[Update ll] Duarte: 'Hoop dat het rond komt'

door BvdPloeg 93

[Update ll] Duarte: 'Hoop dat het rond komt'

door BvdPloeg 93

Laatst geüpdatet

GOEDE KEUZE? - Ajax heeft volgens De Telegraaf meteen gehandeld na de deal van 12 miljoen met Tottenham Hotspur over Christian Eriksen. Lerin Duarte moet de opvolger worden van de Deen. Marc Overmars hing volgens het dagblad woensdagavond al aan de telefoon met Heracles-voorzitter Jan Smit. Ajax wil er graag uitkomen, maar het geboden bedrag van 2,5 miljoen plus één miljoen aan bonussen lijkt niet te worden verhoogd. 'Het klopt dat Marc heeft gebeld', bevestigt Smit, die het geboden bod eerder afwees.

Update l - 14.00 uur
Jan Smit heeft tegenover TC Tubantia aangegeven dat hij verwacht nog met Ajax in gesprek te moeten over Lerin Duarte. 'Ik heb wel signalen dat Ajax terugkomt bij ons als Eriksen definitief verkocht wordt', zegt Smit, die benadrukt dat Heracles niet per se hoeft te verkopen. Dat laatste lijkt een probleem, omdat Heracles de hoofdprijs dreigt te vragen met het oog op de transferdeadline van 2 september.

Update ll - 15.13 uur
Duarte heeft donderdagmiddag voor het eerst zelf gereageerd op de nieuwe wending in zijn transfer naar Ajax. 'Ik weet alleen dat Ajax een tijdje geleden een bod heeft gedaan en dat Heracles dat heeft afgeslagen. Nu is het gewoon afwachten. Ik weet ook niet hoe ver het is. Ik hoop dat het voor dinsdag nog rond komt. Ajax is voor mij een heel aantrekkelijke club, waar ik me kan doorontwikkelen. Dus dat zou heel mooi zijn', vertelt Duarte aan RTV Oost.

Duarte zal komend weekend gewoon spelen als Heracles Almelo aantreedt tegen ADO Den Haag. De speler zelf wil ook niet anders. 'Ik heb tegen mezelf gezegd: 'Gewoon focussen om goede wedstrijden voor Heracles te spelen, dat is het belangrijkste'. Ik sta nog steeds hier onder contract, dus focus ik me helemaal op Heracles. Natuurlijk wil ik wel dat het snel 2 september is. Dan weet ik waar ik aan toe ben.'

Lees meer over:
Plaats reactie

marco1972mb +0

Duarte zo ons allemaal zo maar eens kunnen gaan verrassen,van mij mag hij komen.

31-08-2013 17:25

Jowen +1

als Ajax maar niet het bedrag weer verhoogt op het laatste moment. We moeten nu blijven uitstralen dat we standvastig zijn.
Overigens vind ik Duarte een prima speler. En FdB volgt hem al jaren en ziet iets in hem, dus wie ben ik om dat tegen te spreken. Ik heb in niemand meer vertrouwen dan FdB!

30-08-2013 09:08

Jowen +1

als Ajax maar niet het bedrag weer verhoogt op het laatste moment. We moeten nu blijven uitstralen dat we standvastig zijn.
Overigens vind ik Duarte een prima speler. En FdB volgt hem al jaren en ziet iets in hem, dus wie ben ik om dat tegen te spreken. Ik heb in niemand meer vertrouwen dan FdB!

30-08-2013 09:08

JariBergkamp +0

Ik woon in Almelo en ga nog wel eens regelmatig naar Heracles, zo ook afgelopen wedstrijd tegen PSV. Duarte was, zoals wel vaker, verreweg de beste speler aan de kant van Heracles en zelfs van het veld. Hij overklaste spelers als Maher en Schaars. Dat zegt natuurlijk niet alles, want PSV speelde erg zwak en Duarte zal niet elke wedstrijd zo'n niveau hale,n maar ik heb hem er zeker graag bij.
Met Duarte haal je een heel ander type speler binnen dan Eriksen. De enige overeenkomst is dat het beide goede vrije trappennemers zijn. Duarte is aggressief, heeft een goede functionele techniek, groot loopvermogen en een aardig afstandsschot. Eriksen is veel flegmatieker en doet alles op techniek en ontwijkt vaak de duels terwijl Duarte deze niet schuwt. Ik denk dat voor de eredivisie Duarte zeker geen stap terug hoeft te zijn t.o.v. Eriksen, mits hij dit niveau vast kan houden bij Ajax. Wel zal hij in de CL nog dat beetje extra missen omdat hij dat niveau simpelweg niet gewend is.

30-08-2013 00:53

Tyronetjonaloi +3

Zelfs frank de boer gelooft er niet meer in dat we nog gaan overwinteren in de CL

29-08-2013 19:21

MosesD +14690

Nee, wie wel?

30-08-2013 00:21

nimrodi +110

Duarte.....serieus? Die jongen kan net meekomen in de eredivisie. Die gaat Ajax echt niet naar een hoger niveau tillen. Zijn de Ajaxscouts de hele dag aan het candycrushen ofzo? Waar blijft een mooi talent? Hij hoeft niet nu al net zo goed te zijn als Eriksen, ik begrijp dat we dat niet kunnen betalen....maar een jong talent met de potentie om een wereldspeler te worden zou wel goed uitkomen. Duarte verdwijnt over een paar jaar weer anoniem van het toneel.

29-08-2013 19:02

MosesD +14690

Jij bent echt een teletekst supporter blijkbaar. Duarte zo kwalificeren... Tja, het zegt genoeg over jou.

30-08-2013 00:23

JariBergkamp +0

Onzin, Duarte is voor eredivisiebegrippen een topspeler, als je dat niet ziet heb je stront in je ogen. Wacht maar eens af zonder te roepen met je grote mond.

30-08-2013 00:55

Robinjo1988 +1

Halen die gozer!

Hij is zeker niet zo goed als Eriksen maar een goede speler en een linkspoot. Die hebben we niet op het middenveld.

29-08-2013 19:02

FoolsAddicted +0

Duarte is in mijn ogen een goede opvolger. Speelt dit seizoen sterk en ook vorig seizoen heeft hij uitstekende wedstrijden gespeeld. Moet duidelijk nog groeien maar heeft herkenbaar talent. Samen met de Jong en Poulsen op het middenveld staat niet verkeerd!

29-08-2013 18:58

Starkoo +367

Eriksen speelt zondag dus niet meer, zou eigenlijk moeten eisen dat hij die wedstrijd wel kan spelen!

29-08-2013 17:34

Heroisch +0

Jammer dat er zoveel tegen de komst van Duarte zijn... Ik denk dat men hem hier teveel vergelijkt met Eriksen of willen iemand die Eriksen 1 op 1 kan vervangen. Eriksen is de beste middenvelder van de Eredivisie en niemand kan hem vervangen. Als Maher zou zijn gekomen geeft dat ook geen garantie op overwintering in Europa en/of kampioenschap.
Duarte is een linksbenige speler (hebben we er niet zoveel van ) goed schot, pit, felheid, goeie techniek...zit tegen het nederlands elftal aan...Niks mis mee..ik zie m graag komen en ik weet zeker dat de Techn,staf er nog meer uit kan halen bij hem.
De toekomst duurt langer dan dit seizoen...

29-08-2013 17:27

Rayno95 +0

Ik hoop niet dat het rond komt. .., Duarte alstjeblieft zeg..., kan je nog beter Fischer, Bojan of Andersen daar neerzetten....

29-08-2013 17:04

vermaelen04 +0

Ik vind me dit toch een wanbeleid...

Hoe is 't mogelijk dat wij als grootste club van het land genoegen moeten nemen met een speler van Heracles. Iedereen wist dat Eriksen zou vertrekken en iemand van zijn kaliber kan en mag je als topclub niet willen opvangen met een speler voor de sup top... We spelen al 4 jaar op rij CL en zijn al 3x op rij kampioen, dan is het toch niet te verkopen aan de supporters om zo gierig te handelen op de transfermarkt.. Maher was de enige in Nederland die Eriksen op een waardige manier had kunnen vervangen en waarvan je ook nog eens zeker weet dat ie over een paar jaar voor meer geld verkocht zal worden. Ik vraag me wel eens af of de beleidsbepalers überhaupt kampioen willen worden want als psv Maher kan kopen dan kun je mij niet uitleggen dat wij dat niet kunnen.

29-08-2013 16:59

Heroisch +0

Het feit dat Duarte bij Heracles speelt doet niets af aan zijn kwaliteiten.
Je weet niet zeker of Maher voor meer verkocht gaat worden.
Dat Psv maher wel koopt en wij niet wil niets zeggen...ze hebben daar niet voor niets geld moeten lenen

29-08-2013 17:35

vermaelen04 +0

Ga nou eens in op m'n verhaal in 't algemeen in plaats van over woordjes te vallen. Natuurlijk weet ik ook wel dat er wel eens een goede speler komt van zo'n club maar jij kan mij niet wijs maken dat Duarte ook maar in de buurt komt van Eriksen. Dat Maher voor meer verkocht wordt kan iedereen met een beetje verstand van voetbal erkennen. Die jongen is pas 19 maar nu al zo voetbal intelligent, daarom denk ik dat hij de enige was die Eriksen had kunnen vervangen op een waardige manier. Psv heeft geld moeten lenen inderdaad maar feit is wel dat het geld op het veld staat. Hoeveel toppers hebben wij nog in het elftal...?

29-08-2013 18:07

De_Meer +1

Maher was van de winterstop al rond met PSV, alleen AZ wilde hem toenb nog niet laten gaan. Het is een prima voetballertje, maar hij kon op de EK landenteams onder 21 ook niet het verschil maken en tegen AC Milan kwam hij opnieuw tekort. Vorig seizoen met AZ eindigde hij ergens onderin in de competitie. De bekerfinale, die Ajax + scheids AZ cadeau deden presteerde hij wel goed, maar om nou te zeggen dat deze jongen een garantie is om het beter te doen tegen ploegen als Barcelona, AC MIlan, etc. is onzin.

29-08-2013 18:53

Heroisch +0

Ingaand op verhaal :
Ik had ook erg graag Maher gezien maar hij was blijkbaar niet haalbaar... speelt nu bij Psv ...het zij zo ! Ik heb het ook niet meer over Narsingh, Mertens, v Bommel, Koeman en anderen die liever naar het zuiden gingen...
Dan vind ik Duarte een prima aankoop...Denk je dat ze 3,5 mln gaan betalen voor iemand die er niets van kan ?
Volgens mij is hij een beetje type Davids en kunnen we zo'n speler goed gebruiken.
Jij hebt het over gierig gedrag na 4x CL en 3x kampioen...Ik vind het verantwoord gedrag... Geen onverantwoorde bedragen om maar weer die CL proberen te halen.... Gewoon goed beleid uitstippelen, zich eraan houden... dan komen de echte toppers vanzelf wel weer..

29-08-2013 20:19

MosesD +14690

Jij hebt er echt totaal geen kijk op. Ga je focussen op de Premier League. Ajax is al sinds jaar en dag niet in staat spelers te halen die van hetzelfde niveau zijn als de vertrekkende speler. Of haal jij anders een Rus tevoorschijn. Wake up knakker....

30-08-2013 00:28

JesusZoonVanGod +5867

Oh, dus wij moesten ook maar 'genoegen' nemen met Danny Blind? Hij kwam immers 'maar' van Sparta af.....maar is toch een van de succesvolste Ajacieden aller tijden!

29-08-2013 17:52

JariBergkamp +0

En Maher excelleert bij PSV... Oh wacht even...
Duarte gaat je echt verbazen, ik snap dat een speler van Heracles niet aanspreekt, maar Heracles is afgelopen jaar, mede door Duarte boven het AZ van Maher geeindigd en ik weet zeker dat Duarte niet slechter is dan Maher.

30-08-2013 00:56

MRB +0

Duarte........ Ik zie dan nog liever dat ze Toivonen bij psv ophalen, of de man van glas Martens bij AZ......

29-08-2013 16:34

RicoChet +0

Van Ginkel huren
Mokthar kopen

29-08-2013 16:30

vanreenen +10314

Ik las ergens dat Ajax zich weer gemeld heeft voor Cuenca!! Cuenca t.z.t. rechtsbuiten, Bojan op links en Fischer op de linkshalf positie? Ik den kniet dat het verstandig is Cuenca te halen, alleen prettig voor Bojan. Maar Duarte en binnenkort Andersen als linkshalf lijkt mij ook een prima optie.
Trouwens, eerst haalt men Boccara en nu mag hij alweer weg? Weet iemand of deze bewering klopt?

29-08-2013 15:57

flasher93 +0

Nec wou hem huren en aangezien de concurrentie van Poulsen, Schöne en Sporkslede en Bazoer die er beter voor staan, zou dat een goede optie zijn. Vroeg of laat is Poulsen toch 'op'. Enoh wordt denk nog verkocht. Dus zou mooi zijn als hij een heel seizoen kan rijpen.

29-08-2013 16:27

Maniche +0

Ik vind het ook allemaal erg middelmatig.
Zeer zeer verontrustend vind ik het dat Ajax geen echte goede vleugelspeler weet te scouten.
Naar mijn beperkte en bescheiden mening ga je hiermee veel missen in het ajaxspel..

29-08-2013 15:46

Intec +0

Ja niet alleen. Er zij. ook genoeg spelers die de leegte van eriksen kunnen opvangen die niet al te duur zijn. Preat, lanzini, ozyakup, en zo kan je er nog genoeg namen noemen al die spelers heb je rond de 5-6 milj. Per speler dus daar kan jer zo een van halen.

29-08-2013 15:57

TOOL +3

Duarte vind ik wel een fijne speler hoor. Technisch vaardig, snel en heeft een goede pass in de benen. Laat maar komen maar voorzichtig met de centen, moet niet te veel kosten.

29-08-2013 15:44

BartS16 +0

Ik zou de tijden van '95 wel terug willen zien, haal Seedorf terug en desnoods Bergkamp het veld in !

29-08-2013 15:42

AjaxPros +0

Ze hebben bij Ajax totaal lak aan de supporters als je het mij vraagt.
Verkopen de belangrijkste spelers en komen dan aan met Duarte.
Lachwekkend, wij verdienen een Tadic.
Of probeer dan tenminste Van der Vaart te polsen.

29-08-2013 15:40

Warrior +1

Ze hebben geen lak aan DE supporters, maar ik hoop wel aan de zeuren die hier zitten. Ze weten wel wat ze doen, en dat gezeik kun je hier elk jaar lezen, dat weten zij ook wel. Ik begrijp niet goed dat sommigen hier denken dat de technische staf (waar een tijdje geleden iedereen njog zo hard riep) maar moeten doen wat "supporters" willen. Supporters steunen hun club, en zeiken niet telkens als er eens iets gebeurd waar ze niet blij mee zijn. Tis hier af en toe net een kindercreche.

29-08-2013 15:57

Linaatje04 +0

Als Ajax echt voor Duarte gaat komt het zeker wel rond, Eriksen wordt op dit moment gekeurd.

29-08-2013 15:27

cruijff14 +0

Victor Andrade
Florian Thauvin
Roberto Firmino
Dennis Praet
Youri Tielemans
>??
We hebben sowieso versterkingen nodig!

29-08-2013 15:23

ajax-25 +0

Als we die allemaal nou eens konden halen hè. Dat zou geweldig zijn :D

29-08-2013 15:24

cruijff14 +0

Daarom haha

29-08-2013 15:25

RicoChet +0

Dennis Praet is inderdaad een hele leuke speler maar die komt niet

29-08-2013 16:29

De_Meer +1

Prima spelertje om erbij te hebben. Hij is zelf ook supergemotiveerd om naar Ajax te komen, dat is ook belangrijk,

29-08-2013 15:21

ambtenaar +23

Serieus 3,5 miljoen ? Zou ik nooit en te nimmer voor hem betalen.

29-08-2013 14:58

Linaatje04 +0

Vind ik ook erg veel voor een speler als Duarte. Hoop dat Overmars gewoon vast houdt aan de grens. En anders door naar de volgende optie. Liever niemand halen en kijken hoe Andersen, Serero, Fisher en Klaassen het doen dan weer een paniekaankoop voor veel te veel geld.

29-08-2013 15:05

Professor +11199

Je moet echt spelers halen anders ga je het ook niet in Nederland redden echt niet. Ook al doen Andersen en Fischer het goed (ook op de Jong zijn plek die is nog wel even geblesseerd) Serero is gewoon middelmatig en niet geschikt.
En Klaasen volgens de Boer een groot talent is een simpele dienende speler die op geen van de 2 plaatsen kan spelen.
Dus moet je echt 3 spelers halen 2 buitenspelers en 1 aanvallende middenvelder. Maar ook als Eriksen was gebleven had je versterking moeten halen en niet zoals elk jaar gokken op de reserves en jong Ajax. Want eens zitten daar geen grote talenten meer en dat eens is NU aangebroken. Totaal geen aanvallend talent helaas !!!!!

29-08-2013 15:20

MelleAfca +14328

We hebben één échte versterking nodig..
Holtby, Ruiz, Sigursson (ofzoiets), van der Vaart bijvoorbeeld.
Voor 3,5 miljoen kun je een speler halen die 3x zo goed is als Duarte..
Als Ajax een verhoogd bod doet op Duarte word ik gek.

29-08-2013 14:55

AjaxfanRuben +223

Zal zo'n Praet wel de stap van Anderlecht naar Ajax willen maken? Vanuit zijn moederland België naar Nederland. Als hij echt zo'n groot talent is, kan je, net zoals bij van Ginkel toch wel 7 miljoen neerleggen? Of is van Ginkel dan weer een minder risico dan Praet? Aangezien van Ginkel meer ervaring heeft en al in de Eredivisie gespeeld heeft. Nja, we wachten het gewoon af. Duarte lijkt me veel te duur voor zijn kwaliteiten.

Ik snap ook niet waarom er niet wordt onderhandeld, maar gewoon een bod wordt neergelegd vervolgens vervolgens toch, vrij voorspelbaar, wordt afgewezen.

29-08-2013 14:53

Intec +0

Preat heeft al CL ervaring dus denk dat hij al meer ervaring heeft als van ginkel. En daarbij is de belgische competitie niet veel minder dan de eredivisie. Maar ik denk dat anderlecht preat niet meer laat gaan. Die zijn niet zo gek als ons. Ajax wil gewoon geen geld uitgeven dus blijf je op het zelfde niveau hangen of zelfs steeds 1 terug.

29-08-2013 15:06

Beretta +5

Dan niet, meer dan 2.5 miljoen plus 1 miljoen aan bonussen zou echt waanzin zijn. Dit is al veel te veel.

Ben het absoluut met degenen onder mij die zeggen dat hij niet meer dan een paar ton moet kosten. 1 miljoen max, zelfs Heracles is het naar de bol gestegen met die gekke bedragen die in de voetballerij rondgaan. Vrijwel alleen Ajax lijkt voor redelijke en logische bedragen te verkopen :s

29-08-2013 14:51

Jaylen +0

Ieder jaar hetzelfde bij ajax. Spelers gaan op het laatste moment weg, en dan mogen wij als straf de hoofdprijs gaan betalen voor vervanging.

29-08-2013 14:48

RobertoStrife +2

3,5 miljoen is veel te veel voor Duarte.

29-08-2013 14:44

Lewis Hamilton +1

Gaan we dadelijk 3.5M neertellen voor een speler die misschien helemaal niet het niveau aankan, dit is echt krankzinnig.

29-08-2013 14:43

elpresidente +2

Als Ajax terugkomt naar Smit mag ik hopen dat ze een miljoen minder bieden. 3,5 miljoen is toch al buitensporig veel voor een speler van Heracles.

29-08-2013 14:40

rotynl +300

Inderdaad, Jantje zet veel te hoog in

29-08-2013 14:47

Coachss +0

Gelukkig zijn de meeste het met Overmars eens dat er iets moet gebeuren.
Duarte is niet mijn eerste keuze, maar dat waren Poulsen, Schone, Hoesen, Cuenca etc ook niet. Ik ben van mening dat het een goed idee is om te kijken of Van Ginkel gehuurd kan worden, echter vrees ik dat Mourinho dit tegen zal houden om gezichtsverlies te voorkomen. Tadic dan? Ik zou hem graag zien komen, maar wat Twente voor hem wil hebben gaat dit bestuur (gelukkig) niet betalen. Dan blijven er alleen spelers over die 2 of 3 seizoenen ervaringen in de Eredivisie hebben bij een middenmoter. Ik ben het eens met een aantal van jullie dat Ziyech een goede aankoop zou zijn, echter is die jongen pas 20 en heeft hij wel geteld 7 wedstrijden eredivisie-ervaring.
Kortom, aan iedere versterking zitten wel haken en ogen. Ik denk dat we na de afgelopen 3 seizoenen vertrouwen moeten hebben in de huidige technische staf. Ze hebben dingen klaargespeeld die menig een niet aan zag komen.

29-08-2013 14:39

Coachss +0

Gelukkig zijn de meeste het met Overmars eens dat er iets moet gebeuren.
Duarte is niet mijn eerste keuze, maar dat waren Poulsen, Schone, Hoesen, Cuenca etc ook niet. Ik ben van mening dat het een goed idee is om te kijken of Van Ginkel gehuurd kan worden, echter vrees ik dat Mourinho dit tegen zal houden om gezichtsverlies te voorkomen. Tadic dan? Ik zou hem graag zien komen, maar wat Twente voor hem wil hebben gaat dit bestuur (gelukkig) niet betalen. Dan blijven er alleen spelers over die 2 of 3 seizoenen ervaringen in de Eredivisie hebben bij een middenmoter. Ik ben het eens met een aantal van jullie dat Ziyech een goede aankoop zou zijn, echter is die jongen pas 20 en heeft hij wel geteld 7 wedstrijden eredivisie-ervaring.
Kortom, aan iedere versterking zitten wel haken en ogen. Ik denk dat we na de afgelopen 3 seizoenen vertrouwen moeten hebben in de huidige technische staf. Ze hebben dingen klaargespeeld die menig een niet hadden verwacht.

29-08-2013 14:38

Rob1706 +1694

Graag of niet dus. Vraagprijs voor Eriksen gaat zakken bij nadering einde transferperiode omdat Ajax anders een speler onder contract heeft die met de pest in zijn lijf voor een riant salaris mag voetballen. Bij Heracles gaat vraagprijs omhoog voor een speler die zich nog moet bewijzen op een hoger niveau. Wie het nog snapt mag het me uitleggen.

29-08-2013 14:33

MelleAfca +14328

Hoe duur zou Raffie eigenlijk zijn?
Als hij al weg wilt bij HSV.

29-08-2013 14:30

timhee +0

Moeten we dan per se een in NL halen. Loopt er niks leuks in duitsland ofzo?

29-08-2013 14:27

Nummer12 +0

Duarte, Duarte, Duarte, .......... We kunnen met al die netwerken van die oud super spelers (de Boer, Bergkamp, Overmars, Stam) toch wel met wat beters komen. Tjezusmina man !! We weten dit al maanden en maanden.

29-08-2013 14:27

de-Ajacied +8

Leuke speler voor Jong Ajax, meer niet.

29-08-2013 14:21

robert R. +2

Laat Heracles en Duarte de pleuris krijgen. En ga opzoek naar echte aanwinsten! Overmars klootviool! Eerst je topper voor spotprijs weg en nu middelmaat voor de hoofdprijs halen.

29-08-2013 14:13

RicoChet +0

Deze jongen is geen 3 miljoen waard !

Wat Ajax moet doen, is voet bij stuk houden en hem desnoods volgend jaar gratis ophalen

29-08-2013 14:06

Daluniz10 +0

hij heeft volgens mij een contract van nog 2 jaar ( of 1 jaar, maar met de optie dat Heracles het met nog 1 jaar kan verlengen).

los daarvan ben ik het met je eens dat ajax voet bij stuk moet houden. het bod dat nu is gedaan vindt ik prima voor een speler van Heracles.

ik snap niet dat duarte het beste is wat ajax op zijn lijst heeft staan (of op de eerste plek heeft staan) terwijl we al maanden van te voren wisten dat eriksen weg zal gaan.

29-08-2013 14:44

MelleAfca +14328

Een bod van 3.5 miljoen (1mil bonus) is toch een max voor Duarte!
Overschakelen naar andere opties dus!
Eerst kijken of je iemand kan kopen en anders Van Ginkel of Holtby (mag weg nu Eriksen komt) huren!

29-08-2013 14:06

gerard +317

Is geen versterking voor Ajax. Had liever Tadic zien komen. Ook met de aankomende CL. Jeugd komt dan flink tekort. Dat hebben we gisteren wel gezien bij PSV!!!

29-08-2013 14:05

Rudolph J +0

Klaassen of Bouy terughalen.

29-08-2013 12:21

niels_ajaxfan +0

Ziyech en Mokthar

29-08-2013 12:11

*** AJAX AMSTER +0

Mokthar is zeker een speler met potentie! Ik vind dat ajax zich sowieso nog moet versterken met een buitenspeler. Als vervanger voor Eriksen zou ik SEEDORF polsen!

29-08-2013 12:48

crapdog34 +0

In een veel eerder stadium had Maher gewoon gehaald moeten worden. Vroeg of laat zou Eriksen toch vertrekken. Misschien is Duarte een redelijke vervanger, maar waarschijnlijk veels te duur. Die miljoenen hadden dan beter in een jongere Maher met meer potentie gestopt kunnen worden. Ik hoor ze nog roepen (Overmars, FdB) we hebben Maher niet nodig en hij is te duur. 7miljoen Maher of +/- 4 milj. voor Duarte. Dit is gewoon reactief wanbeleid. Tuurlijk speelt Maher op dit moment bij PSV nog niet heel goed, maar Bojan ook niet. Zijn het daarom gelijk slechte aankopen? Het feit is gewoon dat paniekerige nu makkelijk voorkomen had kunnen worden om vooraf te investeren, net als bij v/d Hoorn, waar ook teveel voor betaald is eigenlijk. Al met al slecht transferbeleid aan alle kanten.

29-08-2013 11:52

LegendBergkamp +0

Waar halen we nog iets fatsoenlijks vandaan die er meteen kan staan. In nederland kunnen we nergens aankloppen. twente, vitesse, psv en feyenoord al helemaal niet. en al die andere middelmaat vragen de hoofdprijs voor wat frutspelers

29-08-2013 11:48

PDF +472

Ga het dan echt met je jeugd doen. Seizoen is reeds verloren!!!

29-08-2013 11:26

De_Realist +365

Duarte is wel een speler met pit, en best een goede speler (ook al niet zo goed als Eriksen) maar hij zou misschien best nuttig kunnen zijn wanneer we weer zo'n wedstrijd hebben waarin we zo slap en futloos spelen.

29-08-2013 11:16

tijger19 +123

Ik wil helemaal niet gaan zeiken hoor, maar ik vind een duarte helemaal niet zoveel beter als een serero. Dan zie ik het liefst Fischer naar binnen gaan ophet middenveld, Bojan op links en dan een aankoop voor rechts. Cuenca? Of er staan vast nog wel ergens een leuke naam op papier.

29-08-2013 11:13

Tifosi +0

Ik vind Duarte geen slechte aankoop, maar ik vind een bedrag van over de 3 mln echt veel te hoog... Ik denk dat 1,5 mln genoeg is ...

29-08-2013 11:04

mrsoul +34

We hebben een soortgelijk bedrag ook voor een lowlife Schone uitgegeven. Duarte heeft veel meer klasse dus +- 3 miljoen is een prima bedrag.

29-08-2013 11:32

JesusZoonVanGod +5867

Schöne kwam als ik het goed heb gewoon transfervrij over, daar heeft Ajax geen som voor betaald.

29-08-2013 11:37

mrsoul +34

Mijn fout, je heb inderdaad gelijk.

29-08-2013 11:39

Wayout +2

Wat en beleid. 4 dagen voor de transfer deadline een paniek-aankoop doen

29-08-2013 10:59
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.