Ajax zakt naar derde plaats na minimale zege Feyenoord op Cambuur

door BadembaBarrie 313

Bron AS

Ajax zakt naar derde plaats na minimale zege Feyenoord op Cambuur

door BadembaBarrie 313

Bron AS

Laatst geüpdatet

Ajax staat officieel derde in de Eredivisie. In navolging van het gelijke spel van de Amsterdammers tegen Vitesse won Feyenoord donderdagavond met 1-0 van SC Cambuur. Daardoor kimmen de Rotterdammers over Ajax heen naar plaats twee, achter koploper PSV. Zaterdag speelt Ajax uit bij FC Emmen, terwijl PSV AZ ontvangt. Een dag later sluit Feyenoord de eerste seisoenshelft af met een thuiswedstrijd tegen Excelsior.

FT | Feyenoord - SC Cambuur (1-0)

Opstelling Feyenoord: 

Bijlow; Geertruida, Trauner, Hancko, Hartman; Q. Timber, Szymanski, Kökçü; Dilrosun, Danilo, Paixao

Opstelling SC Cambuur:

Virginia; Van Wermeskerken, Tol, Mac-Intosh, Bergsma, Bangura; Jacobs, Hoedemakers, Paulissen; Balk, Water

Doelpunten:

1-0 Quilindschy Hartman (4')

Lees meer over:
Plaats reactie

Voetballover +3083

Derde plek is wel heel beroerd

11-11-2022 09:47

hetje +2173

Je kan natuurlijk een keer psv voor moeten laten gaan in het kampioenschap,maar de manier waarop je dat laat gebeuren is op dit moment gewoon schrijnend, het lijkt net of verdedigen een heel vies woord is bij deze ploeg.

11-11-2022 06:06

4EVERAJAX +8414

Of is beter aanvallen een vies woord

11-11-2022 09:53

AjaxFinest +3469

Dat is exact de positie waar wij dit seizoen gaan eindigen als we cone head aanhouden als trainer.

11-11-2022 04:42

PH2BOT +40527

☝🏻😖Ik heb 't helemaal gehad met die Alfred Scheurbuik, Edje ' MU' Kadetje, Hamsteraar en last nut not least RvC egotripper Leen Meijaard. En ze laten Scheurbuik c.s. gewoon zitten want anders zou Alfred Scheurbuik wel ' ns een boekje open kunnen doen over de wijze (nb seizoen al begonnen!!!) waarop Antony en Martinez zijn verpatst tegen alle afspraken en uitdrukkelijke wens in van de technische staf. Daarom bleven Scheurbuik en De Hunt ook zo lang volhouden dat beide spelers best wel 'ns konden blijven. Antony was 3 miljoen geboden om nog 1 seizoen te blijven maar die vuile rat heeft dat vervolgens als extra onderhandelingspunt ingebracht bij MU om een nog beter contract af te kunnen dwingen nadat hij eerst Ajax had laten weten nog na te zullen denken over dat toch zeldzaam mooie aanbod. Dat deze twee spelers begin seizoen zijn vertrokken is puur dr schuld van RvC egotripper Leen(dert) Meijaard en die Edje ' slappe hap ' Kadetje die als AD de transfer had kunnen ( en mòeten!!) blokkeren maar dat niet deed/ durfde omdat onze Edwin druk doende is zich bij MU binnen te likken voor een managementsfunctie!!! Het is RvC Leen Meijaard die steeds meer de touwtjes in handen wil hebben in dit door het gedwongen vertrek van 1- manszaak Marcus 'Dickpic' ontstane machtsvacuüm....en AD Edje is niet de autoriteit die de sportieve ambitie van de club kan beschermen tegen gehaaide figuren als Meijaard.☝🏻😑..en laten we alsjeblieft ook even niet vergeten dat het Overmars zèlf is geweest die 'Haggemans 2.0' Alfred Scheurbuik heeft voorgedragen als gedroomde opvolger van Erik ten Hag!!

11-11-2022 00:30

Schip +23595

Feyenoord boven Ajax. Puur verschil in trainers.

11-11-2022 00:15

Noxin +15610

Vanmiddag tijdens een overleg, de enige Feyenoorder in een groep van 10 man: "Voordat we gaan beginnen, voor de mensen die die club uit 020 aanhangen, hoe gaat het met jullie club, trouwens?"

En dan vragen ze zich af waarom we ze kakkerlakken noemen.

10-11-2022 23:17

Tommyshelby +129843

Koffie over z'n hoofd gegooid neem ik aan?

10-11-2022 23:36

IRBaboon +6852

Wat een niveau. In welke organisatie wordt zo iemand serieus genomen?

11-11-2022 01:41

superajax +11590

Het zijn net kleine kinders,er worden in Rotterdam nu vast weer veel screenshots gemaakt van de stand.

11-11-2022 08:05

rodnet +10346

Ik snap dat Feijenoord en PSV en hun aanhang (o.a. het AD) dolgraag willen dat Schreuder blijft. Zoals Ajax onder deze badmuts speelt wordt de vierde plaats nog een hele prestatie.

10-11-2022 23:08

Bonno1978 +6516

Wat is de quote voor Emmen op winst bij Unibet?

10-11-2022 23:07

thepower1990 +35726

En dan te bedenken dat we nu dus derde staan en het makkelijkste programma van de top 3 hebben gehad. Kijk voor de grap even wat we na de jaarwisseling nog krijgen en vooral het programma van de laatste 5 competitie wedstrijden. Als Flappie en die andere slapzakken hun ballen niet vinden en deze mafkees niet per direct op non actief zetten dan is eindigen als 5e echt geen onrealistisch scenario.

10-11-2022 22:48

Gewoon Gijs +18438

Als Schreuder blijft wordt psv 5 wedstrijden voor het einde thuis tegen ons kampioen

11-11-2022 00:08

Rockanje23 +37129

We sluiten de dag voor de verandering eens positief af.
De laatste gele trui wordt in Parijs uitgereikt en Parijs is nog ver !

10-11-2022 22:47

Dolblij +45580

Ik ga met het goede gevoel naar bed dat we zaterdag onze mooie derde plek zullen kunnen verdedigen. Er is tenslotte ontwikkeling!

10-11-2022 22:46

KleineReus +6571

Achteruitgang is ook een ontwikkeling 🤡

10-11-2022 23:04

Gewoon Gijs +18438

Op doelsaldo blijven we 3e, door die 8-2 (oh nee) tegen Vitesse

11-11-2022 00:03

thepower1990 +35726

Lopen we al warm volgend jaar voor zinderende potjes tegen Kairat Almaty en Shemrock Rovers in de confetti cup?

10-11-2022 22:44

MarcHogervorst +35303

Dat zal me nou echt een zorg zijn, dat we geen CL spelen. Ik wil sowieso kampioen worden om het kampioenschap zelf, niet voor de kwalificatie van een Europees toernooi. CL is wel belangrijk voor de pegels natuurlijk, dat weet ik ook wel.

10-11-2022 22:53

Omar +17193

.... en voor je status, goede spelers komen niet naar Ajax voor Volendam uit

10-11-2022 23:01

Ajaxbrl +13882

Volgend jaar dus Conference League (als we mazzel hebben).

10-11-2022 22:38

jollie18 +9959

Blij dat Feyenoord gewonnen heeft kan er tenminste nog iemand mee met dat clubje uit Eindhoven

10-11-2022 22:38

Ajaxdebeste35 +15549

Fc Eindhoven?

11-11-2022 01:30

jollie18 +9959

Komt in de beurt:')

11-11-2022 04:51

Geus +4776

Nou, Schreuder's argument dat we toch nog eerste staan en er niets aan de hand is, gaat nu dus ook niet meer op...

10-11-2022 22:33

Rockanje23 +37129

Dat was vooral Hamstra die zich daarop beriep. Incompetente clown.

10-11-2022 22:44

Ajaxadam1 +31671

Zei Berghuis ook voor Vitesse.

10-11-2022 22:50

goajaxgo +14170

Zei verder ook zowat iedereen hier op AS.

10-11-2022 22:54

RayJordaan +6863

Edje en al die andere klootviooltjes, kruip eens uit jullie schelp! Hoe is het nou in godsnaam mogelijk dat die waardeloze Alfredo nog steeds trainer is?? Wat een ambitie hebben de hoge heertjes..

10-11-2022 22:29

GiannisAntetokounmpo +8427

Wat staan we voor lul zeg...

10-11-2022 22:28

tijssenajax +14115

Kan je wel zeggen ja. Kampioen worden zou eigenlijk gewoon een zekerheidje moeten zijn voor Ajax. Op basis van een verzorgd voetbal spelend Ajax met enkele ervaren toppers (zoals Tadic en Blind waren) , toptalent dat Ajax als springplank gebruikt (Anthony) en eigen jeugd (zoals Fitz-Jim bijvoorbeeld).

Europees af en toe verrassen met mooi voetbal. Structureel aanhaken bij Europese top gaat niet gezien onze competitie. Maar dat snapt van der Sar niet, die gelooft nog dat aanhaken bij Europese top mogelijk is. Heel leuk, maar schop nu eerst Schreuder er maar eens uit dan.

10-11-2022 22:46

Gewoon Gijs +18438

Slot staat met een vreemdeling legioen dus boven Ajax..En heeft Psv uit al gehad en Twente. Bovendien Europees al in 8e finale EL. Schreuder staat met 3 nieuwe basisspelers en 100 miljoen inkopen 3 puntjes voor Twente en moet nog maar zien of we Europees in EL blijven

10-11-2022 22:26

Tommyshelby +129843

Snel die eerste plek terugwinnen en hopen dat er een virus uitbreekt.

Een andere kale trainer heeft hierdoor z'n job behouden, want die was ook enorm de weg kwijt.

10-11-2022 22:25

tijssenajax +14115

Inderdaad, ze doen net of Ten Hag zo geweldig was. Maar niet voor mij. Teveel zaadpartijen gezien. En had geen antwoord op defensief ingestelde ploegen die ons geen ruimte gaven. Gewoon geen antwoord op en dat voor een zogenaamde toptrainer. En speelde vaak ook met de as van gewapend beton: Alvarez Klaassen Haller.

10-11-2022 22:50

Tommyshelby +129843

Vorig jaar is een kantinejuffrouw ook vertrokken, zij was cruciaal!

Inderdaad, iedereen die er niet meer is wordt met de dag groter gemaakt. Ik heb zelfs Schuurs langs zien komen vandaag.

10-11-2022 22:57

Artemio +32219

Als Schreuder maar niet groter wordt gemaakt dan hij al is.

10-11-2022 23:14

tijssenajax +14115

Optimistisch blijven, kan alleen maar neerwaarts gaan met hem.

11-11-2022 18:21

Bryan0712 +897

Alfred is de lachende derde. Als bonus krijgen we te horen dat Ajax zijn vertrouwen uitspreekt in hem. Triest dit!

10-11-2022 22:25

HarryHarHar +3018

Wat gaan ze er aan doen dan, blijven ze zo door tobben dan speel je volgend jaar nog geen eens voorronde conference league ze kondigen het faillissement van de bv Ajax aan als ze niet gelijk goed ingrijpen, toedeloe Ajax en het vreemde is dat de supporters het allemaal pikken!..

10-11-2022 22:35

Bryan0712 +897

Blijkbaar is dit de nieuwe "Lat". van Subtop CL naar Subtop Eredivisie. Dat lijkt overdreven maar we spreken niet meer van een dip.

11-11-2022 10:53

NeeI +108067

Plaats 3 op de ranglijst
3 punten boven Twente, 6 boven Sparta
Kansloos (vernederd) in Europa
Negatieve records die verbroken worden
Geen enkele progressie of houvast
Ontevreden spelersgroep
Etc. Etc.

Maar binnen Ajax vindt men dat het geweldig gaat en houden ze Schreuder binnenboord.

10-11-2022 22:23

Rockanje23 +37129

We zijn afgezakt naar de derde plaats. Hoe is het mogelijk als je voor 110 miljoen mag winkelen. #Wanbeleid!

10-11-2022 22:23

tijssenajax +14115

Ze hebben het gewoon ook niet op orde qua voetbalvisie. Als ze als uitgangspunt nemen dat er een Ajax1 moet staan wat verzorgd en aantrekkelijk voetbal speelt koop je andere spelers en verkoop je ook sommige spelers die in de selectie rondlopen. En geef je talentvolle jeugd meer kansen.
Ik vrees dat met deze trainer en de ander beleidsmakers Ajax geen goede koers gaat varen voetballend. Ja wel bezig marketingtechnisch alles uitmelken, daar zijn ze wel goed in.
Als je een attractief spelend Ajax voor ogen hebt wil je Alvarez niet houden zeker als je er 50 mln voor kan krijgen.

10-11-2022 22:55

hetje +2173

Een voorbeeld is een ocampos voor een mogelijke bedrag halen terwijl je ook hakim terug kon halen een jongen met beel meer potentie op de rechterkant

11-11-2022 06:09

tijssenajax +14115

Tuurlijk pas Hakim veel beter bij Ajax voetbaltechnisch. Ik weet niet of het er echt in zat om hem terug te halen, misschien op een later moment.

11-11-2022 18:19

deMeester +11450

Je staat gewoon derde. met dit materiaal. Het is werkelijk schaamteloos.

10-11-2022 22:23

Gewoon Gijs +18438

#SchreuderOut

10-11-2022 22:26

Gewoon Gijs +18438

Grote schoonmaak nodig als je nu Schreuder niet wegpleurt

10-11-2022 22:22

4bier +31367

Zo in Veronica Inside hebben ze weer dagjesmensen geïnterviewd na de wedstrijd. Truus uit Nijkerk liep in het voorstukje helemaal leeg.

10-11-2022 22:18

Schip +23595

Feyenoord boven Ajax. Puur verschil in trainers.

10-11-2022 22:17

Ajacied33 +36831

Kom op mensen, we voelen ons allemaal beroerd. Het spel is niet om aan te zien en Schreuder is een ramp. Bovendien zijn we de afgelopen pak m beet 5 jaar flink verwend met goed voetbal, veel winnen, weinig verliezen en in EU reclame gemaakt. Ja, nu staan we 3e achter Psv en Feyenoord. Het klinkt heel gek, maar het is echt zo. Maar de prijzen worden niet na 13 of 14 potjes uitgereikt. Komt echt wel goed hoor. Aan de einde van de rit worden wij gewoon weer kampioen en kan me niet voorstellen dat Schreuder er nog zit op 8 januari. Emmen uit nog hopelijk winnen en we kunnen ff bijkomen van dit verschrikkelijke voetbal wat Schreuder ons voorschotelt. Psv en Feyenoord zijn zelf ook wisselvallig en geen ploegen waar je angst voor hoeft te hebben. Het is maar 1 punt, als alles meezit ben je zondag misschien alweer koploper. Wij zijn Ajax, wij komen altijd terug❌️❌️❌️

10-11-2022 22:16

Ajaxfan16 +27505

Als Schreuder blijft, zie ik ons niet kampioen worden. En dat heeft niks te maken met emotie of dat soort dingen, het is gewoon realistisch.

10-11-2022 22:19

Ajaxdebeste35 +15549

Voor Ajax hoef je ook geen angst te hebben

10-11-2022 22:22

goajaxgo +14170

Ik denk ook dat het op 'n gegeven moment goed komt, maar dat kan net zo goed 5 jaar duren. Daarbij spreek ik uit ervaring.

10-11-2022 22:30

jollie18 +9959

Dit Ajax word 100% geen kampioen

10-11-2022 22:35

tijssenajax +14115

Nee logisch, we staan nu al derde. Dat zegt genoeg.

10-11-2022 22:57

ajaciedpp +1597

Droom lekker verder no 33

10-11-2022 23:30

mvdk +44352 moderator

Derde...

10-11-2022 22:16

Ajax4glory +3268

Zuchtttttt we zijn het lachertje van Nederland, wat zeg ik...... Europa

10-11-2022 22:19

Ricoteb +53178

Hetgeen waar we de laatste jaren allemaal bang voor waren, is nu aan het gebeuren. De Boer Bosz en Ten Hag hebben Ajax weer geld en aanzien in Europa bezorgd. Ons uit het dal getrokken waarin we jaren op de rand van faillissement balanceerden. We wisten allemaal dat een paar slechte beslissingen alles weer naar de tering kon helpen. Wat hebben nu een trainer die in een inrichting thuishoort. We hebben Hamstra als technisch leidinggevende zonder bevoegdheden en een Heerenveen instelling. We hebben met Van der Sar een die ‘s avonds in bed getroost moet worden omdat er iemand onaardig tegen hem was. Na het WK krijg je Danny Blind als technisch verantwoordelijke. Je hele club is in 1 kalenderjaar helemaal naar de knoppen. Een eerste elftal waar elke Eredivisie kansen tegen ziet, Europees weer een lachertje, spelers die helemaal de gering in elkaar en vooral de trainer hebben. Alle mensen die hebben afgezien van compensatie zullen zich echt heel kut voelen. Dit is wat de club met dat geld doet. Ze spugen supporters keihard in hun bek.

10-11-2022 22:14

tijssenajax +14115

Ja, dat is ook nog een donkere horrorwolk die boven ons hoofd hangt: Danny Blind als td.

10-11-2022 22:59

Gewoon Gijs +18438

#SchreuderOut

10-11-2022 22:13

Ajax95Duivendrecht +24176

Feyenoord speelt niet geweldig, maar heeft wel een restverdediging. Daar krijgen snelle spelers van de tegenpartij niet tot 3 keer aan toe vrije doortocht vanaf eigen helft tot aan het doel van Bijlow. Sterker nog, ik denk niet dat je dat ergens anders zo vaak ziet. Heel amateuristisch.

Ajax moet eens wat meer gaan focussen op beter verdedigen dan alleen maar op aanvallen. Want als er één ding dit seizoen een enorm zwaktepunt is, dan is dat wel de verdediging. Bij elke aanvalsopbouw van ons staat er niet zelden maar één! verdediger achter de bal, de rest van de spelers allemaal voor de bal. Dat kan echt niet.

10-11-2022 22:12

Mözil +2545

En dan te bedenken dat ze Bogarde weg hebben gewerkt. Mongolen zijn het!!!

10-11-2022 22:16

WantAmsterdam +116219

Ik ben ook een voorstander van Bogarde, maar waarom is Bogarde de sleutel tot een betere restverdediging? Bogarde was vooral zelf een verdediger, restverdediging is iets wat vooral middenvelders betreft en is iets heel tactischs.

10-11-2022 22:33

FrancescosRavioli +15382

Volgens mij heeft Bogarde pas haarfijn uitgelegd waarmee o.a. hij als assistent bezig was (de ruimte tussen verdediging en het middenveld, een onderdeel van restverdediging) en hoe daar niks meer van terug te zien is.

Hij was zelf misschien niet de beste, maar tactisch is hij echt niet gek.

10-11-2022 22:38

WantAmsterdam +116219

Okay, dat is uiteraard niet gek ja.

10-11-2022 22:40

036AFCA97 +146682

Kan iemand dat artikel van het AD ff kopieren over dat Schreuder wordt gesteund vanuit de directie?

Ik kan het niet lezen.

10-11-2022 22:11

4bier +31367

Schreuder is een incompetente lul maar lulletje rozenwater Edwin durft hem niet te ontslaan.

Einde bericht.

10-11-2022 22:12

Zwaan1975 +3618

Goed zo!! Als de directie naar buiten brengt dat ze hem steunen dan weet je dat het rommelt!

10-11-2022 22:13

Gewoon Gijs +18438

Dan moet RVC ingrijpen en directie aanpakken en zonodig ook wegsturen

10-11-2022 22:14

HsvHoek +2840

De weg naar de subtop is ingezet, we zijn er niet zomaar 1 niveautje op achteruit gegaan nee het zijn meerdere niveaus. En dat allemaal in een tijdsbestek van een paar maanden, knap hoe je iets zo snel kan afbreken.
Ik verwacht dat de selectie op peil wordt gebracht in de winterstop dat MOET, er moet een echte vervanger van Anthony komen, een betere cv dan Bassey en een goede keeper.

Liefst ook nog een echte vervanger van Haller, dus iemand die lengte heeft en een bal kan vasthouden. Lucca is nog lang niet zover en Brobbey is een heel ander type spits.

Schreuder eruit gooien mag maar dan is er maar 1 trainer die het over kan nemen voor een half jaar en dat is Louis van Gaal.

10-11-2022 22:08

arufred +9837

We hadden met een andere trainer bovenaan gestaan en met een voorsprong van een punt of 6 a 7.
Ik moet nog zien dat we zaterdag winnen van Emmen. Nog maar te zwijgen over de C.L. Blij dat het WK eraan komt hoef ik me niet te ergeren aan die kale.

10-11-2022 22:07

RN +14719

Dat weet je nooit of je dan zover los had gestaan natuurlijk

10-11-2022 22:08

4bier +31367

Daar ben ik niet van overtuigd. Er is werkelijk dramatisch ingekocht. Beschamend en onprofessioneel.

10-11-2022 22:08

RN +14719

Ik denk ook echt dat dat het grootste probleem is hoor.. had je 2 normale verdedigers erbij gehad plus een normale keeper stonden we er heel anders voor

10-11-2022 22:12

arufred +9837

Klopt maar tactisch heeft die kale toch gefaald door niet de juiste spelers op de juiste plaats te zetten en na 4 maanden bezig te zijn nog steeds zijn basis elf niet heeft gevonden. Zo krijg je nooit vastigheden. Een andere trainer had dit zeker anders gedaan en had er een op elkaar ingespeeld elftal gestaan met automatismen en met spelvreugde. Dat is nu allemaal ver te zoeken.

.

10-11-2022 22:16

036AFCA97 +146682

Besef even dat we maar 6 punten meer hebben dan Sparta…

10-11-2022 22:06

4bier +31367

Besef even dat Sparta Europees 0x verloren heeft, wij 4x.

10-11-2022 22:07

RN +14719

10 verlies punten in 13 wedstrijden. Maar Psv doet het dus ook echt niet goed..

Kan je nagaan als we weer gaan draaien. En dat gaan we wel doen hoor. Winter gaat er wel wat gebeuren

10-11-2022 22:10

Gewoon Gijs +18438

Schreuder MOET oprotten

10-11-2022 22:15

WantAmsterdam +116219

Begroting, van wat, 12 miljoen? Onze begroting is 160. Wat een schande. We hebben al twee keer verloren 2 keer verloren en twee keer gelijk gespeeld, man man man…

10-11-2022 22:47

Sambavleugels +18756

Begrijpelijk leedvermaak bij de concurrentie als je in november derde staat na 100M te hebben uitgegeven.

10-11-2022 22:05

Ajaxfan16 +27505

En als de avond nog niet slechter kon, komen er steeds meer berichten dat Schreuder niet ontslagen wordt. Edwin je bent echt een softie en je zorgt er even voor dat alles wat je hebt opgebouwd met Overmars en Ten Hag binnen een halfjaar weer weg is. Ik hou hoop dat Schreuder weg is na Emmen uit, anders mag Edwin ook opdonderen.

10-11-2022 22:03

Adam24 +39247

Het is toch verschrikkelijk dat van alle bestuursleden die Ajax rijk was (Overmars, De Boer, Bergkamp, Ten Hag, Jonk, etc.) nu de slechts mogelijke van allemaal, Vd Sar, over is gebleven...

10-11-2022 22:05

tijssenajax +14115

Ik hoop een beetje dat de spelers hem laten vallen door het bij Emmen te laten lopen. Zou wel een oplossing kunnen zijn. Kunnen we daarna misschien weer omhoog kijken.

10-11-2022 23:03

Ajaxbrl +13882

Om te beginnen direct Vlachodimos en Ziyech halen, daarna kijken voor een paar goede verdedigers..

10-11-2022 22:00

4bier +31367

Dude aub stop met deze onzin. Waarom zou Vlachodimos naar Ajax komen? Is onbetwist basisspeler daar. 1/8e finale CL en koploper.

10-11-2022 22:01

MrIvez +3516

En mooier weer ;)

10-11-2022 22:07

Ajaxbrl +13882

Mochten we kampioen willen worden zal er in ieder geval opnieuw een miljoen of 100 moeten worden uitgegeven als deze mafkaan aan het roer blijft...

10-11-2022 22:08

Ajax4glory +3268

Ik had zo'n lol toen van Bommel bij PSV alles verknalde. Nu weet ik wat die PSV supporters hebben gevoeld. Schreuder bedankt!

10-11-2022 22:00

deMeester +11450

van Bommel deed het in zijn eerste jaar naar behoren. Daarna kwam de klad er in en zei men bij PSV : Tot hier en niet verder. Bij Ajax acteert Schreuder voortdurend beneden de ondergrens en wordt er maar niet ingegrepen.
Eigenlijk is dat nog frustrerender.

10-11-2022 22:21

Steffenhagen +38077

Dit Ajax is zijn ambities volledig kwijt . Net als de visie op het voetbal . Niet zo gek : er zijn geen erfdragers meer in de club die visie in beleid kunnen omzetten . Ajax gaat hoogstens derde worden dit jaar . Mind you : dus geen voorronde CL .

10-11-2022 22:00

BloeddonorAjax +853

Echt bizar dat we nu zelfs onder de kakkerlakken staan…

10-11-2022 21:59

Ajaxisart +18781

Ajax met Schreuder zal nooit het Ajax worden wat de supporters willen. Ik ben gewoon woedend op het bestuur dat ze deze nitwit de kans gaan geven om Ajax kapot te maken…..hij is al lekker bezig…met een makkelijk programma op plaats 3…klasse hoor.

10-11-2022 21:57

4bier +31367

HET MOET NU FUKKING KLAAR ZIJN. KAPPEN MET DIE SHIT.

SAR
HAMSTRA
SCHREUDER
KALTENBACH

OPGEROT

10-11-2022 21:57

MrPink +82010

En wie wil je op die plekken zien dan?

10-11-2022 21:57

4bier +31367

Pantelic
Rijkaard
.....
Bogarde

10-11-2022 21:58

Ajax4glory +3268

Zo we staan 3e. Schreuder bedankt!

10-11-2022 21:55

Ajaxhartt +10762

Wat mist Ajax momenteel een keeper die bij spaarzame tegenstoten goed optreedt. Beide goals gisteravond waren houdbaar.

10-11-2022 21:55

RN +14719

Pasveer kan echt niet meer. Ik denk ook dat ze een keeper halen.. Unnerstall goed genoeg?

10-11-2022 21:57

Ajaxhartt +10762

Lijkt me van wel. Niet foutloos, maar echt veel beter dan Pasveer.

10-11-2022 21:58

Adam24 +39247

Beide goals had hij wellicht kunnen hebben, maar zijn absoluut geen moetjes voor een keeper. De 2-3 voorkwam hij knap. Zeker niet de slechtste man op het veld.

10-11-2022 22:06

Ajaxhartt +10762

Hij voorkwam inderdaad de 2-3, en dat was natuurlijk prima.
Maar zijn optreden bij beide goals was zeer slap. Bij de eerste werd de bal te ver vooruitgespeeld, maar hij bleef in z’n doel plakken. Bij de tweede was het schot absoluut houdbaar (voor een topkeeper).

10-11-2022 22:52

NeeI +108067

Van de Beek wordt gemaakt tot een Klaassen 2 0 door Ten Hag.

Vd Beek vs Aston villa:

Minutes played: 47
Touches: 11
Acc. passes 7/10 (70%)
Keypasses: 0
Possession lost: 4
0 gewonnen duels, 0 dribbels, 0 schoten etc etc.

Pijnlijk.

10-11-2022 21:55

Wodan +1399

Hij verneukte Van de Beek in 2018 al.

Van de Beek had zich kunnen en moeten ontwikkelen tot een prima 8 voor de Europese subtop.
Leek onder Keizer en Bosz op de goede weg.

10-11-2022 21:59

tijssenajax +14115

Ja, maar hij kies er toch echt zelf voor om bij MU te blijven. Dus. Ergens denk ik dat hij ook niet goede keuzes kan maken. Krijgt wel goed geld, dat snap ik wel. Maar geld is niet alles in het leven.

10-11-2022 23:06

Ajaxadam1 +31671

Donny was bij Ajax en Oranje ook vaak onzichtbaat hoor. Maar 11 touches is nog heftiger dan Klaassen.

10-11-2022 22:04

Patrick78 +52756

Wij zijn Ajax, wij zijn de derde!

Schreuder out!!!!

10-11-2022 21:55

JaapStam +137679

Schreuder nu wel ontslagen door winst van Feijenooit???!!!

10-11-2022 21:55

burwatti +14389

Tja hun spelen slecht en winnen wel.. wij spelen matig en verliezen punten

10-11-2022 21:54

goajaxgo +14170

Ze houden gewoon netjes de 0 tegen een zwak team dat zonder weggegeven ruimte toch niet zal scoren.

10-11-2022 21:56

Josey Wales +11704

Nou als wij zo met 1-0 van cambuur winnen zullen de mensen niet juichend op de banken staan.

10-11-2022 22:01

goajaxgo +14170

Denk dat je je daarin vergist want zoals Schreuder het doet lijkt het helemaal nergens op.

10-11-2022 22:08

4bier +31367

Ajax officieel 3️⃣
Bron: triestmetschreuder.nl

10-11-2022 21:53
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.