Sterk O19 pakt de winst na doelpuntenfestijn

door Finn Dekker 68

Sterk O19 pakt de winst na doelpuntenfestijn

door Finn Dekker 68

Laatst geüpdatet

De O19 van Ajax heeft woensdag het goede voorbeeld gegeven aan de hoofdmacht. In de Youth League versloeg het team van John Heitinga de leeftijdsgenoten van Valencia. Op het jeugdcomplex in Spanje werd het een waar doelpuntenfestijn, waar de Amsterdammers aan het langste eind trokken. Er vielen uiteindelijk acht goals.

De openingsgoal kwam op naam van Youri Regeer, die in eerste instantie faalde voor het goal, maar vervolgens alsnog scoorde met een prachtige omhaal. De kansen stapelden zich vervolgens in een rap tempo op. Nordin Musampa was uiteindelijk de volgende die succesvol was. Een fraaie aanval rondom de zestien eindigde bij de verdediger, die de bal makkelijk kon intikken.

Valencia had weinig te zeggen in het eerste bedrijf. Toch kwam het weer terug in de wedstrijd. Pablo Gozalbez was het eindstation van een counter van de Spanjaarden. Ajax was vervolgens even verward, aangezien de goal vrij onnodig was. Maar gelukkig herpakten de talenten zich snel. Opnieuw was het Regeer die zijn ploeg bij de hand nam. Na een ragfijne voorzet van Kenneth Taylor kon de middenvelder afdrukken met het hoofd. Daarna volgden nog wat kansjes voor beide ploegen, maar tot nog een doelpunt kwam het niet.

In de tweede helft lieten de goals vervolgens wederom niet lang op zich wachten. Na een minuut of vijf werd de marge alweer groter. Guillem Molina was de ongelukkige met een eigen doelpunt, na goed werk van Taylor en Regeer. Maar Regeer wilde zijn hattrick voltooien en deed dit dan ook. De rechtspoot werd weggestuurd, passeerde de doelman en rondde keurig af in een leeg doel.

Wedstrijd gespeeld zou je zeggen. Maar toch werd het nog even spannend. Eerst werd de marge weer drie na een goal van Jorge Ruiz, enkele minuten later werd er ook nog eens een penalty verzilverd. Via Jordi Escobar, die na zijn gemiste penalty in de rebound alsnog het net liet bollen. Na de derde van Valencia was Ajax het helemaal kwijt. Echter, van een enorme kansenregen van de Spanjaarden was ook geen sprake en dus bleef het bij 3-5.

Door de overwinning van de Amsterdammers staat men aan kop in de Youth League. Ajax heeft met zes uit twee een perfecte score. Lille won woensdagmiddag van Chelsea, waardoor de Londenaren net als Valencia op één punt staan. De Fransen staan op de tweede plek met drie punten. De volgende tegenstander is Chelsea, dat eind oktober op bezoek komt in Amsterdam.

Opstelling Valencia O19:

Blázquez; Menargues, Guillamón, Molina, Ruiz; Lein, Musah, Pascu; NDombasi, Escobar, Gozálbez.

Wissels Valencia O19:

Pérez, Contell, Val, Estacio, Giner, Alemañ, González.

Opstelling Ajax O19:

Reiziger; Van Gelderen, Rensch, Musampa, Salah-Eddine; Llansana (Van der Sloot 83'), Timber, Taylor; Regeer (Tasci 73'), Hansen, Ünüvar (De Waal 90').

Wissels Ajax O19:

Raatsie, Pinas, Tasci, De Waal, Dostanic, Frei.

Doelpunten:

0-1 Youri Regeer (16')
0-2 Nordin Musampa (23')
1-2 Pablo Gozálbez (27')
1-3 Youri Regeer (40')
1-4 Guillem Molina e.d. (51')
1-5 Youri Regeer (59')
2-5 Jorge Ruiz (68')
3-5 Jordi Escobar (70')

 

Lees meer over:
Plaats reactie

Vertonghen +15

Helaas gemist..
Jammer dat live uitzendingen bij Ajax worden gewist.
Had het graag nog even teruggekeken.
Nu het eerste!

02-10-2019 18:20

NouriVandeBeek +7

Je moet via Ajax twitter naar de link gaan. Dan lukt het.

02-10-2019 19:41

Red Devil +3604

Lekker potje net en nu maar hopen dat Ajax 1 ook met een goed resultaat terug naar Mokum gaat.

02-10-2019 16:48

A'dam Oud-West +0

Zeer attractief elftal van Ajax o19 om naar te kijken. Soms geniaal en soms kinderlijk slordig, maar dat hoort er allemaal bij. Ik zie van deze uitzonderlijke generatie wel 2 hooguit 3 jongens Ajax 1 halen, met wat fortuin en eindeloos doorzettingsvermogen. En van 3 of 4 anderen kun je nu al zien dat over een paar jaar terecht kunnen bij een leuke Eredivisieclub. Ze worden alleen wel flink gehyped door mijn mede-Ajacieden, want als ik sommigen moet geloven staat hier half Ajax 1 van 2025 te spelen. Die zijn waarschijnlijk even uit het oog verloren in hoeverre de lat bij Ajax 1 is komen te liggen en wat er op dat niveau gevraagd wordt. Jammer, want het zijn toptalenten, maar hebben wel te kampen met een onrealistisch verwachtingspatroon.

02-10-2019 15:57

Web +178830

2 of 3 dat is best veel, wat had jij verwacht?

02-10-2019 16:25

A'dam Oud-West +0

Vind ik ook, maar sommigen hier slaan door, dat is wat ik zeg.

02-10-2019 16:25

DonQ +6024

Gozer, je hebt exact dezelfde reactie geplaatst in de rust. Beetje onnodig vind je niet? Als er 3 spelers uitgroeien tot sterkhouders is dat trouwens al fantastisch dus ik snap de negatieve toon niet zo.
Zelf verwacht ik dat er nog meer doorbreken. Ik vind dit echt een uitzonderlijke lichting die niet voor niets de kern vormde van het oranje u17 dat twee keer een EK won.

02-10-2019 16:28

oudzuid2 +7294

en ook nog es op voetbalzone :)

02-10-2019 16:37

A'dam Oud-West +0

'Es'... Niet serieus te nemen jij.

02-10-2019 17:08

DUDE92 +3021

Iemand verbeteren is prima, maar zo een oordeel over iemand vellen over een spelfout is wel heel jammerlijk...

02-10-2019 19:46

wolterx +6310

Lille gewonnen dus, Ajax staat er goed voor in de groep.

02-10-2019 15:54

appeltje +116

Pff wat een slordigheden nu

02-10-2019 15:50

wolterx +6310

Is dat geen geel, scheids?

02-10-2019 15:47

Hollister +12626

pffff. wel weer echt typisch Ajax,... hoe geef je in een paar minuten weer een tegenstander hoop.. gewoon even 2 persoonlijke fouten maken... gebeurd bij Jong en Ajax 1 ook regelmatig.. zoo verdomd jammer omdat dit meteen een ander beeld geeft van de krachtsverhoudingen.. zo zonde dit.. of ze nu wel of niet de wedstrijd over de streep trekken.. dit mentale aspect blijft een zwakte van de opleiding... mag iedereen een andere mening over hebben maar ik stel dat a;l jaren vast.. wedstrijd gewoon uitspelen en geen onnodige risico's nemen hoort blijkbaar niet bij de Ajax stijl..

02-10-2019 15:33

Robindebruyn +0

Kijk jij wel eens jeugdvoetbal? Je ziet nu namelijk dé karakteristiek daarvan. Dit gebeurt bij andere clubs, van prof tot amateur, net zo vaak.

02-10-2019 15:36

Cello +52979 moderator

Jammerlijke reaktie. Fouten maken hoort nu eenmaal bij voetbal. Overal en altijd worden fouten gemaakt. In iedere wedstrijd op welk niveau dan ook.
En die 2 fouten waarop jij doelt geven helemaal geen ander beeld van de krachtverhouding, maar misschien juist een precies beeld van de krachtverhouding.

O19 is nog steeds opleiding hè?. Deze wedstrijd is wel in de YL en niet tegen een willekeurige tegenstander in de landelijke competitie. Het getuigt juist van karakter, toen ze het moeilijk kregen en hadden vanmiddag tegen Valencia, dat ze niet compleet instortten en JUIST de wedstrijd over de streep trokken. Dit zijn leer-momenten. Hier kan een trainer en zijn staf wat mee, want aan de hand van de beelden kunnen ze nog makkelijker de goede èn slechte punten van de wedstrijd aanhalen en bespreken met de spelers.

02-10-2019 16:09

Babangida83 +23947

Fouten maken hoort bij het voetbal. Fouten oplossen ook. Anders verlies je namelijk de volgende wedstrijd.

03-10-2019 10:30

TheUnexpected +43

Pfoe zuur voor Reiziger.

02-10-2019 15:29

EuforischeRealist +15612

Worden nu wel erg makkelijk 2 goals weggegeven zeg.

02-10-2019 15:29

ajaxxcied4life +2

Regeer staat geloof ik niet echt te boek als een van de grootste talenten toch?

02-10-2019 15:27

koenos1 +7960

Komt omdat Unuvar geroemd wordt. Regeer is een grote

02-10-2019 15:28

Robindebruyn +0

Jongste speler van deze ploeg, jonger dan Unuvar. Dat zegt genoeg, toch?

02-10-2019 15:28

DUDE92 +3021

Niet echt, want ik vind hem persoonlijk inderdaad niet één van de grotere talenten. Hij is niet iemand die ik sowieso Ajax 1 zie halen, waar dat voor anderen wel geldt. Samen met Llansana, Van Gelderen, Timber, Musampa, en Reiziger een vraagteken(tje). Allemaal zeer talentvol, maar niet de grootste talenten. Tenminste, zo zie ik het.

02-10-2019 15:31

Robindebruyn +0

Verschillen we van mening. Ik denk dat het feit dat je zo jong al met een hoger niveau mee kunt, erg bepalend is in het feit hoe goed je bent. De 'echte' talenten doen dat namelijk ook altijd. In het het geval van Unuvar wordt het zelfs als extra argument gegeven waarom hij zo goed is. Dan mogen of moeten we dat bij Regeer ook doen!

02-10-2019 15:34

Babangida83 +23947

Denk zelfs dat je de twee latere tegengoals (gedeeltelijk) kunt wijtten aan t feit dat Regeer niet lekker mee kan voetballen op t middenveld. Je mist daardoor een belangrijke schakel in t behouden van de bal tussen aanval en verdediging.

Desalniettemin is Regeer nog maar 16. Dus ook lastig te beoordelen hoe goed hij gaat worden, denk ik. Maar iets meer focus op aanname en passing zou hem goed doen. Dan kan hij niveau Vd Beek worden.

02-10-2019 16:02

wolterx +6310

Niveau van de Beek lijkt me iets te hoog gegrepen, maar kan echt wel Ekkelenkamp achterna gaan richting Ajax 1. Niet mijn ideale speler maar alsnog een speler die Ajax 1 heeft gehaald en eigenlijk altijd wel zijn minuten en goala maakte in zijn elftallen, dat is voor Regeer zeker niet onmogelijk.

02-10-2019 16:21

Web +178830

Weet je wat zijn inbreng was vandaag drie goals
Weet je waar het omdraait in het voetbal?
Goals maken
Totaal door geslagen op AS
Een team bestaat uit een mix, diepgang heb je gewoon nodig

02-10-2019 16:31

Babangida83 +23947

Die laatste twee goals van Regeer komen uit de counter. Puur omdat je de bal niet in de ploeg kunt houden. Je kunt dan zijn loopvermogen als plus aanstippen. Daarbij ontgaat t je dat we totaal de controle over de wedstrijd kwijt zijn. Tegen Valencia gaat dat nog. Speel je tegen een betere tegenstander of tegen een counterploeg, dan zie je dat we niks aan een loper op het middenveld hebben. Dat is niet des-Ajax. Ik bestrijd hier het type speler. Niet Regeer als persoon. Die jongen komt er wel. Maar hij moet voetballend echt nog stappen gaan maken. Overigens ook een hele intelligente speler. Vd Beek is ook geen loper, maar heeft wel die diepte, die nodig is om gaten in te lopen. Dat kon Van Basten ook. Je hoeft daar geen loper voor te zijn. Dan ben je namelijk te beperkt voor Ajax. Dat jij dat niet ziet als jarenlange fan, verbaast mij enigszins.

03-10-2019 10:34

Web +178830

Klaassen dat was de man waar Johan erg gecharmeerd van was, net als Wouters en Neeskens. De eerste die hij in zijn team zet.
Het is maar dat je het even weet

02-10-2019 16:29

diamanti +3194

Misschien heb ik het gemist. Maar Cruijff gecharmeerd van Klaassen?

03-10-2019 01:05

Knalpot +3625

Slechte zaak is om zo bekrompen tegen voetbal aan te kijken. Regeer is gewoon ongelofelijk belangrijk in dit elftal, werd tegen PSV node gemist. Hij is enorm belangrijk bij het druk zetten, altijd in beweging waardoor er weer ruimtes ontstaan waardoor anderen kunnen excelleren. Kan scoren en heeft ook het overzicht om anderen te laten scoren. Kortom gewoon 'de longen' van het elftal.

02-10-2019 16:34

Web +178830

Helemaal mee eens
geDaante wil met een zaalvoetbal team spelen
Is totaal de werkelijkheid kwijt, en er liften er heel veel op mee hier. Je kan in een team niet zonder diepgang.
Romantische gedachten, totaal de werkelijkheid op voetbal kwijt

02-10-2019 16:39

Ajax#1900 +1

Klopt. Diepgang is nou eenmaal heel belangrijk geworden in het huidige voetbal. Je moet altijd mee gaan in die veranderingen, met behoud van de grondgedachte van je eigen filosofie. Anders red je het gewoon niet. Ten Hag weet die balans goed te vinden.

02-10-2019 17:17

AjaxHoorn +32989

GeDaante serieus, ik volg je posts al sinds het begin van Ajax Netwerk. Meestal veel inhoud een kritische ondertoon wat ook helemaal prima is. Ik zie je hier nu al een hele tijd posten en ga nu eens op je reageren. Waar is de oude geDaante gebleven, ik vind dat je door slaat.

02-10-2019 17:08

FlyingDutchMan +17316

Sinds Jonk weg is ;)

03-10-2019 00:52

Ajax27 +19221

Uhm nee, dat zegt helemaal geen klote. Jongste van de ploeg? Lekker interessant of je nu 16, 17 of net 18 bent. Als ie zo jong al rijp zou zijn voor Ajax1, waar hij tegenover 26-30 jarige makkelijk overeind blijft, dan zegt dat heel veel. In de jeugd zegt dat nog weinig.

02-10-2019 16:01

DonQ +6024

Ai, ik moet zeggen dat Rensch er al een paar keer niet goed uitziet in de tweede helft. Dit is nu de derde keer dat hij aan die kant wordt uitgespeeld en komt hij er niet mee weg.

02-10-2019 15:26

RJB1979 +25866

Heren avondploeg, kijken jullie mee?

02-10-2019 15:24

wolterx +6310

Lekkere goal weer, denk dat het eigen goal gaat worden maar doet hij knap. Van mij mag hij hem op zijn naam krijgen, hattrickje Regeer dan.

02-10-2019 15:16

wolterx +6310

Ünüvar heeft hem nog niet helemaal, goed balletje en Ünüvar prikt hem naast. Staat alsnog aan basis van 2 doelpunten maar loopt nog net niet perfect bij hem.

02-10-2019 15:15

TheUnexpected +43

Scheids loopt er netjes bij op zn sport schoentjes. Beetje Gözöbuyük....

02-10-2019 15:13

SpursAjax +6710

Slechtste man op het veld sowieso die scheids wat een vervelende vent zeg...

02-10-2019 15:12

Pure +1

Hey ik zie dat Tasci op de bank zit... werd hij niet gezocht?

02-10-2019 15:11

jaripettersson +9522

Mijn advocaat raadde mij af het te melden.

02-10-2019 15:14

eriksen23 +315

wat zijn we weer grappig...

02-10-2019 15:20

Pure +1

Sorry hoor, gepikeerde lange teen!

02-10-2019 15:32

jaripettersson +9522

Llansana, coach ajax 1 seizoen 2045/2046. Of kijk ik nou te ver vooruit?

02-10-2019 15:11

A'dam Oud-West +0

Wel een leuk elftal om naar te kijken, maar ik zie niet veel jongens het eerste halen. Misschien Unuvar, Hansen en Taylor, maar de rest zie ik niet zo snel gebeuren. Daarvoor is de stap vanuit de jeugd naar het niveau van Ajax 1 simpelweg te groot.

02-10-2019 15:10

Robindebruyn +0

Daarom is Jong Ajax er tussen gebouwd. Stap voor stap... ze hoeven niet direct naar het eerste.

02-10-2019 15:13

A'dam Oud-West +0

Ook dan zie ik het niet gebeuren. Ze kunnen er heel misschien komen als ze ergens op huurbasis snel aan de bak komen, maar anders zie ik het niet gebeuren.

02-10-2019 15:14

wolterx +6310

Je noemt er 3 en zegt dan 'niet veel'. 3 uit één team is heel veel.

02-10-2019 15:13

A'dam Oud-West +0

Acht o meer jongens die het niet halen, is ook veel.

02-10-2019 15:15

wolterx +6310

Minimaal 10 van deze ploeg gaan profvoetballer worden, dat is normaal heel extreem. Als elke ploeg er 3 of meer af zou leveren zou je elke 4 jaar een volledig nieuwe ploeg hebben met enkel eigen jeugd. Dat is niet reëel.

02-10-2019 15:18

Robindebruyn +0

Haha, verdiep je eerst even in statistieken en geef dan je 'mening'. Je hebt duidelijk geen flauw benul van het aantal spelers dat per leeftijdscategorie doorbreekt of überhaupt prof wordt. Ik sluit me aan bij de woorden van Wolterx.

02-10-2019 15:21

A'dam Oud-West +0

Ik verdiep mij er meer in dan gemiddeld. Ik lees hier al van 6 spelers in deze chat dat ze 'zeker weten' het eerste gaan halen. Ik ben tenminste realistisch en zie dat dit een hele sterke generatie is.

02-10-2019 15:25

A'dam Oud-West +0

'Moeiteloos'.. Wacht eerst maar even af, want hij is er nog lang niet.

02-10-2019 15:17

eriksen23 +315

Besef wel dat je het nog over jongens van 16-17 hebt, die nu al gewoon op o19 niveau tegenstanders bij vlagen scheel tikken. Daarnaast onderschat je onder anderen ook Devyne Rensch, die gaat het (mits niet geblesseerd oid.) op voetbalkwaliteiten ook halen.

02-10-2019 15:22

A'dam Oud-West +0

Ja, maar realiseren jullie je wel hoe hoog het niveau van Ajax 1 is? Volgens mij niet.

02-10-2019 15:33

wolterx +6310

En hoe komt dat niveau zo hoog? Afgelopen seizoen niet in laatste plek door goede jeugd (zowel gescout als uit opleiding) persoonlijk ben ik van mening dat hier meer talent zit als de '97 groep laatste seizoen had met Vd Beek, Cerny, Nouri, Dolberg, Mazraoui die uiteindelijk in het eerste hebben gespeeld. Met aangetrokken tieners als Neres en Frenkie erbij ging dat niveau omhoog. Je hebt hier een solide basis, versterk je het goed ga je een mooi team krijgen.

02-10-2019 15:41

eriksen23 +315

tuurlijk wel. echter ga je mij niet wijsmaken dat een siem de jong, labyad of bandé (ondanks dat we van laatstgenoemde niets hebben kunnen zien tot dusver) wel op desgewenst niveau zijn. laat staan ekkelenkamp of de wit die nu weg is. dan kan ik wel 7 spelers opnoemen van dit ajax o19 die meer potentie hebben.

02-10-2019 16:08

JariBergkamp +0

Rensch, Salah-Eddine zijn gewoon toptalenten.

02-10-2019 15:24

A'dam Oud-West +0

Klopt... maar gaan ze het daarom ook halen? Ik heb zoveel toptalenten van die leeftijd gezien, waarvan er heel veel niet zijn geworden van wat men had verwacht.

02-10-2019 15:33

mcjc +2

Heel erg sneu voor de club Ajax zelf. Dat spelers als Marin voor miljoenen worden gehaald is een duidelijk signaal dat er geen cultuurbewaker meer aanwezig is. Overmars is ook naast zijn Schoenen gaan lopen, want dat was dezelfde man die een paar jaar geleden nog riep dat Ajax als doel had om uiteindelijk Met een basiself te gaan spelen wat vrijwel geheel uit zelf opgeleide spelers zou ontstaan.

02-10-2019 16:04

MennoJerry +4109

ja, dat is volgens mij ook het ideale scenario. Maar dan moet je wel jeugdspelers hebben die op CL niveau mee kunnen.

02-10-2019 16:18

Lazell +17005

Dat is toch nooit mogelijk. Als je toppers hebt die op 18 jarige leeftijd CL niveau hebben, worden ze meteen voor een miljoen of 70 weggekocht.

02-10-2019 18:26

wolterx +6310

Eigen goal, 1-4. Prachtige bal van Ünüvar op Regeer die hem eigenlijk net niet zuiver voortrekt en na uitglijdende keeper en Taylor via verdediger binnen. Verschil tussen 2-3 en 1-4, valt nu goed gelukkig.

02-10-2019 15:10

X-RaY +3

Die tellen ook

02-10-2019 15:09

wolterx +6310

Pfoe, daar hebben we even geluk. Zag er even niet goed uit achterin.

02-10-2019 15:08

X-RaY +3

Oh nee lijkt er op van ver af. pixeltje teveel denk ik :p

02-10-2019 15:05

X-RaY +3

Kunstgras?

02-10-2019 15:04

X-RaY +3

Ajax duidelijk beter gezien de stand?

02-10-2019 14:55

FlyingDutchMan +17316

Jawel, al heeft Valencia ook wel een paar aardige tussen zitten

02-10-2019 14:58

Web +178830

Salah-Edinne wat speelt die ontzettend makkelijk, die gaat echt het eerste halen

02-10-2019 14:55

FlyingDutchMan +17316

Speelt inderdaad volwassen simpel maar zo efficiënt!

02-10-2019 14:57

DonQ +6024

Poahh die laatste paar acties van Hansen. Het talent spat ervan af. Echt een heerlijke wedstrijd om naar te kijken tegen een sterke tegenstander. Ja er gaat regelmatig wel wat mis, maar dit komt mede door het hoge tempo en het drukzetten van beide teams.
Regeer is niet mijn type voetballer, maar hij is wel vaak gevaarlijk met zijn loopacties en goals. Taylor en vooral Llansana speelde sterk in de 1e helft. Als Llansana zich goed ontwikkelt, hebben we straks de ideale nummer 6 voor het eerste elftal.

02-10-2019 14:53

wolterx +6310

Llansana heeft dat vuur in zich dat weinig spelers hebben, die zal nooit zijn been terug trekken in een duel. Geen smerige speler maar vliegt overal op in, aan de bal ook nog zeer bruikbaar. Dit jaartje Ajax o19 ipv Jong Ajax zal hem denk ik heel goed doen, liever dit dan zoals Quinten Timber bank of vreemde positie bij Jong Ajax.

02-10-2019 15:00

DonQ +6024

Inderdaad, hij komt ook zeer volwassen en goed over in de interviews die ik van hem heb gezien.

02-10-2019 15:02

wolterx +6310

Mee eens, alleen in het veld lijkt hij me vreselijk voor de scheids. Erkent hij zelf ook, haha. Maar elke wedstrijd heeft hij wel discussie met de scheids lijkt het, daar moet hij zonder band mee oppassen natuurlijk.

02-10-2019 15:05

wolterx +6310

Lille trouwens voor tegen Chelsea. Als dit stand blijft staat Ajax er goed voor. Dan heb je Chelsea en Valencia op 1 punt, Lille op 3 en Ajax op 6. dan kan je die tweede pot tegen Chelsea best verliezen als halve team naar Brazilië is.

02-10-2019 14:50

DonQ +6024

Ik verwacht wel dat Chelsea dat rechttrekt, waren veel beter in de 1e helft.

02-10-2019 14:55

Capi86 +0

Zo het is rust, en dan nu terug naar de studio met Wim Kieft

02-10-2019 14:50

DeWijsneus +25747

Wat een geouwehoer op de tribune joh.

02-10-2019 14:49

SpursAjax +6710

Toch een leuke speler die regeer! Snap alleen nog niet helemaal wat zijn beste positie is. Jongste speler van het team en al jaren eigenlijk doorgeschoven maar hoor je nooit echt iets over kwa dat hij bij de grootste talenten hoort. Toch een speler om in de gaten te houden!

02-10-2019 14:48

Web +178830

Ziet de ruimtes heel goed

02-10-2019 14:57

Robindebruyn +0

Dit is, als ik het wel heb, pas zijn tweede jaar bij Ajax. Kwam over van den Haag, in o16 begonnen en snel naar o17. Nu al o19. Daarbij speelde hij bij den Haag niet op dezelfde positie als bij Ajax.

02-10-2019 15:05

wolterx +6310

Is begonnen in de o15, onder Wooter, scoorde er 16 dat jaar. Dit is zijn 3e seizoen bij Ajax.

02-10-2019 15:07

SjaakWolfs +4

Aardig spelertje hoor, die Hansen.

02-10-2019 14:48

jaripettersson +9522

Wat een voetballer die hansen

02-10-2019 14:48

appeltje +116

Hansen Showtime!

02-10-2019 14:47

Capi86 +0

Hahahaha Sontje Hansen

02-10-2019 14:47

DUDE92 +3021

Haha Hansem, gruwelijke actie

02-10-2019 14:47

wolterx +6310

Haha Hansen wat lekker dit. Jammer dat hij hem niet maakt.

02-10-2019 14:47

koenos1 +7960

Youri Regeer is de naam!

02-10-2019 14:46

EuforischeRealist +15612

Wat een engnek van een scheidsrechter. Geeft aan beide kanten geel van pietluttigheden en loopt erbij alsof hij de belangrijkste man op het veld is.

02-10-2019 14:44

wolterx +6310

Zo zeg, mooie voorzet en perfect ingekopt. 1-3, kon veel minder want is geen geweldige eerste helft.

02-10-2019 14:44

appeltje +116

Dodelijk efficiëntie

02-10-2019 14:43

Capi86 +0

Regeer is dodelijk

02-10-2019 15:17

wolterx +6310

Die had Taylor zelf moeten schieten, lag perfect

02-10-2019 14:38

appeltje +116

Opbouw is erg slordig in deze fase.

02-10-2019 14:34

Toto1968 +24

De kaarten gaan gemakkelijk vandaag.

02-10-2019 14:34

wolterx +6310

Ook van Gelderen oerdom geel voor bal wegtrappen. Storend dit.

02-10-2019 14:31

wolterx +6310

Al snap ik de frustratie, leek me weinig fout te doen om vrije trap tegen te krijgen.

02-10-2019 14:32

jaripettersson +9522

Salah-eddine heeft geen makkelijke pot.

02-10-2019 14:31

KickNiergever +908

Die nummer 8 van Valencia kan wel erg lekker ballen.

02-10-2019 14:29

Capi86 +0

Goede goal ook moet gezegd worden

02-10-2019 14:28

wolterx +6310

En 2-1, dat was even niet sterk.

02-10-2019 14:28

Toto1968 +24

Wel heel makkelijk geel gegeven hoor!

02-10-2019 14:26
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.