Poulsen ontevreden over aanbieding Ajax

door Sjoerd Valkering 67

Poulsen ontevreden over aanbieding Ajax

door Sjoerd Valkering 67

Laatst geüpdatet

NARSINGH LIJKT NOG WEL EEN OPTIE - Volgens Voetbal International is Simon Poulsen teleurgesteld in het salarisvoorstel dat Ajax aan hem heeft gedaan. Ajax heeft zich aan haar eigen salarisplafond gehouden. Luciano Narsingh is niet zo negatief, maar beraadt zich over zijn toekomst. 'Wij hebben een salarisplafond en daar houden we ons aan', zegt De Boer in het weekblad.

SC Heerenveen wil vijf miljoen euro ontvangen voor Narsingh, maar Ajax wil niet meer dan drie miljoen euro betalen.

De kans dat Ajax voor Poulsen gaat lijkt steeds kleiner te worden nu de voetballer het ook niet ziet zitten voor dit salaris. Eerder meldde het AD al dat Ajax zou twijfelen en toch liever de jeugd de voorkeur zou willen geven boven Poulsen.

Wedden
Ajax is volgens de gokkers favoriet om Luciano Narsingh te contracteren. Bij een transfer wordt, indien je hier op ingezet hebt, 1,70 keer je inleggeld uitgekeerd. Fulham en PSV volgen met een notering van 3,25.

De bookmakers geloven ook niet meer dat Poulsen naar Ajax gaat. Mocht hij dat wel doen, dan krijg je 5 keer je inzet uitgekeerd.

Wedden kan hier bij Unibet.com en krijg 50 euro cadeau.

(foto: VI Images/Orange Pictures)

Lees meer over:
Plaats reactie

zburg1983 +0

Wat een simpele zielen hierzo. In dat zelfde artikel ( AS geef dan het hele artikel weer, lijkt wel televaag) wordt door FDB aangegeven dat hij zeer goede hoop heeft dat beide spelers komen...

24-05-2012 09:54

Sualex +2

Het is nu toch wel doorgedrongen dat juist het AD veel erger is. Stoken, onzin schrijven enz.

26-05-2012 00:27

vanreenen +10314

Volgens mij gaat dit artikel over Poulsen, maar ik lees alleen maar gewauwel over andere spelers!!
Laat Poulsen lekker naar een andere club dan Ajax gaan. Wat een praatjesmaker die vent. Wij hebben toch Boilesen en Blind? En wellicht nog een aanstormend talent in één van de jeugdelftallen? Kost in elk geval flink minder.

23-05-2012 20:57

Godenzoon24 +15376

Narsingh is geen uitzonderlijk talent. Hij is snel en heeft een goede voorzet maar een absolute topper word het niet. Helmaal niet erg en hij is wel goed genoeg voor Ajax maar als je nu toegeeft loop je weer gesichtsverlies op en kost een speler van elke willekeurige club uit Nederland weer een stuk meer. Zon vuurtje gaat rond en dan zeggen ze zie je aan Ajax kan je vragen wat je wilt. Nu wil ik niet zeggen dat Narsingh niet moet komen hoor. Ik wil alleen aangeven dat ik blij ben dat Ajax niet zo kortzichtig is als een aantal hier op deze site. Narsingh is leuk als hij komt maar echt geen ramp als die niet komt!

23-05-2012 20:12

tonny +0

ja lekker laten lopen , koop die narsingh nu maar
een poulsen lopen er zat van en begin met de jeugd

23-05-2012 19:25

Cello +52979 moderator

En wbt Narsingh zou het verschil tussen vraag en aanbod 2 miljoen zijn, Ajax wil 3 miljoen neerleggen, Heerenveen wil 5 miljoen ontvangen.

Eigenlijk begrijp ik beide clubs wel een beetje. Wat je je als Ajax moet afvragen of je dus een zeer talentvolle vleugelaanvaller zou willen laten lopen voor een verschil van 2 miljoen?. Wetende, dat zelfs al krijgt ie maar enkele minuutjes speeltijd komend EK, de interesse van vooral buitenlandse clubs, zal toenemen en dat die 5 miljoen een 'schijntje' zullen vinden en gelijk zullen toeslaan.

Met Narsingh zelfs schijnt Ajax er wel uit te zijn.....wanneer je als Ajax voldoende vertrouwen en geloof hebt in deze speler dan moet je je ook realiseren, dat Ajax hem straks (over 2-3 jaar) voor een aanzienlijk hoger bedrag kan verkopen....plus dat zijn bijdrage aan mogelijk nieuw succes ook meegewogen kunnen worden, zijn mogelijke assists (zoals dit jaar op Dost) er zelfs toe kunnen bijdragen dat een Sigthorsson nog meer gaat renderen en daarmee ook in waarde zal stijgen....

Dan is een investering van die 5 miljoen niet zo gek en kan een club als Ajax die makkelijk weer terugverdienen.

Dus gewoon doen!. Niet te lang aarzelen!.

23-05-2012 18:59

Cello +52979 moderator

Iedereeen in Nederland en in het byzonder het Nederlandse voetbal, weet dat Ajax gemiddels gesproken het meeste enm hoogste salaris betaald. Ja zefs nu dat de recessie ook Ajax noopt tot bezuinigingen en dus verlaagde salarissen tov een paar jaar geleden.

De overstap van AZ naar Ajax zou dus voor Poulsen een verbetring zijn kwa inkomsten.
Wanneer hij zelfs een bod op zak heeft van Ajax dat tegen het salarisplafond van Ajax aanzit en wanneer dat bod te karig is naar zijn idee...ja dan zal je toch echt een deurtje verder moeten om te kijken wat men daar betaalt.

23-05-2012 18:50

Godenzoon24 +15376

Nou jah als het salarisplafond van Ajax niet goed gneoeg is voor meneer Pulsen dan tyf je lekker op. Overigens vraag ik me ten zeerste af of het klopt want Ajax zal toch geen contractaanbieding hebben gedaan van 1,5 mlj, dat is die niet waard.

23-05-2012 18:50

Robinjo1988 +1

Ajax moet nu snel Narsingh halen.. Anders pissen ze weer naast de pot

23-05-2012 18:41

Mokum31 +6141

Poulsen niet nodig komt ie lekker niet.
5 mil voor een prima speler als Narsingh is ok bedrag ... Ja ook met 1 jarig contrakt.
Ajax vraagt toch ook 15 mil voor Jan.
Dat is nou eenmaal de voetbalmarkt.

23-05-2012 17:42

bremovic +2213

5 mil gewoon doen meer dan waard

23-05-2012 17:37

mvdk +44255 moderator

Als ik Ajax was zou ik opschieten met Narsingh want het is een geweldig talent! Dit betekend natuurlijk nog niet dat je gelijk de volle pond moet gaan betalen, maar als Ajax slim is proberen ze hem toch snel voor een miljoen of 4 binnen te halen (mooi tussenbod).

Die jongen zit nu al bij Oranje en als het zo door gaat en een andere club met hem aan de haal gaat kunnen we nog wel eens spijt gaan krijgen. Want over 2 a 3, misschien 4 jaar kan deze jongen wel eens minimaal 20 miljoen euro op gaan brengen.

Ik zie veel meer potentie in Narsingh dan bij Sulejmani, dus ik zou Sulejmani verkopen en dat geld gebruiken voor de transfer van Narsingh. Maak nou niet dezelfde fout als bij Mertens en Strootman, want met een beetje meer wijsheid hadden deze jongens nu voor een totaalbedrag van 1 miljoen euro (want dat kostten ze toen ze nog voor Sparta en AGOVV speelden) voor Ajax gespeeld en niet bij Pisvee.

Logisch nadenken, deze jongen is goud waard en gaat die 4miljoen dik terug betalen!

23-05-2012 15:08

RyanBabel8 +0

Fijn dat jij al 3 jaar geleden wist dat Strootman en Mertens goed genoeg waren voor de eredivisie. Moet trouwens zeggen dat ik veel liever Anita zie dan Strootman dus die aankoop was niet nodig geweest. Bovendien is Boerrigter niet minder dan Mertens

23-05-2012 15:28

abcdef +0

Hoe lang wist jij dat Narsingh ZEKER zou komen waar we jou op aan konden rekenen als ie niet zou komen?

23-05-2012 16:52

RyanBabel8 +0

je mag me er nog steeds op afrekenen als hij niet komt

23-05-2012 17:14

mvdk +44255 moderator

Ja dat wist ik ja;-) Ik volg heel veel voetbal en toen al kon je zien dat dit goudmijntjes waren! Wie dat niet zag is stekeblind.

23-05-2012 18:54

AJAX3STERREN +0

Sterker nog...in de tijd dat driesje bij AGOVV speelde boden ze hem en chadli aan bij Ajax maar Ajax zag geen potentie in die 2 mannen.
Beter ook...chadli is blessuregevoelig en driesje is een homo!
En stroothomo met zijn tussen de bankschoef gezeten gezicht is idd minder dan Anita op VM positie vind ik....
En on topic....Als hij speeltijd wilt dan vraag ik me af waarom het zo'n big deal is om nog meer geld te hebben dan dat ie nu al heeft.
We hebben geen Abrahmovic als voorzitter en hij is echt niet speciaal!AJAX is speciaal en hij past zich maar aan!zelfingenomen drol...

23-05-2012 20:09

mvdk +44255 moderator

Ja, Strootman is minder dan Anita, dat ben ik met je eens. Maar een goede back-up is ook belangrijk en ik denk dat Enoh daar voor een net wel/net niet speler is. Ik vind hem goed hoor, daar niet van, maar hij is meer een echte verdediger, terwijl je bij Ajax ook goed moet kunnen tikken.

Maar je hebt gelijk dat AGOVV dat aanbod had gedaan. Ze waren toen voor een prikkie over te nemen, en daar hadden we zeker op kunnen verdienen. Maarja dat geldt ook voor Viergever en Honda.... Honda ging uiteindelijk voor een miljoen of 9 a 10 weg bij VVV maar was een jaar daarvoor in de JL nog maar een paar ton waard. Tel uit je winst...

23-05-2012 22:48

AJAX3STERREN +0

Ik ben van mening dat ondanks het bosman arrest AJAX door moet gaan op de wijze van voor dat geouwehoer! Op die manier stonden we 2 keer in de CL finale!
Gewoon uitgaan van de sterkte van de jeugd met maximaal 3 buitenlanders die ECHT wat toevoegen zoals Finidi,Kanu en Litmanen destijds!
Dan heb je ook geen gezeik over geld want de jeugd speelt dan uit liefde en niet voor het geld bij ons Ajax!
En dan kan je dus het geld besteden voor de toppers uit het buitenland die wat meer kan betekenen dan al die geblesseerde "toppers" nu! Plus leer gvd NL denk ik soms...
Als ik soms die lui zoals Micky die na al die jaren nog niet eens zichzelf verstaanbaar kan maken in zijn NL...dat is toch treurig...Da's mijn mening en ik weet zeker dat er hier meer zo over denken..
En vwb het niet binnenhalen van potentiele toppers van eigen bodem wilt zeggen dat de scouts slecht bezig zijn geweest de afgelopen jaren....gelukkig zijn ze er nu wel sneller erbij!!!
En je ziet meteen dat de andere clubs met afgrijzen onze superdeals voor hun neus voorbij zien gaan!

24-05-2012 20:51

mvdk +44255 moderator

Met die wijze ben ik het eens ja. uitgaan van eigen jeugd en hier en daar af en toe een gerichte aanvulling. Het zou echter wel fijn zijn als onze 'zo genaamde' echte ajacieden als Van der Vaart, Sneijder, Chivu of Ibrahimovic zich eens wat vaker laten horen. Want zij hebben veel aan Ajax te danken, en alleen al daarom zou het fijn zijn als op zijn minst 2 van hun nog eens 2 jaar bij ons komt voetballen om de jeugd te helpen met klimmen. Van Heitinga geloof ik het wel, en ik zie Urby ook nog verschijnen, maar de echte toppers zie je vaak niet terug keren... En das wel jammer. Hoewel ik Suarez met de tijd ook terug zie komen.

25-05-2012 00:54

AJAX3STERREN +0

Ik heb heel wat Ajacieden horen zeggen dat ze terugkomen.
Zelfs een v/d Sar die zoiets heeft gezegd en tot nu toe alleen Litmanen terug zien komen uit liefde!
Niet voor de knaken maar voor Ajax....Ik zeg maar zo...eerst zien dan geloven.
Maar als ze 34/35 zijn mogen ze ook wegbllijven hoor.Tenzij het een gezonde mix blijft tussen jong en oud.(Zoals een Rijkaard of Stam.)

25-05-2012 22:05

RyanBabel8 +0

Ok kan je mij dan ook de spelers opnoemen die nu in de JL spelen en over 3 jaar doorgebroken zijn in de eredivisie? Je kunt namelijk onmogelijk weten hoe spelers die het goed doen, op een hoger niveau ook goed doen. Als jij dat altijd zou weten zou je scout moeten worden bij Ajax

23-05-2012 20:32

mvdk +44255 moderator

Ik zal je eerlijk zeggen dat het mij dit jaar tegen valt... Maar als je echt een voorbeeld wil kijk dan naar Danny Hoesen:). Heeft een erg goed seizoen gedraaid bij Fortuna en ik denk wel dat hij richting de eredivisie-subtop kan groeien. Er is alleen wel 1 probleem, en dat is dat hij niet bij Fortuna onder contract staat maar bij Fullham;-).

Sorrie maat, ik zou je graag gelijk geven maar dat heb je niet. Ik volg al jaren de JL en Eredivisie omdat ik verslaafd ben aan voetbal. Daarnaast zat ik heel lang bij Stormvogels/Telstar en volg mede daardoor ook de Jupiler-league omdat ik Telstar ook een erg warm hart toe draag. Ajax natuurlijk boven alles, maar Telstar komt op plaats 2 (ook omdat ik in IJmuiden geboren ben).

P.s: Het is niet onmogelijk om te zien of spelers het gaan halen. Dat noemt men inzicht. Het blijft natuurlijk een gok, maar dat doe ik liever met een paar ton dan met een Sulejmani van 19 miljoen + 10 miljoen salaris (Lees artikel in hoofdnieuws op deze site). Daar heb je 300 JL-talenten voor ;-)

23-05-2012 22:55

ChrisjeEriksen +2

Ben bang dat het niet meer goed gaat komen, overigens vindt ik 5 miljoen een prima bedrag voor Narsingh

23-05-2012 14:14

djaxax1 +0

idd.. als Poulsen niet bij Ajax wil spelen, incl een hoger salaris als wat hij nu verdient en CL spelen, dan moet hij maar niet komen..
klaar..

Optie 2 Buttner !!

5 miljoen is idd een mooi bedrag voor Narsingh, voor 3 zal Heerenveen hem echt niet laten gaan.
4 miljoen bieden met bonus van 500.000 indien Ajax (uiteraard) kampioen wordt.

Als Ajax te lang wacht zal hij naar een andere club gaan. Zeker zoals hij nu speelt bij Oranje en mogelijk meegaat naar t EK

23-05-2012 14:36

ST +23084

Wel Lodeiro voor 5 miljoen halen maar niet voor Narsingh 5 miljoen willen betalen....

23-05-2012 13:21

Randy428 +3

Dat waren andere tijden. Er wordt nu eindelijk eens goed onderhandeld.
Echter, voor de potentiële vleugelaanvaller van het NL-elftal mag je best wat betalen. Ik vind 4 miljoen een schappelijk bedrag. Heerenveen moet zich ook realiseren dat ze die slagroomtaart van 16,4 miljoen niet nog eens voorgeschoteld krijgen. Ze hebben al meer dan genoeg aan ons verdiend.

En voor wat betreft Poulsen. Die salarissen zijn absurd. En ook dat tijdperk is voorbij. Hij kan met Ajax om te prijzen spelen, en zal ongetwijfeld een vorstelijk salaris krijgen, plus een dikke sjonniebak(Mercedes).

23-05-2012 13:57

Daneman +1387

Poulsen niet tegeomoetkomen en die gehaktbal van sulleman wel proberen te behouden gaat er bij mij echt niet in

23-05-2012 13:15

ST +23084

Dat van Sulejmani hebben ze alleen maar verlengt zodat hij niet transfervrij de deur uit loopt.

23-05-2012 13:22

Hanneke +1

Nee slim. Door Poulsen niet tegemoet te komen, voorkomt Ajax dat ze financiele problemen krijgen & dat bepaalde spelers -wanneer ze niet meer aan voetballen toe komen- miljoenen opstrijken, á la El Hamdoui (en in mindere mate Oleguer, Sulejmani, etc.)

23-05-2012 13:59

Lazell +17005

Wat is het salarisplafond van Ajax eigenlijk? Weet iemand dat?

23-05-2012 13:06

SanderzAjax +0

De club niet waardig. simpel

23-05-2012 12:52

AjaciedBas +0

Man o Man nou is ajax echt dom bezig.
Ze moeten Narsingh gewoon halen ook al is het voor 5 miljoen
Een salarisplafond is trouwens wel handig.

Kijk terug bij Dries Mertens toen wou ajax ook niet genoeg betalen en nu speelt hij super goed bij Psv

23-05-2012 12:42

Cvitaa +0

Mwah kun je ook anders bekijken Ajax heeft in plaats van Mertens Boerrigter gehaald en dat tegen een vergoeding die vele malen lager ligt. Plus het feit dat Boerrigter (mits in vorm en blessure vrij) qua niveau zeker niet lager ligt dan Driesje heeft Ajax gewoon veel beter zaken gedaan dan Psv destijds voor de linksbuiten positie.

23-05-2012 12:47

AjaciedBas +0

Ja dat is waar maar nu moet je ook nog een super rechtvoor hebben.
Boerrigter heeft het Fantastisch gedaan beter zelfs als Mertens.
Maar alsnog moeten ze Narsingh gewoon voor 5 miljoen halen.
Dat vind ik het juiste bedrag voor hem

23-05-2012 14:12

Raikkonen94 +641

Hehe eindelijk doen we het eens verstandig. Gewoon een salarisplafond (iemand enig idee hoeveel dit salarisplafond bedraagt?) en niet spelers massaal gaan overbetalen. Dat hebben we in de afgelopen jaren stelselmatig gedaan en de voorbeelden zijn talrijk.
Hopelijk komt er nog wel een compromis bij Narsingh, echt een goede speler en een rechtsbuiten kunnen we goed gebruiken. Maar blij dat Ajax zich niet laat misbruiken door Heerenveen, die als de de naam 'Ajax' horen direct hoog in de boom gaan zitten...

23-05-2012 12:38

ST +23084

Volgens mij is het salarisplafond 1,5 miljoen.

23-05-2012 13:23

Raikkonen94 +641

Hoe kom je aan die informatie? Een salarisplafond tussen de 1 en 1.5 miljoen zou ik prima vinden, als je ziet wat voor koninklijke salarissen aan sommige koekenbakkers wordt betaald.

23-05-2012 14:50

AjaxHeerlen +0

Als Narsingh niet komt wat ik wel verwacht kan Ajax misschien eens bij Willem 2 gaan aankloppen voor Virgil Misidjan. Die zal bij Ajax alleen maar beter worden.

23-05-2012 12:35

FoolsAddicted +0

Uitstekend dat Ajax zich aan die grens houdt!! Ajax zal ongetwijfeld meer betalen dan Az en daar komt bij dat Ajax CL speelt,.. Dan toch lekker niet! Ga je lekker op de bank zitten bij Qpr ofzo, want dat zal het wel worden voor hem...

23-05-2012 12:21

bazza25 +1

waar is ryanbabel8? dat het al rond was met heerenveen enzo?

23-05-2012 12:03

RyanBabel8 +0

Hier ben ik;) Geloof me nu maar, ik zei drie weken geleden al dat het rond was voor 5 miljoen. Nu staat er pas in VI dat de vraagprijs van Heerenveen 5 miljoen is. Het is gewoon een spelletje van Thijs Slegers(VI) en Mino Raiola om Ajax weer onder druk te zetten om die gewenste premie eruit te slepen. Als Narsingh terug is uit Zwitserland is het binnen enkele dagen rond, voordat het EK begint

23-05-2012 13:30

Champy37 +0

Waarom zou dit een spelletje van Raiola en Slegers zijn? Als de clubs er volgens jou al lang uit zijn wat betreft de prijs (5 miljoen), waarom gaan ze dan nu ineens publiceren dat het niet rond is en dat Ajax slechts 3 miljoen wil geven? Ajax weet dan toch zelf ook wel dat het al rond is en dat ze 5 miljoen moeten betalen?

23-05-2012 13:56

djaxax1 +0

Ik hoop het idd dat het voor het EK rond is, mooi voor Ajax en voor de fans

23-05-2012 14:38

abcdef +0

Oh ja????

23-05-2012 16:53

bazza25 +1

luister ouwe ik wil je dolgraag geloven en hoop dat je gelijk hebt! maar ik kan je gewoon niet geloven omdat de nieuwsberichten telkens tegenstrijdig zijn..
hoe kunnen degene die het wat moeilijker geloven, jou geloven ?

23-05-2012 20:21

RyanBabel8 +0

Tja dan moet je het zelf weten. Je moet maar zo denken: wat heb ik er aan om dit te verzinnen? Krijg ik alleen maar boze reacties als het niet doorgaat en word ik niet meer serieus genomen. Ik weet normaal ook niks van transfers en ben geen insider, heb nu toevallig info over Narsingh en Mickey en daarom post ik het hier. Maar geloof vooral wat je zelf het meest waarschijnlijk lijkt. Heb dan wel een verzoek, reageer niet op mijn berichten

23-05-2012 20:29

bazza25 +1

ik wil je niet aanvallen, we zijn allemaal ajacieden onderling en hebben heb beste voor met ons cluppie. ik hoop gewoon dat je gelijk hebt.. thats it en daardoor misschien wat cynisch

23-05-2012 20:33

Daantje Makkes +1

Ja, dag Simon

23-05-2012 11:58

justin15 +0

dan toch niet.

23-05-2012 11:56

babeldeman +1

Het is dit salaris of je komt gewoon niet,
wil je CL spelen, dan moet je er tevreden mee zijn...
Ik hoop dat Ajax zich er aan blijft houden en dat er zich geen Sulejmani tafarelen voor doen,
het plafond is bereikt!

23-05-2012 11:54

pizzapunt +0

graag of niet, heb ook liever niet dat hij naar Ajax verkast. Haal buttner op en laat hem met boilesen strijden om een basisplek. Of heef de jeugd maar een kans, zo zijn vroeger ook de topvoetballers uit voortgekomen :)

23-05-2012 11:39

Meesmuijres +0

Facepalm Ajax! 3 miljoen.... gewoon 5 bieden en binnenharken & Snelllll!

23-05-2012 11:32

Jornnn +5

Rustig aan. Volgende keer weten ze dat AJAX wel hapt en vragen ze 10 mil. Ze komen heus wel op 4,5 mil oid.

23-05-2012 11:38

Meesmuijres +0

haha oké, ik hoop het

23-05-2012 12:20

Frank e +114

dan toch lekker niet simon ! zo'n topper vind ik je niet... tis gewoon weer lekkere bankvuller

23-05-2012 11:28

oudzuid2 +7294

Narsingh en Chivu, en ik ben een tevreden supporter :)

23-05-2012 11:16

AFCAjappie +0

Precies! meer hebben we niet nodig op het moment.. Boilesen rustig aan weer laten komen, daarvoor aanvullen met jeugd. Als chivu niet komt, ga je er sowieso op achteruit verdedigend, want Jantje is gewoon de man van het team.

23-05-2012 11:45

Rho1980 +1499

Dag Poulsen! Veel plezier bij een buitenlandse middenmoot waar je een veelvoud verdient maar niet voor de prijzen of CL speelt. Next please.....

23-05-2012 11:10

MyDinosaurLife +0

Meteen het bedrag voor Narsingh neerleggen. Het lijkt erop dat de rechtsbuiten meegaat naar het EK en dan zal zijn waarde alleen maar stijgen.

23-05-2012 11:10

RobertoStrife +2

Tja, dan kom je lekker niet. Ik heb hem er graag bij, maar voor een speler als Poulsen ga je niet het salarisplafond verhogen.

23-05-2012 11:07

driesterren*** +3

Blijf je toch lekker weg! Denk je dat je bij ergens meer gaat verdienen hier ib Nederland heb je mooi mis!

23-05-2012 10:52

vdvaart8 +0

Ok Simon dan kom je lekker niet!! Graag of niet hoor!! Heeft 1 seizoen redelijk gespeeld en wil gelijk het meest gaan verdienen van iedereen bij Ajax lijkt me niet he!!

Lekker op Narsingh en Chivu richten en dan zien we wel of er nog een linksback komt! Anders doen we het met degene die we al hebben

23-05-2012 10:51

paultje94 +0

voor 5 miljoen zou ik Narsingh wel ophalen hoor.. over een paar jaar kan je hem voor veel meer verkopen en hij is een meerwaarde voor ajax

23-05-2012 10:48

MarcoMarcoMarco +0

maar als je hem voor minder kunt krijgen kan je dat gewoon proberen!

23-05-2012 10:56

Linaatje04 +0

Volgens mij kan Poulsen naar meer clubs, dus die zullen we wel kunnen afschrijven helaas.

Ik hoop wel dat Narsingh binnen gehaald kan worden, wat was die jongen gisteren een verademing om te zien tegen Bayern. Oogt fris en gretig, is snel en durft een actie te maken, wie de tegenstander ook is. Hoop dat we hem voor het EK kunnen vastleggen, anders wordt het nog een lastig verhaal.

Aan de andere kant is het goed om te zien dat Ajax zich vasthoudt aan het salarisplafond. Dit is de enige manier om financiele melaise in de toekomst te voorkomen.

23-05-2012 10:47
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.