'Verlies aan onszelf te wijten'

door Sjoerd Valkering 77

'Verlies aan onszelf te wijten'

door Sjoerd Valkering 77

Laatst geüpdatet

Martin Jol was na afloop van de verloren thuiswedstrijd tegen ADO Den Haag (1-0) duidelijk over het optreden van zijn ploeg. Ajax vecht de laatste tijd volgens Jol vooral tegen zichzelf. De trainer mist Rommedahl en zegt verder 'met een zak van 10 miljoen euro wel iets te kunnen, maar helaas is het geld er niet'.

Lees meer over:
Plaats reactie

SanderAFCA +0

Verkoop een speler in de winterstop en haal Beerens en Mertens voor op de flanken.

08-11-2010 17:59

10Sneijder10 +3045

lever je jaarsalaris in dikke en dan kun je een vleugelspeler halen

08-11-2010 17:08

frankv +0

het is zo simpel!Als je in een team een of tweespelers hebt die zeer goed zijn ,en alle ballen opeisen, loopt het niet meer ' zodra een van de overige spelers, nu de bal hebben zoeken ze een van die twee sterren op.Ze beseffen niet meer dat ze zelf ook kwaliteiten hebben en presteren dus onder de maat!.Beter is een team van hardwerkende en gelijke spelers want nu kun je geen team bouwen en hangt het als los zand aan elkaar. de oplossing?:Beide sterren verkopen en twee harde werkers die ook goed kunnen voetballen terugkopen.(janssen Roda en twente,)
martens van Utrecht , en eigen jeugd!!!Nu doen !!!!!!!dan zijn we nog net optijd boven JAN!!!!!!!en als deze trainer dat niet ziet zitten???Wiebelen zijn er nog zat in de aanbieding.

08-11-2010 13:32

michel6604 +0

wij moetsen gewoon winnen van ado den haag met top spelers die wij hebben hadden wij moeten winnen jol

08-11-2010 13:05

awr +0

Ado speelt tegen topclubs goed...fuck dat Jol, wij moeten dit gewoon winnen!!!

08-11-2010 11:45

ELPISTOLERO +3

Pfff, ik word zo moe van Jol. Bij de eerste vraag moet hij gewoon volmondig nee zeggen en niet weer gaan kwekken over hoe goed ADO wel niet is.. De rest van het interview straalt ook weer helemaal niks uit.. Echt heel zwak.

08-11-2010 10:54

Cruijff4ever +51

Mee eens, de eerste vraag moet hij met NEE beantwoorden, juist omdat Ado tegen andere topploegen een goed resultaat heeft behaald! Een gewaarschuwd mens telt voor twee Jol!

08-11-2010 11:53

petersson +0

Wat een belabberd spel zeg en dat kost ons weer twee punten door eigen schuld. Het derde punt komt op rekening van de scheids. Wat moet er in hemelsnaam gebeuren voordat Ajax een penalty krijgt? Eerst tegen Excelsior en nu kost dat ook weer een punt. Dat telt dubbel aan: zelf slecht spelen en ook nog eens de arbitrage tegen.
Toch blijf ik kijken want het is mijn kluppie en het is samen uit en samen thuis, in goede en slechte tijden.

08-11-2010 00:59

Joodstt +0

De reactie van Jol geeft aan dat het probleem nog wel ff zal voortduren. Weinig kritisch, veel slap algemeen gelul, hij lijkt rutten wel man. Had gewoon moeten aangeven dat dit echt neit kan, dat het anders moet, maar nee hoor...

07-11-2010 23:35

Oulida +0

Trouwens... niet om Jol te verdedigen.. maar hierboven staat:

"De trainer mist Rommedahl en zegt verder 'met een zak van 10 miljoen euro wel iets te kunnen, maar helaas is het geld er niet."

Ben ik nou de enige die dat nergens terughoort? Ik hoor dat Jol niet zeggen in het interview. En verder staat er geen andere bron bij. De aanhalingstekens geven aan dat het een citaat is. Klopt dit wel? Of is dit een interpretatie van iemand van AS?

07-11-2010 23:24

kaashaas +4

denk dat dat gelul om die zak geld niet waar is

07-11-2010 23:44

Oulida +0

ik heb het uitgezocht. Het komt uit een vraaggesprek met AD. Die bron zijn ze hier alleen vergeten te vermelden. Kan gebeuren. Maar Jol moet nu echt ophouden over dat gezeur om geld. Klein kind!

08-11-2010 00:22

Oulida +0

Cruijff alsjeblieft! Op mijn blote knietjes... smeek ik U. Of het huidige bestuur nu wil of niet, U bent de enige die bij machte is om iets in beweging te zetten zodat ze allemaal weg gaan, en geef Ajax zijn karakter terug! Alstublieft!!

Laat het niet afhangen van het bestuur, want het bestuur is Ajax niet! Ze horen geen zeggenschap te hebben. Ze hebben ons de mooiste club ter wereld ontnomen. Beste meneer Cruijff, U kunt ons en uzelf Ajax teruggeven.

Ik smeek u!

07-11-2010 23:18

basdeasis +0

Ik smeek met je mee. Laat cruijff terugkomen asjeblieft!!!!!!!!!!!!!!!!!

07-11-2010 23:31

Cruijff4ever +51

Hier smeekt nog iemand met je mee

08-11-2010 11:51

Oulida +0

Wat zit die Jol nou te janken joh! Ook al was er geld, had hij het van mij nog niet eens uit mogen geven. Komt ie met een fucking Lodeiro van bijna 6 miljoen! En meneer de zeehond en die andere Braziliaan waar we nooit meer wat van gezien hebben. Aankopen waar niemand wat van begreep. En Mido.. en Atouba en Tainio. Ow mijn God zeg! Laat hem alsjeblieft met zn klauwen van het geld afblijven!

Prima veldtrainer die Jol. Maar dat is het dan ook. Die man moet lekker assistent worden bij een best wel grote club. Daar is hij prima op zijn plaats. Maar zn beleid buiten het veldtrainen om is lachwekkend.

07-11-2010 23:14

basdeasis +0

JOHAN CRUIJFF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

07-11-2010 22:42

erikdjano +0

El Hamdaoui en suarez moeten iets meer een vaste plek op het veld innemen en ook elkaar blijven zoeken.
In de aanval lopen die teveel door elkaar heen waardoor het middenveld steeds moet zoeken en kijken waar die 2 nu weer lopen.
Dit haalt tempo uit het spel en zorgt vaak voor verkeerde pasing
de middenvelder gaan dan ook teveel zwerven op het veld en dan krijg je dus het soort voetbal als vandaag. Lopen lopen lopen en bal weg.
vanaf nu vaste partronen aanleren net als vorig jaar

07-11-2010 22:28

masterveen +0

Praat het van suarez maar goed!!! Suarez is zo gefrustreerd dat het ten koste gaat van spel Ajax!!!

07-11-2010 22:10

afca1985 +21524

Probeer je er maar weer uit te lullen

07-11-2010 21:39

elpresidente +2

Ik denk dat Jol er verstandig aan doet als hij een sterk aanspeelpunt in de spits zou zetten met een vooral dienende rol, lopende en scorende middenvelders erachter te zetten. Hamdaoui en Siem of eriksen.

Mido is natuurlijk een dramatische aankoop. Zeker omdat we nu dus eigenlijk geen alternatief hebben voor in de spits. Dus ik denk dat met de weinige mogelijkheden er maar 1 speler geschikt is voor die rol en dat is Evander Sno. Als die al fit is tenminste.

We lopen weer veel te veel punten mis en zo als we nu wel weten kan dat fataal wezen. We mogen eigenlijk niks meer verliezen tot aan de winterstop. Eerlijk gezegd heb ik daar niet al te veel vertrouwen in.

iig een vertrouwd concept voor alle spelers en dat kunnen ze wel gebruiken nu.

07-11-2010 20:24

Tinus +10431

Ik denk dat Jol er goed aan zou doen om te spelen met bijvoorbeeld Jozefzoon. El Hamdaoui, Luis en Sulejmani trekken alleen maar naar binnen, Urby is de enige die het veld een beetje breed houdt. Hij moet gewoon eens stoppen met middelmaat als De Jong en Sulejmani.

07-11-2010 21:07

robert R. +2

jol donder op bij ajax dikke ballebak want je doet na elke verlies alsof je er niks aan kan doen maar dat is niet zo. tyves leier met je ooijer joh ga samen met ooijer lekker bij een amateur club ballen

07-11-2010 20:16

mano41 +0

jol bedoelt als hij 10 miljoen heb hij nog meer kan wisselen dus elke week een nieuw elftal hij speelt gewoon heel laf begrijp ook niet dat hij steeds anita er uit haalt en die urby laat staan hij kan ze er ook bijde uithalen en blind en suli er in

07-11-2010 19:58

ELPISTOLERO +3

De inzet is al wekenlang echt onder de maat.. Valt me echt heel vies tegen van sommigen.. Verder is het systeem zoals het nu gespeeld wordt kut, en zijn er een aantal gasten die echt kansloos uit vorm zijn, en nog geen fatsoenlijke bal kunnen raken.

07-11-2010 19:30

MikeUitMokum +0

Ik zei het al toen Ajax tegen Auxerre speelde, Ze voetballen als of ze een stel wijven zijn, ze durven een duel niet aan te gaan, Enoh die knapte al het vuile werk op vorig seizoen nu zorg hij er zelf voor dat het fout gaat. Suarez loopt alleen maar te kankeren op iedereen terwijl hij zelf de fouten maakt en zo kan ik nog wel door gaan over de selectie. De thuis wedstrijd tegen Auxerre en Ac milan werd er met lef gespeelt, deze week heb ik dat nergens terug gezien. Jol als ik jou was zou ik hier heel snel wat aan doen voor dat je het weet ben je ontslagen.

07-11-2010 19:13

tonny +0

wissel de spelers niet zo vaak

07-11-2010 18:49

lisa020 +0

niet zo vaak? niet de verkeerde bedoel je

07-11-2010 20:32

Litmanen1983 +1

Moeten gewoon lef hebben & ook een opstelling hebben waar je beleid in terug kunt vinden. Als Ooijer nou echt beter was & het verschil zou maken kon ik zijn opstelling begrijpen.

Echter Jol doet er verstandiger aan iemand als Toby op te stellen, iemand die de toekomst heeft, zich kan ontwikkelen & in mijn ogen zelfs beter is.

Daarnaast moet hij meer lef tonen, zeker in de nederlandse competitie moet je gewoon met 1 verdedigende middenvelder spelen & ten minste 1 buitenspeler! Als we die niet hebben, hebbben we verkeerd gekocht... Urby & Anita laten regelmatig zien niet op de juiste positie te staan, beide zijn middenvelders.

Het is dan ook niet zo raar dat ons positiespel voor geen meter klopt! Bovendien beginnen wij bijna iedere wedstrijd slecht, komen tegenwoordig ook nog geregeld achter & dan zijn we makkelijk te verdedigen...

Kom op Jol, zet die ploeg goed neer & neem beslissingen!!!
LEF, INITATIEF NEMEN, VROEG STOREN & EEN HOOG BALTEMPO... WE ZIJN VERDOMME AJAX

07-11-2010 18:42

AFCA19 +0

ik begin ineens sympathie te krijgen voor been, die speelt wel met castaignos en wijnaldum en al winnen ze niet, hij laat ze staan en tegen kleine ploegen trekken die jongens de kar wel. en jol maar zeuren om 10 miljoen. Met suarez alleen al kun je kampioen worden in de eredivisie.

07-11-2010 18:36

litmanen +0

zet suarez maar een paar wkn op de bank

07-11-2010 18:19

chilipalmer +0

wat een belachelijke opmerking.
als je dat doet breng je hem helemaal van kaart en help je hem echt dieper in een dip
en daarbij werk je meteen zijn transferwaarde omlaag.

die jonge gewoon laten staan.
Het team draait niet omdat er totaal geen ordening en structuur in zit. Geen gedachte in elke avond.
Daarom draait hij niet. Hij moet de enige onvoorspelbare voetballer in zijn in een voorspelbaar team en niet 1 van de vele!

07-11-2010 18:56

Ruben72 +0

is 1 van de weinigen die wel inzet heeft.

07-11-2010 19:28

meerzicht +939

ja misschien wel een beetje te veel soms

07-11-2010 19:36

wesley01 +0

beter teveel dan wat die andere 10 doen beetje veel te weinig

07-11-2010 19:57

ajax1roy +106

ja inzet voor alleen zijn eigen en niet voor het team
ik had hem wel een keer gewisseld

07-11-2010 21:51

litmanen +0

het hele probleem bij ajax is, te veel spelers zijn hopeloos uit vorm, en de instelling van het willen willen is er niet, en de mentaliteit is gewoon zwaar kut

07-11-2010 18:12

frankv +0

zolang de zeeuw meespeelt kan je het wel vergeten!Toen die belg alder er in stond ging het een ruk beter!Lekker door rotzooien!!!!!!!!!!!!!!!!eindigen we weer als derde!!!

07-11-2010 17:53

Oulida +0

Wat een koekwaus!!!! Gaat hij nog zeggen dat hij baalt dat hij Mido niet in kon brengen! Haha! Dit is toch niet serieus te nemen!? WTF moeten we met die lul!

En dat gelul elke keer van... Ja ADO heeft gewoon een goede ploeg! Ze hebben helemaal geen goede ploeg! Je moet ze gewoon omver lopen!

Mensen roepen hier nu om Rijkaard, maar die heeft zichzelf ook alleen maar bewezen aan het handje van Cruijff bij Barcelona. Met die spelers kon je ook niet veel verliezen. Maarrr... als iemand Sulejmani aan het ballen kan krijgen, dan is het Rijkaard! Ronaldinho ging ook pas spelen onder Rijkaard.

07-11-2010 17:27

Oulida +0

Wat een koekwaus!!!! Gaat hij nog zeggen dat hij baalt dat hij Mido niet in kon brengen! Haha! Dit is toch niet serieus te nemen!? WTF moeten we met die lul!

En dat gelul elke keer van... Ja ADO heeft gewoon een goede ploeg! Ze hebben helemaal geen goede ploeg! Je moet ze gewoon omver lopen!

Mensen roepen hier nu om Rijkaard, maar die heeft zichzelf ook alleen maar bewezen aan het handje van Cruijff bij Barcelona. Met die spelers kon je ook niet veel verliezen. Maarrr... als iemand Sulejmani aan het ballen kan krijgen, dan is het Rijkaard! Ronaldinho ging ook pas spelen onder Rijkaard.

07-11-2010 17:22

Mokum31 +6179

Na zo'n opmerking van Jol .............en op dit voorstel hebben we wel een oplossing :-) "Mensen roepen hier nu om Rijkaard, maar die heeft zichzelf ook alleen maar bewezen aan het handje van Cruijff "
...........kan ik alleen maar zeggen dan neemt ie laatstgenoemde toch ook mee...Hij is van harte welkom!

De open brief met toevoeging aan JC staat inmiddels ook alweer op AFCA ....en terecht.

07-11-2010 17:37

leon87 +0

frank rijkaard !!

07-11-2010 17:07

wiebren-afca +0

mee eens :D

weg met jol !!!!!!!!!!

07-11-2010 17:44

10Sneijder10 +3045

10 miljoen?!
je kan 10 kk klappen krijgen!

07-11-2010 17:06

ambtenaar +23

Kan iemand mij uitleggen waarom toby niet gewoon speelt ?
Ik snap dat echt helemaal eniet gewoon

07-11-2010 17:04

lisa020 +0

Jol denkt er wel te komen met 10 miljoen extra?
ik heb ook geen 10 miljoen, maar zie toch ook dat siem de jong DRAMA speelt

07-11-2010 17:03

AFCA19 +0

dat bedoel ik, denkt jol nou echt dat als hij 10 miljoen krijgt dat ajax ineens kampioen word? jol slaat wartaal uit. Of Jol kan messi voor 10 miljoen krijgen of jol kan iemand bij de knvb voor 10 miljoen omkopen. Maar je kan pas spelers kopen in de winterstop dus eigenlijk zegt jol, we spelen tot de winter bagger en aangezien ik geen 10 miljoen krijg spelen we na de winter 2 keer zo bagger

07-11-2010 17:08

afca114 +0

Ik begin me ook erg aan Jol ze gebrabbel te storen. Daar komt zijn aankoopbeleid bij. Taino? Mido? Ooijer?

Schitterend doek van 410 trouwens!

07-11-2010 17:00

ovopiet +1505

Jol moet niet zeuren.
Hij laat iedere keer zijn elftal verdedigend voetballe.
4 verdedigers die niet over de middenlijn lijken te mogen,
2 verdedigende middenvelders die kort voor hun verdedigers spelen.
Hierdoor laat je de tegenstander naar hartelust combineren op het middenveld en ajax loopt erachteraan.
Zoals ik al vaker heb gemeld, Ajax moet de verdedigers en de middenvelders vastzetten, dan komen hun aanvallers niet in het spel voor.
Mijn en ook het systeem van Cruyff is 3 verdedigers, een voetballende voorstopper, 2 middenvelders aan de zijkanten, 1 aanvallende middenvelder en 3 aanvallers.
Geen gelul over ik heb geen vleugel aanvallers. Gewoon Suarez en emanuelson(of mikki)

07-11-2010 17:08

ovopiet +1505

Jol moet niet zeuren.
Hij laat iedere keer zijn elftal verdedigend voetballe.
4 verdedigers die niet over de middenlijn lijken te mogen,
2 verdedigende middenvelders die kort voor hun verdedigers spelen.
Hierdoor laat je de tegenstander naar hartelust combineren op het middenveld en ajax loopt erachteraan.
Zoals ik al vaker heb gemeld, Ajax moet de verdedigers en de middenvelders vastzetten, dan komen hun aanvallers niet in het spel voor.
Mijn en ook het systeem van Cruyff is 3 verdedigers, een voetballende voorstopper, 2 middenvelders aan de zijkanten, 1 aanvallende middenvelder en 3 aanvallers.
Geen gelul over ik heb geen vleugel aanvallers. Gewoon Suarez en emanuelson(of mikki)

07-11-2010 17:11

Robinjo1988 +1

Dat doek was echt geweldig maar volgens mij hebben de spelers het niet helemaal begrepen. stelletje lamlullen!

07-11-2010 17:13

AFCA19 +0

wat is jol toch een mongool, sorry hoor maar als je met eriksen op het middenveld gaat spelen dan heb je al een voetballer meer. als je dan ook nog een centrumspits hebt dan is dit ajax niet te kloppen. maar nu maak je ajax gewoon helemaal in je eentje kapot door ooijer op te stellen, mido, tainio, atouba en mounir te halen. Dit voegt niks toe aan ajax. En het mooie aan ajax was dat we het vroeger wel zagen. Nu word sulejmani gehaald, waarom? omdat hij een klein half jaartje goed speelt? Nu halen we spelers als kennedy, leonardo, silva, kouffour, colin enz. Het is duidelijk dat er nu mensen bij ajax zitten die het gewoon niet zien. Hoe kan zo'n reis bij psv spelen? Nee wij halen bodul die vanwege een fout bij heerenveen gratis weg kon en suk die vraagt of hij bij ajax mag spelen. Over nonchalant gesproken. Siem speelt een half jaar goed en is voor jol gelijk basisspeler.


jol moet niet om 10 miljoen vragen hij moet het doen met wat hij heeft en als hij dat niet kan moet hij gewoon oprotten want dan ben je geen trainer, dan moet je naar real madrid of man city.

07-11-2010 16:54

Robinjo1988 +1

ik zeg rood-witte olifant.
eruit eruit pleuren, opnieuw beginnen met echte Ajacieden!
deze mensen houden allemaal elkaar de hand boven het hoofd want het zijn allemaal vriendjes van elkaar.

07-11-2010 16:58

10Sneijder10 +3045

jol ga weg alsjeblieft met je verhaaltjes, ik en tientallen andere Ajacieden zijn jou zat door je rare manier van keuzes maken!

07-11-2010 16:49

Gabri411 +49

10 miljoen wie gaat die dan kopen, dikke ronaldo?

ajax smijt niet met miljoenen maar gaat zelf spelers opleiden.

schande dat Alderweireld er niet in kwam toen Greg met blessure eraf moest. Hoewel ik het sowieso een schande vind dat Alderweireld niet speelt ipv ooijer. Om nou te zeggen dat het defensief beter is gaan draaien met die man :S.

Verder zit er genoeg jeugd te trappelen om wel gemotiveerd te spelen, Jozefzoon (buitenspeler Jol ;) ) Bonevacia kan op dit moment onmogelijk slechter spelen dan de zeeuw en enoh. En ik ben nog steeds benieuwd naar een speler als Rodney Sneijder, geef die gasten donderdag maar is een keer de kans!

07-11-2010 16:44

Meesmuijres +0

Geld blalbalbala , had dan hadouir of verhoek gehaald inplaats van tainio die je nooit opstelt. Als je gwoon alderweireld erin had gezet was het temisnte 0-0 geweest, martin als je ooijer nog lang op blijft stellen ben je echt ene mongol

07-11-2010 16:44

MRB +0

Chadli was 4 ton meneer Jol...............

07-11-2010 16:41

ajax +0

een penalty met Siem de Jong, maar daar zal ik niets over zeggen.

(maar heb ik bij deze wel ff gedaan)

07-11-2010 16:32

Robinjo1988 +1

'Het balletje moet goed vallen'

Hoe kan het balletje nou goed vallen als je niks creeert?? k lul!!
met je oleguer voor vd wiel en toby gewoon op de bank laten zitten.
een middenveld zonder creativiteit opstellen. de jong in de basis zetten terwijl hij het hele jaar nog geen knikker geraakt heeft!
enoh passeren, een van de weinige die wel strijd levert!
eriksen een uur te laat inbrengen, zet hem gewoon een keer in de basis man!
bonevacia, jozefzoon en blind niet bij de selectie maar wel 3 bejaarden waar je geen reet aan hebt! ooijer opstellen met als smoes dat er teveel tegendoelpunten zijn, gelukkig houden we nu elke wedstrijd de nul he!
kk gewoon op naar den haag man. frankie de boer of frank rijkaard voor de groep zetten! bestuur ook oprotten want die laten hem al die kutspelers halen!

ben weer lekker voor niks om 9 uur uit mn nest gegaan vanochtend.

bedankt he dikkop!

07-11-2010 16:31

Tifosi +0

Die Siem de Jong en De Zeeuw, wat een waardeloze kutspelers!!!

07-11-2010 16:27

micky +1

Jol moet eens in eigen keuken kijken dan heeft hij geen tien miljoen nodig
Florian Jozefzoon een opstellen.
Zet ook eens Bonevacia en Daley Blind erin.
Heb eens lef.

07-11-2010 16:24

pimp +493

Jozefzoon en Benevacia zijn niet van de juiste kwaliteit. Ik begrijp dat je jeugdspelers wilt zien, als de ervaren jongens aan het kloten zijn, maar Jozef en Bone zijn gewoon niet goed genoeg!

07-11-2010 16:30

ajax1roy +106

ja als die dat doet en we verliezen is het ook niet goed

07-11-2010 16:42

willem91 +0

beerens/wesley?

07-11-2010 16:20

lisa020 +0

haal siem de jong is alsjeblieft van 10 af !!

en zet toby weer is achterin..

Jol ik begrijp geen ene moer meer van je wissels!

07-11-2010 16:19

amsterdam1985 +0

Ajax zien we dit seizoen niet meer terug zolang Jol op dezelfde wijze doorgaat. Ben een ajax fan in hart en nieren maar dit doet pijn om Ajax zo te zien voetballen. Lijkt wel meer schaken....

Waarom bijvoorbeeld bij corners 11!!!!! man terug? Terwijl we altijd zo gevaarlijk waren bij meteen die omschakeling met 2 man voorin bij een corner tegen...

07-11-2010 16:17

pimp +493

Eriksen, Blind en Sulejmani moeten in de basis. Mido zodra hij echt fit is.

07-11-2010 16:17

afct +8980

kijk jij hebt meer verstand van voetbal dan jol ik ben het helemaal met je eens op mido na en alderweireld moet er in voor dooijer

07-11-2010 16:20

lisa020 +0

blind in plaats van anita(top idee) eriksen in plaats van siem de jong of de zeeuw (nog beter)
maar wie wil je eruit halen voor mido??

07-11-2010 16:21

pimp +493

Emanuelson natuurlijk!

07-11-2010 16:23

lisa020 +0

mwa zou kunnen, maar ondanks de beroerde instelling is urby niet de slechste en zeker vandaag niet

07-11-2010 16:51

willem91 +0

jol, waar is de bluf, waar zijn de jonge tallenten. Waarom ooijer en olegeur en geen Toby en blind? Waar is het druk zetten, de eerste 10 minuten heel slecht gespeeld. Waarom geven we andere ploegen de hoop door niet vol te aanvallen?
Waar is ajax

07-11-2010 16:14

FWAjacied +3899

Ga dan in plaats van iedere week te 'knokken', nu eens voetballen. Voetballen dat je niet gaat bereiken door alleen maar lange ballen richting Suarez en Mounir. Je bent kwalitatief zo'n beetje het beste team van Nederland, maar je benut het totaal niet. Zo makkelijk als Ado vandaag kon tikken, je gaat me niet vertellen dat Ajax dat niet kan. Het is echt een kwestie van hoe jezelf wil gaan voetballen met Ajax. De manier waarop Jol dit wil, zie je alleen nog in de lagere Engelse competities.

07-11-2010 16:12

amsterdam1985 +0

Jezus wat een gelul over den haag :s wanneer ga je nou is van je eigen kwaliteiten uit????je mag nooit verliezen van den haag hoe goed of hoe slecht ze ook in vorm zijn. Je bent wel Ajax hoor meneertje Jol!

07-11-2010 16:10
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.