Jong Ajax zegeviert ruim tijdens doelpuntenfestival

door Jesse ter Haar 88

Jong Ajax zegeviert ruim tijdens doelpuntenfestival

door Jesse ter Haar 88

Laatst geüpdatet

Jong Ajax heeft vrijdagavond een overtuigende 5-2 zege weten te boeken op FC Dordrecht. Zowel Kaj Sierhuis, die als spits aan de wedstrijd begon, als invallende spits Danilo Pereira wisten twee doelpunten voor hun rekening te nemen. Het resterende doelpunt kwam voor de rekening van Ché Nunnely.

De wedstrijd begon op z’n zachtst gezegd voortvarend voor Jong Ajax. Al na drie minuten was het Sierhuis die met een prachtige volley de bal tegen de touwen wist te werken. Opnieuw drie minuten later was het weer de spits die dichtbij was. Nunnely gaf voor en Sierhuis kopte, maar ditmaal ging de bal net langs de kruising. Na ruim een halfuur was het dan toch 2-0. Mitchel Bakker werd binnen het strafschopgebied naar de grond gewerkt en dat betekende een penalty voor de ploeg van Michael Reiziger. Sierhuis ging achter de bal staan en werkte zijn tweede goal van de avond binnen.

Vlak voor rust kwam opponent FC Dordrecht nog wel terug in de wedstrijd. Thomas Kok kon vanaf de rand van het strafschopgebied schieten en deed dat met verve. De bal verdween in de verre hoek. Voor rust werd het tandem Nunnely-Sierhuis nog eenmaal gevaarlijk, maar tot nóg een goal binnen de eerste 45 minuten kwam het niet.

Na rust duurde het niet lang voordat invaller Pereira zijn eerste kans kreeg. In de 47ste minuut kreeg de spits een rebound voor zijn voeten, maar hij raakte toen nog de lat. Even later was het alsnog raak. Nunnely kon uithalen vanaf een meter of twintig en deed dat goed. De keeper was kansloos en kwam de stand op 3-1. Na ruim een uur voetballen volgde een strafschop voor de beloften, maar die was niet besteed aan Noa Lang. De jongeling schoot over.

Twee minuten later werd het alsnog 4-1. Diezelfde Lang verdiende een vrije trap op de rand van het strafschopgebied. Invaller Pereira eiste de bal op, ging achter de bal staan en schoot de bal over de muur in het doel. Twintig minuten voor tijd kreeg ook FC Dordrecht een goede kans, maar doelman Dominik Kotarski wist knap redding te brengen.

In de allerlaatste minuut van de officiële speeltijd werd er nog een vijfde goal gemaakt door Jong Ajax. Opnieuw kon spits Pereira binnenwerken, nadat hij de bal op een meter of acht afstand van het doel voor zijn voeten kreeg. In de blessuretijd kwamen de bezoekers via Marko Maletic nog wel een doelpunt dichterbij, maar verder dan dat zou het niet komen.

Opstelling Jong Ajax: Kotarski; Bakboord, Schuurs (Pasquali 46'), Botman, Bakker; Ekkelenkamp, Gravenberch, De Wit (Jensen 64'); Nunnely, Sierhuis (Pereira 46'), Lang.
Wissels Jong Ajax:
Jensen, Pasquali, Pereira, Ylätupa, Van Bladeren, Bijleveld, Kemper, Solomons.

Opstelling FC Dordrecht: Janssen; Breedijk, Ormonde-Ottewill, Stankov, Peijnenburg; Kok, Mourgos, Zamouri, Maletic, Haydary, Cijntje.
Wissels FC Dordrecht:
Timmermans, Hogesteger, Green, Stoskovic, Monstma, Schets, Smith.

Doelpunten:
1-0 Kaj Sierhuis (3')
2-0 Kaj Sierhuis pen. (35')
2-1 Thomas Kok (41')
3-1 Ché Nunnely (54')
4-1 Danilo Pereira (68')
5-1 Danilo Pereira (90')
5-2 Marko Maletic (90')

Lees meer over:
Plaats reactie

xDusanTadic +0

Als je naar die uitstraling en houding van Lang kijkt zou je denken dat ie al 4 CL finale’s erop heeft zitten. Gaat hem nooit worden

24-08-2018 23:46

ditisdebeslissing +4206

morgen 5 uur entrada!!

24-08-2018 23:25

YoungLeur +862

Tuurlijk, entrada'tje voor Emmen thuis

24-08-2018 23:28

insectenverdelg +23512

zet wel je masker op!

25-08-2018 00:17

NouriVandeBeek +7

Steady debuut van Gravenberch. Speelde controlerend. Gewoon rustig doorontwikkelen bij Jong Ajax. Is nog heel het seizoen 16 jaar jong. Ekklenkamp speelde iets beter dan vorige week. Had meer rust aan de bal.

Lang aan de linkerkant zie ik toch liever dan Johnsen. Ik heb het idee dat Lang weet wat hij doet. Niet dat het altijd goed gaat, maar Johnsen voetbalt echt als een kip zonder kop.

24-08-2018 22:56

altijdwelwat +7

Lang is in mijn optiek meer een middenvelder, maar vult het op linksbuiten beter in dan Johnsen. Bij Lang zit er altijd wel een idee achter, is ook vandaag gewoon betrokken bij 2 goals. Johnsen doet maar wat gaat 10 x dribbelen en verliest dan 8 x de bal, de 2 x dat het wel lukt ziet het er wel meteen leuk uit. Maar ook dan is het zelden gekoppeld aan rendement.

24-08-2018 23:15

insectenverdelg +23512

Als we im de beker een amateur loten de 1e ronde kan hij wel is de jongste debutant ooit worden in Ajax 1.....

25-08-2018 00:19

marrene +154

Klopt. Johnsen is gewoon een mispeer. Heeft potentie maar laat dat zelden zien en speelt zijn eigen wedstrijd. Geen teamspeler. Begint een actie zonder te weten wat hij gaat doen en of het überhaupt verantwoordelijk is die actie in te zetten.

25-08-2018 09:01

Jessey1981 +0

is het nou 4-1 geworden of 5-2? of VZ staat namelijk 5-2..

24-08-2018 22:40

Champy +1

Het is goed te begrijpen dat we geen fans zijn van De Wit en Ekkelenkamp, één die veel loopt en niks nuttigs doet, en de andere die vooral bezig is met struikelen over zijn x-benen.

Maar laten we ook niet doen alsof de Jensen en Kuhn pareltjes zijn, die gastjes moeten gewoon een lekker seizoen gaan draaien in de A1, om wat vertrouwen te kweken.

Bijleveld is gewoon de nieuwe Serero voor Gedaante. Een speler die het inzicht niet heeft om goed vervolg te geven aan een goede actie aan de bal.

24-08-2018 22:31

WantAmsterdam +116198

Nou, in die wedstrijden dat hij speelde was Jensen gewoon goed, is een redelijk groot talent, je moet hem gewoon een basisplaats geven, want die twee genoemde kunnen er echt helemaal niks van

24-08-2018 22:39

Champy +1

Dat zijn momenten waarin Jensen 10-25min meedoet.
Tot nu toe speelt ie best anoniem mee als ie in de basis start.
Op basis van wat zou ie een startplaats verdienen in Jong Ajax?
Zelfs Nouri en Donny speelden toen nog (sporadisch) mee met de A1, en wie speelden in Jong? (spelers die nu ook in de anonimiteit spelen)

24-08-2018 23:00

WantAmsterdam +116198

Klopt niet helemaal, Donny speelde op die leeftijd al in het eerste, en Nouri had het fysiek moeilijk maar speelde eigenlijk vast bij JA,
Waarom hij en basisplaats verdiend? Omdat hij bij jong meestal goed speelt in die paar minute een gewoon eens een kans verdient, een als je hem goed gebruikt is hij zeker niet anoniem, heeft in zijn kleine teen meer voetballend vermogen dan Dani en Jürgen bij elkaar

24-08-2018 23:05

Champy +1

Donny speelde in dat seizoen 30 wedstrijden, praktisch gelijkverdeeld over de drie elftallen.

Nouri deed 50/50 A1/Jong Ajax..

Dus waarom zou een Jensen die nog geen zak heeft gepresteerd in de A1 een basisplek moeten hebben in Jong Ajax, als je ziet dat die twee met beduidend meer talent het al zo moeilijk hadden om dat te bereiken.

Los van de vergelijking van Jensen, met Dani en die andere clown, Jensen hoort in de A1 te spelen en moet aantonen dat die een ploeg kan dragen.

24-08-2018 23:25

WantAmsterdam +116198

Gelijkverdeeld? Waar haal je dat vandaan? Speelde volgens mij vooral in jong

24-08-2018 23:49

Champy +1

transfermarkt van 15/16

25-08-2018 00:00

altijdwelwat +7

Man man man sommige hebben echt een blinde vlek voor wat betreft Jensen zijn tekortkomingen. Die is fysiek nog helemaal niet in staat om ook maar enige rol van betekenis te spelen. Word altijd overlopen en verspeeld met regelmaat de bal. Kan best voetballen maar af en toe 20 minuten meedoen in een wedstrijd die al is gespeeld is voorlopig prima. Eerst maar eens het verschil maken bij o19

24-08-2018 23:20

WantAmsterdam +116198

Dat vind ik dus totaal niet, nne hij is geen Gravenberch, maar ik zie toch dat hij redelijk goed mee kan met JA, en bij de o19 heb je ook al taylor hansen, Abid, Liansana, timber en waarschijnlijk straks Ünüvar voor op het middenveld, buiten dat zie ik Jensen zich daar niet echt verder ontwikkelen

24-08-2018 23:48

insectenverdelg +23512

geef Jensen 4 potten en kijk of hij er van leert. slimme voetballers leren vaak snel. ala dar werkt ga je daar echt vewl meer plezier van beleven dan Ekkelenkamp

25-08-2018 00:28

trooop +3885

Niet eens over bijleveld. Het is geen supertalent. Maar met zijn techniek, pass en combinatievermogen kan het gewoon een lekkere speler worden. Hij beschikt in tegenstelling tot een hoop anderen al over veel basiskwaliteiten, en 20 jaar lijkt me niet te oud om nog door te breken.

24-08-2018 22:55

Champy +1

Om door te breken in Ajax 1, moet hij ondanks de voorkeuren van een trainer altijd als eerste op het bord van Jong Ajax staan op die leeftijd. Als je nu nog steeds lager staat in de hierachie dan Ekkelenkamp, heb je ook niks te zoeken bij Ajax.
Ik vind hem echt matig in zijn decision making, geen versnelling, geen constante pass in huis, zwak, en heel zwak in de omschakeling.

Ik sluit niet uit dat die ooit bij een clubs als AZ of Vitesse in de basis gaat spelen, maar Ajax 1 is te hoog gegrepen.

24-08-2018 23:15

trooop +3885

Wat je zegt, dat hangt wel heel erg samen met de voorkeuren van de trainer. Hij hoort gewoon basis in jong, juist aan dingen als kracht en sterk omschakelen valt nog heel veel bij te schaven. In tegenstelling tot techniek en combinatievermogen, wat veel anderen juist missen. Dus bijleveld zou voorrang moeten krijgen. Dat een trainer daar anders over denkt betekent niet per definitie dat hij tekort komt.

Ik kan er verder wel in komen wat je zegt, hij is nog geen volwaardige speler. Een beetje grijs ook. Maar ik zie het zo: als schone Ajax 1 kan halen, kan iemand die op z'n 20e al zo aardig kan ballen als bijleveld het ook.
Misschien met een omweg dan.

24-08-2018 23:40

Champy +1

De so called voorkeur van de trainer is voor DE Wit en Ekkelenkamp. Naar mijn weten is er nog een derde positie op het mv, en ook daar is ie niet zeker van.

Overigens denk ik dat het mv niet zo zal blijven. Het seizoen is nog lang.

25-08-2018 00:19

insectenverdelg +23512

Vind dit al heel apart. ket Jensen, Pasquali en ook Bijleveld zijn er 3 spelers die iig meer potentie hebben dan Ekkelenkamp en de Wit. Juist in A1 en Jong moet je zulke spelers vlieguren gaan geven. Nog steeds een reële kans dat Ajax 1 niet gaan halen, maar al geef je de Wit en Ekkelenkamp 3 seizoenen, die missen op alle vlakken de potentie mijn inziens. maar de Wit maak je wel aanvoerder. Snap er helemaal niets van.

25-08-2018 00:24

afcas +3803

dit doet ajax altijd. klaassen schoof eerder door dan bouy, donny schoof eerder door dan appie, nu dit weer. het is een probleem waar ajax al langer mee kampt dat fysiek sterkere meevoetballers eerder worden doorgeschoven dan pure voetballers.

25-08-2018 00:27

Champy +1

Bouy is een soort El Mahdioui, die ook zo traag was als dikke stront en volledig teerde op de lange bal.
Die vergelijking is dus niet zinvol.

Het huidige voetbal is veel fysieker geworden, dus vanzelfsprekend dat fysiek sterkere spelers sneller doorschuiven.

25-08-2018 00:41

afcas +3803

voetbal heeft altijd fysieke teams gehad. verschil is dat nu iedere speler fysieker is in het fitheid gedeelte, maar dit geld ook voor voetballende spelers. het punt is juist dat nederland en met name ajax zich onderscheidde door voetbaltalent de voorkeur te geven. sinds de geluiden klonken dat we mee moesten in het "fysieke geweld" is het alleen maar slechter gegaan. een tadic is wat dat betreft bijvoorbeeld ook fysiek zwak. maar voetbalgogme is altijd belangrijker bij teams die verzorgd aanvallend voetbal willen spelen. en daarom is het dus totale onzin dat die fysiek sterkere spelers sneller doorschuiven. de jeugd is daar namelijk niet voor. daar moet je de echte talenten die voetballend en niet fysiek boven de rest uitsteken doorschuiven zodat ze het moeilijker krijgen. want ik zal je dit geheim 1 keer vertellen: met een goede fysiek combineer je niet door een verdediging heen van een team dat met 11 spelers op de eigen helft staat. met voetbalgogme en natuurlijk talent wel. maar dan is het niet slim om door de hele opleiding heen de verkeerde spelers door te schuiven...

25-08-2018 07:00

Champy +1

Je hebt het uiteindelijk over 5 middenvelders die nooit hebben bewezen een ploeg/middenveld te kunnen dragen, want daar draait het uiteindelijk om.

Ik word eerlijk gezegd niet zo warm van deze technische spelers, en al helemaal niet van De Wit en Ekkelenkamp.

Uiteindelijk moet je je inderdaad afvragen of de coaches niet meer moeten kiezen voor de technische types.
Ik vind dat Jensen in de A1 moet spelen, samen met Kuhn, en over een half jaar pas aansluiten bij Jong. Vooral die laatste heeft in het laatste jaar veel speelminuten gemist.

25-08-2018 00:38

ajax4ever01 +13

Slecht gespeeld hoor, een schande dat je gewoon die twee doelpunten tegenkrijgt tegen zo'n club die onderin deze divisie hoort te staan

24-08-2018 22:08

PepG +0

Echt hopen dat ze Reiziger en Heitinga ontslaan.

24-08-2018 22:05

godlike +3810

Vorig jaar Jong voor het eerst in de geschiedenis kampioen gemaakt. Dankbaar ben jij, gasten zoals jij zorgen voor onnodige onrust binnen de club.

24-08-2018 22:24

PepG +0

Al wint hij 10 titels achterelkaar,. wat dan nog? Hij is gewoon geen Ajax trainers met zijn voorkeur voor lopers en slagers.

25-08-2018 08:51

WantAmsterdam +116198

Is het een idee om Pereira misschien een keer een kans te geven? Bedoel hij heeft een mooie techniek, scoringsvermogen, snelheid en diepgang, dat missen wij nu in het eerste, alleen neres heeft dit

24-08-2018 21:55

trooop +3885

Ik ben ook fan, maar al z'n kwaliteiten zijn volgens mij nog iets te 'licht' voor het eerste. Als hij zich sterk blijft ontwikkelen kan het een heerlijke allround spits worden. Maar dat gaat imo nog minstens een jaar duren, als het er al van komt.

24-08-2018 22:05

WantAmsterdam +116198

Ja maar dacht meer vanwege gebrek aan beter omdat wij gewoon snelheid en diepgang missen, buiten dat denk ik dat hij ook prima op de vleugel kan, is als type vergelijkbaar met neres, iets minder creatief misschien maar ook snel en degelijk technisch

24-08-2018 22:10

trooop +3885

Vergelijkbaar met neres? Ik heb een iets ander beeld van hem. Maar misschien heb je gelijk, heb nog niet heel veel wedstrijden van hem gezien. Zie het voorlopig overigens toch niet gebeuren, ten hag heeft een duidelijke voorkeur voor meer volwassen / meer volgroeide spelers.

24-08-2018 22:25

WantAmsterdam +116198

Mwaah, tuurlijk niet dezelfde type, maar als een speler in jong en het eerste vergelijkbare vaardigheiden heeft dan is het toch Pereira, vooral wat snelheid met en zonder bal betreft

24-08-2018 22:28

trooop +3885

Ja misschien wel. Al zou het kunnen dat nunnely wint als het vooral om snelheid gaat. Maar die heeft helaas weer z'n eigen tekortkomingen.

24-08-2018 22:56

PepG +0

Alleen kut dat Dordrecht een tweede treffer maakt want nu komen Jensen, Pereira en Pasquali de volgende wedstrijd pas in de 80ste minuut erin.

24-08-2018 21:54

WantAmsterdam +116198

Als ze überhaupt in de selectie zitten...

24-08-2018 21:57

TheHunter1986 +0

Waarom is Schuurs gewisseld? Misschien debuut morgen als het meezit!?

24-08-2018 21:54

PJSM +0

Komt tekort dus hoop het niet

24-08-2018 23:32

TheTruth +0

Bedankt voor de zeer accurate live score AS!

24-08-2018 21:53

MrPink +81984

Haha de fisio van Helmond krijgt rood?

24-08-2018 21:53

laling +2329

Verdedigen is toch nog wel een probleempje bij Jong ajax

24-08-2018 21:49

PepG +0

Boeien, als ze maar voetbal spelen zoals de laatste 25 minuten.

24-08-2018 21:52

Ajax95Duivendrecht +24166

Wow, heerlijk subtiel tikje van Jensen en perfect binnengeschoten van Pereira!

De beste teamgoal van vanavond.

24-08-2018 21:48

WantAmsterdam +116198

Pereira en Jensen zijn echte Ajax-spelers, zie ik veel liever dan Dani en Jurgen...

24-08-2018 21:57

altijdwelwat +7

Man man man Jensen neemt hem gewoon verkeerd aan hoor , schiet per ongeluk richting Pereira door .... maar zie vooral lekker wat je wil zien.

25-08-2018 01:23

didierajax020 +2

Pereira speelt lekker hoor.

24-08-2018 21:46

Ajax95Duivendrecht +24166

Danilo Pereira speelt zeer sterk!

24-08-2018 21:45

Pipodeclown112 +0

Wel lief van de stewards dat ze de Dordrecht-fans de tweede helft op de overdekte tribune hebben gezet. Stel je toch eens voor dat je deze hele helft in die plensregen moet zitten om je team met 4-1 klop te zien krijgen :')

24-08-2018 21:44

PepG +0

Heerlijke actie van Pereira.

24-08-2018 21:44

Ajax95Duivendrecht +24166

Zo, daar kapte Ekkelenkamp even iemand uit ;)

24-08-2018 21:42

Ajax95Duivendrecht +24166

Mooie bal Navajo

24-08-2018 21:36

PepG +0

Siert hem dat hij zich niet laat vallen.

24-08-2018 21:34

Ajax95Duivendrecht +24166

Sinds Dani weg is, loopt het positiespel een stuk beter.

24-08-2018 21:28

PepG +0

Toch staat hij volgende week weer als eerst op het wedstrijdformulier.

24-08-2018 21:30

didierajax020 +2

Heerlijke keeper, Kotarski.

24-08-2018 21:28

TheTruth +0

Kan iemand vertellen wat er gebeurde?

24-08-2018 21:27

TheTruth +0

Hahahahahahaha bedankt maat

24-08-2018 21:30

3*stars*3 +23541

Ik heb het gemist maar je hoort al jaaaaren dat die Lang een nare mannetje is en van verschillende kanten.
Hahaah; 'Eeh swaa, die ballo is van mij broer''.
Hahahah ik zie het echt voor me, zo die samenvatting checken.

24-08-2018 21:44

Jariiii +22212

Ik blijf het een bespottelijke opzet vinden, die Jong-elftallen in de eerste divisie.


Maar enfin. Hup Ajax.

24-08-2018 21:27

Oliveira +0

Ik moet nodig is kijken welke spelers er dit jaar bij Jong Ajax spelen. Ik ken nog niet eens de helft van de jongens.

24-08-2018 21:26

Ajax95Duivendrecht +24166

Netjes van Danilo

24-08-2018 21:25

didierajax020 +2

Heerlijk Danilo! Mooi antwoord op dat je de penalty niet mocht nemen.

24-08-2018 21:25

PepG +0

DANILO!! #kenjeplaats

24-08-2018 21:25

Redrum +96213

Lang is echt een extreme kneus

24-08-2018 21:24

Ajax95Duivendrecht +24166

Wat een kut aanloop van Noa...

24-08-2018 21:23

didierajax020 +2

Vieze laksheid. Dacht vast 'doe ik wel effe'. Zo werkt het niet gozer.

24-08-2018 21:24

didierajax020 +2

Haha Noa Lang.. Ruzie om wie de penalty mag nemen. En dan nog missen, en hoe. Triest.

24-08-2018 21:23

Ajax#1900 +1

Wat mij betreft nemen we afscheid van zo'n jongen. Is geen groot talent en verder gewoon een gek. Was direct al duidelijk eigenlijk. Zelden iemand met zo'n kansloze uitstraling gezien.

24-08-2018 21:26

afca4eva +5957

En dan hebben we het nog niet eens over het geluid wat daar uit komt.. "bradda" :')

24-08-2018 21:27

Ajax#1900 +1

Dat ook. Lijkt mij sterk dat dat er nu nog uit gaat opeens. Die jongen is gewoon verknipt. (en nu maar wachten tot ik te horen krijg dat ik dat niet mag zeg want ik ken hem immers niet persoonlijk :') )

24-08-2018 21:30

PepG +0

hahah die stumperd Lang pakt de bal af van Pereira en skiet hem keihard over! Karma.

24-08-2018 21:23

didierajax020 +2

Penalty Ajax.

24-08-2018 21:22

PepG +0

OMg leest Reiziger de reacties op AS?

24-08-2018 21:21

Oliveira +0

Ik zou het ergens grappig vinden als hij dat zou doen. Maar ik zou als ik hem was er niet veel waarde aanhechten.

24-08-2018 21:23

didierajax020 +2

Teering Nunnely wat een goal

24-08-2018 21:11

blessure +2

Bij het eerste elftal halen.

24-08-2018 21:16

ditisdebeslissing +4206

ze suggereren maar wat.

24-08-2018 21:07

TimAFCA +0

Haha Thomas Kok, heb ik nog mee samen gespeeld.

24-08-2018 21:07

ditisdebeslissing +4206

ik hoop dat Twente de komende 10 jaar niet promoveerd. die boefjes die onze titel hebben gestolen in 2010.

24-08-2018 21:03

AJAIXIXIXI +1

Pasquali en Pereira erin.

24-08-2018 21:02

WantAmsterdam +116198

Dit middenveld kan toch niet bij Ajax, de wit en Ekkelenkamp...

24-08-2018 20:51

Bobbaasje +3

Is poep op de stoep...

24-08-2018 20:51

WantAmsterdam +116198

En haat in de straat!!

24-08-2018 20:53

YoungLeur +862

Ekkelenkamp is poep op de stoep en haat op AS

24-08-2018 23:39

Bobbaasje +3

Kan de VAR ook bekijken wie aan 't minnen is?

24-08-2018 20:44

SamW +1466

Is het nou zo dat, wanneer JA kampioen wordt, ze de eersten zijn die twee keer achter elkaar kampioen in de Eerste divisie zijn geworden?

24-08-2018 20:44

afcas +3803

wat is dit voor vraag? aangezien iedere andere club hiervoor promoveerde bij een kampioenschap kan het niet anders he...

24-08-2018 20:45

Tijndw +0

...............................

24-08-2018 20:53

Ajax#1900 +1

Goedemorgen Sam ;)

24-08-2018 21:06

SamW +1466

Retorische vraag jongens. :-)

24-08-2018 21:21

laling +2329

Schuurs valt tot nu toe toch een beetje tegen

24-08-2018 20:44

PepG +0

Ja, wat wil je met dit middenveld?

24-08-2018 20:47

PepG +0

Ga zitten man, je traint het tweede elftal, niet Real Madrid.

24-08-2018 20:44

witchmaster11 +4

ff oftopic gaat goed met neres , 80% zeker dat tie dinsdag erbij is al is het maar voor een helft en terug ontopic

24-08-2018 20:43

Bobbaasje +3

Dordrecht mag van mij degraderen.

Edit: Dordrecht-hooligan actief.

24-08-2018 20:43

Tijndw +0

Kaj is wel een wereld van verschil met Noa Lang, harde werker die altijd iedereen netjes ter woord staat tegenover iemand met een hele arrogante uitstraling.

24-08-2018 20:42
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.