Keizer treurt: 'Kunnen we er ook wel bij hebben'

door Bart Veenstra 88

Keizer treurt: 'Kunnen we er ook wel bij hebben'

door Bart Veenstra 88

Laatst geüpdatet

Ajax-trainer Marcel Keizer baalt enorm van de uitschakeling in de Champions League, maar denkt wel dat zijn ploeg alles heeft gegeven om zich ten koste van OGC Nice te plaatsen voor de play-offs. 'Dat kunnen we er nog wel even bij hebben deze maand', luidt de eerste reactie van de trainer van Ajax.

'De eerste 25 minuten hebben we heel slecht gespeeld, waren we totaal niet in beeld', vervolgt Keizer, die daarna lovend is over Justin Kluivert. 'Door acties van Justin ging het team mee. We konden druk geven, de goal maken en overwicht hebben. Dit wilden we uit de rust meenemen, dat lukte en het resulteerde in de voorsprong. Die konden we niet vast houden. Hoe dat kan? Dat zal met van alles wat te maken hebben, we hebben enorm veel met krachten gesmeten.'

Keizer zag onder meer dat Ajax na de 2-1 verder terugzakte dan normaal. 'Dat is niet onze manier. We kunnen beter hoog verdedigen, maar dat lukt niet altijd. Als je hoog speelt, kun je direct druk zetten', vervolgt de trainer, die vlak nadat hij Kluivert van het veld haalde Nice zag scoren. 'Dat vind ik geen pech met wissels. Vorige week vond iedereen de wissels nog leuk, maar toen zeiden we al dat de organisatie in de slotfase niet stond. De goal valt vandaag ook uit een ander moment.'

Feit is wel dat Ajax nu uitgeschakeld is in de Champions League en dus moeten de Amsterdammers na eerder het vreselijke nieuws rond Abdelhak Nouri opnieuw een domper verwerken. 'De eerste is wel veel zwaarder dan deze kan ik je vertellen', relativeert Keizer. 'We hebben twee keer alles gegeven tegen Nice. We bleken niet goed genoeg. Er is een hoop werk aan de winkel inderdaad, maar dat was het anders ook wel geweest. Daar is ook niets mis mee.'

Lees meer over:
Plaats reactie

Tscheu +47

Ja, we kunnen jou er ook wel bij hebben....

03-08-2017 12:55

Rdk1983 +4

Hier had je dus een ervaren kerel op middenveld willen hebben. Die de organisatie oppakt. Een Poulsen achtige zeg maar. Ze hebben t weer niet op tijd op orde, en krijgen weer deksel op de neus.

03-08-2017 09:42

PowNed +843

"We hebben met krachten gesmeten"
Zegt hij hier mee dat zijn ploeg fysiek nog niet in goede staat is? Dat zou kwalijk zijn...

03-08-2017 09:10

DirkvanDam +2

vorige week zag nice er gesloopt uit en onze jongens waren nog fris. jammer nog steeds dat die bal van sanchez op de lat kwam.....

03-08-2017 09:22

Mung +1662

Keizer in de slachtofferrol? Echt een bespottelijke reactie als je er over nadenkt.

03-08-2017 08:47

Vak M +0

Precies wat een zielepiet. Doe wat ipv zeiken dat je zo zielig bent

03-08-2017 12:08

masterrr +1

Hoewel Bosz ook niet grandioos wisselde, was hij wel altijd heel duidelijk. Ben bang dat Keizer zich laat beinvloeden door zo'n Winter en Spijkerman. Doe ajb geen concessies en ga door op de lijn die Bosz in heeft gezet. Nu zag je dat ze terugliepen na de 2-1. Keizer had moeten ingrijpen door frisse krachten te brengen met instructies team bij de hand te nemen.

03-08-2017 08:36

Ajaxtrouw +6356

Eens ben ik steeds al bang geweest voor zijn eigen autonomie. Bosz was daarin sterker!

03-08-2017 08:43

Vak M +0

Ik hoorde dat hij het zei gisteren en snap niet dat ie het uit zn bek krijgt. Zelfmedelijden over Nouri situatie? Dit is zo ongepast. Ajax en keizer zijn geen slachtoffer maar Nouri en zn familie. De impact op Ajax 1 valt volledig in het niet bij de ramp die Nouri en zn familie meemaken

03-08-2017 08:19

DJPostma +4013

Dus hij mag niet zeggen dat het tragische nieuws om Nouri geen domper was voor de selectie? Oké man.

03-08-2017 08:32

Vak M +0

Nee, heb je weer wat geleerd

03-08-2017 08:34

Bijgoochem +191

Pff wat een bullshit, twee weken geleden riep iedereen nog dat CL niet meer boeide ivm Nouri en zat iedereen met tranen achter zn computertje hier te typen op AS, en nu mag de trainer die al een tijd intensief met Nouri werkte en al zijn beste maten binnen ajax niet meer zeggen dat ze de situatie heel erg vinden?! Fucking negatieve geschreeuw allemaal weer hierzo na een verlies partij. Als we winnen dan is het allemaal hosanna en hallelujah en als we verliezen loopt iedereen z'n eigen frustratie hier te botvieren.

03-08-2017 17:15

Dennis1964 +121

Nog steeds ongeslagen maar we liggen er wel uit.
Trots op Ajax

03-08-2017 00:59

A-west +5744

Waarom in hemelsnaam wissels toe passen 15 minuten voor tijd. De schade was al aangericht. Iedereen zag dat behalve Keizer. Bosz had daar ook zo,n handje van, veel te laat en verkeerd wisselen.

03-08-2017 00:17

RuffRhythim +24837

Lijkt wel of wissels bij Ajax niet eerder dan rond de 70e minuut mogen komen, wat is dat toch altijd?

03-08-2017 00:54

AFCSANCHEZ +1

Bosz wisselde tenminste nog goed en aanvallend. Keizer wisselde laf om de voorsprong te verdedigen. Ik heb al genoeg gezien van Keizer.

03-08-2017 12:25

TimAFCA +0

Het probleem dat ik vaker terug zie komen bij Ajax, is dat we na de voorsprong denken dat we er al zijn. Terwijl (zoals je ziet) 1 goal genoeg is voor de tegenpartij.

03-08-2017 00:07

DiAngelo +2410

Begon weer met teveel ruimte achter de verdediging waardoor je veel te snel tegen de 0-1 liep. Kwamen hartstikke goed terug, maar verzuimde op tijd tes wisselen bij 2-1. Sommigen werden moe bij t hoge tempo. Kluivert en Schone moesten eerder er uit. Dan werd het gewoon 3-1. Verder goed gespeeld maar het kan nog beter. Helemaal niets jammer genoeg. Vertrouwen houden in iedereen en niemand meer weg is belangrijk. Nog 2 a 3 goede spelers aankopen maar dat wordt heel moeilijk om nu nog kwaliteit voor een redelijke prijs op te halen.

03-08-2017 00:00

MosesD +14689

Vanavond genoten van van de Beek. Maar oh oh, we hebben toch echt wel wat versterking nodig, willen we stappen maken (tja, welke stappen zullen sommige spelers denken...). Maar Nice is gewoon een hele goede ploeg. Volwassen ook. In de CL hebben we niets te zoeken, maar ik voorzie hetzelfde scenario als vorige jaar, uitgeschakeld in de voorronde CL dus en al behoorlijk wat punten verloren in de competitie. Je zou zeggen, je leert van het verleden.......

02-08-2017 23:47

MosesD +14689

Nou ja, Overmars zal wel weer zeggen dat spelers niet naar Ajax willen komen.... Tja en nu we de CL weer hebben misgelopen zou dat mogelijk kunnen kloppen, Marc Overmars. Er had gewoon veel eerder gehandeld moeten worden. Ga we nu wederom lastminute aankopen doen als we in de competitie op behoorlijk achterstand staan? Wat een beleid. Zou me niet verbazen als we nog beroofd worden van 2 sterkhouders.......

03-08-2017 00:03

klopper +2

Complete onzin. Er is iets vreselijks gebeurd wat een enorme impact heeft op alles rondom Ajax. Dat had de allerhoogste prioriteit. Daarnaast is dit een vreselijk turbulente transferperiode, die nog maar net begonnen is. Nu moet je rustig blijven. En als je helemaal niks kan halen is het jammer. Het allerbelangrijkste is hoe je dit samen oppakt en doorkomt. Ajax heeft goud in handen met het vele talent, maar is diep en hard geraakt.

03-08-2017 00:27

MosesD +14689

Waanzin. Wat er met Appie is gebeurd is verschrikkelijk natuurlijk, maar daar heb ik het niet over. Ook daarvoor had de selectie al versterkt kunnen worden. En de 11 hebben het prima gedaan, ondanks de zware periode. Maar de selectie is te smal en niet in balans, dat is al een paar weken zo.

03-08-2017 00:22

klopper +2

Valt echt mee. Mag best wat bij, maar je speelt wel gewoon tegen een goed voetballende ploeg. Dat is echt niet alleen door Ajax. Deze jongens zitten ook op voetbal en zijn verder in hun voorbereiding. Was Donny zo slecht als vervanger van Klaasen? Of Kluivertje ipv Traoré? Ik vind dat wel meevallen. Je hebt ook kunnen zien dat Ajax kan voetballen. Alleen is 45 minuten goed voetballen niet genoeg op dit niveau. Er komt echt nog wel wat bij.

03-08-2017 00:41

MosesD +14689

Ik zei al dat ik vond dat ze goed speelden. Bij vlagen dan. Want het leek er ook beetje op dat als Nice beetje aanzette, het meteen alle hens aan dek was. Maar wat ik zei is dat de selectie te smal is en niet in balans. Tja en ik blijf erbij dat Veltman gewoon een drama is als back. 2-2 was inleidende fout van hem. Als je eerlijk bent had hij gewisseld moeten worden en niet de Ligt want die had er nog eentje in kunnen koppen.....
Maar goed Nice is gewoon een uitstekende ploeg. Geen schande. In CL ook niets te zoeken. Is alleen financieel interessant qua startpremie.
Hoop wel dat men nu toch wel tot actie overgaat en niet weer wacht tot de competitie al begonnen is......

03-08-2017 00:37

DJPostma +4013

Laten we wat dat betreft blij zijn dat we dit seizoen al in de 3e kwalificatieronde zijn uitgeschakeld, zodat we nog 1,5 week hebben tot de competitie begint. Vorig jaar werd Overmars pas slagvaardig nadat we 5 punten hadden verspeeld tegen Roda en Willem II.

03-08-2017 08:28

31xAjax +7969

CV tot nu toe

- Veltman aanvoerder gemaakt
- Dijks bij de selektie genomen
- vorige week geen taktisch plan, al zeker geen plan B en te laat en verkeerd gewisseld
- vanavond opnieuw geen taktisch plan ondanks dat je wist hoe zij zouden spelen
- vanavond verkeerde beginopstelling met als validatie " met deze opstelling hebben we vorige week een goed resultaat behaald" Dus opnieuw niet ge-anticipeerd op de (non) kwaliteiten vd tegenstander
- verkeerd maar met name te laat gewisseld
- een tenenkrommende analyse waar ik met plaatsvervangende schaamte naar heb zitten kijken- strekking: dat kan er ook nog wel bij......

Waar gaat dit eindigen???

02-08-2017 23:47

hallo1 +0

Keizer maakt op mij ook geen goede indruk vandaag (understatement), maar het bij de selectie nemen van Dijks kun je niet op zijn conto schrijven. Ajax wilde een nieuwe linksback maar is daar niet in geslaagd. Dan was het dus Dijks of niets. Daar kan Keizer verder weinig aan doen.

03-08-2017 00:00

robert R. +2

OFF: Neymar naar PSG en Mbappe naar Barca of Real.

De markt gaat de komende dagen ploffen. Ik vrees dat Netto weer lekker verder gaat met verkopen.

02-08-2017 23:38

3sterrenAjax1 +3

de kern van de revolutie was dat we voor de jeugd zouden gaan en oud-voetballers aan de top hebben. en nu opeens schreeuwen om aankopen en zeiken op oud-voetballers aan de top. hypocriet!!

02-08-2017 23:45

hallo1 +0

We gaan voor jeugd (Vd Beek, De Ligt, Kluivert allemaal briljantjes), maar daar waar we dat niet op kunnen vullen kopen we échte versterkingen en geen breedteaankopen. Dát is de kern van de revolutie.

02-08-2017 23:48

RaynoFischer +18

Oud-voetballers die hun functie als amateurs invullen heb je niks aan.
Keizer moet je nu nog niet afschrijven, maar Marc Netto loopt constant te kutten.
En de jeugd krijgt gewoon kansen als ze goed genoeg zijn, zoals Vd Beek, De Ligt en Kluivert

02-08-2017 23:48

Bensco +7175

effe heel eerlijk.. denken jullie serieus dat versterkingen nu wel het verschil hadden gemaakt?

in mijn ogen stonden de basis 11 van vorig jaar er gewoon in met uitzondering van Klaassen en Traoré. Alleen werden die vervangen door Kluivert en Donny en die zaten juist een prima wedstrijd te ballen.

02-08-2017 23:32

Dennis126 +1

Ben het op zich wel met je eens. Ik vond alleen het duo Sanchez - Viergever stabieler dan Sanchez - De Ligt.
De Ligt had dit jaar 1e back up van zowel Viergever als Sanchez moeten zijn. Dan had deze a junior alsnog aan een respectabel wedstrijden gekomen. Een nieuwe linksback had ik wel graag zien komen om het team echt beter te maken. We hebben nu niet eens een centrale verdediger op de bank zitten.

02-08-2017 23:37

Ajax27 +19221

Helemaal mee eens. Een ervaren CV die geen rare fratsen uithaalt, gewoon netjes op z'n positie blijft ballen, waardoor het jonge talent ernaast wat meer ruimte heeft om wat explosieve (rare) fratsen uit te halen die vaak goed gaan, soms mis, maar er altijd backup achteren staat.

Dat was naar mijn mening ook de reden dat Sanchez zo vrij en sterk kon voetballen. Puur omdat ie er iemand achter stond die nooit een 8 of 9 scoorde, maar ook nooit een 5 of 6. Gewoon een steady 7 die gewoon z'n verdedigende taken prima uitvoert zonder fratsen.

03-08-2017 10:25

Lagasj +2905

Voor de wedstrijd heb ik al gezegd dat bij uitschakeling Marc Overmars zou moeten vertrekken. Visie houdt in dat je een jaar van tevoren al je plannen, lijstje, voor aankopen op een rijtje hebt en dat je intern kan bekijken wie er doorstroomd of weg gaat. Daar heb je een plan voor klaar liggen. Uiteindelijk is Marc Overmars verantwoordelijk voor de aan en verkopen. Daarin is hij schromelijk in mislukt. Dus Marc, trek je conclusie en anders moet de RVB je gewoon ontslaan. Dat zou van visie getuigen. Een andere man op de plek van Overmars weet dan ook meteen dat Ajax van de supporters is en dat hij/zij daar wel degelijk rekening mee zal moeten houden. De supporters waarschuwen al weken lang voor dit resultaat. Als je Ajax zo laat verzwakken dien je te vertrekken.

02-08-2017 23:37

Mauroafca +2

Dit is zo makkelijk! Op het moment dat we eruit liggen mag hij vertrekken en als we door gingen was het allemaal maar prima. Zo werkt het natuurlijk niet. Er is nog geen 1 team in heel Europa al helemaal klaar met zijn selectie, inclusief alle teams die voorrondes voor wat dan ook spelen.

02-08-2017 23:31

Sampaoli +39261

Onze selectie is echt alles behalve in balans en daar hadden we allang aan moeten werken. 'Geen goede linksback gevonden', mijn god wat een amateurisme.

02-08-2017 23:41

Ajax27 +19221

Viergever bracht anders genoeg goeie momenten vandaag, daar lag het sowieso niet aan.

02-08-2017 23:44

klopper +2

Wat een onzinverhaal. Ajax heeft alleen afscheid genomen van Klaassen en Traoré, van de basis, die de EL finale haalde...daar heb je vd Beek en Kluivert voor. Ajax heeft 45 minuten goed gespeeld en 45 minuten heel matig. Dit wisten we allemaal dat ging gebeuren. Het is nog geen maand geleden en de echte dreun, nog korter. Het is jammer, maar er zijn belangrijkere dingen.

Overmars doet het helemaal niet zo slecht. Sánchez, Ziyech (al was dat een paniekje), Neres...Cassierra begint heel langzaam te herstellen van een moeilijk begin. Klaas-Jan gaat dit seizoen van enorme waarde zijn in deze moeilijke tijd. Er komt echt nog wel wat. Het knappe is dat Overmars in deze bizarre tijd zijn werk blijft doen. Niet ongelimiteerd uitgeven en te grote risico's nemen. En anders moet je terugvallen op de jeugd. Dat is Ajax. Altijd al geweest. Ik spreek je in november wel. Kijken we dan of deze selectie zo vreselijk slecht is. Ik heb bij vlagen genoten vanavond.

02-08-2017 23:54

Ajax412 +1326

Precies wat je zegt Klopper, mensen doen hier alsof we volgend seizoen beter Jupiler League kunnen gaan spelen. Je kunt nou eenmaal verliezen van de nr 3 van Frankrijk, zoals we ook van AZ of Utrecht kunnen verliezen. Zeker zo kort na de dreun rond Appie.

03-08-2017 00:01

klopper +2

Precies dit.

03-08-2017 00:07

Lagasj +2905

Ja heel knap van Marc Overmars..... en.... heeft het resultaat gehad? Juist nu in deze voor Ajax moeilijke tijd heb je een doortastende leiding nodig om door te borduren op het redelijke vorige jaar, en niet nu alweer uitgeschakeld zijn. Daar hebben ze in de leiding tijd genoeg voor gehad. Ajax moet ondanks de verschrikkelijke tegenslag gewoon beter presteren dan vorig jaar en Marc en co moeten daar de voorwaarden voor scheppen. Meer niet. En het moet niet zo zijn dat de trainer na uitgeschakeld te zijn gaat zeggen dat er nog wel wat spelers bij gekocht kunnen worden. Te Laat. Marc moet de consequensies aanvaarden en opstappen. En wel snel.

03-08-2017 00:56

Aeter +6636

Jij mag ook opstappen van mij, als supporter.

03-08-2017 05:50

klopper +2

Grow up. Plaatsen voor de CL was een wonder geweest. Zeker tegen dergelijke tegenstanders. Ik zie meer dan genoeg perspectief voor de EL en Eredivisie.

03-08-2017 09:05

ajaxiscruijff +847

Echt onzin om dit op keizer af te schuiven. Ze speelden bij vlagen heel goed. Alleen bij vlagen ook een stuk minder. Daar is het misschien een jonge ploeg voor. Het enige wat echt vreemd is, is dat younnes nog altijd zo veel krediet heeft. Onder Bosz was dat ook al zo, terwijl het toch echt heel matig is wat die laat zien, echt een zwakke schakel.

02-08-2017 23:28

willycicci +3806

Die haalde ook champions league niet of bn he dat vergeten

02-08-2017 23:35

Sampaoli +39261

Schandalige wissel, tactisch was het ook echt dramatisch. Keizer moet nog veel leren en die tijd is er niet.

02-08-2017 23:26

ppd85 +0

Ik heb overigens echt medelijden met Veltman. Die jongen is totaal geen aanvoerder. Helemaal niet op rechtsback. Het is ook geen rechtsback, net als Viergever geen linksback is.
Ongelooflijk dat je als Ajax je selectie nadat Bosz er met de bezem doorheen is gegaan zo laat verzwakken.

02-08-2017 23:31

talent020 +7

ik blijf achter Keizer staan, die krijgt veel voor zijn kiezen, en heeft een incompleet elftal,( met dank aan Overmars)

echter moet ook Keizer in de spiegel kijken, zijn wisselbeleid leek nergens op vandaag, dat is wel een verbeterpunt, De Jong voor Kluivert was gewoon een domme tachtische wissel en ook hadden de wissels eerder moeten plaatsvinden

02-08-2017 23:28

hallo1 +0

Ik vind het echt ongelooflijk dat een trainer zo kan wisselen. Begrijp er helemaal niets van. Wat was nou het idee? Was dit echt het nieuwe plan? Middenvelder inbrengen voor aanvaller, daarna een aanvaller voor een middenvelder en vervolgens de opbouw eruit halen door een extra spits in te brengen zonder vleugels en dus alles in de trechter pompen? Totaal geen inzicht zou je dan toch wel mogen zeggen.

02-08-2017 23:32

DulceDesde +369

Je hebt gelijk zeker als je Landskampioen en de Europa League wil/moet halen iedereen zegt wel dit is een tussen jaar maar die vlieger gaat niet op je wil toch Landskampioen worden of niet.

02-08-2017 23:46

ppd85 +0

Ik vind het treurig om te lezen dat er met de vinger wordt gewezen naar Keizer. De beste man heeft werkelijk een vreselijk matige bank om mee te werken. Aan de andere kant. Hij mag nu met zijn vuist op tafel slaan. Ten opzichte van de selectie waar Bosz alles mee kon inrichten is deze selectie een lachertje.

Ik schreef het eerder al en toen werden er veel boos, maar Ajax heeft gewoon twee verdedigers en een verdedigende middenvelder nodig. Nigel de Jong had je allang moeten ophalen. In bijv. een wedstrijd als vandaag zou hij voor veel meer balans hebben gezorgd. De Ligt is een talent maar de jongen is 17. Vorig jaar al voor de leeuwen gegooid en dit jaar gaat het vrolijk verder. Over twee jaar is hij een topper, maar mag dat ten kosten gaan van ons aller Ajax?

Er wordt doorgeselecteerd op jongens als El Ghazi en Kishna maar een Younes lijkt niet stuk te kunnen.

Het seizoen is praktisch nog niet begonnen en we hebben al zoveel ellende meegemaakt. Met mijn hoofd ben ik bij Nouri en dat zorgt er voor dat ik relativeer, maar man man wat gaat dit een lang seizoen worden. Het is toch te hopen dat de selectie nog op drie posities versterkt gaat worden.

Wat gaan we trouwens volgende Europese wedstrijd doen? Bergsma opstellen voor Sanchez of is hij nog niet geschorst?

02-08-2017 23:26

hallo1 +0

Wat was dat nou voor een plan dan ''alle ballen hoog naar voren pijlen op het hoofd van Dante''?

Hou verdomme dat veld gewoon breed en blijf voetballen. Haal Schone die met zijn tong op zijn schoenen liep er eerder af en wissel aanvallers voor aanvallers. Nu werd alles door elkaar gegooid en dat speelde Nice alleen maar in de kaart. Hele domme ingrepen van Keizer.

02-08-2017 23:30

SvenGeurtsen +0

Helemaal mee eens!

02-08-2017 23:30

R.F. +1

Slechte zin
Hier hadden we wel invloed op

02-08-2017 23:23

Rolleman +0

hennie en bergkamp en co ! rot alsjeblieft op.

02-08-2017 23:22

hallo1 +0

Hand in eigen boezem Marcel!

Jij was vandaag de allerzwakste schakel. Hele domme wissels en tactiek in het laatste deel van de wedstrijd wat ik schaar onder plan C(Chaos) of D(Drama). Alle ballen werden hoog naar voren geschoten en het veld werd totaal niet breed meer gehouden. Dat kon ook niet meer omdat je eerste wissel Kluivert eraf was voor een middenvelder. Daarna werd bij iedere wissel het halve elftal door elkaar gegooid. Het leek nergens op.

02-08-2017 23:20

Johan1 +2941

Mee eens. Totaal geen vertrouwen in dit vriendje van Bergkamp. Hoe kun je bij zo'n jonge selectie nou ook een trainer aanstellen die nog nooit een Europese wedstrijd heeft meegemaakt.

02-08-2017 23:15

wendoo9 +8125

Kost te veel denk Marc !

02-08-2017 23:18

hallo1 +0

Op zich is dat niet erg als je trainer maar gehaaid is. Louis van Gaal begon ook vanuit het niets. Deze trainer heeft voor mij vandaag al bewezen totaal geen inzicht te hebben. Er zaten enkel hele domme ideeen achter zijn wissels en tactiek in het laatste deel van ''alle ballen hoog naar voren''.

02-08-2017 23:18

SvenGeurtsen +0

Ik vond Veltman en Younes ZWAKSTE schakels

02-08-2017 23:26

hallo1 +0

Zeker in het veld, maar tot aan de 2-2 was er niet zo veel aan de hand. Keizer had eerder en anders moeten wisselen en niet een totale chaos moeten creeren met iedere wissel die hij deed.

02-08-2017 23:28

Maxwell_5 +6977

Man stel je niet zo aan. Een paar weken geleden kon niemand het voetbal, laatst staan de CL nog wat schelen. Dat Keizer het moest doen met een minder team dan vorig jaar kan je hem niet aanrekenen. Het team is aangeslagen door een extreem zwaar op de schouders drukkende gebeurtenis en heeft over twee wedstrijden laten zien dat het ondanks bovenstaande best tot mooie dingen in staat kan zijn. Vorig jaar had Bosz ook ruim 2 maanden nodig voordat de puzzelstukjes in elkaar vielen. Gun Keizer minstens dezelfde tijd en gun die jongens ook de tijd om iets te verwerken. En jij ondertussen jezelf en anderen maar lopen opfokken over onduidelijke wissels... man man man ga lekker een biertje drinken en vroeg naar bed vanavond.

02-08-2017 23:44

SvenGeurtsen +0

Ja, maar younes en veltman vielen mij echt op, Schöne ook wel maar minder.

02-08-2017 23:36

Bensco +7175

Jeeezusss hé, gaan we het nu daar op gooien Keizer? Dat vind ik toch wel zo'n mega slap excuus. Neem je verlies als een vent en trek er lering uit ipv de makkelijke uitweg zoeken.

02-08-2017 23:20

insectenverdelg +23512

Hoe kan je Ypinss laten staan. Verder is de Ligt te traag voor die topverdediger. Alleen sanchez is t niveau. Donny en Zute h waren heel goed en ook Kluivert
maar t geheel is te weinig.

02-08-2017 23:17

Bjorn +12628

Middenveld werd na de voorsprong overlopen. Had zelf liever Frenkie eerder gezien voor Lasse. Lastig om de vinger op de zere plek te leggen, in meerdere opzichten gingen er dingen fout vandaag.

02-08-2017 23:08

wendoo9 +8125

Dit middenveld is te licht en zal vaker overlopen worden ook in de Eredivisie als er geen goeie versterkingen komen !

02-08-2017 23:23

insectenverdelg +23512

vraag is, willen Sanchrz, Ziyech en Dolberg zonder CL nog wel door.

02-08-2017 23:15

Rolleman +0

1 van de 3 is weg. of misschien wel 2.

02-08-2017 23:17

insectenverdelg +23512

ben er ook bang voor. En denk niet dat Overmars er voor gaat liggen.

02-08-2017 23:18

Ajaxbrl +13859

EL winnen dan maar he , en een paar aankoopjes misschiem marc (loopt miljoenen mis met zijn verkeerde zuinigheid)

02-08-2017 23:24

Johan1 +2941

Als je met zulke achterlijke wissels komt, is het het onheil over jezelf afroepen. Bij dit soort acties kun je je met recht afvragen of een ervaren trainer dit ook zo had gedaan. Ik weet wel zeker van niet, want de uitleg van Keizer over de wissels klopt van geen kant. Het kost je wel de CL. Schone en Youness hadden al veel eerder gewisseld moeten worden. Verder waren de wissels weer veel te laat. Prutser.

02-08-2017 23:14

geronimo +4

Het is elk jaar weer het zelfde liedje , er wordt te laat versterkingen gehaald en dat is knap waardeloos

02-08-2017 23:06

RSM +3919

helaas geen vooruitgang.

02-08-2017 23:14

AjaxIsrael +2

Ik vrees dat de invloed van Hennie realisme en Aron afbraak te groot is.

02-08-2017 23:14

AFCAGERT +0

hennie moet lekker met pensioen gaan.. drama veldspel mede mogelijk gemaakt door hennie de bunzing

02-08-2017 23:17

Onpartijdig +4438

Ik reken hier keizer niet op af.. voor de mensen die dat wel doen... wat zei je vorig jaar toen Bosz verloor tegen Rostov, WillemII en gelijkspeelde tegen Roda? Precies hetzelfde. Er waren (net zoals vorige week) periodes in de wedstrijd dat dingen heel goed gingen en er waren periodes dat dingen totaal niet gingen.. Ik zag dat ajax met de goede intentie speelde. Begin tweede helft.

Vorig jaar viel het muntje de goede kant op tegen Lyon en Schalke, nu valt het muntje de verkeerde kant op. Heel pijnlijk inderdaad, maar het is wat het is. De backs zijn voetballend niet goed genoeg, dat is wel het belangrijkste punt. Schone kan niet meer.

02-08-2017 23:13

GJK +0

De wissel Kluivert was gewoon faliekant fout. Qua timing, vervanging, beleving en momentum!!!!!

12 miljoen naar de haaien.....

En iedereen kan alles erbij halen... Nice lag gestrekt en het wachten was op 3-1..... bedroevend!!!

02-08-2017 23:13

SereroT +10

Frenkie voor Schone in plaats van Kluivert leek mij een stuk logischer. Toevallig werd Schone ook zo makkelijk gepasseerd bij de 2-2...

02-08-2017 23:12

Lewis Hamilton +1

Is Ajax ooit wel eens goed voorbereid de CL voorrondes ingegaan de laatste jaren? Je kan het de trainer niet kwalijk nemen, als je je beste spelers verkoopt en niks ervoor terughaalt.

02-08-2017 23:12

Ajaxbrl +13859

VERKEERDE ZUINIGHEID

02-08-2017 23:13

Onpartijdig +4438

nee, altijd matig. Vorig jaar kwam Ziyech na Rostov, even kijken wat onze Marc nu uit de hoed gaat halen.

02-08-2017 23:08

Redrum +96213

Vorige week wisselde je ook goed en op tijd Marcel.. Wat je nu deed was gewoon achterlijk.

02-08-2017 23:10
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.