilijkst +24900

Het enige goede nieuws kwam uit Brest vandaag!

11-12-2024 00:24

AFCA-1983 +17694

https://nos.nl/artikel/2547799-feyenoord-en-de-kuip-sturen-aan-op-eenwording-30-tot-50-miljoen-nodig?

Waar gaan ze dit geld vandaan halen?

11-12-2024 00:18

Patrick020 +21994

sponsoring, CL geld, spelers verkoop etc

11-12-2024 00:27

slumpf +4519

Revolutionair!

11-12-2024 06:32

DonGuan1982 +164

PSV is gewoon te pakken ook in de Eredivisie maar de rest ziet het niet!

10-12-2024 23:56

AINIESTA +43054

Psv dat verliest, word ik altijd wel blij van. Lekker hoor

10-12-2024 23:56

Simpelishetmoeilijkst +24900

AlINIESTA, we zijn het weer ens eens met elkaar. Mooi nieuws uit Brest.

11-12-2024 00:24

MichelBoerebach +28819

Ik niet. We hebben de coefficientenpuntjes hard nodig.

11-12-2024 01:57

Spelverdeler +4590

Competitie zakt alleen maar verder af als de aanstaande kampioen niet kan winnen van een middenmotor uit Frankrijk.

11-12-2024 03:35

Torcida +5299

De competitie zakt ook af als niemand z'n best tegen de aanstaande kampioen doet.

11-12-2024 10:48

MichelBoerebach +28819

Het is inderdaad heel droevig.

11-12-2024 18:41

Petterson +23719

Het zijn ook echt een stel stumperds en faalhazen daar in Eindje .. hadden zich van tevoren alweer rijk gerekend 😁👍

10-12-2024 23:49

Oxxer +162943 moderator

Die film wordt vaak afgespeeld, zij hebben een gunstige loting, winnen wedstrijden tegen Europees middelmaat , waarna Nederlandse media , analisten en PSV liefhebbers ze inschalen als de nieuwe wonderploeg uit Nederland.

10-12-2024 23:55

PH2BOT +39389

Die Asprilla van Girona is trouwens ook niet slecht zeg.

10-12-2024 23:45

Bensco +7149

En toch vind ik dit format wel wat hebben. Wie had gedacht dat clubs als Juve en PSG ineens moesten knokken voor overwintering. 6 rondes verder en alles ligt nog open.

10-12-2024 23:45

PH2BOT +39389

Prima format inderdaad...had ik trouwens ook niet meteen zo gedacht.

10-12-2024 23:47

Hijosdedioses +6235

Met deze format kan je de clubs ook beter met elkaar vergelijken en tot betere krachtmetingen komen. Bij de oude opzet met 8 groepsfase was dat lastiger in te schalen.

11-12-2024 01:13

Erik20 +7322

Mocht dat vaker gebeuren, dan gaan ze waarschijnlijk weer terug naar het oude systeem. De UEFA wil natuurlijk dat de grootste clubs zo lang mogelijk in het toernooi blijven.

11-12-2024 01:44

NuchtereAjacied +1935

Hup Arne. Blij dat Arne Slot coach is van Liverpool. Ik neem toch aan dat e ex-coach van Feyenoord niets cadeau doet in de laatste wedstrijd in Eindhoven?

10-12-2024 23:43

Patrick020 +21994

Misschien gunt hij Nederland juist wel wat. :}

10-12-2024 23:44

NuchtereAjacied +1935

@ Patrick: Als hij PSV helpt, werkt hij Feyenoord tegen. Geloof jij dat?

10-12-2024 23:47

Chalana1984 +4220

Het heeft er alle schijn van dat PSV te groot voor servet maar te klein voor tafellaken is.

10-12-2024 23:39

PH2BOT +39389

Dat zijn wij onder Ten Hag Europees ook vaak geweest. Slechts 2x de KO fase gehaald en die 2e keer lagen we er na 18 uit 6 in de groepsfase meteen al uit tegen de zwakst mogelijk te loten tegenstander Benfica.

10-12-2024 23:51

Chalana1984 +4220

Klopt. Daarom herken ik ook het verschijnsel.

11-12-2024 10:03

Vincent.d +4114

Ik heb de wedstrijd niet gezien. Ik ging lego bouwen met mijn vrouw. Daar kregen we ook discussie even omdat er een steentje weg was

10-12-2024 23:34

Vincent.d +4114

Gelijkspel

11-12-2024 13:07

NuchtereAjacied +1935

Vindt zij dat ook? ;-)

11-12-2024 19:38

SpartakAmsterdam +5521

Noemen we dat tegenwoordig lego bouwen ouwe geilpijp?

10-12-2024 23:52

Johan14Cruijff +564

En toch gaan die boeren denk ik door.

10-12-2024 23:32

Patrick020 +21994

Denk het niet, Rode ster uit. Lastig hoor, zeker zonder Tillman.

10-12-2024 23:33

Haarlemmer +20466

Al aan het indekken patje?

10-12-2024 23:33

Patrick020 +21994

Van mij mogen ze prima winnen, anders zakt Nederland wel keihard naar beneden.

10-12-2024 23:34

PeterLarsson +12920

Rode Ster daarentegen geeft minder vol gas in de CL…

10-12-2024 23:35

Patrick020 +21994

Of zijn ze verder gewoon niet zo goed? Dat weet ik niet.

10-12-2024 23:36

JanBiesbos +28179

Nee hoor en thuis er 0-4 af tegen liverpool

10-12-2024 23:33

Vincent.d +4114

Ben jaloers op je nickname

10-12-2024 23:36

JanBiesbos +28179

Voelt ongemakkelijk van basten naast van bommel

10-12-2024 23:31

Tinus +10168

Ja, dat vond ik ook

10-12-2024 23:37

PH2BOT +39389

Bizot zou zo bij ons op doel kunnen....

10-12-2024 23:27

Haarlemmer +20466

Marco Ajacied 😂

10-12-2024 23:26

Tommyshelby +126880

Tegen Heerenveen zullen ze wel weer een 0-8 uitdelen. Jammer dat alles onder plek 5/6 niks voorstelt.
Kunnen wel een Brest gebruiken in Nederland.

10-12-2024 23:25

Patrick020 +21994

Brest laat ook niks zien in eigen competitie, alles op de CL.

10-12-2024 23:26

Tommyshelby +126880

Alles op de CL zonder 7 basisspelers?

10-12-2024 23:27

Danielson +49161

Een soort omgekeerd PSV dus.

10-12-2024 23:27

Patrick020 +21994

Ze geven toch alles voor CL voetbal, staan 5e. Competitie 11e terwijl de Franse comp echt niet zo goed is

Ze hebben inderdaad 7 geblesseerden, heeft er toch niks mee te maken?

10-12-2024 23:28

Tommyshelby +126880

Ze spelen gewoon met dezelfde opstellingen. Alles op de CL klopt dus niet.

Je hoeft niet zo defensief te reageren.

10-12-2024 23:30

Patrick020 +21994

Haha ze geven natuurlijk in CL wel extra gas, hoe is anders t verschil in stand zo groot?

Dat wilde ik ermee zeggen.

10-12-2024 23:31

Haarlemmer +20466

Neem het patrick040 niet kwalijk.

10-12-2024 23:32

Patrick020 +21994

Juist. Dankjewel.

10-12-2024 23:33

3*stars*3 +23081

We hebben ook categorie Brest in NL hoor.
17 van onze tegenstanders, die Ajax zien als pot van het jaar en zich maximaal opladen.
Maar week erop kapot zijn, zie NeC afgelopen weekend bijvoorbeeld of subtopper Twente in Eindhoven.

Dat ze het dan niet kunnen tegen PSV is vaak om je kapot te ergeren.
Maar dan ligt het altijd aan kwaliteit van PSV natuurlijk…

10-12-2024 23:34

PH2BOT +39389

Dan zouden wij dus eigenlijk veel beter moeten zijn dan ' 11 tegen 10' omdat wij meer tegenstand krijgen?

10-12-2024 23:57

Mv9494 +16574

🤣🤣🤣🤣

10-12-2024 23:24

JanBiesbos +28179

Heerlijk! Heerlijk heerlijk!! Krijg je met al die waardeloze tegenstand in de ED op 90% ipv 120% van de tegenstanders , en wij , wij motten er keihard voor werken ook donderdag weer, daarna weer dag minder rust dan die CL gasten en komen de gasten lekker uitgerust naar adam.

10-12-2024 23:23

3*stars*3 +23081

Tja, je hebt ergens zeker een punt.
Maar ik verbaas mij al jaren om instelling waarmee Ajacieden dan het veld opstappen, alsof ze het kunnen op kwart/halve kracht.

Niet alleen onder Fatioli zo hoor maar eerder ook onder Ten Hag, Bosz de Boer etc.
Ajax speelt de meeste topduels in de ED.

10-12-2024 23:36

PH2BOT +39389

Wij pakken 1 op 6 tegen Utrecht en een veredeld Jong AZ...hoezo ' keihard werken' ...wedstrijden gemist soms?

10-12-2024 23:58

Danielson +49161

Bosz geeft ook altijd z'n spelers de schuld. Aan hem ligt het nooit.

10-12-2024 23:23

PH2BOT +39389

Karsdorf, Lozano en Backajoker waren ook superfloppers vanavond.

10-12-2024 23:29

Vincent.d +4114

Ik krijg zo eczeem als mensen namen bewust anders schrijven

10-12-2024 23:33

Petterson +23719

Rustig Finzent .. let je niet gek maken!

10-12-2024 23:52

PH2BOT +39389

Zal je ondertussen wel helemaal onder zitten dan.

11-12-2024 00:00

slumpf +4519

Zalfje halen

11-12-2024 06:37

3*stars*3 +23081

Blijft een naar mannetje.
Niet voor niets dat Wim van Hanegem een gruwelijke hekel aan hem heeft.
En dat is een ouwe zure man maar hij kent Bosz persoonlijk…

10-12-2024 23:37
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.