Jansen: 'Het zou geen zin hebben om Schreuder nu te ontslaan'

door Cristian de Jong 202

Bron Pak Schaal Podcast

Jansen: 'Het zou geen zin hebben om Schreuder nu te ontslaan'

door Cristian de Jong 202

Bron Pak Schaal Podcast

Laatst geüpdatet

Freek Jansen is van mening dat het geen zin zou hebben om Alfred Schreuder nu te ontslaan. Woensdagvond verloor Ajax het derde Champions League-duel op rij. Ook in de Eredivisie loopt de ploeg van Schreuder niet lekker. Jansen geeft in de Pak Schaal Podcast zijn mening over de situatie van Schreuder.

'Het zou geen zin hebben om Schreuder te ontslaan.' vertelt Jansen. 'Als je tegen Go Ahead Eagles gelijkspeelt, dan doe je het als trainer en als ploeg gewoon niet goed. Maar het is geen schande als Ajax niet weet te overwinteren in de Champions League. Daar is de club gewoon in een te grote overgangsfase voor.'

Ook is Jansen van mening dat Ajax sneller tevreden lijkt te zijn. 'De lat is nou eenmaal lager komen te liggen. Dat is ook helemaal niet gek als je je beste spelers afgelopen zomer zag vertrekken. Het verwachtingspatroon bij de supporters is dan misschien wel te hoog.' Jansen ziet ook een duidelijk niveauverschil tussen het Ajax van dit seizoen en het Ajax van vorig seizoen. 'Als je de rechterkant bekijkt met Steven Berghuis en Jorge Sánchez, en je doet je ogen dicht en je denkt terug aan de rechterkant met Noussair Mazraoui en Antony, dan is dat qua kwaliteit zowat het verschil tussen Ajax en De Graafschap.'

Jansen niet overtuigd van Kudus

Ook is Jansen niet overtuigd van Mohammed Kudus in de spits. 'Ik heb niet meer het gevoel dat dat iets is, hoor', begint Jansen over het feit dat Kudus tegenwoordig functioneert als spits. 'Het is natuurlijk heel goed gegaan tegen Rangers en Heerenveen. Hiermee heeft hij eigenlijk een ticket afgedwongen voor een serie wedstrijden.' Verder is Jansen van mening dat de goede vorm van Kudus in de spits ook deels een momentopname is. 'Het kon ook de dobbelsteen zijn geweest', vervolgt Jansen. 'Dan kun je ook weleens twee keer echter elkaar zes gooien. Ik heb het gevoel dat het gewoon heel moeizaam voetbalt.'

Lees meer over:
Plaats reactie

fc Barcelona_ke +19246

ik dacht al dat Ajax hem niet echt snel laten wegwezen. hij krijgt sowieso tijd tot de winterstop of iets langer dan na de winterstop.
Ajax per direct uitgeschakeld van Europese toernooi (4e van CL) kan de sneller ontslagen worden
Ajax tot WK start meer dan 3 keer verliezen (behalve CL) betekent mogelijk zijn baan kosten.

kijk maar naar Keizer tijd!
hij kreeg doorschuiven als trainer, werd al uitgeschakeld in CL kwalificatie en EL kwalificatie. alleen tegen toppers wisten ze wel winnen, maar de middenmoter/de degradatieclubs kosten ze punten. daarna werd hij ook snel ontslagen.

16-10-2022 11:07

Jariking +5445

Krijg je zeker geen tips meer. Elke andere trainer zou het nu beter doen.
V Gaal na het wk voor een half jaar. Laatste titel voor de beste man en dan een buitenlander. Emery, Deschamps, Zidane, Gallardo er zijn er genoeg beschikbaar.

15-10-2022 13:19

tijssenajax +13937

'Het zou geen zin hebben om Schreuder te ontslaan.' vertelt Jansen. 'Als je tegen Go Ahead Eagles gelijkspeelt, dan doe je het als trainer en als ploeg gewoon niet goed.

Die debiel van Jansen begrijpt geloof ik niet dat als de ploeg slecht speelt dit in 99% van de gevallen aan de trainer ligt. De eindverantwoordelijke. Het heeft wel degelijk zin om hem te ontslaan. Had gister al moeten gebeuren. Lees je mee Edje.

14-10-2022 19:51

Psychevore +21186

Wat een waanzinnig verhaal.

Sowieso houdt de media Schreuder wel erg uit de luwte. Zelfs de Telegraaf die praktisch altijd vanaf dag één aan de stoelpoten van de trainer zaagt houdt zich opvallend stil over de eindverantwoordelijke.

Je zou er bijna dingen van gaan denken.

14-10-2022 13:36

Tha +443

Een hond schijt over het algemeen ook niet waar die eet. Of men bijt de hand niet die hem voed. Schreudertje. Snitches get stitches

15-10-2022 13:09

BasseyAdriaan +86

Misschien een gekke gedachte, maar ik zou heel graag Louis v Gaal (na het WK) een jaartje willen zien met in ieder geval Heitinga als assistent.

14-10-2022 12:22

louis60 +11472

Niet reëel. Hij is niet 100% gezond en stopt niet voor niets na WK.

14-10-2022 15:09

Ajax27 +19119

Iedereen ziet het en het is zo gemakkelijk... maar Schreuder maakt het zichzelf zo moeilijk.

Bergwijn - Brobbey - Berghuis
Taylor - Alvarez - Kudus
Wijndal - Bassey - Timber - Rensch

Tadic en Blind... hoeveel ze ook voor de club hebben betekent, het is gewoon tijd om het veld te ruimen met deze selectie. En heel eerlijk zou ik Alvarez in de winterstop na het WK ook verkopen en daar Grillitsch neerzetten. Maar ja, geforceerd met een paar mensen blijven spelen die week in week uit niet leveren en anderen een rare positie geven.

Het is idd een overgangsjaar en in Europa heb je dit jaar wellicht weinig te zoeken. Maar met de selectie die we hebben heb je meer dan genoeg spelers voor de komende jaren en kun je gemakkelijk kampioen worden.

Dit is gewoon puur een trainers ding, en dus moet je 'm wel ontslaan als ie niet in staat is om harde keuzes te maken.

14-10-2022 11:45

Robertini +39177

Kudus in de spits is gewoon raar en werkt niet, hij is te frivool om de bal daar vast te houden, omdat hij een klasbak is, scoort hij nog wel, maar het komt je spel niet ten goede. Zet hem gewoon op 10 en het spel wordt gelijk beter.

Het was even leuk als stopgap, maar is geen permanente oplossing. Als Schreuder dat nog steeds niet begrijpt, moet hij gewoon wegwezen.

14-10-2022 04:13

Spielmacher +10715

Het zou in ieder geval de nare sfeer die rond de club hangt veranderen. Schreuder is gewoon niet the man for the job gebleken. Toen ze dat idee over Marcel Keizer kregen werd die er ook gewoon uitgetrapt (en naar blijkt volkomen terecht, is een totale lichtgewicht gebleken, overal anders ook snel ontslagen), dus nu moeten ze er ook niet over twijfelen om hard in te grijpen, anders rot het alleen maar verder.

14-10-2022 01:25

Joodhannus73 +3579

Nu ontslaan! Zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Slot halen in de winterstop. Gewoon een driedubbel salaris bieden en die kakkies 10 miljoen geven. Dat betaalt zich later in een veelvoud uit. Dit is een doodlopende weg die je tientallen miljoenen gaat kosten en geen resultaten gaat opleveren...

14-10-2022 01:17

gusanito +5442

Onzin. Schreuder kan nog enorm veel schade aanrichten als je hem nu laat zitten.

14-10-2022 00:14

Gewoon Gijs +18377

Deze mening van Freek in ruil voor wat info heeft nu geen zin meer

13-10-2022 23:53

vanreenen +10241

Bergwijn tot de 3 uitblinkers? Hebben er nog meer mensen met oogkleppen op zitten luisteren, niet gekeken dus, naar de wedstrijd in Napels? Er blonk niemand uit en de enige manier waarop Bergwijn opviel, was zijn zwakke prestatie voor een speler van 30M euro. Wat een blamage.

13-10-2022 21:28

Professor +11134

Volgens mij zou het ontslag wel degelijk nut hebben. Dan komt er (hopelijk) een trainer die wel des Ajax speelt en wel de goede opstellingen maakt. En die ook geen vriendjes heeft die hoe slecht ze ook zijn ze altijd blijft opstellen. Dit verkomt boze gezichten en een tekort aan spelvreugde. En de juiste taktiek bepaald. En jonkies als Conceicao, Lucca en Brobbey vaker gaat opstellen.

13-10-2022 20:52

vanreenen +10241

En zo is het.

13-10-2022 21:29

leeke +10398

Ik denk helaas,dat ontslag ook miss geen zin heeft.Waar vind je een trainer die bv een Blind op de bank zet......ik ben van mening dat het probleem dieper zit bij Ajax,en dat Tadic en Blind meer te zeggen hebben dan wij denken

14-10-2022 06:19

mokum007 +6522

Ik snap Schreuder ook niet, hij wilt diepte in zijn spel hebben en als je goede trainer bent dan kan toch zien dat kudus geen diepte in zijn spel hebt,

13-10-2022 20:44

TeringHenkie +28324

Dat heeft hij juist wel..als middenvelder.

14-10-2022 00:19

Robertini +39177

Maar niet als spits, is juist een speler die er moet komen, niet die er al moet zijn.

14-10-2022 04:17

mokum007 +6522

Maar niet als spits, hebt je gezien hoeveel ruimte waar hij kan in duiken tegen napoli, en dat heeft Brobbey wel

14-10-2022 11:13

rsvh88 +5469

Geen 1 maar dan ook geen 1 journalist heeft het over Schreuder ontslaan. Hij heeft ze allemaal in zijn broekzak he. Ik hoop dat deze slang snel verdwijnt bij Ajax.

13-10-2022 20:35

grapje +2335

Hahahaha Alfred heeft Freek van vi helemaal ingepakt met zijn praatjes over tactiek. Tipte hij ook gelijk aan dat Schreuder veel beter over voetbal kan praten dan ten Hag, dus tuurlijk gaat hij niet kritisch zijn zo kan hij lekker blijven lullen man man man.

13-10-2022 20:22

Het_Olympisch_Stadion +5628

Dat heeft zeker wel zin. Als je niet het vertrouwen hebt dat hij het op de lange termijn goed gaat doen, moet hij weg. Ik vind hem persoonlijk de uitstraling van een pak melk hebben en ik kan me niet voorstellen dat hij de spelers tot op het bot weet te motiveren, dus mijn mening is duidelijk.

13-10-2022 20:10

Masz +3731

Liverpool, AZ, Napoli, Go ahead en nogmaals Napoli. Ik mis Nous, Lisandro en Anony.
Dit betekent niet dat Schreuder zijn spelers niet neer moet zetten op de plekken dat ze het meest renderen, dat moet hij wel.
Van mij krijgt hij nog de tijd tot het wk, heeft hij het dan steeds niet in ordd dan is het tijd dat ik ook een witte zanddoek ga kopen.
Maar pas dan Ajax is geen paniekvoetbal.

13-10-2022 19:59

RadheAjax2021 +17874

Zit Freek soms met z’n hoofd in de reet van Schreuder? Wat hebben die journalisten de hele dag gedaan vandaag? Alfred beschermen dat is wat ze doen.

13-10-2022 19:54

MankeNeliss +9814

Je komt heel goed weg in Sittard, daarna kom je goed weg tegen GAE en mazzel tegen FCVolendam. Waar gaat het over? Dat is maatje pink voetbal. Hij ziet het gewoon niet. Je kan verliezen, maar het andere uiterste 10 goals om je oren.

13-10-2022 19:49

wijzijndebeste123 +163603

prima avatar!

13-10-2022 21:41

Ajaxhartt +10710

Als de komende wedstrijd (thuis tegen Excelsior) weer puntverlies oplevert, dat weet ik zeker dat er een dynamiek ontstaat waarin Schreuder niet te handhaven is.

13-10-2022 19:40

Silentskill +2860

Hoe bizar. Zelden zo’n slechte reeks neergezet en alle media houden de hand boven het hoofd van Schreuder.
Bij ETH was dit echt anders gegaan

13-10-2022 19:29

Eurysaces +29520

Media heeft weer een ingang..

13-10-2022 20:21

Josey Wales +11666

Er zijn geruchten dat onze vriend Schreuder, geld heeft verdiend aan de transfer van Bassey.
Dat zou het wel ff lekker kunnen bespoedigen.

13-10-2022 19:24

wijzijndebeste123 +163603

kale en kokkie podcast van vandaag. rond minuut 13 geloof ik

13-10-2022 19:38

Josey Wales +11666

Ja die ,en die zeiden dat het van iemand kwam die doorgaans geen onzin verteld.

13-10-2022 19:39

Spielmacher +10715

Da´s inderdaad een ijzersterk verhaal.

14-10-2022 01:31

VoorAltijdNummer14 +25344

Wat een kul argumenten!

De pers doet gezellig mee met de schuld buiten Schreuder en zijn 'onderdanig aan vedettes' beleid. Bassey, Kudus, Bergwijn en andere jonge- en/of nieuwelingen aanwijzen als zondebokken, maar Deef Klaassen krijgt een ruime voldoende voor 1 goed balcontact in 90 minuten. De kopbal wel te verstaan!

Ik hoop dat er vanavond, na een lang overleg over een afkoopsom, een vacature uit kan bij Ajax. Voor een tamelijk belangrijke positie.

13-10-2022 19:10

ralph_van_herp +26

Die coach van az ophalen, doet het al jaren erg goed met leuk voetbal

13-10-2022 19:25

Ajaxhartt +10710

Is daarnaast de zoon van Sue, van het zangduo Spooky & Sue.
Wat wil je nog meer?

13-10-2022 19:35

slumpf +4563

Da's een pluspunt!

13-10-2022 20:32

Ajaxisart +18768

Waarom zou het belachelijk zijn om Schreuder te ontslaan? Er zit totaal geen samenhang in dit elftal, de organisatie klopt van geen kant, het tactisch concept past niet, de opstelling is vaak verkeerd, spelers worden niet in hun kracht gebruikt, sommige spelers staan altijd onterecht in de basis, het wisselbeleid is om te janken, de resultaten zijn slecht en er zit totaal geen verbetering in. Tel daar het eigengereide en eigenwijze karakter van de trainer bij op en je hebt een onwerkbare combinatie tussen spelersgroep en trainer. Even wat voorbeelden? Het geschuif met Tadic, Bassey is geen linksback, Kudus is geen spits, te weinig creativiteit op het middenveld, Baas als linksback, Brobbey deed het prima in de spits, Blind….kan echt niet meer, het geklaag van Klaassen enz.

13-10-2022 19:05

ZaadDeMos +1239

Deze journalistieke clochard, Freek 'Open Deur' Jansen, raaskalt als vanouds.

13-10-2022 19:04

DiAngelo +2408

Ben het wel met deze Jansen eens. Schreuder is niet de Toptrainer voor dit zwalkend Ajax, maar zou ook geen trainer weten die hier nu wel klaar voor is. Uiteindelijk zal Schreuder de poppetjes op de juiste plek krijgen. Zo is Kudus geen spits, maar n middenvelder en kunnen zowel Bassey, Blind en Rensch niet verdedigen. Ook doen Bergwijn, Berghuis, Tadic en Kudus te weinig om de opbouw echt te verstoren etc......Het grootste probleem is t verlies van kwaliteit. We hebben een zak geld geprefereerd boven kwaliteit op t veld en dat is wat ons echt de das om doet.....slecht beleid. De aankopen zijn niet zo slecht, t levert echter niet voldoende op, uiteindelijk zal je jeugd moeten inpassen en vooral minder moeten verkopen....je hebt je zelf de das om gedaan als Ajax 🤑. Dat kost tijd en behoorlijk wat tijd. Er moeten ex spelers terug komen om de boel de goede richting in te helpen. Nu is het een bedrijf gebleken ipv een voetbalclub, daar koop je uiteindelijk helemaal niks voor...

13-10-2022 18:45

vandenhaas4 +15078

Ik voel me bijna genoodzaakt Schreuder hier te gaan verdedigen als ik hieronder de reacties doorlees. Zelf ben ik nooit een voorstander van zijn aanstelling geweest, maar hem nu ontslaan zou inderdaad belachelijk zijn.

De belangrijkste reden dat het nu slecht gaat is dat het spelersmateriaal gewoon veel minder is. En deze spelers zijn ook nog eens allemaal nieuw. Gekocht tot op de laatste dag van de transferperiode. Wat mij betreft zijn Van der Sar en de RvC degenen die hiervoor verantwoordelijk zijn.

Nu Schreuder ontslaan levert alleen nog meer onrust op. En wie zou een nieuwe trainer moeten aanstellen? Van der Sar? H

13-10-2022 18:44

DankzijCruijff +48711

Zoals iedereen al terecht opmerkt is Freek de koning van de open deuren, iemand die louter met alle winden meewaait en de man die het achteraf allemaal zo goed weet. Echt een draak van een journalist. Compleet nutteloze gozer in dit medialandschap.

Eigenlijk voeg ik hiermee vrij weinig toe aan de 150+ comments hieronder, maar soms is het nu eenmaal leuk om met de wind mee te waaien. En waar kan ik dat beter doen dan onder een topic van Freekie.

13-10-2022 18:44

EdwinvanderSar +4370

Freek ‘Open Deur’ Jansen papegaait weer braaf na wat hij bij de collega’s heeft opgevangen en houdt een falende trainer (de enige in de voetballerij die naar hem nog wel eens iets lekt) opzichtig de hand boven het hoofd.

Aan het begin van het seizoen heb ik Freek niet gehoord over een lat die lager ligt. De Lekkende Kraan heeft nota bene een injectie van 100 miljoen in zijn spelersgroep gekregen en aankopen zoals Grillitsch (die hij kent uit Duitsland) en Ocampos (die hij kent uit Spanje) mogen doen.

Maar nee hoor; we moeten met zijn allen accepteren dat Ajax weer een figurant is in Europa en dat heeft niks te maken met de trainer, zo wil Freek ‘Open Deur’ Jansen ons doen geloven. De lat bij VI voor journalistiek ligt tegenwoordig ook laag Freek!

13-10-2022 18:33

franco +2140

veel middelmaat
ingekocht

je moet spelers halen die er staan. dan jeugd-

13-10-2022 18:32

NeeI +107700

(@Ozy) Gallardo is officieel vrij. Bosz is officieel vrij.

Wanneer onderneemt Ajax actie???

13-10-2022 18:32

De-King +20375

Niet we gaan nog lekker even door onze vriendelijke vriend Alfred. Lekker aanmodderen lekker toch.

13-10-2022 18:35

franco +2140

alfred jadokus j. RUKKIE

13-10-2022 18:39

Redrum +96076

Hopelijk zijn ze daar al mee bezig, maar zal wel niet.

13-10-2022 18:39

Picasso +6614

Plaatste het net ook ja. Wel heel toevallig dat Gallardo dat net op dit moment naar buiten brengt. Zal wel wishful thinking zijn, maar toch

13-10-2022 18:46

Tommyshelby +128759

Toen ik dit om 16.00 zag, gelijk geplaatst haha. Waanzinnige trainer voor ons.

13-10-2022 18:50

wimdep +1298

De Steek terug op goal!

13-10-2022 18:29

BasseyAdriaan33 +13626

Freek Jansen is ook rijp voor het Pieter baan centrum…..

13-10-2022 18:28

wimdep +1298

Perr Schuurs is beter dan Bassey!

13-10-2022 18:27

Ajacied1995 +10789

Haha neeman

13-10-2022 18:33

Web +178830

Ik heb vaak gezegd hier
Ik help jullie nog wel herinneren aan Ten Hag
Omdat met vond dat ik doorsloeg bij hem
Maar zo erg had ik het nu is, had ik mij ook niet voor kunnen stellen
Schreuder is de slechtste trainer uit de geschiedenis van Ajax. Hij overstijgt Wouters en Blind

13-10-2022 18:17

MidMid +5684

Schreuder heeft geluk dat de wedstrijden zich in rap tempo opvolgen. Je bent continu aan het voorbereiden. Daarom durft de directie het niet aan. Maar ik ben er heilig van overtuigd dat ze inmiddels echt wel gezien hebben dat Schreurder geen Ajax-trainer is. Dus verwacht ik dat het wk het moment is dat ze hem de laan uitsturen. Tegen die tijd is er misschien ook wel meer keuze voor zijn opvolging en heb je in ieder geval wat meer tijd om alles rond te breien.

13-10-2022 18:09

Web +178830

En de directie kijkt in de spiegel
Die zijn ook verantwoordelijk voor zijn keuze
Ze moeten daar nu over een stappen
Ajax staat voor op nu

13-10-2022 18:12

MidMid +5684

Ik ga er van uit dat de Champions League voorbij is dit jaar. Maar in de competitie doen ze nog gewoon mee. Schreuder zal daar komende weken alle punten moeten pakken, anders kan het zijn dat hij direct wordt weggestuurd. Maar wie er dan voor in de plaats moet komen zo snel? Heitinga? De Boer? Veel opties heb je niet direct.

13-10-2022 18:26

Steffenhagen +37822

Eens , maar er moet wel een kanjer van een TD komen met bevoegdheden . De RVC zit al te lang te klooien

13-10-2022 18:31

Web +178830

Dat bet verwachtings patroon te hoog bij ons als als supporters heeft hij wel degelijk een punt
Daar moeten wij ook eerlijk is zijn

Maar dat heeft niets met de beslissingen te maken van Schreuder
Die maakt er echt een potje van, als je hem hoort praten dan denk je heb ik een andere wedstrijd gezien

Ik ben er 100 procent van overtuigd dat hij weg is binnenkort. Maar wanneer? Laat Ajax het niet te lang aan modderen? Zodat het je misschien wel het kampioenschap kost?

13-10-2022 18:08

AFCAWormerveer +4447

Ze zullen wachten tot de competitie stopt vanwege het WK vermoed ik.

13-10-2022 18:35

Aurelius1 +19722

Freek Jansen lijkt me een man met allerlei 'belangetjes'. Ik heb 'm nooit serieus genomen omdat ik altijd het gevoel heb dat ie diverse lijntjes heeft lopen bij mensen in de voetballerij, en dus niet objectief is.

13-10-2022 17:55

Dolberg25 +8858

Is ook goed bevriend met Huntelaar

13-10-2022 18:13

EdwinvanderSar +4370

Erger nog; hij koppelt die belangetjes aan pure journalistieke onkunde. Elke dag kruipt Freek ‘Open Deur’ Jansen mensen bij Ajax in de kont, om 2x per jaar een nietszeggend interview met de trainer te mogen doen. Hij kopt in zijn stukjes louter open deuren in en heeft nooit een scoop. Verder recyclet hij alleen nieuws van collega’s die wél iets doen wat op journalistiek lijkt. De lezer heeft dus helemaal niets aan zijn belangetjes en zit opgescheept met middelmaat.

13-10-2022 18:43

HarryHarHar +3018

Sinds dat Bogarde van Schreuder weg moest is het verdedigend bij Ajax van lieverlee nog minder geworden dan niks, de laatste 5 wedstrijden 15 doelpunten tegen en dat dankzij Alfred Jodokus Kwak, het is niet anders, Alfred jij bent de zwakste schakel.. je bent gewogen en te ligt bevonden. haal a.u.b. Bogarde terug en haal dan gelijk ook een echte trainer, Jodokus is/was een assistent, trek een ezel een pak aan en het blijft een ezel eigenwijs is ook wijs.. zo kennen we er nog wel een paar die op dhr. Kwak kunnen slaan ja ont.. ontslaan!!!!!!!!!!!!!! dat zou de beste moeten zijn!..

13-10-2022 17:51

MidMid +5684

Bogarde terughalen zou voor deze selectie uitstekend zijn. Een beetje discipline en hardheid kunnen ze wel gebruiken. Alleen dacht ik dat Ajax Bogarde niet meer wilde hebben omdat hij ook wat ongewenste handelingen tov vrouwen had gepleegd. Of is dat ontkracht?

13-10-2022 18:11

ajaxwestland09 +28948

Selectie is het probleem niet allemaal internationals freek jansen ligt aan Alfredo eigenwijs Schreuder!!!! Leuke assistent trainer is geen hoofdcoach

13-10-2022 17:43

Catenaccio +2752

Zeker wel

13-10-2022 17:43

ElFlaco +3649

Wanneer dan wel als niet nu???

13-10-2022 17:42

ajaxwestland09 +28948

Freek jansen die neem ik niet echt serieus

13-10-2022 17:42

Oeroeboeroe +18355

KanJansen niet gelijk met Schreuder eruit gegooid worden?

13-10-2022 17:42

AINIESTA +44615

Het is geen schande om niet te overwinteren nee, wel de manier waarop dit gebeurd. Hotseknotspaniekvoetbal.

13-10-2022 17:37

@j@x-@d@m +434

OH OH OH of HO HO HO Jansen weet het weer beter, Schreuder behouden is het slechtste wat AJAX kan doen, eruit met die man voor WK begint, heb je tijd genoeg om een nieuwe trainer te vinden.

13-10-2022 17:34

thepower1990 +35726

Precies wat ik al dacht, Schreuder gaat alle tijd en ruimte voor zijn vernietigende werk krijgen. Europees overwinteren ( Mag ook in de Europa League) en meedoen voor het kampioenschap, dat is kennelijk de doelstelling die hij meegekregen heeft. Klinkt me een beetje als Feyenoord in de oren.

13-10-2022 17:18

trodat4030 +96584

Ik heb er wel zin in.

13-10-2022 17:18

jerryisthename +31757

Oh ok...als jij het zegt, Freek...dan ontslaan we hem maar niet idd. Bedankt voor je voetbal-inzicht! 👍🏼

13-10-2022 17:17
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.