Nieuw bod Ajax op Dost

door Sven Akse 32

Nieuw bod Ajax op Dost

door Sven Akse 32

Laatst geüpdatet

Ajax heeft maandagochtend een nieuw bod op de 21-jarige centrumspits uitgebracht. De Amsterdamse club heeft echter nog steeds geen overeenstemming met de Friese club bereikt. Trainer Frank de Boer wil zijn selectie graag met Dost versterken. De Amsterdamse club wenst echter niet aan de vraagprijs van SC Heerenveen te voldoen.

Rond 13.30 uur begint de arbitragezaak van Dost tegen Heerenveen.

Lees meer over:
Plaats reactie

Darkbird +2505

helemaal niets in Amsterdam! Graag of niet denk.

31-01-2011 14:35

FU +1

noem eens 3 teams die überhaupt 4-3-3 spelen op topniveau

31-01-2011 14:22

10Sneijder10 +3042

Barca, Arsenal en Man Utd.
Niet het originele 4-3-3 systeem maar wel 4-3-3.

31-01-2011 14:28

suarez2009 +0

Chelsea, Milan en Inter(onder Mourinho)

31-01-2011 14:50

ajaxst0rm +0

Sowieso oprotten met elke aankoop. Wat moeten wij met Mertens terwijl we Ebicilio (stand-in Ozbiliz) daar hebben staan? Die jongen krijgt nu de kans om zich te ontwikkelen en doet het verrassend goed en dan moet opeens Mertens hem weer in de weg gaan staan met z'n 1m30? WTF?

En we hebben Mounir toch voor de spitspositie? En de Jong als stand in? Waarom koop je dan Dost? Man man man wat een fouten!!!!

31-01-2011 13:36

Quintenajax +1

Mounir gaat als linksbuiten spelen, dost in de spits als pure aanspeelpunt en doelpuntenmaker.
Siem de jong moet zich denk ik meer gaan richten op een middenveld positie.

Dost is een topaankoop voor dit geldbedrag.

31-01-2011 13:55

JeRooney +0

Wat een bloemkolen inzicht heb jij zeg...

Hoeveel doelpunten en Assists heeft Ebicillio achter zijn naam staan? Nikkes, Noppes, Nada... Hij kan echt wel voetballen hoor maar verdrinkt nu een beetje in het beeld dat iedereen van hem heeft en zo gaat talent verloren (zie feyenoord). Gewoon een efficiente buitenspeler halen en laat die jonge jongens maar concureren en leren van deze jongens.

De Jong is geen spits en met alleen Mounir voor de spits heb je niet genoeg keus. Concurentie en een brede bank voor een elftal zorgt er vaak voor dat iedereen scherp blijft en we zo die derde ster kunnen ophalen.

31-01-2011 13:55

Bramble1988 +9317

Ben blij dat jij niks te vertellen hebt:)!!

31-01-2011 14:29

Bramble1988 +9317

Ben blij dat jij niks te vertellen hebt:)!!

31-01-2011 14:32

wilyha +2

ze halen schaars en de zeeuw door elkaar schaars kan na fener

31-01-2011 12:59

hyun jun suk +0

Haal mertens gewoon op is 6 miljoen valt best mee ik snap ajax niet hoor iedereen weet toch dat binnenlandse transfers haast onbespreekbaar zijn geworden tenzij je de jackpot betaald ga dan in belgie kijken daar stikt het van de talenten en zijn veel goedkoper..

31-01-2011 12:45

RyanBabel8 +0

Zo moeten ze gewoon spelen:
Stekelenburg
van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Blind
De Jong, Eriksen, Anita
Sulejmani, MEH, Mertens

31-01-2011 12:44

PauloS +0

Ja want El Hamdaoui is ook een echte nummer 9 die zo goed is in de lucht met zijn hoofd.

Als je 4-3-3 wil spelen via de vleugels, heb je een lange kopsterke spits nodig.

31-01-2011 12:49

RyanBabel8 +0

Ohja want Barcelona speelt ook met een echte sterke nr. 9 en Real Madrid ook. Wat een onzin zeg.

31-01-2011 12:53

Andries +2

Real speelt met Higuain of Adebayor. Barcelona speelt niet eens speler die op 10 loopt. Iedereen loopt daar door elkaar heen en ze vinden elkaar blindelings.

31-01-2011 12:57

RyanBabel8 +0

adebayor is aangetrokken omdat higuain geblesseerd is,maar higuain is absoluut geen aanspeelpunt, maar type suarez

31-01-2011 13:03

JeRooney +0

Hou toch eens op met dat broodje-aap verhaal, dat je een lange kopsterke spits nodig hebt.

Noem eens 3 teams die over de flanken speelt met een sterke spits in een 4-3-3 systeem en zo regelmatig scoort. Op top niveau dan he...

31-01-2011 13:58

gusanito +5447

Wat er ook gebeurd, Ajax moet zich niet laten verleiden tot het betalen van absurde bedragen zowel bij Dost als bij Mertens. Je slaat een nieuwe weg in en dan moet je een goede koers blijven varen. Dost max 4 miljoen, Mertens max 6 zou ik zeggen.

31-01-2011 12:36

RoodWit +62

Dat zijn realistische bedragen.

31-01-2011 12:36

drehendriks +0

volkomen mee eens!

31-01-2011 12:37

ArieB +1

300 berichten over dost? doe gewoon 1 bericht en laat ze updaten. zo blijven andere posts staan en verdwijnen ze niet. zoals het gerucht over het vertrek van de zeeuw...

31-01-2011 12:34

Daluniz10 +0

ajax moet de 6 miljoen weigeren...ook al verliezen we deze arbitragezaak.
een bankzitter die in een halfjaar een meerwaarde heeft gekregen van bijna 3 miljoen is gewoon ondenkbaar.. en we moeten zeker niet meegaan in deze onzin ..
als mertens ook niet lukt.. is het gewoon jammer ..en moeten we gewoon het beste ervan maken...maar we moeten zeker niet toegeven aan deze kleine K*t clubs die bij ons de hoofdprijs vragen terwijl elke andere (nederlandse) club wel voor een redelijke prijs deze spelers kan ophalen.

31-01-2011 12:33

Mokum31 +6141

Dit gaat denk ik gewoon goed komen.......maar Ajax moet hebberig zijn ...haal Mertens ;-)

31-01-2011 12:33

MokumExtremist +0

Ja, beter halen ze Mertens idd!

31-01-2011 12:34

Mats +41

Ik hoef Dost echt niet , ik zie meer in een aanval met Mertens, Mounir en sulejmani. Dat we een aanspeelpunt nodig zouden hebben is ook maar iets nieuws waar Jol mee aan kwam zetten. Daarvoor is het nooit een eis geweest om met een aanspeelpunt te spelen. Mounir is 10x de voetballer die Dost is.

31-01-2011 12:38

StiensGroetAjax +0

Dan heb je 3 ego's voorin. Kun je beter een man als aanspeelpunt hebben die anderen laat aansluiten enzo. Vorig jaar was het ook: Suarez - ElHAM - Sulejmani. Maar veel kwam er toen ook niet van

31-01-2011 12:40

RyanBabel8 +0

Dat denk je, maar Dost is net zo egoïstisch als MEH. Hij is wel een aanspeelpunt, maar gaat altijd voor eigen succes.

31-01-2011 12:42

MRB +0

Dost speelt veel meer in dienst van het elftal ala Sibon, Mounir is veel meer met zichzelf bezig

31-01-2011 12:41

gusanito +5447

Ja maar Mounir is gewoon geen geweldenaar als spits. Hij loopt constant weg naar de zijkant of laat zich terugzakken naar de 10 positie. Daardoor is het vaak leeg in de spits. Jongens als Zlatan, Huntelaar, Pantelic en eerder ook Kluivert waren altijd aanspeelbaar in de punt en dat kwam het Ajax spel ten goede.

31-01-2011 12:41

marnic +0

Jij snapt het niet, jij snapt de Ajax filosofie niet.
Ajax speelde altijd met 1 statische fysiek sterke spits waar bewegelijke spelers om heen kunnen voetballen, daar past dan gelijk ook weer het 4-3-3 bij. Mounir is meer voetballer dat klopt maar daarom ook gelijk GEEN spits van Ajax. Ik denk een aanval met Mertens - Dost - Sulejmani. En mischien Mounir voor Mertens

31-01-2011 12:42

RoodWit +62

4 Miljoen?

31-01-2011 12:32

ValkenburgZH +57

Word weer 1 groot drama met dat Heerenveen let maar op wel niet wel niet pfffffffffff

31-01-2011 12:32
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.