Ebecilio en Sneijder er bij, El Hamdaoui niet

door Sjoerd Valkering 52

Ebecilio en Sneijder er bij, El Hamdaoui niet

door Sjoerd Valkering 52

Laatst geüpdatet

Lorenzo Ebecilio en Rodney Sneijder trainden vrijdag mee met Ajax. Normaliter trainen Ebecilio, vleugelaanvaller en spits, en Sneijder, links of nummer 10, met Jong Ajax. Frank de Boer liet weten dat hij Ebecilio en Sneijder wilde belonen voor hun goede spel bij de beloftes. Mounir El Hamdaoui en Aras Özbiliz zijn ziek en ontbraken op de training.

Lees meer over:
Plaats reactie

AjaxLuis +0

Zit El Hamdaoui wel bij wedstrijd selectie??

11-12-2010 12:49

Jawst +0

Sneijder verdient een kans

11-12-2010 11:52

ZwarteJood +1

Hartstikke goed voor die jongens hun zelfvertrouwen.

11-12-2010 11:07

ultras-gate +0

yess! eindelijk

10-12-2010 20:59

RoyyAFCA +0

ik hoop echt dat Sneijder dit seizoen nog gaat debuteren. Die jonge is heel goed.

10-12-2010 18:54

richardverhoef +0

Persoonlijk vind ik dit toch echt kapitaalvernietiging. Als je ziet hoe goed een voetballer als El Hamdaoui kan voetballen. Dat heeft hij bewezen in de jaren bij AZ en de eerste wedstrijden bij Ajax. Alleen omdat Martin Jol, Ajax niet meer aan het voetballen kreeg. Speelde ook El Hamdaoui ook onder zijn niveau. Toch vind ik dat je een voetballer als El Hamdaoui te kort schiet om hem als wisselspeler te gebruiken. En nu Siem de Jong basis te zetten, die geen eens een echte spits is. Die het tegen Milan wel goed deed. Maar die de wedstrijden ervoor erg ondermaats speelden. Ik blijven volhouden aan een aanval met

Sulejmani-----------------------El Hamdaoui--------------------------Suarez

10-12-2010 18:22

dennissuarez +0

el hamlap is toch ziek
dan is het logisch dat hij ontbreekt

TEKST LEZEN!

10-12-2010 19:31

Brutesss +0

Toch leuk als je straks de opstelling ziet en een middeveld met De Zeeuw SNEIJDER Enoh ofzo.. ziet er toch leuk uit;)

10-12-2010 18:00

jacob +0

is die Ebecilio een aanspeelpunt als ie in de spits staat??

10-12-2010 16:08

afca1985 +21455

Het wachten is nu op Bouy, Klaassen en Overtoom speelt ook wel aardig bij Jong Ajax. V. Rhijn en Boilesen voor in de verdediging en misschien Boere van de A1 voor in de spits. Castillion nog steeds geblesseerd?

10-12-2010 15:49

bergkampinho23 +0

Ja, waar is Castillion eigenlijk.

10-12-2010 16:04

RoodWit +62

Een blessure.

10-12-2010 16:52

OnlyOne1 +0

inderdaad, hoop dat ook Overtoom erbij wordt gehaald

10-12-2010 18:54

ili +0

2 goede spelers die het verdienen een kans te krijgen. Ze hebben allebei veel talent.

10-12-2010 15:29

Ricochat1 +0

Ik ga er ook van uit dat hij zich doorontwikkeld natuurlijk. En denk dat hij dan snel aan kan haken bij het niveau van 1. Had het ook over minuten maken na de winter he. Dus over basisplek of iets in die richting heb je mij niet gehoord hoor. Gewoon in laten vallen een kwartiertje en dan zullen we zien. Die 4 overtredingen en 3 terugspeelballen van Lindgren ken ik nu wel....

10-12-2010 14:56

bergkampinho23 +0

Heel goed Frank. Dan hoeven we die jongens over 2 of 3 jaar niet weer terug te kopen.

10-12-2010 14:10

VIVALAAJAX +0

wtf mounir gaat lopen kutte! meteen verkopen in winterstop

10-12-2010 13:50

JohnDylan +22580

Wat een onzin, Ozbiliz was een paar dagen geleden ook ziek en daarbij moeten spelers zich nog altijd bij Ajax melden als ze ziek zijn, de Ajax docter bepaalt dan of ze kunnen trainen.

10-12-2010 13:55

ajaxcruijff +1

Ik hoop dat ie gewoon niet is komen opdagen, kan die meteen weg. Het is maar een vermoeden maar ik heb zo het idee dat ie zichzelf veel belangrijker vind dan ajax.

10-12-2010 13:41

Daluniz10 +0

z´n vermoeden heb ik ook ..
las net dat hij donderdag een gesprek aangevraagd had met de Boer...
ik snap em gewoon niet.. 1 keer niet als basisspeler beginnen en al meteen gesprek willen en al die onzin.. (als hij nou afgelopen weken goed speelde ...kan ik nog begrijpen dat hij een gesprek wil.. maar hij loopt al weken te kutten ..dus moet hij begrijpen dat als het in het belang van het team is om 1 keertje op de bank te beginnen....hij niet moet zeuren

10-12-2010 14:11

JJood +0

Frank is lekker bezig :)

10-12-2010 13:35

AFCA0162 +0

Hij is echt ziek.
Frank de Boer wil eigenlijk met hem in de basis starten zondag.

10-12-2010 13:34

Ricochat1 +0

Natuurlijk zou het kunnen dat Mounir echt ziek is maar dat dit na woensdagavond in twijfel wordt getrokken is logisch! Was al bang dat hij niet de mentaliteit en het karakter had om terug te knokken!

Ben heel blij dat Sneijder er bij zit! Denk dat die jongen echt de potentie heeft om na de winter regelmatig minuten te gaan maken in 1!

10-12-2010 13:11

Rubinho +0

Waar zou die jongen moeten spelen dan?

10-12-2010 13:18

RoodWit +62

Op het middenveld.

10-12-2010 13:23

Ricochat1 +0

Minuten maken heb ik het over he, dus keertje een minuut of 20 in laten vallen voor Eriksen ofzo... Of in een thuiswedstrijd het laatste half uur ipv Enoh.. Zoiets.. Kan geen kwaad lijkt me, vind het een groot talent!!

10-12-2010 13:34

Julian +40

Idd gewoon laten proeven af en toe zodat wanneer hij er echt moet komen staan weet wat hij moet en waar hij aan toe is

10-12-2010 13:39

JohnDylan +22580

Rodney is helemaal niet goed genoeg om zijn debuut te maken. Hij wordt zwaar overschat door de Ajax fans hier op AjaxShowtime. Bouy is twee jaar jonger en nu al een completere linkshalf. Rondey moet het puur en alleen van de traptechniek in zijn linkerbeen hebben terwijl Bouy allround echt goed onderlecht is.

10-12-2010 13:43

afcklaasf +0

ja Bouy is een groot talent, maar jij doet net of rodney er eigelijk niks van kan terwijl ik dat tog iets anders zie, heb veel wedstrijden gezien van rodney en vind het altijd een genot om naar te kijken, ja hij moet nog veel leren maar hij heeft zeker talent! en blijkbaar vind Frank dat ook.

10-12-2010 13:54

Ricochat1 +0

Dat is jou mening. Ik ben wel zeer benieuwd naar Rodney in 1. Zijn traptechniek is idd top. Spelinzicht, techniek en het korte weg draaien bij zijn tegenstander ook prima in orde. Kortom ik heb er wel vertrouwen in. Frank blijkbaar ook dus daar ben ik heel blij mee!! En als Tainio 10 minuten in kan vallen....

10-12-2010 14:04

RoodWit +62

Idd ik zie liever een talent invallen en zo ervaring op doen.

10-12-2010 14:08

Ricochat1 +0

Sowieso! Maar goed dat was eigenlijk het punt niet want dat wil iedereen hier wel en terecht!!!

Ik hoop wel een gretige Mounir aan de aftrap te zien. En dan als een echte teamspeler! We hebben zijn extra kwaliteiten wel nodig!! Dus hoop dat Frank hem toch weet te raken en dat hij zondag vanaf links voor het nodige gevaar en het liefst voor doelpunten kan zorgen!

Voorhoede met Sulejmani, Siem en Ozbiliz vind ik toch iets te licht...

10-12-2010 14:15

JohnDylan +22580

Inderdaad dat is mijn mening en naar mijn mening is het onbegrijpelijk dat jij beweert dat Rodney een goed spelinzicht heeft want naar mijn mening is dat absolute onzin. Daarbij reken ik tweebenigheid onder techniek en Rodney is stijf links waardoor hij vaak om zijn rechterbeen heen moet lopen en het spel vertraagd. Technisch vind ik hem dus helemaal niet zo goed. Daarbij is hij langzaam en ook nog eens onoplettend en dus traag in de omschakeling.

Dat De Boer Rondey mee laat trainen zegt niets want onder Jol trainde er ook al steeds een aantal Jong Ajax spelers mee. Ze rouleren de spelers van Jong Ajax die het aardig doen zodat ze even kunnen ruiken aan het eerste.

Wat je over Tanio zegt klopt wel, liever Rondey dan Tainio maar liever Bouy dan Rondey.

10-12-2010 14:11

Ricochat1 +0

Wow je bent wel heel erg overtuigd. Ik vond hem in de passing vooruit zeer sterk ja, openingen creeeren enz. Wegdraaien met een man in zijn rug. Dus een goed spelinzicht. Maargoed misschien heb jij hem vaker zien spelen en kan je er daardoor beter over oordelen! Ik vond zijn rechterbeen ook zo zwak niet hoor. Verder speelt hij met lef en bravoure. Maargoed we gaan het zien na de winter!

10-12-2010 14:27

JohnDylan +22580

In zijn passing (vooruit) is hij inderdaad sterk, zoals ik al zei alles wat hij met zijn linkerbeen doet is gewoon goed het probleem is alleen dat daar teveel zwaktes tegenover staan. Ik zal Rodney zeker nog niet afschrijven (kijk naar Janssen die doet ook bijna alles met zijn linkerbeen en is ook langzaam) maar hij moet wel heel hard aan zichzelf gaan werken.

Iemand als Bouy heeft hem in principe al ingehaald.

10-12-2010 14:30

afcklaasf +0

dat jij een hoge pet op heb van bouy weten we nu wel alleen als hij egt zo goed was zoals jij zegt waarom traint hij niet mee en waarom is hem dan nooit een kans geboden? bouy moet ook nog veel leren vriend, de boer heeft een tijdje geleden bij studio ajax nog verteld dat rodney een groot talent is die dicht tegen het 1e aanzit en in potentie gewoon een basisspeler kan worden. als hij nog zoveel moet leren van jouw zul jij er wel een betere kijk op hebben en zul je frank eens moeten bellen ;) pff mensen die er dichtop zitten weten gewoon dat rodney een goede speler is, die nog jong is en gewoon minuten moet maken in het 1e, basisspeler zal hij dit seizoen niet worden maar je moet zulke gasten minuten geven, door alleen maar bij jong ajax te spelen worden ze niet beter.

10-12-2010 15:50

JohnDylan +22580

Mensen die ik vaak op de Toekomst spreek, gewone fans die vaak naar wedstrijden van Ajax jeugdteams komen kijken, zullen je allen vertellen dat Bouy een veel groter talent is dan Rondey.
Bouy is ten eerste twee jaar jonger dan Rondey en dat is de enige reden dat hij meestal nog met de A1 mee speelt in plaats van bij Jong Ajax. Bouy is een completere linksmid. Hij heeft een net zo'n goede passing en trap in zijn linkerbeen maar in tegen stelling tot Rodney heeft hij zijn rechterbeen wel goed onwikkeld. Bouy is sterker in de duels, sneller en beter in de omschakeling, al hoewel ook hij op dat punt nog beter moet worden. Op elk flak is Bouy gelijk aan of beter dan Rodney en dat voor een speler die twee jaar jonger is.

Waarom is Bouy nog nooit een kans geboden? Omdat hij net 17 is geworden en dus gewoon nog erg jong is. Rodney word voornamelijk gehyped door mensen die bijna nooit op de Toekomst aanwezig zijn en alleen af en toe lezen dat hij een doelpuntje heeft gescoord.

10-12-2010 17:15

Vandervaart23 +0

Ben het hier ook mee eens.
Bouy is absoluut completer dan Sneijder, en ook talentvoller.
Alleen het is nog te vroeg om Bouy direct voor de leeuwen te gooien in de Eredivisie.
Verwacht hem wel in de voorbereiding voor volgend seizoen bij de selectie.
Probleem voor hem is echter wel dat Ajax eigenlijk nooit met linkshalf speelt, wat wel zijn beste plek is mijns inziens. De Zeeuw rechts, en dan 1 vm en 1 am.

10-12-2010 17:30

JohnDylan +22580

Ik vind Bouy eigenlijk perfect in he systeem van Ajax passen. Als Ajax met een 'nummer 10' speelt dan kan Bouy daar als linksmid schuinachter staan. De A1 speelt het echte Ajax spelletje en Bouy komt daarin zeer goed tot zijn recht.

10-12-2010 21:05

Freddy +11484

Zou toch lekker zijn als je hem voor 8 miljoen kunt verkopen, ff snel 3 miljoen vangen en de problemen zijn opgelost voorin

10-12-2010 13:01

AFCABart +2

maargoed, laat m maar lekker uitzieken thuis !

10-12-2010 12:54

herrewijnen1982 +0

Goede dat de Boer de jeugd een kans geeft

10-12-2010 12:47

MNJ7 +8717

Sneijder eindelijk ! :D

10-12-2010 12:45

preme +2

Hij kan best ziek zijn met dit weer.

Toch hoop ik dat hij in de winter/zomer naar Lyon vertrekt voor 10 miljoen.

10-12-2010 12:34

SanderAFCA +0

El Hamdaoui is een prima speler maar past niet in het systeem dat wij bij Ajax graag zien. Daarom hoop ik ook dat er in de winterstop een club komt voor hem. Voor een prijs van 10 miljoen mag hij best vertrekken en zullen wij een sterke spits er bij moeten halen.

Denk dat Dost een prima speler voor Ajax zal zijn en niet al te duur is.

10-12-2010 12:39

superjood0909 +0

Dost staat niet eens vast in de basis bij Heerenveen. Nog niet ver genoeg dus, om het spitsenprobleem bij ajax op te lossen. Nog een paar jaar wachten, of kopen voor een goedkope prijs, en dan verhuren natuurlijk.

10-12-2010 12:40

hcajaxhc +0

10 miljoen?? dat krijg je egt niet voor m

10-12-2010 12:52

AFCABart +2

ziek?
daar begint het al met die klote voetballer.
als ie er niet instaat gaat ie de boel 'verzieken'

10-12-2010 12:31

030591 +0

je moet niet ineens zo respectloos gaan doen t.o.v el Hamdaoui. Dat slaat helemaal nergens op, hij heeft niks fouts gedaan hoor!

jij bent echt zooon iemand die net als johan derksen, ene keer dit, andere keer dat.

10-12-2010 12:36

AFCABart +2

helemaal niet. ik ben gewoon geen fan el hamdoui omdat ie liever zelf kansen mist dan iemand anders laten scoren. en dan in de 93e minuut met een achterstand tegen den haag staat ie te lachen als die een kans mist. sorry maar dat gaat er bij mij niet in.

10-12-2010 12:50

Cootje2710 +0

ben jij nooit ziek????

10-12-2010 12:47

AFCABart +2

nee bijna nooit. 1 x in de 2 jaar misschien 2 dagen.

10-12-2010 12:48
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.