Tagliafico loopt uit contract: 'Het hangt af van de opties die ik krijg'

door Timo Suur 93

Bron Olympique-et-Lyonnais

Tagliafico loopt uit contract: 'Het hangt af van de opties die ik krijg'

door Timo Suur 93

Bron Olympique-et-Lyonnais

Nicolás Tagliafico weet nog niet waar zijn toekomst ligt. De Argentijnse vleugelverdediger beschikt momenteel over een aflopend contract bij Olympique Lyon en er zijn nog geen gesprekken gevoerd met de clubleiding over een mogelijke contractverlenging.

Tagliafico, die tussen 2018 en 2022 in dienst speelde bij Ajax, is dit seizoen een onbetwiste basisspeler bij Olympique Lyon. Volgens Franse media zou de Franse club graag verder willen met de 32-jarige Argentijn, maar er worden momenteel geen concrete onderhandelingen gevoerd door de betrokken partijen. 'Ik heb nog niet met de club gesproken', vertelt Tagliafico in gesprek met Olympique-et-Lyonnais.

Voor de toekomst houdt Tagliafico voorlopig nog alle opties open. Het spelen in de Champions League kan een doorslaggevende factor zijn in de onderhandelingen, zo vertelt de linksback. Als nummer zes van de Franse Ligue 1 ligt Olympique Lyon momenteel niet op koers voor een ticket voor het miljardenbal, al is het verschil met nummer drie OGC Nice slechts vier punten. 'Als we een plek in de top-vier halen en de Champions League ingaan, dan zijn er mogelijkheden. Waarom niet? Het hangt af van hoe het einde van het seizoen loopt en de opties die ik krijg vanuit andere clubs', zegt Tagliafico.

Het had niet veel gescheeld of Tagliafico was voor één avond teruggekeerd naar de Johan Cruijff ArenA. Ajax werd echter bij de loting voor de achtste finales van de Europa League gekoppeld aan Eintracht Frankfurt in plaats van Olympique Lyonais. De Franse club speelt bij de laatste zestien tegen het Roemeense Steaua Boekarest.

Tekst gaat verder onder de afbeelding.

Tagliafico loopt uit contract: 'Het hangt af van de opties die ik krijg'
Nicolás Tagliafico speelde tussen 2018 en 2022 in dienst van Ajax.

Tagliafico werd eerder gelinkt aan terugkeer bij Ajax

In de winterse transferperiode van 2024 werd Tagliafico nog gelinkt aan een terugkeer bij Ajax. Destijds wilde de Amsterdamse club graag een ervaren verdediger aan de selectie toevoegen en hiervoor kwam Ajax onder meer uit bij Tagliafico. Uiteindelijk slaagde de clubleiding er niet in om een routinier aan te trekken.

Ook toenmalig trainer John van 't Schip gaf destijds aan dat hij graag meer ervaring wilde toevoegen aan zijn spelersgroep. 'Er moet sowieso iets gebeuren, nu of in de zomer', gaf de trainer aan. 'Dan kan het beter nu gebeuren. Als we echt een stap willen maken, is dat noodzakelijk. Jonge jongens gaan fouten maken, en dat kun je ze niet kwalijk nemen. Dat hoort bij hun leerproces. Maar we proberen voor het sluiten van de markt nog te kijken of er iets bij kan komen. Er wordt hard aan gewerkt.'

Tussen 2018 en 2022 speelde Tagliafico in dienst van Ajax. In totaal speelde de Argentijn 169 wedstrijden voor de Amsterdammers, waarin hij goed was voor zestien doelpunten en 23 assists. In de zomer van 2022 maakte Tagliafico de overstap van Ajax naar Olympique Lyon.

Poll: Zie jij Tagliafico graag terugkeren bij Ajax?
0%
0%
Lees meer over:
Plaats reactie

DS84 +1847

nog altijd een bikkel. Vreemd dat je voor natrappen tegenwoordig geen Rood meer krijgt, wat een debiel die hakimi.

23-02-2025 21:27

Amsteraaij +2235

Niet doen. Linksback is prima en links centraal ook ingevuld. Deze man zn status lekker zo laten

23-02-2025 17:32

Ferd +38469

78% van de stemmers leeft in het verleden en vergeet dat Tagliafico in z'n laatste seizoen al niet meer geweldig was. Nu is het 4 jaar later, en hij is alleen maar minder geworden.

23-02-2025 07:38

ajax4ever001 +18433

Je doet net alsof iedere speler altijd top speelt en nooit een minder goed seizoen heeft (iedereen heeft zijn mindere periodes hoor). Dus doe ff normaal zeg ipv een speler op 1 of 2 mindere seizoenen af te rekenen. Typisch AS gelul weer net als Sutalo, Gaaei, Taylor etc werden met de grond hier gelijk gemaakt konden er niets van en nu ineens denkt me daar anders over.

23-02-2025 09:39

Ferd +38469

Jij bent dus deel van die 78%

Hij speelde twee seizoen geweldig, twee seizoenen minder en hij is daarna alleen maar minder geworden.

Als je terug zoekt zie je dat ik Sutalo, Taylor en in mindere maten Gaaei altijd heb verdedigd dus je commentaar slaat niet op mij maar wel op die 78%

23-02-2025 15:20

NIO +3012

Ik zou hem zo inruilen voor wijndal en sosa.

23-02-2025 01:55

MarcelvTol1971 +15319

en dan ook op de bank laten zitten hoop ik, zit er alleen iemand anders

23-02-2025 09:16

ajax4ever001 +18433

Dat jij jezelf nog supporter durft te noemen zo over Nico te praten

23-02-2025 09:36

MarcelvTol1971 +15319

ja kom op, het was 4 jaar geleden al geen uitgesproken basisspeler meer.
Als jij denkt dat dat wel zo is maakt Sjakie Swart dus ook nog een kans.
Het is toch een keer klaar, we zijn toch geen opvangcentrum voor uit het contract lopende oud Ajacieden of wel ??

23-02-2025 10:33

Deligt1986 +651

Als je Hato verkoopt, prima toch

22-02-2025 23:33

Noelak +110

Ik zeg ja maar dan moet je wel 2 Linkerverdedigers verkopen en duidelijk maken dat hij begint als 2e keus achter Hato

22-02-2025 21:47

ajax4ever001 +18433

Hato gaat helaas van de zomer sws wel weg let maar op reken er maar niet op dat hij nog lang behouden kan blijven voor Ajax

22-02-2025 22:22

Cosey2 +7000

Brobbey, Taylor, Hato, Henderson en als je niet uitkijkt Sutalo ook.

23-02-2025 06:22

ajax4ever001 +18433

Nicooooo nicooooo nicooooo, hij past prima in het spel wat Farioli wil spelen iemand met grinta kan je achterin goed gebruiken die ook af en toe eens opkomt naar voren

22-02-2025 20:04

steen +482

Hebben we niks aan. Heeft 1 a 2 leuke top seizoenen gehad in zijn carrière.

Was laatste 2 seizoenen bij Ajax al niet goed meer. Hato paar klassen beter.

22-02-2025 20:01

ajax4ever001 +18433

je verlijkt appels met peren kerel kortom onzin

22-02-2025 20:05

steen +482

Het is een cultheld. Als hij dat wilt blijven kan hij beter niet terugkomen.

22-02-2025 20:32

GvanderK +2747 moderator

Gewoon terughalen, je kan hem er prima bij hebben!

22-02-2025 18:39

MarcelvTol1971 +15319

Waarom dan ?
was 4 jaar geleden al geen basis meer.

23-02-2025 09:18

GvanderK +2747 moderator

Blind was toendertijd gewoon in vorm, anders had Tagliafico gewoon gespeeld hoor. En al zal je hem op de bank erbij hebben, hij geeft toch weer extra pit aan het al strijdende elftal.

23-02-2025 15:17

MarcelvTol1971 +15319

Ik zie liever jong talent doorstromen dan dit soort spelers ( salaris riant ) terughalen.
Maar jij mag vinden wat je vindt hoor 😁

23-02-2025 15:31

TeringHenkie +28341

Nooit doen, komt nu tekort voor om Ajax een level hoger te brengen. 2 seizoenen was hij top, daarna was het voorbij. Supporters hier leven nog steeds op hun roze wolkje van 2019!

22-02-2025 18:10

ajax4ever001 +18433

Jij snapt er niks van

22-02-2025 20:06

TeringHenkie +28341

Ik denk jij niet

22-02-2025 21:41

Dusan020 +567

Verklaar je nader

23-02-2025 08:01

ajaxfan83 +3445

Je kan hem er best bij hebben, op linksback altijd nog een beter alternatief dan wijndal of sosa. Mokio linksback mocht Hato weg gaan en Nico als backup

23-02-2025 05:41

maxwellstyle10 +4691

Nico, kom maar naar huis jongen.. je was een van mijn favo's en zeker hoe onze speaker jou ook aankondigde.. Nicooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo Tagliaficoooooooooooooooo!!!!!!!!!!

🤩🤩

22-02-2025 18:10

NW23 +5052

Ik geloof zeker dat hij nog nuttig kan zijn. Als Henderson gaat, dan zou je ook zeker qua ervaring er goed bij kunnen hebben. Mocht Hato ook gaan, dan lijkt mij dat hij een prima optie op linksback zou zijn. Een jonge Mokio die ook voor die positie kan gaan en op termijn misschien Jetten. Dan loopt Nico niet in de weg.

Echter heb je ook nog Wijndal en Sosa. Ik kan wel begrijpen dat je die eerst van je loonlijst wil voordat je weer een linksback erbij neemt. Zeker als Hato ook blijft.

22-02-2025 17:43

Musica Merlo +8206

Tagliafico was een geliefde speler bij Ajax en mezelf maar ik zie hem niet terugkeren. Ajax heeft voldoende mogelijkheden achterin ook met jeugd die eraan zit te komen. En mocht ie terugkomen dan zie ik het hoogstens voor een seizoen. Plus is het zo, ik zie hem maar op een positie spelen en dat is linksachter.

22-02-2025 16:48

Ajax34 +4015

Als Henderson weggaat zou je toch wel weer wat ervaring achterin kunnen gebruiken. Maar de jeugd staat ook op de deur te kloppen. Het is gewoon afwachten wat in de zomerse transfer window gaat gebeuren.

22-02-2025 16:47

AFCACruijff14 +161346

Hato behouden, Tagliafico halen. Alders nog een vol seizoen verhuren aan Twente. Wijndal verkopen. Dat zou mijn route zijn.

22-02-2025 17:39

Kreugerrand +752

Multi functioneel spelers heeft Ajax /Fariioli nodig .

Pasveer Matheus Reverson

Gaaei Rosa Alders

Sutalo Uugwu Paevert

Baas Kaplan Janse

Hato Jetten

Henderson Mannsverk Klaassen

FitzJim. Berghuis. Mokio

Taylor. Bounida Regeer

Traore Moro Faberski

Brobbey Weghorst

Godts Edvardson

Spelers als Rosa Traore Moro Alders Regeer Faberski Godts Berghuis Baas kunnen op meerdere posities spelen en of jullie hun goed vinden of niet voor Ajax prima .

Jeugd en oudere talenten moeten beseffen om pas op hun 24 a 25e jaar pas te gaan Cruijff zei dat ooit “ dan kan je ook nog veel verdienen maar ga nu voor het spel” en nogmaals zoals bewezen is het voetbal een teamsport wat hoe langer bij elkaar hoe beter het wordt .

22-02-2025 15:37

gi0vanni +7174

Spelers die op meerdere posities spelen maar niet zo goed zijn als een specialist zijn overbodig.
Rosa kan ook op cv spelen en Janse ook op lb net als Kaplan. Moro was dat niet een lv?

22-02-2025 16:21

Kreugerrand +752

Moro is zowel rechts links als een 10
Is al zo vaak bewezen dat een team verder komt dan een specialist

22-02-2025 20:18

gi0vanni +7174

Vaak ontbreekt er iets waardoor het ook wel eens misgaat. Pak bv Schöne dat was een fantastische speler maar zijn zwakste punt waren zijn verdedigingde kwaliteiten. Wat natuurlijk niet handig was als cvm. Daardoor verloor Ajax wel eens wedstrijden. Deed het redelijk op rv maar was natuurlijk beter als cam.

23-02-2025 16:36

Kreugerrand +752

Daar komt de hand van de coach bij kijken .
Verder eens met je , maar Moro is een speler waarvoor je na een stadion komt op hoog niveau gespeeld Spaans jeugd international en ontwikkelt hij zich positief kan het zomaar eens een jackpot zijn

23-02-2025 16:42

gi0vanni +7174

Aangezien we op de vleugels nog steeds onderbezet zijn en hij betaalbaar is mag hij natuurlijk komen. Dan kan Berghuis op het middenveld indien in vorm of bank.

23-02-2025 19:12

Kreugerrand +752

Dit dus wat ik bedoel

23-02-2025 21:40

Kreugerrand +752

Nee neer en nog eens nee !

Niet nodig voor die positie totaal niet .

Met Hato , Mokio, Jetten en nog Wijndal / Sosa hebben we 4 a 5 linksbacks .

22-02-2025 15:25

gi0vanni +7174

Je vergeet Avila nog. 🥳

22-02-2025 16:22

AlexLitmanen10 +14370

Die is nog tot de winter verhuurd

22-02-2025 18:52

gi0vanni +7174

Gelukkig is een deel verhuurt maar ze komen allemaal terug wat niet ideaal is. Ajax moet nog veel spelers verkopen.

23-02-2025 16:38

AFCACruijff14 +161346

Mokio richten op het middenveld, Jetten zit niet eens nog bij Ajax 1 en laten we hopen dat Sosa, Wijndal en Avila weg gaan. Die laatste is overigens tot eind december verhuurd.

22-02-2025 17:40

Kreugerrand +752

Dus als je oplet kan dit het nieuwe seizoen worden 🤗
Ook weet je niet wat spelers gaan doen in ieder geval niet wat jij wil

22-02-2025 20:16

ajax4ever001 +18433

Hato vertrekt komende zomer en als we niet uitkijken word Mokio vroeg weggekaapt door buitenlandse topclubs, Wijndal, Sosa voldoen niet dus prima als Nico zou komen die is ieder geval beter dan die 2 laatstgenoemde

22-02-2025 20:08

Kreugerrand +752

Gebaseerd op niets wat je zegt en Nico is pase

22-02-2025 20:17

Myriad +7064

Als Lyon hem niet meer goed genoeg vindt voor een nieuw contract, dan moeten wij hem zéker niet meer halen.

Kies voor de jeugd. Zie hoe snel de jeugdspelers ervaren teamspelers worden onder Farioli. Die hebben niet nog een oude veteraan nodig. Daarvan zijn er echt genoeg.

22-02-2025 15:06

AFCACruijff14 +161346

Wie zegt dat Lyon hem niet meer wil? Hij is transfervrij, dan ga je je opties afwegen.

22-02-2025 17:41

ajax4ever001 +18433

Haha grapjas. Nico is gewoon komende zomer transfervrij dat is iets heel anders dan hoe jij over de situatie van Nico praat

22-02-2025 20:09

Francesco +5519

Wie weet hoe goed hij nog is? Is hij hetzelfde level als zijn laatste jaar? is hij beter gaan spelen?
Ben erg benieuwd.

Ajax heeft met Sosa, Wijndal, Avilla, 3 LB op de payrol die nog verkocht moeten worden.....

Dan heb je nog Hato, Kaplan, Janse en Baas die allemaal wel LB kunnen spelen(zeg ik even in 'geloof') Farioli zet ook Baas LCV en dat heeft goed uitgepakt bv...

Kortom, ruimte voor Nico is er nog niet echt...

22-02-2025 14:30

ajax4ever001 +18433

Een CL plaatsing zal echt wel wat financiële middelen creëren

22-02-2025 20:12

pietvanvliet +4416

Ja ik zie 'm graag komen.

Nee, je moet 'm niet halen voor je, tenminste, Avila en Wijndal hebt geloosd.

22-02-2025 14:08

johanisajax +8833

Nee, tov Hato ga je er mega op achteruit, was destijds al geen basisspeler meer. Alle respect voor Nico maar zoals hieronder gezegd: tijd voor nieuwe helden/jeugd.

22-02-2025 13:32

Noxin +15496

Aan het einde was hij gewoon basisspeler, hoor. Heeft een tijdje een terugval gehad en belandde op de bank, maar was daarna gewoon weer één van de sterkhouders.

22-02-2025 13:37

ArthurG +1616

Als Hato vertrekt en het financieel te doen is, zou ik hem halen hoor. Liever dan dat we het straks een heel seizoen moeten doen met alleen Rosa en Wijndal.

22-02-2025 13:32

Freddy +11401

Is toch een heel ander type dan Hato? Past ook niet in het systeem wat Farioli wil spelen. Wijndal overigens ook niet.

22-02-2025 13:42

Juan62 +46179

We moeten geen mythes gaan najagen

Nico was een tijd goed bij ons bracht Brinta ;) in de groep
Maar des te beter Ajax werd des te duidelijker werd het ook dat Nico minder werd of niet kon meegroeien in niveau met de groep

Ik heb van hem genoten, en het is een speler die ik niet snel zal vergeten maar:
Tijd voor nieuwe helden

22-02-2025 13:16

AFCACruijff14 +161346

Dit is gewoon niet waar. Nico heeft tot het einde toe prima meegekund, op een paar maanden na dat hij wissel stond. Eind dat seizoen stond hij overigens gewoon weer basis, scoorde nog in de kampioenswedstrijd.

22-02-2025 17:42

NIO +3012

Tegen Twente

23-02-2025 01:57

Ferd +38469

oh, hij scoorde tegen Twente, nou, gelijk contract voor het leven dan maar ....

man man man, wat een redenaties. De Nico van nu is niet de Nico uit z'n toptijd.

23-02-2025 07:40

Okocha078 +13782

Zie liever Hato blijven, maar mocht hij weggaan kan Nico echt nog wel een jaar of 2 mee hoor. Tegen die tijd is hopelijk Jetten er wel klaar voor. Ben alleen bang dat Nico een te hoog salaris verwacht

22-02-2025 12:58

Lavie +2292

Als Hato vertrekt hebben we ook Baas en Mokio voor linksback. Met Janse en Kaplan hebben we lange jongens voor LCV. Sutalo zou ik wel verkopen deze zomer vanwege de enorme afschrijving op zijn transfersom. Een transfervrije Veltman vind ik in principe wel een interessante optie.

22-02-2025 13:46

Rodsje +14708

Gelukkig ben jij geen td

22-02-2025 14:22

Baco123 +6322

Zie sutalo het liefst gewoon blijven aankomend seizoen, wat een klasbak is dat aan het worden

22-02-2025 15:08

Lavie +2292

Eens hoor. Blijkt een prima speler te zijn. Mag ook wel, want Ajax heeft er belachelijk veel voor betaald, zo'n 25 miljoen. Met een afschrijving van alleen al 5 miljoen is dat dus een heel dure jongen.

22-02-2025 15:58

Lavie +2292

Pretty sure dat als ik TD was geweest bij Ajax de afgelopen jaren dat we niet zo diep waren weggezakt.

22-02-2025 15:59

JohnDylan +22018

Tagliafico was niet goed genoeg meer voor Ajax toen hij vertrok en is in de tussentijd alleen maar minder geworden.

22-02-2025 12:45

Rodsje +14708

Dat Ajax was ook gewoon paar klasses beter

22-02-2025 14:22

AFCACruijff14 +161346

Nico stond gewoon basis toen hij zijn laatste potjes voor Ajax speelde.

En minder geworden? Bijzonder, bij de wereldkampioen speelt hij nog steeds.

22-02-2025 17:43

JohnDylan +22018

Dus? Er staan nu meerdere spelers in de basis die niet goed genoeg voor Ajax zijn. Trouwens kreeg Tagliafico zijn basisplaats alleen terug omdat Martinez geblesseerd raakte en Blind daardoor weer centraal kwam te spelen.

"En minder geworden? Bijzonder, bij de wereldkampioen speelt hij nog steeds."

Want de concurrentie op zijn positie is momenteel groot bij Argentinië? Zelfs Dijks zou als Argentijn momenteel nog in beeld komen voor de linksback positie...

22-02-2025 17:50

AFCACruijff14 +161346

Onzin dit. Nico heeft altijd aangetoond van prima meerwaarde te zijn ook al had hij een dipje in zijn laatste jaar. Altijd die flauwekul weer zeg. En bij de Argentijnen speel je niet als je een middelmatige koekenbakker bent.

22-02-2025 17:54

JohnDylan +22018

Tagliafico was al langer niet goed dan alleen in zijn laatste seizoen. In 2018/19 was hij geweldig en in 2019/20 was hij goed maar de twee seizoenen daarna was hij vaker slecht dan goed met veel domme overtredingen op nog dommere plekken en/of momenten.

22-02-2025 18:00

FrancescosRavioli +15199

Zou heel goed bij ons passen. Zeker qua mentaliteit en verdedigend aspect.
Moet er niet aan denken Rosa of Wijndal een heel seizoen op linksback te hebben bij een vertrek van Hato

22-02-2025 12:45

Kale +1206

Sinds wanneer 'loopt' iedereen uit z'n contract en worden passes 'eruit gehaald'. Debiel taalgebruik

22-02-2025 12:27

jerryisthename +31759

Misschien in relatie tot 'een contract loopt af'? Zoiets?
Dat andere kan ik enigszins begrijpen van je.

22-02-2025 13:14

AlexIbarra +19244

De pass eruit halen is toch echt een minimaal 30 jaar oude voetbalterm. Ik denk nog een stuk ouder.

22-02-2025 14:00

jollie18 +9861

Een ding hoop ik dat hij niet naar PSV gaat

22-02-2025 12:16

Baco123 +6322

Zeg je wat ja, zijn nog al weg van oud Ajacieden daar in dat Eindhoven

22-02-2025 12:47

paulis +10238

Als Hato weggaat zou het toch een super optie zijn, om hem samen met een jong talent (Jetten?) de linksback positie te laten invullen.

22-02-2025 12:02

Jeugd +24732

Zie hem graag terugkeren in de Arena voor een afscheidsronde, verder niet.
Moeten naar jeugd kijken.

22-02-2025 11:57

AFCACruijff14 +161346

Ik blijf erbij dat Nico nog prima een paar jaar bij ons mee kan. Kan Hato met hem afwisselen en kan Wijndal weg.

Komt dat gelul weer dat Nico helemaal niet zo goed is en nooit meer het 2019 niveau heeft gehaald, bla bla. Er staat nog steeds een meer dan prima speler die gewoon bij de wereldkampioen altijd aanwezig is en speelt. Die in een betere competitie dan de Eredivisie alweer jaren speelt. Als die jongen haalbaar is voor Ajax moet je het altijd proberen, zeker nu we weer de CL in gaan (lijkt het).

22-02-2025 11:54

401Middenweg401 +6008

De Ligue 1 is net zo goed als de competitie in Saudi-Arabië. Dus kom niet aan met het gelul dat een eredivisie minder is dan de Ligue 1, Ronaldo heeft het zelf gezegd.

22-02-2025 12:06

3*stars*3 +23423

@401Middenweg401
Cristiano heeft een gruwelijke Messi obsessie.
Ligue1 en MLS zijn zwakker volgens hem, toevallig 2 competities waar Messi speelde/speelt...
Dit seizoen doen de ED teams het goed in Europa maar imo is de Lique1 over het algemeen toch wel sterker.
Zie je ook aan de vele spelers die transfers maken naar PL en daar wel makkelijker aanhaken, vooral fysiek.

On-topic, met zijn ervaring en manier van spelen, zou hij nog zeker wat kunnen toevoegen bij ons.
Hato zie ik niet lang meer blijven.

22-02-2025 12:13

Milan95 +3582

Oh Ronaldo heeft het gezegd dus dan is het waar.

22-02-2025 13:49

401Middenweg401 +6008

Precies, Milan. Jij snapt het.

22-02-2025 13:57

AlexIbarra +19244

Dat zei Ronaldo vast toen hij in de Ligue 1 speelde..

22-02-2025 14:00

JaapStam +136905

Idem dito.

22-02-2025 12:08

Baco123 +6322

Nico was een topper in zijn tijd bij ons, genoten van zijn grinta instelling bij Ajax
Zou hem niet terug nemen, simpel de jeugd heeft de toekomst bij Ajax, wens Nico uiteraard het beste in zijn verdere carrière

22-02-2025 11:47

FrancescosRavioli +15199

Je hebt ook ervaring nodig. Dat zie je nu ook. Zonder ervaring heb je veel minder discipline.

Als Klaassen en Henderson straks vertrekken, en met Pasveer op z'n retour, kan je het echt wel overwegen om hem te halen. Zeker omdat een goede opvolger voor Hato niet voor het oprapen ligt.

Want een seizoen Wijndal zie ik helaas ook gebeuren, en dat wil ik echt niet 😂

22-02-2025 12:38

Baco123 +6322

Ik zou hem niet terughalen en verder gaan met de jeugd gabber, en ja natuurlijk heb je ervaring nodig in het elftal dat ben ik zeker met je eens, zie Hato ook nog gewoon blijven dus zal Nico sowieso niet terug gaan halen, want ook wij krijgen nog verhuurde spelers terug van de zomer waar ook nog een linksback bij zit

22-02-2025 12:41

Baco123 +6322

Hahaha ook die is er nog ja onze wijndal, kijken of we die kwijt kunnen gaan raken aankomende zomer, nooit de speler bij ons geworden wie hij was bij az, vind hem daar wel goed om het eerlijk te zeggen, maar az spelers die naar Ajax gaan dat werkt op de een of andere manier niet

22-02-2025 12:46

FrancescosRavioli +15199

Maar wie wil jij uit de jeugd linksback zetten dan? Wij hebben niet voor elke plek in de selectie een talent wat al goed genoeg is

22-02-2025 15:54

Techno303 +2577

Welke jeugd doel je dan op? Ben wel benieuwd, want volgens mij moet er wel zoiets als balans zijn. Daarnaast voegt hij genoeg toe, zeker wanneer je CL gaat spelen kan je niet simpel zeggen de jeugd heeft de toekomst.

23-02-2025 10:53
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.